×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
31,300,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55Q60C یکی از تلویزیون های سری 2023 و 6 سامسونگ است. تلویزیون Q60C در واقع یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2023 است. تلویزیون Q60C سامسونگ برای استفاده خانگی و غیررسمی و همچنین تماشای فیلم حرفه ای عالی است. تلویزیون مذکور همان مدل تلویزیون سامسونگ Q65C است که برای منطقه جغرافیایی متفاوتی است و به جز تفاوت در طراحی اولیه و برخی فناوری ها تفاوت چندانی با هم ندارند. این محصول مدل جدیدتری است و جایگزین تلویزیون سامسونگ Q60B می شود که سال گذشته معرفی و روانه بازار شد.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 55 اینچ دارای پنل VA می باشد. پنل های VA معمولا زاویه دید باریک تری نسبت به پنل های IPS دارند، اما کنتراست تصویر بهتری را ارائه می دهند. پنل های VA معمولاً سیاهی عمیق تری نسبت به پنل های IPS نشان می دهند و گزینه بهتری برای تماشای برنامه های تلویزیونی در محیط های کم نور هستند. تلویزیون سامسونگ Q60C دارای نور پس‌زمینه LED Edge و فاقد فناوری کاهش نور محلی است. کنترل نور پس زمینه این تلویزیون با استفاده از فناوری Supreme UHD Dimming انجام شده و کنتراست تصویر لازم ایجاد می شود.

تلویزیون 55Q60C دارای فناوری نقطه کوانتومی و صفحه نمایش عمق رنگ 10 بیتی (8 بیتی + FRC) است. تلویزیون های QLD سامسونگ در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی و کریستالی این برند تصاویر را با رنگ های طبیعی و دقیق تری نمایش می دهند. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60C با فناوری One Billion Color توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد تا از تماشای محتوای مختلف لذت بیشتری ببرید. صفحه نمایش این تلویزیون دارای نرخ رفرش 60 هرتز است و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q60C دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است و کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های فول اچ دی دارد. تلویزیون مذکور مانند مدل سال گذشته به پردازنده Quantum Processor Lite 4K مجهز شده است که متأسفانه از فناوری AI Upscale برخوردار نیست. البته پردازنده فوق به کمک فناوری 4K Upscaling می تواند وضوح محتوای در حال پخش را تا سطح کیفیت تصویر 4K ارتقا دهد تا بتوانید محتوای بی کیفیت را با کیفیت بهتری در این تلویزیون تماشا کنید.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 55Q60C به لطف فناوری Analog Clean View و عملکرد کاهش نویز، قابلیت حذف یا کاهش نویز در تصاویر و صحنه ها را دارد تا در نهایت کیفیت تصویر بهتر و واضح تری را مشاهده کنید. این مدل دارای فناوری Quantum HDR است و می تواند محتوای HDR را نمایش دهد. تلویزیون از فرمت های HDR10+، پشتیبانی از HDR10 و HLG در مقابل شماست، اما سامسونگ همچنان مانند سال های گذشته به فرمت Dolby Vision در تلویزیون های خود اعتقادی ندارد.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 55 اینچ دارای فناوری تطبیقی ​​HDR10+ است که از حسگر نور و تشخیص روشنایی برای تنظیم روشنایی صفحه هنگام پخش محتوای سازگار استفاده می‌کند تا بتوانید بهترین کیفیت تصویر را در شرایط نوری مختلف مشاهده کنید. علاوه بر این، این تلویزیون دارای چندین حالت تصویری مختلف است و کاربر می تواند با توجه به نیاز خود، حالت تصویر مناسب را انتخاب کند. البته سامسونگ امسال حالت تصویر Eco را به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرد که در واقع صرفه جویی در مصرف برق است.

تلویزیون 2023 سامسونگ 55Q60C دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و می تواند وضوح تصویر و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد. این مدل تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود اما دارای حالت بازی و Gaming Hub است و به لطف فناوری ALLM لگ ورودی نسبتا کمی را در حین بازی در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین برخی از سرویس های بازی ابری مانند GeForce NOW و Xbox Cloud Gaming را پشتیبانی می کند تا کاربر تنها با داشتن اینترنت پرسرعت، خرید اشتراک سرویس مربوطه و بدون نیاز به کنسول می تواند در این تلویزیون بازی کند.

تلویزیون 4K سامسونگ 55Q60C مجهز به فناوری Motion Xcelerator است و می تواند صحنه های سریع و پویا در بازی ها را روان و روان نمایش دهد. تلویزیون مذکور از استاندارد HGiG پشتیبانی می کند و با فعال کردن آن در بازی های HDR سازگار می توانید کیفیت و جزئیات بهتری را تجربه کنید. تلویزیون سامسونگ 55Q60C علاوه بر ویژگی های گیمینگ مدل سال گذشته، امکانات بیشتری نیز دارد. سامسونگ در این تلویزیون Game Bar 3.0 را معرفی کرده است که نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته و هنگام بازی گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

امسال تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 55 اینچ دارای ویژگی جدیدی به نام Virtual Aim Point است که با فعال شدن آن یک نقطه هدف مجازی برای هدف گیری راحت تر روی صفحه اضافه می کند که در بازی های اول شخص و تیراندازی مفید است. علاوه بر عملکرد Mini Map Zoom برای بزرگنمایی بخشی از صفحه (مثلا نقشه بازی)، تلویزیون روبروی شما دارای عملکرد جدید MiniMap Share است که به شما امکان می دهد نقشه بازی را در صفحه دیگری به اشتراک بگذارید.

کنترل بیشتری بر بازی بدست آورید. به گفته سامسونگ، قابلیت اشتراک گذاری MiniMap بعداً از طریق آپدیت به این تلویزیون اضافه خواهد شد و ممکن است در زمان خرید در دسترس کاربران نباشد. تلویزیون مذکور برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) مناسب است. همچنین می توانید این محصول را به کنسول های بازی نسل 9 (PS5 و XSX) متصل کنید اما نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله بوده و قابلیت پخش صدای استریو را دارد. این مدل دارای 2 بلندگوی 10 واتی است و در مجموع توان خروجی 20 وات را به شما می دهد. تلویزیون پیش روی شما دارای فناوری صدای Dolby MS12 2ch است که شامل فناوری هایی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Audio و Dolby AC4 می شود و در هنگام پخش محتوای سازگار صدایی با کیفیت بهتر تولید می کند. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60C دارای فناوری Adaptive Sound بوده و قابلیت بهبود صدا را با توجه به محتوای در حال پخش دارد. به لطف فناوری Object Tracking Sound Lite، این تلویزیون می‌تواند صداها را تقریباً از جایی که در صحنه پخش می‌شود بازتولید کند تا تجربه شنیداری بهتری را برای کاربر فراهم کند.

علاوه بر این تلویزیون SAMSUNG 55Q60C مجهز به بلوتوث نسخه 5. 2 و عملکرد بلوتوث صوتی است و می توانید صدا را از تلویزیون به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث بر روی سیستم صوتی، سیستم سینمای خانگی و نوار صوتی پخش کنید. ال ای دی سامسونگ 55Q60C دارای قابلیت صدای دوگانه است و به همین دلیل می توانید 2 دستگاه مانند هندزفری بلوتوث را همزمان به آن متصل کنید. امسال سامسونگ قابلیت جدید Buds Auto Switch را به این مدل اضافه کرد که خبر خوبی برای دارندگان هندزفری گلکسی بادز است.

در واقع، ویژگی مذکور امکان سوئیچینگ هوشمند و خودکار هندزفری گلکسی بادز سازگار بین این تلویزیون و سایر دستگاه های سازگار را فراهم می کند. علاوه بر این، سامسونگ نسخه جدید فناوری Q-Symphony را در تلویزیون های 2023 خود معرفی کرد که نسبت به قبل بهبود یافته است. تلویزیون مقابل شما Q-Symphony 3 دارد.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C دارای سیستم عامل تایزن نسخه 7 است که نسبت به مدل سال گذشته ارتقا یافته است. این محصول قابلیت نصب برنامه های ویژه سیستم عامل تایزن را دارد و می توانید با مراجعه به قسمت برنامه های تلویزیون برنامه های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. امسال سامسونگ در تلویزیون های جدید خود (از جمله این مدل) از ریموت کنترل هوشمند TM2360E استفاده می کند که طراحی جمع و جورتری نسبت به مدل مشابه سال گذشته دارد. کنترل از راه دور گفته شده دارای یک میکروفون داخلی برای استفاده از دستیار صوتی (مانند Bixby) است.

این ریموت کنترل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می توانید آن را از طریق پنل خورشیدی (SolarCell) یا پورت Type-C تعبیه شده در ریموت کنترل شارژ کنید. تلویزیون سامسونگ 55Q60C از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و به لطف داشبورد SmartThings می توانید لوازم خانگی هوشمند متصل به شبکه را از طریق تلویزیون های دیگر مدیریت و کنترل کنید. می توانید تلویزیون را با استفاده از تلفن های هوشمند (اندروید و iOS) و از طریق برنامه تلفن همراه SmartThings کنترل کنید. همچنین قابلیت انتقال صدا، تصویر و محتوا از گوشی های هوشمند (اندروید و iOS) به این تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از تماشای محتوای خود یا صفحه نمایش تلفن همراه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

خبر خوب برای علاقه مندان به بلاک چین این است که سامسونگ امسال از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در تلویزیون های جدید خود پشتیبانی می کند. این محصول دارای پلتفرم Art NFT می باشد و به لطف آن می توانید به راحتی به برخی از فروشگاه های مرتبط با NFT دسترسی داشته باشید. علاوه بر عناصر ذکر شده، ال ای دی سامسونگ 55Q60C دارای کالیبراسیون هوشمند پایه است. به لطف عملکرد ذکر شده و با استفاده از موبایل های سازگار و اپلیکیشن موبایل SmartThings می توانید تصویر صفحه نمایش این محصول را کالیبره کنید. همچنین مانند مدل سال قبل، تلویزیون مذکور دارای ویژگی هایی مانند Tap View، Multi-View و Ambient Mode است.

تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی از برنامه Google Meet پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با اتصال چند وب‌کم سازگار به آن، از طریق تلویزیون به صورت آنلاین با دوستان خود چت ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا و صرف هزینه اضافی ندارید. علاوه بر این، تلویزیون روبروی شما دارای عملکرد Extended PVR برای ضبط برنامه هایی است که در حال پخش هستند. به لطف عملکرد ذکر شده و با استفاده از موبایل های سازگار و اپلیکیشن موبایل SmartThings می توانید تصویر صفحه نمایش این محصول را کالیبره کنید. همچنین مانند مدل سال قبل، تلویزیون مذکور دارای ویژگی هایی مانند Tap View، Multi-View و Ambient Mode است.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C از برنامه Google Meet پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با اتصال چند وب‌کم سازگار به آن، از طریق تلویزیون به صورت آنلاین با دوستان خود چت ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا و صرف هزینه اضافی ندارید. علاوه بر این، تلویزیون روبروی شما دارای عملکرد Extended PVR برای ضبط برنامه هایی است که در حال پخش هستند. این مدل از برنامه Google Meet پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با اتصال چند وب‌کم سازگار به آن، از طریق تلویزیون به صورت آنلاین با دوستان خود چت ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا و صرف هزینه اضافی ندارید.

علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 55 اینچ دارای عملکرد Extended PVR برای ضبط برنامه هایی است که در حال پخش هستند. این مدل از برنامه Google Meet پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با اتصال چند وب‌کم سازگار به آن، از طریق تلویزیون به صورت آنلاین با دوستان خود چت ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا و صرف هزینه اضافی ندارید. علاوه بر این، تلویزیون روبروی شما دارای عملکرد Extended PVR برای ضبط برنامه هایی است که در حال پخش هستند.

طراحی تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q60C زیباست اما شباهت زیادی به مدل سال گذشته دارد و حرف جدیدی در مورد آن وجود ندارد. سامسونگ یکی از برندهایی است که سعی می کند تلویزیون های خود را علاوه بر ویژگی های جدید، باریک و شیک طراحی کند. این محصول دارای طراحی AirSlim با ضخامت کم و حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه تلویزیون است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. تلویزیون مذکور دارای پایه های خطی در 2 طرف می باشد که بدون نیاز به پیچ نصب می شوند.

پایه های این تلویزیون قابلیت قرار گرفتن در 2 ارتفاع مختلف (حالت استاندارد و حالت ساندبار) را دارند تا حتی به راحتی ساندبار خود را در مقابل تلویزیون قرار دهید. همچنین پشت کیس در این مدل دارای کانال های مسیریابی کابل است تا بتوانید کابل های متصل به تلویزیون را پشت آن مرتب کنید. امسال سامسونگ از طراحی بسته بندی اکو در تلویزیون های 2023 خود استفاده می کند تا گامی در جهت حفاظت از محیط زیست بردارد. جعبه این محصول از مقوای مقاوم ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که با برش جعبه می توانید ساختار مقوایی زیبایی بسازید.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 55 اینچ امکانات بیشتری دارد که با مراجعه به قسمت مشخصات فنی محصول آنها می توانید آن ها را مشاهده کنید. شما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60C را در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده و با قیمت نازل و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه خریداری نمایید. . اگر بودجه کمتری دارید بهتر است تلویزیون سامسونگ CU8500 را انتخاب کنید که برای استفاده روزانه و تماشای فیلم و سریال مناسب است. اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید، تلویزیون سامسونگ Q70C را به شما پیشنهاد می کنیم که جدا از استفاده معمولی، برای تماشای فیلم و بازی های حرفه ای نیز مناسب است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست