×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 43Q60C یکی از تلویزیون های سال 2023 سامسونگ می باشد این محصول از سری 6 و تلویزیون های QLED سامسونگ می باشد. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 43 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2023 می باشد. تلویزیون مورد نظر علاوه بر مصارف خانگی و روزمره گزینه مناسبی برای تماشای فیلم حرفه ای نیز می باشد. این مدل تلویزیون شبیه تلویزیون سامسونگ Q65C است و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی اولیه و برخی فناوری ها، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تلویزیون سامسونگ Q60C مدل جایگزین و جدیدتر تلویزیون سامسونگ Q60B است که سال گذشته معرفی و روانه بازار شد.

تلویزیون Q60C دارای پنل VA می باشد. لطفا توجه داشته باشید که پنل های VA زاویه دید باریک تری نسبت به پنل های IPS دارند، اما به دلیل کنتراست بهتر، می توانند سیاهی های عمیق تری را در محیط های کم نور نشان دهند. تلویزیون مذکور دارای نور پس‌زمینه Edge LED است و سامسونگ از فناوری Supreme UHD Dimming برای کنترل نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. این محصول یکی از تلویزیون های مقرون به صرفه موجود در بازار به شمار می رود و فاقد فناوری محلی دیمینگ می باشد.

تلویزیون 43Q60C دارای فناوری Dual LED است تا با ایجاد رنگ های سرد و گرم به صورت جداگانه تصاویر و صحنه هایی با کنتراست و رنگ های بهتر را به بیننده ارائه دهد. صفحه نمایش این مدل از فناوری کوانتوم دات بهره می برد و همانطور که گفته شد یکی از تلویزیون های QLED سامسونگ به حساب می آید. صفحه نمایش تلویزیون 2023 سامسونگ 43Q60C دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به لطف فناوری One Billion Color توانایی تولید و نمایش طیفی در حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد تا بتوانید از تماشای متفاوت لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 43q60c ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 43Q60C دارای صفحه نمایش 60 هرتز است و به لطف فناوری Picture Clarity که قبلا با نام Auto Motion Plus شناخته می شد و با کمک برخی ویژگی ها مانند LED Clear Motion می تواند تصاویر و صحنه ها را به صورت صاف و روان به شما نمایش دهد.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 43 اینچ دارای وضوح 4 برابر تلویزیون های Full HD است و می تواند جزئیات بیشتری را در تصاویر نمایش دهد. این محصول همانند مدل سال گذشته به پردازنده Quantum Processor Lite 4K مجهز شده است. پردازنده مذکور به کمک فناوری 4K Upscaling توانایی بهبود وضوح محتوای پخش شده را دارد و در تلویزیون سامسونگ 43Q60C شاهد محتوای متفاوت با کیفیتی نزدیک به فورکی خواهید بود. این مدل دارای فناوری Quantum HDR بوده و از فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند و می توانید محتوای HDR خود را روی آن تماشا کنید.

تلویزیون کیولد سامسونگ 43Q60C دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و با توان خروجی 20 وات صدا را به شنونده می رساند که برای تلویزیونی با این سایز خوب و راضی کننده است. به لطف وجود فناوری صوتی Dolby MS12 2ch که شامل فناوری هایی مانند Dolby Audio می شود، Dolby Digital+A Dolby Digital این قابلیت را دارد که هنگام پخش محتوای سازگار صدا را افزایش دهد تا کیفیت صدای بهتری را مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 43Q60C دارای فناوری Adaptive Sound است و می تواند صدا را با توجه به محتوای در حال پخش بهینه کند تا در حین تماشای محتوای مختلف، تجربه شنیداری بهتری را به شما ارائه دهد. این تلویزیون مجهز به فناوری OTS Lite است و می تواند صداها را تقریباً در جایی که در صحنه وجود دارد بازتولید کند تا تجربه شنیداری لذت بخشی را به شما ارائه دهد. یکی از ویژگی های جدیدی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ 43Q60C می توان به آن اشاره کرد، فناوری Q-Symphony 3.0 است که علاوه بر ویژگی های Q-Symphony 2.0 قابلیت تشخیص بهتر صدای دیالوگ ها را نیز دارد.

به لطف فناوری ذکر شده، اگر این تلویزیون را به ساندبار سازگار سامسونگ از طریق کابل یا بی سیم (وای فای) متصل کنید، می توانید صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای هر دو دستگاه بشنوید و شاهد صدای قوی تری باشید. به لطف قابلیت بلوتوث صوتی، تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 43 اینچ قابلیت پخش صدای بلوتوث بر روی دستگاه های دیگر مانند سیستم صوتی و نوار صوتی را دارد. این محصول دارای پشتیبانی دوگانه صوتی (بلوتوث) بوده و می توانید 2 دستگاه بلوتوث را همزمان به آن متصل کنید. امسال، سامسونگ قابلیت جدید Buds Auto Switch را به تلویزیون‌های 2023 خود اضافه کرد که برای افرادی که هندزفری گلکسی بادز آن‌ها نیز این ویژگی را دارد، خبر بسیار خوبی است.

هنگامی که صدای تلویزیون 4K سامسونگ 43Q60C را از طریق گلکسی بادز سازگار می شنوید و تلفن همراه سامسونگ شما تماس تلفنی دریافت می کند، عملکرد مذکور به صورت هوشمند گلکسی بادز را به تلفن همراه متصل می کند و پس از پایان تماس به طور خودکار به تلویزیون متصل می شود. تلویزیون سامسونگ 43Q60C دارای پشتیبانی دوگانه صوتی (بلوتوث) بوده و می توانید 2 دستگاه بلوتوث را همزمان به آن متصل کنید. 

امسال، سامسونگ قابلیت جدید Buds Auto Switch را به تلویزیون‌های 2023 خود اضافه کرد که برای افرادی که هندزفری گلکسی بادز آن‌ها نیز این ویژگی را دارند، خبر بسیار خوبی است. هنگامی که صدای این تلویزیون را از طریق گلکسی بادز سازگار می شنوید و تلفن همراه سامسونگ شما تماس تلفنی دریافت می کند، عملکرد مذکور به صورت هوشمند گلکسی بادز را به تلفن همراه متصل می کند و پس از پایان تماس به طور خودکار به تلویزیون وصل می شود.

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Q60C دارای سیستم عامل تایزن 7 است که از نظر ظاهری رابط کاربری تفاوت چندانی با نسخه سال گذشته ندارد. این مدل قابلیت نصب برنامه های ویژه سیستم عامل تایزن را دارد و امکانات خوبی را برای شما فراهم می کند. در مجموعه تلویزیون سامسونگ 43Q60C یک ریموت کنترل هوشمند جدید TM2360E وجود دارد که علاوه بر اندازه کوچکتر، ظاهر کمی نیز با مدل سال گذشته دارد. این ریموت کنترل دارای باتری قابل شارژ داخلی است و می توانید آن را از طریق پنل خورشیدی (SolarCell) یا پورت USB نوع C تعبیه شده در آن شارژ کنید.

ریموت کنترل مذکور مجهز به میکروفون داخلی است و به کمک آن می توانید از دستیار صوتی بیکسبی استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ 43Q60C دارای داشبورد SmartThings بوده و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. علاوه بر مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق تلویزیون، می توانید این تلویزیون را از طریق تلفن همراه اندروید و iOS خود کنترل کنید. همچنین امکان انتقال صدا، تصویر و محتوا از گوشی هوشمند (اندروید و iOS) به تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از تماشای محتوا یا صفحه نمایش موبایل در صفحه نمایش بزرگ این مدل لذت بیشتری ببرید.

به لطف عملکرد Multi-View تلویزیون مذکور، می توانید 2 محتوا را از 2 ورودی مختلف به طور همزمان در یک صفحه تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 43 اینچ دارای قابلیت های پشتیبانی از دوربین موبایل و پشتیبانی از وب کم است، بنابراین می توانید با اتصال تلفن همراه یا وب کم سازگار به تلویزیون و استفاده از برنامه Google Meet با دوستان خود تماس تصویری داشته باشید. اگر گوشی هوشمند سازگار دارید، می توانید از عملکرد اصلی کالیبراسیون هوشمند این تلویزیون استفاده کنید تا صفحه نمایش به صورت هوشمند کالیبره شده و کیفیت تصویر بهتری را ببینید.

اگر تلفن همراه سامسونگ شما از قابلیت Wireless Dex پشتیبانی می کند، می توانید محتوای آن را به عنوان یک محیط دسکتاپ در تلویزیون مذکور تماشا کنید که تجربه خوبی است. امسال، سامسونگ پلتفرم Art NFT را به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرد تا بتوانید مستقیماً از طریق تلویزیون NFT را خریداری و بفروشید. همچنین به گفته سامسونگ امکان ذخیره NFT های مورد نظر در تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از آنها در حالت Ambient Mode استفاده کنید.

در واقع عملکرد Ambient Mode به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک قاب عکس زیبا تبدیل کنید و جلوه زیباتری به محیط ببخشید. علاوه بر موارد ذکر شده، این محصول مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) می باشد. همچنین گزینه ای برای ضبط برنامه در حال پخش و یا به اصطلاح PVR در این مدل وجود دارد.

ال ای دی سامسونگ 43Q60C دارای 3 پورت HDMI 2.0 و بدون پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون جلو حداکثر توانایی نمایش کیفیت تصویر Forky را با فرکانس 60 هرتز (4K@60Hz) دارد و تلویزیون بازی محسوب نمی شود. البته این تلویزیون دارای ویژگی های ضروری بازی مانند حالت بازی، فناوری ALLM و حالت بازی خودکار است تا تجربه بهتری را در حین بازی به شما ارائه دهد. به لطف فناوری Motion Xcelerator و ویژگی Game Motion Plus، تلویزیون مذکور می‌تواند صحنه‌های بازی را با گام سریع و روان به نمایش بگذارد.

تلویزیون SAMSUNG 43Q60C از استاندارد HGiG در بازی ها پشتیبانی می کند و هنگام نمایش بازی های سازگار تصاویر و صحنه هایی را با کیفیت و جزئیات بهتر به شما ارائه می دهد. این مدل دارای منوی Gaming Hub است که شامل مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای مربوط به بازی می باشد. به عنوان مثال، می توانید از طریق منوی ذکر شده، به خدمات بازی های ابری پشتیبانی شده مانند Xbox Cloud Gaming و GeForce NOW در این تلویزیون دسترسی داشته باشید.

با خرید اشتراک یک سرویس بازی ابری و داشتن اینترنت پرسرعت و باکیفیت، می توانید بدون نیاز به کنسول یا سیستم بازی، مستقیماً روی تلویزیون خود به صورت آنلاین بازی کنید. متأسفانه، منوی Gaming Hub و سرویس Cloud Gaming در حال حاضر برای کاربران در همه مناطق جغرافیایی در دسترس نیست. این محصول دارای نسخه جدید Game Bar یعنی Game Bar 3.0 می باشد که امکانات بیشتری را نسبت به قبل در اختیار شما قرار می دهد. یکی از قابلیت های جدید این نسخه قابلیت Virtual Aim Point است که با فعال شدن آن نقطه هدف مجازی برای هدف گیری راحت تر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی ظاهر می شود که برای بازی های اول شخص و تیراندازی مفید است.

علاوه بر این، تلویزیون آینده دارای قابلیت اشتراک گذاری MiniMap جدید است که می توانید با استفاده از آن، بخشی از تصویر (مثلا نقشه بازی) را در صفحه دیگری به اشتراک بگذارید تا کنترل بیشتری روی بازی داشته باشید. البته به گفته سامسونگ، ممکن است قابلیت ذکر شده در زمان خرید این مدل در دسترس شما نباشد و بعدا در یک آپدیت به آن اضافه شود. امسال تلویزیون های جدید سامسونگ قابلیت Light-Sync را دارند و از برنامه Philips Hue Sync نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید ویژگی مشابه فناوری Ambilight را در تلویزیون های فیلیپس تجربه کنید.

تنها کافی است با عضویت در برنامه مذکور و اتصال لامپ های هوشمند Philips Hue به تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 43 اینچ از طیف رنگی کامل مطابق با محتوای پخش شده در اطراف تلویزیون در حین بازی یا حتی تماشای فیلم لذت ببرید. همانطور که گفته شد، تلویزیون مورد بحث برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم کاملاً مناسب است.

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ Q60C از زبان طراحی AirSlim با ضخامت بدنه کم و حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش بهره می برد که ظاهری زیبا و شیک به این محصول بخشیده است. پایه های این تلویزیون دو طرفه و خطی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به پیچ (کشویی) قابل نصب هستند. پایه های این مدل (بر خلاف سایزهای 75 و 85 اینچی) فقط روی 2 ارتفاع مختلف (حالت استاندارد و حالت ساندبار) قابل تنظیم هستند.

اگر پایه ها را در حالت نوار صوتی نصب کنید، قرار دادن نوار صوتی در مقابل تلویزیون مذکور مانع دید شما نخواهد شد. برخلاف سایزهای دیگر این تلویزیون، در پشت بدنه 43 اینچی شیار مدیریت کابل وجود دارد. جعبه این محصول به صورت اکو بسته بندی و از مقوای پایدار طراحی و تولید شده است. پس از نصب تلویزیون، می توانید جعبه را برش دهید و از آن برای ساخت یک ساختار مقوایی زیبا استفاده کنید.

ما سعی کرده ایم مهم ترین ویژگی های این مدل را ذکر کنیم اما برای مشاهده تمامی ویژگی های تلویزیون مذکور پیشنهاد می کنیم به قسمت مشخصات فنی محصول مراجعه نمایید. قیمت تلویزیون سامسونگ 43Q60C را می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید با تضمین اصالت و سلامت کالا و گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی) مستقیماً از بازار بانه و گناوه آن را با نازلترین و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. اگر بودجه کمتری دارید، بهتر است تلویزیون سامسونگ CU8500 را انتخاب کنید که برای استفاده معمولی، تماشای فیلم و سریال مناسب است. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید که علاوه بر مصارف خانگی و تماشای فیلم حرفه ای برای انجام بازی و اتصال به کنسول های بازی نسل 9 نیز مناسب باشد، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سامسونگ Q70C بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 43 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست