×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
74,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75Q60C یکی از تلویزیون های سال 2023 می باشد این محصول که جزو سری 6 تلویزیون سامسونگ می باشد گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و تماشای حرفه ای فیلم و سریال می باشد. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ همان مدل تلویزیون Q65C سامسونگ است و به جز تفاوت در کشور مونتاژ، طراحی اولیه و برخی فناوری ها، تفاوت قابل توجهی وجود ندارد. تلویزیون Q60C یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ با صفحه نمایش QLED در سال 2023 می باشد. این تلویزیون در واقع مدل جدیدتری است و جایگزین تلویزیون Q60B سامسونگ می شود که سال گذشته معرفی و روانه بازار شد.

تلویزیون سامسونگ Q60C دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است. تلویزیون مذکور همانند مدل سال گذشته دارای پردازنده Quantum Processor Lite 4K بوده و با کمک فناوری 4K Upscaling می تواند وضوح محتوای بازتولید شده را بهبود بخشد. در نتیجه حتی محتوای بی کیفیت نیز با وضوح بهتر و کیفیت تصویر تا 4K در این مدل نمایش داده می شود تا از تماشای آن لذت بیشتری ببرید. علاوه بر این، به لطف عملکرد کاهش نویز، قابلیت کاهش یا حذف نویز در تصاویر و صحنه های بازتولید شده را دارد.

تلویزیون 75Q60C دارای فناوری کوانتوم HDR است و از محتوای HDR در فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. با استفاده از فناوری HDR10+ Adaptive در این محصول، هنگام پخش محتوای HDR10+، از سنسور نور و عملکرد تشخیص روشنایی تلویزیون استفاده می‌شود تا با توجه به شرایط نور محیط، تصاویر را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. علاوه بر عناصر ذکر شده، تلویزیون به فناوری Contrast Enhancer و قابلیت بهبود کنتراست نرم افزار تصویر نمایش داده شده مجهز شده است تا بتوانید صحنه ها را با کیفیت بهتری تماشا کنید. سامسونگ تلویزیون مورد نظر را به صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 60 هرتز مجهز می کند. با کمک فناوری Picture Clarity و ویژگی هایی مانند Motion Rate 120 در این مدل می توانید تصاویر و صحنه های پخش صاف و روان را تجربه کنید.

تلویزیون سامسونگ 75Q60C ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 75Q60C دارای پنل VA است و نور پس زمینه آن Edge LED است. در تلویزیون روبروی شما از فناوری Dual LED برای تولید رنگ های سرد و گرم به صورت جداگانه استفاده می شود تا بتوانید محتوا را با کنتراست و رنگ های بهتری مشاهده کنید. نور پس‌زمینه در تلویزیون 2023 سامسونگ 75Q60C با فناوری Supreme UHD Dimming کنترل می‌شود و خبری از کاهش نور محلی نیست. این تلویزیون دارای صفحه نمایش با تکنولوژی ذرات کوانتومی و عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) است و قابلیت نمایش 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را دارد. همچنین تلویزیون مذکور دارای گواهی Pantone و Pantone SkinTone Validated بوده و می تواند تصاویر و صحنه ها را با رنگ های واقعی و دقیق تری نسبت به تلویزیون های کریستالی سامسونگ به بیننده نشان دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q60C مجهز به سیستم عامل تایزن 7 است که نسبت به قبل بهبود یافته است. این مدل قابلیت نصب برنامه های مختص سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندروید را روی آن نصب کنید. این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می کند. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ میکروفون داخلی ندارد و اگر می خواهید از دستورات صوتی استفاده کنید باید از ریموت کنترل هوشمند آن استفاده کنید. تلویزیون 4K سامسونگ 75Q60C دارای ریموت کنترل مدل جدید TM2360E است که عملکردی مشابه مدل سال قبل دارد اما از نظر طراحی کمی کوچکتر است.

این ریموت کنترل هوشمند مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می توانید آن را از طریق پورت USB Type-C یا پنل خورشیدی (SolarCell) شارژ کنید. تلویزیون سامسونگ 75Q60C از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و کاربر می تواند از طریق تلویزیون با استفاده از داشبورد هوشمند SmartThings، لوازم خانگی هوشمند تحت شبکه را مدیریت و کنترل کند. علاوه بر این تلویزیون مذکور قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند را نیز دارد و کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن موبایل SmartThings تلویزیون را کنترل کند. همچنین قابلیت انتقال صدا، تصویر و محتوا از گوشی هوشمند (اندروید و iOS) به تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از تماشای محتوا یا صفحه نمایش موبایل در صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

به لطف عملکرد Basic Smart Calibration و از طریق برنامه SmartThings می توانید تنظیمات تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q60C را با استفاده از برخی از تلفن های همراه سازگار به صورت هوشمند کالیبره کنید تا کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. با استفاده از قابلیت Multi-View در این مدل می توانید 2 مطلب از 2 ورودی مختلف را به صورت همزمان در یک صفحه مشاهده کنید. اگر قصد دارید از طریق تلویزیون فوق تماس تصویری داشته باشید، کافی است برنامه Google Meet را نصب کرده و یک تلفن همراه یا وب کم سازگار را به تلویزیون متصل کنید. امسال، سامسونگ در حال ورود به دنیای بلاک چین است و از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در تلویزیون های خود برای سال 2023 پشتیبانی می کند.

تلویزیون آینده دارای پلت فرم Art NFT است و به لطف آن، می توانید به راحتی به برخی از فروشگاه های مرتبط با NFT دسترسی داشته باشید. ال ای دی سامسونگ 75Q60C مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارد. علاوه بر این، به لطف عملکرد Extended PVR در این محصول، می توانید برنامه در حال پخش را در حافظه خارجی ذخیره کنید تا بتوانید بعداً در زمان مناسب آن را تماشا کنید. امسال، سامسونگ در حال ورود به دنیای بلاک چین است و از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در تلویزیون های خود برای سال 2023 پشتیبانی می کند. تلویزیون آینده دارای پلت فرم Art NFT است و به لطف آن، می توانید به راحتی به برخی از فروشگاه های مرتبط با NFT دسترسی داشته باشید.

تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q60C مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارد. علاوه بر این، به لطف عملکرد Extended PVR در این محصول، می توانید برنامه در حال پخش را در حافظه خارجی ذخیره کنید تا بتوانید بعداً در زمان مناسب آن را تماشا کنید. امسال، سامسونگ در حال ورود به دنیای بلاک چین است و از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در تلویزیون های خود برای سال 2023 پشتیبانی می کند. تلویزیون آینده دارای پلت فرم Art NFT است و به لطف آن، می توانید به راحتی به برخی از فروشگاه های مرتبط با NFT دسترسی داشته باشید. تلویزیون SAMSUNG 75Q60C مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارد.

علاوه بر این، به لطف عملکرد Extended PVR در این محصول، می توانید برنامه در حال پخش را در حافظه خارجی ذخیره کنید تا بتوانید بعداً در زمان مناسب آن را تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ 75Q60C مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارد. علاوه بر این، به لطف عملکرد Extended PVR در این محصول، می توانید برنامه در حال پخش را در حافظه خارجی ذخیره کنید تا بتوانید بعداً در زمان مناسب آن را تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی است و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارد. علاوه بر این، به لطف عملکرد Extended PVR در این محصول، می توانید برنامه در حال پخش را در حافظه خارجی ذخیره کنید تا بتوانید بعداً در زمان مناسب آن را تماشا کنید.

تلویزیون سامسونگ 75Q60C مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و قابلیت ارائه صدای استریو به شنونده را دارد. این مدل دارای 2 بلندگو هر کدام 10 وات و توان خروجی کل 20 وات است که برای تلویزیون 75 اینچی راضی کننده نیست. البته با خرید ساندبار مجزا یا سیستم سینمای خانگی می توانید صدا را با جزئیات و کیفیت بهتری تجربه کنید. تلویزیون مذکور دارای فناوری Q-Symphony نسخه 3.0 است که قابلیت جداسازی صدا را بهتر از نسخه قبلی خود دارد.

هنگامی که تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ را (از طریق وای فای یا کابل نوری و HDMI) به نوارهای صوتی سامسونگ سازگار با فناوری ذکر شده متصل می کنید، می توانید صدای بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی را به طور همزمان بشنوید و صدای قوی تری را تجربه کنید. این محصول دارای فناوری صدای Dolby MS12 2ch است که شامل فناوری هایی مانند Dolby Audio، Dolby Digital Plus و Dolby Digital می شود و در هنگام پخش محتوای سازگار صدایی با کیفیت بهتر را بازتولید می کند.

به لطف فناوری Adaptive Sound در این محصول، صدای خروجی با توجه به محتوای در حال پخش بهبود می یابد. با فناوری Object Tracking Sound Lite، این مدل می تواند صداها را تقریباً در جایی که در صحنه اتفاق می افتد ایجاد کند، بنابراین می توانید از تماشای برنامه های مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید. تلویزیون مذکور مجهز به بلوتوث نسخه 5.2 و قابلیت بلوتوث Audio می باشد که در نتیجه می توانید صدا را از تلویزیون به صورت بی سیم (از طریق بلوتوث) به نوار صوتی، سیستم صوتی و سایر دستگاه های سازگار پخش کنید.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ قابلیت Dual Audio را دارد و امکان اتصال همزمان 2 دستگاه بلوتوث (مانند Samsung Galaxy Buds) به آن وجود دارد. امسال در تلویزیون‌های 2023 سامسونگ شاهد ویژگی جدید سوئیچ خودکار Buds هستیم که از ویژگی سوئیچ خودکار در هندزفری گلکسی بادز سامسونگ پشتیبانی می‌کند. به لطف ویژگی ذکر شده، امکان جابجایی هوشمند گلکسی بادز سازگار سامسونگ بین این تلویزیون و سایر دستگاه های سازگار وجود دارد که خبر خوبی برای دارندگان این هندزفری بلوتوث است.

تلویزیون سامسونگ 75Q60C مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و تلویزیون بازی محسوب نمی شود. بازی هایی با حداکثر وضوح و کیفیت تصویر 4K@60Hz را می توانید در این مدل تجربه کنید که برای بازی های حرفه ای مناسب نیست. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 75 اینچ دارای حالت بازی و فناوری ALLM است تا با ارائه تاخیر ورودی کمتر، تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد. تلویزیون مذکور دارای منوی Gaming Hub است که شامل برخی از ویژگی های مرتبط با بازی مانند خدمات بازی ابری است. با استفاده از سرویس های بازی ابری (مانند GeForce NOW) می توانید بدون نیاز به کنسول بازی یا سیستم بازی و تنها با کمک اینترنت پرسرعت و با کیفیت و خرید اشتراک سرویس مورد نظر به صورت آنلاین بازی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که منوی Gaming Hub و خدمات بازی ابری فقط در مناطق جغرافیایی خاصی در دسترس هستند. تلویزیون سامسونگ 75Q60C از استاندارد HGiG پشتیبانی می کند، بنابراین هنگام نمایش بازی های HDR سازگار، کاربر می تواند تصاویر و صحنه های با کیفیت تری را تجربه کند. تلویزیون پیش روی شما دارای فناوری Motion Xcelerator است که این قابلیت را دارد که صحنه های روان و روان را در حین بازی نمایش دهد تا بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. سامسونگ در تلویزیون های 2023 خود (از جمله این مدل) از Game Bar 3.0 استفاده می کند که راحتی و عملکرد بیشتری را نسبت به نسخه قبلی در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از قابلیت های جدید تلویزیون های سامسونگ امسال قابلیت Virtual Aim Point است که با فعال سازی قابلیت مذکور نقطه هدف مجازی برای هدف گیری بهتر روی صفحه ظاهر می شود که برای تیراندازی و بازی های تیراندازی اول شخص مفید است. علاوه بر عملکرد Mini Map Zoom که سال گذشته معرفی شد، این محصول دارای عملکرد MiniMap Sharing نیز می باشد، بنابراین می توانید بخشی از تصویر (مانند نقشه بازی) را در صفحه دیگری به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری بر روی نقشه داشته باشید و بازی به گفته سامسونگ، ممکن است ویژگی مذکور در زمان خرید در دسترس کاربران نباشد، اما بعداً با یک آپدیت به تلویزیون اضافه خواهد شد.

تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) مناسب است. با توجه به ویژگی های ذکر شده، تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل 9 (PS5 و XSX) مناسب نیست و در صورت اتصال نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها استفاده کنید. به گفته سامسونگ، ممکن است ویژگی مذکور در زمان خرید برای کاربران در دسترس نباشد، اما بعداً با یک آپدیت به تلویزیون اضافه خواهد شد. تلویزیون سامسونگ 75Q60C برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) مناسب است.

با توجه به ویژگی های ذکر شده، تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل 9 (PS5 و XSX) مناسب نیست و در صورت اتصال نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها استفاده کنید. به گفته سامسونگ، ممکن است ویژگی مذکور در زمان خرید برای کاربران در دسترس نباشد، اما بعداً با یک آپدیت به تلویزیون اضافه خواهد شد. تلویزیون مذکور برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) مناسب است. با توجه به ویژگی های ذکر شده، تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل 9 (PS5 و XSX) مناسب نیست و در صورت اتصال نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت این کنسول ها استفاده کنید.

طراحی تلویزیون 75 اینچی سامسونگ Q60C شیک و باریک است اما در مقایسه با مدل سال گذشته حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد. سامسونگ از زبان طراحی AirSlim برای کاهش ضخامت تلویزیون و طراحی 3 بدون فریم برای کاهش حاشیه صفحه نمایش از این تلویزیون برای عرضه محصولی زیبا استفاده شده است. پایه های تلویزیون مذکور به صورت مستقیم در دو طرف تلویزیون قرار دارند و برای نصب آنها نیازی به پیچ نیست.

بر خلاف سایزهای کوچکتر این محصول، پایه های تلویزیون در 4 حالت مختلف قابل تنظیم هستند و می توانید با توجه به ابعاد میز و نیاز خود، پایه ها را در حالتی مناسب نصب کنید. همچنین در پشت بدنه این تلویزیون شکاف هایی برای مدیریت و سازماندهی کابل های متصل به تلویزیون تعبیه شده است تا در صورت نیاز بتوانید کابل ها را از آن عبور دهید. جعبه این مدل بسته بندی اکو بوده و از مقوای پایدار ساخته شده است و به گونه ای است که می توانید با برش دادن جعبه، مقوایی زیبا یا کاردستی از آن بسازید.

تا اینجای کار سعی کردیم مهم ترین فناوری ها و قابلیت های تلویزیون آینده را ذکر کنیم اما برای مشاهده تمامی ویژگی های این تلویزیون می توانید به قسمت مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. در این صفحه فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت این محصول و خرید تلویزیون سامسونگ 75Q60C را با قیمت ارزان و گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه خریداری نمایید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، تلویزیون سامسونگ CU8500 را پیشنهاد می کنیم که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم مناسب و رضایت بخش است. برای افرادی که به دنبال تلویزیون بهتر هستند، گزینه مناسبی تلویزیون Q70C سامسونگ است که هم برای مصارف خانگی و هم برای تماشای فیلم حرفه ای و هم برای اتصال به کنسول های بازی نسل 9 مناسب است.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست