×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی مدل “ Mi LED TV 4S 43 + تضمین کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43MITV4S
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :LED
سیستم عامل :اندروید
توان خروجی صدا :16 وات
دارای : فناوری HDR
پردازنده : کوانتومی HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ شیائومی 43MITV4S

مشخصات تلویزیون 43 اینچ شیائومی 43MITV4S

همانطور که می دانید شرکت شیائومی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند، در تولید تلویزیونهای اسمارت نیز حرفهایی برای گفتن دارد. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S نیز یکی از محصولات این کمپانی می باشد. این محصول مجهز به پردازنده پرقدرت کوانتومی 4K می باشد که نسل جدیدی از پردازنده های پرقدرت می باشد که با سرعت بالا توانایی انجام دستورهای ورودی را به نحو منحصر به فردی داراست و توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر امکانپذیر می کند.

شرکت شیائومی در ساخت این تلویزیون از کیفیت UHD 4K استفاده کرده است که تونایی نشان دادن تصاویر را با وضوح بسیار زیاد و جزئیات بالا برای کاربر فراهم می کند. همانطور که می دانید کیفیت 4K به این معنیست که وضوح تصاویر در این محصول  چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی می باشد.

تلویزیون 43 اینچ 43MITV4S دارای نمایشگر 43 اینچی بوده که علاوه بر برآورده کردن نیاز کاربران به وسیله نمایش تصاویر زیبا و با کیفیت با صفحه نمایش بزرگ، دارای رزولوشن صفحه نمایش ۲۱۶۰×3840 بوده که توانایی خلق تصاویری با بهترین کیفیت را داراست که رضایت کاربران را در استفاده از آن در پی داشته است.

این محصول با بهره گیری از قابلیت های HDRو +HDR10 دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. همچنین یکی دیگر از توانایی ها ی فوق العاده این محصولصدای بی نظیر  Dolby و فناوری DTSاست. این محصول دارای 3 پورت HDMI و 3 پورت USB بوده که کاربر به راحتی می تواند اسپیکر های اضافی یا هر وسیله دیگر را به آن متصل و از سرعت آن لذت ببرد.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70A اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

با توجه به داشتن پردازنده بسیار قدرتمند 4K این محصول توانایی زیادی در به وجود آوردن تصاویر با کیفیت بالا و طبیعی خواهد داشت. فناوری های صوتی بسیار جالب در تلویزیون شیائومی 4S باعث شده که توان خروجی بلندگوهای قدرتمند آن 16 وات باشد که کاربر می تواند در کنار تصویر زیبا و با کیفیت با گوش دادن به صدای طبیعی منتشر شده از آن دنیایی جدید را تجربه کند.

این محصول دارای سیستم عامل ANDROID  ورژن 9 بوده که می تواند تلویزیون را به محیطی بسیار خوب و دلنشین برای کاربر تبدیل کند کاربر می تواند با استفاده از فناوری اسمارت که در این تلویزیون تعبیه شده است و همچنین توانایی اتصال به اینترنت، این تلویزیون را به کامپیوتر شخصی خود تبدیل کند.

نمایش تصاویر خارق العاده در تلویزیون شیائومی 4S

نمایش تصاویر خارق العاده در تلویزیون شیائومی 4S

نمایشگر خوب از ویژگی های تلویزیون های شیائومی است و یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در تلویزیون 43 اینچ 43MITV4S وجود دارد، داشتن کیفیت بسیار خوب تصاویر و نمایشگر آن است. شرکت شیائومی در این محصول از صفحه تخت و فناوری LED بهره برده است و با رزولوشن بالای 2160×3840 توانایی خلق تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی داراست.

همانطور که در بالا گفته شد، این محصول تصاویر را با کیفیت 4K برای کاربر به نمایش می گذارد که با وضوح خیره کننده و همچنین نمایش تصاویر با کیفیت و جزئیات بالا نهایت رضایت را در کاربر به وجود می آورد. کمپانی شیائومی در این محصول از فناوری  MEMC استفاده کرده است که توانایی پردازش سریع صحنه های سریع و هیجان انگیز را دارد و آنها را صاف و واضح پخش می کند.

شرکت شیائومی در این مدل توانسته با استفاده از روشنایی مناسب و بالا این امکان را فراهم کند که وقتی نور طبیعی به صفحه نمایش دستگاه بتاید کاربر به راحتی می تواند تصاویر را با نهایت کیفیت تماشا کند.

فناوری HDR در تلویزیون شیائومی 4S

فناوری HDR در تلویزیون شیائومی 4S

یکی دیگر از فناوری های بسیار با اهمیت که شرکت شیائومی برای این دستگاه تعبیه نموده است فناوری HDR می باشد. در سالهای اخیر از این فناوری برای بیان مقدار کیفیت موجود در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است. داشتن این فناوری به معنی داشتن کیفیت بالا در نشان دادن تصاویر است. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S همچنین از فناوری +HDR10 نیز پشتیبانی می کند که نوع خاصی از این فناوری می باشد که قادر است محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد.

این تکنولوژی قادر است تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی و با تقویت آنها در حد فورکی نشان دهد. بنابراین یکی از ویژگی هایی که این محصولات را دیگر محصولات متمایز می کند این فناوری می باشد. 

مشخصات پردازنده در تلویزیون شیائومی 43MITV4S

مشخصات پردازنده در تلویزیون شیائومی 43MITV4S

داشتن هسته مرکزی قوی به معنی داشتن عملکرد بالا در تلویزیون است و تلویزیونهایی که دارای پردازنده قوی هستند عملکرد و کارایی بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند. هسته مرکزی یا همان پردازنده نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر با کیفیت بالا در تلویزیون دارد، شرکت شیائومی در تلویزیون شیائومی 4S از پردازنده پرقدرت MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz بهره برده است.

این درحالیست که این پردازنده قادر است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تصاویر ورودی را پردازش کند. این مدل به یک حافظه داخلی 2 گیگابایتی و همچنین یک حافظه 8 گیگابایتی مجهز شده است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا از این حافظه ها برای ذخیره و یا نصب برنامه ها استفاده کند. همانطور که می دانید داشتن پردازنده بسیار کارآمد این محصول را از سایر محصولات متمایز کرده است.

صدای آکوستیک و طبیعی در تلویزیون اسمارت شیائومی 43MITV4S

صدای آکوستیک و طبیعی در تلویزیون اسمارت شیائومی 43MITV4S

تولید صدایی واضح همیشه برای کاربران دارای اهمیت بوده و نقش بسیار به سزایی در انتخاب محصول توسط آنها دارد. تلویزیون 4S شیائومی دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صداست که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند. همانطور که در ابتدا گفته شد این محصول دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 16 وات برخوردار است.

که این بدان معنی است با استفاده از تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S شما تجربه شنیدن صدای طبیعی و بالاتری را نسبت به محصولات دیگر خواهید داشت. داشتن بلنگوهای قدرتمند از یک سو و همچنین داشتن صدایی رسا و طبیعی باعث شده که این مدل از تلویزیون توانایی رقابت با دیگر محصولات مجود در بازار را داشته باشد. کیفیت صدا در این دستگاه به طوری است که بیننده حس می کند خود را در درون تصاویر و یا فیلمهای پخش شده از تلویزیون خواهد دید.

علاوه بر داشتن بلندگوهای قدرتمند، شرکت شیائومی برای رسیدن به بهترین صدا و قابلیت پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی از امکانی نظیر DTS-HD, Dolby بهره برده است. همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد. وجود تکنولوژیDolby Audioدر این محصول بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد.

سیستم عامل در تلویزیون 2020 شیائومی 4S

سیستم عامل در تلویزیون 2020 شیائومی 4S

سیستم عامل یکی از اصلی ترین قسمتهای تشکیل دهنده یک تلویزیون بوده و عملکرد آن را بسیار افزایش می دهد. شرکت شیائومی در تلویزیون شیائومی 43MITV4S از سیستم عامل Android ورژن 9 استفاده کرده است که باعث می شود محیط کار بسیار ساده و در عین حال هوشمند را برای کاربر خلق کند. اما فقط نقش یک خانه ثابت برای اپلیکیشن‌ها را ندارد.

این سیستم عامل یک روش پویا برای یافتن محتوا است و می‌تواند کارایی یک Chrome Cast را داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد. همچنین شما شاهد مجهز بودن تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S به بلوتوث، WIFI و پورت LAN هستید که کاربر به راحتی می تواند به اینترنت متصل شده و از آن بهره مند شود.

این سیستم عامل به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید.

از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با تلویزیون 4S از تماشای آنها لذت ببرد.

طراحی در تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S

طراحی در تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S

همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای این مدل استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4S از تیونرهای DVB-C و DVB-T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های آنالوگ و دیجیتال را داراست.

از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت شیائومی از 3 پورت USB و 3 پورت HDMI برای این محصول استفاده کرده است. حالتی از طراحی که امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته.

نصب تلویزیون به دیوار است که شرکت شیائومی این توانایی را برای این محصول قرار داده که کاربر می تواند آن را بر روی میز و حتی با نصب به دیوار مورد استفاده قرار دهد، RF ، خروجی هدفون و اپتیکال از سایر فناوری های به کار رفته در تلویزیون 43 اینچ 43MITV4S به شمار میرود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43MITV4S

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون
شیائومی
38,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...
تلویزیون
شیائومی
34,300,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65P1E کیفیت تصویر : 4K سیستم عامل : اندروید توان صدا : 20 وات رفرش ریت تصویر : 60 هرتز زاویه دید گسترده : 178 درجه حافظه داخلی : 8 گیگابایت سال ساخت : 2021 میلادی پردازنده : A55 چهار هسته ای دارای : 3...
تلویزیون
شیائومی
28,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 55Q2کیفیت تصویر : 4Kسیستم عامل : اندرویدنوع صفحه نمایش : QLEDتوان صدا : 30 واترفرش ریت : 60 هرتززاویه دید : 178 درجهحافظه داخلی : 16 گیگابایتسال ساخت : 2022 میلادیپورت ها...

فهرست