×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75QNED81 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
90,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75QNED816
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
رفرش ریت متغییر :VRR
توان صوتی :20 وات
بکلایت :MiniLED
رفرش ریت :120 هرتز
پردازنده :α7 Gen6
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 75QNED81 یکی از مدل های QNED ال جی محسوب خواهد شد که با طراحی خاص و منحصر به فرد در سال 2023 ساخته و روانه بازار شده است. این تلویزیون با وضوح 4K و فناوری های پیشرفته در بخش تصویربرداری، بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. این تلویزیون 75 اینچی 100 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پشتیبانی می کند، بنابراین شما با جذاب ترین و متنوع ترین رنگ ها محتوا خواهید داشت. نور پس زمینه تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ نیز با استفاده از فناوری کاهش نور محلی کنترل و تنظیم می شود تا همیشه بهترین کنتراست را داشته باشید.

وجود پردازنده α7 در تلویزیون ال جی QNED81 به شما این امکان را می دهد که تصاویری بی عیب و نقص را بدون نویز و تاری روی صفحه مشاهده کنید. در واقع وظیفه این پردازنده آنالیز و بهبود کیفیت تصاویر است که البته با استفاده از فناوری 4K Upscaling کیفیت منابع بی کیفیت را بهبود می بخشد. در این صورت شما تمام محتوا را با وضوح 4K روی صفحه نمایش خود خواهید داشت.

ال جی برای تلویزیون 75QNED81 قدرت صوتی 20 واتی در نظر گرفته است که از بلندگوهای دو کاناله با وضوح عالی و مناسب با نوع محتوا شنیده می شود. در صورت اتصال به نوار صوتی برای تقویت صدا، رابط WOW توانایی هماهنگی و بهینه سازی صدای تلویزیون و نوار صوتی را فراهم می کند.

سیستم عامل webOS در نسخه جدید ۲۰۲۳ تلویزیون هوشمند ال جی 75QNED81 استفاده شده است که بهترین امکانات و خدمات جذاب و متنوع را برای کاربران به ارمغان آورده است. تمامی این خدمات در منوی بسیار سریع و روان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

تلویزیون ال جی 75QNED81 ساخت 2023 میلادی

دستیابی به کنتراست عالی در قسمت نمایشگر

کنتراست می تواند به طور قابل توجهی بر وضوح و کیفیت محتوا برای بیننده تأثیر بگذارد، بنابراین ال جی تمام تلاش خود را برای ایجاد بهترین سطح کنتراست و روشنایی در تلویزیون QNED81 به کار گرفته است. نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Edge است و روشنایی بسیار خوبی را به صفحه تلویزیون ارائه خواهد کرد. این نور پس‌زمینه با استفاده از فناوری Local Dimming کاملاً خودکار تنظیم می‌شود تا بتوانید کنتراست مناسب با نوع محتوا و شرایط محیطی خود داشته باشید.

اگرچه تلویزیون ال جی 75QNED81 یک مدل مقرون به صرفه است، اما کنتراست بسیار مناسبی را ارائه می دهد، اگرچه این کنتراست با مدل های رده بالا قابل مقایسه نیست. کنتراست در واقع تفاوت بین روشن ترین رنگ و تیره ترین رنگ است که به وضوح تمایز و مرز بین رنگ های تیره و روشن را مشخص می کند. در نتیجه هرچه کنتراست تلویزیون بهتر باشد، رنگ ها و جزئیات دقیق تر و طبیعی تر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

پشتیبانی از صددرصد فضای رنگی با تلویزیون 75QNED816

ال جی همواره سعی کرده تلویزیون هایی با قابلیت تولید رنگ بالا تولید و روانه بازار کند تا محتوای بیننده را به بالاترین سطح ممکن برساند. به طور کلی تلویزیون های سری QNED به دلیل استفاده از نقاط کوانتومی از دقت رنگ و تنوع رنگ بسیار بالاتری نسبت به سایر تلویزیون های ال ای دی معمولی برخوردارند و از این نظر به برتری هایی دست یافته اند.

تلویزیون ال جی 75QNED816 قابلیت پشتیبانی 100% از فضای رنگی DCI-P3 را دارد و می تواند متنوع ترین و جذاب ترین رنگ ها را بر روی صفحه نمایش خود ایجاد کند. رنگ های گرم و سرد با تنوع زیاد و فرم نفیس را می توان بر روی صفحه نمایش داد و هر رنگ در چشم بیننده کاملا طبیعی و زنده به نظر می رسد.

پردازش حرفه ای منابع ورودی با پردازنده α7

نویز و آلودگی منابع ورودی برای اکثر کاربران به مشکل تبدیل شده است که باعث کاهش کیفیت محتوا برای بیننده خواهد شد اما ال جی با کمک پردازنده قدرتمند خود این مشکل را به طور کامل حل کرده است. برای پردازش و تجزیه و تحلیل چنین منابعی، ال جی از پردازنده پیشرفته و قدرتمند α7 AI 4K Gen6 در تلویزیون 2023 ال جی 75QNED81 استفاده می‌کند. این پردازنده به طور خودکار تمام منابع ورودی را پردازش می کند و نویز و ناخالصی ها را از بین می برد. سپس از الگوریتم های یادگیری عمیق برای بهبود کیفیت منابع استفاده می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، پردازنده α7 قادر خواهد بود بسیاری از عملکردهای خود را به صورت هوشمند انجام دهد و به طور خودکار ویژگی های داده های ورودی را بهبود بخشد.

عملکردهای مختلف پردازنده α7 در تلویزیون ال جی

بهبود کیفیت تصاویر

با استفاده از فناوری AI Picture Pro، "تلویزیون ال جی 75QNED81" کیفیت منابع ورودی را تشخیص داده و وضوح آنها را بهبود می‌بخشد. این پردازنده از فناوری پیشرفته 4K Upscaling برای بهبود کیفیت تصاویر 75QNED816 و رساندن آنها به وضوح واقعی 4K استفاده می کند. در نتیجه همه چیز را با کیفیت 4K روی صفحه تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ خواهید داشت.

روشنایی را با توجه به نور محیط تنظیم کنید

اگر از کنتراست ثابت برای نمایش انواع محتوا استفاده شود، وضوح محتوا برای بیننده کاهش می یابد. اما ال جی این مشکل را به کمک هوش مصنوعی و پردازنده α7 در تلویزیون 4K ال جی 75QNED81 به طور کامل حل کرد. ساختار این تلویزیون نسل جدید از سنسورهای پیشرفته ای بهره می برد که به صورت خودکار نور و روشنایی محیط را اندازه گیری خواهند کرد. تلویزیون ال جی 75QNED81 نیز روشنایی نمایشگر را بر اساس نور محیط تنظیم می‌کند و به این ترتیب وضوح محتوای عالی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. روشنایی صفحه تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ در محیط های تاریک و روشن کاملاً متفاوت خواهد بود تا در هر شرایطی کنترل کاملی بر محتوای در حال پخش داشته باشید.

همگام سازی صدا و تصویر

بهینه سازی صدا و تصویر یکی از مهم ترین اقداماتی است که پردازنده α7 در تلویزیون ال جی 75QNED81 انجام می دهد. این پردازنده شما را قادر می سازد تا تصویر و صدا را همزمان دریافت کنید و هیچ گونه وقفه یا عدم تطابق بین صدا و تصویر مشاهده نخواهید کرد. در برخی از تلویزیون ها، صدا کمی دیرتر یا زودتر از تصویر شنیده می شود که باعث شکسته شدن توجه و تمرکز بیننده و از بین رفتن اشتیاق او برای ادامه تماشا می شود. اما ال جی با تولید تلویزیون ۷۵ اینچی کیوند خود از چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون ال جی

ال جی از فناوری های پیشرفته و متنوعی برای دستیابی به بهترین کیفیت تصویر در قسمت تصویر تلویزیون کیوند ال جی 75QNED81 استفاده می کند. به عنوان یکی از فناوری های به کار رفته در قسمت تصویر این تلویزیون می توان به HDR10 Pro اشاره کرد که به صورت خودکار کنتراست را تنظیم و بهبود می بخشد. فناوری Dynamic Tone Mapping نیز بر کنتراست تصاویر تاثیر خواهد داشت و با بهینه سازی کنتراست، مرز بین رنگ های تیره و روشن به وضوح مشخص می شود.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون ال جی 75qned81

یک تجربه واقعی سینما با تلویزیون 75QNED81

با FILMMAKER MODE در تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ از یک سینمای واقعی در خانه خود لذت خواهید برد. Movie Maker Mode یکی از حالت های تصویر تلویزیون ال جی است که به محض فعال شدن تمامی جلوه های پردازشی را خاموش می کند و از هرگونه تغییر یا افکت تصویر جلوگیری می کند. در نتیجه صحنه ها را با کیفیت واقعی و بدون افکت خواهید دید.

ویژگی های صدای تلویزیون QNED ال جی

در طراحی قسمت صوتی تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED81 نیز ال جی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا صدایی مشابه تصویر با وضوح عالی در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله بهره می برد که 20 وات صدا تولید خواهد کرد. اگر این قدرت صدا برای شما کافی نیست، می توانید با اتصال به سایر سیستم های صوتی از طریق بلوتوث یا استاندارد WiSA، قدرت صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید و صدای قوی تری داشته باشید.

بخش صوتی تلویزیون QNED ال جی از فناوری های بسیار پیشرفته ای استفاده می کند. به عنوان مثال، فناوری LG Sound Sync صدا را بین بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی همگام می کند. همچنین فناوری پیشرفته Clear Voice Pro شما را قادر می سازد تا با تمیز کردن مسیر قبلی صدایی با وضوح بهتر و بدون نویز و ناخالصی داشته باشید.

AI Sound Pro یکی از موثرترین فناوری ها در بخش صوتی تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ است که با همکاری هوش مصنوعی کار خواهد کرد. این فناوری با ایجاد کانال صدای مجازی به شما امکان می دهد صدای فراگیر مجازی داشته باشید.

رابط WOW

رابط WOW برای بهینه سازی صدای نوار صوتی با ال ای دی ال جی 75QNED81 طراحی شده است که تنظیمات مربوط به نوار صوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به محض اتصال نوار صوتی به تلویزیون، این رابط باعث بهینه سازی صدای بین تلویزیون و نوار صوتی می شود و در نتیجه صدایی کاملا هماهنگ از بلندگوهای نوار صوتی و تلویزیون شما ایجاد می شود. همچنین تنظیمات مربوط به ساندبار را در منوی سریع و روان در اختیار کاربر قرار خواهد داد تا بتواند تنظیمات و حالت های لازم را به راحتی اعمال کند.

رابط WOW در تلویزیون 2023 ال جی 75qned81

دسترسی به بهترین خدمات و سرگرمی‌ها با سیستم عامل webOS 23

دسترسی به متنوع ترین و جذاب ترین خدمات و سرگرمی ها توسط سیستم عامل به روز شده webOS 23 تلویزیون ال جی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این سیستم عامل با منوی بصری خود دسترسی به هر یک از برنامه ها را در سریع ترین زمان ممکن برای کاربران فراهم می کند. امکان ایجاد نقشه های سریع یکی از ویژگی های عالی تلویزیون ال جی 75QNED81 است که به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را بر اساس سلیقه و نوع محتوای خود دسته بندی کند تا بتواند به سرعت آنها را بیابد و در اسرع وقت شروع به کار کند. همانطور که به آنها نیاز دارد.

امکان ایجاد پروفایل شخصی نیز به عنوان یکی دیگر از سرویس های مفید تلویزیون اسمارت ال جی 75QNED81 دیده خواهد شد که به کاربر این امکان را می دهد تا مطابق سلیقه و نیاز خود پروفایل شخصی ایجاد کرده و به علایق خود دسترسی داشته باشد.

با دسترسی به مرورگر وب، امکان دسترسی به سایت های مختلف و وب گردی هیجان انگیز برای کاربران فراهم شده است، امکان دانلود و نصب برنامه نیز برای کاربران فراهم شده است تا آیتم های مورد علاقه خود را روی تلویزیون ذخیره کنند.

با استفاده از سرویس های پخش یوتیوب، نتفلیکس، اپل تی وی، دیزنی، پرایم ویدئو و ... کاربران به محتوای بی پایان دسترسی دارند تا بتوانند به راحتی به انواع فیلم و سریال، انیمیشن، تئاتر، اخبار و غیره دسترسی داشته باشند. 

دسترسی به بهترین خدمات و سرگرمی‌ها با سیستم عامل webOS 23

سایر خدمات تلویزیون 2023 ال جی

Matter

Matter یکی از بهترین و قابل توجه ترین ویژگی های تلویزیون ال جی 75QNED81 محسوب می شود. این برنامه با برندهای بزرگ و شناخته شده جهانی سازگاری لازم را دارد و به کاربر این امکان را خواهد داد تا به صورت هوشمند و یکپارچه سایر لوازم هوشمند خانه خود را کنترل و مدیریت کند. این برنامه نه تنها با دستگاه های ال جی بلکه با سایر دستگاه ها نیز سازگار است.

Multi View

با استفاده از این قابلیت می توانید همزمان دو محتوای مختلف را روی صفحه تلویزیون خود تماشا کنید که در چند حالت مختلف دسته بندی می شوند. در حالت ساید بای ساید، صفحه نمایش به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و دو محتوا را به طور همزمان پخش می کند. حالت دو مانیتور امکان استفاده از مانیتور تلویزیون 75QNED816 را به عنوان مانیتور کامپیوتر فراهم می کند. با گزینه Picture in Picture می توانید در حین تماشای تمرینات ورزشی نیز تناسب اندام خود را کامل یا بررسی کنید.

AI Picture Wizard

از ویژگی های جدید تلویزیون ال جی QNED81 سایز 75 اینچ می توان به AI Picture Wizard اشاره کرد که با استفاده از هوش مصنوعی میلیون ها تنظیمات ممکن را برای ارائه بهترین حالت تصویر امتحان می کند و در نهایت 6 حالت تصویر سفارشی شده را با توجه به نوع محتوا و سلیقه کاربر..ارائه می دهد. 

AI Concierge

لیستی از برنامه های مورد علاقه کاربر با استفاده از AI Concierge و هوش مصنوعی بر اساس سابقه جستجوی وی تهیه و در اختیار کاربر قرار می گیرد تا بتواند به سرعت به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشد.

تلویزیون 75QNED81 مناسب برای گیم و بازی

تلویزیون ال جی 75QNED81 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی برای بازی در سال 2023 است. این تلویزیون از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند و توانایی خوبی در نمایش صحنه های بازی سریع و روان دارد. فناوری VRR همچنین متغیر نرخ تازه سازی را بر اساس صحنه های بازی تنظیم می کند تا تجربه بهتری از بازی داشته باشید. تلویزیون LG 75QNED81 با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync قابلیت اتصال با انواع کنسول های بازی نسل جدید را دارد و بهترین تجربه بازی را در اختیار گیمر قرار خواهد داد.

حالت ALLM تاخیر ورودی را در صحنه های بازی به حداقل می رساند و حالت بازی را به طور خودکار روی تلویزیون اعمال می کند. HGiG همچنین وضوح صحنه های بازی را افزایش داده و باعث می شود حتی صحنه های تاریک را با وضوح و جزئیات داشته باشید.

تلویزیون 75QNED81 مناسب برای گیم و بازی

طراحی و دیزاین به جدیدترین سبک سال

اگر بخواهیم تلویزیون ال جی 75QNED81 را از نظر طراحی توصیف کنیم باید بگوییم که این تلویزیون 75 اینچی یکی از زیباترین تلویزیون های ال جی 2023 است که بر اساس جدیدترین متد روز طراحی شده است. این تلویزیون با صفحه نمایش ۷۵ اینچی خود گزینه ای منطقی و مناسب برای فضاهای بزرگ خواهد بود. ال جی ضخامت بدنه این تلویزیون را به 39.9 میلی متر رسانده تا بدنه ای باریک و خوش فرم به شما بدهد. با وجود طراحی باریک، می توانید آن را با استفاده از یک براکت مناسب روی دیوار نصب کنید و از ظاهر سینمایی آن لذت ببرید.

لبه ها و قاب دور صفحه نمایش نیز با ظرافت خاصی طراحی شده است که در زیبایی و جذابیت تلویزیون بسیار موثر خواهد بود. طراحی ظریف این قاب باعث می شد که بیننده در هنگام تماشای محتوا دید وسیع و تمرکز کامل بر روی صحنه ها داشته باشد.

ال جی در طراحی این تلویزیون نسل جدید از نوع پایه مرکزی استفاده می کند که به صورت صفحه نمایش طراحی شده و از مقاومت ساختاری بسیار بالایی برخوردار است اما به راحتی وزن پنل تلویزیون را تحمل کرده و آن را روی میز ثابت نگه می دارد. پشتیبانی خواهد کرد

البته در کنار طراحی مجللی که ال جی برای تلویزیون هوشمند 75QNED81 در نظر گرفته است، ال جی اقدامات زیست محیطی را نیز برای کاهش اثرات زیست محیطی و جلوگیری از آسیب به محیط زیست انجام داده است. این شرکت در سال 2023 از چاپ تک رنگ و بسته بندی قابل بازیافت در تلویزیون های خود برای کمک به حفظ سلامت محیط زیست استفاده می کند.

طراحی و دیزاین به جدیدترین سبک سال

در همین صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 75QNED81 را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را با گارانتی (یا بدون گارانتی)، تضمین اصالت و سلامت کالا و قیمت ارزان از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. اگر به تلویزیون ارزان تری نیاز دارید می توانید تلویزیون ال جی NANO84 را خریداری نمایید، اما اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی QNED85 می باشد. تلویزیون ال جی QNED81 نیز مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون است که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED81 سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست