×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75CU8000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
64,900,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75CU8000
کیفیت تصویر :4K
رفرش ریت :50 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
هوش مصنوعی :SmartThings
نوع نمایشگر :Crystal UHD 4K
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

با تلویزیون سامسونگ 75CU8000 شاهد حضور فناوری های بسیار کارآمد در کیفیت و وضوح عالی هستیم. این تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر استفاده می کند. سامسونگ یک لاین از تلویزیون های ال ای دی خود را با نام کریستال در بازار جهانی عرضه می کند. این تلویزیون ها در سال 2022 بعد از اینچ با پیشوند BU معرفی می شوند. این مدل ها ممکن است در سال 2022 جایگزین مدل های کریستال با پیشوند BU شوند، همچنین برای افزایش صدای تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 75 اینچ برای اتصال به سیستم های صوتی خارجی مشکلی نخواهید داشت. این تلویزیون اتصالات گسترده ای را هم به صورت بی سیم و هم به صورت فیزیکی از طریق پورت های ورودی فراهم می کند.

علاوه بر این، سامسونگ از ویژگی Mega Contrast برای این تلویزیون برای بهبود بیشتر نسبت کنتراست در تصویر پشتیبانی می کند که می تواند رنگ سیاه را در تصویر به شکلی باورنکردنی عمیق نشان دهد. علاوه بر این، قابلیت هایی مانند Pur Color و HDR 10+ نقش مهمی در ایجاد طیف رنگی گسترده برای نمایش جزئیات کامل تصویر دارند. بخش صوتی تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمند با کیفیت صدای منحصر به فرد استفاده می کند تا در کنار کیفیت تصویر خوب CU8000 از صدایی شفاف لذت ببرید. علاوه بر این فرمت های PurColor و HDR 10+ و HLG باعث افزایش شفافیت و کیفیت رنگ های تصویر می شود تا بتوانید جزئیات بیشتری از تصاویر را در صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت بالا مشاهده کنید. کیفیت صدای تلویزیون 75CU8000 نیز بسیار خوب است و صدایی با کیفیت را در اختیار شنونده قرار می دهد.

تلویزیون SAMSUNG 75CU8000 با فناوری Multiroom Link به کاربران این امکان را می دهد که از سیستم صوتی یکپارچه و تکی بهره مند شوند و به این ترتیب توانایی شنیدن صدای واضح و دقیق را در هر نقطه از خانه فراهم می کند. یکی از این ویژگی ها که تاثیر بسزایی در کیفیت بالای تصاویر دارد، Crystal Processor 4K است که داده های تصویر را به بهترین شکل ممکن پردازش می کند. امروزه مردم به کیفیت تصویر اهمیت زیادی می دهند، حتی آن دسته از مصرف کنندگانی که علاقه چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، دوست دارند در همین مدت زمان کوتاه بهترین تصاویر را از تلویزیون دریافت کنند و این باعث افزایش فروش این تلویزیون ها شده است.

تلویزیون سامسونگ 75CU8000 ساخت 2023 میلادی

طراحی چشم نواز تلویزیون سامسونگ CU8000

این امر به بینندگان اجازه می دهد تا از وجود تصاویر غنی، جزئی، هیجان انگیز، کاملا طبیعی و واقعی بهره مند شوند و از تماشای آن لذت ببرند. علاوه بر این، جزئیات دقیق هر صحنه با وضوح کامل ارائه خواهد شد. در تلویزیون سامسونگ 75CU8000 از سیستم عامل تایزن استفاده شده است که عملکردهای هوشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانید از امکانات پیشرفته تلویزیون بهره ببرید. این رزولوشن که معادل 8 میلیون است صحنه ها را به صورت کاملا واقعی و طبیعی ارائه می دهد که شما را در آنها غرق می کند تا بتوانید در بین آنها باشید و جزئیات آنها را از نزدیک لمس کنید.

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 75 اینچ دارای ویژگی Mega Contrast نیز می باشد و بدین ترتیب تصاویر با کنتراست بالا به صورت واقعی در اختیار کاربران قرار می گیرد. عملکرد Dual LED یکی از ویژگی های جدید تلویزیون های 2023 سامسونگ است که باعث افزایش سطح کنتراست، دقت رنگ و عمق می شود. به همین دلیل تصاویر با عمق بیشتر و به شکلی هیجان انگیزتر، طبیعی و واقعی تر و با رنگ های جذاب و غنی به نمایش در می آیند. این پردازنده قدرتمند داده های تصویر را با سرعت بالایی پردازش و تجزیه و تحلیل می کند. اما وظیفه Crystal Processor 4K به همین جا ختم نمی شود. این پردازنده قبل از نمایش تصاویر کنتراست و شفافیت رنگ ها را در تصویر افزایش می دهد تا تصاویری زیبا و با کیفیت را به نمایش بگذارد.

وضوح استثنایی در هر صحنه با این تلویزیون

این شرکت مانند سال های گذشته تلویزیون 2023 سامسونگ 75CU8000 را به فناوری های بی شماری در بخش تصویربرداری مجهز کرده است تا کاربران بتوانند وضوح استثنایی را در هر صحنه ببینند. همه تولیدکنندگان توجه دارند که محصولی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند که لحظات پاکی را برای آنها رقم بزند. یعنی علاوه بر ارائه کیفیت تصویر عالی، از تکنولوژی های خاص و متفاوتی استفاده می کنند تا صحنه ها با بهترین کیفیت ممکن ارائه شوند. همانطور که گفته شد تلویزیون 75 اینچ ُسامسونگ CU8000 از کیفیت تصویر 4K بهره می برد. با این کیفیت تصاویر به زیبایی بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شوند.

در ابتدا باید به قابلیت Contrast Enhancer اشاره کرد که با افزایش کنتراست محتوا را طبیعی و واقعی تر جلوه می دهد و با رنگ های جذاب و رنگارنگ به شکلی هیجان انگیز ارائه می شود. دیگر نگران نمایش صحنه های سریع نباشید زیرا سامسونگ به این تلویزیون 75 اینچی 4K Motion Rate 120+ اضافه کرده است که باعث می شود تلویزیون از نرخ تازه سازی بالایی برخوردار شود.

به این ترتیب می تواند صحنه های پرسرعتی مانند فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی را به صورت تمیز و روان، بدون تاری و نویز، با وضوح بالا و به صورت مداوم در اختیار کاربران قرار دهد. شایان ذکر است که تلویزیون کریستال سامسونگ 75CU8000 دارای فناوری Micro Dimming می باشد که باعث می شود محتوا با عمق بیشتری بازتولید شود، یعنی این قابلیت به شما امکان دیدن تصاویر کاملا طبیعی و واقعی را می دهد.

سایر مشخصات تصویر 

انقلاب جدیدی از صحنه ها توسط این موتور پردازشی ارائه شده است که باعث می شود کاربران از تصاویر لذت بیشتری ببرند. این ویژگی با شناسایی رنگ ها در تصویر، کنتراست آنها را افزایش می دهد تا رنگ ها واقعی تر به نظر برسند. Dynamic Crystal Color به نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر کمک می کند. برخی از ویژگی های تصویری دیگر تلویزیون سامسونگ 75CU8000 را در زیر شرح داده ایم. همچنین باید گفت که تلویزیون سامسونگ CU8000 با استفاده از این تراشه پیشرفته، قادر به بهبود تصاویر و پردازش دقیق آنها خواهد بود و در نتیجه آنها را با پیکسل های شفاف و غنی به نمایش می گذارد.

فناوری Mega Contrast که یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 75 اینچ است، سطح کنتراست تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با افزایش کنتراست، جزئیات بیشتری در تصاویر نمایش داده می شود. عملکرد Mega Contrast: این عملکرد که یکی از جدیدترین فناوری های سامسونگ است، کیفیت تصویر را به ابعاد جدیدی می برد. با فناوری Mega Contrast، هر تصویری که در تلویزیون سامسونگ 75CU8000 پخش می‌شود، دقیقاً درجه‌بندی می‌شود تا کنتراست آن افزایش یابد.

تلویزیون سامسونگ 75CU8000 و ویژگی های صوتی 

وجود فناوری Dolby Digital Plus باعث می شود تا این حجم صدا به صورت جامع و کامل و جهانی در فضای اتاق جریان داشته باشد تا کاربران بتوانند جزئیات ریز و دقیق را بشنوند. با ویژگی جدید Game View، اندازه تصویر صفحه نمایش به اندازه استاندارد بازی تنظیم می شود تا کیفیت واقعی تصویر درون بازی حفظ شود. همچنین Game Bar یکی از قابلیت های مفید بازی است که منوی ویژه ای را برای گیمرها ایجاد می کند. علاوه بر این، سیستم کابلی مخفی روی پایه های "تلویزیون سامسونگ 75CU8000" وجود دارد که با مسیریابی کابل ها، گیجی پنل عقب را از بین می برد و ظاهر شیک تری به تلویزیون می بخشد.

داشتن پورت RF نیز می تواند باعث خوشحالی کاربران شود زیرا از طریق آن می توانید کانال های رادیویی با فرکانس های دقیق داشته باشید. پورت LAN همچنین اتصال اینترنت به تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 75 اینچ را فراهم می کند. پورت نوری صداهای دیجیتالی با کیفیت بالا را بدون نیاز به کابل اضافی منتقل می کند. با این کانال های مجازی، صدای تلویزیون بین کانال های واقعی و مجازی تقسیم می شود. در نتیجه صدایی که می شنوید کاملاً سه بعدی خواهد بود. این فناوری عالی تجربه جدیدی از صداها را به شما می دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 

با فناوری Connect Share می توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را به یک مرکز بازی و سرگرمی تبدیل کنید و لحظات شاد و مفرحی را در کنار دوستان و عزیزان خود سپری کنید. تلویزیون سامسونگ 75CU8000 مانند سایر مدل های مدرن سامسونگ دارای ویژگی SmartThings می باشد. با این قابلیت می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند سامسونگ را به هم متصل کرده و عملکرد آن ها را کنترل کنید. این محصول 2023 سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن است، بنابراین عملکرد بهتری خواهد داشت و کاربران می توانند به سرعت به محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشند. سیستم عامل تایزن رابط کاربری بسیار روان و ساده ای دارد.

کار با منوی اصلی آن بسیار آسان است و راحت ترین دسترسی ها برای کاربران در نظر گرفته شده است. دستیارهای صوتی الکسا و گوگل در این تلویزیون پشتیبانی می شوند. شرکت های گوگل و آمازون در حال طراحی این دستیارهای صوتی در قالب یک دستگاه کوچک هستند. این وسایل که در دنیای مدرن امروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، حالت رباتیک دارند.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ 75CU8000 وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید این تلویزیون هوشمند سامسونگ را با ارزان ترین قیمت، ضمانت سلامت و اصالت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از دوزین کالا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. اما در صورتی که به دنبال یک تلویزیون بهتر برای استفاده معمولی و خانگی هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 نیز بروید. همچنین اگر به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی احتیاج دارید، ما تلویزیون سامسونگ 75CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8000 سایز 75 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU8000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 32(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 31.4(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست