×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65UQ7500

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65UQ75
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
خروجی صدا : 20 وات
رفرش ریت : 60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت :2022 میلادی
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون های سری 7 شرکت ال جی از مدل های میان رده ولی بسیار پر طرفدار این شرکت هستند . در واقع ال جی با تولید تلویزیون های سری 7 ، تولید کننده گان ژاپنی و کره ای مانند سونی و سامسونگ را در تلویزیون های میان رده به مبارزه طلبیده است . ال جی با به کار گیری فناوری های به روز و پیشرفته در این سری خود ، رقیبان خود را به چالش کشیده و موجب شده کاربران با صرف هزینه ی کمتر صاحب یک تلویزیون میان رده ی تمام عیار شوند . تلویزیون UQ75 یکی از مدل های موجود در سری 7 می باشد که در سال 2022 روانه ی بازار شده و در اندازه های 50 ، 55 و 65 اینچ در اختیار کاربران قرار گرفته است . این تلویزیون در کنار این که قیمت مناسبی دارد ، امکانات بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می دهد و از هر لحاظ می تواند آن ها را راضی نگه دارد . تلویزیون که در اینجا با آن مواجه هستید چند پله پایین تر از مدل های بالا رده قرار دارد به همین دلیل می توان گفت یک تلویزیون میان رده ی سطح بالا است .

ال جی برای اینکه از رقبای سر سختش مانند سونی چیزی کم نداشته باشد ، بر روی صفحه نمایش این تلویزیون هوشمند خود به خوبی کار کرده و برای آن فناوری های کاربردی و پیشرفته ای را در نظر گرفته است . در این تلویزیون طبق روال همیشگی از رزولوشن فورکی با تعداد پیکسل رزولوشن 3840 × 2160 استفاده شده به همین دلیل به نسبت مدل های فول اچ دی ، شاهد جزئیات بیشتری خواهید بود . بهره گیری از پنل معروف و کاربردی IPS از دیگر مزیت های خوب این صفحه نمایش می باشد . پنل IPS بر روی رنگ و زوایه دید اثر مثبت می گذارد و موجب می شود رنگ ها حالت غنی تر داشته باشند و زاویه دید بهبود یابد . از دیگر فناوری های مهم و کاربردی تعبیه شده در این صفحه نمایش : پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، نرخ بروزرسانی 60 هرتز ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... می باشد .

یکی از مهمترین فناوری های تصویر پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K  می باشد ، این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی به طرز قابل توجهی جزئیات تصویر را افزایش می دهد و موجب بهبود کیفیت تصویر می شود . جدا از این نرخ بروزرسانی 60 هرتز امکان مشاهده تصاویر بدون هر گونه تاری را به شما می دهد ، به عبارت دیگر در صحنه هایی که دارای فریم سریع هستند این فناوری روی کار می آید و باعث روان شدن صحنه های سریع می شود . سه فناوری HLG ، Active HDR و Dynamic Tone Mapping نیز بر روی کنتراست اثر می گذارند و با ارائه ی کنتراست مناسب عمق تصویر را افزایش می دهند . اگر از لحاظ شکل و شمایل بخواهیم در مورد تلویزیون 65UQ75 نظر بدیم باید گفت ال جی برای این مدل خود ظاهری ساده ای در نظر گرفته . البته این ظاهر حالتی مدرن دارد و با همه ی نوع دکور هایی کاملا وفق می شود . تلویزیون جدید ال جی همانند دیگر مدل های هوشمند از یک سری امکانات بهره می برد تا نیاز کاربران امروزی به اینترنت و برنامه های مختلف را رفع کند . این مدل با مجهز شدن به وای فای داخلی و سیستم عامل وب او اس فضایی برای دسترسی به برنامه های متنوع و وب سایت ها را برایتان مهیا می سازد . فناوری هوش مصنوعی ThinQ از دیگر مزیت های تلویزیون سری 7 ال جی می باشد . به کمک این فناوری می توانید از طریق صدا تلویزیون را به راحتی کنترل کنید و به خواسته های خود برسید .

طراحی زیبا و مدرن در تلویزیون ال جی 65UQ75

ظاهر تلویزیون ال جی 65UQ75 در نگاه اول شباهت زیادی به دیگر مدل های میان رده ی این کمپانی دارد . اما اگر با دقت بیشستر به آن نگاه کنید متوجه می شوید ال جی از المان ها و استاندارد های طراحی امروزی تلویزیون ها ، در این مدل بهره گرفته است . در واقع به دلیل استفاده از قاب باریک در اطراف صفحه نمایش ، شاهد یک نمایشگر بزرگ خواهید بود که بیشتر بدنه را فرا گرفته است . حاشیه ی اطراف صفحه نمایش در لبه ی پایینی کمی زیاد تر از لبه های دیگر می باشد ، آن هم به دلیل وجود دکمه ی پاور بر روی این بخش است . بر روی این لبه همچنین آرم ال جی با اندازه ی کوچکی حک شده است . ظاهر این تلویزیون مانند دیگر مدل های میان رده خوب است و چیزی از رقبا کم ندارد . به نظر می رسد ال جی علاقه خاصی به پایه های V شکل دارد چون در بیشتر مدل های میان رده از این سبک پایه استفاده می کند . البته شاید دلیل استفاده از این سبک پایه ها ، استحکام بالای آن ها به دلیل سبک خاص طراحی شان باشد . با این تفاسیر این پایه ها به خوبی می توانند صفحه نمایش 65 اینچ را بر روی خود نگه دارند .

با نگاهی به پشت تلویزیون ، پورت های مهم و ضروری نظر شما را به سمت خود جلب می ‌کنند . قرار گرفتن این پورت ها در یک سمت موجب دسترسی سریع به این پورت ها می شود . به کمک این درگاه ها می توانید دستگاه های خارجی مانند سینمای خانگی ، ساندبار ، دی وی دی ، مودم و ... را به تلویزیون 65 اینچی ال جی متصل کنید . این پورت ها شامل : سه عدد پورت HDMI ، یک عدد یو اس بی ، CI Slot ، LAN و ... می باشند . از نمای کناری تلویزیون ضخامت متوسط دارد بنابراین موقع اتصال به دیوار ظاهری مرتب خواهد داشت ، شما می توانید به کمک پایه دیواری با اندازه ی 300 ×   300 این تلویزیون 65 اینچ را به تلویزیون متصل کنید .

تصاویر با کیفیت عالی در تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UQ75

در تلویزیون ها بخش صفحه نمایش از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل بیشتر تولید کنندگان تلویزیون اکثر انرژی و توان خود را روی این قسمت می گذارند تا صفحه نمایش بتواند بینندگان را راضی نگه دارد . ال جی نیز در تلویزیون سری 7 خود بهای زیادی به صفحه نمایش تلویزیون هایش داده تا لذت تماشای فیلم ها و صحنه های مختلف را برای مخاطبانش دو چندان کند . تلویزیون 65UQ75 نیز به دلیل اینکه در این سری واقع شده کیفیت تصویر راضی کننده و عالی را پیش روی کاربران قرار می دهد . در واقع این تلویزیون به دلیل داشتن رزولوشن فورکی و پنل IPS تصاویری با وضوح و جزئیات بالا و همچنین رنگ غنی به نمایش می گذارد . پنل IPS همچنین زاویه دید تلویزیون را بهبود می دهد به همین دلیل از هر نقطه از اتاق می توانید از دیدن تصاویر پخش شده لذت ببرید . جدا از این با وجود اسکن تصویر 60 هرتز دیگر از پخش تصاویر تار خبری نیست زیرا این فناوری با اضافه کردن فریم های اضافی بین فریم های اصلی تاری تصاویر را از بین می برد .

البته این تنها فناوری های به کار رفته در این صفحه نمایش نیست و به واسطه ی فناوری هایی نظیر پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... شاهد کیفیت مناسب رنگ ها ، کنتراست و روشنایی صفحه خواهید بود . یکی از این فناوری ها که نقش مهمی در ارائه ی تصاویر بی نقص ایفا می کند ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد . این قابلیت از الگوریتم های خاصی برای تجزیه و تحلیل محتوای روی صفحه نمایش بهره می گیرد و با توجه به محتوای پخش شده ، تصویر را با کیفیت مناسب عرضه می کند . فناوری 4K Upscaling هم بر روی تصاویر بی کیفیت اثر می گذارد و آن ها را با کیفیت بالا تر به نمایش می گذارد .

بلندگو های 20 واتی با فناوری های به روز صدا تلویزیون UQ75

از آنجایی که تلویزیون ال جی در رده ی تلویزیون های میان رده قرار گرفته ، ال جی از یک سیستم صوتی متوسط در این تلویزیون استفاده کرده است . در واقع در این تلویزیون ال جی UQ75 از دو عدد بلندگو با توان خروجی صدای 10 وات استفاده شده که در کنار هم صدایی با قدرت 20 وات تولید می کنند . بلندگو های مورد استفاده در این سیستم صوتی از نوع Down Firing هستند و صدایی راضی کننده را در اختیار کاربران می دهند . البته این بلندگو های دو کاناله در تولید صدای با کیفیت تنها نیستند چرا که فناوری های پیشرفته ای مانند AI Sound Pro و Clear Voice Pro در این تلویزیون تعبیه شده اند . فناوری AI Sound Pro از جمله قابلیت های مهم تعبیه شده در این تلویزیون می باشد که از هوش مصنوعی برای بهینه سازی صدا کمک می گیرد . در واقع این تکنولوژی مساحت محیط را محاسبه می کند و با توجه به متراژ اتاق ، صدای مناسب را پخش می کند . فناوری Clear Voice Pro هم موجب حذف نویز از صداهای در حال پخش می شود .

سیستم عامل اختصاصی ال جی و فناوری های هوشمند تلویزیون ال جی 65UQ75

اگر بخواهیم به ‌صورت کاملا فنی و دقیق در مورد بخش های نرم افزاری این تلویزیون هوشمند صحبت کنیم باید گفت ال جی امسال هم تصمیم گرفته از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی webOS در این تلویزیون سری 7 بهره بگیرید. اما طبق انتظار این نسخه به نسبت نسخه های پیشین با بهبود هایی رو به رو بوده و در آن سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته است . این رابط کاربری کاربر پسند علاوه بر سرعت مناسبش ، فضایی دل نشین در اختیار کاربران قرار می دهد تا موقع کار با آن خسته نشوند . در کل می توان گفت با این تلویزیون می توانید به انجام کار های روزمره مانند وب گردی ، بازی آنلاین ، کار با نرم افزار ها ، تماشای فیلم و سریال های مختلف به صورت آنلاین و ... بپردازید .

این سیستم عامل همچنین مجهز به برنامه های کاملا پیشرفته ی ، Google Assistant ، Apple Homekit ، ThinQ App ، Airplay2 ، Amazon Alexa ، LG Voice SearchScreen Share ، هوش مصنوعی ThinQ و ... شده است . همچنین در این نسخه ی جدید شما می توانید یک حساب کاربری شخصی داشته باشید و با توجه به علایق خود به محتوای مد نظرتان دسترسی داشته باشید . چند سالیست ال جی به رو نمایی از فناوری پیشرفته ی ThinQ در محصولات هوشمند خود پرداخته است . این فناوری با کمک هوش مصنوعی امکان کنترل دستگاه های هوشمند داخل خانه را به شما می دهد . همچنین از طریق دستیار صوتی گوگل اسیس می توانید سریعا به خوسته هایتان برسید و با صدای خود به تلویزیون بگویید چه چیزی می خواهید تا گوگل به آن سریعا پاسخ دهد .

جمع بندی

ال جی در زمینه ی تولید تلویزیون های میان رده در بازار مظهر قدرت و اعتبار است زیرا در ساخت این نوع تلویزیون ها به تبحر بالایی رسیده. تلویزیون های میان رده ی این کمپانی هم دارای تنوع بالایی هستند ، هم امکانات خوبی را با خود یدک می کشند . بنابراین کسانی که قصد خرید تلویزیون دارند ، اگر در مین مدل های این کمپانی سرچ کنند ، قطعا دست خالی نخواهند بود . یکی از این تلویزیون های میان رده ی خوش ساخت که قطعا می تواند نظر هر کسی را جلب کند و آن ها را راضی نگه دارد ، تلویزیون 65UQ75 می باشد . این تلویزیون همانند دیگر مدل های موجود در سری 7 ، از امکانات خوب و مناسبی بهره می برد و به طور کل می توان گفت از مدل های بالا رده کمو کسری ندارد . این تلویزیون جدا از امکانات هوشمند خوبی که در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند آن ها را ساعت ها سرگرم کند ، مجهز به یک صفحه نمایش با کیفیت است .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UQ75

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...

فهرست