×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 85Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
116,400,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :85Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 85Q60C یکی از تلویزیون های سامسونگ سال 2023 می باشد این مدل از سری 6 تلویزیون سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های QLED این شرکت در سال 2023 است. این تلویزیون برای استفاده روزمره و تماشای فیلم حرفه ای مناسب است. این محصول همان مدل تلویزیون سامسونگ Q65C است و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی اولیه و مقداری تکنولوژی، تفاوت چندانی با هم ندارند. تلویزیون سامسونگ Q60C را می توان مدل جدیدتر نامید و جایگزین تلویزیون Q60B سامسونگ که سال گذشته معرفی شد.

تلویزیون 85Q60C دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است و قابلیت نمایش محتوای 4K HDR را دارد. این تلویزیون به پردازنده Quantum Processor Lite 4K مجهز شده و از این نظر مشابه مدل سال گذشته است. پردازنده مذکور به کمک فناوری 4K Upscaling می تواند رزولوشن محتوای در حال پخش را بهبود بخشد تا در سطح کیفیت تصویر این مدل، حتی محتوای بی کیفیت را در 4K تماشا کنید. تلویزیون QLED سامسونگ 85Q60C دارای فناوری Analog Clean View و قابلیت کاهش نویز است که در نتیجه قابلیت حذف یا کاهش نویز در صحنه ها و حتی سیگنال ورودی آنالوگ را دارد.

تلویزیون Q60C به لطف فناوری کوانتوم HDR، قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. این تلویزیون دارای فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ است و مانند سال های گذشته خبری از پشتیبانی از فرمت Dolby Vision در تلویزیون های سامسونگ نیست. تلویزیون پیش روی شما دارای فناوری HDR10+ Adaptive است که هنگام پخش محتوای HDR10+ از سنسور نور برای تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر با توجه به شرایط نوری محیط استفاده می کند. در نتیجه بهترین کیفیت تصویر را در شرایط نوری مختلف خواهید دید، بنابراین می توانید از پخش محتوای با کیفیت تر لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 85Q60C سایز 85 اینچ

همچنین تلویزیون 2023 سامسونگ 85Q60C دارای فناوری Contrast Enhancer می باشد که می تواند کنتراست تصویر را از طریق نرم افزار بهبود بخشد تا تصویر بازتولید شده را با کیفیت بهتری ببینید. علاوه بر حالت های تصویری که در مدل سال گذشته این تلویزیون وجود داشت، امسال سامسونگ حالت تصویر Eco را برای صرفه جویی در مصرف انرژی اضافه کرد. تلویزیون سامسونگ 85Q60C دارای صفحه نمایش 60 هرتزی است و به لطف فناوری Picture Clarity (که قبلا با نام Auto Motion Plus شناخته می شد) و ویژگی هایی مانند LED Clear Motion، قابلیت نمایش تصاویر و صحنه های روان و شفاف را در حین بازی دارد.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ دارای پنل VA و نور پس زمینه LED Edge است. در تلویزیون مذکور کنترل نور پس زمینه از طریق فناوری Supreme UHD Dimming انجام می شود و خبری از کنترل نور موضعی یا لوکال نیست. سامسونگ در این مدل از فناوری Dual LED استفاده می کند. به لطف فناوری ذکر شده، این تلویزیون دارای دو ردیف LED برای تولید رنگ های گرم و سرد مجزا است تا صحنه های پخش را با کنتراست و رنگ های بهتری ببینید. تلویزیون 4K سامسونگ 85Q60C دارای صفحه نمایشی با فناوری نقاط کوانتومی و عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) است و قادر است 100 درصد حجم رنگ فضای رنگی DCI-P3 را نمایش دهد. این محصول مجهز به فناوری One Billion Color بوده و توانایی تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد.

تلویزیون سامسونگ 85Q60C فاقد پورت HDMI 2.1 است و هر 3 پورت نسخه HDMI 2.0 هستند. این مدل می تواند حداکثر کیفیت تصویر Forky را با نرخ تازه سازی 60 هرتز (4K@60Hz) در اختیار مخاطب قرار دهد. این محصول یک تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود و برای بازی های حرفه ای مناسب نیست، اما دارای برخی ویژگی های اولیه بازی است. به لطف فناوری Auto Low Latency Mode و Game Mode، می توانید تاخیر ورودی نسبتا کمی را در حین بازی در این تلویزیون تجربه کنید.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q60C دارای فناوری Motion Xcelerator و قابلیت Game Motion Plus بوده و قابلیت نمایش صحنه های روان و سریع را در حین گیم پلی دارد تا تجربه بهتری را به شما ارائه دهد. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60C از استاندارد HGiG پشتیبانی می کند و با فعال کردن آن در بازی های HDR سازگار می توانید جزئیات و کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. اگر کنسول یا سیستم بازی ندارید، می توانید با اتصال گیم پد سازگار به تلویزیون و سرویس های بازی ابری، این محصول را به صورت آنلاین بازی کنید.

البته استفاده از سرویس Cloud Gaming مستلزم خرید اشتراک سرویس مربوطه و اینترنت پرسرعت و با کیفیت است. این تلویزیون سامسونگ 2023 دارای ویژگی جدید Game Bar 3.0 است که علاوه بر ویژگی های Game Bar 2.0 ویژگی های بیشتری مانند زوم نقشه کوچک و نمای بازی فوق العاده گسترده را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های جدید Game Bar 3.0 قابلیت Virtual Aim Point است که با فعال شدن آن علامت مجازی برای هدف گیری بهتر در وسط صفحه ظاهر می شود که برای بازی های اول شخص مفید است.

ویژگی جدید اشتراک گذاری MiniMap همچنین به شما این امکان را می دهد که نقشه بازی را در صفحه دوم به اشتراک بگذارید تا کنترل بیشتری روی بازی ها داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 85Q60C برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (مانند PS4 و Xbox One) مناسب است. البته می توانید آن را به کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) هم متصل کنید، اما نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و قابلیت ارائه صدای استریو با 2 بلندگو هر کدام 10 وات را دارد. تلویزیون مورد نظر در مجموع توان خروجی 20 وات دارد که برای تلویزیونی با این اندازه مناسب نیست. اگر صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند، می توانید به صورت جداگانه یک نوار صوتی یا یک سیستم سینمای خانگی تهیه کرده و آنها را به هم متصل کنید. تلویزیون SAMSUNG 85Q60C دارای فناوری Q-Symphony است و زمانی که آن را (با سیم یا از طریق وای فای) به نوارهای صوتی سازگار سامسونگ متصل می کنید،

می توانید صدای بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی را به طور همزمان بشنوید و صدای قوی تری را تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که سامسونگ در این مدل از فناوری Q-Symphony 3.0 استفاده کرده است که علاوه بر عملکردهای نسخه قبلی خود، قابلیت تشخیص بهتر صدای دیالوگ ها را دارد. تلویزیون سامسونگ 85Q60C همچنین دارای فناوری صدای Dolby MS12 2ch است که شامل فناوری‌های Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby Audio می‌شود، بنابراین هنگام پخش محتوای سازگار، صدایی با کیفیت بهتر تولید می‌کند.

به لطف فناوری Adaptive Sound در تلویزیون مذکور، صدای خروجی با توجه به محتوای در حال پخش بهینه شده است، بنابراین می توانید در هنگام تماشای هر محتوایی صدای خوبی را مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ دارای فناوری OTS Lite است و می تواند صداها را تقریباً از جایی که در صحنه به وجود می آید بازتولید کند تا تجربه شنیداری لذت بخشی را برای شنونده ایجاد کند. این تلویزیون مجهز به بلوتوث نسخه 5.2 و بلوتوث صوتی است که می توانید صدای آن را روی دستگاه هایی مانند نوار صوتی پخش کنید.

تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی دارای پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث) بوده و امکان اتصال همزمان 2 دستگاه بلوتوث مانند هندزفری و هدست به آن وجود دارد. امسال سامسونگ قابلیت جدید Buds Auto Switch را به تلویزیون مذکور اضافه کرد که خبر خوبی برای دارندگان هندزفری گلکسی بادز است. اگر هنگام برقراری تماس تلفنی Samsung Galaxy Buds را که از این عملکرد پشتیبانی می‌کنند به این تلویزیون متصل کنید، می‌توانید به طور خودکار هندزفری را به دستگاه سازگار سامسونگ تغییر دهید و پس از پایان تماس دوباره به تلویزیون متصل شوید.

تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60C دارای سیستم عامل تایزن نسخه 7 است که نسبت به سال گذشته بهبود یافته است اما رابط کاربری آن تغییر چندانی نکرده است. توجه داشته باشید که این محصول قابلیت نصب برنامه های مختص سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندروید را روی آن نصب کنید. ال ای دی سامسونگ 85Q60C دارای ریموت کنترل هوشمند جدید TM2360E است که نسبت به مدل سال گذشته طراحی جدید و کوچک تری دارد. این ریموت کنترل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است و می توانید آن را از طریق درگاه USB-C یا پنل خورشیدی (SolarCell) نصب شده روی آن شارژ کنید. ریموت کنترل مذکور دارای میکروفون داخلی است و به کمک آن می توانید از عملکرد دستیار صوتی در این مدل استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ 85Q60C از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و دارای پنل هوشمند SmartThings می باشد. علاوه بر مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق تلویزیون، می توانید این محصول را از طریق تلفن هوشمند خود (اندروید و iOS) نیز کنترل کنید. همچنین قابلیت انتقال صدا، تصویر و محتوا از تلفن های همراه اندروید و iOS سازگار به تلویزیون مذکور را دارد تا بتوانید از تماشای محتوا یا صفحه نمایش موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. مانند مدل سال گذشته، تلویزیون مقابل شما دارای ویژگی هایی مانند Tap View، Multi-View و Wireless Dex است.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ قابلیت پشتیبانی از وب کم و پشتیبانی از دوربین موبایل را دارد و می توانید با اتصال وب کم یا تلفن همراه سازگار به تلویزیون از طریق برنامه Google Meet با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. همچنین به لطف عملکرد Basic Smart Calibration و به کمک اپلیکیشن موبایل SmartThings، امکان کالیبره هوشمند تصویر تلویزیون وجود دارد تا کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. تلویزیون های 2023 سامسونگ دارای پلت فرم Art NFT هستند و از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و برخی فروشگاه های مرتبط پشتیبانی می کنند.

از این پس می توانید NFT ها را از طریق تلویزیون بخرید و بفروشید یا حتی NFT های مورد علاقه خود را در آن تلویزیون ذخیره کنید و در حالت Ambient Mode از آن ها استفاده کنید. عملکرد Ambient Mode به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک قاب عکس یا یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. تلویزیون سامسونگ 85Q60C علاوه بر داشتن گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) قابلیت ضبط برنامه یا PVR را نیز دارد.

عملکرد Ambient Mode به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک قاب عکس یا یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 85 اینچ علاوه بر داشتن گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) قابلیت ضبط برنامه یا PVR را نیز دارد. عملکرد Ambient Mode به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک قاب عکس یا یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. تلویزیون کیولد 85Q60C علاوه بر داشتن گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) قابلیت ضبط برنامه یا PVR را نیز دارد.

طراحی تلویزیون 85 اینچی سامسونگ Q60C شیک و زیبا است، اما سامسونگ همچنان از طراحی مدل سال گذشته خود استفاده می کند، بنابراین از نظر طراحی حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد. این مدل دارای زبان طراحی AirSlim بوده و ضخامت بدنه آن کم است. همچنین به لطف طراحی 3 بدون حاشیه، شاهد حاشیه های باریکی در 3 طرف صفحه نمایش در این تلویزیون هستیم. پایه های این محصول دو طرفه و خطی بوده و برای نصب نیاز به پیچ ندارد. مانند پایه های تلویزیون 75 اینچی بر خلاف سایزهای دیگر در 4 حالت مختلف قابل تنظیم هستند تا بسته به نیاز خود آنها را در حالت مناسب نصب کنید.

برای مثال اگر می خواهید ساندبار را در مقابل این تلویزیون قرار دهید، توصیه می شود پایه ها را در حالت ساندبار نصب کنید تا ارتفاع تلویزیون کمی افزایش یابد. همچنین اگر میز تلویزیون شما کوچک است می توانید پایه ها را در حالت باریک یا نزدیک به هم نصب کنید. علاوه بر عناصر ذکر شده، پشت بدنه این مدل دارای شیارهایی است که برای عبور کابل ها طراحی شده است تا از طریق مدیریت کابل، زیبایی بیشتری به محیط شما ببخشد. جعبه تلویزیون مورد نظر بسته بندی محیطی و از مقوای پایدار ساخته شده است و شما می توانید با برش دادن جعبه، ساختار مقوایی زیبایی بسازید.

ما سعی کرده ایم مهم ترین ویژگی ها و کارکردهای این تلویزیون را بیان کنیم، اما برای مشاهده تمامی ویژگی های آن می توانید به قسمت مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. شما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60C را در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده و با بهترین و نازلترین قیمت و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه خریداری نمایید. اگر بودجه کمتری دارید می توانید تلویزیون CU8500 سامسونگ را انتخاب کنید که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم مناسب است. اگر قصد خرید تلویزیون بهتری دارید، تلویزیون سامسونگ Q70C را به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر استفاده روزمره و تماشای حرفه ای فیلم، گزینه مناسبی برای بازی های حرفه ای نیز می باشد.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست