×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65A80L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
111,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65A80L
کیفیت تصویر :4K
پردازنده تصویر :XR
نوع صفحه نمایش : OLED
توان صدا :50 وات
پنل :WOLED
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت : 2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 3 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 65A80L از سری BRAVIA XR سونی، تلویزیونی مبتنی بر فناوری صفحه نمایش OLED با وضوح 4K و طراحی تخت، در سال 2023 معرفی شد. این تلویزیون جدید در واقع نسخه بهبود یافته تلویزیون قبلی 65A80K است که در چندین ویژگی نرم افزاری به روز شده است. تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ در سایزهای 55، 65، 77، 83 اینچی توسعه یافته و وارد بازار هدف آسیا خواهد شد.  تکنولوژی OLED با امکان نمایش رنگ مشکی خالص در صفحه همچنان موجب برتری تلویزیون‌های مجهز به آن بر LEDهای معمولی می‌شود.

سونی تلویزیون های اولد خود را به پردازنده Cognitive XR مجهز می کند. این پردازنده هوش شناختی با تقلید از ادراک انسان، تمام جزئیات تصویر مانند رنگ و کنتراست را بهبود می بخشد. از سوی دیگر، با پردازش حرفه ای صدا، آن را مستقیماً از روی صفحه نمایش برای تجربه ای فراگیر پخش می کند. تلویزیون اولد سونی 65A80L از فرمت های فیلم Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. حالت کالیبره شده BRAVIA CORE در این تلویزیون اولد باعث می شود که فیلم مورد علاقه شما به طور خودکار برای بهترین تجربه مشاهده بهینه شود. همچنین، به لطف سیستم صوتی + Acoustic Surface، صدایی که می توان از تلویزیون پخش کرد بسیار فراگیرتر از یک تلویزیون معمولی است.

تلویزیون سونی A80L با سازگاری با BRAVIA CAM مزایای بزرگی مانند کنترل از طریق ژست‌های حرکتی  و امکان چت تصویری را در اختیار شما قرار می دهد. مانند قبل، این تلویزیون طیف گسترده ای از خدمات سرگرمی را با رابط کاربری Google TV ارائه می دهد.

تلویزیون سونی 65A80L ساخت 2023 میلادی

حداکثر روشنایی و کنتراست بالا با صفحه نمایش OLED

تکنولوژی organic light-emitting diode، به اختصار OLED، زمینه ساز بزرگترین تحول در کیفیت تصویر تلویزیون بود. تلویزیون های OLED اساساً مدل های شاخص یک برند هستند که بهترین توانایی را برای نمایش تصاویر با وضوح و کنتراست عالی دارند و تلویزیون سونی 65A80L یکی از این تلویزیون هاست. این مدل که در رتبه پایین تر از A90L قرار دارد، از دیودهای ساطع کننده نور آلی استفاده می کند.

هر پیکسل در صفحه نمایش اولد به طور خودکار روشن/خاموش می شود، بنابراین یک رنگ سیاه خالص ایجاد می شود، در حالی که در صفحه نمایش LED، وظیفه نوردهی توسط یک فناوری نوردهی خاص انجام می شود. از طرف دیگر، پنل WOLED به اوج روشنایی استثنایی دست می یابد.

اوج روشنایی بالا تا سیاه خالص باعث می شود تلویزیون 65A80L به کنتراست بی نهایت دست یابد. در واقع با کنتراست رنگی فوق العاده این نمایشگر تمام جزئیات، عمق و بافت ها را خواهید دید. از سوی دیگر، تماشای تلویزیون اولد از کنار، به همان اندازه که از مرکز رضایت بخش است، رضایت بخش است، زیرا با حفظ دقت رنگ، همه چیز را ثابت و واقعی نگه می دارد.

هوش شناختی در تلویزیون 2023 سونی 65A80L

سونی می گوید صفحه نمایش OLED مشکی خالص با پردازنده قدرتمند شناختی XR ترکیب می شود تا تجربه واقعی تری را ارائه دهد. تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ با پردازنده Cognitive XR توانایی بسیار بالایی در پردازش منابع صوتی و تصویری دارد. سونی ابتدا در هنگام معرفی این پردازنده اعلام کرد که اولین تلویزیون های جهان با هوش شناختی آماده ارائه بعد جدیدی از صدا و تصویر هستند.

پردازنده هوشمند XR در تلویزیون های سونی براویا محتوا را با توجه به درک انسان از رویدادها تجزیه و تحلیل می کند، به طوری که دقیقاً می داند چشم انسان روی کدام یک از اشیاء تصویری متمرکز شده است یا حتی در مواردی مانند حرکت هواپیمای جت بالای سر، صدا از بالا برای جاری شدن لازم است. هوش مصنوعی معمولی تنها عناصر تصویر مانند رنگ، کنتراست و وضوح را به تنهایی پردازش می کند، اما پردازنده Cognitive XR صدها عنصر را بر اساس اطلاعات دریافتی از چشم و گوش تجزیه و تحلیل می کند. نقطه کانونی، که دقیقاً همان جایی است که شما تمرکز می کنید، یکی از آن عناصری است که پردازنده برای تولید اطلاعات عمقی به آن تکیه می کند.

تلویزیون سونی 65A80L با پردازش پیشرفته صدا و موقعیت یابی دقیق صدا شما را مستقیماً به صحنه می آورد. پردازنده شناختی حتی با ایجاد یک سیستم صوتی مجازی یک جلوه صوتی سه بعدی واقعی ایجاد می کند. تاثیر هوشمندی پردازنده در قسمت های مختلف تصویر و صدا را متوجه خواهید شد.

کنتراست را افزایش دهید

تلویزیون هوشمند سونی 65A80L با فناوری منحصر به فرد XR OLED Contrast Pro می تواند رنگ و کنتراست را در مناطق روشن تصویر افزایش دهد. پردازنده تلویزیون قادر است دما را از طریق سنسور دمای داخلی و پنل روشنایی بالا تشخیص دهد و میزان نور صفحه را به طور دقیق کنترل کند تا با بهبود نمایش رنگ مشکی، کنتراست بالاتری را در تصویر مشاهده کنید.

از دیگر فناوری هایی که در بهبود کنتراست موثر هستند باید به ریمستر XR HDR اشاره کرد که رنگ و کنتراست تک تک اشیاء را روی صفحه نمایش تشخیص می دهد و در نهایت آنها را بهبود می بخشد، بنابراین محتوای HDR تاثیر بسیار بهتری خواهد داشت. فناوری Pixel Contrast Booster با تقویت هر پیکسل و Dynamic Contrast Enhancer با بهبود کنتراست به طور کلی بیش از سایر فناوری های تلویزیون A80L مورد توجه قرار می گیرند.

وضوح را بهبود بخشید

پردازنده BRAVIA XR سونی، مبتنی بر فناوری XR Super Resolution، می‌تواند تک تک اشیاء را در تصویر شناسایی کرده و بافت‌های واقعی‌تری را تولید کند. این پردازنده به طور دقیق داده ها را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند تا تصاویر را با وضوح چهار برابر Full HD نمایش دهد.

تلویزیون 2023 سونی 65A80L با فناوری XR 4K Upscaling حتی می‌تواند آن‌ها را با وضوح 4K روی صفحه نمایش بازتولید کند، نویز را حذف کند و بافت و جزئیات از دست رفته را در منابع با کیفیت پایین بازتولید کند. پردازنده تلویزیون برای این منظور از پردازش دوگانه پایگاه داده استفاده می کند. ال ای دی سونی 65A80L از فناوری XR Clear Image با قابلیت جداسازی نواحی تصویر و تجربه پویا و آنالیز کادر برای حذف نویز و به حداقل رساندن تاری و افزایش وضوح استفاده می کند. با ویژگی کاهش نویز، می‌توانید ویدیوهای آنلاین را به آرامی و با حداقل تاری تماشا کنید.

افزایش رنگ

پنل XR Triluminos Pro در تلویزیون‌های سونی از یک پالت رنگ گسترده‌تر برای بازتولید هر رنگ با همان رنگ‌هایی مانند دنیای واقعی استفاده می‌کند. این پنل طیف رنگ اصلی را با دقت بیشتری نسبت به آنچه در تلویزیون های معمولی دیده می شود ارائه می دهد. بیش از یک میلیارد رنگ یا بهتر است بگوییم افزایش حجم رنگ ها در صفحه نمایش تلویزیون 4K سونی 65A80L در به دست آوردن یک تجربه واقعی تر موثر است.

بهبود حرکت

فناوری پیشرفته XR OLED Motion با شناسایی و تجزیه و تحلیل متقابل عناصر بصری کلیدی در فریم های متوالی محتوا با تاری مبارزه می کند. این فناوری فریم های اضافی را بین فریم های اصلی ایجاد و درج می کند تا محتوای اکشن صاف و بدون تاری مانند مسابقات ورزشی نمایش داده شود.

سرگرمی با کیفیت استودیو در تلویزیون سونی A80L

به طور کلی کالیبراسیون فرآیند بهینه سازی موارد مختلف در تنظیمات تصویر است که به بینندگان اجازه می دهد محتوا را با کیفیت اصلی و مطابق با دید سازنده تماشا کنند. در این زمینه بد نیست بدانید تلویزیون سونی 65A80L با مجموعه ای از حالت های کالیبره شده IMAX Enhanced، Creator و Dolby Vision می تواند دید کارگردان را هنگام نمایش فیلم به دقت منعکس کند. همچنین این تلویزیون از نرم افزار Calman Ready برای کالیبراسیون خودکار و حرفه ای پشتیبانی می کند.

حالت تطبیقی ​​کالیبره شده نتفلیکس یکی از حالت های ویژه تصویر تلویزیون است که با فرآیند بهینه سازی نور محیط کار می کند و روشنایی نمایش های نتفلیکس را با توجه به نور اتاق تنظیم می کند. تلویزیون Sony 65A80L همچنین دارای حالت کالیبره شده BRAVIA CORE است که به طور خودکار همه فیلم ها، از جمله عناوین پیشرفته IMAX را با تنظیمات بهینه تصویر برای تجربه تماشای فیلم عالی در خانه تنظیم می کند.

قدرت صدای فوق العاده با سیستم Acoustic Surface Audio+

صفحه نمایش تلویزیون سونی 65A80L لرزش فوق العاده ای دارد و باید گفت که هر قسمت از آن تبدیل به یک بلندگو برای انعکاس صوتی قدرتمند می شود تا تجربه ای همهجانبه در هماهنگی با تصویر ارائه دهد. سیستم منحصربفرد Acoustic Surface Audio+ در تلویزیون پرچمدار سونی باعث می‌شود صدا مستقیماً از محل آن روی صفحه پخش شود، بنابراین نسبت به تلویزیون‌های معمولی که فقط صدا را از زیر صفحه نمایش می‌دهند بسیار فراگیرتر خواهد بود.

به طور کلی، پیکربندی بلندگو در این تلویزیون رده بالا سونی شامل 3 بلندگوی درایور و 2 ساب ووفر است که خروجی صدای فوق العاده 50 وات دارند. قدرت صدای تلویزیون به قدری بالاست که احساس می کنید یک سیستم صوتی قدرتمند مجزا دارید.

تعدادی از فناوری های صوتی پیشرفته تلویزیون A80L

Acoustic Auto Calibration

تلویزیون 65 اینچ سونی A80L با فناوری منحصر به فرد کالیبراسیون خودکار آکوستیک و از طریق یک سنسور پیشرفته می تواند جلوه صوتی را با توجه به موقعیت کاربر از تلویزیون و اشیاء موجود در اتاق بهینه کند. دقیقاً این نوع ویژگی هوشمند است که مطمئن می شود بدون در نظر گرفتن عوامل مزاحم صدا، همیشه یک تجربه شنیداری خوب به دست می آورید.

Dolby Atmos

فناوری XR Surround یا 3D Surround Upscaling تلویزیون سونی 65A80L، بدون نیاز به خرید بلندگوهای سقفی جداگانه، صدا را به صورت مجازی از بالای سر شما از طریق بلندگوهای داخلی منتقل می کند. این تلویزیون با پشتیبانی از صدای Dolby Atmos می تواند جلوه صدای فراگیر و سه بعدی ایجاد کند، گویی همه چیز در نزدیکی شما اتفاق می افتد.

تلویزیون سونی A80L و فناوری Voice Zoom 2

فناوری Voice Zoom 2 نسخه بهبود یافته فناوری Clear Voice است که می تواند صداها را تشخیص دهد و با تجزیه و تحلیل آنها وضوح را بهبود بخشد. تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ با یک فیلتر پیشرفته، عناصر محیطی را نادیده می گیرد و وضوح صدا را بهبود می بخشد، بنابراین می توانید حتی دیالوگ های ضعیف را به وضوح بشنوید.

Acoustic Center Sync

فناوری منحصر به فرد Acoustic Center Sync وظیفه همگام سازی صدا را هنگام اتصال تلویزیون OLED سونی 65A80L و نوار صوتی سازگار بر عهده دارد. با استفاده از این فناوری، تلویزیون و نوار صوتی به عنوان یک بلندگوی مرکزی ظاهر می‌شوند که صدایی قدرتمند و فراگیر را دقیقاً همگام با رویدادهای روی صفحه نمایش برای سرگرمی‌های خانگی فراگیر منتشر می‌کند.

Ready for 360 Spatial Sound Personalizer

تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ برای ایجاد افکت فراگیر و 360 درجه با اسپیکر سونی SRS-NS7 سازگار بوده و آماده تولید صدای Dolby Atmos می باشد. تلویزیون سونی 65A80L همچنین آماده اتصال به هدفون WLA-NS7 برای دریافت صدای فراگیر شبیه سازی شده و سه بعدی است.

تلویزیون سونی 65A80L اولد با گرافیک عالی برای بازی

به طور کلی تلویزیون های OLED با کنتراست بالا، روشنایی بالا، طیف رنگی وسیع و ویژگی های منحصر به فرد بهترین گزینه برای بازی های حرفه ای هستند. تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ دارای تب تنظیمات بازی است که تمامی تنظیمات و ویژگی های بازی را به صورت یکجا و بدون هیچ گونه احتمال سردرگمی در اختیار گیمر قرار می دهد. این تلویزیون اولد دارای 2 پورت HDMI 2.1 است و بر این اساس می تواند تا زمانی که کنسول را متصل کنید، بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا کند. همچنین از نرخ نوسازی متغیر که به اختصار VRR نامیده می‌شود، با قابلیت همگام‌سازی تطبیقی ​​نرخ فریم منبع و نرخ تازه‌سازی صفحه پشتیبانی می‌کند و از لکنت و تاخیر بازی جلوگیری می‌کند.

تلویزیون های حرفه ای 2023 سونی مانند همیشه عالی هستند و دارای 2 ویژگی پیشرفته برای بازی های پلی استیشن 5 هستند. Auto HDR Tone Mapping یکی از این ویژگی ها است که تنظیمات HDR را بلافاصله پس از راه اندازی اولیه کنسول بهینه می کند تا بتوانید جزئیات را حتی در سایه های تاریک و هایلایت های روشن مشاهده کنید. . حالت تصویر ژانر خودکار یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته تلویزیون سونی 65A80L است که ضمن اتصال PS5 حالت تصویر را به Game تنظیم می کند تا تاخیر ورودی را کاهش دهد. جالب اینجاست که این ویژگی حالت تصویر را هنگام پخش فیلم از جمله فیلم های درام به حالت استاندارد برمی گرداند تا صحنه ها واضح تر شود.

خدمات سرگرمی مختلف

تلویزیون های 2023 سونی با سیستم عامل Android TV و رابط کاربری Google TV مانند قبل به فضای سرگرمی تکامل یافته برای کاربران تبدیل می شوند. تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ به شما امکان دسترسی به بیش از 700000 فیلم و نمایش تلویزیونی از سرویس‌های پخش را می‌دهد که همگی بر اساس موضوعات و ژانرهای مورد علاقه شما سازمان‌دهی شده‌اند. بیش از 10000 برنامه و بازی مستقیماً از پلتفرم Google TV در دسترس هستند. دانلود برنامه های بیشتری از فروشگاه Google Play امکان پذیر خواهد بود. جالب اینجاست که نسل جدید تلویزیون ها با فضای ذخیره سازی 2 برابر بیشتر، یعنی. 32 گیگابایت، با قابلیت دانلود برنامه و سرگرمی بیشتر!

سرویس انحصاری BRAVIA CORE سونی در دسترس مصرف کنندگان است تا بهترین فیلم های جهان را کشف کنند. سونی ادعا می کند که می توانید تا 10 فیلم بخرید و تا 24 ماه از پخش آنلاین لذت ببرید. از طریق این سرویس، حتی فیلم های پیشرفته IMAX® را می توان با تصاویر خیره کننده و صدای رسا پخش کرد. تلویزیون OLED 4K سونی 65A80L مجهز به میکروفون داخلی است و به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دستورات صوتی محتوای مورد نظر خود را جستجو کنند. دستیار هوشمند گوگل یکی از بهترین ویژگی های صوتی تلویزیون با قابلیت کنترل حتی دستگاه های سازگار متصل به حساب می آید. دکمه جستجوی صوتی اختصاصی در کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند تعبیه شده است.

برترین ویژگی های هوشمند تلویزیون 65A80L

  • Kids Profile بخش بزرگی از رابط کاربری تلویزیون های نسل جدید سونی است. به لطف این قابلیت شما قادر خواهید بود در فضایی که متعلق به کودک است، محتوایی متناسب با سن کودک ارائه دهید. زمینه مناسب سن کودکان، امکان تنظیم زمان تماشا و خواب نیز از مزایای تلویزیون هوشمند به شمار می رود.
  • Chromecast داخلی یک قطعه سخت افزاری مهم در تلویزیون سونی 65A80L است که امکان پخش مستقیم محتوای ویدیویی، تصاویر و موارد دیگر را در تلفن های هوشمند اندرویدی فراهم می کند.
  • این تلویزیون هوشمند Apple AirPlay آماده پخش مستقیم محتوا از iPhone، iPad یا Mac شما است.
  • با برنامه Apple Home و فناوری HomeKit، می‌توانید به راحتی و با خیال راحت تی وی Sony 65A80L خود را از دستگاه Apple از راه دور کنترل کنید. یا حتی از دستیار هوشمند سیری اپل برای کنترل صدا استفاده کنید.
  • کنترل از راه دور هوشمند سونی برای کنترل تمام دستگاه های متصل طراحی شده است، در حالی که کلیدهای میانبر مانند Netflix برای راه اندازی سریع این خدمات و دسترسی به خدمات ویدیویی نیز دارد. همچنین این ریموت با طراحی منحصر به فرد دارای دکمه های تخت و روکش پلی اورتان مخصوص است که به راحتی تمیز می شود. تمامی دکمه های ریموت کنترل دارای روکش آنتی باکتریال هستند.

تلویزیون هوشمند سونی 65A80L سازگار با BRAVIA CAM

تلویزیون سونی 65A80L با پشتیبانی Sony BRAVIA CAM دارای چندین ویژگی خاص خواهد بود. در واقع این یک دوربین مغناطیسی منحصر به فرد است که توسط سونی طراحی شده و به راحتی می توان آن را بالای پنل تلویزیون نصب یا جدا کرد. درب این دوربین با کلید بالایی بسته می شود، بنابراین از حریم خصوصی شما محافظت می کند. جالب است بدانید BRAVIA CAM می تواند فاصله بین شما و تلویزیون را تشخیص دهد، بنابراین روشنایی را با توجه به موقعیت شما تنظیم می کند.

با ردیابی موقعیت خود، دوربین BRAVIA می تواند تعادل صدای چپ و راست را برای آکوستیک بهینه تنظیم کند، بنابراین در هر کجا که باشید، صدایی با کیفیت بالا خواهید شنید که گویی درست در مقابل تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ نشسته اید. این دوربین با تشخیص فاصله شما زوم صدا را فعال می کند تا همیشه بتوانید دیالوگ ها را به وضوح بشنوید. Bravia Cam حتی به کاربران این امکان را می دهد که تلویزیون خود را با استفاده از حرکات یا حرکات ساده بدون نیاز به کنترل از راه دور کنترل کنند. تغییر کانال، تنظیم صدا و غیره چنین چیزهایی هستند

Sony Braviacam همچنین به شما امکان می دهد فاصله دید توصیه شده را برای کودک خود با هشدار نزدیکی تنظیم کنید زیرا در صورت نزدیک بودن بیش از حد آنها هشدار می دهد. امکان برقراری تماس تصویری (Video Chat) از صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون نیز از مزایای این دوربین است.

طراحی مینیمالیستی One Slate

اولین عاملی که در هر تلویزیونی جلب توجه می کند طراحی آن است. تلویزیون های اولد سونی نه تنها در تمامی جنبه های تصویر و صدا قابل ستایش هستند، بلکه تمامی استانداردهای طراحی مدرن در آنها پیاده سازی شده است. طراحی مینیمالیستی One Slate به کار رفته در تلویزیون سونی 65A80L، قاب و صفحه نمایش را در یک پنل ادغام می کند. طراحی قاب این دستگاه که Metal Flush Surface نام دارد، فلزی و بسیار باریک است که باعث می شود چشمان شما به طور طبیعی روی آنچه می توان روی صفحه نمایش بازی کرد متمرکز شود.

پایه تلویزیونی که در جلوی شما قرار دارد از نوع پرستیژ سه وجهی با طرح مقطع الماسی شکل جدید است که ظاهری باریکتر و البته سبکتر به آن بخشیده است. این پایه زیبایی خاصی به بدنه تلویزیون سونی A80L سایز 65 اینچ در راستای قاب بخشیده است. از طرفی می توان آن را در حالت های استاندارد، باریک و ساندبار تنظیم کرد. در حالت عادی، پایه ها با فاصله دور و نزدیک به لبه های نمایشگر قرار می گیرند. این پایه ها را می توان در مرکز و نزدیک به یکدیگر نصب کرد. در حالت ساندبار، ارتفاع پاها را می توان افزایش داد تا نوار صوتی زیر تلویزیون قرار بگیرد، بنابراین بسیار انعطاف پذیر و کارآمد هستند.

تلویزیون های OLED سونی باریک تر از همتایان LED خود هستند. تلویزیون 2023 سونی A80L به دلیل ضخامت 53 میلی متری قابل تحسین است. صرف نظر از پایه ها، تلویزیون را می توان با استفاده از پایه دیواری 300×300 میلی متری به دیوار متصل کرد.

تلویزیون هایی برای محیط زیست!

سونی با ابتکاراتی برای کاهش موثر میزان اثرات مضر بر محیط زیست، کیفیت تصویر و صدای بالا را در تلویزیون های تولیدی خود ادغام می کند. سنسور نور محیط نصب شده در تلویزیون فورکی سونی 65A80L در تنظیم روشنایی صفحه بر اساس نور اتاق نقش دارد، بنابراین مصرف انرژی را نیز بهینه می کند. حالت ذخیره انرژی خودکار این تلویزیون با کم کردن خودکار صفحه نمایش در زمانی که در مقابل آن نیستید، مصرف انرژی را کاهش می دهد.

سونی یک پنل جدید Eco را به تلویزیون های 2023 خود اضافه کرده است که شامل تمام تنظیمات مربوط به محیط است و به راحتی می توان آن را به صورت جداگانه یا یکجا تنظیم کرد. این برند حتی تلویزیون های خود را با 60 درصد مواد پلاستیکی SORPLAS قابل بازیافت توسعه می دهد و تا 48 درصد حجم پلاستیک کمتری در بسته بندی آن ها استفاده می کند. بسته بندی تلویزیون های جدید با ابعاد فشرده تر و وزن سبک تر، انتشار CO2 را تا 15 درصد کاهش می دهد.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 65A80L را مشاهده کنید. همچنین می توانید نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر به تلویزیونی با صفحه نمایش Mini LED و کیفیت تصویر 4K برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و گیمینگ با کیفیت عالی احتیاج دارید، پیشنهاد ما تلوزیون سونی X95L است. اما اگر به تلویزیون بهتر و لوکس تری برای گیمینگ و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی A95L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K سونی مدل A80L سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست