×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X90L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
116,600,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75X90L
کیفیت تصویر :4K
پورت HDMI2.1 :دارد
پردازنده :XR
نوع پنل :VA
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Android 11
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 75X90L از سری جدید تلویزیون های سونی در سال 2023 است که به عنوان مدل بسیار باکیفیت براویا شناخته می شود. سری براویا سال ها پیش محبوب ترین و پرفروش ترین تلویزیون های سونی بودند و سری جدید X90L جایگزینی عالی برای مدل های قبلی است. سونی استفاده از پردازنده شناختی XR را بسیار گسترش داده است و در اکثر فناوری های تصویری مانند XR Triluminos Pro، XR Contrast Booster و XR Motion Clarity این پردازنده هوشمند مشارکت دارد.

وضوح رنگ تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ فوق العاده است. با این نمایشگر می توانید از تماشای فیلم های HDR با بالاترین سطح طیف رنگی لذت ببرید. فناوری نورپردازی LED Full Array به اطمینان از روشنایی بسیار خوب صفحه نمایش کمک می کند تا بتوانید جزئیات بیشتری را در هر تصویر مشاهده کنید. سونی حالت های کالیبراسیون هوشمند را برای تلویزیون سونی X90L در نظر گرفته است تا بهترین تنظیمات را برای وضوح بهینه در اختیار کاربران قرار دهد.

توسعه تلویزیون های 2023 سونی در بخش سازگاری با محیط زیست باعث کاهش مصرف انرژی شده و کاملاً با محیط زیست سازگار است. سازگاری با BRAVIA CAM سونی به طور قابل توجهی خدمات بخش هوشمند را افزایش می دهد. به طور کلی سیستم عامل اندروید توسعه یافته توسط رابط کاربری گوگل یکی از مزیت های تلویزیون 75X90L به حساب می آید و می توان گفت سونی هوشمندتر از سال های گذشته کار می کند. برای آشنایی بیشتر با بهترین ویژگی های این دسته از تلویزیون های مناسب با فروشگاه دوزین کالا همراه باشید.

تلویزیون سونی 75X90L ساخت 2023 میلادی

سری جدید تلویزیون‌های براویا

سونی یکی از برندهای پیشرو در زمینه فناوری، سال 2023 را با تلویزیون های منحصر به فرد آغاز کرد. سری Bravia سونی در سال 2023 با تغییرات قابل توجهی به خصوص در زمینه کاهش تخریب محیط زیست و مصرف بهینه انرژی عرضه شد. سری تلویزیون های BRAVIA سونی، از جمله 75X90L، وضوح تصویر عالی دارند. این تلویزیون براویا جدید را می توان در لیست بهترین و محبوب ترین تلویزیون های سونی قرار داد. استفاده از پردازنده شناختی XR عملکرد و وضوح تصویر بهتری را در تلویزیون های سونی در مقایسه با سایر تلویزیون های قدیمی براویا ایجاد کرده است.

Cognitive Processor XR (Cognitive Processor XR) با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تجزیه و تحلیل تصویر کاملاً هوشمند است و به شکلی خارق العاده می تواند تجربه ای بهینه برای نمایش تصاویر در تلویزیون ایجاد کند. نکته قابل توجهی که پردازنده تصویر XR را برتر می‌کند، نقش آن در تمام ویژگی‌های افزایش رنگ، وضوح و روشنایی است. تجزیه و تحلیل هوشمند توسط این پردازنده پردازش تصویر انجام می شود و به طور کلی تأثیر عمیقی بر سایر فناوری های تصویری می گذارد.

Full Array LED؛ واضح و روشن

وظیفه تنظیم نوردهی نمایشگر ۷۵ اینچی ۴K توسط فناوری Full Array LED انجام می شود که می تواند نوردهی مورد نظر را به میزان قابل توجهی ارائه دهد. تلویزیون سونی 75X90L در بخش نوردهی LED Full Array نیز توسط پردازنده شناختی XR کمک می کند که به روشنایی باورنکردنی دست خواهد یافت. به طور کلی، با LED های Full Array، LED های نوردهی به طور گسترده در تمام قسمت های مختلف نمایشگر فاصله دارند و نوردهی LED ها با دقت بیشتری تنظیم می شود. روشنایی نمایشگر از طریق این فناوری به صورت بهینه تنظیم می شود و افزایش و کاهش روشنایی تا حد زیادی بهبود می یابد.

کنتراست تشدید شده در تلویزیون سونی 75X90L

تلویزیون های سری Bravia 2023 دارای نسبت کنتراست عالی هستند. نقش قابل توجه پردازنده XR در بخش تصویربرداری نیز تأثیرات قابل توجهی بر نسبت کنتراست بر جای گذاشته است. تلویزیون X90L از عملکرد تقویت کنتراست XR برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این ویژگی پیشرفته قادر است روشنایی صفحه را متعادل کند و در عین حال حداکثر روشنایی را برای دستیابی به جزئیات قابل توجه در تابش نور تنظیم می کند. نسبت کنتراست عالی موجود در صفحه نمایش بزرگ LED سونی نیز به نمایش جزئیات مشکی بهتر روی نمایشگر کمک می کند. XR Contrast Booster جزئیات قابل توجهی را در صحنه های تاریک نشان می دهد.

وسعت رنگ خارق العاده؛ امضای سونی 75X90L

یکی از نکات قابل توجه در مورد تلویزیون های سونی استفاده از طیف رنگی گسترده برای نمایش جزئیات قابل درک تر است. در تلویزیون‌های سونی در سال‌های اخیر، می‌توانید خلاقیت استفاده شده برای نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را مشاهده کنید که به نمایش جزئیات واضح در هر تصویر کمک می‌کند. این برند از بهترین فناوری های افزایش رنگ برای تلویزیون های خود استفاده می کند تا بتواند رنگ های واقعی و غنی را که چشمان ما به دیدن آن در دنیای واقعی عادت کرده است، به نمایش بگذارد. تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ در سال 2023 فناوری هایی را برای نمایش رنگ های بهتر ارائه می دهد.

فناوری پیشرفته XR Triluminos Pro به افزایش حجم رنگ در نمایشگر کمک کرده است که علاوه بر جداسازی رنگ ها و سایه ها، قابلیت بازتولید رنگ های بسیار غنی و با کیفیت بالاتر را نیز خواهد داشت. تلویزیون 75 اینچ سونی X90L با استفاده از این فناوری قادر است سایه ها را از رنگ های تصویر کاملاً متمایز کند و از نمایش کامل هر جزء از تصویر اطمینان حاصل کند. توانایی XR Triluminos Pro با بازتولید رنگ های مختلف می تواند طیف رنگ های قابل نمایش با تلویزیون Sony 75X90L را بهبود بخشد و وضوح رنگ جذاب تری را برای نمایش محتوای ویدیویی مانند فیلم و سریال نشان دهد.

سرگرمی نامحدود با کیفیت استودیویی

تلویزیون سونی 2023 به مجموعه ای کامل از حالت های کالیبره شده برای محتوای ویدیویی مجهز شده است. به طور کلی، با این بسته کامل و ویژگی هایی مانند IMAX Enhanced و Dolby Vision، وضوح واقعی برای پشتیبانی از هدف فیلمساز برای ثبت جزئیات واقعی اعمال می شود. حالت کالیبراسیون در این تلویزیون Calman Ready است. نمایشگرهای Calman Ready نسبت به مدل های معمولی به زمان بسیار کمتری برای کالیبره کردن تصویر نیاز دارند. Calman Ready تقریباً کسری از زمان را در مقایسه با کالیبراسیون دستی زمان می برد.

حالت کالیبره Netflix Adaptive

تلویزیون سونی 75X90L مجهز به حالت Adaptive Netflix است که برای افزایش نمایش محتوای Netflix استفاده می شود. این حالت می تواند به طور خودکار نور محیط را هنگام تماشای محتوای نتفلیکس بهینه کند. از طریق حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​نتفلیکس، روشنایی تصویر با توجه به شرایط نور محیط در محتوای در حال پخش با نتفلیکس تنظیم می شود.

IMAX Enhanced

کیت کالیبراسیون شامل تصاویر در تمام سرویس های سازگار است. موارد موجود در مجموعه پیشرفته IMAX شامل خدمات پشتیبانی شده توسط Disney+ است. این موارد را می توان به طور کامل در تلویزیون 2023 سونی 75X90L کالیبره کرد.

Dolby Vision

در قسمت تصویر تلویزیون هوشمند سونی 75X90L ، پشتیبانی از Dolby Vision یک مزیت بزرگ برای داشتن وضوح تصویر مناسب محسوب می شود. Dolby Vision به طور موثری از ابرداده های پویا برای بررسی فریم به فریم تصویر استفاده می کند و می تواند نمایش محتوا را بهبود بخشد. این ویژگی نمایش فوق العاده ای از تصاویر مختلف را حتی در محتوای HDR ارائه می دهد.

دیگر ویژگی‌های تصویر مرتبط به XR

ارتقاء مقیاس XR 4K: توانایی بهبود کیفیت تصویر با استفاده از پردازشگر شناختی XR، عملکرد تلویزیون را به سطح جدیدی می رساند. از طریق ارتقاء مقیاس XR 4K در تلویزیون سونی 75X90L، محتوای ویدیویی با کیفیت بهتری نمایش داده می شود. به طور کلی، این ویژگی به یک پایگاه داده گسترده برای بازآفرینی جزئیات از دست رفته دسترسی دارد و در نتیجه به طور هوشمند وضوح محتوای ویدیو را تا حد مورد انتظار افزایش می دهد.

وضوح حرکت XR: با استفاده از این ویژگی، همراه با XR Clear Image، بهترین راه برای نمایش سریع محتوا، کاهش میزان تاری و وقفه است.

XR Motion Clarity توانایی بازسازی صفحه نمایش را از طریق تجزیه و تحلیل به موقع چند فریم دارد و نمایش واضح و روان محتوای پرسرعت مانند فیلم های اکشن، بازی های ویدیویی و برنامه های ورزشی را در تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ تضمین می کند.

تلویزیون هوشمند سونی 75X90L ، ظاهری شیک و نمای کاربرپسند

زیبایی ظاهر تلویزیون های سونی با قدرت نمایش استثنایی ترکیب شده است. ال ای دی سونی 75X90L مانند مدل های قبلی خود در لیست مدل های ترجیحی برای خرید تلویزیون قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی هایی که باعث شهرت بیشتر این سری شده، طراحی بزرگ آن است. طبق بررسی ها، این تلویزیون در سایز 98 اینچی نیز تولید شده است. در واقع تولید این تلویزیون با صفحه نمایش 98 اینچی پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل های LED دارد. سایز 98 اینچی این تلویزیون یکی از بزرگترین محصولات سونی در صنعت تلویزیون محسوب می شود.

تلویزیون سونی 75X90L با طراحی متمایز One Slate عرضه می شود. در این سبک نمایشگر و قاب ها به بهترین شکل طراحی شده اند تا تجربه بهتری در لذت بردن از محتوای مختلف ارائه دهند. Seamless Edge یک زبان طراحی جدید است که در این تلویزیون استفاده شده است که به لطف آن یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه دارید. قاب های آلومینیومی بسیار باریک، طراحی متمایز را به تمرکز چشم بیننده می بخشد.

نوع پایه های به کار رفته در ساختار بدنه تلویزیون 75 اینچ سونی از جنس آلومینیوم است که در دو طرف صفحه نمایش به صورت صاف قرار گرفته اند. طراحی جدید پایه تلویزیون به سبک جدید الماسی شکل با برشی متفاوت مجهز شده است. پایه های استفاده شده در این تلویزیون کاملا نو و تقریباً صاف می باشد. ظاهر بسیار مدرن و سبکی پایه ها صفحه تلویزیون اندروید سونی 75X90L را در موقعیت ایده آلی کاملاً ثابت نگه می دارد. این پایه های زیبا و مستحکم در 2 حالت مختلف قابل تنظیم هستند.

  1. حالت اول که حالت پایه استاندارد در تصویر محصول است، فاصله بین صفحه نمایش و میز تلویزیون را به حداقل می رساند.
  2. حالت دوم ارتفاع پایه ها را افزایش می دهد و فاصله بین پایه ها ثابت می ماند. در واقع این حالت اولیه برای قرار دادن هر وسیله خارجی مانند نوار صوتی مناسب است.

صدای خروجی با وضوح عالی

بلندگوهای استفاده شده در ساختار تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ بسیار نازک طراحی شده اند تا بدنه آن ضخیم نشود. این تلویزیون به لطف بلندگوهای قدرتمند به صدایی بسیار رسا و باکیفیت مجهز شده است. قسمت صوتی تلویزیون 75 اینچی با استفاده از فناوری های صوتی مدرن بهبود یافته است و وضوح صدای عالی را خواهید دید. پردازنده شناختی XR بر پروفایل صدای تلویزیون نیز تأثیر می گذارد. تطابق کامل صدا با قسمت صوتی توسط این پردازشگر تصویر تضمین شده است.

عملکرد Multi-Audio Acoustic صدای بسیار هماهنگ و با کیفیت را در تلویزیون 4K سونی 75X90L بازتولید می کند. به لطف این عملکرد، صداها به گونه ای پخش می شوند که گویی مستقیماً از صفحه نمایش می آیند.

Voice Zoom 2

با عملکرد Voice Zoom 2، صداها کیفیت بسیار بالاتری نسبت به قبل دارند. این ویژگی صداها را تشخیص می دهد، آنها را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح آنها را بهبود می بخشد. با فیلتر پیشرفته Voice Zoom 2، عناصر طبیعی محیط شناسایی شده و دیالوگ های ضعیف را با کیفیت بهتری نسبت به "تلویزیون سونی 75X90L" بازتولید می کند.

صدای سه بعدی در تلویزیون 2023 سونی 75X90L

بازتولید صدای فراگیر و سه بعدی توسط فناوری های XR Surround و Dolby Atmos ارائه می شود. این ویژگی ها با تجزیه و تحلیل صحیح صداها برای ایجاد حالت فراگیر، به سینماتیک و سه بعدی شدن صداهای خروجی کمک می کند.

سازگاری با دستگاه‌های صوتی

بین تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ  و سیستم های صوتی سازگاری کاملی وجود دارد. برای تقویت صدای تلویزیون می توانید انواع مختلفی از سیستم های خارجی را به صفحه نمایش متصل کنید. Acoustic Center Sync به شما امکان می دهد نوار صوتی متصل به تلویزیون را به یک بلندگوی مرکزی تبدیل کنید و هماهنگی کامل صوتی را داشته باشید. امکان اتصال انواع سیستم های صوتی سونی به تلویزیون وجود دارد و در صورت برقراری این ارتباط از حالت پخش صدای بسیار بهتری برخوردار خواهید شد.

گیم پلی روان و پرسرعت با سونی X90L سایز 75 اینچ

اگر به دنبال تلویزیونی مناسب برای بازی هستید، تلویزیون 75 اینچی 4K سونی 75X90L می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. قیمت تلویزیون سونی نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب بوده و یکی از بهترین مدل های بازی در سری تلویزیون های ال ای دی به حساب می آید. این تلویزیون هارمونی فوق العاده ای در بخش تصویر و صدا دارد و صحنه های زنده و واقعی را با گرافیک خیره کننده و تجربه صوتی کامل به نمایش می گذارد. تلویزیون سونی 75X90L دارای ویژگی Auto HDR Tone Mapping است که تنظیمات HDR را برای بازی های حرفه ای به محض راه اندازی و اتصال PS5 به تلویزیون بهبود می بخشد.

بین تلویزیون سونی 75X90L و کنسول PS سونی، از جمله مدل نسل پنجم، PS5، سازگاری منحصر به فردی وجود دارد. با اتصال این کنسول بازی، عملکرد ALLM به طور خودکار حالت بازی را فعال می کند تا از کمترین میزان تاخیر ورودی لذت ببرید. این تلویزیون سونی می تواند بازی های 4K را با فرکانس 120 هرتز پخش کند. این انتقال محتوا از طریق HDMI 2.1 انجام می شود و VRR نیز در مشخصات فنی بازی ها دیده می شود. در مجموع امکانات بازی تلویزیونی سونی X90L سایز 75 اینچ بسیار متنوع است و برای بازی های پیشرفته مخصوصا با PS5 گزینه بسیار خوبی است.

رابط کاربری Google TV

اندروید سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون های سونی است که در چند سال گذشته با رابط کاربری گوگل تی وی توسعه یافته است. این رابط کاربری محیطی کاملا کاربرپسند برای لذت بردن از بهترین حالت هوشمند فراهم می کند. بیش از 700000 فیلم و برنامه مختلف، همه در یک مکان پیکربندی شده اند تا بیشترین دسترسی را به بخش هوشمند با تلویزیون سونی به شما ارائه دهند. محتوا کاملاً مطابق با سلیقه شما تنظیم شده است. قابلیت دانلود برنامه ها در این تلویزیون به لطف فروشگاه محتوای Google Play نسبت به سایر سیستم عامل ها بهینه تر است و به شما امکان دسترسی به دنیایی از برنامه ها را می دهد. پشتیبانی کامل از خدمات تماشای فیلم محبوب در تلویزیون اسمارت سونی 75X90L تا بتوانید بهتر به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ

Child Profile: این ویژگی امکان ایجاد حساب کاربری برای کودکان در تلویزیون سونی را فراهم می کند. در واقع، شما می توانید از آن برای تنظیم فیلترهای خاصی استفاده کنید تا محتوای نمایش داده شده را برای کودکان محدود کنید تا آنها فقط بتوانند به محتوایی دسترسی داشته باشند که مناسب سنشان است. می توان تماشای تلویزیون را برای تنظیم زمان خواب کودکان در پروفایل کودکان محدود کرد.

دستیار صوتی Google: تلویزیون Sony X90L دارای عملکرد جستجوی صوتی است که یافتن محتوای مختلف را به روشی آسان تر می کند. علاوه بر جستجوی صوتی، دستیار صوتی گوگل نیز در تلویزیون موجود است که امکان کنترل عملکردهای مختلف تلویزیون را فراهم می کند. در دسترس بودن دستیار Google بر اساس منطقه متفاوت است.

اتصال تلفن هوشمند: Chromecast داخلی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند Sony TV 75X90L برای اتصال به دستگاه های هوشمند مانند تلفن و لپ تاپ است. Apple AirPlay همچنین برای اشتراک‌گذاری آسان محتوای گوشی‌های اپل با نمایشگر پشتیبانی می‌شود. Apple Homekit همچنین برای فعال کردن کنترل صوتی از طریق سیری با Apple Home استفاده می شود.

کنترل از راه دور هوشمند: تلویزیون سونی 75X90L دارای یک کنترل از راه دور جدید با ساختار کاملاً مناسب است که از پوشش پلی اورتان و دکمه های تخت تشکیل شده است. این ریموت کنترل هوشمند به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کنید.

سازگاری کامل با دوربین BRAVIA CAM

تلویزیون 75 اینچی X90L به طور کامل از BRAVIA CAM پشتیبانی می کند. با نصب این دوربین صفحه نمایش می توانید از طریق صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون تماس تصویری برقرار کرده و با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید. BRAVIA CAM فاصله کاربر از صفحه نمایش را تشخیص می دهد و روشنایی و صدای تلویزیون را متناسب با آن تنظیم می کند. سوئیچ مخصوصی روی دوربین تعبیه شده است تا بتوانید در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید برای بهبود امنیت آن را روی دوربین قرار دهید. علاوه بر این، تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ دارای قابلیت اجرای هشدار مجاورت است که می تواند کاربر را از فاصله استاندارد از صفحه نمایش مطلع کند.

تلویزیون اندروید سونی 75X90L با کاهش تخریب محیط زیست

ساختار تلویزیون های سونی 2023 اقداماتی را انجام داده است که تخریب محیط زیست را در طول فرآیند تولید تلویزیون به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. ساختار تلویزیون های جدید از پلاستیک توسعه یافته SORPLAS استفاده می کند و به طور کلی تلویزیون های جدید براویا حدود 48 درصد پلاستیک کمتری در ساختار بدنه دارند. علاوه بر ساختار خود تلویزیون، اقداماتی مانند کاهش 15 درصدی سایز بسته و کاهش وزن 12 درصدی نیز در بسته بندی آنها انجام شده است. تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ مانند سایر مدل های سری براویا دارای داشبورد Eco است که منوی تنظیمات کامل را برای کاهش مصرف انرژی ارائه می دهد. از جمله این عملکردها می توان به امکان تنظیم نوردهی مناسب از طریق نور محیط اشاره کرد.

شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 75X90L را در این صفحه مشاهده کنید. علاوه بر آن می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا خریداری کنید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری از نظر کیفیت تصویر برای استفاده حرفه ای تر مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سونی X95L گزینه عالی است. همینطور اگر نمی خواهید هزینه زیادی کنید اما همچنان به دنبال یک تلویزیون مناسب گیمینگ و تماشای فیلم و سریال هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X90L سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست