×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43CU7000
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایشLED
رفرش ریت :60 هرتز
فناوری رنگ : Pur Color
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Tizen 7.0
پورت ها :3×HDMI و 1×USB
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 یکی از جدیدترین سری تلویزیون های کریستالی سامسونگ در سال 2023 می باشد که با قیمت مناسب تری نسبت به سایر تلویزیون های کریستالی قابل خرید می باشد. این تلویزیون ال ای دی با استفاده از پردازنده انحصاری کریستال 4K تصاویر را با وضوح 4K نمایش می دهد، تصاویر را به شیوه ای حرفه ای و منابع عالی با کیفیت پایین پردازش می کند. این تلویزیون همچنین مجهز به فناوری HDR است که صحنه هایی واضح با جزئیات دقیق و رنگ های زنده ایجاد می کند. سامسونگ با استفاده از حالت Movie Maker این محصول را به تلویزیونی عالی برای تماشای فیلم و سریال تبدیل کرده است.

بلندگوهای صوتی سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ صدا را با توان کلی 20 وات به گوش شما می رساند. سامسونگ با استفاده از فناوری OTS Lite در قسمت صوتی این تلویزیون، طبیعی ترین صدای ممکن را ایجاد کرد. تلویزیون 43CU7000 به صورت هوشمند ارائه شده است و راحتی و سرگرمی زیادی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد، با مراجعه به قسمت Smart Hub این تلویزیون می توانید به طیف وسیعی از سرگرمی های بی پایان دسترسی داشته باشید تا لحظات شادی را برای خود رقم بزنید در خانه . تلویزیون سامسونگ با طراحی مینیمالیستی و بسیار شیک خود هر بیننده ای را متحیر خواهد کرد زیرا با طراحی ظریف و زیبای خود مناسب هر سبک و سلیقه ای خواهد بود.

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 مدل CU7000 سایز 43 اینچ

سامسونگ و همچنان پیشرو در طراحی تلویزیون!

به طور کلی تلویزیون های رده بالای سامسونگ همیشه بهترین و عالی ترین سبک طراحی را دارند و از نظر طراحی رتبه بالایی به خود اختصاص داده اند. تلویزیون سامسونگ 43CU7000 به دلیل ویژگی های طراحی فوق العاده خود به یکی از زیباترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2023 تبدیل شده است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سامسونگ در ابتدا با اعمال سبک مینیمالیسم موفق شد ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچی را کاهش دهد. این سبک خاص از نظر زیبایی شناسی بسیار لذت بخش است، اما علاوه بر این، با افزایش ظرفیت صفحه نمایش، به کاربر اجازه می دهد تا تجربه بصری فراگیرتری داشته باشد و سینما را در خانه احساس کند.

کاهش ضخامت بدنه را می توان یکی از اقداماتی دانست که سامسونگ برای ایجاد ظاهری مجلل در طراحی تلویزیون سامسونگ CU7000 انجام داده است. اگر می خواهید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهید، کافی است یک پایه دیواری جداگانه با ابعاد مناسب تهیه کنید و تلویزیون را با پیچ های مخصوص به دیوار متصل کنید. با این وجود می توانید از پایه زیبا و باریک تلویزیون برای قرار دادن آن روی میز استفاده کنید. پایه های دو طرفه تلویزیون سامسونگ پنل را به خوبی متعادل نگه می دارد. در پشت پایه های سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ می توانید با استفاده از گیره های مخصوص کابل های متصل به تلویزیون را مخفی کنید تا یک تلویزیون مدرن در خانه خود داشته باشید.

سامسونگ و همچنان پیشرو در طراحی تلویزیون!

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 با فناوری PurColor

سامسونگ در تلویزیون های سری کریستال خود از پردازنده خاصی استفاده می کند تا بتواند بهترین صحنه ها را برای بیننده نمایش دهد. چنین تلویزیون هایی اساساً دارای صفحه نمایش LED یکسان هستند، اما با فناوری رنگی پیشرفته، عملکرد کمی بهتر در هنگام نمایش محتوا دارند. تلویزیون سامسونگ 43CU7000 از فناوری PurColor استفاده می کند. این ویژگی یک فناوری منحصر به فرد از سامسونگ است که تا حدودی مانند محدوده دینامیکی بالا برای نمایش طیف رنگی گسترده عمل می کند.

فناوری PurColor طیف گسترده‌تری از رنگ‌های متنوع را در تلویزیون سامسونگ برای نمایش صحنه‌هایی با تنوع رنگی بیشتر نسبت به طیف رنگی RGB (قرمز، سبز و آبی) تولید می‌کند. در عمل باید گفت که تلویزیون از طریق پردازنده خود توانسته علاوه بر رنگ های اصلی، روی نمایش رنگ های سرخابی، فیروزه ای و زرد نیز تمرکز کند. نتیجه این فناوری جزئیات بیشتر، رنگ های غنی تر و دقت رنگ بیشتر در تلویزیون CU7000 است. این برای به دست آوردن یک تجربه واقعی تر بسیار مفید است. این تلویزیون با توانایی پوشش چیزی حدود یک میلیارد رنگ، عملکرد بسیار خوبی نسبت به یک مدل مقرون به صرفه دارد.

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 با فناوری PurColor

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

این شرکت از پردازنده انحصاری کریستال 4K در تلویزیون 43 اینچ CU7000 استفاده می کند. این پردازنده پیشرفته سامسونگ کیفیت تصویر را از طریق یک پایگاه داده منحصر به فرد بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 43CU7000 دارای رزولوشن 4K است که به 2160 در 3840 پیکسل می رسد که تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است. اگرچه اکثر محتوا در طول زمان با کیفیت 4K ضبط شده است، اما هنوز منابع زیادی با کیفیت پایین تر از 4K وجود دارد، بنابراین کدام ویژگی می تواند کیفیت بهتر تلویزیون را تضمین کند؟

پردازنده کریستال 4K در تلویزیون 2023 سامسونگ 43CU7000 منابع با کیفیت پایین را خیلی سریع تشخیص می دهد. همان پردازنده ارتقا یافته با فناوری ارتقاء مقیاس 4K برای ارتقای چنین منابعی نزدیک به وضوح 4K کار می کند. هماهنگ سازی رنگ، بهینه سازی سطح کنتراست و افزایش محتوای HDR بخشی از عملکردهای پردازشگر تصویر است. به لطف این ویژگی، می‌توانید محتوای قدیمی‌تر با وضوح پایین را نیز با کیفیت عالی مشاهده کنید.

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

سازگاری با فرمت های HDR

فناوری High Dynamic Range یا HDR نیز یکی از مهم ترین فناوری های تلویزیون 4K سامسونگ 43CU7000 است، این فناوری با افزایش سطوح روشنایی، کنتراست رنگ در صحنه ها را بیشتر به چشم می آورد. محتوای HDR را می توان به لطف پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ ها و سطوح بهینه روشنایی نمایش داد.

فناوری HDR فرمت های مختلفی دارد که در صنعت فیلم و سریال تلویزیونی بسیار مهم است. سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ از HDR10+ پشتیبانی می کند که حتی نسخه پیشرفته تری از HDR10 است. از طریق این فناوری و استفاده از فراداده پویا، تحلیل نور فریم به فریم انجام می شود، بنابراین می توان انتظار داشت که بیننده محتوای زنده و پویا را در تلویزیون تماشا کرده باشد. این مدل از فرمت HLG نیز پشتیبانی می کند.

سازگاری با فرمت های HDR در تلویزیون سامسونگ CU7000

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

  • فناوری UHD Dimming در تلویزیون های سامسونگ برای به حداقل رساندن هاله در تصاویر استفاده می شود. UHD Dimming قسمت های مختلف صفحه را اسکن می کند. فرآیند اسکن با تنظیم روشنایی و عمق بخش نسبت به جزئیات رنگ تکمیل می شود. این فناوری قادر است به رنگ های تیره و روشن عمق بهتری بدهد تا تاثیر دائمی بر وضوح تصویر داشته باشد.
  • سامسونگ همچنین از فناوری پیشرفته Mega Contrast در تلویزیون سامسونگ 43CU7000 برای بهبود کنتراست استفاده می کند.
  • به عنوان یکی از ویژگی های مهم تلویزیون CU7000 سامسونگ می توان به Brightness Detection اشاره کرد. از طریق این عملکرد، روشنایی محیط با استفاده از سنسورهای تشخیص نور تشخیص داده می شود و روشنایی نمایشگر متناسب با آن تنظیم می شود.
  • FMM یا Filmmaker Mode یک حالت تصویر در تلویزیون سامسونگ است که تنظیماتی مانند نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ را روی حالت پیش فرض قرار می دهد تا از هرگونه جلوه مصنوعی در محتوا جلوگیری کند و دقیقاً مطابق با دید سازنده نمایش داده شود.
  • سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است که مانند اکثر تلویزیون ها هنگام نمایش محتوای اکشن کار می کند. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator برای بهبود حرکت در صحنه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، این فناوری فریم های گم شده را در بازی های ویدیویی تشخیص می دهد و با قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تار شدن و لرزش جلوگیری می کند.

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 و فناوری های صوتی 

تلویزیون‌های کریستال سامسونگ 2023 تغییرات عمده‌ای در بخش صوتی نداشته‌اند. سیستم صوتی تلویزیون 2 کاناله از 2 بلندگو با توان خروجی 20 وات تشکیل شده است. فناوری OTS Lite Object Tracking Sound یکی از بهترین فناوری های صوتی در تلویزیون سامسونگ 43CU7000 محسوب می شود. این فناوری صداها را با تجزیه و تحلیل ورودی و محتوا (مانند فیلم، استریم، ورزش، بازی) بهینه کرده و به بلندگوها ارسال می کند. تأثیر این فناوری در صدا مشهود است که دقیقاً متناسب با موقعیت آن روی صفحه نمایش بازتولید می شود، بنابراین تجربه شنیداری بسیار واقعی تری ایجاد می کند. Adaptive Sound همچنین با در نظر گرفتن نویزهای صدا در محیط، صدا را به طور کامل تنظیم می کند تا وضوح صدای عالی را به شما ارائه دهد.

فناوری Q-Symphony را می‌توان به‌عنوان یکی از فناوری‌هایی که در اکثر تلویزیون‌های سامسونگ مشاهده کرد، برشمرد. از طریق این فناوری منحصر به فرد، هماهنگی کاملی بین نوار صوتی سامسونگ و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می شود. این ویژگی به تجربه شنیداری متفاوت در هنگام اتصال نوار صوتی کمک می کند. با پشتیبانی Multiroom Link و برنامه اختصاصی آن، کاربران اجازه دارند موسیقی را روی دستگاه های صوتی با مکان های مختلف در تلویزیون کریستال سامسونگ 43CU7000 به اشتراک بگذارند.

در تلویزیون هوشمند سامسونگ 43CU7000 می توان از عملکرد صوتی بلوتوث برای پخش صدا از سایر دستگاه های بلوتوث استفاده کرد. سوئیچ خودکار Buds یک ویژگی جدید در این تلویزیون است که امکان سوئیچ خودکار بین منابع صوتی را فراهم می کند.

هاب هوشمند سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ

این شرکت در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ CU7000 از سیستم عامل تایزن استفاده می کند که طیف گسترده ای از دسترسی هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. سال گذشته سامسونگ تغییراتی را در Smart Hub یا رابط کاربری خود اعمال کرد که شامل 3 تب Media، Background و Gaming Hub بود و امسال هم همینطور است و در تب های اصلی تغییری ایجاد نشده است. شما می توانید تمام محتوای مورد علاقه خود را در یک مکان پیدا کنید. از آنجایی که Samsung Smart Hub جستجو و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، می توانید از پخش فیلم، بازی ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود بدون اتلاف وقت لذت ببرید.

در قسمت Smart Hub تلویزیون سامسونگ 43CU7000 ، به گزینه های سرگرمی مختلفی مانند ست تاپ باکس، VOD و سرویس های محبوب OTT دسترسی خواهید داشت و زمانی که می خواهید بین سرویس ها جابجا شوید، به سرعت ترجیحات شما را یاد می گیرد و حتی شخصی سازی شده را پیشنهاد می کند. محتوای بر اساس منطقه ای که شما انتخاب کرده اید، در چندین پلت فرم در دسترس است. بسیاری از امکانات بخش هوشمند بر اساس منطقه جغرافیایی تقسیم شده است و این مشکل ممکن است منجر به کمبود امکانات تلویزیون هوشمند در برخی مناطق شود.

با خرید اشتراک جداگانه نتفلیکس، می توانید فورا به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از داغ‌ترین موزیک ویدیوها گرفته تا داغ‌ترین ویدیوها در بازی، تناسب اندام، فیلم، نمایش، اخبار، آموزش و موارد دیگر، می‌توانید در YouTube دنبال کنید. دو پلتفرم آنلاین فیلم Prime Video و Disney+ نیز برنامه ها و محتوای هیجان انگیز را در یک مکان برای شما به ارمغان می آورند.

با اتصال به اینترنت می توانید از سرویس Samsung TV Plus در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ هوشمند استفاده کنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد که موارد دلخواه خود را از بین بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش به صورت رایگان انتخاب کنید. لازم به ذکر است که دسترسی به Samsung TV Plus در برخی مناطق جغرافیایی امکان پذیر است و با توجه به مناطق مختلف ممکن است پشتیبانی از این برنامه نیز متفاوت باشد.

کنترل آسان تلویزیون هوشمند 43CU7000

مصرف کنندگان همچنان به روش های ساده، قابل همکاری و ایمن برای اتصال تعداد قابل توجهی از دستگاه ها نیاز خواهند داشت. قابلیت SmartThings یکی از قابلیت هایی است که سامسونگ در تلویزیون های خود از آن استفاده می کند. این ویژگی کنترل یکپارچه ای را برای تمام دستگاه های خانه هوشمند از طریق یک هاب مرکزی فراهم می کند. هنگام استفاده از این روش، باید به وای فای، بلوتوث یا شبکه بی سیم دیگری متصل شوید و البته وارد حساب سامسونگ خود شوید.

به طور کلی، SmartThings در سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ به عنوان یک هاب خانه هوشمند ساده و قابل ارتقا به کاربران این امکان را می دهد تا روال هایی را تنظیم کنند که در کاهش زمان و انرژی خود موثر باشد و خانه ای هوشمند با دستگاه های هماهنگ داشته باشند.

این مدل تلویزیون هوشمند سامسونگ همچنین با بلندگوهای الکسا و دستیار هوش مصنوعی گوگل سازگار است که به کاربران امکان کنترل و کار با تلویزیون را از طریق صدا می دهد. سازگاری با این بلندگوهای هوشمند، راحتی بی نظیری را برای کاربران در هنگام استفاده از تلویزیون فراهم می کند.

سایر خدمات و دسترسی های هوشمند

  • برای انتقال محتوا از گوشی هوشمند می توانید از گزینه Mobile to TV در "تلویزیون سامسونگ 43CU7000" استفاده کنید. هر یک از فناوری‌های Sound to Mobile و Sound Mirroring نیز انتقال صدا را از تلویزیون به دستگاه تلفن همراه و بالعکس فراهم می‌کنند. با عملکرد Wireless TV On، حتی می توانید تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود روشن کنید.
  • با راه حل عالی Mobile Tap Mirroring یا Tap View، می توانید محتوای صفحه گوشی هوشمند خود را فقط با ضربه ملایم روی صفحه تلویزیون آینه شده خود بازتاب دهید. این اتصال یک روش بسیار ساده و کاربردی است که منحصرا برای گوشی های سامسونگ گلکسی استفاده می شود.
  • تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ با قابلیت ارتباط تصویری و پشتیبانی از اپلیکیشن Google Meet به کاربران خود امکان برقراری تماس تصویری را می دهد. البته تنها گزینه مورد نیاز برای استفاده از تماس تصویری مربوط به اپلیکیشن نیست و برای انتقال تصویر باید از یکی از گزینه های دوربین Slimfit، وب کم لاجیتک یا دوربین گوشی سامسونگ استفاده کنید. علاوه بر این، میزبان تماس ویدیویی شما باید Google Meet را روی دستگاه خود نصب کرده باشد.
  • با استفاده از قابلیت Wireless Dex می توانید از تلویزیون SAMSUNG 43CU7000 برای انجام امور کاری و روزمره خود استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی زمانی که از اتصال شبکه مطمئن هستید، می‌توانید آن را در تلویزیون و لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا رایانه شخصی سازگار فعال کنید. اتصال از راه دور و استفاده از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ رایانه فقط برای Windows 10 Professional Mac OS X 10.5 پشتیبانی می شود.
  • گزارش های جمع آوری شده حاکی از آن است که سامسونگ با همکاری Nifty Gateway، پلتفرم NFT را برای خرید و فروش مجموعه های دیجیتال در تلویزیون های نسل جدید خود گنجانده است.

با تلویزیون CU7000 وارد دنیای هیجان انگیز بازی شوید!

Gaming Hub جزء مجزا و بسیار موثر تلویزیون های نسل جدید محسوب می شود که دسترسی به بازی های مبتنی بر ابر، اتصال به کنسول های بازی و همچنین برنامه های مستقل را برای کاربران فراهم می کند. با دسترسی به این قسمت می توانید در زمان صرفه جویی کنید و روند انتخاب بازی را تسریع کنید. در این مورد، نکته مهم پشتیبانی یا عدم پشتیبانی متغیر از این ویژگی در برخی مناطق جغرافیایی است.

ال ای دی سامسونگ 43CU7000 مجهز به ویژگی های مختلف بازی است که تجربه بازی رضایت بخشی و متمرکزی را برای شما به ارمغان می آورد. به عنوان مثال با استفاده از حالت ALLM صحنه ها را به صورت خودکار به حالت بازی تغییر می دهد و به صورت بهینه نمایش می دهد. HGiG وضوح و کیفیت عالی را برای بازی های HDR به ارمغان می آورد و حتی تاریک ترین صحنه ها را با وضوح عالی نمایش می دهد. تلویزیون سامسونگ دارای تاخیر ورودی کم است و می تواند صحنه های سریع را بسیار روان پخش کند.

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 فاقد پورت HDMI 2.1 است و نمی توان آن را در رده ی تلویزیون های گیمینگ حرفه ای قرار داد و با ویژگی های بسیار خوبی که در قسمت گیمینگ دارد، تجربه بازی رضایت بخشی را با کنسول های نسل هشتم در اختیار کاربران قرار می دهد.

گزینه های اتصال دهنده در تلویزیون سامسونگ 43CU7000

تلویزیون سامسونگ 43CU7000 مجهز به آپشن های ارتباطی متنوعی است تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود از گزینه مناسب استفاده کند. از جمله امکانات اتصال در این تلویزیون می توان به پورت های ارتباطی اشاره کرد که در پنل پشتی تلویزیون قرار دارند و انواع مختلفی دارند. در این قسمت 3 ورودی HDMI را مشاهده می کنید که همزمان برای انتقال صدا و تصویر باکیفیت مورد استفاده قرار می گیرد و پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی و اشتراک گذاری محتوا را به شما می دهد.

از دیگر درگاه های ارتباطی تلویزیون اسمارت سامسونگ 43CU7000 می توان به ورودی آنتن و خروجی صوتی نوری اشاره کرد. از طریق استاندارد HDMI-CEC، سامسونگ کاربران را قادر می سازد تا سایر دستگاه ها را با کنترل از راه دور کنترل و کار کنند.

بلوتوث و وای فای راه های دیگری برای برقراری ارتباط در سامسونگ CU7000 سایز 43 اینچ هستند که به صورت بی سیم کار خواهند کرد. بلوتوث به شما این امکان را می دهد که محتوا را با سایر دستگاه های سازگار متصل کرده و به اشتراک بگذارید. Wi-Fi همچنین به شما امکان دسترسی به دنیای بیرون و سایت های مختلف را می دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 43CU7000 در این صفحه قابل بررسی است. شما میتوانید این تلویزیون را با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر به تلویزیون بهتری برای استفاده روزمره و تماشای فیلم احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 43CU8000 بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7000 سایز 43 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU7000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 8.3(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 8.1(کیلوگرم)
مرورگر وب
دارد
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست