×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X80L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
37,900,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55X80L
پردازنده تصویر :X1
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55X80L یک تلویزیون مبتنی بر صفحه نمایش LCD و فناوری نور پس زمینه LED مستقیم است که در سال 2023 معرفی شد. این مدل به عنوان نسخه بهبود یافته تلویزیون 55X80K با چندین ویژگی جدیدتر در بخش نرم افزار تولید و توسعه یافته است و در رتبه پایین تری نسبت به مدل جدید قرار گرفته است. مدل های X85L و X90L به عنوان یک تلویزیون 4K اقتصادی در اختیار مصرف کنندگان کشورهای آسیایی قرار خواهد گرفت. افرادی که می خواهند تلویزیونی با کیفیت بالا برای استفاده روزمره با قیمت پایین خریداری کنند، می توانند به شدت به عملکرد تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ اعتماد کنند.

سونی این سری را به پردازنده حرفه ای 4K HDR X1 خود مجهز کرده است که از الگوریتم های پیشرفته ای برای خلق تصاویر زیبا با وضوح 4K استفاده می کند. خوشبختانه تلویزیون سونی X80L با طیف گسترده ای از رنگ ها و روشنایی مطلوب، گزینه مناسبی برای نمایش محتوای HDR است و در عین حال از فرمت پیشرفته Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون 55X80L در ساختار خود از بلندگوی X-Balanced استفاده می کند تا بتواند صدایی با باس قدرتمند و رسا ایجاد کند. همچنین از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

اگرچه تلویزیون جلویی نمی تواند بازی هایی با نرخ فریم بالا را اجرا کند، اما گزینه مناسبی برای بازی های PS5 با ویژگی های پیشرفته است. مدل 2023 دارای داشبورد جدید Eco با گزینه های صرفه جویی در انرژی است و با پلتفرم Google TV به یک دستگاه سرگرمی خانگی تکامل یافته تبدیل می شود.

تلویزیون سونی 55X80L ساخت 2023 میلادی

زیبایی و مدرنیته در فریم و پایه باریک

مقوله طراحی تلویزیون علاوه بر میزان نقشی که در جلب توجه مخاطب دارد، می تواند بر تجربه تماشای سرگرمی تأثیر بگذارد، بنابراین سونی از سبک منحصر به فرد سطح تخت در طراحی تلویزیون سونی 55X80L بهره برده است. این تلویزیون در واقع یک قاب نازک در اطراف صفحه نمایش دارد بنابراین ظاهری زیبا و بسیار مدرن دارد. این سبک زیبا به بیننده اجازه می دهد تا صفحه نمایش بزرگتری با حداکثر ظرفیت برای مشاهده محتوا بدون تجربه حواس پرتی داشته باشد.

بخشی از جذابیت طراحی غیرقابل انکار این تلویزیون 55 اینچی، پایه T آن است که ظاهری براق، باریک و کاملا هماهنگ با ساختار کلی آن دارد. این پایه معمولاً نزدیک لبه های نمایشگر نصب می شود و تعادل آن را روی میز به خوبی حفظ می کند. البته تلویزیون X80L را می توان با براکت مخصوص روی دیوار نصب کرد اما باید در نظر داشت که ضخامت پنل آن 72 میلی متر برآورد شده است.

نمایشگر و رزولوشن تصاویر

تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ نسبت به تلویزیون های X85L و X90L در رده 2023 رتبه پایین تری دارد. این یک مدل نسبتا ارزان تر از سونی است که کیفیت تصویر مناسبی در مقایسه با مدل های مشابه سایر سازندگان دارد. سونی 55X80L از نمایشگر نوع LCD بهره می برد و وظیفه نورپردازی صفحه توسط فناوری Direct LED با قابلیت چیدمان مستقیم ال ای دی ها بر روی صفحه نمایش انجام می شود که به سطح بهینه ای از روشنایی دست می یابد. علاوه بر این، از آنجایی که به پنل IPS مجهز است، زاویه دید وسیعی دارد و مدلی ایده آل برای مشاهده گروهی به حساب می آید. پنل نرخ تازه سازی این تلویزیون 60 هرتز است که برای یک مدل مقرون به صرفه انتظار می رود.

تلویزیون سونی 55X80L با فناوری TRILUMINOS PRO

پنل رنگی بسیار منحصر به فرد سونی به نام TRILUMINOS PRO می تواند رنگ های دقیق و خالص را مطابق با طیف رنگی RGB در تلویزیون سونی 55X80L تولید کند که با توجه به برند خود طیف رنگی بیشتری نسبت به نمایشگرهای سنتی و به طور کلی با اندازه گیری سطح اشباع رنگ و روشنایی، جزئیات و سایه های طبیعی در صحنه ها بازسازی می شوند. پنل رنگی گسترده رنگ‌های غنی را که به رنگ‌های دنیای واقعی نزدیک‌تر هستند بازتولید می‌کند تا تجربه تماشای واقعی‌تری داشته باشید.

ارتقاء کیفیت تصویر با پردازنده X1 سونی

سونی با استفاده از پردازنده 4K HDR X1 به عنوان پردازنده عملکرد حرفه ای خود، کیفیت تصویر عالی را در تلویزیون های خود تضمین می کند. این پردازنده پیشرفته در تلویزیون 2023 سونی 55X80L می تواند نویز صحنه ها را شناسایی و حفظ کند و از طریق الگوریتم های پیشرفته میزان جزئیات را افزایش دهد. پردازنده X1 محتوای متنوعی را با سیگنال 4K تولید می کند و رنگ های غنی را به نمایش می گذارد. ویژگی های پیشرفته این پردازنده در تلویزیون از جمله بازتولید رنگ بیشتر و کنتراست بهبود یافته امکان نمایش محتوای 4K HDR با وضوح بالا را فراهم می کند.

تمامی منابعی که با کیفیت پایین تری نسبت به 4K گرفته می شوند، مانند 2K و حتی HD، در تلویزیون سونی 55X80L توسط پردازنده 4K HDR X1 شناسایی شده و در نهایت به صورت کاملا حرفه ای نزدیک به رزولوشن 4K بازتولید می شوند. فناوری منحصر به فرد 4K X-Reality PRO از یک پایگاه داده منحصر به فرد 4K برای بازتولید جزئیات قابل توجه نزدیک به وضوح مشابه استفاده می کند، بنابراین می توانید عملاً همه چیز را با کیفیت عالی ببینید. سونی تصویری را در سایت رسمی خود منتشر کرد و به خوبی نشان می دهد که چگونه جزئیات یک ساختمان قدیمی با سقف شیشه ای مشخص است.

نمایش جزئیات حتی در ژانر اکشن

تلویزیون هوشمند سونی 55X80L دارای پنلی با نرخ رفرش 60 هرتز است و عملا قادر به نمایش محتوا با نرخ فریم بالا نیست. به طور کلی از بین رفتن جزئیات در صحنه های اکشن طبیعی است، زیرا در هنگام نمایش محتوای اکشن مانند فریم از یک فیلم مانند اسب پرش، برخی فریم ها از بین می روند و این مشکل می تواند باعث تار شدن و پرش در آن شود. اما با فناوری پیشرفته Motionflow XR، این تلویزیون قادر است فریم های اضافی را جبران کند و آنها را بین فریم های اصلی قرار دهد، بنابراین در حالی که صحنه های بیشتری در ثانیه می بینید، همه چیز بسیار واضح تر به نظر می رسد.

محتوای HDR در تلویزیون 55X80L

در تلویزیون 55 اینچ سونی X80L ، با وجود حداکثر روشنایی و طیف رنگی گسترده، می توان انتظار داشت که محتوای HDR به خوبی نمایش داده شود. جدای از آن، میزان کنتراست که با حداکثر کنتراست بین رنگ‌های روشن و تیره مشخص می‌شود و هنگام نمایش فیلم‌ها و بازی‌های HDR مهم است، از طریق تقویت کنتراست دینامیک و فناوری‌های بازسازی HDR مبتنی بر شیء بهینه شده است. فناوری منحصربفرد Remaster مبتنی بر شیء HDR، رنگ هر شیء را بر روی صفحه نمایش از طریق پردازنده تجزیه و تحلیل می کند و کنتراست را تنظیم می کند، در حالی که در اکثر تلویزیون ها کنتراست تنها بر اساس منحنی کنتراست سیاه و سفید تنظیم می شود، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که محتوای HDR تقویت شود

تلویزیون 4K سونی 55X80L از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و با Dolby Vision به عنوان یک فرمت HDR پویا که توسط Dolby توسعه یافته است، سازگار است. Dolby Vision به سازندگان فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌ها اجازه می‌دهد تا با اضافه کردن ابرداده‌های پویا محتوایی با عمق بیشتر، کنتراست بالا و رنگ‌های غنی‌تر از آنچه تصور می‌کنید تولید کنند و محتوایی در این فرمت را می‌توان در تلویزیون سونی براویا نمایش داد!

فناوری منحصربه‌فرد بهینه سازی محیط

سطح روشنایی در تلویزیون های LED معمولی بدون توجه به میزان نور اتاق بدون تغییر باقی می ماند، بنابراین تصاویری که خیلی تاریک یا خیلی روشن هستند همیشه تولید می شوند، که عملاً به این معنی است که کاربران در برخی موارد باید تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهند. فناوری منحصر به فرد Ambient Optimization ال ای دی سونی 55X80L با خواندن روشنایی اتاق با استفاده از حسگر نور، روشنایی صفحه را بهینه می کند. در واقع، سنسور هوشمند نور محیط را ارزیابی می‌کند و سپس روشنایی صفحه در اتاق‌های روشن افزایش می‌یابد تا جزئیات را نشان دهد و در اتاق‌های تاریک کاهش می‌یابد تا یک تجربه بصری خوب به دست بیاورد.

صدای بلند با کیفیت عالی

وظیفه انتشار صدا در تلویزیون سونی 55X80L توسط بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced انجام می شود و قدرت صدای خروجی آن 20 وات می باشد. اسپیکر X-Balanced به کار رفته در ساختار تلویزیون سونی بر خلاف اسپیکرهای معمولی طراحی گرد ندارد اما با طراحی نازک تری در پنل نازک نمایشگر تلویزیون جای می گیرد. در ضمن این طراحی منحصر به فرد باعث افزایش صدای بیس و ساخت انواع محتوا می شود.فیلم و موسیقی با صدای واضح شنیده می شود. تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ حتی با صدای Dolby Atmos سازگار است و می‌تواند لیست‌های پخش موسیقی و دیالوگ‌های فیلم را با وضوح و جزئیات بیشتر با عمق زیاد و صدای فوق‌العاده فضایی و فراگیر پخش کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون SONY 55X80L ، کالیبراسیون خودکار آکوستیک از نوع اتاق جبران است، اما این فناوری دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ به طور کلی، نحوه پخش صدا از تلویزیون بسته به محیط تغییر می کند، زیرا پرده ها صدا را جذب می کنند و اشیا می توانند عبور آن را مسدود کنند و کیفیت شنوایی را به خطر بیندازند. تلویزیون سونی 55X80L با قابلیت تشخیص اجسام از طریق سنسور هوشمند قادر است صدا را با توجه به چیدمان دکوراسیون برای گوش دادن بهتر کالیبره کند.

تلویزیون سونی X80L با چندین ویژگی برای گیم پلی

اگرچه تلویزیون اسمارت سونی 55X80L یک مدل LED میان رده است، اما گرافیک قدرتمندی برای اجرای واقعی بازی ها دارد و از سوی دیگر ویژگی هایی مانند صدای فراگیر به اجرای زنده تر بازی های ویدیویی کمک می کند. X80L نسبت به مدل های رده بالاتر ویژگی های بازی کمتری دارد، اما برای بازی های سطح پایین قابل قبول است. تنظیمات بازی شامل بخش جدیدی در این تلویزیون سونی 2023 است که شامل تمام تنظیمات و ویژگی های ضروری و کمکی است تا پخش کننده بتواند همه چیز را بدون سردرگمی تنظیم کند.

مانند نسل قبلی، تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ دارای 2 ویژگی منحصربه‌فرد برای بازی با پلی‌استیشن 5 است. نقشه‌برداری خودکار HDR Tone یکی از این ویژگی‌ها است که به سرعت تنظیمات HDR را در هنگام نصب اولیه PS5 بهینه می‌کند، به طوری که حتی در سایه‌های تاریک و هایلایت‌های روشن، می‌توانید جزئیات ظریف و رنگ های زنده را نمایش می دهید. جدا از این ویژگی Auto Genre Picture Mode، حالت تصویر بازی را همزمان با اتصال کنسول PS5 انتخاب می کند تا با قابلیت به حداقل رساندن تاخیر ورودی بازی، روان تر اجرا شود. همین ویژگی هنگام تماشای فیلم، حالت تصویر را به حالت استاندارد تغییر می دهد تا روی پردازش صحنه متمرکز شود.

سرگرمی نامحدود با رابط Google TV

تلویزیون های اندروید سونی، از جمله 55X80L در سال 2023، دارای همان رابط کاربری Google TV مانند قبل هستند و به طیف گسترده ای از برنامه ها و خدمات ارزشمند دسترسی دارند. از طریق این دستگاه های تعاملی، می توانید به بیش از 700000 فیلم و سریال تلویزیونی از پلتفرم های استریم مانند Netflix، YouTube و Prime Video دسترسی داشته باشید، در حالی که همه این سرگرمی ها در یک مکان سازماندهی شده است.

تلویزیون های نسل جدید اکنون با حافظه بیشتری نسبت به قبل عرضه می شوند، حدود 32 گیگابایت، که به افراد امکان می دهد به طور مستقیم از چندین پلتفرم به بیش از 10000 برنامه و بازی دسترسی داشته باشند. یک فروشگاه Google Play برای دانلود برنامه ها در این تلویزیون وجود دارد. بخش های هوشمند و جذاب تلویزیون اندروید سونی 55X80L را در زیر به اختصار شرح داده ایم.

  • سهولت بیشتر با کنترل صوتی

جستجوی صوتی یکی از جذاب ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند سونی X80L محسوب می شود. این تلویزیون در واقع از طریق دکمه میکروفون روی ریموت کنترل و از طریق دستورات صوتی مختلف قابل کنترل است. از سوی دیگر، می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل، تمامی دستگاه های هوشمند خانه را به صورت صوتی کنترل کنید. این تلویزیون هوشمند حتی با دستیار هوشمند الکسا نیز همراه است که باید جداگانه خریداری شود ، سازگار است. با این دستگاه می‌توانید وضعیت روشن/خاموش را کنترل کنید، کانال را تغییر دهید یا مواردی مانند صدا را تنظیم کنید.

  • پروفایل کودکان در تلویزیون 2023 سونی 55X80L

Kids Profile یک بخش هوشمند جذاب از تلویزیون های سونی است که به والدین اجازه می دهد فضای خاصی را برای دسترسی کودکان به محتوای مناسب سن طراحی کنند. تلویزیون سونی 55X80L نه تنها یک گزینه عالی برای بزرگسالان است، بلکه یک وسیله سرگرمی تکامل یافته برای کودکان نیز محسوب می شود. تنظیم فیلترهای مناسب برای برنامه ها، فیلم ها و برنامه ها، محدود کردن زمان تماشای کودک و تنظیم زمان خواب همگی از عملکردهای هوشمند این تلویزیون هستند.

  • اتصال آسان گوشی هوشمند

Chromecast داخلی یکی از ویژگی‌های سخت‌افزاری تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ است که به کاربران تلفن Android امکان می‌دهد به راحتی فیلم، نمایش، عکس و موارد دیگر را مستقیماً به صفحه تلویزیون بزرگتر ارسال کنند. این مدل همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق Apple AirPlay محتوا را بدون زحمت از iPhone، iPad و MacBook خود استریم و به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی Apple HomeKit، امکان کنترل ایمن و راحت تلویزیون از دستگاه های اپل وجود دارد و یا حتی کاربران می توانند با تنظیمات ساده از دستیار سیری اپل در گوشی هوشمند خود برای کنترل تلویزیون استفاده کنند!

ریموت کنترل سونی

تلویزیون سونی 55X80L مانند مدل های قبلی با ریموت کنترل منحصر به فرد سونی عرضه می شود. این ریموت دارای سطحی صاف با کلیدهای تعبیه شده در ارتفاع کم بوده و از روکش پلی اورتان مخصوص نیز بهره می برد. این طراحی تمیز کردن آن را آسان می کند و همه دکمه ها دارای روکش ضد باکتری هستند. کنترل تمام دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق کنترل از راه دور سونی به آسانی فشار دادن یک دکمه است و در عین حال به دکمه میکروفون صوتی نیز مجهز است. همچنین دکمه‌های مربوط به خدمات ویدیوی درخواستی روی ریموت سونی برای دسترسی سریع به انواع محتوا در عرض چند ثانیه تعبیه شده است.

پشتیبانی براویا کم

جدیدترین تلویزیون های سونی با پشتیبانی Sony BRAVIA CAM به عنوان یک دوربین هوشمند برای کنترل آسان تلویزیون یا استفاده از خدمات تعاملی گسترده طراحی شده اند. این دوربین تلویزیون سونی 55X80L باید جداگانه خریداری شود. دوربین Bravia Cam با طراحی مغناطیسی در بالای پنل نمایشگر به راحتی متصل و جدا می شود و از سوی دیگر دارای یک نوار لغزنده شاتر برای محافظت از حریم خصوصی کاربران است.

سونی ادعا می کند که در به روز رسانی های آینده امکان کنترل تلویزیون با استفاده از ژست های حرکتی با اتصال براویا وجود خواهد داشت. این دوربین هوشمند حتی با عملکرد هشدار مجاورت به شما امکان می دهد فاصله دید مناسب را برای کودک از تلویزیون تنظیم کنید و ضمن کاهش این فاصله، به سرعت هشدار می دهد. در نهایت، با BRAVIA CAM می‌توانید با افراد در صفحه بزرگ تلویزیون فورکی 55X80L از طریق برنامه ویژه گوگل چت تصویری داشته باشید، مشروط بر اینکه تلویزیون آنها از آن پشتیبانی کند.

تلویزیون هوشمند سونی X80L و در اولویت قرار دادن محیط زیست!

اگرچه سونی سعی می‌کند کیفیت تصویر و صدا را در تلویزیون اقتصادی‌تر 55X80L به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، اما از ویژگی‌های نوآورانه با هدف به حداقل رساندن تأثیرات محیطی به خوبی استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که در مورد تلویزیون‌های 2023 سونی به چشم می‌خورد این است که همه آن‌ها مجهز به یک پنل اکو با قابلیت دسترسی به تمام تنظیمات خاص محیط هستند.

در قسمت های قبل اشاره کردیم که این تلویزیون از سنسور نور استفاده می کند و از طریق آن می تواند روشنایی صفحه را با توجه به نور محیط تنظیم کند، بنابراین به صورت هوشمند در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. تلویزیون سونی X80L سایز 55 اینچ حالت Auto Power Saving را در تنظیمات خود دارد که وقتی کسی جلوی تلویزیون نباشد، نمایشگر را خاموش می کند تا انرژی را کاهش دهد.

جدا از موارد ذکر شده، پلاستیک بازیافتی SORPLAS که توسط سونی ساخته شده است، نه تنها طراحی زیبا، براق و مشکی رنگی به تلویزیون های این برند می دهد، بلکه کمترین زباله را در محیط به جا می گذارد. حتی در جعبه مدل های نسل جدید، 48 درصد کمتر از پلاستیک استفاده شده و با بسته بندی فشرده تر، میزان دی اکسید کربن ورودی به محیط را تا حدود 15 درصد کاهش می دهند.

شما می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا قیمت تلویزیون سونی 55X80L محصول 2023 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری هستید که علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم برای اتصال به کنسول کنسول های نسل نهم نیز مناسب باشد، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X77L بروید که برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X80L سایز 55 اینچ محصول 2023

مشخصات

شناسه کالا
2900681101899

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست