×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 50X80L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50X80L
پردازنده تصویر :X1
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 50X80L یک تلویزیون 4K مقرون به صرفه از سری 2023 سونی است که در واقع یک نسخه ارتقا یافته از تلویزیون 50X80K است. این تلویزیون طراحی ساده و زیبایی با پایه های باریک T شکل دارد و کمی با انواع دیگر تلویزیون های ال ای دی متفاوت است. تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ دارای پنلی با فرکانس 60 هرتز است و فناوری Direct LED وظیفه تامین نور صفحه را بر عهده دارد.

سری X80L که در رتبه‌های پایین‌تر از سری x85l قرار می‌گیرد، مجهز به یک پردازنده 4K HDR X1 است که از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای حذف نویز و بازتولید جزئیات در منابع ورودی استفاده می‌کند. تلویزیون Sony 50X80L دارای یک پنل رنگی منحصر به فرد است و می تواند محتوای واقعی را به خوبی نمایش دهد. علاوه بر این، این دستگاه از فناوری های پیشرفته افزایش کنتراست از جمله Remaster HDR مبتنی بر شی با قابلیت ارتقای محتوای HDR پشتیبانی می کند و در واقع با فرمت های مختلف از جمله فرمت برتر Dolby Vision سازگار است. از آنجایی که به سنسور نور نیز مجهز است، قابلیت تطبیق نور صفحه نمایش با محیط را دارد.

صدایی که از طریق بلندگوی X-Balanced در تلویزیون 50 اینچ سونی X80L پخش می شود، بیس قدرتمندی دارد و لذت گوش دادن را دوچندان می کند. این نسل جدید Android TV با پلتفرم هوشمند Google TV امکان دسترسی نامحدود به محتوا را فراهم می کند. همچنین دارای داشبورد جدید Eco با دسترسی به تمام ویژگی های مرتبط با محیط است.

تلویزیون سونی 50X80L ساخت 2023 میلادی

سبک منحصربه‌فرد Flush Surface و پایه‌های متمایز

تجربه نشان می دهد که اگرچه سونی در تولید تلویزیون های خود از روش های طراحی حرفه ای استفاده می کند، اما به استحکام و پایداری این دستگاه ها اهمیت بیشتری می دهد. اگرچه تلویزیون سونی 50X80L مدل نسبتا ارزان تری از این برند است، اما کیفیت ساخت خوبی دارد و همچنین جای توجه به طراحی خاص آن وجود دارد. سونی با استفاده از سبک منحصر به فرد Flush Surface سعی کرده است ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش این تلویزیون را کاهش دهد، بنابراین می توان ادعا کرد که حذف عناصر اضافی به نوعی بر ظرافت آن تأثیر گذاشته است. این سبک به بیننده کمک می کند تا تجربه بصری فراگیرتری داشته باشد.

پایه های باریک T شکل گوه ای نیز بخشی غیرقابل انکار از ظرافت مدرن تلویزیون است. ال ای دی سونی 50X80L با این پایه ها ظاهری متفاوت با انواع دیگر تلویزیون های ال ای دی دارد، در عین حال باید گفت استحکام این پایه ها برای حفظ تعادل پنل روی میز کافی است. ضخامت پنل آن حدود 70 میلی متر است، بنابراین حتی می توانید تلویزیون را با جدا کردن پایه ها روی دیوار نصب کنید.

نمایشگر و رزولوشن تصاویر

تلویزیون سونی X80L در رتبه پایین تری نسبت به تلویزیون های X85L و X90L قرار دارد و قیمت نسبتاً پایین تری دارد در حالی که به طور قطع می توان گفت کیفیت تصویر آن نسبت به مدل های مشابه بهتر است. تلویزیون سونی 50X80L مجهز به نمایشگر LCD است و تعداد زیادی LED به طور مرتب نور صفحه نمایش آن را تامین می کند. همچنین از آنجایی که به پنل IPS مجهز است، زاویه دید خوبی دارد و گزینه مناسبی برای مشاهده گروهی مطالبی مانند مسابقات ورزشی است. تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ محتوای متنوعی با وضوح 4K و جزئیات 4 برابر بیشتر از Full HD ارائه می دهد. نرخ تازه سازی پنل تلویزیون نیز 60 هرتز است که برای یک مدل مقرون به صرفه پیش بینی می شود.

تلویزیون سونی 50X80L با پنل منحصربه‌فرد TRILUMINOS PRO

فناوری یا پنل منحصر به فرد TRILUMINOS PRO سونی در تلویزیون های LCD این برند می تواند رنگ های بیشتری را با دقت بالایی نسبت به یک پنل معمولی به نمایش بگذارد. نمایشگر TRILUMINOS در تلویزیون سونی 50X80L ، طبق ادعای خود این برند، نسبت به نمایشگرهای سنتی به طیف وسیع تری از رنگ ها دست می یابد و با اندازه گیری اشباع رنگ و روشنایی، جزئیات و سایه های طبیعی در صحنه ها بازتولید می شود. پنل رنگی گسترده رنگ‌های غنی را که به رنگ‌های دنیای واقعی نزدیک‌تر هستند، بازتولید می‌کند و در نتیجه تجربه مشاهده واقعی‌تری را به همراه دارد.

ارتقاء کیفیت تصویر با 4K HDR processor X1

تلویزیون 50X80L با پردازنده 4K HDR X1 می تواند عملکرد تصویر کاملا حرفه ای را تضمین کند. به گفته خود سونی، پردازنده X1 در تلویزیون اسمارت سونی 50X80L قادر به تشخیص نویز در صحنه ها با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و همچنین افزایش جزئیات است. این تراشه با سیگنال 4K محتوای متنوعی تولید می کند و رنگ های غنی را به نمایش می گذارد. ویژگی های پیشرفته پردازنده در تلویزیون، از جمله بازتولید رنگ بیشتر و کنتراست بهبود یافته، اجازه می دهد محتوای 4K HDR با وضوح بالاتر نمایش داده شود.

حتی منابع ورودی با رزولوشن کمتر از 4K، مانند 2K و حتی HD در تلویزیون سونی 50X80L، توسط پردازنده 4K HDR X1 شناسایی می‌شوند تا با رزولوشن 4K از طریق یک سری مراحل دوباره ایجاد شوند. با استفاده از یک پایگاه داده منحصربه‌فرد 4K، فناوری منحصربه‌فرد 4K X-Reality PRO این تلویزیون، منابع را با جزئیات قابل‌ملاحظه نزدیک به همان وضوح بازتولید می‌کند، بنابراین می‌توانید تقریباً هر چیزی را با وضوح عالی تماشا کنید.

جزئیات را در فیلم‌های اکشن احساس کنید!

گفتیم که پنل نمایشگر تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است، بنابراین انتظار می رود در نمایش صحنه های سریع مانند اکثر تلویزیون های معمولی عملکرد خوبی داشته باشد، اما این همه ماجرا نیست. نمایش صحنه های اکشن روی صفحه نمایش اغلب با از دست دادن فریم همراه است. به عنوان مثال، در صحنه پرش اسب از روی موانع، طبیعی است که تاری و پرش در هنگام گم شدن کادر ظاهر شود. اما با فناوری پیشرفته Motionflow XR، این تلویزیون قادر است فریم های اضافی را جبران کرده و آنها را بین فریم های اصلی قرار دهد، بنابراین در حالی که صحنه های بیشتری در ثانیه می بینید، همه چیز بسیار واضح تر به نظر می رسد.

نمایش محتوای HDR در تلویزیون سونی X80L

تلویزیون 2023 سونی 50X80L می تواند فیلم ها و بازی های HDR را با کیفیت خوب نمایش دهد و به سطح خوبی از روشنایی صفحه نمایش خود دست یابد و از طرفی طیف رنگی مناسبی را به دست آورد. واقعیت این است که کنتراست، که با حداکثر کنتراست بین رنگ‌های روشن و تیره مشخص می‌شود، در نحوه نمایش محتوای HDR نیز بسیار مهم است که این تلویزیون حتی دارای فناوری‌های افزایش کنتراست است. هر یک از فناوری‌های تقویت‌کننده کنتراست پویا و ریمستر HDR مبتنی بر شی را می‌توان در این زمینه مورد بحث قرار داد.

ریمستر HDR مبتنی بر شی، رنگ هر شیء روی صفحه را از طریق پردازنده تجزیه و تحلیل می کند و کنتراست را تغییر می دهد. در همین حال، در اکثر تلویزیون ها، کنتراست تنها در امتداد منحنی کنتراست سیاه و سفید تنظیم می شود، بنابراین می توانید محتوای HDR با کیفیت بالا را انتظار داشته باشید. می توانست بهتر نمایش داده شود.

تلویزیون 4K سونی 50X80L با فرمت های HDR10 و HLG سازگار است و همچنین از Dolby Vision به عنوان یک فرمت پویا HDR توسعه یافته توسط Dolby پشتیبانی می کند. Dolby Vision سازندگان فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها را قادر می‌سازد تا با افزودن ابرداده پویا، محتوایی با عمق بیشتر، کنتراست بالا و رنگ‌های غنی‌تر از آنچه در تلویزیون‌های Sony Bravia انتظار می‌رفت ارائه دهند.

بهینه سازی نور صفحه

به طور کلی با تلویزیون های LED معمولی نمی توان انتظار داشت که روشنایی صفحه نمایش تغییر کند، بنابراین زمانی که تلویزیون در مکان های روشن یا تاریک قرار می گیرد، می توان تصاویر بسیار تاریک یا بسیار روشن را به طور مداوم نمایش داد و به همین دلیل ، کاربران سعی می کنند تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهند. فناوری پیشرفته برای بهینه سازی محیط تلویزیون سونی 50X80L اما با استفاده از حسگر نور، شدت نور صفحه نمایش را بسته به نور اتاق تغییر می دهد. در واقع، سنسور هوشمند نور محیط را محاسبه می‌کند و سپس روشنایی صفحه در اتاق‌های روشن افزایش می‌یابد تا جزئیات را نشان دهد و در اتاق‌های تاریک کاهش می‌یابد تا یک تجربه بصری خوب به دست بیاورد.

صدایی با کیفیت عالی و بیس قدرتمند

بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced یک سیستم صوتی 2.0 کانالی را در تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ تشکیل می دهند که قدرت صدای خروجی آن به 20 وات می رسد. اسپیکر X-Balanced که سونی در تلویزیون های خود استفاده می کند با سایر انواع بلندگوها متفاوت است زیرا شکل گردی ندارد و در واقع با صفحه نمایش نازک با طراحی منحصر به فرد و باریک تر مطابقت دارد و در عین حال صدای بیس را به صورت حرفه ای با فشار و دلایل بیشتر تقویت می کند. انواع محتوای فیلم و موسیقی را می توان با صدای واضح شنید. تلویزیون هوشمند سونی 50X80L حتی با فناوری Dolby Atmos سازگار است و می تواند لیست های پخش موسیقی و دیالوگ های فیلم را با وضوح و جزئیات بیشتر با عمق زیاد و در نهایت به صورت سه بعدی و کاملا فراگیر پخش کند.

یکی از ویژگی های انحصاری این تلویزیون 50 اینچی سونی، کالیبراسیون خودکار آکوستیک از نوع Room Compensation است، اما این فناوری دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ اساسا نحوه بازتولید صدا از تلویزیون بسته به محیط تغییر می کند، مثلاً پرده ها صدا را جذب می کنند و اشیا می توانند عبور آن را مختل کنند و کیفیت شنیده ها را دستکاری کنند. سونی 50X80L با قابلیت تشخیص اجسام از طریق سنسور هوشمند می تواند صدا را برای گوش دادن بهتر با توجه به چیدمان دکوراسیون کالیبره کند.

تلویزیون سونی 50X80L با ویژگی‌های گیمینگ متعدد

تلویزیون X80L با اینکه مدل نسبتا اقتصادی است اما گرافیک خوبی برای اجرای واقعی صحنه های بازی دارد و از طرفی کارکردهای ویژه ای دارد. در واقع می توان گفت X80L در مقایسه با مدل های بالاتر از امکانات بازی کمتری برخوردار است اما برای بازی های سطح پایین راضی کننده است. تنظیمات بازی بخشی جدید از این تلویزیون سونی 2023 است که تمامی تنظیمات و امکانات لازم و کمکی در آن تعبیه شده است.

تلویزیون سونی 50X80L مانند نسل قبل دارای 2 قابلیت ویژه برای بازی با کنسول PS5 می باشد. ویژگی جالب Auto HDR Tone Mapping می تواند تنظیمات HDR را همزمان با اتصال کنسول اعمال کند تا جزئیات در تمام صحنه های بازی نمایش داده شوند. همچنین دارای حالت تصویر ژانر خودکار است که حالت تصویر بازی را همزمان با اتصال پلی استیشن 5 انتخاب می کند تا بازی به راحتی اجرا شود و قابلیت به حداقل رساندن تاخیر ورودی را دارد. همین عملکرد هنگام تماشای فیلم، حالت تصویر را به حالت استاندارد برمی‌گرداند تا روی پردازش صحنه تمرکز کند.

سرگرمی آنلاین با پلتفرم هوشمند Google TV

Google TV نوعی رابط کاربری یا تجربه تلویزیون هوشمند است که در تلویزیون های اندرویدی سونی تعبیه شده است و همه سرویس های پخش جریانی را در یک مکان جمع می کند. تلویزیون اندروید سونی 50X80L مانند مدل های نسل قبلی دارای طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با گوگل است. شما از طریق تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ به بیش از 700000 فیلم و سریال تلویزیونی از پلتفرم های استریمینگ مانند نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدئو دسترسی دارید، در حالی که تمامی این سرگرمی ها در یک مکان سازماندهی شده است.

نکته جالب در مورد نسل جدید مدل های سونی این است که با فضای ذخیره سازی دو برابر قبلی، یعنی. 32 گیگابایت. این تلویزیون ها به کاربران اجازه می دهند تا به بیش از 10000 برنامه و بازی مستقیماً از چندین برنامه دسترسی داشته باشند. یک فروشگاه Google Play برای دانلود برنامه ها در این تلویزیون وجود دارد. قطعات هوشمند جذاب تلویزیون 50X80L را در زیر به اختصار شرح داده ایم.

  • سهولت بیشتر با کنترل صوتی

یکی از قابلیت های کاربردی و جذاب تلویزیون 2023 سونی X80L جستجوی صوتی نام دارد. ریموت کنترل این تلویزیون دارای دکمه میکروفون صوتی است و کاربران می توانند با استفاده از آن از طریق دستورات صوتی تلویزیون خود را کنترل کنند. از سوی دیگر، می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل، تمامی دستگاه های هوشمند خانه را به صورت صوتی کنترل کنید. این تلویزیون هوشمند حتی با دستیار هوشمند الکسا نیز همراه است که باید جداگانه خریداری شود ، سازگار است. با این دستگاه می‌توانید وضعیت روشن/خاموش را کنترل کنید، کانال را تغییر دهید یا مواردی مانند صدا را تنظیم کنید.

  • پروفایل کودکان در تلویزیون 2023 سونی 50X80L

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تلویزیون‌های سونی، پروفایل کودکان است که به افراد اجازه می‌دهد کودکان را به تماشای محتوای مناسب سن در یک فضای اختصاصی تشویق کنند. بنابراین، تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ نه تنها یک گزینه عالی برای بزرگسالان است، بلکه یک وسیله سرگرمی تکامل یافته برای کودکان است. تنظیم فیلترهای مناسب برای برنامه ها، فیلم ها و تنظیم زمان تماشای کودک و خواب او از عملکردهای هوشمند این تلویزیون محسوب می شود.

  • اتصال آسان گوشی هوشمند

یکی از ویژگی های سخت افزاری جذاب تلویزیون اندروید سونی، Chromecast داخلی است. این ویژگی به کاربران دستگاه اندروید اجازه می دهد تا به راحتی فیلم ها، نمایش ها، عکس ها و موارد دیگر را مستقیماً به صفحه تلویزیون سونی 50X80L ارسال کنند. همچنین این مدل قابلیت پخش و اشتراک گذاری مطالب بدون مشکل از آیفون، آیپد و مک بوک را از طریق سرویس Apple AirPlay فراهم می کند. علاوه بر این، به لطف سازگاری Apple HomeKit، امکان کنترل ایمن و راحت تلویزیون از دستگاه های اپل وجود دارد یا حتی کاربران می توانند از دستیار سیری اپل در گوشی های هوشمند خود برای کنترل تلویزیون با انجام تنظیمات ساده استفاده کنند.

ریموت هوشمند سونی 50X80L

ریموت کنترل سونی با طراحی ساده و عملکردهای کاربردی با تلویزیون فورکی 50X80L به کاربران ارائه می شود. این ریموت سطحی صاف دارد و تمامی دکمه ها با فاصله کمی در آن تعبیه شده است. علاوه بر این با روکش پلی اورتان مخصوص که به راحتی تمیز می شود و دکمه های کنترلی نیز به روکش آنتی باکتریال مجهز شده اند. کنترل تمام دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق کنترل از راه دور سونی به آسانی فشار دادن یک دکمه است، در حالی که یک دکمه میکروفون صوتی نیز وجود دارد. همچنین، دکمه‌های مربوط به خدمات ویدیوی درخواستی در کنترل از راه دور سونی برای دسترسی سریع به انواع محتوا در عرض چند ثانیه تعبیه شده است.

پشتیبانی براویا کم

سونی تلویزیون های نسل جدید خود را مانند قبل با پشتیبانی از دوربین BRAVIA CAM ارائه می دهد. این دوربین که باید جداگانه خریداری شود، در ساختار خود توسط آهنربا به بالای پنل نمایشگر متصل شده و به راحتی قابل نصب و جدا شدن است. Bravia Cam می تواند با دکمه بستن در از حریم خصوصی افراد محافظت کند.

سونی ادعا می کند که با به روز رسانی نرم افزار می توان تلویزیون را با استفاده از ژست های حرکتی با اتصال براویا کنترل کرد. این دوربین هوشمند حتی با عملکرد هشدار مجاورت به شما امکان می دهد فاصله دید مناسب را برای کودک از تلویزیون تنظیم کنید و ضمن کاهش این فاصله، به سرعت هشدار می دهد. با BRAVIA CAM می توانید از طریق برنامه ویژه گوگل با افراد روی صفحه تلویزیون سونی 50X80L تماس تصویری داشته باشید، مشروط بر اینکه تلویزیون آنها از این دوربین پشتیبانی کند.

سونی و اقدامات دوستدار محیط زیست!

تلویزیون های سونی از سال 2023 از کنترل پنل جدید Eco بهره می برند که شامل تمامی عناصر محیطی با امکان انتخاب تکی و یکباره می باشد. درجه روشنایی برای افزایش کیفیت تصویر یک تلویزیون 50X80L بسیار رضایت بخش است، در حالی که سونی سعی می کند از طریق فناوری های نوآورانه مصرف انرژی را کاهش دهد. توضیح دادیم که تلویزیون مجهز به سنسور نور است و می تواند شدت نور صفحه را با توجه به نور فضا دستکاری کند، بنابراین این یک راه هوشمند برای کاهش مصرف انرژی است. از طرفی حالت Auto Power Saving در تنظیمات تلویزیون در مواقعی که افراد جلوی تلویزیون نیستند می تواند نمایشگر را خاموش کند تا از افت برق جلوگیری شود!

جالب است بدانید که سونی حتی در طراحی تلویزیون نیز به موضوع محیط زیست توجه ویژه ای داشته است. در تولید تلویزیون سونی X80L سایز 50 اینچ از مواد پلاستیکی SORPLAS با ضریب بازیافت 60 درصد استفاده شده است. حتی در بسته بندی تلویزیون های جدید نیز 48 درصد پلاستیک کمتر استفاده شده است و با ابعاد و وزن فشرده تر، کارایی حمل و نقل را افزایش داده است. میزان دی اکسید کربن وارد شده به محیط زیست توسط این بسته ها حدود 15 درصد کاهش یافته است.

در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سونی 50X80L سری X8L را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن با کم ترین و ارزان ترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا، گارانتی و حتی بدون گارانتی به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه اقدام نمایید. در صورتی که بودجه شما بیشتر است و قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید که علاوه بر استفاده خانگی و تماشای فیلم، برای بازی کردن نیز مناسب می باشد. اگر قصد خرید تلویزیونی ارزان تر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم را دارید، ما تلویزیون سونی X77L را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X80L سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست