×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50QNED80 + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50QNED806
نوع پنل :VA
توان صوتی :20 وات
رفرش ریت :120 هرتز
کیفیت تصویر :4K UHD
بکلایت :Edge LED
سیستم عامل :WEBOS 8
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده تصویر :α7 Gen5 4K
پورت ها :4 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 50QNED80 یکی از تلویزیون های سال 2022 ال جی می باشد که ممکن است این محصول در برخی فروشگاه ها به دلیل ناآگاهی و عدم اطلاع رسانی با عنوان QNED806 یا 50QNED806 به اشتباه معرفی شود که کاملا اشتباه است. این مدل یکی از تلویزیون های سری QNED80 ال جی است که به اشتباه در بازار با نام تلویزیون های سری 8 ال جی شناخته می شود. تلویزیون پیش روی شما شبیه و هم رده تلویزیون های LG QNED81 و LG QNED82 است و به جز تفاوت رنگ و طراحی اولیه تفاوت چندانی ندارد. تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ ارزان‌ترین تلویزیون گیمینگ ال جی با نمایشگر QNED (QNED) در سال 2022 است.

تلویزیون ال جی QNED80 یک تلویزیون میان رده ال جی است که برای استفاده معمولی، تماشای فیلم‌های حرفه‌ای، اتصال به کنسول‌های 9 آن نسل و بازی‌ها مناسب است. تلویزیون حالت هتل دارد و می توان از آن به عنوان تلویزیون تبلیغاتی در هتل ها استفاده کرد. تلویزیون 50 اینچ ال جی QNED80 در گذشته مدل مشابهی نداشت و امسال ال جی به تازگی این محصول را معرفی و روانه بازار کرده است. البته می توان آن را مدل ارتقا یافته تلویزیون ال جی NANO86 نامید که سال گذشته معرفی شد با این تفاوت که صفحه نمایش QNED دارد.

تلویزیون ال جی 50QNED80 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون 2022 ال جی 50QNED80 کیفیت تصویر 4K دارد و ال جی آن را به پردازنده آلفا 7 Gen5 AI 4K مجهز کرده است. پردازنده مذکور با کمک هوش مصنوعی و فناوری 4K Upscaler نویز تصاویر و صحنه ها را حذف کرده و وضوح آنها را بهبود می بخشد و همه چیز را در سطح کیفیت تصویر 4K به شما نشان می دهد. تلویزیون 4K ال جی 50QNED80 دارای فناوری Active HDR است و متاسفانه فرمت Dolby Vision را پشتیبانی نمی کند. البته این مدل از محتوای HDR با فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و همچنین دارای الگوریتم HDR10 Pro است. به لطف الگوریتم HDR10 Pro می توانید محتوای HDR فرمت HDR10 را با کیفیت بهتری در این مدل تماشا کنید.

با فناوری Dynamic Tone Mapping، تلویزیون ال جی 50QNED80 رنگ و کنتراست محتوای HDR نمایش داده شده را بهبود می بخشد و به آن عمق می بخشد. این محصول دارای فناوری AI Picture Pro است و به صورت هوشمند کیفیت تصویر محتوای پخش را بهبود می بخشد تا بتوانید آن را با کیفیت بهتری ببینید. همچنین به لطف عملکرد انتخاب ژانر هوش مصنوعی، کیفیت صدا و تصویر محتوای نمایش داده شده با توجه به ژانر و نوع آن به صورت هوشمند بهینه شده است تا بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. علاوه بر این، این تلویزیون به فناوری بهبود چهره برای بهبود کیفیت چهره افراد در تصاویر و صحنه ها مجهز شده است. فناوری Text Upscaling در این مدل متن را در هر صحنه به وضوح و مشخص به شما نشان می دهد.

تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ مجهز به 2 پورت HDMI 2.1 است و به کمک آنها می تواند وضوح تصویر و کیفیت تصویر 4K@120Hz را در اختیار شما قرار دهد. این مدل دارای ویژگی های بازی مانند ALLM، VRR و AMD FreeSync Premium است و می تواند تجربه خوبی را در حین بازی برای شما فراهم کند تا بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. به لطف عملکرد HGiG، این تلویزیون می تواند مناطق تاریک و روشن صحنه را در بازی های سازگار با HDR با جزئیات بیشتری نمایش دهد. علاوه بر این، تلویزیون QNED80 دارای عملکرد بهینه سازی بازی است و به کمک آن می توانید به عملکردها و فناوری های بازی موجود در تلویزیون دسترسی داشته باشید و آن ها را تنظیم کنید.

همچنین به لطف قابلیت Game Dashboard تلویزیون ال جی 50QNED80 ، به برخی از ویژگی های بازی دسترسی سریع و آسانی دارید. امسال شاهد اضافه شدن سرویس‌های ابری بازی آنلاین از جمله NVIDIA GeForce NOW و Google Stadia به تلویزیون 2022 ال جی (از جمله این مدل) هستیم. با توجه به مطالب فوق این تلویزیون علاوه بر کنسول های نسل هشتم برای اتصال به کنسول های نسل 9 (XSX و PS5) نیز مناسب است.

تلویزیون LG 50QNED80 دارای نور پس زمینه LED Edge است. کنترل نور پس زمینه و کنتراست تصویر مورد نیاز در این محصول با استفاده از فناوری Local Dimming از نوع Dimming Pro انجام می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QNED است که در واقع تلفیقی از فناوری کوانتوم دات و نانوسل در کنار فناوری LED است. این محصول در مقایسه با تلویزیون های نانوسل و ال ای دی، تصاویر و صحنه ها را با رنگ های دقیق و طبیعی تری نمایش می دهد. این محصول برخلاف سایزهای دیگر دارای پنل VA می باشد. پنل‌های VA ذاتاً زاویه دید باریک‌تری نسبت به پنل‌های IPS دارند، اما می‌توانند سیاهی‌ها را با عمق بیشتری در صحنه‌های تاریک به بیننده نشان دهند.

قیمت و خرید تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال جی 50QNED80 دارای صفحه نمایش عمق رنگ واقعی 10 بیتی است و با فناوری Wide Color Gamut Nano Color Pro می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را به بیننده نمایش دهد. تلویزیون مذکور به کمک فناوری Billion Rich Colors توانایی تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد تا بتوانید تصاویر و صحنه هایی را با رنگ های دقیق و واقعی مشاهده کنید. تلویزیون کیوند ال جی 50QNED80 صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز است و به لطف فناوری های 4K HFR و 2K HFR می تواند محتوای فریم بالا را به خوبی نمایش دهد. این مدل همچنین دارای فناوری های Motion Pro و TruMotion 240 است و می تواند صحنه های سریع و پویا را صاف و روان نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند ال جی 50QNED80 دارای webOS نسخه 7 است که ال جی آن را webOS 22 نامیده است که ممکن است نشان دهنده سال ساخت آن باشد. این سیستم عامل که در واقع آخرین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز است، دارای قابلیت جدیدی برای ایجاد پروفایل های کاربری متعدد است. در نتیجه کاربران می توانند در صورت نیاز با پروفایل شخصی خود وارد شوند. تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ دارای ریموت کنترل جادویی جدید ال جی مدل MR22GN می باشد. این ریموت کنترل مجهز به NFC است و با کمک آن می توانید از عملکرد Magic Tap نیز استفاده کنید. این مدل میکروفون داخلی ندارد و برای استفاده از عملکردهای صوتی به یک ریموت کنترل جادویی نیاز خواهید داشت.

تلویزیون ال جی 50QNED80 از هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) بهره می برد و از اینترنت اشیا پشتیبانی می کند. با استفاده از کنترل پنل خانه هوشمند و مستقیماً از طریق تلویزیون می توانید لوازم خانگی هوشمند را در شبکه و دستگاه های متصل به این تلویزیون مدیریت و کنترل کنید. علاوه بر این، تلویزیون مذکور قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند را نیز دارد که می توانید با نصب اپلیکیشن LG ThinQ بر روی گوشی هوشمند خود (اندروید و iOS) و بدون نیاز به ریموت، آن را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. علاوه بر این، می توانید محتوای گوشی هوشمند خود را در این محصول به اشتراک بگذارید یا حتی تصویر صفحه نمایش موبایل را در تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ انتقال داده و مشاهده کنید.

در "تلویزیون ال جی 50QNED80" شاهد ویژگی جدید USB Camera Linkage هستیم که به شما امکان می دهد چند دوربین سازگار را از طریق درگاه USB به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم برای تماس های ویدیویی استفاده کنید. ال ای دی ال جی 50QNED80 دارای عملکرد چند نمای و تصویر در تصویر است و می توانید 2 تصویر را از 2 ورودی مختلف به طور همزمان در یک صفحه نمایش تماشا کنید. تلویزیون مذکور دارای عملکرد Room to Room Share (گیرنده) می باشد و در صورت داشتن دو تلویزیون سازگار ال جی در یک شبکه، می توانید برنامه تلویزیون فعلی را از تلویزیون ال جی دیگر به صورت بی سیم روی این محصول پخش و تماشا کنید. این مدل از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار است که با مراجعه به قسمت مشخصات فنی محصول می توانید آن ها را مطالعه کنید.

تلویزیون ال جی 50QNED80 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی می باشد که در حالت عادی صدای 20 واتی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای فناوری AI Sound Pro است و با استفاده از فناوری Ultra Surround می تواند صدای فراگیر مجازی 5.1.2 کاناله ایجاد کند تا از تماشای برنامه های مختلف لذت بیشتری ببرید. علاوه بر این، این محصول از فناوری های صوتی Dolby Digital، Dolby Digital Plus، HE-AAC و Dolby AC4 پشتیبانی می کند و می تواند هنگام پخش محتوای سازگار صدا را با کیفیت بهتری تولید کند تا از آن لذت ببرید. تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ دارای فناوری AI Acoustic Tuning است و می تواند به صورت هوشمند صداها را با توجه به اندازه محیط، اجسام موجود در آن و فاصله ریموت کنترل جادویی از تلویزیون بهینه سازی و تقویت کند.

به لطف فناوری Clear Voice Pro در این مدل، صدای مکالمات تقویت شده است تا صدای گوینده و دیالوگ ها را بهتر و واضح تر بشنوید. تلویزیون اسمارت ال جی 50QNED80 صدای فراگیر واقعی ندارد، اما با عبور از Dolby Atmos، می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را از طریق درگاه HDMI eARC به نوار صوتی سازگار یا سیستم سینمای خانگی منتقل کند، بنابراین می توانید صدای سینمایی و فراگیر را از طریق آنها تجربه کنید. . این محصول دارای فناوری LG Sound Sync است و می توانید آن را به صورت بی سیم یا با کابل به نوار صوتی یا سیستم صوتی سازگار ال جی متصل کنید. علاوه بر این، به لطف فناوری خروجی صدای همزمان، هنگامی که تلویزیون مذکور را از طریق کابل نوری به ساندبار یا سیستم سینمای خانگی متصل می کنید، صدای همگام و همگام شده و قدرت صدای بیشتری را تجربه خواهید کرد.

به لطف عملکرد Soundbar Mode Control، می توانید حالت های صدای نوار صوتی ال جی متصل به این مدل را از طریق تلویزیون تنظیم کنید. همچنین با قابلیت جدید اشتراک‌گذاری حالت صدای تلویزیون، زمانی که تلویزیون ال جی 50QNED80 را از طریق کابل HDMI به نوار صوتی سازگار متصل می‌کنید، تنظیمات صدای آن بر روی نوار صوتی نیز اعمال می‌شود. علاوه بر این، این محصول دارای عملکرد Sound Share است و به لطف آن می توانید صدا را از تلفن همراه به تلویزیون از طریق بلوتوث منتقل کنید و یا حتی صدای تلویزیون را روی گوشی موبایل پخش کنید.

تلویزیون 50 اینچی ال جی QNED80 ظاهری شیک و زیبا دارد و حس یک تلویزیون مدرن را به کاربر القا می کند. فریم 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون باریک (صفحه سینما 3 طرفه) به گونه ای طراحی شده است که بیننده بتواند تمرکز بیشتری روی برنامه در حال پخش داشته باشد. پایه های این محصول به صورت دو شاخه در دو طرف تلویزیون قرار گرفته و قابل تنظیم نیستند. ال جی در ساخت پایه های تلویزیون مذکور از پلاستیک و فلز استفاده کرده است، بنابراین بخشی از پایه آن پلاستیکی و قسمت دیگر فلزی است.

این پایه ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید کابل ها را پشت آنها اجرا کرده و به اصطلاح آنها را پنهان کنید. علاوه بر این، تلویزیون ال جی QNED80 سایز 50 اینچ دارای گیره مدیریت کابل برای سازماندهی کابل های متصل به تلویزیون می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، این مدل را می توان روی دیوار نیز نصب کرد، اما پایه دیواری مناسب را باید جداگانه خریداری کرد.

در این صفحه شما می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50QNED80 محصول 2022 را در فروشگاه دوزین کالا مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با کمترین قیمت، گارانتی و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED7S بروید که برای استفاده روزمره و خانگی، تماشای فیلم به صورت حرفه ای و استفاده در هتل ها گزینه مناسبی می باشد.

در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده معمولی و خانگی، تماشای حرفه ای فیلم، بازی کردن و حتی استفاده در هتل ها هستید، ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون که به تازگی معرفی شده است، تلویزیون ال جی QNED80 می باشد که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED80 سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست