×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 50UQ7500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
22,100,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :50UQ7500
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
خروجی صدا : 20 وات
رفرش ریت : 60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت :2022 میلادی
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

سری 7 تلویزیون های ال جی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمتد ، عملکرد خوب و راضی کننده ای از خود به نمایش بگذارند . تلویزیون های موجود در سری 7 ال جی به دلیل داشتن مشخصات فنی مناسب و قدرتمند ، تقریبا چیزی از مدل های بالا رده و پرچمدار کم ندارند و به نسبت آن ها از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری بهره می برند . به همین دلیل حتی می توان گفت این سری جز پر فروش ترین تلویزیون های ال جی به حساب می آیند . یکی از مدل های موجود در این سری که در سال 2022 روانه ی بازار شده ، UQ75 می باشد . این تلویزیون در اندازه های مختلف تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه ی مورد بررسی ما از صفحه نمایش 50 اینچی بهره می برد . خوبی تلویزیون های 50 اینچ این است که با اکثر محیط ها هماهنگ و وفق می شود . این میان رده ی سطح بالا از امکانات و فناوری های پیشرفته و به روز بهره می برد و از هر لحاظ می توان گفت خوب ظاهر شده . در ادامه خواهیم دید ال جی در این تلویزیون خود از چه امکانات و فناوری های بهره گرفته و تلویزیون چه عملکردی از خود به نمایش می گذارد .

بیایید از صفحه نمایش این تلویزیون شروع کنیم ، تلویزیون ال جی UQ75 طبق انتظار مجهز به رزولوشن فورکی با 3840 × 2160  شده . ال جی برای این تلویزیون خود از پنل ای پی اس استفاده کرده بنابراین شاهد زاویه دید خوبی در تلویزیون 50UQ75 خواهید بود . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ال جی از مشخصات تلویزیون های رده بالا در تلویزیون سری 7 خود بهره گرفته است . در واقع با تعبیه ی یک سری فناوری های پیشرفته در صفحه نمایش این تلویزیون ، تصویری همانند تصویر تلویزیون های پرچمدار در اختیار کاربران قرار می دهد . تا همین جا با توجه به حضور پنل IPS که قطعا کیفیت بهتری به نسبت پنل های معمولی عرضه می کند ، شاهد کیفیت خوب صفحه نمایش هستیم . اما برای این که کیفیت تصویر دو چندان شود فناوری هایی نظیر : نرخ بروزرسانی 60 هرتز ، پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... بهره گرفته است .

یکی از مهمترین فناوری های تعبیه شده در این صفحه نمایش پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد ، این پردازنده با کمک هوش مصنوعی تصاویر عرضه شده از تلویزیون UHD ال ‌جی را بهبود می‌ بخشد تا تجربه‌ ای فراگیر را برای شما فراهم کند. همچنین اسکن تصویر 60 هرتز در کنار پنل ای پی اس تصاویری صاف و روان را برایتان به ارمغان می آورد . در این تلویزیون حاشیه ی اطرف صفحه نمایش به میزان قابل توجهی کاهش یافته ، حاشیه کم موجب می شود تا تقریبا 85 درصد از نمای رو به رو به صفحه نمایش اختصاص داده شود . باید گفت این حاشیه باریک بر زیبایی بدنه می افزاید . پایه ها ظاهری  معمولی دارند اما به خوبی می توانند صفحه نمایش 50 اینچی را بر روی خود نگه دارند . ال جی از امکانات هوشمند متنوع در تلویزیون سری 7 خود یعنی 50UQ75 بهره گرفته تا همه چیز به صورت عالی در این تلویزیون به نظر برسد . یکی از این فناوری ها هوش مصنوعی ThinQ می باشد که موجب می شود تلویزیون از هر زمان باهوش باشد . ThinQ AI امکان کنترل صوتی تلویزیون را به کاربران می دهد و شرایطی برای شخصی ‌سازی محتویای مختلف را برایتان مهیا می کند .

طراحی معمولی در عین حال زیبا و امروزی در تلویزیون ال جی 50UQ75

تلویزیون ال جی UQ75 با اندازه ی متوسط 50 اینچی روانه ی بازار شده به همین دلیل می توان گفت برای نشیمن های با اندازه ی متوسط کاربرد دارد . همانند دیگر تلویزیون های میان رده ، این تلویزیون ال جی در عین اینکه ظاهری ساده دارد ، مدرن هم هست و به راحتی با دکوراسیون های مختلف وفق می شود . این تلویزیون از یک رنگ ثابت یعنی مشکی بهره می برد به همین دلیل ظاهری یک دست و مرتب دارد . قاب جلویی تلویزیون را یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه پر کرده است و حاشیه ی اطراف صفحه نمایش به نسبت مدل های پایین رده کم است . این صخامت پایین لبه ها بر زیبایی ظاهری تلویزیون افزوده است . پایه های تلویزیون در دو طرف تلویزیون وصل می شوند و به صورت V شکل طراحی شده اند . این پایه ها به قدری محکم هستند که می توانند از پس وزن این صفحه نمایش 50 اینچی بر آیند .

در این تلویزیون طبق معمول پورت ها مهم و اساسی بر روی پنل پشتی جا خوش کرده اند . این پورت ها که شامل سه عدد پورت HDMI ، یک عدد یو اس بی ، CI Slot، LAN و ... می باشد برای اتصال به دستگاه های خارجی مانند سینمای خانگی ، ساندبار ، دی وی دی ، مودم و ... کاربرد دارند . تلویزیون ال جی از نمای کناری بدون پایه ، از ضخامت 86.3 میلی متر بهره می برد و ظاهر نسبتا خوبی موقع اتصال به دیوار خواهد داشت . برای اتصال به دیوار نیز باید از براکت دیواری 200 ×  200 میلی متر استفاده کنید .

کیفیت تصویر خیره کنند به واسطه ی فناوری های پیشرفته تصویر

صفحه نمایش تلویزیون 50UQ75 در میان مدل های هم رده ی خود ، حرف های زیادی برای گفتن دارد و یک تصویر با کیفیت را پیش روی مخاطبانش قرار می دهد . این مدل با دارا بودن صفحه نمایش 50 اینچی که بیشتر فضای بدنه را پوشانده ، مناسب برای فضای های با مساحت متوسط می باشد . ال جی برای این مدل میان رده ی خود از یک پنل از جنس IPS LCD بهره گرفته بنابراین تلویزیون زاویه دید خوبی خواهد داشت و رنگ ها را به صورت غنی شده به نمایش در می آورد . صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این تلویزیون هوشمند از دقت تصویر 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد و مجهز به اسکن تصویر 60 هرتز شده است . پس جدا از این که موقع مشاهده تصاویر جزئیات بیشتری دریافت خواهید کرد ، بلکه با تاری تصاویر سریع مواجه نخواهید شد . صفحه نمایش رنگ ‌ها را به صورت زنده و خوب نشان می ‌دهد و از روشنایی مناسبی هم برخوردار است . تصاویر از رنگ های جذابی برخوردار هستند و ویدیوها هم با کیفیت مناسبی نشان داده می ‌شوند. 

ال جی در این تلویزیون از فناوری های پیشرفته متعددی بهره گرفته تا کیفیت تصویر راضی کننده و عالی را در اختیار کاربران قرار دهد . این فناوری ها شامل پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... می باشد . یکی از مهمترین تکنولوژی های تعبیه شده در این تلویزیون پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد . این فناوری با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ، سطح منبع محتوا را می سنجد و با توجه به صحنه های پخش شده کیفیت تصویر مناسب را پخش می کند . فناوری 4K Upscaling نیز در مواجه با تصاویر بی کیفیت عمل می کند و کیفیت تصویر این گونه تصاویر را ارتقا می دهد .

کیفیت صدا در تلویزیون سری 7 ال جی

از آن جایی که این تلویزیون در رده مدل های میان رده واقع شده ال جی از یک سیستم صوتی با بلندگو های 20 واتی در آن بهره گرفته است . این بلندگو های دو کاناله از نوع Down Firing هستند و برای ارائه ی یک صدای واضح و پر قدرت تنها نیستند . ال جی در این مدل از فناوری های پیشرفته صدا بهره گرفته تا هم قدرت صدا بالا تر رود ، هم وضوح و کیفیت صدا بهبود یابد . حتی برخی از فناوری ها موجب فراگیر و سه بعدی شدن صدا می شوند تا لذت دیدن تصاویر را برای مخاطبان دو چندان شود . یکی از این فناوری ها AI Sound Pro می باشد که نسخه ی 5.1.2 می باشد . این فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ال‌جیبا استفاده از فناوری مختلف ابعاد اتاق را اندازه ‌گیری می کند و با توجه به فضای اطراف صدای بهینه را ارائه می ‌دهد . قابلیت Clear Voice Pro به حذف نویز های صدا می پردازد و یک صدای واضح و بدون نویز را به شنونده منتقل می کند .

سیستم عامل وب او اس و فناوری های هوش مصنوعی تلویزیون ال جی 50UQ75

در دنیای امروزی ما، تلویزیون های هوشمند به یکی از ضروری ترین لوازم خانه بدل شده اند و بسیاری از کارهایی که در روزمره انجام می ‌دهیم، به کمک این تلویزیون های اسمارت قابل انجام است . با پیشرفت تکنولوژی این تلوزیزیون ها هم با تغییرات و پیشرفت های چشمگیری رو به رو بوده اند تا پاسخ گوی نیاز کاربران امروزی باشند . یکی از همین تلویزیون های اسمارت و با کیفیت تلویزیون ال جی 50UQ75 است که می‌ تواند تمامی نیازهای شما مانند وب ‌گردی ، بازی ، تماشای فیلم و سریال ، شبکه ‌های اجتماعی ، کار با نرم ‌افزارها و ... را بر طرف سازد . گفتنی است که این تلویزیون هوشمند از بیشتر امکانات و قابلیت ‌هایی که یک تلویزیون پرچمدار دارد ، بهره می برد . ال جی طبق سنت همیشگی خود از سیستم عامل اختصاصی اش یعنی webOS در تلویزیون اسمارت سری 7 خود بهره گرفته است . این نسخه ی جدید سرعت بهتری دارد و از محتویات مختلف پشتیبانی می کند . این سیستم عامل همانند نسخه های پیشین رابط کاربری مرتب و رنگا رنگی دارد به طوری که موقع کار با آن خسته نخواهید شد .

جدا از این می توانید به کمک این سیستم عامل به حساب کاربری خود وارد شوید و به تماشای محتوای توصیه شده و اختصاصی برای خودتان لذت ببرید . یک خبر خوب برای دوستاران مسابقات ورزشی ، تلویزیون ال جی UQ75 مجهز به برنامه Sports Alert شده که قبل از شروع مسابقات آلارم می زند تا شما را از این رویاداد های ورزشی با خبر سازد . این سیستم عامل همچنین از قابلیت های بسیار پیشرفته ی Amazon Alexa ، LG Voice Search     ، Google Assistant ، Apple Homekit ، ThinQ App ، Airplay2 ، Screen Share ، هوش مصنوعی ThinQ و ... پشتیبانی می کند . چند سالیست که ال جی در تلویزیون های هوشمند رده بالایش از فناوری ThinQ استفاده می کند تا زندگی هوشمند و ساده ای را برای مخاطبانش فراهم کند . ThinQ AI امکان کنترل دستگاه های هوشمند و سازگار داخل منزل را به شما می دهد . همچنین به کمک دستیار صوتی می توانید با تلویزیون تعامل برقرار کنید و از طریق دستورات صوتی به خواسته هایتان برسید و یا تنظیمات مختلفی را بر روی تلویزیون اعمال کنید .

سخن آخر

بسیاری از ما به دلیل بالا بودن قیمت تلویزیون های پرچمدار امکان خرید این مدل های گران قیمت را نداریم . بنابراین کمپانی های تولید کننده تلویزیون به ارائه ی مدل هایی می پردازند که هم کیفیت ساخت و امکانات مناسبی داشته باشد ، هم از قیمت مقرون به صرفه ای بهره ببرد . بنابراین اگر از اشخاصی هستید که توان خرید مدل های بالا رده را ندارید باید در میان مدل های میان رده به جستجو بپردازید . در این میان شرکت ال جی تنوع بالایی از تلویزیون های میان رده با کیفیت را با قیمت معقول روانه ی بازار کرده . سری 7 برند ال جی از محبوب ترین میان رده های موجود در بازار به حساب می آیند . مدل 50UQ75 یکی از تلویزیون های این سری است که در بعضی از سطوح در حد و اندازه ی یک پرچمدار است . این تلویزیون با طراحی امروزی ، صفحه نمایش با کیفیت و امکانات هوشمند به روز در سال 2022 معرفی شده است . با خرید تلویزیون 50UQ75 جدا از این که از امکانات و کیفیت تصویر خوبی بهره مند خواهید شد می توانید از پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UQ75

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
9.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
126 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
240
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
67 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
ندارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
945x257 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...

فهرست