×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X90L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
59,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55X90L
کیفیت تصویر :4K
پورت HDMI2.1 :دارد
پردازنده :XR
نوع پنل :VA
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Android 11
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55X90L یکی از مجموعه های تلویزیونی ارائه شده توسط برند سونی است که به عنوان یکی از شاهکارهای سری براویا 2023 شناخته می شود. سونی تلویزیون های جدید خود را به بهترین ویژگی ها در بخش های مختلف مجهز می کند تا مدل های خود را در جایگاه بالایی در لیست قرار دهد. بیشترین - بهترین تلویزیون های موجود در بازار مثل همیشه. تلویزیون سونی X90L در اندازه های مختلفی عرضه می شود که سایز 98 تا حد زیادی نظرات منتقدان را در مورد این سری از تلویزیون های سونی متمرکز می کند. نقطه عطف سونی در بخش طراحی را می توان استفاده از فونداسیون های جدید و شیک دانست.

به نظر می رسد هوش مصنوعی بیشتر در تصویر تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ استفاده می شود و مواردی مانند نسبت کنتراست، وضوح رنگ و روشنایی توسط فناوری های منحصر به فرد تحت نظارت مستقیم پردازنده XR کنترل می شوند. این پردازنده هوش مصنوعی همچنین فناوری های بخش صوتی را کنترل می کند تا از هماهنگی ایده آل صدا با تصویر پخش اطمینان حاصل کند.

تمرکز ویژه سونی در سال 2023 بر روی مقرون به صرفه بودن تلویزیون های جدید است. تلویزیون 55X90L دارای موادی با نرخ بازیافت بالا و امکاناتی مانند یک صفحه کنترل سازگار با محیط زیست است تا میزان آسیب به محیط را به حداقل برساند، چه از طریق مصرف انرژی بالا و چه از طریق ساختار پلاستیکی. سیستم عامل اندروید با رابط کاربری هوشمندتر از همیشه در Google TV بازگشته است. ادامه مطلب را در فروشگاه دوزین کالا بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد قسمت هوشمند و سایر ویژگی های تلویزیون 55 اینچ سونی X90L برای شما به ارمغان بیاوریم.

تلویزیون سونی 55X90L ساخت 2023 میلادی

بازگشت XR در سری BRAVIA 2023

سونی در سال 2023 نمایش بسیار بزرگی از جدیدترین تلویزیون های خود داشت که برخلاف انتظارات، معرفی تلویزیون های جدید سونی در کنفرانس CES انجام نشد و با اندکی تاخیر در معرفی تلویزیون های جدید این برند معروف به وجود آمد. با این حال، آنچه در جدیدترین تلویزیون های سونی دیده شد، انتظارات منتقدان را برآورده کرد. سریال تلویزیونی BRAVIA 2023 بحث برانگیزتر از همیشه بود. به نظر می رسد این برند خوش نام از جدیدترین امکانات خود برای تلویزیون های این سری استفاده کرده است تا کارایی و عملکرد بهتری را نسبت به سال های گذشته ارائه دهد. تلویزیون سونی 55X90L مدلی پیشرفته است که به عنوان جانشین X90K در تلویزیون های جدید ارائه شده است.

تلویزیون 2023 سونی 55X90L با رزولوشن 4K و نوع پردازنده آن Cognitive Processor XR می باشد. این پردازنده هوشمند نه تنها از آنالیز هوشمند و بی نقصی برای قسمت تصویر استفاده می کند، بلکه در تمامی فناوری ها تاثیرات قابل توجهی دارد که وضوح، روشنایی و رنگ را بهبود می بخشد. به طور کلی می توان گفت که بسیاری از تنظیمات لازم برای تصویر بی نقص به صورت هوشمند و خودکار توسط پردازنده شناختی XR انجام می شود.

Full Array LED؛ واضح و روشن

فناوری Full Array LED در صفحه نمایش 55 اینچی 4K وظیفه آنالیز و تنظیم میزان نوردهی را برای اطمینان از بهترین کیفیت تصویر بر عهده دارد. تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ در قسمت Full Array LED Exposure نیز از پردازنده شناختی XR استفاده می کند که به روشنایی باورنکردنی دست یافته است. به طور کلی، توسط Full Array LED، دیودهای ساطع کننده نور به طور گسترده در تمام قسمت های مختلف نمایشگر فاصله دارند و شدت نوردهی LED به طور کامل تنظیم می شود. با این فناوری نوردهی می توان گفت که روشنایی در قسمت های روشن افزایش یافته و صحنه های تاریک در حالت تیره تر نمایش داده می شوند تا بتوان روشنایی را برای نمایش جزئیات بهتر تنظیم کرد.

کنتراست تشدید شده در تلویزیون سونی 55X90L

نسبت کنتراست در تلویزیون های سونی براویا 2023 به سطح جدیدی می رسد. نقش قابل توجه پردازنده XR در بخش تصویربرداری نیز تأثیر قابل توجهی بر نسبت کنتراست دارد. تلویزیون هوشمند سونی 55X90L از تقویت کننده کنتراست XR برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این عملکرد منحصر به فرد برای متعادل کردن نوردهی نمایشگر و همچنین تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می شود. نسبت کنتراست عالی نمایشگر LED بزرگ سونی نیز به نمایش بهتر جزئیات مشکی روی صفحه کمک می کند. با XR Contrast Booster می توانید صحنه های تاریک هر محتوا را با وضوح واقعی تری ببینید.

وسعت رنگ خارق العاده؛ امضای سونی

تلویزیون های سونی همیشه با طیف رنگی منحصر به فرد خود متمایز می شوند. در تلویزیون‌های سونی در سال‌های اخیر، می‌توانید خلاقیت استفاده شده برای نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را مشاهده کنید که به نمایش جزئیات واضح در هر تصویر کمک می‌کند. از ویژگی‌های مختلف افزایش نور در تلویزیون‌های سونی استفاده می‌شود تا نمایشگری با قابلیت نمایش جزئیات رنگی گسترده در اختیار خریداران قرار دهد. تلویزیون سونی 55X90L در سال 2023 با فناوری های گسترده افزایش رنگ عرضه شد.

تلویزیون 4K سونی 55X90L مجهز به فناوری XR Triluminos Pro است که با افزایش حجم رنگ نمایشگر، جداسازی کامل رنگ ها از سایه ها را اجرا می کند و قادر است بیش از یک میلیارد رنگ غنی را بازتولید کند. تلویزیون سونی با استفاده از این فناوری توانست سایه ها را از رنگ های تصویر کاملاً متمایز کند و از نمایش کامل هر جزء از تصویر اطمینان حاصل کند. توانایی XR Triluminos Pro با بازتولید رنگ‌های مختلف می‌تواند طیف رنگ‌های قابل نمایش با تلویزیون SONY 55X90L را بهبود بخشد و جزئیات رنگی بسیار واقعی‌تری را به شما نشان دهد.

سرگرمی نامحدود با کیفیت استودیویی

مجموعه کاملی از حالت های کالیبره شده برای محتوای ویدیویی در این تلویزیون سونی 2023 ارائه شده است. به طور کلی، با این بسته کامل و ویژگی هایی مانند IMAX Enhanced و Dolby Vision، وضوح واقعی برای پشتیبانی از هدف فیلمساز برای ثبت جزئیات واقعی اعمال می شود. Calman Ready در صفحه تلویزیون سونی 55X90L استفاده می شود که نسبت به مدل های معمولی زمان بسیار کمتری برای کالیبره کردن تصویر نیاز دارد. Calman Ready تقریباً کسری از زمان را در مقایسه با کالیبراسیون دستی زمان می برد.

حالت کالیبره Netflix Adaptive

Netflix Adaptive یکی از حالت های کالیبراسیون در تلویزیون 55 اینچی سونی است که به طور منحصر به فردی برای محتوای Netflix استفاده می شود. این حالت می تواند به طور خودکار نور محیط را هنگام تماشای محتوای نتفلیکس بهینه کند. از طریق حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​Netflix، روشنایی صفحه با توجه به محتوای ویدیویی قابل پخش در Netflix تنظیم می شود.

IMAX Enhanced

کیت کالیبراسیون شامل تصاویر در تمام سرویس های سازگار است. موارد موجود در مجموعه پیشرفته IMAX شامل خدمات پشتیبانی شده توسط Disney+ می شود. این موارد بر روی تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ کاملا کالیبره شده اند و وضوح تصویر صفحه نمایش بهتری را در اختیار شما قرار می دهند.

Dolby Vision

بدون شک Dolby Vision یکی از بهترین ویژگی های تعبیه شده در تلویزیون سونی است. Dolby Vision به طور موثری از ابرداده های پویا برای بررسی فریم به فریم تصویر استفاده می کند و می تواند نمایش محتوا را بهبود بخشد. این ویژگی نمایش فوق العاده ای از تصاویر مختلف در محتوای HDR را ارائه می دهد. قابلیت HDR با فرمت های مختلف از جمله Dolby Vision به نمایش محتوا با وضوح بهتر در تلویزیون X90L کمک می کند.

دیگر ویژگی‌های تصویر مرتبط به XR

  • ارتقاء مقیاس XR 4K: ترکیب بهبود وضوح با پردازنده شناختی XR عملکرد این ویژگی را به سطح بالاتری از عملکرد هوشمند ارتقا داده است. از طریق ارتقاء مقیاس XR 4K در تلویزیون سونی 55X90L، محتوای ویدیویی با کیفیت بهتری نمایش داده می شود. به طور کلی، این ویژگی به یک پایگاه داده بزرگ دسترسی پیدا می کند تا جزئیات از دست رفته را دوباره ایجاد کند و به طور هوشمند وضوح محتوای ویدیو را به سطح مورد انتظار افزایش می دهد. به لطف این ویژگی، تصاویر با وضوح پایین نیز با کیفیت بالاتری نمایش داده می شوند.
  • XR Motion Clarity: این ویژگی با XR Clear Image در قسمت تصویربرداری ترکیب شده است تا از هرگونه وقفه و تار شدن تصاویر جلوگیری شود. XR Motion Clarity توانایی بازسازی صفحه نمایش را از طریق تجزیه و تحلیل به موقع چند فریم دارد و تضمین می کند که محتوای پرسرعت مانند فیلم های اکشن، بازی های ویدیویی و برنامه های ورزشی با حرکت سریع، واضح و روان در ال ای دی سونی 55X90K نمایش داده می شود.

تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ و ظاهری شیک و نمای کاربرپسند

تلویزیون های 2023 سونی زیباتر و قوی تر از همیشه هستند. تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ مانند مدل های قبلی خود در لیست مدل های ترجیحی برای خرید تلویزیون قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی های طراحی این تلویزیون، تولید در مقیاس بزرگ آن است. طبق بررسی های انجام شده، این تلویزیون در سایز 98 اینچی نیز عرضه خواهد شد. در واقع، تولید این تلویزیون 98 اینچی پیشرفت قابل توجهی را برای مدل های LED نشان می دهد. سایز 98 اینچی این تلویزیون یکی از بزرگترین محصولات سونی در صنعت تلویزیون محسوب می شود.

تلویزیون سونی 55X90L دارای طراحی مینیمالیستی One Slate است. این طراحی نمایشگر و قاب اطراف را به گونه ای ترکیب می کند که تجربه تماشای کاربر را به حداکثر می رساند. در ساختار ظاهری از طرح جدید Seamless Edge استفاده شده است که کاهش قابل توجهی در ضخامت قاب ها نشان می دهد. در طراحی قاب های نمایشگر از مواد آلومینیومی استفاده شده است که در عین مستحکم بودن از ظرافت بالایی برخوردار هستند.

در ساختار تلویزیون 55 اینچ سونی از پایه هایی با متریال آلومینیومی استفاده شده که دارای طراحی جدید الماسی شکل با برش متفاوت ساختار است. پایه های به کار رفته در این تلویزیون بسیار شیک و تقریباً تخت هستند. ظاهر بسیار مدرن و سبکی پایه ها صفحه تلویزیون سونی 55X90L را در موقعیت ایده آلی کاملاً ثابت نگه می دارد. این پایه های تخت دو طرفه را می توان در 2 حالت مختلف تنظیم کرد:

  1. حالت اول که حالت پایه پیش فرض در تصویر محصول است، حداقل فاصله را از پایه ها نشان می دهد و تقریباً به هم چسبیده اند.
  2. حالت دوم ارتفاع پایه ها را افزایش می دهد و با افزایش ارتفاع پایه حالت ایده آلی را برای قرار دادن هر ساندبار و سایر وسایل خارجی در کنار تلویزیون ایجاد می کند.

صدای خروجی با وضوح عالی

در تلویزیون اسمارت سونی 55X90L، از بلندگوهای منحصربفرد بازتولید صدا برای اطمینان از وضوح صدای واضح برای پخش محیطی استفاده می کند. قسمت صدای تلویزیون 55 اینچی با استفاده از فناوری های صوتی مدرن بهبود یافته است و وضوح صدای عالی را خواهید دید. پردازنده شناختی XR نیز بر روی مشخصات صوتی تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت. استفاده از پردازنده شناختی XR به بهبود کیفیت صدا و رسیدن به هماهنگی آن با تصویر بازتولید شده کمک می کند. در زیر به سایر ویژگی‌های بخش صوتی می‌پردازیم که خرید تلویزیون سونی را به گزینه‌ای عالی برای لذت بردن از صداهای رسا تبدیل می‌کند.

Acoustic Multi-Audio

عملکرد Multi-Audio Acoustic باعث می شود صدای تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ در هماهنگی کامل با تصویر بازتولید شود. به لطف این عملکرد، صداها را در حالت واقعی بازتولید می کند و هماهنگی آنها با تصویر احساس واقعی تری به بیننده می دهد، گویی صداها از تصویر بازتولید شده می آیند.

Voice Zoom 2

Voice Zoom 2 به بهبود صدای دیالوگ ها کمک می کند. این ویژگی صداها را تشخیص می دهد، آنها را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح آنها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. با فیلتر پیشرفته Voice Zoom 2، عناصر طبیعی محیط شناسایی می شوند و حتی دیالوگ های ضعیفی با وضوح بالا از "تلویزیون سونی 55X90L" شنیده می شوند.

صدای سه بعدی در تلویزیون 2023 سونی 55X90L

فناوری های موثر در بخش صوتی برای ایجاد حالت سه بعدی شامل XR Surround و Dolby Atmos هستند. این توابع با آنالیز صحیح صداها به ایجاد حالت فراگیر کمک می کنند و با ایجاد کانال های صوتی مجازی حالتی جامع و سه بعدی را ارائه می دهند.

سازگاری با دستگاه‌های صوتی

تلویزیون اندروید سونی 55X90L با سیستم های صوتی خارجی کاملا سازگار است. سونی در این تلویزیون با بسیاری از دستگاه های سیستم صوتی سازگاری ارائه کرده است، بنابراین می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود انواع سیستم های صوتی را به تلویزیون متصل کنید. Acoustic Center Sync به شما امکان می دهد نوار صوتی متصل به تلویزیون را به یک بلندگوی مرکزی تبدیل کنید و هارمونی صوتی عالی را تجربه کنید. برخی از هدفون های سازگار سونی در ارتباط با این تلویزیون 55 دارای عملکرد صدای فضایی 360 برای به دست آوردن صدای فراگیر شبیه سازی شده هستند.

گیم پلی روان و پرسرعت با سونی 55X90L

تلویزیون 55 اینچی 4K سونی 55X90L یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه بازی عالی است. تلویزیون سونی به دلیل ویژگی هایش قیمت بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین مدل های بازی پسند در سری تلویزیون های LED است. این تلویزیون دارای هارمونی عالی در بخش تصویر و صدا است و صحنه های زنده و واقعی را با گرافیک خیره کننده و تجربه صوتی کامل ارائه می دهد. تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ دارای ویژگی Auto HDR Tone Mapping است که تنظیمات HDR را برای بازی های HDR با روشنایی و وضوح رنگ مناسب به محض راه اندازی PS5 و اتصال به تلویزیون اعمال می کند.

در مجموع تلویزیون 55 اینچی سازگاری فوق العاده ای با کنسول نسل نهم PS5 سونی دارد و به محض اتصال به این کنسول بازی، حالت ALLM را فعال می کند تا از کمترین تاخیر ورودی لذت ببرید. این تلویزیون سونی می تواند بازی های 4K را با فرکانس 120 هرتز پخش و نمایش دهد. این انتقال محتوا از طریق HDMI 2.1 انجام می شود و از VRR نیز در مشخصات فنی بازی ها برای هماهنگی نرخ رفرش نمایشگر با نرخ تازه سازی کنسول بازی استفاده شده است. در مجموع ویژگی های بازی تلویزیونی سونی 55X90L بسیار متنوع است و برای بازی های پیشرفته به خصوص با PS5 گزینه ای عالی محسوب می شود.

تلویزیون سونی X90L و دنیایی از امکانات هوشمند

نسخه جدید رابط کاربری گوگل تی وی از سال 2023 با سری تلویزیون های سونی کار می کند. این رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید دنیای وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. بیش از 700000 فیلم و برنامه مختلف در یک مکان برای دسترسی شما به بخش هوشمند با تلویزیون سونی. این برنامه ها بر اساس موضوعات و ژانرهای مورد علاقه شما سازماندهی می شوند.

توانایی دانلود هر برنامه در فروشگاه محتوای Google Play بسیار آسان است. همچنین می توانید برای تماشای فیلم در تلویزیون سونی 55X90L به بهترین خدمات آنلاین دسترسی داشته باشید. سایر عملکردهای کاربردی بخش هوشمند عبارتند از:

  • پروفایل کودک: با این قابلیت می توانید در منوی اصلی تلویزیون برای فرزندان خود حساب کاربری بسازید. فیلترهای مناسب سن کودکان در پروفایل های ویژه آنها اعمال شده است تا محتوای مناسب سن آنها را نشان دهد. همچنین می توانید ساعت تماشای محتوا را در این حساب ویژه برای کودکان محدود کنید تا زیاد تلویزیون تماشا نکنند.
  • دستیار صوتی گوگل: در تلویزیون 2023 سونی X90L امکان جستجوی صوتی برای یافتن مطالب مختلف وجود دارد. این تلویزیون همچنین دارای دستیار صوتی Google است که کنترل صوتی بسیاری از عملکردها را فراهم می کند (بسته به منطقه، ممکن است دستیار صوتی Google در دسترس نباشد).
  • اتصال تلفن هوشمند: Chromecast داخلی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تی وی سونی X90L برای اتصال به دستگاه های هوشمند مانند تلفن و لپ تاپ است. همچنین می‌توانید از Apple AirPlay برای اشتراک‌گذاری آسان محتوای گوشی‌های نمایشگر اپل استفاده کنید. این ویژگی ها امکان اشتراک گذاری محتوا را از صفحه گوشی به صفحه تلویزیون سونی فراهم می کند. Apple Homekit همچنین برای فعال کردن کنترل صوتی از طریق سیری با Apple Home پشتیبانی می شود.
  • کنترل از راه دور هوشمند: ساختار جدید کنترل از راه دور با پوشش پلی اورتان و دکمه های تخت بسیار آسان تمیز می شود. شما قادر خواهید بود تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق این ریموت کنترل هوشمند کنترل کنید.

تلویزیون هوشمند سونی 55X90L؛ سازگار با محیط زیست

تلویزیون سونی براویا مدل X90L از سال 2023 کاملاً مطابق با ساختارهای زیست محیطی تولید می شود. این تلویزیون مجهز به نور محیطی است که از سنسورهای نور برای تنظیم روشنایی صفحه با توجه به شرایط اتاق برای استفاده بهینه از انرژی استفاده می کند. منوی Eco Dashboard به گونه ای تعبیه شده است که تمامی تنظیمات لازم برای حالت مصرف بهینه برق تلویزیون را داشته باشد تا بتوانید تنظیمات مصرف برق پایینی را در این قسمت داشته باشید. علاوه بر امکاناتی که به کاهش مصرف انرژی تلویزیون کمک می کند، طراحی تلویزیون نیز کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. در ساختار تلویزیون سونی X90L سایز 55 اینچ از پلاستیک بازیافت شده SORPLAS استفاده شده است که پلاستیک بکر در ساختار بدنه را تا 60 درصد کاهش می دهد. در بسته بندی تلویزیون های جدید براویا حدود 48 درصد پلاستیک کمتری استفاده شده است.

تماس تصویری با BRAVIA CAM

BRAVIA CAM دوربین انحصاری سونی است که برای نصب تلویزیون استفاده می شود. به نظر می رسد تلویزیون سونی 55X90L یکی از جدیدترین مدل های این برند باشد که با دوربین BRAVIA CAM سازگاری کامل دارد. می توانید از این دوربین مفید برای برقراری تماس تصویری استفاده کنید. این دوربین اگر بر روی تلویزیون 55 اینچی سونی نصب شود، طیف وسیعی از مزایای را در اختیار شما قرار می دهد.

ابتدا وضوح تصویر تلویزیون شامل درجه روشنایی با توجه به محیط و فاصله کاربر از صفحه نمایش تنظیم می شود. همچنین از طریق BRAVIA CAM و تعیین فاصله بیننده از صفحه نمایش، وضوح صدا و دیالوگ بهبود می یابد. برای امنیت کامل، اگر به دوربین نیاز ندارید، روی آن یک swap تعبیه شده است که می توانید از آن برای پوشش دوربین استفاده کنید. BRAVIA CAM گزینه ای برای تنظیم زنگ هشدار در صورت نزدیک شدن کودکان به صفحه نمایش دارد.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X90L را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای و همچنین گیمینگ احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X95L بروید. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و البته گیمینگ احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X90L سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست