×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 58CU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :58CU7000
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایشLED
رفرش ریت :60 هرتز
فناوری رنگ : Pur Color
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Tizen 7.0
پورت ها :3×HDMI و 1×USB
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 58CU7000 یک تلویزیون ارزان قیمت و با قیمت مناسب از سری کریستال 7 است که با مشخصات عالی عرضه شد. این تلویزیون ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و با استفاده از مواد درجه یک استحکام بالای بدنه را در کنار جزئیات طراحی زیبا تضمین می کند. رزولوشن 4K این تلویزیون با فناوری رنگ های شفاف ترکیب شده است تا کیفیت چشمگیر محتوای ویدئویی مختلف را به شما نشان دهد. PurColor شفافیت رنگ را فراتر از طیف رنگی استاندارد ایجاد می کند و از طریق UHD Dimming، میزان بهینه روشنایی روی صفحه اعمال می شود.

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ  قابلیت ایجاد نسبت کنتراست بسیار مناسب را دارد. در واقع این تلویزیون با نشان دادن بهترین تضاد بین رنگ های روشن و تیره می تواند وضوح تصویر بسیار خوبی برای نمایش رنگ های مختلف ایجاد کند. صفحه نمایش 58 اینچی این تلویزیون برای افرادی که نیاز به یک تلویزیون با اندازه بسیار ایده آل دارند، انتخابی عالی خواهد بود. شما می توانید جزئیات بسیار دقیق را از بخش صوتی نیز دریافت کنید. OTS Lite و Adaptive Sound دو فناوری صوتی مجزا هستند که تجربه بهتری را هنگام گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از دیالوگ های قابل پخش در تلویزیون به شما ارائه می دهند.

بسته به منطقه جغرافیایی، برخی از امکانات بازی برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند از آن برای انجام برخی از بازی های ویدیویی رایج استفاده کنند. تلویزیون سامسونگ CU7000 نیز دارای طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تلویزیون سامسونگ 58CU7000 ساخت 2023 میلادی

سامسونگ و همچنان پیشرو در طراحی تلویزیون!

علاوه بر تلویزیون های رده بالای سامسونگ که همیشه در لیست شیک ترین مدل های بازار قرار می گیرند، تلویزیون های ارزان قیمت این برند نیز به ویژگی های ظاهری متمایز زیادی مجهز شده اند، به طوری که با توجه به سلیقه هر کدام در دسترس کاربران تلویزیونی مناسب و شیک از برند معروف سامسونگ می باشد. تلویزیون CU7000 از سری 7 تلویزیون 2023 سامسونگ با توجه به چندین فاکتور بسیار ستودنی است. سامسونگ در ابتدا با اعمال سبک مینیمالیسم موفق شد ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش تلویزیون 58 اینچی را کاهش دهد. این سبک خاص از نظر زیبایی شناختی بسیار تحسین برانگیز است، اما علاوه بر این، با افزایش ظرفیت صفحه نمایش، به کاربر این امکان را می دهد که تجربه بصری فراگیرتری داشته باشد و حال و هوای سینمایی در خانه شما داشته باشد.

ضخامت صفحه تلویزیون سامسونگ 58CU7000 در مقایسه با مدل های مشابه بسیار کمتر است. عمق آن تنها 59.9 میلی متر تخمین زده شده است. اگر می خواهید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهید کافیست یک پایه دیواری مجزا با ابعاد 400*300 میلی متر تهیه کنید و تلویزیون را با پیچ های مخصوص به دیوار متصل کنید. با این وجود، می توانید از پایه های زیبا و باریک تلویزیون برای قرار دادن آن روی میز و به حداکثر رساندن جلوه شیک خانه خود استفاده کنید.

پایه های به کار رفته در ساختار تلویزیون با حالت دو طرفه ظاهری شیک و متمایز به این مدل داده است. در پشت پایه های تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ می توانید با استفاده از گیره های مخصوص کابل های متصل به تلویزیون را مخفی کنید تا یک تلویزیون مدرن در خانه خود داشته باشید.

سامسونگ و همچنان پیشرو در طراحی تلویزیون 58CU7000

فناوری PurColor در تلویزیون سامسونگ 58CU7000

در سری تلویزیون های 2023 سامسونگ، مدل های کریستال به خوبی درخشیدند. این سری از تلویزیون ها دارای پردازنده تصویر اختصاصی و دارای نمایشگر LED هستند. به طور کلی می توان در این سری از تلویزیون های سامسونگ رنگ های بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی تولید کرد. تلویزیون سامسونگ 58CU7000 از فناوری PurColor استفاده می کند. این ویژگی یک فناوری منحصر به فرد از سامسونگ است که عملکرد آن تا حدودی شبیه به محدوده دینامیکی بالا برای نمایش طیف رنگی گسترده است.

به لطف استفاده از PurColor در تلویزیون سامسونگ، نمایشگری با قابلیت تولید طیف رنگی بسیار گسترده تر از طیف رنگی استاندارد RGB (قرمز، سبز و آبی) ایجاد شده است. در عمل باید گفت که تلویزیون از طریق پردازنده خود توانسته علاوه بر رنگ های اصلی، روی نمایش رنگ های سرخابی، فیروزه ای و زرد نیز تمرکز کند. نتیجه این فناوری جزئیات بیشتر، رنگ های غنی تر و دقت رنگ بیشتر در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ است. به دست آوردن یک تجربه واقعی تر بسیار مفید خواهد بود. این تلویزیون با توانایی پوشش چیزی حدود یک میلیارد رنگ، عملکرد بسیار خوبی از آنچه برای یک مدل ارزان قیمت انتظار می رود ارائه می دهد.

فناوری PurColor در تلویزیون سامسونگ 58CU7000

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون 58 اینچی سامسونگ استفاده می شود. این پردازنده پیشرفته سامسونگ کیفیت تصویر را از طریق یک پایگاه داده منحصربفرد بهینه کرده است تا کیفیت تصویر عالی داشته باشید. تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ دارای رزولوشن 4K است که به 2160 در 3840 پیکسل می رسد که تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است. اگرچه اکثر محتواها در طول زمان با کیفیت 4K فیلمبرداری شده اند، هنوز منابع زیادی وجود دارند که کمتر از 4K هستند، بنابراین کدام ویژگی بهترین کیفیت تصویر را برای نمایشگر ایجاد می کند؟

به لطف استفاده از پردازنده کریستال 4K در تلویزیون 2023 سامسونگ 58CU7000 ، می توان وضوح تصویر را با دقت بیشتری بهبود بخشید. همان پردازنده ارتقا یافته با فناوری ارتقاء مقیاس 4K برای ارتقای چنین منابعی نزدیک به وضوح 4K کار می کند. هماهنگ سازی رنگ، بهینه سازی سطح کنتراست و افزایش محتوای HDR بخشی از عملکردهای پردازشگر تصویر است. به لطف این ویژگی، می‌توانید محتوای قدیمی‌تر با وضوح پایین را نیز با کیفیت عالی تماشا کنید.

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

سازگاری با فرمت های HDR

یکی از موارد کلیدی که عملکرد تلویزیون 4K سامسونگ 58CU7000 را در هنگام نمایش محتوای ویدیویی بهبود می بخشد، ویژگی High Dynamic Range یا به اختصار HDR است. این عملکرد قابلیت نمایش کنتراست بین رنگ های نمایشگر را با بهبود سطح روشنایی با برجسته کردن جزئیات دارد. محتوای HDR به لطف پشتیبانی از طیف رنگی گسترده و سطح روشنایی بهینه قابل نمایش است.

به طور کلی، HDR در صنعت فیلم بسیار مهم است و توسط فیلمسازان برای نمایش جزئیات رنگی نزدیک به واقعیت استفاده می شود. "تلویزیون سامسونگ 58CU7000" از HDR10+ پشتیبانی می کند که نسخه پیشرفته تری از HDR10 است. از طریق این فناوری و با استفاده از ابرداده پویا، تحلیل نور فریم به فریم انجام می شود، بنابراین می توان انتظار داشت که بیننده محتوای زنده و پویا را در تلویزیون تماشا می کرد. این مدل از فرمت HLG نیز پشتیبانی می کند تا وضوح تصویر بهتری را به شما نشان دهد.

سازگاری با فرمت های HDR در تلویزیون 2023 سامسونگ 58CU7000

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

  • فناوری پیشرفته کاهش نور UHD برای افزایش روشنایی برای بهبود عملکرد نمایش تصویر و به حداقل رساندن اثرات هاله و اعوجاج استفاده می شود. با UHD Dimming قسمت های مختلف صفحه اسکن می شود و با تنظیم روشنایی و عمق قطعه با توجه به جزئیات رنگ، فرآیند اسکن کامل می شود. این فناوری قادر است به رنگ های تیره و روشن عمق بهتری بدهد تا تاثیر دائمی بر وضوح تصویر داشته باشد.
  • عملکرد Mega Contrast در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ وضوح رنگ بالا با کنتراست عالی را تضمین می کند.
  • تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های مهم تصویر تلویزیون 58 اینچ سامسونگ CU7000 است. از طریق این ویژگی، روشنایی محیط با استفاده از سنسورهای تشخیص نور تشخیص داده می شود و روشنایی نمایشگر متناسب با آن تنظیم می شود.
  • حالت فیلمساز که به اختصار FMM نامیده می شود، یکی از حالت های تصویر تلویزیونی است که تنظیماتی مانند نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ را روی حالت پیش فرض قرار می دهد تا از هرگونه جلوه مصنوعی در محتوا جلوگیری کند و دقیقاً مطابق با دید سازنده نمایش داده شود.
  • نمایشگر تلویزیون سامسونگ 58CU7000 مجهز به یک پنل نرخ تجدید 60 هرتز است که عملکردی مطابق با نمایش جزئیات حرکت ظریف ارائه می دهد. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator برای بهبود حرکت در صحنه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، این فناوری فریم های گم شده را در بازی های ویدیویی تشخیص می دهد و با قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تاری و لرزش جلوگیری می کند.

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ

صدای واضح و رسا در تلویزیون 58CU7000

به طور کلی تغییرات چندانی در قسمت صوتی سری کریستال تی وی 2023 اعمال نشده است و مانند سایر مدل های معمولی در ساختار قسمت صوتی تلویزیون سامسونگ 58CU7000 از سیستم صوتی 2 کاناله متشکل از 2 بلندگو استفاده شده است. . این سیستم صوتی مجهز به حداکثر توان صوتی 20 وات می باشد که دارای ولوم مناسب برای پخش در محیط می باشد. فناوری OTS Lite Object Tracking Sound یکی از بهترین فناوری های صوتی در این تلویزیون محسوب می شود.

این فناوری صداها را با تجزیه و تحلیل ورودی و محتوا (مانند فیلم، استریم، ورزش، بازی) بهینه کرده و به بلندگوها ارسال می کند. تأثیر این فناوری در صدا مشهود است که دقیقاً متناسب با موقعیت آن روی صفحه نمایش بازتولید می شود، بنابراین تجربه شنیداری بسیار واقعی تری ایجاد می کند. Adaptive Sound همچنین با تنظیم صدا، محیط پخش واقعی تری را فراهم می کند.

از طریق فناوری Q-Symphony هماهنگی کاملی بین نوار صوتی سامسونگ و قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می شود. این ویژگی به تجربه شنیداری متفاوت در هنگام اتصال نوار صوتی کمک می کند. با پشتیبانی Multiroom Link و برنامه اختصاصی آن، کاربران اجازه دارند موسیقی را روی دستگاه های صوتی با مکان های مختلف در تلویزیون کریستال سامسونگ 58CU7000 به اشتراک بگذارند.

بلوتوث می تواند به طور موثر برای اتصال به هر دستگاه صوتی مانند بلندگوها، نوارهای صوتی و سینمای خانگی استفاده شود. سوئیچ خودکار Buds یک ویژگی جدید در این تلویزیون است که امکان سوئیچ خودکار بین منابع صوتی را فراهم می کند.

هاب هوشمند سامسونگ 58CU7000

نسخه جدید سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 58CU7000 استفاده شده است که دسترسی های بسیار متفاوتی را برای کاربران فراهم می کند. سال گذشته سامسونگ تغییراتی را در Smart Hub یا رابط کاربری خود اعمال کرد که شامل 3 تب Media، Background و Gaming Hub بود و امسال هم همینطور است و در تب های اصلی تغییری ایجاد نشده است. شما می توانید تمام محتوای مورد علاقه خود را در یک مکان پیدا کنید. از آنجایی که Samsung Smart Hub جستجو و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می‌دهد، می‌توانید زمان بیشتری را صرف تماشای آنچه دوست دارید بدون اتلاف وقت صرف کنید.

سیستم عامل تایزن با هاب هوشمند در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ موجود است که طیف کاملی از محتوای سرگرمی را ارائه می دهد. این مرکز هوشمند زمانی که می‌خواهید بین سرویس‌ها جابه‌جا شوید و حتی بر اساس منطقه‌ای که انتخاب کرده‌اید، پیشنهادات محتوای شخصی‌شده‌ای را در چندین پلتفرم ارائه می‌دهد، به سرعت ترجیحات شما را یاد می‌گیرد. بسیاری از امکانات بخش هوشمند بر اساس منطقه جغرافیایی تقسیم شده است و این مشکل ممکن است منجر به کمبود امکانات تلویزیون هوشمند در برخی مناطق شود.

با خرید اشتراک جداگانه نتفلیکس، می توانید فورا به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از داغ‌ترین موزیک ویدیوها گرفته تا داغ‌ترین ویدیوها در بازی، تناسب اندام، فیلم، نمایش، اخبار، آموزش و موارد دیگر، می‌توانید در YouTube دنبال کنید. دو پلتفرم آنلاین فیلم Prime Video و Disney+ نیز برنامه ها و محتوای هیجان انگیز را در یک مکان برای شما به ارمغان می آورند.

شما می توانید از سرویس Samsung TV Plus برای دسترسی به بیش از 200 کانال و محتوای فیلم در تلویزیون سامسونگ 58CU7000 استفاده کنید. لازم به ذکر است که دسترسی به Samsung TV Plus در برخی از مناطق جغرافیایی امکان پذیر است که ممکن است بسته به منطقه امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد.

کنترل آسان تلویزیون هوشمند 58CU7000

ویژگی SmartThings یکی از بهترین ویژگی هایی است که می توانید با خرید تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ دریافت کنید. این ویژگی کنترل یکپارچه ای را برای تمام دستگاه های خانه هوشمند از طریق یک هاب مرکزی فراهم می کند. هنگام استفاده از این روش، باید به وای فای، بلوتوث یا شبکه بی سیم دیگری متصل شوید و البته به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید.

به طور کلی، SmartThings در ال ای دی سامسونگ 58CU7000 به عنوان یک هاب خانه هوشمند ساده و قابل ارتقا به کاربران این امکان را می دهد تا روال هایی را تنظیم کنند که در کاهش زمان و انرژی خود موثر باشد و خانه ای هوشمند با دستگاه های هماهنگ داشته باشند. همچنین به لطف پشتیبانی گوگل و دستیار صوتی الکسا، کاربران می توانند کنترل راحت تری در قسمت کنترل صوتی تلویزیون داشته باشند.

سایر خدمات و دسترسی هوشمند

  • یکی از قابلیت هایی که برای اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی با تلویزیون SAMSUNG 58CU7000 استفاده می شود به فناوری Mobile to TV معروف است. هر یک از فناوری‌های Sound to Mobile و Sound Mirroring نیز انتقال صدا را از تلویزیون به دستگاه تلفن همراه و بالعکس فراهم می‌کنند. قابلیت Wireless TV On نیز امکان روشن شدن تلویزیون از طریق گوشی را فراهم می کند.
  • راهکار Mobile Tap Mirroring یا Tap View که چند سالی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ تعبیه شده است، به کاربران این امکان را می دهد تا با ضربه زدن روی صفحه تلویزیون، محتوای صفحه گوشی هوشمند خود را منعکس کنند. این اتصال یک راه بسیار ساده و کاربردی است که منحصرا برای گوشی های سامسونگ گلکسی ایجاد شده است و دیگر گوشی ها از طریق آن به تلویزیون متصل نمی شوند.
  • سامسونگ در این تلویزیون 58 اینچی از Google Meet پشتیبانی می کند، بنابراین امکان برقراری تماس تصویری از طریق تلویزیون وجود دارد. البته تنها گزینه مورد نیاز برای استفاده از تماس تصویری مربوط به اپلیکیشن نیست و برای انتقال تصویر باید از یکی از گزینه های دوربین Slimfit، وب کم لاجیتک یا دوربین گوشی سامسونگ استفاده کنید.
  • با قابلیت Wireless Dex می توانید تلویزیون سامسونگ 58CU7000 را به فضای کاری خود در خانه تبدیل کنید. برای استفاده از این ویژگی زمانی که از اتصال شبکه مطمئن هستید، می توانید آن را در تلویزیون و لپ تاپ، گوشی هوشمند یا رایانه سازگار فعال کنید.
  • به لطف همکاری سامسونگ با Nifty Gateway امکان خرید و فروش NFT از طریق پلتفرم ویژه بر روی تلویزیون های نسل جدید این برند وجود دارد.

با تلویزیون سامسونگ 58CU7000 هیجان بازی را تجربه کنید

همانطور که گفته شد تلویزیون 58CU7000 مقرون به صرفه ترین تلویزیون در بین مدل های مختلف سامسونگ می باشد که با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. به گفته سامسونگ، بسته به منطقه جغرافیایی، برخی از ویژگی های بازی منحصر به فرد در این تلویزیون وجود دارد. یعنی تلویزیون سامسونگ سی یو 7000 در برخی کشورها دارای ویژگی های منحصر به فرد بازی است. به طور کلی، این تلویزیون 58 اینچی می تواند محتوای 4K را با فرکانس 60 هرتز نمایش دهد و می تواند بازی هایی با این مشخصات انجام دهد. حالت Auto Low Latency Mode که به اختصار ALLM نامیده می شود، یک ویژگی منحصر به فرد است که کمترین تاخیر ورودی را در طول بازی های ویدیویی فعال می کند.

HGiG همچنین امکان ایجاد حالت بسیار مناسب برای نمایش بازی های HDR با گرافیک بهینه را با تنظیم HDR فراهم کرد تا بتوانید بازی های HDR را با وضوح بهتری به نمایش بگذارید. Gaming Hub همچنین در Samsung TV 58CU7000 به عنوان یک سرویس کاربردی دیده می شود که به کاربران امکان دسترسی مستقل به بازی های ابری را می دهد.

راه های سریع و راحت برای اتصال

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ از راه های مختلفی برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های خارجی استفاده می کند تا کاربران به راحتی بتوانند از وضوح عالی نمایشگر حداکثر استفاده را ببرند. صفحه نمایش 58 اینچی سامسونگ دارای درگاه های ارتباطی در پنل پشتی است که بیشترین کاربرد را برای اتصال تلویزیون های مفید دارند. 3 پورت HDMI در پنل پشتی تلویزیون تعبیه شده است که می تواند صدا و تصویر را به صورت همزمان انتقال دهد و بیشترین کاربرد را برای اتصال به دستگاه هایی مانند لپ تاپ و کنسول های بازی دارد. قابلیت کنترل تمامی دستگاه هایی که از طریق این پورت به صفحه نمایش متصل می شوند به لطف +Anynet توسط ریموت کنترل سامسونگ ارائه شده است.

سامسونگ در قسمت پورت های ارتباطی نیز از پورت USB استفاده می کند. این پورت همچنین بسیار کاربردی است و امکان اتصال بسیاری از دستگاه های خارجی مانند حافظه های فردی را به تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 58 اینچ فراهم می کند. از جمله راه های کاربردی اتصال بی سیم می توان به بلوتوث و وای فای نیز اشاره کرد. به طور کلی نسخه های بسیار پیشرفته این فناوری ها در تلویزیون 4K سامسونگ پیاده سازی شده است و می توانید از سرعت بالای انتقال محتوا نهایت بهره را ببرید.

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 58CU7000 را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده معمولی و تماشای فیلم هستید، ما به شما تلویزیون سامسونگ 65CU8000 را پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : tokopedia

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7000 سایز 58 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
146
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU7000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 15.4(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 15.2(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست