×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 65Q2 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
38,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65Q2
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :60 هرتز
زاویه دید :178 درجه
حافظه داخلی :16 گیگابایت
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها :3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 65Q2 یکی از زیباترین تلویزیون های 65 اینچی QLED موجود در بازار است. این تلویزیون به لطف نوع ساختار خود رنگ ها را با تنوع و دقت بیشتری نمایش می دهد و به شما امکان می دهد صحنه هایی با جذاب ترین و متنوع ترین طیف رنگی داشته باشید. تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ مجهز به کیفیت تصویر 4K است و صحنه هایی کاملا بی عیب و نقص را با خلوص و وضوح عالی به شما نشان می دهد. پردازشگر تصویر MTK 9611 نیز برای کیفیت تصویر این تلویزیون بی تاثیر نیست و باعث بهبود کیفیت تصویر خواهد شد.

تلویزیون شیائومی Q2 نیز صدا را با وضوح عالی و هماهنگی کامل با تصاویر به گوش شما خواهد رساند. قسمت صوتی این تلویزیون از دو بلندگوی 15 واتی بهره می برد که 30 وات صدا تولید خواهند کرد. این بلندگوها دقیقاً فرکانس های صدا را به گوش شما می رسانند و صدا را با بازخورد در سراسر فضا ایجاد می کنند.

شیائومی 65Q2 را به سیستم عامل اندروید مجهز می کند که یکی از مدرن ترین و روان ترین سیستم عامل ها به حساب می آید. این سیستم عامل متنوع ترین و جذاب ترین امکانات و سرگرمی ها را برای شما به ارمغان می آورد.

تلویزیون شیائومی 65Q2 ساخت 2022 میلادی

طراحی شیک و خاص

ظرافتی که شیائومی در ساخت تلویزیون 65Q2 به کار برده است، همه را شگفت زده کرده است. این تلویزیون با کمترین ضخامت و بیشترین استحکام طراحی شده است و این یکی از دلایل جذابیت آن است. می توانید به راحتی تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید و به اتاق نشیمن خود ظاهری لوکس و سینمایی ببخشید.

قاب هر دو صفحه نمایش آنقدر نازک و ظریف طراحی شده است که می توان تلویزیون Q2 را یک تلویزیون بدون حاشیه در نظر گرفت. این تلویزیون دید کامل و وسیع تری از صفحه نمایش را در اختیار بیننده قرار می دهد و تمام حواس او را روی محتوا متمرکز می کند. در مجموع تلویزیون شیائومی 65Q2 یکی از شیک ترین تلویزیون های سال 2022 است که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

شیائومی پایه های تلویزیون 65 اینچ شیائومی Q2 را به صورت دو شاخه طراحی کرده است که در دو طرف پنل تلویزیون نصب می شود. این پایه ها توانایی بالایی در حفظ تعادل تلویزیون دارند و همچنین باعث جذابیت بیشتر آن خواهند شد.

طراحی شیک و خاص تلویزیون 2022 شیائومی 65Q2

رنگ های روشن و غنی شده با تلویزیون QLED شیائومی 65Q2

تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ مجهز به نمایشگر QLED است که طیف وسیعی از رنگ های متنوع و جذاب را به بیننده نشان خواهد داد. در این نوع تلویزیون ها تصاویری با رنگ های بسیار متنوع و جذاب خواهید داشت که به طور کامل تقویت و غنی می شوند. با خرید تلویزیون شیائومی 65Q2 متوجه خواهید شد که تنوع و دقت رنگ یک تلویزیون QLED تا چه اندازه نسبت به سایر تلویزیون ها برتر است.

تلویزیون 65 اینچی شیائومی 1.07 میلیارد رنگ جذاب و غنی ایجاد می کند و از 92 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. به همین دلیل همیشه صحنه ها و تصاویری با رنگ های کاملاً متنوع و شاداب را بر روی صفحه نمایش این تلویزیون QLED مشاهده خواهید کرد که جذابیت و هیجان محتوا را در حین مشاهده افزایش می دهد.

رنگ های روشن و غنی شده با تلویزیون QLED شیائومی 65Q2

کیفیت و وضوح تصویر عالی

تلویزیون 2022 شیائومی 65Q2 کیفیت تصویر 4K دارد و با تراکم پیکسلی بالای خود هر صحنه ای را در بالاترین سطح کیفیت نمایش می دهد. در واقع وجود کیفیت تصویر 4K در کنار صفحه نمایش QLED سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، بنابراین شما هر صحنه را با نهایت وضوح و کیفیت خواهید داشت و هیچ گونه ناخالصی، نویز و تاری در تصاویر مشاهده نمی کنید. شیائومی همچنین برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون خود از فناوری هایی استفاده می کند که هر کدام تاثیر بسزایی در جذابیت و وضوح تصاویر خواهند داشت.

کیفیت و وضوح تصویر عالی تلویزیون 65Q2

فناوری MEMC

فناوری MEMC یک فناوری پیشرفته بهینه سازی فریم است که نقش مهمی در جلوه های بصری تلویزیون هوشمند شیائومی 65Q2 ایفا خواهد کرد. این فناوری فریم را با دقت و هوشمندی بهینه می‌کند و بیننده را قادر می‌سازد تا حتی سریع‌ترین صحنه‌ها را بدون نویز و تار مشاهده کند.

فناوری MEMC تلویزیون کیولد شیائومی 65Q2

فناوری Dolby Vision IQ

فناوری HDR یکی از پیشرفته ترین فناوری های تصویربرداری است که وظیفه تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر را بر عهده دارد. این فناوری از فرمت هایی مانند Dolby Vision IQ، HDR 10 و HLG در "تلویزیون شیائومی 65Q2" پشتیبانی می کند که هر کدام بر وضوح تصاویر تأثیر می گذارند.

فناوری Dolby Vision IQ به طور خودکار و هوشمند میزان نور محیط را اندازه گیری می کند و سپس روشنایی نمایشگر را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. صرف نظر از این، شما همیشه صحنه ها را به درستی و به شیوه ای کاملا دقیق و واضح خواهید داشت.

فناوری HDR صحنه های روشن و جذاب با جزئیات دقیق روی صفحه تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ ایجاد می کند. در واقع فناوری HDR با تاثیری که بر کنتراست صحنه ها و نقاط تاریک و روشن تصاویر دارد، تمام جزئیات موجود در تصاویر روی صفحه را به طور کامل متوجه خواهد شد.

فناوری Dolby Vision IQ در تلویزیون 4K شیائومی 65Q2

زاویه دید گسترده

زاویه دید گسترده یکی از مفیدترین و عالی ترین مزیت های تلویزیون کیولد شیائومی 65Q2 است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه است و دید کامل و دقیقی را از تمامی جهات و زوایا در اختیار بیننده قرار خواهد داد.

در تلویزیون 4K شیائومی 65Q2 بر خلاف تلویزیون های معمولی، برای دیدن محتوا نیازی نیست جلوی صفحه تلویزیون باشید، بلکه می توانید در هر زاویه و در هر طرف صفحه باشید و همیشه دید کامل و جامعی به محتوا در حال پخش شدن داشته باشید. 

موقعیت مکانی شما در زوایای دیگر صفحه، وضوح و کیفیت تصویر محتوای پخش شده برای شما را کاهش نمی دهد، اما همان کیفیت عالی 4K را بدون تار شدن یا نویز به شما می دهد.

زاویه دید گسترده تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ

نقش پردازشگر تصویر در کیفیت تصویر

پردازشگر تصویر یکی از اجزای اصلی هر تلویزیون است که وظیفه پردازش و تحلیل تصویر را بر عهده دارد. این شرکت در ال ای دی شیائومی 65Q2 از پردازنده تصویر MTK 9611 استفاده می کند که قدرت و سرعت پردازش تصویر بسیار بالایی دارد. این پردازنده تصاویر ورودی را به محض دریافت به صورت کاملا تخصصی بررسی می کند و نقاط ضعف تصاویر را برطرف می کند.

به عنوان مثال در صورتی که تصاویر دریافتی دارای نویز و ناخالصی، تار و بریده شدن باشد، تمامی این ایرادات توسط پردازشگر پردازش تصویر MTK 9611 اصلاح می شود، این تصاویر پس از رفع نقص به کیفیت و وضوح مورد نیاز می رسند و آماده می شوند.

پردازشگر تصویر MTK 9611 قابلیت بهبود کیفیت تصویر را دارد و با استفاده از فناوری هایی که در قسمت تصویر تلویزیون وجود دارد کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و حتی تصاویر با کیفیت پایین با کیفیت 4k برای شما نمایش داده می شود.

نقش پردازشگر تصویر در کیفیت تصویر

توان صوتی

کیفیت و جذابیت محتوای پخش شده تا حد زیادی به کیفیت صوتی و تصویری تلویزیون بستگی دارد و صدا به اندازه تصویر برای اثربخشی محتوا مهم است. تلویزیون شیائومی 65Q2 در قسمت صوتی خود مجهز به دو بلندگوی بسیار قدرتمند است که هر کدام صدایی با توان 15 وات تولید خواهند کرد، این دو بلندگو در کنار هم صدایی با توان 30 وات ارائه خواهند کرد که صدای خوبی است.

یکی از امکاناتی که شیائومی در اختیار کاربران خود قرار داده است، امکان ارتقای صدا است تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود میزان صدای تلویزیون خود را ارتقا دهند. این افزایش صدا توسط سیستم های صوتی اضافی انجام خواهد شد. به عنوان مثال، می توانید اسپیکرهای بلوتوث را جداگانه خریداری کرده و به تلویزیون خود متصل کنید. این بلندگوها صدا را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد.

با بلندگوهای بلوتوث می توانید صدای تلویزیون خود را به قسمت ها و اتاق های دیگر خانه خود هدایت کنید و از صدایی شفاف و جامع در تمام نقاط خانه خود لذت ببرید.

توان صوتی تلویزیون اندروید شیائومی 65Q2

وضوح و کیفیت صدا

ساختار قسمت صوتی تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ به گونه ای است که می تواند صدا را در بهترین حالت و بالاترین وضوح به گوش شما برساند. بلندگوهای تلویزیون اندروید شیائومی 65Q2 فرکانس های صدای موجود در فضا را به روشی بسیار دقیق هدایت می کنند و صدای شفاف و تمیزی را به گوش شما می رساند. بنابراین هیچ گونه نویز و ناخالصی در صدای تلویزیون شیائومی نخواهید دید.

در قسمت صوتی تلویزیون QLED شیائومی 65Q2 از فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت صدا استفاده شده است که از جمله آنها می توان به Dolby Atmos و DTS اشاره کرد که نقش مهمی در کیفیت و جذابیت صدا دارند. فناوری Dolby Atmos صدایی کاملا سینمایی و فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد و کل فضای شما را در صداهای شفاف و دلنشین غوطه ور می کند.

در تلویزیون شیائومی 65Q2 صدا به صورت کاملا همزمان با تصویر پخش می شود و هیچ تاخیری در صدا و تصویر مشاهده نمی کنید. قسمت های صوتی و تصویری تلویزیون شیائومی به صورت کاملا هماهنگ کار می کنند و محتوا را با صدا و تصویر کاملا هماهنگ ارائه می دهند.

وضوح و کیفیت صدا ال ای دی شیائومی 65Q2

سیستم عامل تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ

در تلویزیون های هوشمند، نوع و نسخه سیستم عامل از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ویژگی ها و قابلیت های هر تلویزیون تا حد زیادی به نوع و نسخه سیستم عامل آن بستگی دارد. به همین دلیل شیائومی از پیشرفته ترین و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید در تلویزیون فورکی 65Q2 استفاده می کند که در کنار رابط کاربری گوگل تی وی نقش بسیار مهمی در تلویزیون خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید هزاران برنامه اندرویدی، فیلم و سریال، سرگرمی های جالب و ... را در اختیار شما قرار می دهد و اوقات فراغت شما را به شادترین و جذاب ترین لحظات تبدیل می کند.

از جمله جذابیت های سیستم عامل اندروید منوی روان و ساده آن است که به راحتی برای هر کاربری قابل درک است. این منو به همان اندازه که ساده است بسیار پیشرفته و جدید است بنابراین دسترسی گسترده ای را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

دسترسی به اینترنت، بلوتوث، دستیار صوتی، امکان اشتراک گذاری محتوا، دسترسی به هزاران فیلم و برنامه های مختلف و ... تنها بخشی از ویژگی های این تلویزیون هوشمند است که می توان به آن اشاره کرد.

سیستم عامل تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ

امکان اتصال به اینترنت

در زندگی امروزی اینترنت جایگاه ویژه ای دارد و تقریبا بیشتر کارهای ما از طریق اینترنت انجام خواهد شد. به همین دلیل شیائومی تمامی تلویزیون های هوشمند خود را به قابلیت اتصال به اینترنت مجهز کرده تا دسترسی های متنوعی را برای کاربران خود فراهم کند. تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ نیز امکان دسترسی به اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید مطالب مورد نیاز را در اینترنت جستجو کنید و به سایت های مختلف مراجعه کنید. حتی می توانید برنامه های مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دانلود و نصب کنید.

آنلاین می توانید فیلم و سریال، مسابقات ورزشی، اخبار و موارد دیگر داشته باشید.

امکان اشتراک گذاری محتوا

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی تلویزیون شیائومی امکان اشتراک گذاری محتوا است که در بسیاری از موارد می توان از آن استفاده کرد.

شیائومی امکان اشتراک گذاری محتوا در تلویزیون اسمارت 65Q2 را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی محتوای مورد نظر خود را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید.

با این قابلیت می توانید به راحتی گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کرده و مطالب را به اشتراک بگذارید. همیشه در گوشی هر شخصی محتوایی وجود دارد که با تماشای آن با کیفیت 4k در تلویزیون شیائومی برای کاربر بسیار جذاب خواهد بود.

Chromecast یکی از ویژگی هایی است که می توان از آن برای اشتراک گذاری محتوا در تلویزیون xiaomi 65Q2 استفاده کرد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که به صورت بی سیم محتوای گوشی موبایل خود را به صفحه تلویزیون منتقل کنید و از این محتوا بر روی صفحه نمایش 55 اینچی QLED با رنگ های جذاب و متنوع لذت ببرید.

تلویزیون شیائومی 65Q2 و قابلیت اتصال با بلوتوث

به عنوان یکی از راه های ارتباط بی سیم در تلویزیون شیائومی Q2 سایز 65 اینچ می توان به امکان اتصال به بلوتوث اشاره کرد که می توان از آن برای اشتراک گذاری محتوا نیز استفاده کرد. با استفاده از بلوتوث می توانید به دستگاه های سازگار دیگری که دارای بلوتوث هستند و اتصال بی سیم و سریع دارند متصل شوید.

علاوه بر اشتراک‌گذاری محتوا، بلوتوث می‌تواند برای ایجاد ارتباط بی‌سیم با سایر دستگاه‌های صوتی نیز استفاده شود. به عنوان مثال، برای بهبود صدا، می توانید از بلوتوث برای ایجاد ارتباط بین تلویزیون و سایر سیستم های صوتی استفاده کنید.

امکان کنترل و جستجوی صوتی در تلویزیون شیائومی Q2

یکی از جذاب ترین و بهترین امکاناتی که تلویزیون اسمارت شیائومی 65Q2 در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امکان کنترل و جستجوی صوتی است تا بتوانند عملکرد تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل کنند.

با دستیار صوتی گوگل، می توانید دستورات خود را در تلویزیون خود به صورت صوتی بیان کنید و حتی برنامه های مورد نیاز خود را در تلویزیون شیائومی به صورت صوتی جستجو کنید.

برای آماده کردن تلویزیون کافی است بگویید «OK Google» تا تلویزیون آماده انجام دستورات صوتی شما باشد. هنگامی که دستورات خود را به صورت صوتی با تلویزیون بیان می کنید، زمان و انرژی کمتری صرف این کار می شود و کار شما سریعتر پیش می رود.

این شرکت برای راحتی کاربران خود برای تلویزیون 2022 شیائومی Q2 امکان کنترل و جستجوی صوتی را فراهم کرده است تا آنها از کار با تلویزیون خود لذت ببرند.

امکان کنترل و جستجوی صوتی در تلویزیون شیائومی Q2

پورت های ارتباطی

از راه های ارتباطی در تلویزیون شیائومی 65Q2 می توان به پورت های ارتباطی اشاره کرد که امکان برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر را به شما می دهد. اگر به پشت پنل تی وی شیائومی 65Q2 نگاه کنید، درگاه های مختلفی را خواهید دید که هر کدام برای اتصال به نوع خاصی از دستگاه طراحی شده اند.

از طریق این پورت ها می توانید به راحتی به دستگاه های دیگر متصل شوید و محتوا را به اشتراک بگذارید. از مهم ترین پورت های ارتباطی تلویزیون شیائومی می توان به پورت های HDMI و USB اشاره کرد که بسیار پرکاربردتر از سایر پورت ها هستند.

پورت HDMI برای اتصال به دستگاه هایی مانند تبلت و لپ تاپ استفاده خواهد شد و پورت USB به شما امکان دسترسی به محتویات حافظه جانبی را می دهد.

از دیگر پورت های تلویزیون شیائومی می توان به خروجی صدای دیجیتال، ورودی هدفون، پورت LAN و غیره اشاره کرد.

پورت های ارتباطی تلویزیون اسمارت شیائومی 65Q2

تلویزیون هوشمند شیائومی 65Q2 و ریموت کنترل هوشمند

تلویزیون هوشمند 65Q2 مجهز به یک کنترل از راه دور بسیار هوشمند و جمع و جور است تا کنترل از راه دور تلویزیون را برای کاربران خود فراهم کند. این ریموت کنترل بسیار شیک و راحت طراحی شده است و مچ دست هنگام کار با آن احساس راحتی می کند. دکمه های میانبر در این کنترل از راه دور تعبیه شده است که دسترسی شما به برخی از برنامه ها را سریعتر می کند.

یک میکروفون کوچک در کنترل از راه دور برای اجرای دستورات صوتی تعبیه شده است. این میکروفون دستورات صوتی شما را می شنود و با سرعت بالا به تلویزیون منتقل می کند.

از دیگر ویژگی های ساختاری ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 65Q2 می توان به کارکرد 360 درجه آن اشاره کرد. در واقع این ریموت کنترل به گونه ای ساخته شده است که به راحتی می تواند دستورات شما را از هر زاویه و هر طرف تلویزیون اجرا کند. برای استفاده از این ریموت نیازی نیست آن را جلوی تلویزیون بگیرید زیرا از همه جهات کار خواهد کرد.

تلویزیون هوشمند شیائومی 65Q2 و ریموت کنترل هوشمند

قیمت و خرید تلویزیون شیائومی 65Q2

تلویزیون شیائومی 65Q2 یکی از بهترین تلویزیون های سال 2022 است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این تلویزیون بسیار مجلل و زیبا طراحی شده و برای هر نوع فضا و دکوراسیونی مناسب است. این تلویزیون علاوه بر زیبایی منحصربفرد خود با بالاترین سطح استحکام و دوام نیز ساخته شده است، بنابراین عمر بسیار طولانی را تضمین خواهد کرد. در واقع شیائومی از بهترین قطعات در ساختار این تلویزیون استفاده کرده است تا شاهد عملکردی بی نظیر در آن باشید.

نمایشگر رنگی این تلویزیون جذاب ترین صحنه ها را با رنگ های متنوع و زنده به شما نشان می دهد و جذابیت محتوا را برای بیننده به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در قسمت صدا از صدای کاملا رسا و شفاف متناسب با محتوای در حال پخش لذت خواهید برد که بر کل فضای شما تاثیر می گذارد.

در این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون شیائومی 65Q2 محصول 2022 را مشاهده کنید. همچنین می توانید از همین صفحه اقدام به خرید این تلویزیون اندرویدی شیائومی با ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی)، ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا نمایید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED شیائومی مدل Q2 سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست