×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X80L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
51,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65X80L
پردازنده تصویر :X1
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 65X80L از سری سونی براویا با نام کامل مدل KD-65X80L برای بازار هدف آسیا در نظر گرفته شده است. این تلویزیون مبتنی بر فناوری نمایشگر LCD با وضوح 4K و طراحی فلت است که در سال 2023 با قیمتی پایین به بازار عرضه خواهد شد. سری X80L به عنوان یک خط تولید جدیدتر از سری های قبلی X80K در اندازه های 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و می تواند یک سری به روز رسانی نرم افزاری را مشاهده کند. پایه دو طرفه گوه ای شکل یکی از ویژگی های طراحی خاص این تلویزیون است که با فریم باریک خود تحسین برانگیز است.

4K HDR Processor X1 یک پردازنده حرفه ای سونی است که در تلویزیون سونی X80L سایز 65 اینچ استفاده شده است که محتوای رزولوشن 4K HDR را با میلیاردها رنگ غنی و سطح بالای واقع گرایی نمایش می دهد. این پردازنده حتی محتوای کمتر از 4K را به این وضوح ارتقا می دهد. در تلویزیون 65X80L یک سنسور نور پیشرفته نیز در تنظیم روشنایی تصویر بر اساس روشنایی محیط نقش دارد.

منوی بازی و کنترل پنل Eco از جمله ویژگی های جدید این تلویزیون هستند که به ترتیب برای دسترسی آسان به تنظیمات بازی و موارد مرتبط با محیط هستند. مانند نسل قبلی، این تلویزیون 2023 به مجموعه عظیمی از خدمات سرگرمی با پلتفرم هوشمند Google TV دسترسی دارد. جستجوی صوتی، نمایه کودکان، Chromecast داخلی و Bravia Cam از جمله ویژگی‌های هوشمند تلویزیون سونی X80L هستند. در ادامه این مقاله نگاه دقیق تری به این مدل از دوزین کالا خواهیم داشت.

تلویزیون سونی 65X80L ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سونی 65X80L با قاب باریک و پایه T

تلویزیون سونی 65X80L دارای طراحی چشم نوازی است که تجربه تماشای سرگرمی واضح تری را ارائه می دهد. مطابق با مینیمالیسم، تلویزیون X80L دارای یک قاب باریک است که چشم بیننده را بر روی محتوا متمرکز می کند تا آنچه در اطراف آن است. سبک منحصر به فرد Flush Surface به این تلویزیون ظاهر مدرن و زیبایی بخشیده و در عین حال محتوای جذابی را ارائه می دهد.

عمق بدنه این تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بدون پایه حدود 72 میلی متر است که نسبت به مدل های بالاتر بیشتر است، اما همچنان با داشتن پایه دیواری مجزا، امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. با این حال این تلویزیون مجهز به پایه های باریک T شکل است که طراحی زیبا، شکیل و بدون درز و هماهنگی کامل با سایر قسمت های آن و یا حتی با فضای نشیمن دارد. پایه های تلویزیون 2023 سونی 65X80L به صورت جانبی در فاصله ای نزدیک به لبه های صفحه نمایش نصب می شوند و می توانند وزن بدنه را به خوبی با استحکام کافی تحمل کنند.

مشخصات و فناوری نمایشگر

تلویزیون سونی X80L  سایز 65 اینچ در مقایسه با تلویزیون های X85L و X90L در رده 2023 رتبه پایین تری دارد. این یک مدل مقرون به صرفه سونی است که در مقایسه با مدل های مشابه سایر برندها کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و به طور کلی برای استفاده روزمره و استفاده نه چندان حرفه ای از جمله تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.

تلویزیون Sony 65X80L مبتنی بر فناوری نمایشگر LCD با پشتیبانی از نمایش محتوای 4K است و از فناوری نور پس زمینه Direct LED با قابلیت دستیابی به سطح بهینه روشنایی استفاده می کند. همچنین از آنجایی که از پنل IPS بهره می برد، دارای زاویه دید وسیع با قابلیت حفظ دقت رنگ در موقعیت های مختلف است. پنل نمایشگر این تلویزیون دارای نرخ رفرش 60 هرتز است که با توجه به قیمت کمتر آن انتظار می رفت.

تلویزیون سونی X80L با تکنولوژی TRILUMINOS PRO

تلویزیون سونی 65X80L مانند نسل قبل به پنل رنگی منحصربفرد TRILUMINOS PRO مجهز شده است که به گفته این برند، طیف رنگی بیشتری نسبت به نمایشگرهای سنتی به دست می آورد و به طور کلی با اندازه گیری اشباع رنگ ، جزئیات و سایه های طبیعی را در صحنه ها بازتولید می کند. روشنایی. پنل رنگی گسترده رنگ‌های غنی را که به رنگ‌های دنیای واقعی نزدیک‌تر هستند بازتولید می‌کند تا تجربه بصری واقعی‌تری داشته باشد.

با پردازنده حرفه‌ای X1 همه‌ چیز را واضح‌تر ببینید!

عملکرد حرفه ای پردازنده سونی 4K HDR X1 در مدل های نسل قبلی ثابت شده است. این پردازنده قدرتمند اکنون از الگوریتم های پیشرفته ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در تلویزیون هوشمند سونی 65X80L استفاده می کند. پردازنده X1 با پردازش سیگنال 4K، هر چیزی را که تماشا می کنید با وضوح 4K غنی نمایش می دهد. ویژگی های پیشرفته پردازنده، از جمله تولید رنگ بیشتر و کنتراست افزایش یافته، باعث می شود این تلویزیون محتوای 4K HDR را با کیفیت بالا نمایش دهد.

سونی می‌گوید که تصاویر فوق‌العاده 4K با جزئیات و بافت واقعی‌تر منحصراً توسط پردازنده 4K HDR X1 ایجاد می‌شوند، اما ممکن است تعجب کنید که چگونه منابعی که با رزولوشن 2K و حتی HD گرفته می‌شوند به بهینه‌سازی برای آن وضوح نزدیک می‌شوند. چنین منابعی با فناوری منحصربه‌فرد 4K X-Reality PRO، با استفاده از پایگاه داده منحصربه‌فرد 4K با جزئیات قابل‌توجه نزدیک به وضوح مشابه، تولید می‌شوند، بنابراین می‌توانید عملاً همه چیز را با کیفیت عالی تماشا کنید. سونی در تصویری در وب سایت رسمی خود نشان داده است که چگونه جزئیات یک ساختمان قدیمی با سقف شیشه ای ارائه می شود!

جزئیات در را در صحنه های اکشن از دست ندهید

هنگام نمایش صحنه های اکشن سریع با پنل 60 هرتز در تلویزیون 65 اینچ سونی X80L ، کمی دور از انتظار است که بتوانید تمام جزئیات را در داخل صحنه ها مشاهده کنید. اصولاً هنگام نمایش محتوای اکشن مانند عکسی از یک فیلم، مانند پریدن اسب، برخی فریم ها از بین می روند و این می تواند باعث تار شدن و پرش صحنه ها شود. اما با فناوری منحصر به فرد Motionflow XR، این تلویزیون می تواند فریم های اضافی را جبران کند و آنها را بین فریم های اصلی قرار دهد، بنابراین در حالی که صحنه های بیشتری در ثانیه می بینید، همه چیز واضح تر و روان تر به نظر می رسد.

محتوای HDR در تلویزیون 2023 سونی 65X80L

سطح بهینه روشنایی و پشتیبانی تلویزیون سونی 65X80L از طیف وسیعی از رنگ ها، آن را به گزینه ای مناسب برای نمایش فیلم ها و بازی های HDR تبدیل کرده است، اما جدای از این موارد، کنتراست تصویر که با کنتراست رنگ مشخص می شود. خیلی مهم است. یکی از فناوری‌های منحصربه‌فردی که سونی در این تلویزیون استفاده می‌کند، ریمستر HDR مبتنی بر Object است که رنگ هر جسم روی صفحه را از طریق پردازنده آنالیز می‌کند و کنتراست را تنظیم می‌کند، در حالی که اکثر تلویزیون‌ها فقط کنتراست روی یک منحنی دارند. کنتراست سفید قابل تنظیم است بنابراین می توان انتظار داشت محتوای HDR افزایش یابد.

تلویزیون 4K سونی 65X80L با هر یک از فرمت های HDR10، HLG و فرمت های پیشرفته تر Dolby Vision سازگار است. Dolby Vision به سازندگان فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها اجازه می‌دهد تا متادیتای پویا را برای تولید محتوایی با عمق بیشتر، کنتراست باورنکردنی و رنگ‌های بیشتر از آنچه تصور می‌کنید، اضافه کنند و محتوایی با این فرمت را می‌توان در تلویزیون Bravia در سونی نمایش داد!

فناوری منحصر به‌فرد بهینه سازی محیط

در تلویزیون های معمولی تولیدکنندگان مختلف، سطح روشنایی بدون توجه به نور اتاق روی صفحه بدون تغییر باقی می ماند، بنابراین هنگام ایجاد تصاویر بسیار تاریک یا روشن، کاربر باید تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهد. فناوری منحصر به فرد Ambient Optimization تلویزیون سونی X80L سایز 65 اینچ ، اما با کمک سنسور نور، روشنایی صفحه را با در نظر گرفتن روشنایی اتاق تنظیم می کند. در واقع، سنسور هوشمند نور محیط را محاسبه می‌کند و بر این اساس روشنایی صفحه در اتاق‌های روشن افزایش می‌یابد تا جزئیات را نشان دهد و در اتاق‌های تاریک عکس این کار را انجام می‌دهد تا تجربه بصری دائمی خوبی داشته باشد.

صدای بلند با بیس قدرتمند

هر یک از بلندگوهای باس رفلکس و X-balanced به کار رفته در تلویزیون سونی 65X80L در دستیابی به قدرت صدای 20 وات موثر هستند. اسپیکر X-Balanced با شکل منحصربفرد خود گرد است و به خوبی در پنل باریک این تلویزیون جای می گیرد، ضمن اینکه طراحی آن باعث افزایش بیس می شود و انواع محتوای فیلم و موسیقی را با صدایی واضح قابل شنیدن می کند. این تلویزیون حتی با صدای Dolby Atmos سازگار است و می‌تواند لیست‌های پخش موسیقی و دیالوگ‌های فیلم را با وضوح و جزئیات بیشتر با عمق زیاد و صدای فوق‌العاده فضایی و فراگیر پخش کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ال ای دی سونی 65X80L ، کالیبراسیون خودکار آکوستیک از نوع Room Compensation است، اما این فناوری دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ واقعیت این است که نحوه پخش صدا از تلویزیون بسته به محیط تغییر می کند، بنابراین، برای مثال، در حالی که پرده ها صدا را جذب می کنند، اشیا می توانند عبور صدا را مختل کنند و کیفیت شنیده ها را به خطر بیندازند. تلویزیون اندروید سونی 65X80L با قابلیت تشخیص اشیا از طریق سنسور هوشمند می تواند صدا را با توجه به چیدمان دکوراسیون برای تجربه شنیداری بهینه تر کالیبره کند.

ویژگی‌های پیشرفته گیمینگ در تلویزیون هوشمند سونی 65X80L

با داشتن تلویزیون سونی 65X80L که دارای گرافیک قدرتمندی است، صحنه های بازی بسیار فراگیر و زنده به نظر می رسند و از طرفی با صدای فراگیر و ویژگی های انحصاری جدیدتر، بازی ها واقع گرایانه تر هستند. X80L نسبت به مدل‌های رده بالاتر ویژگی‌های بازی کمتری دارد، اما برای بازی‌های رده پایین‌تر رضایت‌بخش است. تنظیمات بازی بخش جدیدی از این تلویزیون سونی 2023 را تشکیل می دهد که شامل تمام تنظیمات و عملکردهای ضروری و کمکی است تا گیمر بتواند بدون سردرگمی انتخاب کند.

مانند نسل قبلی، تلویزیون آینده دارای 2 ویژگی منحصر به فرد برای بازی PlayStation®5 است. Auto HDR Tone Mapping یکی از این ویژگی‌ها است که به سرعت تنظیمات HDR را در طول راه‌اندازی اولیه PS5 بهینه می‌کند، به طوری که حتی در سایه‌های تاریک و هایلایت‌های روشن، جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده را مشاهده می‌کنید. از این گذشته، ویژگی Auto Genre Picture Mode حالت تصویر بازی را همزمان با اتصال کنسول PS5 تنظیم می کند تا گیم پلی با قابلیت به حداقل رساندن تاخیر ورودی، پاسخگوتر و روان تر باشد. جالب اینجاست که همین ویژگی حالت تصویر را در حین تماشای فیلم به حالت استاندارد برمی‌گرداند تا روی پردازش بهتر صحنه تمرکز کند.

سرگرمی نامحدود با پلتفرم Google TV

تلویزیون اسمارت سونی 65X80L با پلتفرم هوشمند Google TV به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 700000 فیلم و سریال تلویزیونی را از سرویس های پخش مورد علاقه خود مشاهده کنند، در حالی که انواع محتوا بر اساس موضوعات و ژانرهای مختلف در یک مکان سازماندهی شده است. سرویس های پخش محبوب مانند نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو از قبل روی تلویزیون نصب شده اند.

تلویزیون های نسل جدید اکنون با حدود 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به قبل دارند که به افراد امکان می دهد مستقیماً از چندین پلتفرم به بیش از 10000 برنامه و بازی دسترسی داشته باشند. یک فروشگاه Google Play برای دانلود برنامه ها در این تلویزیون وجود دارد. در زیر قطعات هوشمند جذاب تلویزیون سونی X80L سایز 65 اینچ را به اختصار توضیح داده ایم.

  • سهولت بیشتر با کنترل صوتی

جستجوی صوتی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون 2023 سونی X80L است. این دستگاه مجهز به میکروفون داخلی است و به کاربر این امکان را می دهد که از طریق صدای خود موارد مورد نظر خود را پیدا کند. دکمه جستجوی صوتی در کنترل از راه دور هوشمند تعبیه شده است و کاربر می تواند با فشار دادن آن و بیان دستورات صوتی مورد نظر، هر چیزی را پیدا کند.

از طرفی می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل تمام دستگاه های هوشمند خانه را به صورت صوتی در این تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون هوشمند حتی از دستیار الکسا نیز پشتیبانی می کند، بنابراین با خرید جداگانه آن می توانید وضعیت روشن/خاموش را کنترل کنید، کانال را تغییر دهید یا مواردی مانند صدا را تنظیم کنید.

  • پروفایل کودکان در تلویزیون 65X80L

Kids Profile یک بخش هوشمند جذاب تلویزیون سونی است. این ویژگی در تلویزیون سونی 65X80L به والدین این امکان را می دهد که کودکان را به تماشای محتوای مناسب در فضایی که متعلق به آنهاست تشویق کنند، بنابراین در مورد تلویزیون بزرگسالان صحبت نمی کنیم، بلکه برای کودکان نیز صحبت می کنیم. تنظیم فیلترهای مناسب برای برنامه ها، فیلم ها و برنامه ها، محدود کردن زمان تماشای کودک و تنظیم زمان خواب از ویژگی های جالب این تلویزیون محسوب می شود.

  • اتصال آسان گوشی هوشمند

Chromecast داخلی یکی از ویژگی‌های سخت‌افزاری تلویزیون سونی X80L سایز 65 اینچ است که به کاربران دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهد فیلم‌ها، نمایش‌ها، عکس‌ها و آسان‌تر و مستقیم‌تر روی صفحه نمایش بزرگ پخش شوند. این تلویزیون همچنین امکان پخش آسان محتوا از آیفون، آی پد و مک بوک را از طریق Apple AirPlay فراهم می کند. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی اپل هوم کیت، امکان کنترل ایمن و راحت تلویزیون از گجت اپل وجود دارد و یا حتی کاربران با تنظیم تنظیمات ساده، از دستیار سیری اپل در گوشی خود برای کنترل تلویزیون استفاده کنند!

ریموت کنترل سونی

تی وی Sony 65X80L مانند نسل قبلی دارای یک کنترل استاندارد سونی است که دارای سطح صاف با دکمه های پایین و روکش پلی اورتان مخصوص است. این طراحی منحصر به فرد تمیز کردن آن را آسان می کند، در حالی که تمام دکمه ها با مواد آنتی باکتریال پوشانده شده اند. کنترل تمام دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق ریموت کنترل سونی با یک لمس ساده است، در حالی که مجهز به دکمه میکروفون صوتی است. همچنین دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به انواع محتوا در عرض چند ثانیه به خدمات ویدیویی بر اساس درخواست کنترل از راه دور سونی مرتبط هستند.

BRAVIA CAM؛ روشی مفید برای مدیریت تلویزیون!

سونی در دو سال گذشته تلویزیون های خود را با پشتیبانی از BRAVIA CAM ارائه کرده است تا روشی مفید برای کنترل تلویزیون یا دسترسی به خدمات بیشتر در اختیار کاربران خود قرار دهد. دوربین سونی براویا که باید جداگانه خریداری شود دارای طراحی مغناطیسی بوده و قابلیت نصب بر روی پنل نمایشگر تلویزیون سونی 65X80L را دارد و به راحتی جدا می شود. این دوربین دارای شاتر قابل بسته شدن برای حفظ حریم خصوصی کاربران است.

سونی ادعا می کند که در به روز رسانی های آینده امکان کنترل تلویزیون با استفاده از ژست های حرکتی با اتصال براویا وجود خواهد داشت. این دوربین هوشمند حتی با عملکرد Proximity Alert به شما امکان می دهد فاصله دید توصیه شده کودک را از تلویزیون تنظیم کنید و هنگامی که نزدیک است به سرعت هشدار می دهد. در نهایت با استفاده از این دوربین می توانید از طریق برنامه ویژه گوگل با دوستان و آشنایان خود در صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون 80×65 لیتری چت تصویری داشته باشید، البته به شرطی که تلویزیون آنها از آن پشتیبانی کند.

65X80L سونی؛ سازگار با محیط زیست

سونی در توسعه مجموعه تلویزیونی Bravia خود، کیفیت تصویر و صدای عالی را با فناوری‌های نوآورانه با هدف عدم تأثیر بر محیط زیست ادغام می‌کند. این شرکت در اقدامی جدید داشبورد اکو را به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است.این داشبورد تمامی تنظیمات محیطی خاص را در یک صفحه با امکان تغییرات آسان یکباره یا یکباره ارائه می کند.

همانطور که قبلاً گفتیم، تلویزیون سونی X80L سایز 65 اینچ مجهز به سنسور نور محیط است، بنابراین با تنظیم هوشمند روشنایی صفحه نمایش، انرژی به نحو احسن مصرف می شود. Auto Power Saving نیز یکی از ویژگی های جالب تلویزیون برای خاموش کردن صفحه نمایش در مواقعی است که کاربر در مقابل آن نیست.

طراحی تلویزیون های جدید سونی نه تنها زیبا و بادوام است، بلکه با استفاده از پلاستیک بازیافتی SORPLAS، استفاده از پلاستیک خالص را تا حدود 60 درصد کاهش می دهد. در بسته بندی این مدل ها حدود 48 درصد حجم پلاستیک کمتری استفاده شده و حتی با 15 درصد ابعاد کوچکتر و 12 درصد وزن سبک تر، به راحتی قابل حمل هستند. این تلویزیون ها میزان دی اکسید کربن ورودی به محیط را تا 15 درصد کاهش خواهند داد!

 شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سونی 65X80L محصول 2023 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت بهترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه اقدام نمایید. در صورتی که بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیونی برای استفاده خانگی و تماشای فیلم هستید می توانید به سراغ تلویزیون سونی X77L بروید. اما اگر قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید که علاوه بر استفاده روزمره و تماشای فیلم، برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم نیز گزینه مناسبی است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X80L سایز 65 اینچ محصول 2023

مشخصات

شناسه کالا
2900681101868

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست