×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 50Q2 + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50Q2
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :60 هرتز
زاویه دید :178 درجه
حافظه داخلی :16 گیگابایت
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها :3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 50Q2 یکی از سری تلویزیون های شیائومی Q2 است که در سال 2022 معرفی شد، این محصول ممکن است در بازار با نام های Xiaomi TV Q2 یا MI TV Q2 شناخته شود. اما مدل دقیق و کامل این تلویزیون در واقع Xiaomi TV 50Q2 است. تلویزیون شیائومی Q2 سایز 50 اینچ اولین تلویزیون این شرکت با رابط کاربری Google TV است. محصول پیش روی شما در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون Q1 شیائومی است که سال گذشته معرفی شد. البته در کمال تعجب، این دو تلویزیون شباهت زیادی به هم ندارند و حتی در برخی موارد می توان گفت تلویزیون جلوی شما به عقب رفته است! تلویزیون Q2 از نظر طراحی کمی با مدل سال گذشته متفاوت است.

تلویزیون شیائومی 50q2 ساخت 2022 میلادی

همچنین تلویزیون شیائومی Q2 بر خلاف مدل سال گذشته دارای نور پس زمینه معمولی بوده و در این محصول کم نور موضعی وجود ندارد. اگرچه این دو تلویزیون از نظر صدای خروجی یکسان هستند، اما تلویزیونی که در این صفحه مشاهده می کنید فاقد اسپیکر است و باس زیادی تولید نمی کند. با توجه به تمامی این تفاوت ها باید گفت که محصول پیش روی شما به تلویزیون Q1E شیائومی نزدیکتر است. به طور کلی می توان گفت تلویزیون 50Q2 برای مصارف خانگی مناسب بوده و برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال نیز قابل استفاده است.

تلویزیون 4K شیائومی 50Q2 مجهز به پردازنده مرکزی 64 بیتی 4 هسته ای Cortex-A55 است. علاوه بر این، این تلویزیون از پردازنده پردازش تصویر Mali G52 برای پردازش و نمایش تصاویر استفاده می کند. هر دو پردازنده در چیپست Mediatek MT9611 یا MTK 9611 قرار دارند و با هم به درخواست های کاربر رسیدگی می کنند و تصاویر را به خوبی بازتولید می کنند. تلویزیون شیائومی 50Q2  دارای فناوری 4K Upscaling است و می تواند وضوح محتوای کم رزولوشن را افزایش داده و در سطح کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. تلویزیون کیولد شیائومی 50Q2 می تواند محتوای HDR را در فرمت های HLG، HDR10، HDR10+ نمایش دهد و همچنین دارای Dolby Vision است. تلویزیون شیائومی Q2 سایز 50 اینچ از فناوری Dolby Vision IQ نیز بهره می برد.

این فناوری با استفاده از حسگر نور تلویزیون و ابرداده محتوای Dolby Vision می تواند کیفیت تصویر چنین محتوایی را بهبود بخشد. تلویزیون شیائومی 50Q2 به صفحه نمایش QLED و نور پس زمینه LED Edge مجهز شده است. متأسفانه تلویزیون 2022 شیائومی 50Q2 از فناوری Local Dimming برخوردار نیست و نمی تواند نور پس زمینه را به صورت محلی تنظیم کند. اما خوشبختانه پنل این محصول از نوع VA بوده و در مقایسه با تلویزیون های دارای پنل IPS، رنگ مشکی اشباع بیشتری را نشان می دهد.

بنابراین تلویزیون هوشمند شیائومی 50Q2 برای تماشای فیلم و سریال در محیطی تاریک مناسب است. در این محصول از فناوری کوانتوم دات استفاده شده است که رنگ ها را زنده تر نشان می دهد. عمق رنگ ال ای دی شیائومی 50Q2 در واقع 8 بیتی است اما به کمک فناوری FRC می تواند از عمق رنگ 10 بیتی نیز پشتیبانی کند. به لطف فناوری Wide Color Gamut، این محصول می تواند حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را نمایش دهد. تلویزیون مقابل شما حداکثر نرخ تازه سازی 60 هرتز را دارد و در نهایت می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را ارائه دهد.

تلویزیون شیائومی 50Q2 در مجموع دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد. البته برخی فروشگاه ها اعلام می کنند که تلویزیون فوق دارای پورت HDMI نسخه 2.1 است که متاسفانه این گفته صحیح نیست. یکی از پورت های HDMI این تلویزیون از فناوری ALLM و همچنین کانال بازگشت صدا (eARC) پشتیبانی می کند. فناوری ALLM به طور خودکار تاخیر ورودی را کاهش می دهد تا بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. وجود eARC به شما این امکان را می دهد که صدای تلویزیون شیائومی Q2 سایز 50 اینچ را از طریق کابل HDMI به نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی منتقل کنید.

به طور کلی می توان گفت تلویزیون اندروید شیائومی 50Q2 برای بازی با کنسول های نسل هشتمی مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بسیار مناسب است. اما اگر کنسول نسل 9 دارید، این تلویزیون را به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. تلویزیون 50 اینچ شیائومی Q2 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و می تواند صدای استریو تولید کند. این تلویزیون دارای 2 بلندگوی فول برد است که هر کدام 15 وات توان خروجی دارند. تلویزیون شیائومی Q2 سایز 50 اینچ معمولا حداکثر توان خروجی 30 وات دارد. همانطور که گفته شد این تلویزیون اسپیکر ندارد و نمی تواند صدای بیس بسیار قدرتمندی ارائه دهد.

بنابراین، اگر به قدرت بیس بیشتری نیاز دارید، باید یک سینمای خانگی یا یک سیستم صوتی جداگانه برای تلویزیون مذکور خریداری کنید. تلویزیون شیائومی 50Q2 با بهره گیری از فناوری Dolby Atmos و DTS:X صدایی با کیفیت و سینمایی را در محیط مجازی به شما ارائه می دهد. این یکی تلویزیون یکی از تلویزیون های اندرویدی است که به رابط کاربری گوگل تی وی مجهز شده است. اندروید تی وی شیائومی 50Q2 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 10 می باشد البته بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است این تلویزیون با سیستم عامل اندروید نسخه 11 نیز عرضه شود.

تلویزیون xiaomi 50Q2 دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد که می توانید از آن برای نصب نرم افزار روی تلویزیون البته لازم به ذکر است که قسمت زیادی از ظرفیت ذکر شده توسط سیستم عامل اشغال شده است و همین ظرفیت در اختیار شما نیست. همچنین توجه داشته باشید که فقط می توانید نرم افزار اندروید مخصوص تلویزیون را روی این محصول نصب کنید و سایر نرم افزارهای سیستم عامل را نمی توان روی آن نصب کرد. این محصول به اینترنت متصل است و می توانید برنامه ها را از فروشگاه گوگل پلی به طور مستقیم روی تلویزیون دانلود و نصب کنید.

تلویزیون اسمارت شیائومی 50Q2 از دستیار گوگل پشتیبانی می کند. برای استفاده از این عملکرد، یک میکروفون روی ریموت کنترل و همچنین یک میکروفون روی بدنه تلویزیون وجود دارد. تلویزیون مذکور دارای قابلیت Google Assistant میدان دور است و با گفتن «OK Google» می‌توانید بدون استفاده از کنترل از راه دور یا فشار دادن دکمه از جستجوی صوتی و دستورات صوتی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این عملکرد نباید از تلویزیون دور باشید.

برای حفظ حریم خصوصی، شیائومی دکمه ای برای غیرفعال کردن میکروفون این تلویزیون در نظر گرفته است. ریموت کنترل "تلویزیون شیائومی 50Q2" نیز هوشمند بوده و همانطور که گفته شد مجهز به میکروفون داخلی است. با فشردن دکمه اختصاصی روی ریموت کنترل این محصول می توانید به راحتی از جستجوی صوتی یا دستورات صوتی استفاده کنید. بر روی ریموت کنترل مذکور دکمه هایی برای دسترسی آسان تر به شبکه های آنلاین مانند یوتیوب، نتفلیکس، آمازون پرایم و ... تعبیه شده است.

تلویزیون مذکور دارای قابلیت Google Assistant میدان دور است و با گفتن «OK Google» می‌توانید بدون استفاده از کنترل از راه دور یا فشار دادن دکمه از جستجوی صوتی و دستورات صوتی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این عملکرد نباید از تلویزیون دور باشید. برای حفظ حریم خصوصی، شیائومی دکمه ای برای غیرفعال کردن میکروفون این تلویزیون در نظر گرفته است. ریموت کنترل این تلویزیون نیز هوشمند بوده و همانطور که گفته شد مجهز به میکروفون داخلی است.

تلویزیون شیائومی Q2 سایز 50 اینچ دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و ریموت کنترل آن نیز به همین صورت به تلویزیون متصل می شود. با بلوتوث داخلی، می‌توانید نوار صوتی، سیستم سینمای خانگی یا حتی هدفون بلوتوث را به‌صورت بی‌سیم متصل کنید به تلویزیون و دریافت صدا از تلویزیون بر روی آنها.

همچنین می توانید گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود را از طریق بلوتوث به این تلویزیون متصل کرده و آهنگ مورد نظر خود را روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون پیش روی شما دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد، می توانید ماوس و کیبورد سازگار را از طریق بلوتوث یا کابل USB به این محصول متصل کرده و تلویزیون را با سهولت بیشتری کار کنید. تلویزیون پیش روی شما علاوه بر Miracast به Chromecast نیز مجهز است. به این ترتیب به راحتی می توانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به تلویزیون منتقل کرده و آن را تماشا کنید.

تلویزیون شیائومی 50Q2 مجهز به پورت های رایج صدا و تصویر مانند پورت خروجی صدا دیجیتال (اپتیکال)، هدفون و همچنین ورودی HDMI و حتی کامپوزیت می باشد. به این ترتیب می توانید اکثر تجهیزات صوتی یا تصویری را به آن متصل کنید. علاوه بر این تلویزیون روبروی شما مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) می باشد تا بتوانید به راحتی شبکه های داخلی و خارجی را مستقیما بر روی تلویزیون دریافت کنید. به این ترتیب، نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت.

طراحی تلویزیون 50 اینچی شیائومی Q2 به گونه ای است که لبه های سه طرف آن باریکتر است. بنابراین، این تلویزیون از زبان طراحی بدون حاشیه های سه طرفه استفاده می کند که باعث می شود تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. شیائومی تصمیم گرفت از آلیاژ آلومینیوم در قاب این تلویزیون استفاده کند تا علاوه بر حفظ زیبایی، دوام تلویزیون را نیز افزایش دهد. پایه های بالای تلویزیون نیز از فلز ساخته شده است. پایه های این تلویزیون دو طرفه و دو شاخه هستند و در دو طرف تلویزیون نصب می شوند.

این پایه ها توسط پیچ به تلویزیون متصل می شوند و بسیار مقاوم هستند. البته باید گفت که تلویزیون روبروی شما قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد. البته برای این کار باید بست دیواری یا پایه مناسب را جداگانه خریداری کنید. شما در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت این تلویزیون اندرویدی شیائومی را مشاهده کنید. در صورت تمایل، امکان خرید تلویزیون شیائومی 50Q2 محصول 2022 با بهترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت سلامت و اصالت کالا از طریق همین صفحه از فروشگاه دوزین کالا وجود دارد.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED شیائومی مدل Q2 سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست