×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 50QNED81

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50QNED816
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
رفرش ریت متغییر :VRR
توان صوتی :20 وات
بکلایت :MiniLED
رفرش ریت :120 هرتز
پردازنده :α7 Gen6
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 50QNED81 یکی از تلویزیون های 2022 ال جی است که ممکن است به اشتباه این محصول در بازار با نام های مدل QNED816 یا 50QNED816 شناخته شود. محصول فوق در واقع یکی از تلویزیون های سری QNED81 ال جی بوده و برای مصارف خانگی و تماشای حرفه ای فیلم یا سریال گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. البته این محصول به دلیل نرخ رفرش 120 هرتز و عملکرد خوب، یک تلویزیون گیمینگ ایده آل نیز محسوب می شود.

علاوه بر این ال جی تلویزیون فوق را به حالت هتل مجهز کرده و می توانید از آن به عنوان تلویزیون تجاری در هتل ها استفاده کنید. . تلویزیون ال جی QNED81 سایز 50 اینچ ارزان ترین تلویزیون QNED ال جی در سال 2022 است. این تلویزیون مدل جدیدتری است و در رده تلویزیون ال جی NANO86 که سال گذشته عرضه شد قرار می گیرد. در ضمن تلویزیون فوق از نظر امکانات و ویژگی ها هیچ تفاوتی با تلویزیون ال جی QNED80 و تلویزیون ال جی QNED82 ندارد و تنها طراحی اولیه این تلویزیون ها متفاوت است.

تلویزیون ال جی QNED81 دارای نور پس زمینه LED Edge و کیفیت تصویر 4K است. همانطور که از نام این تلویزیون پیداست صفحه نمایش QNED دارد. صفحه نمایش کیوند در واقع ترکیبی از فناوری کوانتوم دات، مینی ال ای دی و نانوسل است. تلویزیون 50 اینچ ال جی QNED81 نور پس زمینه صفحه را با استفاده از فناوری Local Dimming Pro کنترل می کند و کنتراست تصویر بهتری ایجاد می کند. تلویزیون مذکور دارای عمق رنگ 10 بوده و به لطف فناوری Billion Rich Colors و Wide Color Gamut از نوع Nano Color Pro، توانایی تولید و نمایش طیف وسیع رنگ (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد.

تلویزیون ال جی 50QNED81 ساخت 2023 میلادی

تلویزیون ال جی 50QNED81 با استفاده از فناوری های Motion Pro و TruMotion 240 صحنه های سریع را به وضوح و روان نمایش می دهد و از تار شدن تصاویر جلوگیری می کند. ال جی در این تلویزیون به کمک فناوری AI Brightness Control و حسگر نور، میزان روشنایی صفحه تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند تا در هر شرایطی بتوانید بهترین کیفیت را تماشا کنید. تلویزیون 2023 ال جی 50QNED81 به لطف پنل VA قابلیت نمایش رنگ های تیره و غنی را دارد اما زاویه دید آن محدود است.

تلویزیون 4K ال جی 50QNED81 مجهز به پردازنده α7 Gen4 AI 4K که با نام Alpha 7 نیز شناخته می شود، این پردازنده با استفاده از فناوری 4K Upscaler وضوح تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را حذف می کند و همه چیز را در سطح کیفیت تصویر به نمایش می گذارد. همچنین به کمک فناوری Object Enhancing و Text Upscaling، عناصر و متون موجود در تصویر را شناسایی کرده و به صورت طبیعی و واضح تری نمایش می دهد. تلویزیون ال جی QNED81 سایز 50 اینچ با استفاده از فناوری Dynamic Tone Mapping کنتراست، رنگ و جزئیات محتوای HDR نمایش داده شده را افزایش می دهد. از آنجایی که تلویزیون پیش روی شما دارای فناوری Active HDR است و از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی می کند، می توانید محتوای HDR را با کیفیت بسیار بالا در این تلویزیون تماشا کنید.

تلویزیون ال جی 50QNED81 دارای 2 پورت HDMI 2.1 است و می تواند کیفیت تصویر 4K@120Hz را نمایش دهد. علاوه بر این، تلویزیون 50QNED81 دارای فناوری VRR و ALLM بوده و از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند. همچنین دارای قابلیت HGiG است و با فعال بودن آن، قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR با جزئیات بیشتری نمایش داده می شود. ال جی این تلویزیون را به Game Optimizer و Game Dashboard مجهز کرده و می توانید حتی در حین بازی نیز ویژگی های بازی را تنظیم کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 50QNED81 از عملکرد Black Stabilizer پشتیبانی می کند و با تغییر گاما می توانید جزئیات بیشتری را در صحنه های تاریک بازی ها مشاهده کنید. این محصول از بازی های ابری نیز پشتیبانی می کند و می توانید به صورت آنلاین روی این تلویزیون از سرویس های بازی ابری Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW بازی کنید. البته برای این کار نیاز به خرید اشتراک ماهانه و اینترنت پرسرعت دارید. به طور کلی و با توجه به موارد مشخص شده، به جز با کنسول های نسل 8، این تلویزیون گزینه مناسبی برای بازی های حرفه ای با کنسول های نسل 9، یعنی. PS5 و Xbox Series X.

تلویزیون کیوند ال جی 50QNED81 به آخرین سیستم عامل اختصاصی ال جی مجهز شده است. webOS 7 که البته ال جی آن را تحت عنوان webOS 22 ارائه کرد. ال جی امکان ایجاد پروفایل برای تلویزیون های هوشمند خود را از سال 2022 در نظر گرفته است تا هر فردی بتواند تنظیمات شخصی خود را بر روی تلویزیون اعمال کند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد. با اتصال به اینترنت می توانید برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را از طریق فروشگاه محتوای ال جی جستجو کرده و روی تلویزیون نصب کنید.

تلویزیون ال جی QNED81 سایز 50 اینچ دارای مرورگر وب می باشد و شما به راحتی می توانید از گشت و گذار در اینترنت در این تلویزیون لذت ببرید. محصول فوق از هوش مصنوعی (ThinQ AI) و اینترنت اشیا (IoT) ال جی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند از داشبورد خانه برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند خود استفاده کنند. از دیگر ویژگی های تلویزیون ال جی 50QNED81 می توان به اتصال به موبایل اشاره کرد که امکان اتصال با گوشی های هوشمند (اندروید و iOS) را فراهم می کند.

ال جی با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش در این تلویزیون امکان اشتراک گذاری محتوا از تلفن همراه به تلویزیون را فراهم کرده است. همچنین می توانید تصویر را از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و به اصطلاح آینه منتقل کنید. این محصول قابلیت نمایش دو محتوای مختلف از دو ورودی مجزا را به صورت همزمان (Multi-View) دارد و در انتخاب منابع برنامه های مورد نظر محدودیتی نخواهید داشت.

علاوه بر این، اشتراک اتاق به اتاق (گیرنده) وجود دارد و امکان انتقال و پخش سایر کانال های تلویزیونی سازگار روی این محصول از طریق شبکه وای فای وجود دارد. با قابلیت Sports Alert در این مدل که برای علاقه مندان به مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده است، زمان شروع و پایان مسابقات و حتی نتایج آن به اطلاع شما خواهد رسید. ال جی تلویزیون QNED81 را به گیرنده دیجیتال پیشرفته مجهز کرده و می توانید شبکه های داخلی و خارجی را تماشا کنید.

این گیرنده دیجیتال همچنین می‌تواند برنامه‌ها را ضبط کند و با کمک عملکرد Time Machine و TimeShift می‌توانید برنامه‌های زنده را متوقف کنید، دوباره آن‌ها را تماشا کنید یا در زمان دیگری تماشای آن‌ها را از سر بگیرید. ال ای دی ال جی 50QNED81 دارای ریموت کنترل جادویی و هوشمند LG MR22GN می باشد که دارای NFC می باشد و با استفاده از آن می توانید از قابلیت Magic Tap استفاده نمایید. این ریموت دارای میکروفون داخلی نیز می باشد و می توانید از آن برای دادن فرمان صوتی به تلویزیون و یا استفاده از جستجوی صوتی استفاده کنید.

ریموت مذکور دارای عملکرد Universal Control می باشد و به کمک آن می توانید سایر دستگاه های متصل به تلویزیون مانند ساندبار، سینمای خانگی و از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی را کنترل کنید. علاوه بر این، این کنترل از راه دور از تشخیص صدای هوشمند برای تشخیص صدای شما استفاده می کند.

تلویزیون اسمارت ال جی 50QNED81 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است. سیستم صوتی این تلویزیون مجهز به دو بلندگوی 10 واتی است و در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از فناوری خروجی صوتی همزمان هنگام اتصال نوار صوتی یا سیستم سینمای خانگی به تلویزیون از طریق کابل نوری، می توانید صدا را به طور همزمان و هماهنگ بشنوید و قدرت صدای بیشتری را تجربه کنید.

تلویزیون ال جی 50QNED81 مجهز به فناوری LG Sound Sync است و می توانید دستگاه هایی (مانند نوار صوتی) که از این فناوری پشتیبانی می کنند را به صورت بی سیم یا با کابل به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون ال جی QNED81 سایز 50 اینچ از اسپیکرهای بی سیم ال جی پشتیبانی می کند و زمانی که آنها را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل می کنید، می توانید صدای فراگیر را از طریق عملکرد بلوتوث Surround Ready تجربه کنید. علاوه بر این، فناوری Ultra Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی لذت بیشتری ببرید.

تلویزیون LG 50QNED81 دارای فناوری AI Sound Pro است و به صورت هوشمند صداها را با توجه به محتوای در حال پخش و همچنین با توجه به شرایط صدای محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد بهینه سازی و تنظیم می کند. همچنین با کمک فناوری AI Acoustic Tuning و در صورت استفاده کاربر از کنترل جادویی، این محصول می تواند فاصله بیننده و تلویزیون و ابعاد محیطی که تلویزیون در آن قرار گرفته است را تشخیص دهد و صدای خروجی را مطابق با آن تنظیم کند. اطلاعات دریافتی علاوه بر این عملکردها، تلویزیون ال جی QNED81 سایز 50 اینچ دارای عملکرد Sound Share می باشد و به لطف آن می توانید از طریق بلوتوث صدا را از تلفن همراه به تلویزیون منتقل کنید و یا حتی صدای تلویزیون را روی گوشی موبایل پخش کنید.

علاوه بر این، فناوری Clear Voice Pro قادر است صدای دیالوگ ها را در این تلویزیون تقویت کند تا بتوانید صدای گوینده و مکالمات را بهتر و واضح تر بشنوید. تلویزیون ال جی 50QNED81 نیز مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی به فناوری اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون و کنترل حالت نوار صدا مجهز شده است و هنگامی که تلویزیون به نوار صوتی سازگار ال جی متصل می شود، می توانید تنظیمات و حالت های صدای تلویزیون را روی نوار صوتی اعمال کنید. نیازی به ایجاد تنظیمات جدید نیست.

تلویزیون 50 اینچی QNED81 دارای زبان طراحی 3 Sided Cinema Screen با حاشیه های بسیار باریک در 3 طرف صفحه برای فوکوس بهتر بر روی محتوای در حال پخش است. تلویزیون ال جی 50QNED816 دارای پایه رومیزی هلالی است که در وسط قرار گرفته و به خوبی تلویزیون را پشتیبانی می کند. علاوه بر این از براکت دیواری و همچنین براکت باریک پشتیبانی می کند و می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و با تهیه براکت مناسب از تماشای آن لذت ببرید. داخل جعبه این محصول گیره نگهدارنده کابل نیز تعبیه شده است و می توانید با مدیریت و چیدمان کابل های پشت تلویزیون زیبایی بیشتری به محیط خود ببخشید. جعبه این محصول دارای طراحی بسته بندی اکو می باشد که برای حفظ محیط زیست قابل بازیافت می باشد.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50QNED81 را مشاهده کرده و آن را با بهترین قیمت، تضمین اصالت، سلامت کالا، گارانتی معتبر(بدون گارانتی) از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، تلویزیون ال جی NANO84 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تری برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون ال جی QNED85 بروید. اگر به امکانات بیشتری از این مدل نیاز دارید، می توانید مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون را نیز با مدل تلویزیون ال جی QNED81 بررسی کنید.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED81 سایز 50 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست