×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 50Q60C یکی از تلویزیون های 2023 و سری 6 سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 50 اینچ علاوه بر استفاده خانگی و معمولی برای تماشای فیلم و سریال مناسب است. تلویزیون Q60C پایین ترین مدل تلویزیون های 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2023 است. این محصول در واقع همان مدل تلویزیون Q65C سامسونگ است و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی اولیه و برخی فناوری ها تفاوت چندانی با هم ندارند. تلویزیون آینده یک مدل جایگزین و جدیدتر از تلویزیون سامسونگ Q60B است که سال گذشته عرضه شد.

تلویزیون سامسونگ Q60C دارای همان پردازنده Quantum Processor Lite 4K مدل سال گذشته است. پردازنده فوق به کمک فناوری 4K Upscaling توانایی بهبود وضوح محتوای در حال پخش را دارد تا همه چیز را در سطح کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون ببینید. تلویزیون مورد نظر به لطف فناوری کوانتوم HDR، قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. این مدل از فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند.

تلویزیون 50Q60C دارای فناوری تطبیقی ​​HDR10+ است و هنگام پخش محتوای سازگار می تواند با استفاده از حسگر نور با توجه به نور محیط، روشنایی صفحه را تنظیم کند تا در شرایط نوری مختلف بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. صفحه تلویزیون پیش روی شما دارای نرخ رفرش 60 هرتز است و به کمک فناوری Picture Clarity و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، قابلیت نمایش تصاویر و صحنه های پخش شده صاف و روان را دارد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 50Q60C مجهز به پنل VA است. در مقایسه با پنل های IPS، پنل های VA زاویه دید باریک تری دارند، اما می توانند سیاهی های عمیق تری را در محیط های تاریک و کم نور نشان دهند. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED است و از فناوری Supreme UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه استفاده شده است. این مدل مانند اکثر تلویزیون های ارزان قیمت و مقرون به صرفه موجود در بازار از فناوری کاهش نور محلی برخوردار نیست.

تلویزیون سامسونگ 50Q60C ساخت 2023 میلادی

سامسونگ از فناوری Dual LED برای تولید رنگ های گرم و سرد مجزا در تلویزیون 2023 سامسونگ 50Q60C استفاده می کند تا بتوانید تصاویر و صحنه ها را با کنتراست و رنگ های بهتری ببینید. تلویزیون روبروی شما دارای صفحه نمایشی با فناوری نقطه کوانتومی و عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) است و می تواند 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را نمایش دهد.

تلویزیون سامسونگ 50Q60C دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 واتی بوده و قابلیت ارائه صدای استریو را دارد. قدرت صدای 20 وات برای تلویزیونی با این اندازه کافی و راضی کننده است. این مدل دارای فناوری صوتی Dolby MS12 2ch است و کیفیت صدای بهتری را هنگام پخش محتوای سازگار بازتولید می کند. همچنین به لطف فناوری Adaptive Sound این تلویزیون قابلیت بهبود صدا را با توجه به محتوای در حال پخش دارد تا از تماشای برنامه در حال پخش لذت بیشتری ببرید.

علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 50 اینچ دارای فناوری Object Tracking Sound Lite است و می تواند صداها را تقریباً از جایی که در صحنه اتفاق می افتد، بازتولید کند. این محصول دارای فناوری Q-Symphony 3.0 است که امسال توسط سامسونگ معرفی شد. با کمک فناوری ذکر شده، هنگام اتصال تلویزیون به ساندبارهای سازگار سامسونگ، می توانید صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای هر دو دستگاه بشنوید.

در نسخه جدید فناوری Q Symphony، تفکیک صدا (از جمله صدای دیالوگ) بهتر شده است، بنابراین می توانید از شنیدن همزمان صدا از تلویزیون و نوار صوتی بیش از همیشه لذت ببرید. تلویزیون سامسونگ 50Q60C مجهز به بلوتوث نسخه 5.2 است و به لطف عملکرد بلوتوث صدا و صدای تلویزیون به موبایل، امکان پخش صدای تلویزیون از طریق بلوتوث بر روی تلفن همراه یا سایر دستگاه های سازگار وجود دارد. تلویزیون مذکور دارای قابلیت صدای دوگانه بوده و قابلیت اتصال همزمان به 2 دستگاه بلوتوث مانند هندزفری بلوتوث را دارد.

تلویزیون های 2023 سامسونگ (از جمله این تلویزیون) دارای قابلیت تعویض خودکار Buds هستند. به لطف این عملکرد، اگر صدای تلویزیون را از طریق Samsung Galaxy Buds که دارای عملکرد سوئیچ خودکار است بشنوید و شخصی با تلفن همراه سامسونگ شما تماس بگیرد، صدا به طور خودکار به تلفن همراه تغییر می کند تا بتوانید پاسخ دهید. همچنین پس از پایان مکالمه تلفنی، هندزفری مذکور به صورت خودکار مجدداً به تلویزیون متصل می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای کسانی در دسترس است که محصولات سازگار سامسونگ را دارند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60C مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و حداکثر توانایی نمایش رزولوشن 4K@60Hz و کیفیت تصویر را دارد. تلویزیون مذکور دارای حالت بازی، فناوری ALLM و ویژگی حالت بازی خودکار است، بنابراین هنگام اتصال به کنسول بازی تاخیر ورودی نسبتاً کمی را به شما ارائه می دهد. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 50 اینچ یک تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود و فناوری های VRR، AMD FreeSync یا حتی Nvidia G-Sync را ندارد.

ال ای دی سامسونگ 50Q60C به لطف فناوری Motion Xcelerator این قابلیت را دارد که صحنه های بازی را هرچه بیشتر و روانتر به نمایش بگذارد تا تجربه بهتری را در حین بازی به شما ارائه دهد. این مدل علاوه بر قابلیت نمایش بازی های HDR، از استاندارد HGiG نیز پشتیبانی می کند تا در هنگام پخش محتوای سازگار، تصاویر و صحنه ها را با کیفیت و جزئیات بهتری مشاهده کنید. تلویزیون روبروی شما دارای منوی Gaming Hub است که از طریق آن می توانید به راحتی به کنسول های بازی متصل به تلویزیون، خدمات بازی، لیست بازی و برخی عملکردهای دیگر دسترسی داشته باشید.

تلویزیون SAMSUNG 50Q60C از برخی خدمات Cloud Game پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید حتی بدون کنسول یا سیستم بازی آنلاین بازی کنید. البته برای استفاده از سرویس Cloud Gaming نیاز به اتصال به اینترنت پرسرعت و با کیفیت و خرید اشتراک سرویس مربوطه دارید. این تلویزیون 2023 سامسونگ دارای نسخه جدید Game Bar به نام Game Bar 3.0 است که امکانات بیشتری را نسبت به قبل در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از قابلیت های جدید Gamebar 3 قابلیت Virtual Aim Point است که با فعال شدن آن نقطه هدف مجازی برای هدف گیری بهتر روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود که در بازی های تیراندازی از آن استفاده می شود. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت جدید اشتراک گذاری MiniMap در این مدل، می توانید بخشی از تصویر (مانند نقشه بازی) را در صفحه دیگری به اشتراک بگذارید تا کنترل بیشتری روی بازی داشته باشید. البته به گفته سامسونگ، ممکن است قابلیت مذکور در زمان خرید تلویزیون در دسترس کاربران نباشد و بعداً در یک آپدیت به آن اضافه شود.

امسال، تلویزیون های جدید سامسونگ دارای قابلیت Light-Sync هستند و از برنامه Hue Sync فیلیپس پشتیبانی می کنند. به لطف عملکرد ذکر شده، هنگام اتصال لامپ های هوشمند Philips Hue به این محصول، می توانید عملکردی مشابه فناوری Ambilight در تلویزیون های فیلیپس را تجربه کنید. در نتیجه هنگام انجام بازی یا حتی تماشای فیلم، پسوند رنگ با توجه به محتوای در حال پخش از طریق لامپ های Hue در اطراف تلویزیون پخش می شود تا بیننده از تماشای محتوای در حال پخش لذت بیشتری ببرد. همانطور که گفته شد تلویزیون مورد نظر برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم مناسب است.

تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی دارای سیستم عامل تایزن 7 بوده و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که این مدل قابلیت نصب برنامه های مختص سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندروید را روی آن نصب کنید. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60C دارای ریموت کنترل جدید و هوشمند سامسونگ TM2360E است که نسبت به مدل سال گذشته کمی کوچکتر است. این ریموت کنترل دارای باتری قابل شارژ داخلی است و می توانید آن را از طریق پنل خورشیدی و با استفاده از نور محیط و یا با استفاده از پورت تعبیه شده Type C شارژ کنید.

ریموت کنترل تلویزیون 4K سامسونگ 50Q60C مجهز به میکروفون داخلی است و می توانید از عملکردهای صوتی (مانند دستیار صوتی بیکسبی) به همراه آن استفاده کنید. این مدل از اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از پنل هوشمند SmartThings و از طریق تلویزیون، لوازم خانه هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. همچنین تلویزیون مذکور با گوشی های هوشمند (اندروید و iOS) قابل اتصال است و با نصب برنامه SmartThings می توانید تلویزیون را کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 50Q60C شما قابلیت های Mobile to TV Mirroring و Sound Mirroring را دارد و می توانید صدا و تصویر موبایل اندروید و IOS خود را پخش کنید و از آن لذت ببرید. همچنین به لطف عملکرد DLNA امکان پخش محتوا از دستگاه های سازگار در این تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون سامسونگ 50Q60C دارای قابلیت Multi-View می باشد که می توانید همزمان 2 مطلب را از 2 ورودی مختلف روی صفحه تلویزیون تماشا کنید. اگر گوشی هوشمند سازگاری دارید، می توانید از عملکرد اولیه کالیبراسیون هوشمند در این مدل استفاده کنید تا صفحه تلویزیون به صورت هوشمند کالیبره و تنظیم شود و کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. امسال سامسونگ با افزودن پلتفرم Art NFT به تلویزیون های 2023 خود دنیای بلاک چین و NFT را به تلویزیون های خود آورد.

شما به راحتی می توانید از طریق تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 50 اینچ  به برخی از فروشگاه های توکن غیر قابل تعویض (NFT) دسترسی داشته باشید. همچنین، به گفته سامسونگ، امکان ذخیره NFT های دلخواه از درون برنامه ها وجود دارد تا بتوانید بعداً از آنها در حالت محیطی استفاده کنید. با استفاده از عملکرد Ambient Mode، زمانی که از این تلویزیون استفاده نمی کنید، می توانید آن را به یک اثر هنری زیبا (مانند قاب عکس) تبدیل کنید و زیبایی بیشتری به محیط خود بدهید. این محصول دارای داشبورد Workspace می باشد و از طریق آن می توانید به ویژگی هایی مانند Microsoft 365، Samsung Dex و کنترل از راه دور کامپیوتر (ویندوز و مک) روی تلویزیون دسترسی داشته باشید. همچنین امکان اتصال موس و کیبورد بی سیم یا سیمی به تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ Q60C دارای طراحی شیک و باریکی است که زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد. سامسونگ در این محصول از زبان طراحی AirSlim با ضخامت بدنه کم و طراحی 3 قاب بدون حاشیه استفاده کرده است و از صفحه نمایش با حاشیه باریک استفاده کرده است که برای تلویزیون های مقرون به صرفه بسیار عالی است. البته طراحی این تلویزیون تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارد و شبیه هم هستند. سامسونگ پایه های تلویزیون سامسونگ 50Q60C را به صورت دو طرفه و خطی طراحی کرده که برای نصب آن ها حتی نیازی به پیچ هم نیست.

پایه های تلویزیون سامسونگ 50Q60C (برخلاف 75 و 85 اینچ) در 2 حالت مختلف (حالت استاندارد و حالت ساندبار) قابل قرار گرفتن هستند تا بتوانید بسته به نیاز خود آنها را در حالت مناسب قرار دهید. علاوه بر این، قسمت پشتی کابینت این محصول (به جز سایز 43 اینچ) با شیارهای مسیریابی کابل طراحی شده است تا بتوانید کابل های متصل به تلویزیون پشت کابینت را مدیریت و سازماندهی کنید. جعبه تلویزیونی که در مقابل شما قرار دارد به عنوان بسته بندی اکو برای محافظت از محیط زیست طراحی شده است. همچنین می توانید با بریدن جعبه تلویزیون یک ساختار مقوایی زیبا بسازید.

تا اینجای کار سعی شده است به مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این تلویزیون اشاره کنیم اما برای مشاهده تمامی ویژگی های آن می توانید به قسمت مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. شما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 50Q60C را از این صفحه فروشگاه دوزین کالا مشاهده و با قیمت پایین و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و گارانتی اصالت و سلامت کالا در قالب Apply خریداری نمایید. مستقیما از منبع اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید که علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم حرفه ای برای اتصال به کنسول های نسل 9 نیز مناسب باشد، پیشنهاد می کنیم تلویزیون سامسونگ Q70C را انتخاب کنید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 بروید که برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست