×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 85Q70C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
140,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :85Q70C
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
پردازنده :Quantum dot 4K
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 85Q70C یکی از تلویزیون های QLED سال 2023 است که با قابلیت های نرم افزاری پیشرفته به دست خریداران می رسد. سری Q70C با پیشوند C در واقع جایگزین سری Q70B سال گذشته می شود که به جز در بخش نرم افزاری تغییر چندانی نکرده است. قبل از هر چیز باید گفت که سری 7 دارای طراحی فوق مدرن با پایه بشقاب گردنی باریک است که بر روی میز ظاهری شیک خواهد داشت و در عین حال با حداقل قاب و عمق بدنه هنگام نصب بر روی دیوار، دکوراسیون را تقویت می کند.

اساساً چیزی که تلویزیون QLED را از مدل معمولی LED متمایز می کند، فناوری پیشرفته کوانتوم دات است که با هدایت نور، طیف گسترده ای از رنگ ها را با دقت بالا در داخل صفحه نمایش بازتولید می کند. تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ حتی از فناوری پیشرفته کوانتومی HDR برای بهبود روشنایی و کنتراست و نمایش انواع محتوا با کیفیت سینمایی استفاده می کند. این سری با تکنولوژی Dual LED میزان نشتی نور را کاهش داده و نسبت کنتراست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.  از تلویزیون سری 7 کیولد سال 2023 مانند گذشته به عنوان یک مدل گیمینگ اقتصادی با پشتیبانی پهنای باند HDMI 2.1 و نرخ نوسازی متغیر یاد می‌شود.

از آنجایی که ویژگی های بصری تلویزیون بیننده را شگفت زده می کند، در بخش صوتی شاهد فناوری های جالبی مانند Adaptive Sound+ هستیم که صدا را با توجه به ژانر محتوا از طریق هوش مصنوعی بهینه می کند. تلویزیون 2023 سامسونگ 85Q70C مبتنی بر سیستم عامل تایزن خدمات هوشمند متنوعی را ارائه می دهد.

تلویزیون سامسونگ 85Q70C ساخت 2023 میلادی

سامسونگ و همچنان رونمایی از شاهکارهای هنری!

سامسونگ در طراحی تلویزیون های خود تجربه و قابلیت های خود را به ویژه در مقابل سایر رقبا به نمایش می گذارد. با تلویزیون سامسونگ 85Q70C تمام ترفندهای طراحی به سبک امروزی رعایت می شود تا بتوانیم ادعا کنیم که شاهد یک شاهکار هنری خواهیم بود. تلویزیون سامسونگ Q70C دارای یک قاب بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش غول پیکر خود است که به عنوان یک سینمای خانگی عمل می کند و تجربه ای همه جانبه را بدون حواس پرتی ارائه می دهد. از طرفی به دلیل کاهش قابل توجه ضخامت کیس از 26.9 میلی متر، می توان آن را توسط براکت بر روی دیوار نصب کرد و باعث صرفه جویی در فضا می شود.

پایه صفحه نمایش جمع و جور با گردنی باریک که در مرکز پنل نمایشگر تعبیه شده است را طبیعتا می توان بخشی کاملا حرفه ای در طراحی این تلویزیون 85 اینچی دانست. تلویزیون 85Q70C را می توان با نصب این پایه روی دسکتاپ نصب کرد، ضمن اینکه امکان مخفی کردن کابل های اتصال در پشت و پایه وجود دارد. سبکی کاملا مینیمالیستی را در ذهن کاربر تداعی می کند که از تمام جنبه های زیبایی شناختی بسیار مورد توجه است.

پردازشگر هوشمند Quantum 4K

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ یکی از بزرگترین اندازه های تلویزیون در سری 7 در سال 2023 است که با فناوری پیشرفته آماده ارائه کیفیت تصویر جادویی است. به طور کلی می توان انتظار داشت تلویزیون های QLED کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشند. سامسونگ در این سری از تلویزیون ها، پردازنده پیشرفته و فناوری هوشمند جدید خود را برای بهینه سازی قابل توجه کیفیت تصویر و صدا توسعه می دهد تا تجربه ای نزدیک به دنیای واقعی در این مدل ها تضمین شود.

Quantum Processor 4K نام پردازنده این برند است که از فناوری 4K AI Upscaling برای شناسایی سریع منابع ورودی تلویزیون استفاده می کند. این پردازنده نویز ویدیو را ضبط می کند و بافت های از دست رفته را بازتولید می کند. پردازنده کوانتومی حتی به صورت حرفه ای لبه های اطراف اشیاء و متن را برای بهینه سازی کیفیت تصویر بدون توجه به منبع مشخص می کند. سامسونگ تاکید کرد که فرآیند مقیاس‌بندی مبتنی بر داده‌های 4K از پیش پردازش شده ممکن است زمانی که کنسول بازی به رایانه شخصی متصل است، اعمال نشود.

تحول در نمایش رنگ با نمایشگر تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70C

نقاط کوانتومی (QD) به عنوان مواد نیمه هادی بسیار کوچک با ابعاد زیر 10 نانومتر شناخته می شوند که نور را در داخل نمایشگر QLED سامسونگ با مکانیزم اختصاصی عبور می دهند و طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به نمایشگرهای معمولی ایجاد می کنند. تلویزیون سامسونگ 85Q70C با این فناوری بسیار منحصر به فرد، توانایی حفظ روشنایی در تمام سطوح تصویر و افزایش چشمگیر وضوح را دارد. جالب است بدانید که این تلویزیون 100 درصد از فضای رنگی محاسبه شده مربوط به فضای رنگی کلی DCI-P3 را به دست می آورد، بنابراین تعجب خواهید کرد که چقدر صحنه ها واقعی هستند.

سامسونگ تلویزیون های منتخب 2023 خود را حتی با گواهی PANTONE معرفی می کند و خوشبختانه تلویزیون Q70C یکی از این مدل ها است. در مورد پنتون، باید بدانید که این یک زبان رنگی جهانی است که به بیننده اجازه می دهد تجربه واقعی تری نسبت به معمول داشته باشد. رنگ ها در صفحه نمایش این سری با دقت فوق العاده ای نمایش داده می شوند. دقت رنگ نمایشگر واقعا ستودنی است.

تحول در نمایش رنگ با نمایشگر تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70C

فناوری های کنترل روشنایی و کنتراست

تلویزیون 4K سامسونگ 85Q70C با پنل VA ذاتا کنتراست بهتری را در مقایسه با تلویزیون‌های دارای پنل VA ارائه می‌کند و از این رو گزینه‌ای ارجح برای تماشاگران فیلم به‌ویژه در فضاهای تاریک و کم نور خواهد بود. علاوه بر این، سامسونگ با استفاده از فناوری نوآورانه Dual LED خود، رنگ‌های نور پس‌زمینه را که به صورت لبه‌گرا (Edge LED) چیده شده‌اند، بهینه می‌کند. به طور معمول دمای رنگ در تلویزیون‌های LCD معمولی ثابت می‌ماند، اما سامسونگ ادعا می‌کند LED دوگانه به نمایشگر اجازه تغییر رنگ می‌دهد.

پس از بهبود نمایش رنگ های سرد و گرم در تلویزیون مجهز به فناوری Dual LED، می توان انتظار داشت سطح کنتراست نیز تا حدود 27 درصد افزایش یابد. این فناوری حتی میزان نشت نور را در اطراف اجسام روشن کاهش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های جالب تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70C حالت EyeComfort است که به صورت هوشمند تصویر را مطابق با چشم بیننده تنظیم می کند. در این حالت، با عملکرد پیشرفته تشخیص روشنایی/رنگ و استفاده از حسگر نور، میزان نوردهی و رنگ‌های نمایشگر به‌طور خودکار پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند تا بهترین تجربه مشاهده را در هر شرایطی ارائه دهند. به عبارت دیگر، این رژیم از چشمان شما مراقبت می کند.

فیلم‌ها و بازی‌های پویا با کوانتوم HDR

تلویزیون های QLED از جمله ال ای دی سامسونگ 85Q70C نیز از فناوری انحصاری Quantum HDR استفاده می کنند که به طور کلی طیف وسیع تری از رنگ ها را در مقیاس سینمایی ایجاد می کند و کنتراست تصویر را افزایش می دهد تا بیننده جزئیات بیشتری را حتی در صحنه های تاریک ببیند. همه تلویزیون های QLED دارای محدوده دینامیکی بالا، به اختصار HDR هستند، که به این معنی است که طیف وسیع تری از رنگ ها را به دست می آورند.

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q70C دارای گواهینامه های HDR10+ ADAPTIVE و HDR10+ GAMING برای نمایش فیلم ها و بازی ها با رنگ های زنده و پویا و کنتراست عالی است تا بتواند انتظارات دوستداران فیلم را برآورده کند. در همین حال، جدیدترین تلویزیون های سامسونگ همچنان فاقد پشتیبانی از Dolby Vision به عنوان بهترین فرمت HDR هستند!

فیلم‌ها و بازی‌های پویا با کوانتوم HDR

هیجان فوق العاده گیم پلی با تلویزیون سامسونگ 85Q70C

تعداد زیادی از تلویزیون‌های سامسونگ 2023 با پتانسیل کافی برای بازی با کنسول‌های نسل نهم توسعه یافته‌اند، از جمله می‌توان 85Q70C را به عنوان یک مدل بازی اقتصادی برای علاقه‌مندان حرفه‌ای پیشنهاد کرد. بخش کلیدی رابط تلویزیون نسل بعدی سامسونگ Gaming Hub آنها است که خدمات بازی مبتنی بر ابر را ارائه می دهد، اما دسترسی به این خدمات کاملاً وابسته به منطقه است. Gamebar نسخه 3.0 را می توان یکی از آیتم های ارتقا یافته در سال جدید با قابلیت اشتراک گذاری MiniMap و Virtual Aim Point دانست. با دسترسی به MiniMap، گیمرها می توانند یک نقشه بازی مفید روی صفحه را ببینند، در حالی که Virtual Aim Point تقاطع قابل توجه تری در بازی های تیراندازی ارائه می دهد تا بتوانید با دقت بیشتری واکنش نشان دهید.

یکی از فناوری های انحصاری سامسونگ در این تلویزیون Motion Xcelerator Turbo+ نام دارد که حرکت را در محتوای 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه بهینه می کند و به گیمر اجازه می دهد با انجام صحنه هایی بدون محو شدن، برنده بازی باشد. تلویزیون سامسونگ 85Q70C مجهز به 4 پورت HDMI v2.1، کاملاً با VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر) سازگار است و برای بازی‌های سریع آماده است. این دستگاه از فناوری نرخ نوسازی متغیر FreeSync Premium Pro در هنگام اتصال به رایانه با کارت گرافیک سازگار برای ارائه بازی‌ها بدون ایجاد جلوه برش صفحه پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که هنگام اجرای بازی های کامپیوتری با نمای بازی Super Ultra Wide، حتی امکان افزایش نسبت تصویر صفحه نمایش وجود دارد.

حالت HGIG با قابلیت اعمال یک سری دستورات رایج، گرافیک HDR بازی را افزایش می دهد. حالت بازی خودکار یا ALLM نیز یک حالت ویژه برای کاهش تاخیر ورودی در حالت بازی است. آخرین اما نه کم اهمیت، ویژگی جالب Dynamic Black EQ امکان تغییر گاموت را برای بهبود نمایش رنگ سیاه در بازی ها فراهم می کند.

هیجان فوق العاده گیم پلی با تلویزیون سامسونگ 85Q70C

امکانات بخش صوتی تلویزیون سامسونگ Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ مانند سایز های کوچکتر Q70C همچنان 20 وات صدا از طریق کانال های صوتی خود تولید می کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70C به خوبی نویز صدا را کاهش می دهد و کیفیت ممتازی را در اختیار شنونده قرار می دهد. در زیر به فناوری های صوتی این دستگاه می پردازیم.

Active Voice Amplifier

Active Voice Amplifier که به اختصار AVA نامیده می شود، یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون های رده بالای سامسونگ است که اعوجاج بیش از 3 ثانیه را تشخیص می دهد و سپس آن را حذف می کند تا گفتگوی افراد تقویت شود تا با کیفیت بهتری شنیده شوند.

Adaptive Sound+

یکی از فناوری های جالب در بخش صوتی تلویزیون های سامسونگ، Adaptive Sound+ است که با آنالیز فضا از طریق پردازنده و شناسایی اجزای صوتی، کیفیت نهایی را افزایش می دهد. این فناوری هنگام اتصال یک منبع ورودی خارجی به طور خودکار صدا را پردازش و تنظیم می کند، بنابراین حداقل مطمئن خواهید بود که همیشه تجربه شنیداری خوبی را دریافت می کنید.

OTS Lite

تلویزیون سامسونگ 85Q70C با نسخه منحصربفرد سیستم Object Tracking Sound Lite طراحی شده توسط سامسونگ، قادر است صدای اشیاء موجود در صحنه ها را ردیابی و از طریق کانال مجازی بازتولید کند تا تجربه نهایی با جزئیات واقع گرایانه و سه بعدی، ایجاد احساس حضور در سینما، بیشتر شود.

Q-Symphony

سامسونگ فناوری منحصر به فرد Q-Symphony را در تلویزیون های خود طراحی کرده است تا صدای بلندگوهای داخلی را با نوار صوتی سازگار سامسونگ هماهنگ کند. با یکپارچه سازی صدای کانال های صوتی می توان انتظار صدای فراگیر و سینمایی را داشت.

Bluetooth Audio

پخش موسیقی از دستگاه های بلوتوث با ویژگی صوتی بلوتوث تلویزیون سامسونگ 85Q70C آسان است. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال 2 دستگاه سازگار به طور همزمان وجود دارد. سامسونگ حتی ویژگی جدیدتر سوئیچینگ Auto Buds را به تلویزیون‌های 2023 خود اضافه کرد تا در صورت اتصال هندزفری گلکسی بادز، امکان سوئیچ هوشمند بین دستگاه‌های متصل را فراهم کند.

Multiroom Link

با استفاده از راه حل Multiroom Link، تلویزیون را می توان با ارائه اتصال شبکه به بلندگوهای سازگار در اتاق های دیگر متصل کرد. به همین ترتیب، کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن Samsung Multiroom، بلندگوهای متصل به شبکه را کنترل کنند.

بروزرسانی در اسمارت هاب تلویزیون 2023 سامسونگ 85Q70C

Smart Hub یا رابط کاربری سامسونگ، مانند تلویزیون های سال گذشته 2023، شامل یک منوی تمام صفحه متشکل از بخش های Background، Gaming Hub و Media است، اما سیستم عامل جدید تایزن نیز چند ویژگی جدید را ارائه می دهد. گفته شده این نسخه دارای یک سری ویژگی های جدید و به روز شده مانند نمای نقشه سه بعدی، چت با هم و ConnectTime است.

در رابط کاربری تلویزیون اسمارت سامسونگ 85Q70C می توانید زمان کمتری را برای جستجوی محتوا صرف کنید زیرا جستجوهای قبلی را بررسی می کند و عمدتاً محتوای نزدیک به سلیقه کاربران را در صفحه اصلی ارائه می دهد. خدمات و پیشنهادات ارائه شده در منوی اصلی بسته به منطقه متفاوت است و در بیشتر موارد ثبت نام و خرید اشتراک الزامی است. خدمات شخص ثالث مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney Plus و غیره. از قبل روی تلویزیون نصب شده اند. سرویس Samsung TV Plus که مختص تلویزیون های سامسونگ است به کاربران این امکان را می دهد که از بین 200 کانال و هزاران فیلم به صورت رایگان انتخاب کنند.

مدیریت هوشمند خانه با تلویزیون 85Q70C

هاب هوشمند SmartThings در تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ به کاربران اجازه می دهد تا همه دستگاه های سازگار با SmartThings را در یک مکان متصل و کنترل کنند. با این هاب هوشمند، می‌توانید دستگاه‌هایی مانند جاروبرقی‌های روباتیک، دستگاه‌های تهویه مطبوع و چراغ‌های SmartThings را کنترل کنید و در زمان و انرژی نیز صرفه‌جویی کنید. برای استفاده از این خدمات، باید مطمئن شوید که به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم متصل هستید و به حساب سامسونگ خود وارد شوید. علاوه بر این، کاربران حتی می توانند با نصب اپلیکیشن SmartThings بر روی گوشی هوشمند خود، تلویزیون را از راه دور کنترل کنند.

مدل‌های 2023 انتخابی مانند 85Q70C حتی دارای ماژول‌های تک‌تراشه SmartThings Zigbee و Matter Thread هستند تا کاربران بتوانند خانه هوشمند را بدون محدودیت کنترل کنند. تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ مجهز به میکروفون داخلی است و می تواند گفتار صوتی را از فاصله 1 تا 10 متری در محیط های پر سر و صدا با تعامل صوتی میدان دور تشخیص دهد. با دستیار انحصاری بیکسبی در این سری از تلویزیون ها، می توان چندین فرمان صوتی را به صورت آنی اجرا کرد.

بیشترین تعامل با گوشی هوشمند

هر دو عملکرد تلویزیون به موبایل و موبایل به تلویزیون به کاربران این امکان را می دهند که تلفن اندرویدی خود را به تلویزیون SAMSUNG 85Q70C متصل کنند. همزمان با اتصال تلفن هوشمند، عملکرد آینه‌دهی تلویزیون صفحه تلویزیون را روشن می‌کند. در تلویزیون های سامسونگ راه حل ویژه Tap View به طور انحصاری برای اتصال گوشی های گلکسی همین برند موجود است، پس از فعال کردن این ویژگی، کاربر فقط کافی است به آرامی تلویزیون را با گوشی خود لمس کند تا به طور خودکار اشتراک گذاری را تشخیص دهد. در نهایت، می توانید از صفحه تلویزیون خود به عنوان یک گوشی شیشه ای سامسونگ سازگار با دسکتاپ با فناوری Wireless Dex استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب دیگر هوشمند در تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ ، قابلیت Multi-View است که امکان نمایش همزمان 2 محتوای ویدیویی را فراهم می کند.

دیگر خدمات هوشمند تلویزیون QLED سامسونگ 85Q70C

از طریق تلویزیون سامسونگ 85Q70C می‌توانید تماس‌های ویدیویی برقرار کنید و در جلسات کاری شرکت کنید، زیرا با دوربین Slim Fit Cam سامسونگ سازگار است و از برنامه Google Meet پشتیبانی می‌کند.

Ambient Mode+ هنوز هم یکی از بهترین ویژگی‌های هوشمند در تلویزیون‌های منتخب سامسونگ است که امکان نمایش آثار هنری را در حالت آماده به کار فراهم می‌کند و کاربران حتی می‌توانند حالتی را برای تقلید از الگوی روی دیوار پشت صفحه برای نمایشگر انتخاب کنند. در این حالت اطلاعات کلیدی مانند زمان، تاریخ و ساعت روی نمایشگر قابل مشاهده است.

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 85 اینچ با پشتیبانی از سرویس Microsoft 365 به کاربران این امکان را می دهد که از برنامه های Microsoft Office با توجه به منطقه جغرافیایی استفاده کنند.

تلویزیون‌های 2023 سامسونگ اکنون با پلتفرم Art NFT سازگار هستند و کاربران را قادر می‌سازد تا نیازهای تجاری دنیای امروز را برآورده کنند.

تلویزیون سامسونگ 85Q70C را می توان به راحتی با استفاده از قابلیت Easy Setup از راه دور نصب و راه اندازی کرد.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q70C را مشاهده کرده و آن را با قیمت ارزان، گارانتی و حتی بدون گارانتی به همراه تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا خریداری کنید. اگر به تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ Q80C را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر بودجه شما کمتر است و به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و روزمره و همچنین تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سامسونگ Q60C گزینه مناسبی است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q70C سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست