×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q70C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
34,900,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55Q70C
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
پردازنده :Quantum dot 4K
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک تلویزیون QLED میان رده از سال 2023 است که در رتبه‌بندی زیر Q80C و بالاتر از Q60C قرار دارد. Q70C جدید جانشین Q70B قبلی است که به نظر می رسد برخی از ویژگی های نرم افزاری خود را به روز کرده است. این یکی از مقرون‌ به‌صرفه‌ترین تلویزیون‌های بازی در بازار خواهد بود که با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه خواهد شد، در حالی که انتظارات همیشگی آن‌ها را برای کسب تجربه‌ای سینمایی در حین تماشای فیلم برآورده می‌کند. برخلاف Q80C، این مدل نور پس‌زمینه فول آرایه ندارد، اما با نورپردازی لبه‌ای LED دوگانه، نشتی نور کمتری دارد و کنتراست خوبی با پنل VA دارد.

پنل 120 هرتزی تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 55 اینچ آن را برای بازی ایده آل می کند و همچنین دارای فناوری های پیشرفته ای مانند FreeSync Premium Pro است. Quantum Processor 4K پردازنده حرفه ای سامسونگ از این سری با قابلیت بهبود تصویر از طریق هوش مصنوعی است. فناوری منحصر به فرد Quantum HDR کنتراست را بهبود می بخشد و جزئیات را در صحنه ها افزایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ Q70C حتی ارزان ترین مدل این سری است که با Adaptive Sound+ برای انطباق هوشمند صدا ارائه می شود اما خروجی صدای آن مانند اکثر تلویزیون ها معادل 20 وات است. Samsung Smart Hub در تلویزیون های 2023 با همان رابط کاربری قبلی ارائه می شود. داشبورد هوشمند SmartThings برای کنترل دستگاه‌های سازگار متصل و کنترل از راه دور جدید TM2360E از بهترین ویژگی‌های تلویزیون هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به این تلویزیون بیندازیم با ما همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ 55Q70C ساخت 2023 میلادی

شاهکاری دیگر از دیزاین تلویزیون سامسونگ Q70C

سامسونگ حتی سری تلویزیون‌های کریستال خود را با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و نوآورانه طراحی می‌کند، بنابراین دیدن شاهکارهای واقعی در سری بالاتر QLED منطقی است. تلویزیون 55Q70C با زبان طراحی AirSlim بدنه پروفیل فوق باریکی دارد که از نظر زیبایی بسیار مدرن بوده و امکان قرار گرفتن آن را بدون هیچ مشکلی بر روی دیوار فراهم می کند. حداکثر ضخامت بدنه تلویزیون 25.7 میلی متر تخمین زده شده است، بنابراین اگر بگوییم با چیزی فراتر از یک اثر هنری روبرو خواهید شد، ما را شگفت زده نخواهد کرد.

ضخامت قاب اطراف صفحه تلویزیون سامسونگ 55Q70C نیز از سه طرف بسیار کم است، که نشان دهنده تبعیت از سبک مینیمالیستی بدون حاشیه است. با افزایش ظرفیت صفحه نمایش برای نمایش محتوا، تجربه بصری حتی فراگیرتر تضمین می شود. پایه ای که به همراه تلویزیون Q70C عرضه می شود نیز یکی از نقاط قوت آن است. این پایه در زیر مربع است و قسمت استوانه ای باریک تری دارد و می توان آن را در مرکز بدنه نصب کرد. این پایه در ابعاد 290 در 246.5 میلی متر جمع و جور است و البته می تواند وزن صفحه نمایش روی میز را تحمل کند.

هوش و واقع گرایی در تصویر و صدا

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های کیولد 2023 سامسونگ با پشتیبانی از رزولوشن 4K است. تلویزیون های QLED به طور کلی کیفیت تصویر بهتری نسبت به مدل های LED معمولی با فناوری نقطه کوانتومی رنگی ارائه می دهند. پردازنده حرفه ای که سامسونگ در این سری استفاده می کند از هوش مصنوعی برای بهینه سازی صدا، تصویر و موارد دیگر استفاده می کند و در مجموع تجربه ای واقعا نفس گیر را ایجاد می کند.

پردازنده کوانتومی 4K با فناوری پیشرفته 4K AI Upscaling به طور خودکار کیفیت منبع ورودی را برای کاهش نویز تصویر و بازیابی جزئیات از دست رفته در صحنه ها تجزیه و تحلیل می کند. پردازنده کوانتومی حتی لبه های اطراف اشیاء و متن را به روشی پیشرفته مشخص می کند، بنابراین بدون در نظر گرفتن منبع، کیفیت تصویر عالی خواهید داشت. با این حال، سامسونگ گفت که ارتقاء مقیاس ممکن است برای اتصال رایانه شخصی و حالت بازی اعمال نشود.

یک میلیارد سایه رنگ در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70C

نقاط کوانتومی در صفحه نمایش QLED، مانند مواد نیمه هادی بسیار ظریف در ابعاد نانو، نور را مستقیم می کنند و آن را به رنگ های خیره کننده تبدیل می کنند. تلویزیون سامسونگ 55Q70C با این فناوری می تواند روشنایی را در هر سطحی حفظ کند و بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهد. این مدل 100 درصد حجم رنگ اندازه گیری شده توسط استاندارد DCI-P3 را به دست می آورد، بنابراین از میزان واقعی بودن صحنه ها شگفت زده خواهید شد.

جالب است بدانید که در سال 2023 سامسونگ اولین تلویزیون های دارای گواهی PANTONE را معرفی می کند که خوشبختانه تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 55 اینچ یکی از این مدل ها است. Pantone به طور کلی یک زبان رنگی جهانی را ارائه می دهد که به تولید کنندگان اجازه می دهد تا به یک تجربه مشاهده دقیق تر و واقعی تر دست یابند. رنگ ها را می توان با دقت بالایی بر روی نمایشگر این سری نمایش داد. ثبات رنگ حاصل نیز ارزیابی خواهد شد.

یک میلیارد سایه رنگ در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70C

فناوری‌های کنترل روشنایی و کنتراست

تلویزیون 4K سامسونگ 55Q70C به طور کلی کنتراست خوبی با پنل VA دارد، بنابراین گزینه ایده آلی برای تماشای فیلم در فضاهای تاریک است. سامسونگ از فناوری نوآورانه Dual LED برای بهینه سازی رنگ نور پس زمینه به صورت لبه گرا (Edge LED) استفاده می کند. در حالی که تلویزیون های LCD معمولی از LED با دمای رنگ ثابت استفاده می کنند، سامسونگ ادعا می کند که اجرای LED دوگانه به نمایشگر اجازه می دهد تا دمای رنگ را تغییر دهد.

با قابلیت نمایش رنگ های گرم و سرد و افزایش 27 درصدی کنتراست در تلویزیون های مجهز به Dual LED منطقی خواهد بود. از طرفی نشت نور نیز کاهش می یابد. در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70C ، حالت EyeComfort می تواند به طور هوشمند تصویر را مطابق با چشم بیننده تنظیم کند. در حالت راحتی چشم با تشخیص پیشرفته روشنایی/رنگ و با استفاده از سنسور هوشمند، روشنایی و رنگ‌های نمایشگر به طور خودکار پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند تا بهترین تجربه مشاهده را در هر شرایطی ارائه دهند. به عبارت دیگر، این حالت از چشم بیننده مراقبت خواهد کرد.

فیلم‌ها و بازی‌های زنده با کوانتوم HDR

Quantum HDR یک فناوری منحصر به فرد تلویزیون QLED است که در مدل 55Q70C نیز استفاده شده است. این فناوری طیف وسیع تری از کنتراست را در مقیاس سینمایی ایجاد می کند و جزئیات قابل توجهی را در صحنه ها به طور کامل ثبت می کند. به طور کلی، تمام تلویزیون های QLED دارای محدوده دینامیکی بالا (HDR) هستند، به این معنی که به طیف وسیع تری از رنگ ها دسترسی دارند.

این تلویزیون 55 اینچی QLED با فناوری‌های HDR10+ ADAPTIVE و HDR10+ GAMING توانایی بازتولید فیلم‌ها و بازی‌ها با کیفیت عالی، مشکی عمیق و رنگ‌های زنده را دارد، بنابراین در نوع خود مورد تحسین قرار می‌گیرد، اما سامسونگ همچنان از Dolby Vision حتی در بیشتر موارد پشتیبانی می‌کند.

فیلم‌ها و بازی‌های زنده با کوانتوم HDR

تلویزیون سامسونگ 55Q70C ؛ یک مدل گیمینگ فوق العاده

بسیاری از تلویزیون های 2023 سامسونگ با پتانسیل کافی برای بازی با کنسول های نسل بعدی طراحی شده اند، اما همانطور که گفته شد، تلویزیون 2023 سامسونگ 55Q70C یکی از ارزان ترین تلویزیون ها برای این منظور است. Samsung Gaming Hub برای برخی از مناطق با دسترسی به تعداد فزاینده ای از خدمات پخش بازی های ابری در دسترس خواهد بود. GameBar 3.0 یکی از ویژگی های بهبود یافته در سال 2023 با قابلیت اشتراک گذاری MiniMap و Virtual Aim Point است. MiniMap به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نقشه بازی مفید را در یک نگاه روی صفحه ببینند، در حالی که Virtual Aim Point به شما امکان می‌دهد برای دقت بیشتر، تلاقی‌های قابل توجه‌تری در بازی‌های تیراندازی ایجاد کنید.

فناوری Motion Xcelerator Turbo+ سامسونگ پیشرفت‌های حرکتی استثنایی را در محتوای 4K در 120 هرتز ارائه می‌کند. با بهینه سازی حرکت در طول گیم پلی سریع، می توانید بدون تاخیر و تاری برنده شوید. با 4 پورت HDMI 2.1 و نرخ نوسازی متغیر (VRR)، تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک گزینه بازی پیشرفته است. همچنین با پشتیبانی از فناوری پیشرفته FreeSync Premium Pro، این دستگاه بدون ایجاد افکت بریده شدن صفحه، امکان اتصال به کامپیوتر با کارت گرافیک سازگار را در اختیار گیمر قرار می دهد. در بازی های کامپیوتری با قابلیت Super Ultra Wide Game View امکان افزایش نسبت تصویر وجود خواهد داشت.

حالت HGIG برای تنظیم گرافیک در بازی های HDR و حالت بازی خودکار یا ALLM برای به حداقل رساندن تاخیر ورودی هنگام اتصال کنسول های بازی نیز از ویژگی های بارز تلویزیون هستند. عملکرد جالب Dynamic Black EQ به شما این امکان را می دهد که گاموت را برای بهبود نمایش رنگ سیاه در بازی ها تغییر دهید.

تلویزیون سامسونگ 55Q70C ؛ یک مدل گیمینگ فوق العاده

تلویزیون 2022 سامسونگ Q70C و تکنولوژی‌های صوتی پیشرفته

سیستمی متشکل از 2 کانال صوتی وظیفه ایجاد صدا با توان 20 وات را از طریق تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70C بر عهده خواهد داشت. به طور کلی صدای خروجی در تلویزیون سامسونگ 55Q70C در مقایسه با مدل های پایین تر هم تفاوتی ایجاد نمی کند، اما خوشبختانه از فناوری های مدرن برای بهینه سازی صدا و حتی بهبود آن استفاده می شود.

Active Voice Amplifier

در تلویزیون های رده بالاتر سامسونگ مانند این مدل، قابلیتی به نام Active Voice Amplifier، به اختصار AVA وجود دارد که تداخل نویز را برای بیش از 3 ثانیه تشخیص می دهد و آن را حذف می کند و مکالمات افراد را تقویت می کند تا به بهترین شکل ممکن شنیده شوند.

Adaptive Sound+

فناوری Adaptive Sound+ می تواند کیفیت صدا را با تجزیه و تحلیل فضای مشاهده و اجزای صوتی محتوا بهینه کند. این فناوری هنگام اتصال یک منبع ورودی خارجی به طور خودکار صدا را پردازش و تنظیم می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که همیشه گوش دادن بهینه را دریافت می کنید.

OTS Lite

تلویزیون SAMSUNG 55Q70C با قابلیت with Object Tracking Sound Lite توانایی ردیابی صدای اجسام در صحنه ها از طریق کانال مجازی است و صدای نهایی که تولید می کند پر از جزئیات است و حالت واقعی و سه بعدی دارد در حالی که خبری از Dolby Atmos نیست. 

Q-Symphony

Q-Symphony به عنوان یک فناوری منحصر به فرد سامسونگ، صدای نوار صوتی سازگار سامسونگ را با بلندگوهای داخلی تلویزیون همگام می کند و جلوه ای فراگیرتر و قدرتمندتر ایجاد می کند.

Bluetooth Audio

عملکرد صوتی بلوتوث به شما امکان می دهد موسیقی را از دستگاه های بلوتوث روی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q70C پخش کنید. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال 2 دستگاه سازگار به طور همزمان وجود دارد. سامسونگ حتی ویژگی جدیدتر سوئیچ خودکار Buds را به تلویزیون‌های 2023 اضافه کرد تا در صورت اتصال هندزفری گلکسی بادز، امکان سوئیچ هوشمند بین دستگاه‌های متصل را فراهم کند.

Multiroom Link

ال ای دی سامسونگ 55Q70C می تواند با استفاده از راه حل Multiroom Link مبتنی بر شبکه Wi-Fi خانگی به بلندگوهای سازگار در اتاق های دیگر متصل شود. با نصب برنامه Multiroom حتی امکان کنترل تمامی بلندگوهای متصل به شبکه نیز وجود دارد.

سرگرمی هوشمند در تلویزیون 55Q70C

Smart Hub سامسونگ مانند قبل در تلویزیون های 2023 است، شامل منوی تمام صفحه با بخش های رسانه اصلی، پس زمینه و مرکز بازی، اما به طور کلی سیستم عامل تایزن 7.0 دارای چند ویژگی هوشمند جدید است. گفته می شود این نسخه دارای یکسری ویژگی های جدید و به روز شده مانند نمای نقشه سه بعدی، Chat Together و ConnectTime است.

با هاب هوشمند تلویزیون سامسونگ 55Q70C ، می توانید زمان کمتری را صرف جستجو کنید و در عوض زمان بیشتری را صرف پخش فیلم ها، بازی ها و نمایش های مورد علاقه خود کنید. خدمات و پیشنهاداتی که در صفحه اصلی ارائه خواهد شد بسته به منطقه متفاوت خواهد بود و در بیشتر موارد نیاز به ثبت نام و خرید اشتراک دارید. خدمات شخص ثالث مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney Plus و غیره. از قبل روی تلویزیون نصب شده اند. سرویس Samsung TV Plus به کاربران امکان دسترسی به بیش از 200 کانال و هزاران فیلم را با هزینه صفر منحصرا در تلویزیون های سامسونگ می دهد.

مدیریت سایر دستگاه‌ها و کنترل صوتی

SmartThings Smart Hub در تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q70C به کاربران این امکان را می دهد که تمام دستگاه های سازگار با فناوری یکسان را در محیط خانه به صورت یکپارچه کنترل کنند. در حالی که نیازی به هدر دادن انرژی ندارید، می توانید دستگاه هایی مانند جاروبرقی رباتیک، تصفیه کننده هوا و چراغ های SmartThings را کنترل کنید. اساسا برای استفاده از این قابلیت باید به وای فای، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم متصل شده و وارد حساب کاربری سامسونگ شوید. علاوه بر این، کاربران حتی می توانند اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و با اتصال آن به تلویزیون، تنظیمات را از راه دور تغییر دهند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که ماژول تک‌تراشه SmartThings Zigbee و Matter Thread مستقیماً در مدل‌های منتخب ۲۰۲۳ از جمله تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 55 اینچ برای کنترل هوشمندتر خانه ساخته می‌شود. این تلویزیون 2023 مجهز به میکروفون داخلی است و با تعامل صوتی میدان دور می تواند صحبت های کاربر را حتی در محیط های پر سر و صدا از فاصله 1 تا 10 متری تشخیص دهد. با دستیار انحصاری بیکسبی در این سری از تلویزیون ها، می توان چندین فرمان صوتی را در هر زمان اعمال کرد.

بیشترین تعامل با گوشی هوشمند

هر یک از قابلیت‌های تلویزیون به موبایل و موبایل به تلویزیون هنگام اتصال تلفن‌های اندرویدی سازگار، یک تجربه تعاملی چند دستگاهی ایجاد می‌کند که مزایای ویژه‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همزمان با اتصال تلفن هوشمند، عملکرد آینه‌دهی تلویزیون صفحه تلویزیون 55Q70C را روشن می‌کند. به همین ترتیب، اشتراک‌گذاری دو طرفه صدا با فناوری‌های Sound TV به Mobile و Sound Mirroring امکان‌پذیر است.

سامسونگ راه حل پیشرفته Tap View را برای اتصال گوشی های گلکسی با همان برند تنها با یک لمس و تشخیص سریع برای اشتراک گذاری طراحی کرده است. در نهایت، می توانید از صفحه تلویزیون خود به عنوان یک گوشی شیشه ای سامسونگ سازگار با دسکتاپ با فناوری Wireless Dex استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جذاب هوشمند در تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 55 اینچ باید به Multi-View اشاره کرد که امکان نمایش همزمان 2 محتوای ویدیویی (تلویزیون و گوشی هوشمند) را فراهم می کند.

سایر خدمات تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q70C

  • سامسونگ اکنون پیوستن به یک جلسه زنده را آسان کرده است. با خرید دوربین Slim Fit Cam سامسونگ به صورت جداگانه و اتصال آن به تلویزیون و استفاده از اپلیکیشن Google Meet می توانید تماس تصویری برقرار کنید.
  • در حالت آماده به کار، تلویزیون سامسونگ 55Q70 می تواند توسط Ambient Mode+ به عنوان یک قاب هنری برای نمایش عکس های خانوادگی یا هنر و طبیعت و یا حتی نمایش زمان، تقویم و تاریخ استفاده شود. حالت دیوار صدا در حالت محیطی بهبودیافته می تواند جلوه های بصری ویژه ای را همگام با موسیقی در حال پخش نمایش دهد.
  • اولین پلتفرم جمع آوری NFT در جهان با تلویزیون جدید سامسونگ برای کاربران ادغام شده است تا به طور حرفه ای نیازهای تجاری خود را در دنیای امروز پیگیری کنند.
  • با کمک عملکرد راه اندازی آسان، می توانید تلویزیون سامسونگ 55Q70C را خیلی سریع با گوشی هوشمند سامسونگ خود راه اندازی کنید.

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70C را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر به دنبال تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و گیمینگ هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ Q80C است. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال هستید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q60C بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q70C سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست