×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85X90L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :85X90L
کیفیت تصویر :4K
پورت HDMI2.1 :دارد
پردازنده :XR
نوع پنل :VA
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Android 11
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 85X90L به عنوان یک مدل LED با کیفیت تصویر عالی از مجموعه 2023 سونی معرفی شد. این تلویزیون تصاویر را با وضوح 4K واقعی بر روی صفحه نمایش بزرگ 85 اینچی بدون فریم خود نمایش می دهد. برای نورپردازی پنل این دستگاه از فناوری Full Array LED استفاده شده است، بنابراین دستیابی به میزان روشنایی قابل توجهی نسبت به یک مدل LED معمولی قابل تحسین است. به عنوان جایگزینی برای X90K قبلی، X90L همچنان از پردازنده هوش شناختی XR استفاده می کند که به لطف آن می تواند منابع صوتی و تصویری مشابه روش های ادراک انسان را تجزیه و تحلیل و پردازش کند.

برای بهبود کنتراست، از فناوری XR Contrast Booster در تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ استفاده شده است. همچنین این دستگاه با فناوری پیشرفته XR Triluminos Pro دارای قابلیت نمایش پالت رنگی گسترده برای ارائه محتوای واقعی تر است. تعدادی از حالت‌های تصویر کالیبره‌شده توسط سازنده، تلویزیون Sony 85X90L را به یک مدل کاملا حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به سینما تبدیل می‌کند، زیرا این حالت‌ها با چشم‌انداز واقعی سازنده ساخته شده‌اند. علاوه بر این، این تلویزیون سونی با سیستم چند صوتی آکوستیک قادر به انتشار صدای فراگیر و هماهنگ با رویدادهای روی صفحه است، بنابراین غوطه وری به اوج خود می رسد.

بخشی از جذابیت تلویزیون 85 اینچ سونی X90L به دلیل وجود پلتفرم هوشمند گوگل تی وی با قابلیت دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات هوشمند است. این تلویزیون با دوربین براویا سونی سازگار است تا از آن نهایت استفاده را ببرید. در ادامه این مطلب به بررسی کامل این تلویزیون 2023 پرداخته ایم.

تلویزیون سونی 85X90L ساخت 2023 میلادی

تحول در کیفیت تصویر با هوش شناختی XR

سری تلویزیون های Bravia XR سونی با کمی تاخیر معرفی شد اما سونی مانند گذشته مدل هایی با کیفیت تصویر استثنایی ارائه کرد. از جمله این تلویزیون ها می توان به مدل 85X90L اشاره کرد که به عنوان نسخه ارتقا یافته X90K قبلی با برخی ویژگی های نرم افزاری جدیدتر عرضه می شود. این سری کاملا حرفه ای از تلویزیون های سونی، به عنوان مدل های مجهز به هوش شناختی در سطح جهانی، دارای قدرت نمایش تصویر استثنایی هستند.

Cognitive Processor XR عنوانی است که به پردازنده به کار رفته در تلویزیون سونی X90L نسبت داده می شود که نحوه درک انسان و تمرکز چشمان خود را بر روی اشیاء کلیدی تقلید می کند. در واقع، پردازنده XR با یک هوش شناختی جدید ادغام شده است که صدها عنصر را به طور همزمان تجزیه و تحلیل می کند و حتی از پردازنده تلویزیون های معمولی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند حرفه ای تر به نظر می رسد. عناصر مختلف تصویر و صدا توسط این پردازنده بررسی می شود تا به طور موثر ارتقا یابد.

نقطه کانونی به عنوان یکی از عناصر بصری به پردازنده Cognitive XR اجازه می دهد تا با تولید اطلاعات عمقی، واقع گرایی بیشتری به محتوا اضافه کند. به لطف این پردازنده، تلویزیون 85X90L می تواند حتی یک سیستم صدای فراگیر مجازی را شبیه سازی کند تا صدای فراگیرتری تولید کند!

وضوح و روشنایی عالی با Full Array LED

Full Array LED (قرار گرفتن در معرض یک آرایه کامل LED) وظیفه تولید روشنایی در تلویزیون سونی 85X90L را بر عهده دارد. اصولاً تلویزیون های LCD از دیودهای ساطع نور (به اختصار LED) برای تولید نور استفاده می کنند. نوع فناوری نور پس زمینه در این تلویزیون ها بر اساس محل قرارگیری آنها به نام های مختلفی شناخته می شود. توسط Full Array، LED های نوردهی به طور گسترده در تمام قسمت های مختلف نمایشگر قرار گرفته اند و شدت نوردهی LED ها دارای تنظیمات کاملاً دقیق است. با این فناوری نوردهی می توان گفت که روشنایی در قسمت های روشن افزایش یافته و صحنه های تاریک در حالت تیره تر نمایش داده می شوند تا بتوان روشنایی را برای نمایش جزئیات بهتر تنظیم کرد.

کنتراست عالی با فناوری‌های پیشرفته در تلویزیون سونی 85X90L

نسبت کنتراست که به تفاوت روشنایی بین تیره ترین رنگ (مشکی) و روشن ترین رنگ (سفید) در صفحه نمایش اشاره دارد، در تلویزیون های سونی براویا 2023 حتی بیشتر از قبل افزایش یافته است. پردازنده شناختی XR سونی تأثیر غیرقابل انکاری دارد. در نسبت کنتراست تصاویر تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ از فناوری XR Contrast Booster برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این عملکرد منحصر به فرد برای متعادل کردن نوردهی نمایشگر و همچنین تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می شود. نسبت کنتراست عالی به دست آمده در صفحه نمایش بزرگ LED سونی در ارائه رنگ های مشکی خالص موثر است. با XR Contrast Booster می توانید صحنه های تاریک از هر محتوایی را با سطحی باورنکردنی از واقع گرایی تماشا کنید.

تلویزیون سونی 85X90L با پنل رنگی منحصربه‌فرد

یکی از مواردی که تلویزیون های سونی را نسبت به سایر تلویزیون های ال ای دی موجود در بازار بهتر می کند، طیف رنگی فوق العاده آنهاست. سونی از طریق فناوری‌های منحصربه‌فرد سعی در بهبود صدا و دقت رنگ تلویزیون‌های خود دارد. این تلویزیون ها از ویژگی های مختلف افزایش نور استفاده می کنند تا نمایشگری را در اختیار بینندگان قرار دهند که قادر به نمایش جزئیات رنگی گسترده باشد. تلویزیون سونی 85X90L در سال 2023 با فناوری های گسترده افزایش رنگ ساخته شد.

تلویزیون 2023 سونی 85X90L مجهز به فناوری XR Triluminos Pro است که با افزایش حجم رنگ نمایشگر، جداسازی کامل رنگ ها از سایه ها را اجرا می کند و قادر است بیش از یک میلیارد رنگ غنی را بازتولید کند. تلویزیون X90L با استفاده از این فناوری توانست سایه ها را از رنگ های تصویر کاملا متمایز کند و از نمایش کامل هر جزء از تصویر اطمینان حاصل کند. توانایی XR Triluminos Pro برای بازتولید رنگ‌های مختلف می‌تواند طیف رنگ‌هایی را که می‌توان با ال ای دی سونی 85X90L سونی نمایش داد، بهبود بخشد. همه اینها به این معنی است که محتوا طبیعی تر و زنده تر خواهد بود.

سرگرمی نامحدود مطابق با دیدگاه سازنده

مجموعه کاملی از حالت های کالیبره شده برای محتوای ویدیویی در این تلویزیون سونی 2023 ارائه شده است. به طور کلی، با این بسته کامل و ویژگی هایی مانند IMAX Enhanced و Dolby Vision، وضوح واقعی برای پشتیبانی از هدف فیلمساز برای ثبت جزئیات واقعی اعمال می شود. تلویزیون 4K سونی 85X90L حتی از نرم‌افزار Calman Ready نیز پشتیبانی می‌کند و به سازندگان اجازه می‌دهد ویدیوها و محتوای خود را به‌طور حرفه‌ای ویرایش یا کالیبره کنند. Calman Ready در مقایسه با کالیبراسیون دستی تقریباً کسری از زمان را می گیرد.

حالت کالیبره تطبیقی Netflix

حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​Netflix این تلویزیون 85 اینچی سونی را به گزینه بسیار حرفه ای تری برای تماشای آنلاین فیلم و سریال تبدیل می کند. وقتی محتوای این سرویس را به صورت آنلاین تماشا می کنید، به لطف سنسور هوشمند تلویزیون، روشنایی صفحه نمایش با توجه به نور محیط تنظیم می شود. به بیان ساده، حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​Netflix روشنایی صفحه را با توجه به محتوای ویدیویی قابل پخش در Netflix تنظیم می کند.

IMAX Enhanced

تلویزیون سونی 85X90L با قابلیت پخش محتوایی که با استاندارد IMAX Enhanced گرفته شده است، می تواند همه چیز را به صورت بسیار سینمایی نمایش دهد.

Dolby Vision

بدون شک Dolby Vision یکی از بهترین فناوری های نصب شده در تلویزیون سونی است. Dolby Vision به طور موثری از ابرداده های پویا برای بررسی فریم به فریم تصویر استفاده می کند و می تواند روشنایی محتوا را افزایش دهد. این ویژگی نمایش فوق العاده ای از تصاویر مختلف در محتوای HDR را ارائه می دهد. قابلیت HDR با فرمت های مختلف از جمله Dolby Vision به نمایش محتوای با وضوح بهتر در تلویزیون اندروید سونی 85X90L کمک می کند.

فناوری‌های برتر تصویر

  • به طور طبیعی، نباید انتظار داشته باشید که همه منابع ورودی تلویزیون دارای وضوح 4K باشند، اما تلویزیون هوشمند سونی 85X90L با فناوری پیشرفته می تواند منابع با کیفیت پایین تری را ارتقا دهد. از طریق فناوری XR 4K Upscaling، پردازنده هوشمند XR می‌تواند با دسترسی به یک پایگاه داده گسترده با قابلیت بازیابی بافت‌های از دست رفته و حذف نویز، چنین منابعی را از نظر آماری افزایش دهد.
  • XR Motion Clarity: این ویژگی با XR Clear Image در قسمت تصویربرداری ترکیب شده است تا از هرگونه وقفه و تار شدن تصاویر جلوگیری شود. XR Motion Clarity توانایی بازسازی صفحه نمایش را از طریق تجزیه و تحلیل به موقع چند فریم دارد و تضمین می کند که محتوای پرسرعت مانند فیلم های اکشن، بازی های ویدیویی و برنامه های ورزشی را می توان با حرکت سریع، واضح و روان در تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ نمایش داد.

زیبایی در سبک مینیمال One Slate

سونی تلویزیون های 2023 خود را محکم تر و زیباتر از قبل طراحی می کند تا خریداران بیشتری را جذب کند. X90L از جنبه های مختلف طراحی قابل تحسین است. این تلویزیون در چند سایز بزرگ طراحی شده است و به نظر می رسد مدل 98 اینچی آن نیز وارد بازارهای جهانی شود اما هنوز اطلاعاتی از ورود آن به بازار ایران در دست نیست. سونی با معرفی این تلویزیون فوق العاده بزرگ به نوعی سنت شکنی کرد.

تلویزیون سونی 85X90L از سبک طراحی مینیمالیستی One Slate استفاده می کند. این طراحی نمایشگر و قاب اطراف را به گونه ای ترکیب می کند که تجربه تماشای کاربر را به حداکثر می رساند. ساختار ظاهری از طراحی جدید Seamless Edge استفاده می کند که کاهش قابل توجهی در ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش نشان می دهد. در طراحی قاب نمایشگر از مواد آلومینیومی استفاده شده است که در عین مستحکم بودن از ظرافت بالایی برخوردار است.

در ساختار تلویزیون 85 اینچی سونی نیز از پایه های متریال آلومینیومی استفاده شده است که طراحی جدید الماسی شکل با برشی متفاوت در ساختار دارد. پایه های به کار رفته در این تلویزیون بسیار شیک و تقریباً تخت هستند. ظاهر بسیار مدرن و سبک بودن پایه ها، صفحه تلویزیون اسمارت سونی 85X90L را در عین استحکام در موقعیت ایده آل نگه می دارد. این پایه های تخت دو طرفه را می توان در 2 حالت مختلف تنظیم کرد:

  1. حالت اول که حالت پایه پیش فرض در تصویر محصول است، حداقل فاصله را از پایه ها نشان می دهد و تقریباً به هم چسبیده اند.
  2. حالت دوم باعث افزایش ارتفاع پایه ها می شود و با افزایش ارتفاع پایه حالت ایده آلی برای قرار دادن انواع ساندبارهای طرح باریک در کنار تلویزیون ایجاد می کند.

خروجی صدای قدرتمند و رسا

در ساختار تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ از بلندگوهای منحصربفرد برای بازتولید صدایی با قدرت بالا استفاده شده است. این بخش از چندین فناوری صوتی پیشرفته برای ارتقای گوش دادن کاربران به سطح بعدی استفاده می کند. پردازنده شناختی XR نیز بر روی مشخصات صوتی تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت. استفاده از پردازنده شناختی XR به بهبود کیفیت صدا و رسیدن به هماهنگی آن با تصویر بازتولید شده کمک می کند. در زیر سایر ویژگی‌های بخش صوتی را بررسی کرده‌ایم که خرید تلویزیون سونی را به گزینه‌ای عالی برای لذت بردن از صداهای رسا تبدیل می‌کند.

Acoustic Multi-Audio

تی وی سونی 85X90L با سیستم صوتی پیشرفته Acoustic Multi-Audio متشکل از توییترهای موقعیت یابی صدا قادر است صدا را هماهنگ با رویدادهای روی صفحه نمایش بازتولید کند. هماهنگی صدا با تصویر حس واقعی تری به شنونده می دهد، گویی همه چیز در فضای اطراف او در حال رخ دادن است.

Voice Zoom 2

Voice Zoom 2 به بهبود صدای دیالوگ های تلویزیون کمک می کند. این ویژگی با تشخیص صداها و تجزیه و تحلیل و پردازش آنها به بهبود وضوح آنها کمک می کند. با فیلتر پیشرفته Voice Zoom 2، عناصر طبیعی محیط شناسایی می شوند و حتی دیالوگ های ضعیف با وضوح بالا از "تلویزیون سونی 85X90L" شنیده می شوند.

صدای سه بعدی در تلویزیون هوشمند سونی 85X90L

فناوری های موثر در بخش صوتی برای ایجاد حالت سه بعدی شامل XR Surround و Dolby Atmos هستند. این ویژگی ها با آنالیز صحیح صداها به ایجاد حالت فراگیر کمک می کند و با ایجاد کانال های صوتی مجازی، حالتی جامع و سه بعدی ارائه می دهد.

ارتقاء صوتی از طریق سایر تجهیزات

سونی ال ای دی 85X90L را توسعه داده است تا با فناوری های پیشرفته تر بهبود صدا از طریق سیستم های صوتی جداگانه سازگار باشد. در مجموع این تلویزیون خروجی صدای قدرتمندی دارد و به همین دلیل نیازی به سیستم صوتی مجزا نیست. فناوری Acoustic Center Sync به شما امکان می دهد نوار صوتی متصل به تلویزیون را به یک بلندگوی مرکزی تبدیل کنید و هارمونی صوتی کاملی را تجربه کنید. برخی از هدفون های سازگار سونی به همراه این تلویزیون 85 اینچی دارای قابلیت صدای 360 فضایی برای صدای فراگیر شبیه سازی شده هستند.

گیم پلی رقابتی با تلویزیون سونی X90L

تلویزیون 85 اینچی SONY X90L یک مدل برتر برای بازی های حرفه ای است. تلویزیون سونی 85X90L به دلیل ویژگی هایش قیمت بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین مدل های بازی پسند در سری تلویزیون های LED است. این تلویزیون با گرافیک قدرتمند خود می تواند بازی هایی با جزئیات عالی و صدای فراگیر کامل انجام دهد. تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ دارای Auto HDR Tone Mapping است که به محض راه اندازی PS5 و اتصال به تلویزیون، تنظیمات HDR را برای بازی های HDR در روشنایی و وضوح رنگ اعمال می کند.

این تلویزیون 85 اینچی پتانسیل قابل توجهی برای اجرای بازی های پلی استیشن 5 دارد و به محض اتصال به این کنسول بازی، حالت ALLM را فعال می کند تا از کمترین تاخیر ورودی لذت ببرید. این تلویزیون سونی می تواند بازی های 4K را با فرکانس 120 هرتز پخش و نمایش دهد. این انتقال محتوا از طریق HDMI 2.1 انجام می شود و از VRR نیز در مشخصات فنی بازی ها برای هماهنگی نرخ رفرش نمایشگر با نرخ تازه سازی کنسول بازی استفاده شده است. در مجموع امکانات بازی تلویزیونی سونی 85X90L متنوع است و برای بازی های پیشرفته به خصوص با PS5 گزینه ای موثر به حساب می آید.

دنیایی از امکانات هوشمند در تلویزیون 2023 سونی 85X90L

تلویزیون های اندروید 2023 سونی بر روی پلتفرم هوشمند و به روز شده گوگل تی وی اجرا می شوند و مانند گذشته دارای طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند هستند. این پلتفرم دسترسی به بیش از 700000 فیلم و نمایش تلویزیونی در سرویس‌های پخش محتوا را در یک مکان، بر اساس ژانر محتوا، فراهم می‌کند.

توانایی دانلود هر برنامه در فروشگاه محتوای Google Play بسیار آسان است. همچنین می توانید برای تماشای فیلم در تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ به بهترین خدمات آنلاین دسترسی داشته باشید. سایر عملکردهای کاربردی بخش هوشمند عبارتند از:

  • پروفایل کودکان (نمایه کودکان): این عملکرد امکان دسترسی به محتوای مناسب با سن کودک را در فضایی خاص فراهم می کند، بنابراین می توان گفت که تنها برای بزرگسالان با تلویزیون روبرو نیستیم، بلکه برای کودکان نیز روبرو هستیم. قابلیت تنظیم فیلتر برنامه مناسب، تنظیم زمان تماشا و خواب کودک نیز از ویژگی های جالب این تلویزیون هوشمند محسوب می شود.
  • دستیار صوتی گوگل: در تلویزیون 2023 سونی X90L امکان جستجوی صوتی برای یافتن مطالب مختلف وجود دارد. این تلویزیون همچنین مجهز به دستیار صوتی گوگل است که امکان کنترل صوتی آسان بسیاری از عملکردها را فراهم می کند (ممکن است دستیار صوتی گوگل بسته به منطقه در دسترس نباشد).
  • اتصال تلفن هوشمند: Chromecast داخلی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 85X90L برای اتصال به دستگاه های هوشمند مانند تلفن و لپ تاپ است. همچنین می‌توانید از Apple AirPlay برای اشتراک‌گذاری آسان محتوا از دستگاه‌های نمایشگر اپل استفاده کنید. این ویژگی ها امکان اشتراک گذاری محتوا را از صفحه گوشی به صفحه تلویزیون سونی فراهم می کند. Apple Homekit همچنین برای فعال کردن کنترل صوتی از طریق سیری با Apple Home پشتیبانی می شود.
  • کنترل از راه دور هوشمند: ساختار جدید ریموت کنترل با روکش پلی اورتان و دکمه های تخت پوشیده شده با مواد آنتی باکتریال بسیار حرفه ای است. از طریق دکمه های این ریموت کنترل هوشمند قادر خواهید بود تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کنید.

تلویزیون اندروید سونی 85X90L ؛ سازگار با محیط زیست

تلویزیون سونی براویا 85X90L از سال 2023 کاملاً مطابق با ساختارهای زیست محیطی تولید می شود. این تلویزیون مجهز به سنسور نور محیط است و می تواند با محاسبه نور محیط مصرف برق را بهینه کند. منوی Eco Dashboard برای داشتن تمامی تنظیمات لازم برای حالت مصرف بهینه انرژی در تلویزیون گنجانده شده است تا بتوانید تنظیمات مصرف انرژی پایین را در این قسمت داشته باشید.

علاوه بر امکاناتی که به کاهش مصرف انرژی تلویزیون کمک می کند، طراحی تلویزیون نیز کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. در ساختار تلویزیون سونی X90L سایز 85 اینچ از پلاستیک بازیافت شده SORPLAS استفاده شده است که باعث کاهش 60 درصدی پلاستیک خام در ساختار بدنه می شود. در بسته بندی تلویزیون های جدید براویا حدود 48 درصد پلاستیک کمتری استفاده شده است. بسته بندی جدید 15 درصد کوچکتر و 12 درصد سبک تر است و انتشار CO2 را تا 15 درصد کاهش می دهد.

کارکردهای فوق العاده دوربین BRAVIA سونی

تی وی 2023 سونی 85X90L با سازگاری کامل با BRAVIA CAM در دسترس کاربران قرار گرفته است. این دوربین منحصر به فرد سونی با طراحی مغناطیسی را می توان از طریق آهنربا به آسان ترین روش در بالای صفحه نمایش نصب و جدا کرد. جالب اینجاست که این دوربین دارای کلید مخصوص بستن درب است و در نتیجه از حریم خصوصی افراد محافظت می کند.

با ردیابی موقعیت کاربر، دوربین براویا می تواند به طور هوشمند روشنایی صفحه را کنترل کرده و صدا را بر اساس آن تنظیم کند. هنگامی که کاربر از تلویزیون دور است، عملکرد مقیاس صدا فعال می شود تا دیالوگ های صوتی را به وضوح بشنود. Bravia Cam به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق برنامه انحصاری Google با دوستان و آشنایان خود روی صفحه نمایش غول پیکر 85X90L چت تصویری کنند. این دوربین حتی به تنظیم فاصله دید مناسب برای کودک با هشدار مجاورت کمک می کند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 85X90L را مشاهده کرده و آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده حرفه ای مانند گیمینگ و تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سونی X95L گزینه بسیار خوبی است. همینطور اگر نمی خواهید هزینه زیادی کنید اما همچنان به دنبال تلویزیونی هستید که برای گیمینگ و تماشای فیلم و سریال مناسب باشد، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X90L سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست