×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی مدل “ Mi LED TV 4A 32

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :32MITV4A
کیفیت تصویر :HD
نوع صفحه نمایش :LED
سیستم عامل :اندروید
توان خروجی صدا :16 وات
دارای : فناوری HDR
پردازنده : کوانتومی HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 32 اینچ HD شیائومی 32MITV4A

مشخصات تلویزیون 32 اینچ HD شیائومی 32MITV4S

در سالهای اخیر، شرکت چینی شیائومی نیز به جمع تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند اضافه شده است. خرید تلویزیون شیائومی یکی از گزینه های خرید محصولات صوتی و تصویری میباشد. تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A دارای نمایشگر 32 اینچی بوده که علاوه بر برآورده کردن نیاز کاربران به وسیله نمایش تصاویر زیبا و با کیفیت، دارای رزولوشن صفحه نمایش 768*1366 بوده که توانایی خلق تصاویری با بهترین کیفیت را داراست که رضایت کاربران را در استفاده از آن در پی داشته است.

شرکت شیائومی در ساخت این تلویزیون از کیفیت HD استفاده کرده است که تونایی نشان دادن تصاویر را با وضوح بسیار زیاد و جزئیات بالا برای کاربر فراهم می کند. این محصول با بهره گیری از قابلیت های HDR و +HDR10 دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است تلویزیون شیائومی 32MITV4A مجهز به پردازنده پرقدرت کوانتومی HD می باشد که نصل جدیدی از پردازنده های پرقدرت می باشد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا می باشند. تلویزیون ال جی 86NANO86 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

با سرعت بالا توانایی انجام دستورهای ورودی را به نحو منحصر به فردی داراست و توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر امکانپذیر می کند. همچنین یکی دیگر از توانایی های فوق العاده این محصولصدای بی نظیر  Dolby و فناوری DTSاست.

این محصول دارای 3 پورت HDMI و 3 پورت USB بوده که کاربر به راحتی می تواند اسپیکر های اضافی یا هر وسیله دیگر را به آن متصل و از سرعت آن لذت ببرد. تلویزیون شیائومی MITV4A دارای سیستم عاملآندروید ورژن 9 بوده که می تواند تلویزیون را به محیطی بسیار خوب و دلنشین برای کاربر تبدیل کند کاربر می تواند با استفاده از فناوری اسمارت که در این تلویزیون تعبیه شده است و همچنین توانایی اتصال به اینترنت، این تلویزیون را به کامپیوتر شخصی خود تبدیل کند.

با توجه به داشتن پردازنده بسیار قدرتمند 4K این محصول توانایی زیادی در به وجود آوردن تصاویر با کیفیت بالا و طبیعی خواهد داشت. فناوری های صوتی بسیار جالب در تلویزیون 32MITV4A باعث شده که توان خروجی بلندگوهای قدرتمند آن 16 وات باشد که کاریر می تواند در کنار تصویر زیبا و با کیفیت با گوش دادن به صدای طبیعی منتشر شده از آن دنیایی جدید را تجربه کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون 32MITV4A

کیفیت تصویر در تلویزیون 32MITV4S

تصاویر خروجی توسط تلویزیون برای کاربر بسیار با اهمیت است و می تواند نقش به سزایی در انتخاب محصول توسط کاربر ایفا کند. شرکت شیائومی در تلویزیون شیائومی 32MITV4A از صفحه تخت و فناوری LED بهره برده است و با رزولوشن بالای 768*1366 توانایی خلق تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی داراست. همانطور که در بالا گفته شد، این محصول تصاویر را با کیفیت HD برای کاربر به نمایش می گذارد که با وضوح خیره کننده و همچنین نمایش تصاویر با کیفیت و جزئیات بالا نهایت رضایت را در کاربر به وجود می آورد. از این رو تصاویر این محصول دارای نهایت کنتراست و کیفیت می باشند.

کمپانی شیائومی در این محصول از فناوری  MEMC استفاده کرده است که توانایی پردازش سریع صحنه های سریع و هیجان انگیز را دارد و آنها را صاف و واضح پخش می کند. شرکت شیائومی در این مدل توانسته با استفاده از روشنایی مناسب و بالا این امکان را فراهم کند که وقتی نور طبیعی به صفحه نمایش دستگاه بتاید کاربر به راحتی می تواند تصاویر را با نهایت کیفیت تماشا کند.

پردازنده پرقدرت در تلویزیون شیائومی 32MITV4A

پردازنده پرقدرت در تلویزیون شیائومی 32MITV4S

یکی از حساسترین بخشهای تلویزیون را می توان پردازنده آن دانست. با استفاده از پردازنده با کیفیت می توان عملکرد تلویزیون را چندین برابر افزایش داد. پردازنده نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر با کیفیت بالا در تلویزیون دارد، شرکت شیائومی در تلویزیون شیائومی MITV4A از پردازنده پرقدرت MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHzبهره برده است.

این درحالیست که این پردازنده قادر است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تصاویر ورودی را پردازش کند. این مدل به یک حافظه داخلی 2 گیگابایتی و همچنین یک حافظه 8 گیگابایتی مجهز شده است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا از این حافظه ها برای ذخیره و یا نصب برنامه ها استفاده کند. همانطور که می دانید داشتن پردازنده بسیار کارآمد تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A را از سایر محصولات متمایز کرده است.

فناوری HDR در تلویزیون شیائومی 32MITV4A

فناوری HDR در تلویزیون شیائومی 32MITV4S

همانطور که میدانید استاندارد HDR برای نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا بسیار با اهمیت هستند و یکی دیگر از فناوری های بسیار با اهمیت که شرکت شیائومی برای تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A تعبیه نموده است فناوری HDR می باشد. در سالهای اخیر از این فناوری برای بیان مقدار کیفیت موجود در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است. داشتن این فناوری به معنی داشتن کیفیت بالا در نشان دادن تصاویر است.

این محصول همچنین از فناوری +HDR10 نیز پشتیبانی می کند که نوع خاصی از این فناوری می باشد که قادر است محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد. این تکنولوژی قادر است تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی و با تقویت آنها در حد فورکی نشان دهد. بنابراین یکی از ویژگی هایی که این محصولات را دیگر محصولات متمایز می کند این فناوری می باشد. 

تولید صدا در تلویزیون 2020 شیائومی 32MITV4A

تولید صدا در تلویزیون 2020 شیائومی 32MITV4S

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت بالا، شیائومی 32MITV4A دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صداست که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند. همانطور که در ابتدا گفته شد این محصول دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 16 وات برخوردار است. کیفیت صدا در تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A به طوری است که بیننده حس می کند خود را در درون تصاویر و یا فیلمهای پخش شده از تلویزیون خواهد دید.

علاوه بر داشتن بلندگوهای قدرتمند، شرکت شیائومی برای رسیدن به بهترین صدا و قابلیت پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی از امکانی نظیر DTS-HD, Dolby بهره برده است. همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد.

وجود تکنولوژیDolby Audio در این محصول بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد، که این بدان معنی است با استفاده از این دستگاه شما تجربه شنیدن صدای طبیعی و بالاتری را نسبت به محصولات دیگر خواهید داشت. داشتن بلنگوهای قدرتمند از یک سو و همچنین داشتن صدایی رسا و طبیعی باعث شده که این مدل از تلویزیون توانایی رقابت با دیگر محصولات مجود در بازار را داشته باشد..

سیستم عامل آندروید در تلویزیون HD شیائومی 32MITV4A

سیستم عامل آندروید در تلویزیون HD شیائومی 32MITV4S

سیستم عامل یکی از اصلی ترین قسمتهای تشکیل دهنده یک تلویزیون بوده و عملکرد آن را بسیار افزایش می دهد. شرکت شیائومی در تلویزیون شیائومی 32MITV4A از سیستم عامل Android ورژن 9 استفاده کرده است که باعث می شود محیط کار بسیار ساده و در عین حال هوشمند را برای کاربر خلق کند. اما فقط نقش یک خانه ثابت برای اپلیکیشن‌ها را ندارد.

این سیستم عامل یک روش پویا برای یافتن محتوا است و می‌تواند کارایی یک Chrome Cast را داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد. همچنین شما شاهد مجهز بودن این دستگاه به بلوتوث، WIFI و پورت LAN هستید که کاربر به راحتی می تواند به اینترنت متصل شده و از آن بهره مند شود.

این سیستم عامل به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید. از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با این دستگاه از تماشای آنها لذت ببرد.

طراحی در تلویزیون شیائومی MITV4A

طراحی در تلویزیون شیائومی MITV4S

محصولات شیائومی دارای طراحی زیبایی هستند و توانایی این را دارند تا بتوانند توجه کاربر را به خود جلب کنند. شرکت شیائومی در تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A از لبه های تمام فلزی استفاده کرده است که ضمن داشتن زیبایی فراوان در حفظ تمرکز کاربر بسیار موثر است. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای این مدل استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد.

این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود.  شیائومی 32MITV4A از تیونرهای DVB-C و DVB-T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه های آنالوگ و دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

شرکت شیائومی از  3 پورت USB و 3 پورت HDMI برای این محصول استفاده کرده است. از این رو با استفاده از این درگاه ها کاربر می تواند محتوای خود را بر روی تلویزیون انتقال داده و بتواند بسیاری از کارها را انجام دهد.

حالتی از طراحی که امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، نصب تلویزیون به دیوار است که شرکت شیائومی این توانایی را برای این محصول قرار داده که کاربر می تواند آن را بر روی میز و حتی با نصب به دیوار مورد استفاده قرار دهد، RF ، خروجی هدفون و اپتیکال از سایر فناوری های به کار رفته در تلویزیون 32MITV4A به شمار میرود. یکی از مدل های این برند که بسیار پرفروش نیز هست تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MITV4A میباشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
32MITV4S

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون
شیائومی
38,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...
تلویزیون
شیائومی
34,300,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65P1E کیفیت تصویر : 4K سیستم عامل : اندروید توان صدا : 20 وات رفرش ریت تصویر : 60 هرتز زاویه دید گسترده : 178 درجه حافظه داخلی : 8 گیگابایت سال ساخت : 2021 میلادی پردازنده : A55 چهار هسته ای دارای : 3...
تلویزیون
شیائومی
28,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 55Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...

فهرست