×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85X80L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
116,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :85X80L
پردازنده تصویر :X1
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 85X80L یکی از بهترین تلویزیون های سال 2023 میلادی است. این محصول که یکی از تلویزیون های سونی براویا می باشد برای تماشای برنامه های روزانه تلویزیون و حتی فیلم و سریال مناسب می باشد. تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های 85 اینچی 4K سونی در سال 2023 می باشد. تلویزیون X80L با مدل فول KD-85X80L وارد بازار ایران می شود و در مالزی مونتاژ می شود.

پسوند L در انتهای مدل تلویزیون سونی 2023 نشان دهنده سال معرفی این محصول یعنی 2023 البته برخی فروشگاه ها این مدل را تلویزیون سری 8 سونی یا تلویزیون سری L سونی معرفی می کنند که اشتباه است. در واقع این محصول یکی از تلویزیون های سری X8L سونی است. تلویزیون سونی X80L مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی X80K است که سال گذشته ارائه و در بازار عرضه شد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K می باشد.

تلویزیون سونی 85X80L ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سونی 85X80L یک تلویزیون ارزان قیمت شرکت SONY در نظر گرفته می شود و دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است. تلویزیون 85X80L دارای پنل ADS است. پنل ADS نوعی پنل IPS است با این تفاوت که دارای روشنایی و قدرت صفحه نمایش بیشتر، زاویه دید بهتر و زمان پاسخگویی کمتر است. با این حال، پنل های ADS نمی توانند سیاهی عمیق را در محیط های تاریک نشان دهند و گزینه ایده آلی برای استفاده در محیط های کم نور نیستند. سونی مشابه مدل سال گذشته در این تلویزیون از نور پس زمینه Direct LED استفاده می کند.

تلویزیون 2023 سونی 85X80L دارای فناوری Frame Dimming می باشد. فناوری ذکر شده در این محصول وظیفه مدیریت نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویری لازم را بر عهده دارد. تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ دارای فناوری کاهش نور محلی نیست که برای تلویزیون های ارزان قیمت مناسب است. این مدل با فناوری Dynamic Backlight Control دارای قابلیت کنترل و تنظیم نور پس زمینه با توجه به محتوای در حال پخش است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

صفحه نمایش تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به لطف فناوری Triluminos Pro توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی را دارد. علاوه بر این، تلویزیون سونی 85X80L دارای فناوری Live Color است و می تواند رنگ های زنده و واقعی تری را به شما نشان دهد.

تلویزیون هوشمند سونی 85X80L دارای رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل بوده و وضوح تصویر آن 4 برابر تلویزیون های Full HD (FHD) است. تلویزیون 4K سونی 85X80L به پردازنده 4K HDR X1 مجهز شده است. پردازنده فوق با کمک فناوری 4K X-Reality PRO علاوه بر کاهش نویز، می تواند وضوح محتوای پخش شده را بهبود بخشد تا حتی محتوای HD در سطح کیفیت تصویر 4K را در این تلویزیون تماشا کنید. این مدل از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. علاوه بر این، به لطف فناوری Object-based HDR Remaster، می توانید محتوای SDR این محصول را نیز با عمق بیشتر و در حد HDR تماشا کنید و از تماشای برنامه در حین پخش لذت ببرید.

علاوه بر این ال ای دی سونی 85X80L ر دارای فناوری Dynamic Contrast Enhancer است و می تواند به صورت پویا کنتراست محتوای پخش را بهبود بخشد تا صحنه های پخش را با کیفیت بهتری ببینید. این تلویزیون به فناوری Motionflow XR 240 نیز مجهز است و به همین دلیل می تواند صحنه های سریع و پویا را به آرامی به شما نمایش دهد. البته اگر اهل فیلم هستید و قصد تماشای حرفه ای فیلم و سریال را دارید، بهتر است سراغ مدل های بالاتر بروید.

تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ دارای 4 پورت HDMI است که همگی HDMI 2.0 هستند. تلویزیون مذکور با توجه به نرخ رفرش و پورت هایی که دارد می تواند حداکثر وضوح و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد. علیرغم اینکه این مدل یک تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود، دارای برخی از قابلیت های بازی است. به عنوان مثال، این محصول دارای فناوری Auto Low Latency Mode یا ALLM است که با اتصال کنسول به آن، تلویزیون را در حالت بازی قرار می دهد تا بتوانید تاخیر ورودی کمتری را تجربه کنید. توجه داشته باشید که فناوری ALLM تنها بر روی پورت های HDMI شماره 3 و 4 این تلویزیون موجود است، پس بهتر است کنسول بازی خود را به یکی از این دو پورت متصل کنید.

مانند مدل سال گذشته، تلویزیون سونی 85X80L دارای حالت تصویر ژانر خودکار و نگاشت خودکار HDR Tone است. عملکرد حالت تصویر ژانر خودکار هنگام اتصال به کنسول بازی پلی استیشن 5 حالت تصویر را به طور خودکار تنظیم می کند تا بهترین تجربه تماشا را به شما ارائه دهد. علاوه بر این، عملکرد Auto HDR Tone Mapping، زمانی که کنسول بازی PS5 را به این تلویزیون متصل می کنید، قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR را با جزئیات بیشتری نشان می دهد و عملکردی مشابه عملکرد HGiG را به شما ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های مخصوص بازی که اخیرا به این مدل اضافه شده است، قابلیت Game Menu است. ویژگی ذکر شده در قالب یک منو، برخی از ویژگی های بازی را در حین بازی در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی در دسترس شما قرار گیرند. در این منوی ویژه بازی می توانید به قابلیت Crosshair دسترسی داشته باشید.

با فعال کردن این ویژگی، یک نقطه هدف مجازی در وسط صفحه تلویزیون اضافه می‌شود تا هدف‌گیری در بازی‌های تیراندازی را برای شما آسان‌تر کند. تلویزیون 85 اینچ سونی X80L دارای عملکرد Black Equalizer نیز می باشد و به کمک آن می توانید گاما را طوری تنظیم کنید که حتی در صحنه های تاریک بازی ها جزئیات را از دست ندهید. به لطف عملکرد Motion Blur Reduction، این محصول می تواند تاری تصویر را در صحنه های سریع و پویا کاهش دهد و صحنه ها را واضح تر به شما نشان دهد.

یکی دیگر از قابلیت های جدید این مدل، قابلیت Screen Size است که به شما این امکان را می دهد تا اندازه صفحه نمایش بازی را به دلخواه خود تنظیم کنید. اگر اندازه محیط شما کوچک است یا می خواهید از فاصله نزدیک روی تلویزیون بازی کنید، می توانید از عملکرد ذکر شده برای تمرکز بیشتر روی بازی استفاده کنید. به طور کلی این محصول برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مناسب است.

تلویزیون سونی 85X80L دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری گوگل تی وی است. تلویزیون پیش روی شما مانند مدل سال گذشته قابلیت ایجاد پروفایل شخصی و پروفایل برای کودکان (Kids Profile) را دارد. همچنین می توانید برنامه ها و بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و بر روی این تلویزیون نصب کنید. برخلاف سنت دیرینه خود، امسال سونی این مدل را به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرد. البته همانطور که می دانید قسمت زیادی از این حافظه داخلی به فایل های سیستمی و برنامه های تلویزیونی پیش فرض اختصاص دارد. می توانید از حافظه رایگان باقی مانده این محصول برای نصب برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود استفاده کنید.

یکی از برنامه های انحصاری سونی برنامه Living Decor در تلویزیون مذکور است که به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ دارای ریموت کنترل بلوتوث استاندارد سونی RMF-TX810P می باشد. این ریموت کنترل از نظر طراحی مشابه مدل سال گذشته است و تفاوت چندانی با آن ندارد. مواد به کار رفته در ساخت ریموت مذکور از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به راحتی می توانید بدنه ریموت را تمیز کنید. کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند پیش روی شما مجهز به میکروفون داخلی است و از دستورات صوتی و جستجو پشتیبانی می کند. علاوه بر این تلویزیون مذکور دارای میکروفون داخلی بوده و قابلیت جستجوی صوتی هندزفری را نیز دارد.

بنابراین می توانید از دستیار گوگل استفاده کنید و حتی بدون نیاز به کنترل از راه دور با این تلویزیون تعامل داشته باشید. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، سونی یک سوئیچ فیزیکی زیر تلویزیون و در کنار دکمه پاور قرار داد تا بتوانند میکروفون داخلی تلویزیون را در صورت نیاز خاموش و روشن کنند. این مدل از اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و شما می توانید لوازم منزل و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت و کنترل کنید. علاوه بر این، تلویزیون اندروید سونی 85X80L از HomeKit اپل پشتیبانی می کند و با استفاده از برنامه هوم اپل می توانید تلویزیون را کنترل کنید. با استفاده از AirPlay و از طریق دستگاه‌های سازگار اپل می‌توانید به راحتی صفحه و محتوا را از محصولاتی مانند iPhone یا iPad به این تلویزیون ارسال و مشاهده کنید.

علاوه بر این، تلویزیون اسمارت سونی 85X80L دارای کروم کست داخلی است و به کمک آن می توانید محتوا و تصویر صفحه نمایش موبایل هوشمند خود (اندروید و iOS) را روی تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از کروم کست داخلی ابتدا باید اپلیکیشن گوگل هوم را روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از طریق آن به این تلویزیون متصل شوید. یکی از ویژگی های جذاب این مدل، امکان مدیریت کانال های تلویزیونی از طریق تلفن همراه و عملکرد Edit channel list از دستگاه همراه است. برای استفاده از عملکرد ذکر شده، باید برنامه تلفن همراه TV Channel Editor برای BRAVIA را بر روی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود نصب کرده و لیست کانال های تلویزیون را از طریق آن مدیریت و سازماندهی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که سونی امسال به تلویزیون های براویا 2023 خود (از جمله این مدل) اضافه کرده است، داشبورد اکو است. داشبورد گفته شده به شما امکان دسترسی آسان به تنظیمات صرفه جویی در مصرف انرژی را می دهد تا بتوانید همه چیز را در یک صفحه تنظیم کنید. تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ دارای فناوری بهینه سازی محیط است که نور، صدا و تصویر را با توجه به شرایط محیطی با استفاده از سنسور تنظیم می کند تا بهترین تجربه صوتی و تصویری را به شما ارائه دهد. همچنین می توانید سونی BRAVIA CAM مدل CMU-BC1 را جداگانه خریداری کرده و به تلویزیون مذکور متصل نمایید. این تلویزیون از سرویس ویدئو BRAVIA CORE پشتیبانی می کند و از طریق آن می توانید به مجموعه فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

تلویزیون سونی 85X80L تنها دارای یک ورودی آنتن و یک گیرنده دیجیتال برای دریافت شبکه های داخلی DVB-T2 می باشد. بنابراین برای دریافت کانال های خارجی در این تلویزیون باید یک گیرنده دیجیتال مجزا تهیه کنید. متأسفانه مانند مدل سال گذشته تلویزیون روبروی شما قابلیت ضبط برنامه های شبکه را در حین کار ندارد. تلویزیون مذکور تنها دارای یک ورودی آنتن و یک گیرنده دیجیتال برای دریافت شبکه های داخلی DVB-T2 می باشد. بنابراین برای دریافت کانال های خارجی در این تلویزیون باید یک گیرنده دیجیتال مجزا تهیه کنید.

در قسمت صوتی تلویزیون سونی 85X80L از سیستم صوتی X-Balanced و Bass Reflex استفاده شده است. تلویزیون روبروی شما دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی فول برد (بازتاب بیس) می باشد و می تواند صدای استریو را در اختیار شما قرار دهد. این محصول معمولا صدایی با توان خروجی 20 وات را به شما ارائه می دهد که برای تلویزیون 85 اینچی راضی کننده نیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم در کنار این تلویزیون از نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی استفاده کنید تا از برنامه مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید.

می توانید تلویزیون مذکور را از طریق درگاه خروجی صوتی دیجیتال یا نوری به نوار صوتی یا سینمای خانگی متصل کنید. علاوه بر این، این مدل از کانال بازگشت صدا ARC و حتی eARC پشتیبانی می کند و می توانید آن را از طریق پورت HDMI به سینمای خانگی و نوار صوتی متصل کنید و نیازی به کابل اضافی نیست. این محصول دارای فناوری صوتی DTS Digital Surround و Dolby Atmos است و در صورت اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سازگار می تواند صدای فراگیر واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

به لطف فناوری Surround، تلویزیون روبروی شما می تواند صدای فراگیر مجازی را به شما ارائه دهد. همچنین به لطف فناوری Dolby Audio در این تلویزیون می توانید صداهای با کیفیت تری را تجربه کنید. به علاوه فناوری Room Compensation در این محصول قابلیت تنظیم و بهینه سازی صدا را با توجه به شرایط محیطی دارد تا بتوانید بهترین صدا را در هر محیطی مشاهده کنید. همچنین به لطف فناوری Dolby Audio در این تلویزیون می توانید صداهای با کیفیت تری را تجربه کنید. به علاوه فناوری Room Compensation در تلویزیون سونی X80L سایز 85 اینچ قابلیت تنظیم و بهینه سازی صدا را با توجه به شرایط محیطی دارد تا بتوانید بهترین صدا را در هر محیطی مشاهده کنید.

همچنین به لطف فناوری Dolby Audio در تلویزیون سونی 85X80L می توانید صداهای با کیفیت تری را تجربه کنید. به علاوه فناوری Room Compensation در این محصول قابلیت تنظیم و بهینه سازی صدا را با توجه به شرایط محیطی دارد تا بتوانید بهترین صدا را در هر محیطی مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون 85 اینچی سونی X80L شباهت زیادی به همان مدل سال گذشته دارد و زیبایی خاص خود را دارد. پشت تلویزیون جلوی شما از پلاستیک ساخته شده و به رنگ مشکی است. سونی امسال نیز مانند سال گذشته از طراحی مشبک در پشت این تلویزیون استفاده کرده است. همچنین ضخامت بدنه تلویزیون امسال تغییری نکرده و مانند سال گذشته است. امسال، سونی اصول اولیه تلویزیون مذکور را به صورت خطی و گوه ای شکل طراحی کرد تا آن را کمی از مدل سال قبل متمایز کند.

پایه های تلویزیون سونی 85X80L نیز مانند بدنه آن مشکی بوده و در دو طرف تلویزیون قرار می گیرد. این پایه ها برای نصب نیازی به پیچ ندارند و با لغزش در جای خود ثابت و نصب می شوند. این مدل علاوه بر موارد ذکر شده از براکت دیواری نیز پشتیبانی می کند و می توانید با تهیه پایه دیواری به صورت جداگانه آن را روی دیوار نصب کنید.

در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا امکان مشاهده قیمت تلویزیون سونی 85X80L محصول 2023 وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل نسبت به خرید آن با بهترین و ارزان ترین قیمت بازار، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید. در صورتی که بودجه شما کمتر است و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید، ما تلویزیون سونی X77L را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیونی هستید که علاوه بر استفاده معمولی، برای تماشای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای نیز مناسب باشد می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X80L سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست