×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 85CU8000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
99,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :85CU8000
کیفیت تصویر :4K
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
هوش مصنوعی :SmartThings
نوع نمایشگر :Crystal UHD 4K
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 85CU8000 یکی از جذاب ترین مدل های کریستالی سامسونگ در سال 2023 می باشد که به دلیل وجود فناوری کریستال و Crystal Processor 4K قادر به ارائه بهترین وضوح تصویر با درخشان ترین رنگ ها خواهد بود. این تلویزیون در قسمت تصویر خود از فناوری هایی مانند Dynamic Crystal Color و HDR 10+ بهره می برد که کاربر را وادار به تماشای محتوا با کیفیت عالی می کند. سامسونگ از فناوری Contrast Enhancer برای بهبود نسبت کنتراست این صفحه تلویزیون استفاده می کند که به شما امکان می دهد تصاویری با رنگ های واقعی و جزئیات دقیق داشته باشید.

در قسمت صوتی تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ از سیستم صوتی قدرتمند و توانمندی استفاده شده است که قادر خواهد بود قدرتی بسیار بالا و به صورت کاملا تمیز و روان در اختیار بیننده قرار دهد. فناوری Object Tracking Sound یکی از فناوری های مورد استفاده در قسمت صدا تلویزیون 85 اینچ سامسونگ است که باعث می شود با توجه به حرکت اجسام در صحنه صدای واقعی داشته باشید.

صدا و تصویر در تلویزیون سامسونگ CU8000 با کیفیت بالا در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید یادگیری تماشای محتوا را با کیفیت فوق العاده بالا تجربه کنید. تلویزیون سامسونگ را می توان گزینه بسیار مناسبی برای تماشای محتوای HDR دانست زیرا توانایی بالایی در بازتولید چنین مطالبی دارد.

سیستم عامل تایزن ویژگی های جذاب و هیجان انگیز زیادی را برای تلویزیون 85CU8000 سامسونگ به ارمغان آورده است که از جمله آنها می توان به قابلیت SmartThings برای کنترل و مدیریت سایر دستگاه های هوشمند سازگار در خانه اشاره کرد. این تلویزیون از دستیار صوتی بیکسبی نیز پشتیبانی می کند و قابلیت کنترل صوتی و جستجو را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تلویزیون سامسونگ 85CU8000 ساخت 2023 میلادی

دنیایی از رنگ های غنی با رنگ کریستالی پویا

از فناوری های به کار رفته در سری جدید تلویزیون های کریستالی سامسونگ می توان به فناوری Dynamic Crystal Color اشاره کرد. این فناوری پالت رنگی گسترده تلویزیون سامسونگ را با دقت و وضوح عالی روی صفحه نمایش می دهد. این فناوری پیشرفته توانایی بازتولید بیش از یک میلیارد رنگ پویا و غنی را دارد که آنها را با جزئیات واضح و بسیار دقیق به تصویر می کشد.

فناوری پیشرفته Dynamic Crystal Color با قابلیت نمایش رنگ های غنی و باکیفیت می تواند سطوح رنگی متفاوتی را بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ 85CU8000 نمایش دهد و با تثبیت رنگ بی نقص دقت بی نظیری را به نمایش بگذارد. با خرید تلویزیون کریستالی سامسونگ، وضوح رنگی را دارید که مدل های LED نمی توانند ارائه دهند.

دنیایی از رنگ های غنی با رنگ کریستالی پویا در تلویزیون سامسونگ CU8000

پردازنده Crystal 4K سامسونگ

Crystal Processor 4K یکی از پردازنده های منحصر به فرد و قدرتمند سامسونگ است که در تلویزیون های کریستال استفاده می شود. از سال 2020 به بعد تلویزیون های کریستالی با پردازنده کریستال 4K عرضه می شوند که هر ساله با تغییراتی همراه می شود. تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ مجهز به همین پردازنده است که نوعی پردازنده ویدئویی است که عملکرد آن محدود به پردازش منابع بصری است. سامسونگ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد پردازنده ارائه نمی دهد، اما ظاهراً این یک پردازنده 4 هسته ای است که ورودی ها را به سرعت تجزیه و تحلیل می کند و آنها را برای کیفیت عالی 4K بهینه می کند.

موتور پردازش تصویر Crystal 4K به طور خودکار داده های ورودی را تجزیه و تحلیل می کند و منابع با وضوح کمتر از 4K را شناسایی می کند. فناوری ارتقاء مقیاس 4K این پردازنده تضمین می کند که چنین منابعی به 4K ارتقا یافته اند. بهبود وضوح، بهینه سازی نسبت کنتراست و افزایش HDR از جمله ویژگی های پیشرفته این پردازنده برای نمایش انواع محتوا با کیفیت بهتر در تلویزیون 4K سامسونگ 85CU8000 است.

پردازنده Crystal 4K سامسونگ CU8000

افزایش کنتراست در تلویزیون 85CU8000

سامسونگ در ساختار تلویزیون CU8000 از پنل VA استفاده می کند که نسبت کنتراست بسیار خوبی را نسبت به سایر پنل ها ارائه خواهد کرد. نسبت کنتراست بالاتر، که به معنای کنتراست محسوس‌تر بین رنگ‌های تیره و روشن است، به نمایش بهتر صحنه‌ها، به خصوص در اتاق‌های تاریک کمک می‌کند.

سامسونگ سطح بسیار خوبی از روشنایی را در صفحه تلویزیون 85 اینچی سامسونگ ایجاد کرده است، اما برای بهبود روشنایی صفحه نمایش از کم نور موضعی استفاده نکرده است. البته سامسونگ در مشخصات تلویزیون به عملکرد سخت افزاری UHD Dimming با قابلیت تنظیم نور با تقسیم تصاویر به چند قسمت مجزا و محاسبه میزان رنگ های سیاه و سفید اشاره کرده است. او همچنین به ویژگی Contrast Enhancer با قابلیت تنظیم پویا کنتراست با عمق بخشیدن به رنگ ها اشاره می کند. به طور کلی، نسبت کنتراست عالی ایجاد شده در تلویزیون 2023 سامسونگ 85CU8000 وضوحی فراتر از انتظارات را ارائه می دهد، به خصوص هنگام نمایش محتوای فیلم در یک اتاق تاریک.

یک تجربه تماشای فیلم فوق العاده

با دسترسی به فضای رنگی DCI-P3، تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ یک تلویزیون عالی برای تماشای محتوای HDR و فیلم ها و سریال ها خواهد بود. این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت های HDR10+ و HLG برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال در دسترس خواهد بود.

با استفاده از ویژگی HDR در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85CU8000 امکان تنظیم نور را برای نمایش جزئیات بصری بیشتر در صحنه ها فراهم کرده است. سطح روشنایی تلویزیون را می توان با توجه به محیط از طریق عملکرد تشخیص روشنایی مبتنی بر حسگر هوشمند تنظیم کرد، اما به طور کلی، حداکثر روشنایی آن برای محتوای HDR ایده آل نخواهد بود. تلویزیون 85 اینچی سامسونگ با حالت فیلم ساز که به اختصار FMM نامیده می شود، می تواند بدون اعمال جلوه های مصنوعی یا افکت های پردازش حرکت، فیلم هایی با کیفیت واقعی و مطابق با دید سازنده بسازد.

یک تجربه بازی عالی با تلویزیون مقرون به صرفه

اگرچه تلویزیون سامسونگ 85CU8000 یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای نیست و تمام ویژگی های مورد نیاز برای بازی های حرفه ای را ندارد، اما در قسمت گیمینگ خود به برخی از ویژگی های مفید و کلیدی مجهز شده است تا امکان انجام بازی های رضایت بخشی را برای کاربران خود فراهم کند. تاخیر ورودی در این تلویزیون در حالت بازی بسیار کم است، بنابراین منبع ورودی به صورت پاسخگو ارسال می شود. حالت بازی بر کیفیت تصویر بازی تأثیر نمی گذارد، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را برای بازی فعال کنید.

حالت بازی خودکار یا عملکرد ALLM به محض اتصال کنسول، حالت تصویر تلویزیون را به حالت بازی تغییر می‌دهد و نیازی نیست هر بار که کنسول بازی را وصل می‌کنید حالت بازی را به صورت دستی تنظیم کنید. بازی‌های 4K را می‌توان با فرکانس 60 هرتز در تلویزیون‌ها بازی کرد و به دلیل عدم سازگاری با VRR، برای کنسول‌های جدیدتر بهینه‌سازی نشده‌اند. سامسونگ در وب سایت رسمی خود به فناوری Motion Xcelerator برای بهبود نمایشگر اکشن اشاره کرده است. این فناوری به طور خودکار فریم های از دست رفته را ارزیابی و جبران می کند تا صحنه های سریع به آرامی و بدون تاری نمایش داده شوند. حالت HGiG همچنین یکی از ویژگی های عالی در بخش بازی تلویزیون کریستال سامسونگ 85CU8000 است که رنگ های غنی را در محتوای بازی HDR نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 85CU8000 مجهز به منوی هوشمند و انحصاری به نام Gaming Hub است. به لطف این منو، می توانید به راحتی به برخی از خدمات بازی های ابری مانند NVIDIA Geforce NOW دسترسی داشته باشید. البته در دسترس بودن خدمات در منوی این بازی بر اساس منطقه جغرافیایی متفاوت است. همچنین برای دسترسی به بازی های آنلاین باید یک اشتراک جداگانه خریداری کنید.

قدرت و کیفیت صدا بهینه

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ CU8000 علاوه بر سیستم ویدیویی باکیفیت و قدرتمند خود با توجه به محتوای پخش شده صدایی قدرتمند، رسا و شفاف را نیز در اختیار بیننده قرار خواهد داد. بلندگوهای به کار رفته در ساختار تلویزیون مجهز به صدای خروجی مجموعا 20 وات هستند. از آنجایی که تلویزیون هنگام پخش صدا در سطوح متوسط ​​عملکرد بهتری دارد، بهتر است آن را در محیطی با نویز کمتر قرار دهید. میزان اعوجاج صدا در این تلویزیون جدید نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است. فناوری پیشرفته Adaptive Sound می تواند بدون توجه به صدای آزاردهنده محیط، خروجی صدا را برای محتوا به بهترین شکل تنظیم کند.

سایر فناوری های صوتی تلویزیون 2023 سامسونگ 85CU8000

  • OTS Lite-type Object Tracking Sound یکی از فناوری های صوتی مورد استفاده در قسمت صدای تلویزیون کریستال سامسونگ است که صدای اجسام موجود در صحنه را ردیابی می کند و صدایی دقیق و واقعی با جزئیات کامل را در اختیار شما قرار می دهد.
  • اگر قصد دارید تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ را به نوارهای صوتی جدیدتر سامسونگ وصل کنید، ویژگی انحصاری Q-Symphony برای شما بسیار مفید خواهد بود. از این عملکرد برای همگام سازی بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون استفاده می شود و با استفاده از آن می توانید وضوح صدای شگفت انگیز را در محیط اطراف خود احساس کنید.
  •   ویژگی بلوتوث صوتی به شما این امکان را می دهد که آهنگ های مورد علاقه خود را در سایر دستگاه های تلویزیون سامسونگ پخش کنید. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث به تلویزیون وجود دارد.
  • تلویزیون SAMSUNG 85CU8000 با عملکرد جدید سوئیچ خودکار Buds این امکان را فراهم می کند که به طور خودکار بین تلویزیون و تلفن هوشمند سوئیچ شود هنگامی که هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds به عملکرد سوئیچ خودکار متصل است.
  • اتصال Wi-Fi در ال ای دی سامسونگ 85CU8000 امکان پذیر است و با Multiroom Link کاربران می توانند به بلندگوهای سازگار در اتاق های دیگر خانه متصل شوند. علاوه بر این، قابلیت کنترل و مدیریت تمامی این دستگاه های صوتی توسط عملکرد Multiroom Link ارائه شده است.

ظرافت و زیبایی در جزئیات طراحی تلویزیون

تمامی تلویزیون های 2023 سامسونگ از جمله تلویزیون اسمارت 85CU8000 از نظر طراحی رتبه بسیار بالایی را کسب کردند و نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کردند. اول از همه باید گفت که کیفیت ساخت خوبی دارد و با وجود اینکه اکثر قطعات آن پلاستیکی است اما بادوام است. سامسونگ با رونمایی از سبک منحصر به فرد AirSlim به چالش کشیدن دسته طراحی تلویزیون ادامه می دهد. این سبک با به حداقل رساندن ضخامت بدنه ظاهری عالی ایجاد می کند. ضخامت پنل تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ تنها حدود 25.7 میلی متر است که می توان آن را به بهترین شکل روی دیوار قرار داد و هارمونی جذابی با دکوراسیون ایجاد کرد.

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ با پایه های زیبا و دو طرفه خود با قرار دادن روی میز منظره ای شیک و بسیار خیره کننده ایجاد خواهد کرد. این پایه ها که در دو طرف نمایشگر قرار می گیرند دارای دو موقعیت ارتفاع قابل تنظیم هستند. با افزایش ارتفاع پاها می توان ساندبار را زیر تلویزیون قرار داد در حالی که در حالت دیگر صفحه نمایش به میز نزدیکتر است. به طور کلی پایه ها از استحکام لازم برای پشتیبانی از پنل نمایشگر برخوردار هستند.

سامسونگ در پنل پشتی تلویزیون فوکی 85CU8000 راه حل خیلی حرفه ای مدیریت کابل ارائه نکرده است، اما با عبور کابل ها از طریق کانال های پشت پنل، اقداماتی را انجام داده است تا با کمک براکت های کوچک شایان ذکر است که سامسونگ با کاهش ضخامت قاب صفحه نمایش و بدون توجه به عناصر پیچیده در ظاهر و همچنین ارائه تجربه بصری جامع تری به خوبی توانسته است سبکی مینیمال و کاربرپسند ایجاد کند.

دسترسی گسترده به سرگرمی با سیستم عامل تایزن 2023

سامسونگ از نسخه جدید سیستم عامل تایزن در سری تلویزیون های 2023 خود از جمله 85CU8000 استفاده می کند. Smart Hub سامسونگ مرور و کشف محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را برای پخش فیلم ها، بازی ها و نمایش هایی که دوست دارید صرف کنید. بخش هوم نیز مانند نسل قبل، بخش های اصلی رسانه، پس زمینه و مرکز بازی را در یک صفحه ارائه می دهد.

با خرید تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ به طور پیش فرض به سرویس های پخش محبوب مختلف مانند Netflix، YouTube، Disney+، Apple TV و Prime Video دسترسی خواهید داشت. زمان انجام این برنامه ها کاهش می یابد و دسترسی به خدمات آنها آسان تر می شود. اپ استور سامسونگ در تلویزیون سامسونگ سی یو 8000 دسترسی به تمام خدمات پخش اصلی را فراهم می کند و مجموعه ای چشمگیر از برنامه ها را میزبانی می کند.

با استفاده از سرویس Samsung TV Plus، به خدمات رایگان شامل بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش دسترسی خواهید داشت. البته این سرویس فقط در برخی از مناطق جغرافیایی در دسترس است. از برنامه Samsung Health می‌توانید آمار روزانه سلامتی و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. به طور کلی، برای استفاده از خدمات تلویزیون هوشمند، باید یک حساب کاربری سامسونگ ثبت کنید و به اینترنت متصل شوید و همچنین از منطقه پشتیبانی کنید.

تلویزیون سامسونگ CU8000; تلویزیونی برای مدیریت خانه!

ویژگی SmartThings در تلویزیون سامسونگ برای کنترل همه دستگاه‌های هوشمند سازگار استفاده خواهد شد. در واقع، با استفاده از داشبورد SmartThings در تلویزیون سامسونگ 85CU8000 ، می توان تمام دستگاه های سازگار را به راحتی کنترل کرد. قبل از انجام این کار، باید دستگاه را ثبت کنید و همچنین مطمئن شوید که به Wi-Fi، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم وصل شده اید و به حساب سامسونگ خود وارد شده اید. اکنون امکان کنترل دستگاه هایی مانند سیستم تصفیه هوا، جاروبرقی رباتیک، چراغ های هوشمند، ماشین لباسشویی و غیره وجود دارد. به صورت یکپارچه تلویزیون سامسونگ 85CU8000 حتی از ماژول Zigbee پشتیبانی می کند که امکان کنترل دستگاه های سازگار را فراهم می کند.

ریموت SolarCell سامسونگ

سامسونگ به همراه تلویزیون گیمینگ 85CU8000 یک کنترل از راه دور عالی و با کاربری آسان به نام کنترل از راه دور SolarCell عرضه خواهد کرد. طراحی ریموت کنترل کاملا مینیمالیستی و راحت بوده و به جای باتری های معمولی از پنل میکروسکوپی قابل شارژ در ساختار آن استفاده شده است. این ریموت که اکنون در سال 2023 با شماره مدل TM2360E معرفی می شود، قابلیت شارژ از طریق USB-C را نیز دارد. ریموت هوشمند Solarcell دارای دکمه دستیار صوتی Bixby است و به کاربران اجازه می دهد تا دستورات صوتی را به زبان های تلویزیون اعمال کنند. به لطف دستیار صوتی بیکسبی، می توانید زمان بیشتری را صرف تماشای محتوای مورد علاقه خود کنید و در زمان کمتری محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

طیف گسترده ای از تعاملات با تلویزیون 85CU8000

با خرید تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ به طیف وسیعی از امکانات و قابلیت ها دسترسی خواهید داشت. در این تلویزیون به راحتی می توانید آنچه را که از گوشی هوشمند خود می خواهید به صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون منتقل کنید. از بین راه های مختلفی که می توانید برای اتصال گوشی خود به تلویزیون استفاده کنید، موبایل به تلویزیون و Tap View بیشترین استفاده را دارند. ویژگی Tap View یک ویژگی منحصر به فرد سامسونگ است که امکان برقراری ارتباط در گوشی های گلکسی را تنها با یک ضربه ملایم روی صفحه نمایش می دهد. تلویزیون Sound to Mobile و Sound Mirroring دو ویژگی ویژه برای به اشتراک گذاری صدا در تلویزیون سامسونگ هستند.

با عملکرد Multi View تلویزیون سامسونگ، امکان نمایش 2 محتوای مختلف به طور همزمان در صفحه نمایش 85 اینچی این تلویزیون وجود دارد. به نظر می رسد این تلویزیون از تماس تصویری با استفاده از برنامه Google Meet پشتیبانی می کند. این عملیات با استفاده از دوربین باریک (باید جداگانه خریداری شود) یا دوربین گوشی سامسونگ امکان پذیر خواهد بود. در قسمت Smart TV شاهد اضافه شدن پلتفرم Nifty Gateway هستیم تا علاقه مندان به خرید و فروش NFT بتوانند دسترسی آسان تری به قسمت مورد نظر خود داشته باشند. در تلویزیون سامسونگ 85CU8000 همچنین قادر خواهید بود از انواع پورت های ارتباطی برای اتصال به دستگاه های مختلف خارجی استفاده کنید.

خرید تلویزیون سامسونگ 85CU8000

"تلویزیون سامسونگ 85CU8000" با سیستم عامل پیشرفته تایزن در دسته تلویزیون های هوشمند سامسونگ قرار می گیرد که در سال 2023 معرفی و عرضه شد. این تلویزیون در قسمت هوشمند خود از امکاناتی مانند SmartThings بهره می برد که قابلیت اتصال به انواع اسمارت را فراهم می کند. دستگاه های خانگی لوازم خانگی سازگار با سامسونگ و کنترل و مدیریت هوشمند آنها. این تلویزیون هوشمند همچنین قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی را دارد که به کاربران تلویزیون این امکان را می دهد تا دستورات صوتی خود را انجام دهند و محتوای مورد نظر خود را از طریق صدا در تلویزیون جستجو کنند.

به طور کلی می توان گفت که سیستم عامل تایزن یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است که دارای منوی بسیار کامل، روان و در عین حال ساده و راحت می باشد. با استفاده از این سیستم عامل کاربران در مدت زمان بسیار کوتاه و با سرعت بالا به امکانات و برنامه های مختلف دسترسی خواهند داشت.

این تلویزیون نسل جدید یکی از بهترین سری تلویزیون های 2023 سامسونگ است که حتی با ورود به بازار هم اکنون درصد بالایی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با وجود قیمت مناسب و کیفیت صوتی و تصویری عالی، انتخاب هوشمندانه ای است و بسیار هوشمند خواهد بود. برای خرید و استفاده برای ثبت درمان و یا دریافت مشاوره لازم در زمینه خرید تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 85 اینچ با مشاوران ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره و خدمات ما بهره مند شوید.

در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون سامسونگ 85CU8000 را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید این تلویزیون گیمینگ 120 هرتز سامسونگ را با بهترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اما اگر ویژگی های گیمینگ برای شما اهمیت چندانی ندارد و به دنبال کیفیت تصویر بهتر هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ CU8500 بروید که برای استفاده خانگی و تماشای فیلم یا سریال کاملا مناسب است. همچنین در صورتی که به یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده معمولی و خانگی نیاز دارید، ما تلویزیون سامسونگ 85CU7000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU8000 سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست