×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 55Q2 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
28,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55Q2
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :60 هرتز
زاویه دید :178 درجه
حافظه داخلی :16 گیگابایت
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها :3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 55Q2 از سری تلویزیون های QLED می باشد که مجهز به صفحه نمایش 55 اینچی با دقت و تنوع رنگ بسیار بالا می باشد. تلویزیون شیائومی طیف بسیار گسترده و متنوعی از رنگ ها را روی صفحه نمایش خود ایجاد می کند و صحنه ها را با دقت و جزئیات بیشتری به شما نشان می دهد. شیائومی این تلویزیون را با کیفیت تصویر 4K به بازار معرفی کرده است که با کمک پردازشگر تصویر MTK 9611 صحنه های کاملا واضح و شفاف را بدون هیچ نویز و تاری به شما نشان می دهد.

سیستم صوتی تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ ز دو بلندگوی 15 واتی بهره می برد که در مجموع 30 وات صدا تولید و در اختیار شما قرار خواهند داد. این تلویزیون از فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت صدا و تصویر استفاده می کند که هر کدام باعث می شوند صدا و تصویر با کیفیت و وضوح بهتری داشته باشید.

تلویزیون 55Q2 با استفاده از سیستم عامل اندروید ساخته شده و یکی از انواع تلویزیون های هوشمند است. این تلویزیون شما را به دنیای جدیدی از سرگرمی و راحتی می برد تا بتوانید از تمام لحظات خود در خانه لذت ببرید.

تلویزیون شیائومی 55Q2 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون شیائومی 55Q2 با طراحی شیک و خاص

طراحی تلویزیون برای مصرف کنندگان اهمیت ویژه ای دارد، زیرا ظاهر آن می تواند تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی ما داشته باشد. تلویزیون شیائومی 55Q2 طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد که با سلیقه افراد خاص مطابقت دارد. تلویزیون شیائومی Q2 به شکلی کاملا متفاوت طراحی شده است و یکی از زیباترین و شیک ترین تلویزیون های سال 2022 به شمار می رود. فریم دور صفحه نمایش آنقدر ظریف و نازک است که می توان آن را یک تلویزیون بدون فریم در نظر گرفت و به همین دلیل بیننده دارای یک تلویزیون عریض تر و باریک تر خواهد بود.

پنل پشتی تلویزیون به صورت صفحه تخت طراحی شده است و به کاربران اجازه می دهد تلویزیون را روی دیوار نصب کنند. پایه های تلویزیون به صورت چنگال طراحی شده اند و زیبایی بیشتری به تلویزیون شیائومی بخشیده اند.

تلویزیون 55 اینچ شیائومی Q2 به قدری زیباست که زیباترین جلوه را به فضای داخلی شما چه روی میز و چه روی دیوار خواهد داد. این تلویزیون خاص و زیبا در رنگ خاکستری ساخته شده است که زیبایی و جلوه خاصی به فضای شما می بخشد.

تلویزیون شیائومی 55Q2 با طراحی شیک و خاص

رنگ های روشن و غنی شده با تلویزیون QLED شیائومی 55Q2

صفحه نمایش تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ به صورت QLED ساخته شده است که توانایی بالایی در تولید رنگ های متنوع و جذاب دارد. در این نوع تلویزیون ها تصاویری با رنگ های بسیار متنوع و جذاب خواهید داشت که به طور کامل تقویت و غنی می شوند. با خرید تلویزیون شیائومی 55Q2 متوجه خواهید شد که تنوع و دقت رنگ یک تلویزیون QLED تا چه اندازه نسبت به سایر تلویزیون ها برتر است.

تلویزیون 55 اینچی شیائومی 1.07 میلیارد رنگ جذاب و غنی ایجاد می کند و از 92 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. به همین دلیل همیشه صحنه ها و تصاویری با رنگ های کاملاً متنوع و شاداب را بر روی صفحه نمایش تلویزیون QLED شیائومی 55Q2 مشاهده خواهید کرد که جذابیت و هیجان محتوا را در حین مشاهده افزایش می دهد.

رنگ های روشن و غنی شده با تلویزیون QLED شیائومی 55Q2

کیفیت و وضوح تصویر عالی

تلویزیون Q2 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و می تواند تمامی تصاویر و صحنه ها را با کیفیت 4K بر روی صفحه نمایش خود نمایش دهد. در واقع وجود کیفیت تصویر 4K در کنار صفحه نمایش QLED سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، بنابراین شما هر صحنه را با نهایت وضوح خواهید داشت و هیچ گونه ناخالصی، نویز و تاری در تصاویر مشاهده نمی کنید. شیائومی همچنین برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون خود از فناوری هایی استفاده می کند که هر کدام تاثیر بسزایی در جذابیت و وضوح تصاویر خواهند داشت.

کیفیت و وضوح تصویر عالی در تلویزیون 55Q2

فناوری MEMC

فناوری MEMC یکی از بهترین و کاربردی ترین فناوری های قسمت تصویری تلویزیون شیائومی 55Q2 است که وظیفه بهینه سازی فریم ها را بر عهده دارد. این فناوری فریم را با دقت و هوشمندی بهینه می‌کند و بیننده را قادر می‌سازد تا حتی سریع‌ترین صحنه‌ها را بدون نویز و تار مشاهده کند.

فناوری MEMC در تلویزیون 55 اینچ شیائومی Q2

فناوری Dolby Vision IQ

قسمت تصویر تلویزیون 2022 شیائومی 55Q2 از فناوری HDR استفاده می کند که یکی از پیشرفته ترین فناوری ها برای تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر است. این فناوری از فرمت هایی مانند Dolby Vision IQ، HDR 10 و HLG در تلویزیون شیائومی پشتیبانی می کند که هر کدام بر وضوح تصاویر تأثیر می گذارند.

فناوری Dolby Vision IQ به طور خودکار و هوشمند میزان نور محیط را اندازه گیری می کند و سپس روشنایی نمایشگر را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. صرف نظر از این، شما همیشه صحنه ها را به درستی و به شیوه ای کاملا دقیق و واضح خواهید داشت.

وجود فناوری HDR در تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ  صحنه های روشن و جذابی را با تمام جزئیات کامل خلق خواهد کرد. در واقع فناوری HDR با تاثیری که بر کنتراست صحنه ها و نقاط تاریک و روشن تصاویر دارد، تمام جزئیات موجود در تصاویر روی صفحه را به طور کامل متوجه خواهد شد.

فناوری Dolby Vision IQ

زاویه دید گسترده

یکی از مزیت های بزرگ تلویزیون کیولد شیائومی 55Q2 زاویه دید گسترده آن است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه است و دید کامل و دقیقی را از تمامی جهات و زوایا در اختیار بیننده قرار خواهد داد.

در تلویزیون هوشمند شیائومی 55Q2 بر خلاف تلویزیون های معمولی، برای دیدن محتوا نیازی نیست جلوی صفحه تلویزیون باشید، بلکه می توانید در هر زاویه و در هر طرف صفحه باشید و همیشه دید کامل و جامعی به محتوا در حال پخش شدن داشته باشید. 

موقعیت مکانی شما در زوایای دیگر صفحه، وضوح و کیفیت تصویر محتوای پخش شده برای شما را کاهش نمی دهد، اما همان کیفیت عالی 4K را بدون تار شدن یا نویز به شما می دهد.

زاویه دید گسترده در تلویزیون QLED شیائومی Q2

نقش پردازشگر تصویر در کیفیت تصویر

پردازشگر تصویر یک تراشه بسیار مهم و کاربردی در هر تلویزیونی است که همانطور که از نامش پیداست برای پردازش تصاویر عمل می کند. این شرکت در تلویزیون 4K شیائومی 55Q2 از پردازنده تصویر MTK 9611 استفاده می کند که قدرت و سرعت پردازش تصویر بسیار بالایی دارد. این پردازنده تصاویر ورودی را به محض دریافت به صورت کاملا تخصصی بررسی می کند و نقاط ضعف تصاویر را برطرف می کند.

به عنوان مثال در صورتی که تصاویر دریافتی دارای نویز و ناخالصی، تار و بریده شدن باشد، تمامی این ایرادات توسط پردازشگر پردازش تصویر MTK 9611 اصلاح می شود، این تصاویر پس از رفع نقص به کیفیت و وضوح مورد نیاز می رسند و آماده می شوند. تولید مثل روی صفحه تلویزیون شیائومی.

پردازشگر تصویر MTK 9611 با استفاده از فناوری هایی که در قسمت تصویر تلویزیون وجود دارد کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و حتی تصاویر با کیفیت پایین را با کیفیت 4k به شما نشان می دهد.

نقش پردازشگر تصویر در کیفیت تصویر

توان صوتی

در کنار تصویر، صدا نیز می تواند بر کیفیت محتوای پخش شده تأثیر بگذارد، بنابراین قسمت صوتی تلویزیون به اندازه قسمت ویدیویی اهمیت دارد. تلویزیون شیائومی 55Q2 در قسمت صوتی خود به دو بلندگوی بسیار قدرتمند مجهز شده است که هر کدام صدایی با توان 15 وات تولید خواهند کرد، این دو بلندگو در کنار هم صدایی با توان 30 وات ارائه خواهند کرد که صدای خوبی است. قدرت برای یک تلویزیون برای 55 اینچ در نظر گرفته شده است.

این شرکت همچنین گزینه ارتقای صدا را در ال ای دی شیائومی 55Q2 برای کاربران خود در نظر گرفته است تا بتوانند صدای تلویزیون خود را بر اساس نیاز خود ارتقا دهند. این افزایش صدا توسط سیستم های صوتی اضافی انجام خواهد شد. به عنوان مثال، می توانید اسپیکرهای بلوتوث را جداگانه خریداری کرده و به تلویزیون خود متصل کنید. این بلندگوها صدا را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد.

با بلندگوهای بلوتوث می توانید صدای تلویزیون خود را به قسمت ها و اتاق های دیگر خانه خود هدایت کنید و از صدایی شفاف و جامع در تمام نقاط خانه خود لذت ببرید.

توان صوتی تلویزیون کیولد شیائومی 55Q2

وضوح و کیفیت صدا

صدا باید واضح و با کیفیت باشد تا توجه شنونده را به خود جلب کند. بلندگوهای تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ فرکانس های صدای موجود در فضا را به شکلی بسیار دقیق هدایت می کنند و صدایی شفاف و تمیز را به گوش شما می رساند. بنابراین هیچ گونه نویز و ناخالصی در صدای تلویزیون شیائومی 55Q2 نخواهید دید.

همچنین از فناوری هایی برای بهبود کیفیت صدا در قسمت صوتی این تلویزیون استفاده شده است که از جمله این فناوری ها می توان به Dolby Atmos و DTS اشاره کرد که نقش مهمی در کیفیت و جذابیت صدا دارند. فناوری Dolby Atmos صدایی کاملا سینمایی و فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد و کل فضای شما را در صداهای شفاف و دلنشین غوطه ور می کند.

در تلویزیون xiaomi 55Q2 صدا به صورت کاملا همزمان با تصویر پخش می شود و هیچ تاخیری در صدا و تصویر مشاهده نمی کنید. قسمت های صوتی و تصویری تلویزیون شیائومی به صورت کاملا هماهنگ کار می کنند و محتوا را با صدا و تصویر کاملا هماهنگ ارائه می دهند.

وضوح و کیفیت صدا تلویزیون هوشمند شیائومی 55Q2

سیستم عامل تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ

سیستم عامل در تلویزیون های هوشمند بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل این شرکت از پیشرفته ترین و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید در تلویزیون اسمارت شیائومی 55Q2 استفاده می کند که در کنار رابط کاربری گوگل تی وی نقش بسیار مهمی در تلویزیون خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید به شما امکان دسترسی به هزاران برنامه اندرویدی، فیلم و سریال، سرگرمی های جالب و غیره را می دهد. و اوقات فراغت شما را به شادترین و جذاب ترین لحظات تبدیل می کند.

یکی از جذابیت های سیستم عامل اندروید منوی روان و ساده آن است که درک آن برای هر کاربری آسان است. این منو به همان اندازه که ساده است بسیار پیشرفته و جدید است بنابراین دسترسی گسترده ای را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

دسترسی به اینترنت، بلوتوث، دستیار صوتی، امکان اشتراک گذاری محتوا، دسترسی به هزاران فیلم و برنامه های مختلف و ... تنها بخشی از ویژگی های تلویزیون اندروید شیائومی 55Q2 است که می توان به آن اشاره کرد.

سیستم عامل تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ

امکان اتصال به اینترنت

همانطور که می دانید امروزه بیشتر کارها از طریق اینترنت انجام خواهد شد، بنابراین شیائومی تمامی تلویزیون های هوشمند خود را به قابلیت اتصال به اینترنت مجهز کرده تا دسترسی های متفاوتی را برای کاربران خود فراهم کند. "تلویزیون شیائومی 55Q2" نیز امکان دسترسی به اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید مطالب مورد نیاز را در اینترنت جستجو کنید و به سایت های مختلف مراجعه کنید. حتی می توانید برنامه های مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دانلود و نصب کنید.

آنلاین می توانید فیلم و سریال، مسابقات ورزشی، اخبار و موارد دیگر داشته باشید.

قابلیت اشتراک گذاری محتوا

امکان اشتراک گذاری محتوا یکی از امکاناتی است که در بسیاری از موارد به آن نیاز خواهید داشت و بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

شیائومی به شما امکان اشتراک گذاری محتوا را در تلویزیون کیولد 55Q2 داده است تا بتوانید به راحتی محتوای مورد نظر خود را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید.

موبایل یکی از دستگاه هایی است که بیشترین محتوا را با آن به اشتراک می گذارید. همیشه در گوشی هر شخصی محتوایی وجود دارد که با تماشای آن با کیفیت 4k در تلویزیون شیائومی برای کاربر بسیار جذاب خواهد بود.

یکی از قابلیت هایی که برای اشتراک گذاری محتوا در تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ استفاده می شود، قابلیت کروم کست است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که به صورت بی سیم محتوای گوشی موبایل خود را به صفحه تلویزیون منتقل کنید و از این محتوا بر روی صفحه نمایش 55 اینچی QLED با رنگ های جذاب و متنوع لذت ببرید.

قابلیت اتصال به بلوتوث

بلوتوث نیز یکی از روش های ارتباط بی سیم در تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ است که امکان اشتراک گذاری محتوا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از بلوتوث می توانید به دستگاه های سازگار دیگری که دارای بلوتوث هستند و اتصال بی سیم و سریع دارند متصل شوید.

علاوه بر اشتراک‌گذاری محتوا، بلوتوث می‌تواند برای ایجاد ارتباط بی‌سیم با سایر دستگاه‌های صوتی نیز استفاده شود. به عنوان مثال، برای بهبود صدا، می توانید از بلوتوث برای ایجاد ارتباط بین تلویزیون و سایر سیستم های صوتی استفاده کنید.

امکان کنترل و جستجوی صوتی در تلویزیون شیائومی Q2

جالب است بدانید تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 قابلیت کنترل و جستجوی صوتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند عملکرد تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل کنند.

با دستیار صوتی گوگل، می توانید دستورات خود را در تلویزیون خود به صورت صوتی بیان کنید و حتی برنامه های مورد نیاز خود را در تلویزیون شیائومی به صورت صوتی جستجو کنید.

برای شروع این کار با گفتن «OK Google»، تلویزیون آماده اجرای دستورات صوتی شما خواهد بود. هنگامی که دستورات خود را به صورت صوتی با تلویزیون بیان می کنید، زمان و انرژی کمتری صرف این کار می شود و کار شما سریعتر پیش می رود.

تغییر کانال، روشن و خاموش کردن تلویزیون، کم و زیاد کردن صدا، دسترسی به فیلم ها و برنامه ها و ... همگی از طریق دستیار صوتی گوگل امکان پذیر خواهد بود.

شیائومی برای راحتی کاربران خود برای تلویزیون 2022 شیائومی Q2 امکان کنترل و جستجوی صوتی را فراهم کرده است تا آنها از کار با تلویزیون خود لذت ببرند.

امکان کنترل و جستجوی صوتی در تلویزیون شیائومی Q2

تلویزیون هوشمند شیائومی 55Q2 با درگاه‌های ارتباطی متنوع

پورت های ارتباطی نیز راه های ارتباطی در تلویزیون شیائومی هستند که به شما امکان می دهند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کنید. اگر به پشت پنل تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ نگاه کنید، پورت هایی را می بینید که نام هر کدام در کنار آن نوشته شده است.

از طریق این پورت ها می توانید به راحتی به دستگاه های دیگر متصل شوید و محتوا را به اشتراک بگذارید. از مهم ترین پورت های ارتباطی تلویزیون شیائومی می توان به پورت های HDMI و USB اشاره کرد که بسیار پرکاربردتر از سایر پورت ها هستند.

پورت HDMI برای اتصال به دستگاه هایی مانند تبلت و لپ تاپ استفاده خواهد شد و پورت USB به شما امکان دسترسی به محتویات حافظه جانبی را می دهد.

از دیگر پورت های تلویزیون شیائومی می توان به خروجی صدای دیجیتال، ورودی هدفون، پورت LAN و غیره اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند شیائومی 55Q2 با درگاه‌های ارتباطی متنوع

ریموت کنترل هوشمند

شیائومی همچنین برای تلویزیون هوشمند 55Q2 یک کنترل از راه دور هوشمند طراحی کرده است تا کاربران بتوانند تلویزیون خود را از راه دور کنترل و کار کنند. این ریموت کنترل بسیار شیک و راحت طراحی شده است و مچ دست هنگام کار با آن احساس راحتی می کند. دکمه های میانبر در این کنترل از راه دور تعبیه شده است که دسترسی شما به برخی از برنامه ها را سریعتر می کند.

در این کنترل از راه دور یک میکروفون بسیار کوچک اما قدرتمند تعبیه شده است که کنترل صوتی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهد. این میکروفون دستورات صوتی شما را می شنود و با سرعت بالا به تلویزیون منتقل می کند.

از دیگر مزیت های طراحی ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 55Q2 می توان به عملکرد 360 درجه در آن اشاره کرد. در واقع این ریموت کنترل به گونه ای ساخته شده است که به راحتی می تواند دستورات شما را از هر زاویه و هر طرف تلویزیون اجرا کند. برای استفاده از این ریموت نیازی نیست آن را جلوی تلویزیون بگیرید زیرا از همه جهات کار خواهد کرد.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون 2022 شیائومی 55Q2

قیمت و خرید تلویزیون شیائومی 55Q2

امروزه تلویزیون های هوشمند بیشترین طرفداران را در بین مصرف کنندگان دارند زیرا با امکانات رفاهی و سرگرمی های متنوعی که ارائه می دهند لحظات شاد و مفرحی را برای کاربران خود رقم می زنند. تلویزیون شیائومی 55Q2 یکی از انواع تلویزیون های هوشمند تولید شده در سال 2022 است و به لطف سیستم عامل پیشرفته اندروید جدیدترین و به روزترین امکانات را ارائه خواهد کرد.

این تلویزیون علاوه بر قابلیت های هوشمند، به کیفیت تصویر عالی نیز مجهز شده است. صفحه نمایش QLD شیائومی صحنه هایی را با متنوع ترین و جذاب ترین طیف رنگی برای بیننده نمایش می دهد و در نتیجه جذابیت محتوا را تا حد زیادی افزایش می دهد.

در صفحه پیش روی شما امکان مشاهده مشخصات فنی و قیمت تلویزیون شیائومی 55Q2 محصول 2022 وجود دارد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید این تلویزیون اندرویدی شیائومی را با ارزان ترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت کالا، گارانتی معتبر و حتی بدون گارانتی از فروشگاه دوزین کالا سفارش داده و خریداری کنید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED شیائومی مدل Q2 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست