×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 86QNED80 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
141,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :86QNED806
نوع پنل :IPS
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :120 هرتز
کیفیت تصویر :4K UHD
بکلایت :Edge LED
سیستم عامل :WEBOS 8
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α7 Gen5 4K
پورت ها :4 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 86QNED80 یکی از محبوب ترین مدل های ال جی در سال 2022 است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QNED است که ترکیبی از فناوری نقطه کوانتومی و نانوسل است و تصاویر منحصر به فردی را نمایش می دهد. سری QNED806 طراحی واقعا شیک، کیفیت تصویر بالا و ویژگی های هوشمند جذاب را در اختیار کاربران قرار می دهد. جالب است بدانید که این مدل به عنوان نسخه اقتصادی 2022 از نور پس زمینه مینی ال ای دی بی بهره است و دارای نور پس زمینه Edge است. تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ  با پردازنده α7 Gen5 AI 4K تضمین می کند که تصاویر با کیفیت 4K خواهند بود و صدا و تصویر بهینه شده دسترسی به جزئیات محتوا را ممکن می کند.

صدا تکمیل کننده تصویر تلویزیون ال جی QNED80 است و با وجود هوش مصنوعی در این واحد، صدا بر اساس مکان و ژانر محتوای شما پخش می شود و تجربه کاربری همه جانبه ای را ارائه می دهد. جستجوی محتوا با این تلویزیون بسیار راحت تر است و سیستم عامل WebOS تعداد زیادی محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با توجه به سلیقه و علایق خود آنها را تماشا کنند. طیف گسترده ای از گزینه های بازی به شما کمک می کند تا بازی های حرفه ای و پیشرفته را تجربه کنید و میدان بازی را تسخیر کنید و به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید.

طراحی از دیگر نکات تلویزیون 86 اینچ ال جی QNED80 است و این طراحی ظریف و مینیمال با انواع دکوراسیون و فضاها سازگاری کامل دارد و قاب باریک و حاشیه های خوش فرم تمام توجه مخاطب را به سمت محتوا معطوف می کند.

تلویزیون ال جی 86QNED80 ساخت 2022 میلادی

همه‌ی متدهای زیبایی در تلویزیون کیوند ال جی 86QNED80

تلویزیون ال جی 86QNED80 را می توان یک شاهکار طراحی واقعی از برند ال جی دانست. ال جی در ساختار این دستگاه از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده است، بنابراین برای استفاده طولانی مدت ایده آل است. جالب است بدانید تلویزیون های جدید ال جی از بسته بندی سازگار با محیط زیست استفاده می کنند. بسته بندی جدید با جعبه قابل بازیافت و چاپ تک رنگ هزینه های تحمیل شده به محیط زیست را جبران می کند.

بدنه نازک شاید اولین نقطه عطف در طراحی تلویزیون ال جی 86QNED806 باشد. ال جی ضخامت قاب را به 44.3 میلی متر کاهش داده است. این کاهش ضخامت برای نصب تلویزیون روی دیوار بسیار مفید است زیرا با حداقل لبه های بیرون زده مانند یک نقاشی هنری زیبا در اتاق به نظر می رسد. همچنین اگر نمی خواهید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، می توانید از پایه های سوکت آن برای قرار دادن آن روی میز استفاده کنید. پایه های تلویزیون طراحی متفاوتی نسبت به پایه های پلاگین دیگر میان رده های این برند دارند. پایه ها استحکام کافی برای پشتیبانی از پنل تلویزیون را دارند و در عین حال ظریف و زیبا هستند.

ال جی با پایبندی به سبک طراحی مینیمالیستی این تلویزیون توانست ضخامت قاب دور صفحه نمایش را کاهش دهد. فریم باریک ظاهری شیک و مدرن به بدنه می بخشد. همچنین به بیننده اجازه می دهد تا از حداکثر ظرفیت صفحه نمایش برای تماشای محتوای مورد علاقه خود بدون حواس پرتی استفاده کند.

همه‌ی متدهای زیبایی در تلویزیون کیوند ال جی 86QNED80

تجربه‌ای فراتر از واقعیت با 4K QNED

همانطور که گفتیم تلویزیون ال جی 86QNED80 متعلق به سری 4K QNED ال جی است. QNED فناوری جدید نمایشگر ال جی است که برای اولین بار در سال 2021 در تعدادی از تلویزیون‌ها گنجانده شده است. سال گذشته تلویزیون‌های QNED عمدتاً با فناوری نور پس‌زمینه LED معرفی شدند، اما سری QNED806 به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه، فاقد این فناوری است. این تکنولوژی ال‌جی فناوری کوانتوم دات را با نانوسل ترکیب کرد و این تلویزیون را QNED نامید.

اگر اخبار صنعت تلویزیون را دنبال کرده باشید، می دانید که چگونه فناوری نانوسل در تلویزیون های ال جی، کیفیت تصویر را متحول می کند. اکنون نانوذرات رنگی پیشرفته (Nano Color Pro) در صفحه نمایش کیوند با پاکسازی ناخالصی ها رنگ های خالص و دقیقی ایجاد می کنند. نقاط کوانتومی در اندازه نانو در نمایشگر بسته به اندازه آنها طول موج های رنگی متفاوتی ایجاد می کنند. با پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ ، تصاویری فراتر از واقعیت به دست می آید.

صفحه نمایش پیشگام QNED با فناوری رنگی نانوسل کوانتومی، عصر جدیدی را برای تلویزیون های LCD آغاز می کند. حداکثر روشنایی، سیاهی عمیق تر و رنگ های روشن تر از مهمترین دستاوردهای این فناوری برای تلویزیون محسوب می شوند. تلویزیون 86QNED80 از استاندارد 4K پشتیبانی می کند و محتوا را با جزئیات فوق العاده روی صفحه نمایش QNED نمایش می دهد.

تجربه‌ای فراتر از واقعیت با 4K QNED

کنتراست فوق العاده با Dimming Pro

تلویزیون 2022 ال جی 86QNED80 از فناوری نور پس زمینه Edge برای تولید روشنایی صفحه استفاده می کند. این فناوری که به ردیفی از چراغ های ال ای دی در کنار نمایشگر اشاره دارد، در گذشته و حال رواج داشته است. همچنین، نمی توان انتظار داشت که تلویزیون در ارائه کنتراست، حداکثر روشنایی و کیفیت کلی تصویر به خوبی مدل های QNED Mini LED عمل کند.

نسبت کنتراست یک فاکتور بسیار کلیدی در کیفیت تصویر است که می توان آن را بر حسب تفاوت بین نواحی تاریک و روشن تصویر اندازه گیری کرد. تلویزیون 4K ال جی 86QNED80 از فناوری منحصربفرد کاهش نور محلی با نسخه پیشرفته‌تر به نام ال جی Dimming Pro استفاده می‌کند. این فناوری منحصر به فرد کنترل نور پس زمینه عملکرد خود را با استفاده از یک پردازنده هوشمند اجرا می کند.

نوردهی موضعی یا تیرگی موضعی تصویر را به چند قسمت جداگانه تقسیم می کند. Dimming Pro در تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ از الگوریتم های یادگیری عمیق برای نقشه برداری و انتقال اطلاعات شی در بلوک ها استفاده می کند. این فناوری با کنترل نور پس زمینه، تفاوت بین نقاط تاریک و روشن تصویر و به اصطلاح کنتراست را افزایش می دهد. با افزایش کنتراست می توانید تصاویر واضح تر و طبیعی تری را در تلویزیون تماشا کنید و در عین حال نشتی نور یا هاله در قسمت های مختلف تصویر به حداقل می رسد.

تاثیر هوش مصنوعی در تصویر

ال جی تلویزیون QNED80 را به پردازنده نسل جدیدی به نام α7 Gen5 AI Processor 4K مجهز می کند. نسل پنجم پردازنده آلفا 7 جدیدترین هوش مصنوعی را برای تنظیم دقیق تجربه مشاهده ترکیب می کند. این پردازنده از الگوریتم های یادگیری عمیق برای پردازش داده های بصری استفاده می کند. تاثیر هوش مصنوعی را می توان با جزئیات بیشتری در قسمت های مختلف تصویر مشاهده کرد.

نمی توان انتظار داشت که منابع ورودی تلویزیون همیشه وضوح 4K داشته باشند. این تلویزیون منابع با کیفیت پایین تری را شناسایی کرده و آنها را از نظر آماری با وضوح 4K مقایسه می کند. در نهایت، با استفاده از فناوری AI Upscaling، جزئیات، رنگ و روشنایی در این منابع برای نمایش با همان وضوح 4K بهینه می‌شوند. تلویزیون LG 86QNED80 همچنین از فناوری AI Picture Pro برای بهینه سازی تصویر استفاده می کند. این فرآیند شامل حذف نویز، افزایش جزئیات و حتی افزایش کنتراست خواهد بود.

کنترل روشنایی هوش مصنوعی نیز یکی از فناوری های منحصر به فرد در بخش تصویربرداری تلویزیون است. سنسور نور صفحه نمایش می تواند روشنایی اتاق را اندازه گیری کند و پردازنده α7 روشنایی صفحه را به طور خودکار بدون نیاز به دخالت دستی کاربر تنظیم می کند. این فناوری در نمایش هرچه بهتر محتوای HDR بسیار موثر است. انتخاب ژانر هوش مصنوعی در حالت SDR یا HDR خواهد بود.

تاثیر هوش مصنوعی در تصویر تلویزیون ال جی QNED80

سینمای واقعی با تلویزیون ال جی 86QNED80

با تلویزیون های QNED LG، در حالی که روی مبل خانه دراز کشیده اید، از یک تجربه سینمایی خیره کننده لذت خواهید برد. فناوری HDR فعال در تلویزیون ال جی 86QNED80 با اعمال دامنه دینامیکی بالا به دیدن جزئیات در صحنه‌های تاریک و روشن کمک می‌کند. به طور کلی، فناوری HDR بزرگترین تحول را در کیفیت تصویر نشان می دهد. این فناوری که برای علاقه مندان به فیلم ها و سریال های این ژانر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اکنون در قالب های مختلف موجود است. این تلویزیون می تواند فرمت های HDR10 Pro و HLG را رمزگشایی کند. همچنین از فناوری HDR Dynamic Tone Mapping برای نگاشت تون پویا در محتوای HDR استفاده می کند.

تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ از 9 حالت مختلف نمایش تصویر از جمله زنده، استاندارد، اکو، سینما، ورزش، بازی، فیلم، اتاق نور ویژه و اتاق تاریک ویژه پشتیبانی می کند. در FILMMAKER MODE هیچ افکت مصنوعی روی تصویر اعمال نمی شود و مواردی مانند نسبت تصویر، رنگ و نرخ فریم بدون تغییر باقی می مانند، بنابراین دیدگاه واقعی کارگردان نمایش داده می شود و کاربر از یک تجربه سینمایی واقعی لذت می برد.

سینمای واقعی با تلویزیون ال جی 86QNED80

قدرت بازی فوق العاده

در چند سال گذشته، تلویزیون های ال جی بسیار حرفه ای وارد بخش بازی شده اند. تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ نه تنها از این قاعده مستثنی است، بلکه از استانداردهای کامل بازی های حرفه ای نیز برخوردار است. برای درک عملکرد یک بازی در تلویزیون، چندین فاکتور کلیدی باید بررسی شود. ابتدا باید عملکرد تلویزیون در هنگام نمایش محتوای اکشن بررسی شود. این تلویزیون ال جی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز می‌تواند محتوای سریع و روان را نمایش دهد و پتانسیل کامل یک مدل پرچمدار را به نمایش بگذارد. از طریق فناوری Motion Pro تلویزیون، فریم های از دست رفته در صحنه های سریع جبران می شود و محتوا کاملا صاف و بدون تاری خواهد بود.

تلویزیون هوشمند ال جی 86QNED80 از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی می کند و بر این اساس آخرین فناوری بازی را ارائه می دهد. نرخ تجدید متغیر (VRR) بهترین فناوری مرتبط با این استاندارد در نظر گرفته می شود. این فناوری با همگام سازی نرخ فریم منبع با نرخ رفرش صفحه نمایش، بازی را روان، پاسخگو و بدون تاخیر اجرا می کند. البته این تلویزیون از AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می کند. این فناوری با عملکردی مشابه VRR به گیمر اجازه می دهد تا از گیم پلی سریع با حداقل لکنت، لرزش و تاخیر لذت ببرد.

تاخیر ورودی کم یک اصل مهم برای بازی های بی عیب و نقص است. به لطف حالت خودکار تأخیر کم (ALLM)، تلویزیون به طور خودکار هنگام اتصال کنسول به حالت بازی تغییر می کند و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند. تنظیمات مختلفی را می توان از منوی Game Optimizer تلویزیون اعمال کرد.

قدرت بازی فوق العاده تلویزیون 2022 ال جی QNED806

تجربه صدای فراگیر

تلویزیون ال جی 86QNED80 به اندازه تصویر در بخش صدا پیچیده است. این مدل از سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات بهره می برد. در این تلویزیون از فناوری منحصربفرد AI Sound Pro استفاده شده است. این پردازنده هوشمند قادر به پردازش فرکانس ها، افکت ها و صدا با یادگیری از میلیون ها نقطه داده صوتی است. هوش مصنوعی در نهایت سیستم صوتی 2.2 کاناله تلویزیون را به یک سیستم مجازی 5.1.2 کانالی تبدیل می کند و صدای فراگیر را بر اساس ژانر تولید می کند. صدای فراگیر تجربه شنیداری فراگیر را به شنونده می دهد. فناوری AI Acoustic Tuning همچنین تن صدا را با توجه به فاصله کاربر از تلویزیون تنظیم می کند.

بلوتوث فراگیر در تلویزیون کیوند ال جی 86QNED80 به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی بلندگوهای بی سیم سازگار را برای تولید صدای فراگیر متصل کند. این تلویزیون از فناوری LG Sound Sync نیز پشتیبانی می کند. این فناوری قادر است صدای تلویزیون و نوار صوتی را هنگام اتصال سیستم های صوتی سازگار ال جی همگام کند. در واقع بدون قطع صدا از تلویزیون، تعداد کانال های صوتی افزایش یافته و صدا در حالت همه جهته پخش می شود. اکنون حتی می توانید صدای نوار صوتی متصل را از طریق تلویزیون کنترل کنید.

تلویزیون اسمارت ال جی 86QNED80  با استفاده از فناوری Dolby Atmos می تواند صدای فراگیر و صدای سه بعدی را تولید کند. با تابش صدا در تمام جهات، کاربر احساس حضور در تمام صحنه ها خواهد کرد. این مدل همچنین می تواند فرمت های صوتی مختلف از جمله فرمت فراگیر Dolby Digital را رمزگشایی کند.

تجربه صدای فراگیر تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ

تلویزیون 2022 ال جی 86QNED80 با سیستم عامل webOS22

آخرین نسخه سیستم عامل WebOS از سال 2022 برای کاربران تلویزیون ال جی 86QNED80 با ویژگی های سفارشی تر در دسترس است. فناوری هوش مصنوعی ThinQ در قلب رابط کاربری جدید قرار دارد و پیشنهادات محتوای شخصی‌شده را در منوی اصلی ارائه می‌دهد. مهم ترین تغییر در نسخه جدید این سیستم عامل، امکان ایجاد چندین پروفایل کاربری در My Profile است. هر یک از اعضای خانواده می تواند با ایجاد نمایه خود، پیشنهادات و محتوای متناسب با علایق خود را دریافت کند. امکان ایجاد تعداد نامحدود پروفایل وجود دارد اما حداکثر 10 پروفایل در صفحه اصلی قابل نمایش است. کاربران اکنون می‌توانند سریال‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان را از همان جایی که پایان دادند دنبال کنند، اخبار ورزشی و به‌روزرسانی‌ها و خیلی چیزهای دیگر را دریافت کنند.

در کنار تلویزیون ال جی QNED80 سایز 86 اینچ ، ریموت کنترل جادویی این برند به کاربران ارائه می شود. این کنترل از راه دور مانند ماوس کامپیوتر با قابلیت اشاره و پیمایش کار می کند و امکان کنترل آسان تر تلویزیون را فراهم می کند. همچنین دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست قرار می گیرد.

ال ای دی ال جی 86QNED80 دارای طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند است. نمایش چندگانه یکی از عملکردهای کاربردی برای نمایش همزمان محتوای تلفن هوشمند و تلویزیون است. Sports Alert همچنین یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون است که علاقه مندان به ورزش را در ابتدا، حین و پایان، از نتایج کامل بازی های ورزشی مهم و بازی های ورزشی زنده مطلع می کند، حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگر روی صفحه باشند.

تلویزیون 2022 ال جی 86QNED80 با سیستم عامل webOS22

تعاملات گسترده در تلویزیون هوشمند ال جی 86QNED80

داشتن تلویزیون 86QNED806 با هوش مصنوعی به تلویزیون شما کمک می کند تا کارایی بیشتری به شما بدهد و به شما کمک کند به روز بمانید. استفاده از دستیارهای صوتی و کنترل صوتی یکی از مواردی است که نشان می دهد تلویزیون شما چقدر پیشرفته و هوشمند است. با استفاده از دستیارهای صوتی، این دستگاه می تواند از راه دور و با استفاده از صدای شما تغییراتی را در تنظیمات در دسترس شما ایجاد کند، تلویزیون را تنظیم کند، تغییرات دلخواه را اعمال کند و به صورت صوتی جستجو کند.

علاوه بر دستیار صوتی، اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و تلفن همراه یکی از موارد مورد علاقه کاربران است، برای گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید می توان از Screen Share و برای موبایل های دارای سیستم عامل iOS دو فناوری استفاده کرد. Apple Homekit و Airplay2 و از این طریق می توانید محتوا را بین این دو سیستم انتقال دهید و از تلفن همراه برای راه اندازی تلویزیون ال جی 86QNED80 استفاده کنید. همه این موارد حاصل هوش مصنوعی ThinQ است که قابلیت استفاده از تلویزیون را بهبود می بخشد و ترجیحات کاربر را از طریق هوش مصنوعی افزایش می دهد.

تعاملات گسترده در تلویزیون هوشمند ال جی 86QNED80

در این صفحه شما می توانید قیمت تلویزیون ال جی 86QNED80 محصول 2022 در فروشگاه دوزین کالا را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر ویژگی های گیمینگ برایتان اهمیت زیادی ندارد و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید که برای استفاده معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و حتی استفاده در هتل ها مناسب باشد، ما تلویزیون ال جی QNED7S را به شما پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری هستید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی QNED85 بروید که برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و بازی کردن کاملا مناسب است. مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون نیز تلویزیون ال جی QNED80 می باشد که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED80 سایز 86 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست