×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 70Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :70Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 70Q60C یکی از تلویزیون های سری 6 و 2023 سامسونگ است. این مدل برای مصارف خانگی و تماشای فیلم حرفه ای مناسب است. این محصول همان مدل تلویزیون سامسونگ Q65C می باشد و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی اولیه و مقداری تکنولوژی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 70 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2023 است.این تلویزیون مدل جدیدتر است و جایگزین تلویزیون Q60B سامسونگ که سال گذشته معرفی شد.

به لطف پردازنده Quantum Processor Lite 4K و فناوری 4K Upscaling، تلویزیون سامسونگ Q60C توانایی بهبود وضوح محتوای در حال پخش را دارد تا بتوانید هر محتوایی را با کیفیت تصویر 4K تماشا کنید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت کاهش نویز بوده و می تواند نویز تصاویر و صحنه ها را حذف یا کاهش دهد. تلویزیون 70 اینچ سامسونگ Q60C مجهز به فناوری کوانتوم HDR است و قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. تلویزیون 70Q60C از فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این محصول دارای فناوری تطبیقی ​​HDR10+ است و هنگام پخش محتوای HDR10+ از سنسور نور برای بهبود روشنایی و کنتراست تصویر تلویزیون نسبت به نور محیط استفاده می شود تا در شرایط نوری مختلف بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید.

علاوه بر این، به لطف فناوری Contrast Enhancer، امکان بهبود کنتراست تصویر از طریق نرم افزار وجود دارد تا بتوانید تصویر بازتولید شده را با کیفیت بهتری ببینید. علاوه بر حالت های تصویری که در مدل سال گذشته وجود داشت، امسال سامسونگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی، حالت تصویر Eco را نیز به این تلویزیون اضافه کرد. صفحه نمایش تلویزیون Q60C دارای نرخ رفرش 60 هرتز بوده و به لطف فناوری Picture Clarity (که قبلا با نام Auto Motion Plus شناخته می شد) و قابلیت LED Clear Motion، قابلیت نمایش تصاویر و صحنه های پخش شده روان و روان را دارد.

تلویزیون سامسونگ 70Q60C ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 70Q60C مجهز به پنل VA می باشد. پنل های VA ذاتاً زاویه دید باریک تری نسبت به پنل های IPS دارند، اما کنتراست تصویر بهتری را ارائه می دهند و برای استفاده در محیط های تاریک گزینه بهتری هستند. این مدل دارای نور پس زمینه LED Edge است و کنترل نور پس زمینه با استفاده از فناوری Supreme UHD Dimming انجام می شود. متأسفانه، این محصول مانند بسیاری از تلویزیون های مقرون به صرفه سامسونگ، از فناوری کاهش نور محلی برخوردار نیست.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 70Q60C دارای صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت ( 8 بیت + FRC ) است و به لطف فناوری One Billion Color توانایی تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. در تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 70 اینچ از فناوری کوانتوم دات استفاده شده و به همین دلیل در مقایسه با تلویزیون های کریستالی سامسونگ می تواند رنگ ها را با دقت بیشتری نمایش دهد.

تلویزیون 2023 سامسونگ 70Q60C دارای آخرین نسخه سیستم عامل تایزن تایزن تایزن OS 7 می باشد. در تلویزیون مذکور می توانید برنامه های مخصوص سیستم عامل تایزن را نصب کنید اما امکان نصب برنامه های اندروید بر روی آن وجود ندارد. تلویزیون سامسونگ 70Q60C دارای ریموت کنترل هوشمند جدید TM2360E است و نسبت به مدل سال گذشته طراحی جدید و کوچک تری دارد. این ریموت کنترل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است و می توانید آن را از طریق پنل خورشیدی یا پورت Type-C تعبیه شده شارژ کنید.

ریموت کنترل مذکور دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید (بسته به منطقه جغرافیایی) از دستیار صوتی بیکسبی و الکسا استفاده کنید. تلویزیون 4K سامسونگ 70Q60C دارای داشبورد SmartThings است و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. علاوه بر اینکه می‌توانید لوازم خانگی هوشمند را از طریق تلویزیون مدیریت و کنترل کنید، می‌توانید این تلویزیون را از طریق تلفن همراه هوشمند خود (اندروید و iOS) نیز کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ 70Q60C دارای عملکردهای Sound Mirroring و Mobile to TV Mirroring می باشد و می توانید صدا و تصویر گوشی هوشمند (اندروید و iOS) خود را روی آن پخش کنید و از آنها لذت ببرید. همچنین امکان پخش محتوا از تلفن همراه در تلویزیون مذکور وجود دارد.

ال ای دی سامسونگ 70Q60C دارای ویژگی‌های Tap View، Multi-View و App Casting مانند مدل سال گذشته است. این مدل دارای داشبورد Workspace است که ویژگی هایی مانند Wireless Dex و Microsoft 365 را ارائه می دهد. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت دسترسی از راه دور در داشبورد مذکور، به رایانه خود (ویندوز و مک) از راه دور به این تلویزیون دسترسی داشته باشید. همچنین امکان اتصال موس و کیبورد به این محصول به صورت سیمی یا حتی بی سیم نیز وجود دارد.

می توانید با استفاده از یک تلفن هوشمند سازگار و عملکرد Smart Calibration Basic صفحه تلویزیون را به صورت هوشمند کالیبره و بهینه کنید و کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. تلویزیون های 2023 سامسونگ (از جمله این مدل) دارای پلت فرم Art NFT هستند و به لطف پشتیبانی برخی از فروشگاه های معتبر می توانید به راحتی از طریق تلویزیون NFT را خرید و فروش کنید. همچنین به گفته سامسونگ، این امکان وجود دارد که NFT های مورد علاقه خود را در تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 70 اینچ ذخیره کنید تا بتوانید از آنها در حالت Ambient Mode استفاده کنید.

قابلیت Ambient Mode به شما این امکان را می دهد که در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، تلویزیون کیولد سامسونگ 70Q60C را به یک اثر هنری زیبا (مانند قاب عکس) تبدیل کنید و زیبایی بیشتری به محیط خود بیافزایید. تلویزیون مشخص شده علاوه بر موارد مشخص شده دارای گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) می باشد و نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال ندارید.

تلویزیون سامسونگ 70Q60C دارای 3 پورت HDMI 2.0 بوده و حداکثر وضوح و کیفیت تصویر 4K@60Hz را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای ویژگی های ضروری بازی مانند حالت بازی و فناوری ALLM است و در حین بازی با آن تاخیر ورودی نسبتا کمی را تجربه خواهید کرد. تلویزیون SAMSUNG 70Q60C دارای منوی Gaming Hub است که شامل برخی از ویژگی های خاص بازی مانند سرویس Cloud Gaming است. با استفاده از سرویس‌های بازی ابری مانند GeForce NOW، تنها با استفاده از اینترنت پرسرعت و خرید اشتراک سرویس مربوطه، می‌توانید بدون نیاز به کنسول بازی یا سیستم بازی در تلویزیون مذکور بازی کنید.

تلویزیون سامسونگ 70Q60C شما از استاندارد HGiG پشتیبانی می کند و با فعال سازی آن می توانید بازی های سازگار با جزئیات و کیفیت بهتری را تجربه کنید. به لطف فناوری Motion Xcelerator و عملکرد Game Motion Plus، امکان نمایش صحنه های سریع و روان در بازی ها وجود دارد تا بتوانید از بازی در تلویزیون مذکور لذت بیشتری ببرید. تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی دارای ویژگی Game Bar 3.0 است که راحتی و ویژگی های بیشتری را نسبت به نسخه قبلی به شما می دهد. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت Virtual Aim Point در این محصول اشاره کرد که با فعال شدن آن نقطه هدف مجازی برای هدف گیری راحت تر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

همچنین علاوه بر عملکرد Mini Map Zoom که سال گذشته معرفی شد، تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 70 اینچ دارای عملکرد MiniMap Sharing نیز می باشد که با آن می توانید بخشی از تصویر (مانند نقشه بازی) را در صفحه دیگری به اشتراک بگذارید. البته طبق گفته سامسونگ، ممکن است قابلیت مذکور در زمان خرید در دسترس شما نباشد و بعداً از طریق آپدیت به تلویزیون مذکور اضافه شود. با توجه به مطالب فوق این تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس) مناسب است. همچنین می توانید آن را به کنسول های بازی نسل نهم (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) متصل کنید، اما نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها بهره ببرید.

تلویزیون سامسونگ 70Q60C دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی می باشد و قابلیت ارائه صدای استریو را دارد. در مجموع این محصول می تواند صدایی با توان خروجی 20 وات تولید کند. به لطف فناوری صدای Dolby MS12 2ch که شامل فناوری هایی مانند Dolby Audio، Dolby Digital و Dolby Digital Plus می شود، این مدل می تواند در هنگام پخش محتوای سازگار صدایی با کیفیت بهتر تولید کند. این تلویزیون دارای فناوری Adaptive Sound است و قابلیت بهبود صدا را با توجه به محتوای در حال پخش دارد تا بهترین تجربه شنیداری را در حین تماشای محتوای مختلف به شما ارائه دهد.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 70 اینچ مجهز به فناوری Object Tracking Sound Lite یا OTS Lite است و می تواند صداها را تقریباً از جایی که در صحنه اتفاق می افتد بازتولید کند تا بتوانید از برنامه مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید. یکی از ویژگی های جدیدی که در این محصول می توان به آن اشاره کرد، فناوری Q-Symphony 3.0 است که علاوه بر ویژگی های Q-Symphony 2.0 قابلیت تشخیص بهتر صدای دیالوگ ها را نیز دارد. به لطف فناوری ذکر شده، اگر تلویزیون QLED سامسونگ 70Q60C را به صورت سیمی یا بی سیم (Wi-Fi) به ساندبار سازگار سامسونگ متصل کنید، می توانید همزمان صدا را از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار بشنوید. تلویزیون روبروی شما قابلیت پخش صدای بلوتوث بر روی دستگاه های دیگر مانند سیستم صوتی و نوار صوتی را دارد.

علاوه بر این، قابلیت TV Sound to Mobile به شما این امکان را می دهد که صدای تلویزیون را روی تلفن همراه خود پخش کنید. تلویزیون مذکور دارای پشتیبانی صوتی دوگانه (بلوتوث) می باشد و می توانید 2 دستگاه بی سیم مانند هندزفری و هدفون را همزمان به آن متصل کنید. امسال، سامسونگ ویژگی جدید تعویض خودکار Buds را به تلویزیون‌های 2023 خود اضافه کرد که برای افرادی که هندزفری Samsung Galaxy Buds دارند خبر خوبی است. هنگامی که صدای این تلویزیون را از طریق گلکسی بادز سازگار می شنوید و تلفن همراه سامسونگ شما تماس تلفنی دریافت می کند، عملکرد مذکور به صورت هوشمند گلکسی بادز را به تلفن همراه متصل می کند و پس از پایان تماس به طور خودکار به تلویزیون وصل می شود.

طراحی تلویزیون 70 اینچی سامسونگ Q60C سری 6 شیک و باریک است، بنابراین زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد. سامسونگ در این محصول و همچنین مدل سال گذشته از زبان طراحی AirSlim استفاده می کند. همچنین به لطف طراحی 3 بدون حاشیه، حاشیه های باریکی را در 3 طرف صفحه نمایش در این تلویزیون مشاهده می کنیم که باعث می شود هنگام تماشای محتوای در حال پخش، حواس شما کمتر پرت شود. سامسونگ پایه های تلویزیون مذکور را به صورت دو طرفه و خطی طراحی کرده است و برای نصب آن ها حتی نیازی به پیچ نیست.

پایه های این مدل بر خلاف سایزهای بزرگترش فقط در 2 حالت مختلف (حالت استاندارد و حالت ساندبار) قابل قرار گرفتن است و می توانید بسته به نیاز خود آنها را در حالت مناسب نصب کنید. همچنین در پشت بدنه تلویزیون روبروی شما شیارهای مخصوص مسیریابی کابل تعبیه شده است تا بتوانید کابل های متصل به تلویزیون پشت بدنه را مدیریت و سازماندهی کنید. جعبه این تلویزیون به صورت بسته بندی اکو با مقوای پایدار طراحی شده است. با بریدن جعبه تلویزیون می توانید یک ساختار مقوایی زیبا بسازید.

تا کنون سعی شده است مهم ترین و جدیدترین ویژگی ها و امکانات تلویزیون مذکور را متوجه شویم، اما برای مشاهده تمامی ویژگی های آن می توانید به قسمت مشخصات فنی محصول مراجعه نمایید. قیمت تلویزیون سامسونگ 70Q60C را می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده نمایید. همچنین در صورت تمایل به خرید با بهترین و ارزان ترین قیمت، ضمانت سلامت و اصالت کالا، گارانتی و حتی بدون گارانتی مستقیما از بانه و گناوه اقدام نمایید. اگر بودجه شما کم است و به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید پیشنهاد می کنیم تلویزیون سامسونگ CU8500 را انتخاب کنید که برای مصارف خانگی و تماشای فیلم مناسب است. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید که جدا از استفاده معمولی برای تماشای فیلم و بازی های حرفه ای هم مناسب باشد، بهتر است سراغ تلویزیون سامسونگ Q70C بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 70 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست