×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 85CU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
89,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :85CU7000
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایشLED
رفرش ریت :60 هرتز
فناوری رنگ : Pur Color
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Tizen 7.0
پورت ها :3×HDMI و 1×USB
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 85CU7000 بزرگترین سایز تلویزیون های سری 7 این شرکت می باشد که با سایز بزرگ خود انتخابی عالی برای قرارگیری در محیط های بزرگ و وسیع خواهد بود. این صفحه نمایش بزرگ با وضوح 4K و پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K ارائه می شود و به لطف استفاده از فناوری رنگ PurColor کیفیت رنگ بسیار خوبی را ارائه می دهد. فناوری UHD Dimming برای بهبود روشنایی صفحه استفاده می‌شود و Brightness Detection نور مناسب صفحه را تشخیص می‌دهد.

با استفاده از تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ می توانید از تماشای فیلم سینمایی هیجان انگیز و سینمایی لذت ببرید. این تلویزیون مجهز به حالت فیلم ساز است و به شما امکان دسترسی آسان به سرویس های مختلف ارائه دهنده فیلم و سریال را می دهد. صفحه نمایش 85 اینچی سامسونگ به ویژگی های بازی متمایز نیز مجهز است، بنابراین می توانید از آن برای بازی های ویدیویی نیز استفاده کنید. البته عملکرد تلویزیون به اندازه مدل های رده بالا نیست، اما در کل تلویزیونی مقرون به صرفه و مناسب به حساب می آید.

سیستم عامل تایزن با هاب هوشمند در جدیدترین تلویزیون های سامسونگ از سال 2023 از جمله 85CU7000 پیاده سازی شده است که منوی کاربری بسیار ساده و راحت را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون به ویژگی های هوشمند مختلفی از جمله اتصال آسان به اینترنت، دانلود اپلیکیشن، اتصال به گوشی هوشمند و پشتیبانی از دوربین اختصاصی برای تماس تصویری مجهز شده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های تلویزیون سامسونگ CU7000 با کیفیت با بررسی تخصصی دوزین کالا در ادامه مطلب همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ 85CU7000 ساخت 2023

تعبیر زیبایی در سادگی و مینیمالیسم!

سامسونگ همواره جوایز متعددی را در رویداد فناوری CES دریافت کرده است که نشان از شایستگی بالای آن در عرصه فناوری دارد. نکته ای که تا حدودی تعجب آور است این است که سامسونگ سعی می کند از روش های طراحی جذاب حتی در مدل های اقتصادی خود استفاده کند تا توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. تلویزیون کریستال سامسونگ 85CU7000 سری 7 از چند جهت قابل تحسین است. زبان طراحی Slim Look استفاده شده برای این تلویزیون به بدنه باریک آن اشاره دارد که صفحه نمایشی باریک ایجاد می کند. این ضخامت حدود 60.9 میلی متر است و در اصل امکان نصب تلویزیون بر روی دیوار وجود دارد. برای این منظور باید از پایه دیواری به ابعاد 600*400 میلی متر استفاده کنید.

در دنیای مدرن امروزی، مینیمالیسم تاکید ویژه ای بر کاهش المان های بصری دارد و سامسونگ با پیروی از این سبک توانسته ضخامت حاشیه های اطراف صفحه نمایش را کاهش دهد. در مورد تلویزیون سامسونگ 85CU7000 ، این حتی به این معنی است که شما یک صفحه نمایش 85 اینچی خواهید داشت که می توانید از حداکثر ظرفیت خود برای تماشای محتوای مورد نظر خود استفاده کنید.

در ساخت تلویزیون CU7000 از پایه هایی از نوع دوشاخه استفاده شده که استحکام بالایی برای نگه داشتن صفحه نمایش دارند. این پایه ها در ارتفاع مناسب از میز قرار می گیرند تا بتوانید نوار صوتی با طراحی باریک را زیر تلویزیون قرار دهید. پایه ها با قابلیت حفظ تعادل پنل بسیار کارآمد عمل می کنند. برای نگه داشتن کابل ها در پشت پایه می توان از گیره های مخصوص استفاده کنید. در نهایت متریال به کار رفته در هر قسمت از تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ کیفیت بالای آن را توجیه خواهد کرد.

تعبیر زیبایی در سادگی و مینیمالیسم! در تلویزیون 2023 سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ

تلویزیون سامسونگ 85CU7000 با فناوری PurColor

خط انحصاری مدل های کریستال سامسونگ هر ساله شامل مدل های جدید و باکیفیت می شود. این مجموعه تلویزیونی به پردازنده مخصوص نیز مجهز شده است. چنین تلویزیون هایی اساساً دارای صفحه نمایش LED یکسان هستند، اما با فناوری رنگی پیشرفته، عملکرد کمی بهتر در هنگام نمایش محتوا دارند. تلویزیون سامسونگ 85CU7000 از فناوری PurColor استفاده می کند. این در واقع یک فناوری جدید و منحصر به فرد از سامسونگ است که دارای عملکردی مانند محدوده دینامیکی بالا است.

تلویزیون 2023 سامسونگ 85CU7000 با عملکرد PurColor طیف گسترده ای از رنگ های با کیفیت بالا را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد. این ویژگی عملکرد بهتری برای نمایش رنگ های خارج از طیف RGB دارد. در عمل باید گفت که تلویزیون از طریق پردازنده خود می تواند علاوه بر رنگ های اصلی بر روی نمایش رنگ های سرخابی، فیروزه ای و زرد تمرکز کند. دستاورد این فناوری جزئیات بیشتر، رنگ های غنی تر و دقت رنگ بیشتر در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ است، بنابراین برای به دست آوردن تجربه واقعی تر بسیار مفید خواهد بود. این تلویزیون با قابلیت پوشش حدود یک میلیارد رنگ، عملکرد مناسبی نسبت به مدل مقرون به صرفه دارد.

تلویزیون سامسونگ 85CU7000 با فناوری PurColor

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ CU7000 را می توان به عنوان بهترین فناوری تصویر نام برد. این پردازنده پیشرفته سامسونگ کیفیت تصویر را از طریق یک پایگاه داده منحصر به فرد بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 85CU7000 دارای رزولوشن 4K است که به 2160 در 3840 پیکسل می رسد که تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است. اگرچه اکثر محتواها در طول زمان به صورت 4K گرفته شده اند، اما هنوز منابع زیادی وجود دارند که کمتر از 4K هستند، بنابراین کدام ویژگی می تواند بهترین کیفیت تصویر را تضمین کند؟

نمایشگر تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ به لطف پردازنده کریستال 4K خود قادر به تشخیص وضوح منابع ورودی است. همان پردازنده بهبودیافته با فناوری مقیاس‌بندی 4K چنین منابعی را نزدیک به وضوح 4K بهینه می‌کند. هماهنگ سازی رنگ، بهینه سازی سطح کنتراست و افزایش محتوای HDR بخشی از عملکردهای پردازشگر تصویر است. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی مورد علاقه خود را با کیفیت 4K در این تلویزیون تماشا کنید.

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

سازگاری با فرمت های HDR

تلویزیون 4K سامسونگ 85CU7000 با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (HDR) قادر خواهد بود تضاد بهتری بین رنگ های قابل نمایش در تلویزیون ایجاد کند. محتوای HDR به لطف پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ ها و سطح بهینه روشنایی قابل نمایش است.

قابلیت های HDR در کل صنعت فیلم هالیوود نقش کلیدی ایفا کرده است و یکی از مهم ترین فناوری های مورد استفاده در تلویزیون محسوب می شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85CU7000 از HDR10+ پشتیبانی می کند که حتی نسخه پیشرفته تری از HDR10 است. این فناوری از طریق ابرداده پویا سطح روشنایی قاب فیلم ها را تغییر می دهد و بنابراین می توان انتظار داشت که بیننده محتوای زنده و پویا را در تلویزیون تماشا کرده باشد. همچنین در تلویزیون سامسونگ سی یو 7000 از فرمت HLG پشتیبانی می شود.

سازگاری با فرمت های HDR در تلویزیون کریستال سامسونگ 85CU7000

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

  • UHD Dimming یک فناوری ویژه در بخش تصویربرداری است که تلویزیون های سامسونگ از آن برای بهبود روشنایی و کاهش اعوجاج تصویر استفاده می کنند. این فناوری با اسکن قسمت هایی از کل تصویر، روشنایی را با عمق بخشیدن به رنگ های سیاه و سفید تنظیم می کند و تاثیر آن در نمایش تصاویر واضح تر قابل تشخیص است.
  • "تلویزیون سامسونگ 85CU7000" همچنین از فناوری Mega Contrast برای افزایش کنتراست در صحنه ها استفاده می کند و نسبت کنتراست بسیار افزایش می یابد.
  • می توانید از طریق عملکرد منحصر به فرد تشخیص روشنایی به نام Brightness Detection ، نوردهی بهینه را دریافت کنید. این مدل مجهز به سنسور نور برای اندازه گیری نور و با قابلیت تشخیص نور، قابل تنظیم بر روی صفحه نمایش است.
  • حالت فیلمساز که به اختصار FMM نامیده می شود، یکی از حالت های تصویر تلویزیون است که تنظیماتی مانند نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ را روی حالت پیش فرض قرار می دهد تا از هرگونه جلوه مصنوعی در محتوا جلوگیری کند. به لطف این حالت، می توانید دیدگاه سازنده تولید هر محتوا را ببینید.
  • نمایشگر 60 هرتز تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ عملکرد مناسبی برای نمایش محتوای ویدئویی با سرعت بالا دارد. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator برای بهبود حرکت در صحنه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، این فناوری فریم های گم شده را در بازی های ویدیویی تشخیص می دهد و با قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تار شدن و لرزش جلوگیری می کند.

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری تلویزیون cU7000

فناوری های صوتی تلویزیون 85CU7000

تغییرات قابل توجهی در قسمت صوتی سری تلویزیون های کریستال سامسونگ از سال 2023 ایجاد نشده است. تلویزیون SAMSUNG 85CU7000 دارای 2 کانال صوتی با قابلیت بازتولید 20 وات صدا می باشد. فناوری OTS Lite Object Tracking Sound یکی از بهترین فناوری های صوتی در این تلویزیون محسوب می شود و با آنالیز محتوای ورودی مانند فیلم، استریم، ورزش، بازی و ... صداها را بهینه کرده و به بلندگوها ارسال می کند. تأثیر این فناوری در صدا مشهود است که دقیقاً متناسب با موقعیت آن روی صفحه نمایش بازتولید می شود، بنابراین تجربه شنیداری بسیار واقعی تری ایجاد می کند. از ویژگی صدای تطبیقی ​​نیز در این تلویزیون برای بهینه سازی آهنگ صدا در زمان واقعی و متناسب با هر سبک صوتی در زمان واقعی استفاده شده است.

ویژگی Q-Symphony در تلویزیون های سامسونگ از نظر تقویت صدا بهترین عملکرد را دارد. همگام سازی صوتی صدای تلویزیون و نوار صوتی سامسونگ متصل به آن با استفاده از همین فناوری انجام می شود تا بدون قطع صدای بلندگوهای تلویزیون، تجربه فراگیرتری را به دست آورید. با پشتیبانی Multiroom Link و برنامه اختصاصی آن، کاربران اجازه دارند موسیقی را روی دستگاه های صوتی با مکان های مختلف در ال ای دی سامسونگ 85CU7000 به اشتراک بگذارند.

با عملکرد صوتی بلوتوث، امکان اشتراک‌گذاری آسان صدا از دستگاه‌های صوتی روی نمایشگر وجود دارد. سوئیچ خودکار Buds یک ویژگی جدید در این تلویزیون است که امکان سوئیچ خودکار بین منابع صوتی را فراهم می کند.

هاب هوشمند سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ

نسخه جدید سیستم عامل تایزن از سال 2023 بر روی تلویزیون سامسونگ 85CU7000 اجرا می شود. سال گذشته سامسونگ تغییراتی را در Smart Hub یا رابط کاربری خود اعمال کرد که شامل 3 تب Media، Background و Gaming Hub بود و امسال نیز همینطور است. محتوای متنوعی در منوی مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد. از آنجایی که Samsung Smart Hub جستجو و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، می توانید از پخش فیلم، بازی ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود بدون اتلاف وقت لذت ببرید.

با هاب هوشمند، می توانید سرگرمی های ستاپ باکس مختلف، VOD و خدمات محبوب OTT را در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ سازماندهی کنید. این هاب هوشمند همچنین از هوش مصنوعی برای پیمایش بین سرویس های مختلف استفاده می کند تا بتواند با توجه به منطقه و سلیقه شما پیشنهادات مفیدی را ارائه دهد. با خرید اشتراک جداگانه نتفلیکس، می توانید فورا به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از داغ‌ترین موزیک ویدیوها گرفته تا داغ‌ترین ویدیوها در بازی، تناسب اندام، فیلم، نمایش، اخبار، آموزش و موارد دیگر، می‌توانید در YouTube دنبال کنید. Prime Video و Disney+ همیشه چیزهای هیجان انگیزی برای تماشا در اختیار کاربران قرار می دهند.

سرویس Samsung TV Plus در این تلویزیون هوشمند به شما این امکان را می دهد تا از بین بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش به صورت رایگان انتخاب کنید و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید.

کنترل آسان تلویزیون هوشمند 85CU7000

تلویزیون های هوشمند جدید برای ارائه خدمات برای راحتی کاربران باید عملکرد عالی داشته باشند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ با پلت فرم SmartThings می توانند به طور یکپارچه به همه دستگاه های هوشمند شما متصل شوند تا بتوانید مستقیماً خانه خود را از طریق یک هاب مرکزی کنترل کنید. هنگام استفاده از این روش، باید به وای فای، بلوتوث یا شبکه بی سیم دیگری متصل شوید و البته به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید. به طور کلی، ویژگی SmartThings تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ به عنوان یک هاب خانه هوشمند ساده و قابل ارتقا به کاربران این امکان را می دهد تا روال هایی را تنظیم کنند که به سادگی تأثیر قابل توجهی در کاهش زمان و انرژی آنها داشته باشد.

سازگاری کامل با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا در تلویزیون سامسونگ 85CU7000 دیده می شود و کاربران با خرید این دستگاه ها می توانند تلویزیون را با سهولت بیشتری کنترل کنند. کنترل تلویزیون سامسونگ با این دستیارها بسیار ساده تر از حد معمول خواهد بود.

سایر خدمات و دسترسی های هوشمند

  • تلویزیون سامسونگ 85CU7000 دارای چندین فناوری برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های هوشمند است که در میان آنها عملکرد Mobile to TV می تواند محتوا را از تلفن هوشمند به تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ منتقل کند. هر دو فناوری صدای تلویزیون به موبایل و آینه صدا، انتقال صدا از تلویزیون به تلفن همراه و بالعکس را فراهم می کنند. با عملکرد Wireless TV On، حتی می توانید تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود روشن کنید.
  • ویژگی Tap View که با نام Mobile Tap Mirroring نیز شناخته می شود، بهترین حالت اتصال را برای اتصال گوشی های سامسونگ گلکسی فراهم می کند. این ویژگی که چند سالی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ تعبیه شده است، به کاربران این امکان را می دهد تا با ضربه های ملایم روی صفحه تلویزیون، محتوای صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را منعکس کنند.
  • تلویزیون اسمارت سامسونگ 85CU7000 با عملکرد ارتباط تصویری و پشتیبانی از برنامه Google Meet به شما این امکان را می دهد با دوستان و آشنایان خود تماس های ویدیویی برقرار کنید. برای این کار، به یک دوربین SlimFit سامسونگ، یک وب کم لاجیتک یا یک دوربین موبایل نیاز دارید، در حالی که گیرندگان تماس نیز باید برنامه را از قبل نصب کرده باشند.
  • با قابلیت Wireless Dex می توانید تلویزیون فورکی سامسونگ 85CU7000 سامسونگ را به فضای کاری در منزل خود تبدیل کنید. برای استفاده از این ویژگی زمانی که از اتصال شبکه مطمئن هستید، می توانید آن را در تلویزیون و لپ تاپ، گوشی هوشمند یا رایانه سازگار خود فعال کنید. اتصال از راه دور و استفاده از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ رایانه شخصی فقط برای Windows 10 Professional Mac OS X 10.5 پشتیبانی می شود.
  • در همکاری جالب سامسونگ با Nifty Gateway، پلتفرم NFT برای خرید و فروش مجموعه دیجیتالی تلویزیون های نسل جدید این برند پشتیبانی می شود.

یک تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 85CU7000

این شرکت در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 85 اینچ از تجهیزات مناسب زیادی در بخش بازی استفاده کرده است تا بتوانید از صفحه نمایش باکیفیت آن برای بازی های ویدیویی استفاده کنید. عملکرد HGIG که یک ویژگی عالی برای تنظیمات HDR است، توسط تلویزیون پشتیبانی می شود، بنابراین می توانید به راحتی بازی های ویدیویی HDR را روی نمایشگر اجرا کنید. به طور کلی، تلویزیون 2023 سامسونگ CU7000 اقتصادی ترین تلویزیون سامسونگ برای سال 2023 است و نمی توان از آن انتظار ویژگی های حرفه ای بازی داشت، بنابراین HDMI 2.1 و فرکانس 120 هرتز توسط تلویزیون پشتیبانی نمی شود. اما به طور کلی مشخصات متوسط ​​آن، آن را برای انجام بازی های ویدیویی معمولی مناسب می کند.

در هنگام انتقال محتوای 4K با فرکانس 60 هرتز حالت بسیار روان و بی عیب و نقصی دارد. عملکرد ALLM یا Auto Low Latency Mode به طور خودکار حالت GAME را هنگامی که کنسول بازی متصل است فعال می کند تا کمترین تاخیر ورودی را داشته باشید. علاوه بر این، Gaming Hub دسترسی سریع و راحت به خدمات بازی های کاربردی را برای شما فراهم می کند. می توانید از زمان پاسخگویی خوب تلویزیون برای اجرای سریع بازی های ویدیویی استفاده کنید.

اتصالات گسترده

تلویزیون سامسونگ 85CU7000 یک مدل بسیار با کیفیت است که تعاملات گسترده بی سیم و کابلی را ارائه می دهد. این تلویزیون برای دسترسی راحت بی سیم به قابلیت بلوتوث مجهز شده و قابلیت وای فای پهنای باند دارد. البته برای دسترسی به اینترنت می توانید از پورت LAN نیز استفاده کنید.

در انواع پورت های ارتباطی تلویزیون های سامسونگ، پورت HDMI نقش مهمی برای انتقال همزمان صدا و تصویر دارد. 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه های مختلف و انتقال محتوا به صفحه تلویزیون استفاده می شود. به لطف عملکرد HDMI-CEC، می توانید تمام دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق HDMI با کنترل از راه دور تلویزیون کنترل کنید. سایر دستگاه های خارجی کاربردی مانند فلش مموری را با درگاه USB به تلویزیون متصل کنید و از خروجی صوتی نوری برای انتقال صدا از تلویزیون استفاده کنید. همچنین در قسمت پورت ها، 2 ورودی آنتن (RF) سود زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 85CU7000  را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به تلویزیون بهتر برای استفاده معمولی و تماشای فیلم احتیاج دارید، ما به شما تلویزیون سامسونگ CU8000 را پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7000 سایز 85 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
214
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
Crystal Processor 4K
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU7000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 41.3(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 40.2(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست