×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65QNED81 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
58,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65QNED816
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
رفرش ریت متغییر :VRR
توان صوتی :20 وات
بکلایت :MiniLED
رفرش ریت :120 هرتز
پردازنده :α7 Gen6
سال ساخت :2022 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 65QNED81 یکی از مدل های سری 2023 ال جی است که دقیقا در یک سال جایگزین QNED816 مقرون به صرفه سال گذشته شد. QNED آخرین فناوری نمایشگر ال جی ، نقاط کوانتومی و نانوذرات را ادغام می‌کند تا رنگ‌های خالص‌تر را در طیف وسیع‌تری ارائه دهد که در نتیجه کیفیت تصویر به‌طور قابل توجهی بهبود می‌یابد. طراحی سری جدید بهبود یافته است زیرا اکنون با پایه تخت مرکزی بسیار مدرن تر به نظر می رسد.

تلویزیون های ال ای دی ابتدا با فناوری مینی ال ای دی معرفی شدند، اما طولی نکشید که ال جی مدل های مقرون به صرفه با فناوری نور پس زمینه Edge را برای کسانی که می خواهند مدل ارزان تری خریداری کنند، تولید کرد و این در مورد مدل جدید 65QNED816 صدق می کند. خوشبختانه نور پس‌زمینه تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ با فناوری Local Dimming کنترل می‌شود، بنابراین می‌توانید انتظار افزایش کنتراست را داشته باشید. این مدل با پشتیبانی از فرکانس 120 هرتز و نرخ نوسازی متغیر نیز از مدل های گیمینگ محسوب می شود.

پردازنده نسل ششم α7 بسیار حرفه ای است و با استفاده از هوش مصنوعی تنظیمات تصویر را به بهترین شکل تغییر می دهد. با فناوری جدید AI Super Upscaling 4K، می توانید انتظار داشته باشید که ارتقاء مقیاس به 4k حتی حرفه ای تر از قبل باشد. ال‌جی در نسل جدید تلویزیون‌های خود، تنظیمات نوار صوتی سفارشی را برای حداکثر سازگاری تعبیه کرده است. حال با نسخه به روز شده سیستم عامل webOS شاهد موارد جدیدی در پنل هوم خواهیم بود که حتما به آنها اشاره خواهیم کرد.

تلویزیون ال جی 65QNED81 ساخت 2023 میلادی

رنگ‌های خالص‌تر با تلویزیون کیوند ال جی 65QNED81

QNED مخفف Quantum Nano-Emitting Diode، نسل جدید فناوری نمایشگر LED ال‌جی است که در تلویزیون 65QNED81 نیز استفاده می‌شود. تلویزیون‌های کیوند به‌عنوان جدیدترین سری محصولات ال جی ، در رتبه‌بندی بالاتر از مدل‌های معمولی LED و نانوسل قرار گرفته‌اند و به دلیل دستیابی به وضوح رنگ بهتر، طرفداران بیشتری در بازار خواهند داشت.

اگر با فناوری دنیای تلویزیون آشنا هستید، احتمالاً می دانید که نقاط کوانتومی مواد نیمه هادی بسیار کوچکی در ابعاد نانو هستند که بسته به اندازه آنها، طیف گسترده ای از رنگ های گرم و سرد را در داخل صفحه نمایش می دهند. حجم رنگ اندازه گیری شده با این فناوری 100% فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که برای نمایش محتوای HDR مهم است. همچنین نانوذرات رنگی با خالص‌سازی رنگ از طول موج RGB، رنگ‌های غنی با بالاترین درجه خلوص ایجاد می‌کنند. با QNED Color Pro می‌توانید محتوای بسیار واقعی را که به دنیای واقعی نزدیک‌تر است را در تلویزیون ال جی QNED81 مشاهده کنید. تصاویر تلویزیون QNED ال جی با رزولوشن 4K از نظر نمایش جزئیات قابل تحسین است.

کنتراست فوق العاده (Ultra Contrast)

اگرچه برخی صفحه نمایش QNED را با نام MiniLED می شناسند، اما سری QNED81 از این فناوری نور پس زمینه برخوردار نیست و به دلیل مقرون به صرفه بودن، از نوردهی لبه گرا استفاده می کند، به این معنی که LED ها به تعداد محدود در لبه های نمایشگر نصب می شوند. و روشنایی و کنتراست به اندازه مدل ها بالاست رتبه بالاتر خوب نیست. با این حال، تلویزیون ال جی 65QNED81 از فناوری مرتبط با نرم افزار جالب Precision Dimming استفاده می کند که نوعی Local Dimming (نور محلی) است.

تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق مبتنی بر پردازنده قدرتمند، نور پس‌زمینه را در سطح LED کنترل می‌کند، بنابراین نسبت کنتراست را افزایش می‌دهد که با بیشترین تضاد بین رنگ‌های روشن و تیره مشخص می‌شود. علاوه بر این، اثر هاله یا درز نور در اطراف اجسام روشن به حداقل می رسد.

تلویزیون 2023 ال جی 65QNED81 با پردازنده α7 نسل ششم

α7 AI Processor 4K Gen6 نسل جدید پردازنده حرفه ای ال جی است که در تلویزیون 2023 ال جی 65QNED81 نصب شده است. پردازنده آلفا در ترکیب با هوش مصنوعی با توجه به ترجیحات کاربر طراحی شده است تا کیفیت تصویر و صدا را به بهترین نحو تنظیم کند. پردازنده نسل ششم از الگوریتم های یادگیری عمیق برای بهینه سازی کیفیت تصویر و صدا استفاده می کند. در ادامه، با شما خواهیم بود و تاثیر ویژگی‌های هوش مصنوعی پردازنده را توضیح می‌دهیم.

AI Picture Pro

پردازنده هوشمند α7 با فناوری AI Picture Pro به پایگاه داده عظیمی از بیش از یک میلیون داده بصری اشاره می کند و کیفیت محتوا را تشخیص می دهد. تلویزیون هوشمند ال جی 65QNED81 از فناوری AI Super Upscaling 4K برای تجزیه و تحلیل و بازیابی اطلاعات از دست رفته در محتوای با وضوح زیر 4K توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هر آنچه در تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ تماشا می‌کنید، با بهترین کیفیت خواهد بود.

AI Brightness Control

کنترل نور با هوش مصنوعی یکی از ویژگی های آشنای تلویزیون های ال جی در سال های اخیر بوده است. در تلویزیون های معمولی روشنایی صفحه بدون توجه به روشنایی اتاق بدون تغییر باقی می ماند، اما در تلویزیون های ال جی، سنسور نور روشنایی محیط را محاسبه می کند و پردازنده بر این اساس روشنایی نمایشگر را تنظیم می کند، به این معنی که نیازی نخواهد بود. برای تغییر دست تنظیمات تصویر. این ویژگی همچنین با تنظیم روشنایی در صحنه های تاریک و روشن به نمایش بهتر محتوای HDR کمک می کند.

AI Sound Pro

پردازنده α7 Gen6 از یک فرآیند یادگیری عمیق از نقاط داده صوتی از پیش آماده شده استفاده می کند، جلوه ها و فرکانس های صوتی را شناسایی می کند و صدا را بر اساس محتوا تنظیم می کند. AI Sound Pro یک سیستم مجازی 5.1.2 را با هم ترکیب می کند تا صدایی فراگیرتر ارائه دهد، بنابراین تجربه سینمایی بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

تلویزیون 65QNED81 ال جی؛ سینمای خانگی شما!

در حالی که در خانه روی کاناپه دراز می کشید، می توانید مطمئن باشید که فیلم های مورد علاقه خود را با کیفیت سینمایی در تلویزیون ال جی 65QNED81 تماشا می کنید. این تلویزیون با سطح روشنایی مناسب، طیف وسیع رنگ با دقت بالا و کنتراست رضایت بخش می تواند فیلم های با کیفیت HDR را به خوبی نمایش دهد. فناوری Dynamic Tone Mapping به عنوان یک فرآیند محاسباتی در این تلویزیون می تواند صفحه نمایش را به چند قسمت مجزا برای محاسبه رنگ های سفید و سیاه و بهینه سازی کنتراست تقسیم کند.

فناوری HDR10 Pro با فرآیند نگاشت پویا برای بهبود خودکار کنتراست و وضوح فیلم‌ها فریم به فریم کار می‌کند. سازگاری تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ با فرمت های HDR10 و HLG برای دوستداران سینما خبر خوبی است، اما متاسفانه برخلاف مدل های مدرن تر، از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند.

از دیگر مواردی که تلویزیون 4K ال جی 65QNED81 را به یک عملکرد سینمایی تبدیل می کند، باید به FILMMAKER MODE اشاره کرد. این حالت در بین 10 حالت تصویر در این تلویزیون منحصربه‌فرد است، زیرا تمام جلوه‌های پردازش تصویر را خاموش می‌کند و مواردی مانند رنگ، تنظیمات و نرخ فریم اصلی را برای محتوایی مانند فیلم‌های درام با کیفیت واقعی و مطابق با کیفیت سازنده بینایی حفظ می‌کند. نمایش داده شود و این تضمین کننده تجربه ای نزدیک به سینما خواهد بود!

تنظیمات و فناوری‌های صوتی

تلویزیون های 2023 ال جی دارای رابط WOW هستند که تنظیمات مختلفی را ارائه می دهد که با نوار صوتی مطابقت دارد. با اتصال یکپارچه نوار صوتی سازگار ال جی به این تلویزیون ها، خواهید دید که حالت صدا به طور خودکار روی SoundBar تنظیم می شود. امکان اتصال نوار صوتی از طریق بلوتوث، HDMI یا خروجی صدای اپتیکال وجود دارد. فناوری LG Sound Sync که مختص تلویزیون های ال جی است، صدای بلندگوهای تلویزیون را با نوار صوتی همگام می کند تا جلوه ای فراگیرتر ایجاد کند.

تلویزیون ال جی 65QNED81 عملکردی مشابه اکثر مدل های ال ای دی موجود در بازار دارد و از طریق سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات صدا منتشر می کند. قبلاً گفتیم که AI Sound Pro صدای تلویزیون را بهینه می کند و حالت فراگیر مجازی ایجاد می کند، اما برای رسیدن به صدای فراگیر واقعی، به یک سیستم صوتی جداگانه نیاز دارید. تلویزیون کیوند ال جی 65QNED81 علاوه بر راه حل آماده بلوتوث برای اتصال بلندگوهای بلوتوث سازگار با WiSA، قابلیت اتصال با بلندگوهای سازگار با وای فای 2.1 کاناله را نیز دارد. هنگام اتصال از طریق بلوتوث، اکنون امکان اتصال همزمان دو دستگاه صوتی وجود دارد!

از دیگر فناوری های جالب قسمت صوتی تلویزیون 65 اینچ ال جی QNED81 باید به Clear Voice Pro اشاره کرد که با شفاف سازی دیالوگ ها همه چیز را برای شنونده واضح تر و واضح تر می کند. این تلویزیون با قابلیت رمزگشایی از کدک دالبی دیجیتال بسیار حرفه ای تر به نظر می رسد.

تجربه حرفه‌ای بازی با تلویزیون هوشمند ال جی 65QNED81

اگرچه تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ مدل نسبتا ارزان تری است، اما برای نسل بعدی بازی با تنظیمات و ویژگی های پیشرفته در بخش بازی طراحی شده است. Game Optimizer و Gaming Dashboard از مهم ترین بخش های نسل جدید تلویزیون ال جی هستند. معمولاً در منوی Game Optimizer می توان به تمام تنظیمات بازی که استفاده آسان است دسترسی داشت، در حالی که داشبورد بازی تنظیمات مناسب را در طول بازی ارائه می دهد. صفحه بازی فقط زمانی فعال می شود که نماد آن روشن باشد.

تلویزیون ال جی 65QNED81 با پشتیبانی از پهنای باند HDMI 2.1 می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه پخش کند. از سوی دیگر، از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می کند تا نرخ فریم منبع را با نرخ تازه سازی نمایشگر همگام کند. به لطف سازگاری تلویزیون با فناوری نرخ تازه سازی متغیر FreeSync AMD، این بازی را می توان بر روی رایانه های شخصی نسل جدید نیز بازی کرد.

حالت Auto Low Latency Mode که به اختصار ALLM نامیده می شود نیز از جمله ویژگی های تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ برای تنظیم حالت تصویر در بازی برای کاهش تاخیر ورودی و اجرای بازی با تسلط بیشتر است. همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت بازی باعث شد ال‌جی حالت HGiG را روی تلویزیون پیاده‌سازی کند تا یک سری دستورالعمل‌های کلی را برای بهبود تجربه کاربری بازی‌های HDR پیاده‌سازی کند.

پیشرفت‌های اعمال شده در webOS 23

در webOS 23، ال‌جی اقداماتی را برای ساده‌سازی قابل توجهی رابط کاربری با نقشه‌ها، تب‌ها و موارد دیگر انجام داد. اولین تغییر قابل توجه در رابط کاربری تلویزیون های ال جی تغییر منوی پایینی به چیدمان تمام صفحه بود که مورد استقبال قرار گرفت. صفحه اصلی 2023 شامل دو صفحه نمایش ساده تر، زیباتر و شهودی است که می توانید در ال ای دی ال جی 65QNED81 مشاهده کنید.

صفحه اصلی شامل محتوای حمایت شده از شرکا، یک ردیف کارت سریع قابل تنظیم توسط کاربر و یک ردیف از برنامه های نصب شده است. کارت‌های سریع می‌توانند در طول زمان رشد کنند و می‌توانند برگه‌های جدیدی مانند بازی، موسیقی، ورزش و دفتر خانه را باز کنند. با پیمایش به پایین به صفحه دوم محتوای ویژه از شرکای پخش جریانی و خدماتی مانند Prime Video، Disney Plus، Netflix، Apple TV و غیره می‌روید. دسترسی به خدمات OTT نیاز به اشتراک جداگانه دارد.

در تلویزیون ال جی 65QNED81 هر کاربر می تواند پروفایل یا آواتار شخصی داشته باشد و محتوا را مطابق سلیقه خود سفارشی کند. یک سیستم اعلان جدید اعلان‌هایی را درباره محتوا، برنامه‌ها و موارد جدید ارسال می‌کند.

دسترسی‌ها و فناوری‌های هوشمند جدید

  • AI Picture Wizard به عنوان یک حالت تصویر جدید در تلویزیون اسمارت ال جی 65QNED81 می تواند میلیون ها تنظیمات ممکن را تجزیه و تحلیل کند تا بهترین حالت نمایش تصویر را از طریق هوش مصنوعی با توجه به ترجیحات نمایش رنگ بیننده پیدا کند و در نهایت 6 تصویر را در حالت سفارشی ایجاد کند.
  • در تلویزیون QNED81 ال‌جی 2023، محتوای هدفمند توسط فناوری جدید AI Concierge پشتیبانی می‌شود، که ال‌جی می‌گوید فهرستی از محتوا و موارد مرتبط را برای هر کاربر بر اساس جستجوهای صوتی قبلی یا استفاده قبلی ارائه می‌کند.
  • تلویزیون های LG 2023 نیز از Matter پشتیبانی می کنند. این پروتکل جدید جهانی خانه هوشمند که توسط شرکت های بزرگی مانند اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ و ال جی پشتیبانی می شود، به کاربر این امکان را می دهد که تمام اشیاء هوشمند خانه را با اتصالات خودکار خانه کنترل کند. در واقع می توان نه تنها دستگاه های سازگار با برنامه LG ThinQ، بلکه سایر دستگاه های هوشمند غیر ال جی را نیز کنترل کرد!
  • عملکرد جالب Multi View در تلویزیون LG 65QNED81 در قالب چندین عملکرد پیاده سازی شده است. با استفاده از عملکرد ساید بای ساید می توانید طیف وسیعی از محتوا را بر روی صفحه نمایش به 2 قسمت مجزا مشاهده کنید و با نصب دوربین هوشمند به خدمات تعاملی بیشتری دسترسی داشته باشید. با استفاده از Picture In Picture و اتصال دوربین هوشمند می توانید به راحتی فرم خود را در حین انجام تمرینات ورزشی بررسی کنید. همچنین می توانید رایانه خود را از طریق ورودی HDMI متصل کنید و از تلویزیون به عنوان یک مانیتور دوگانه با ویژگی Dual Monitor استفاده کنید.

تلویزیون ال جی 65QNED81 جدید با دیزاین ارتقاء یافته

بسته بندی تجدید شده تلویزیون های ال جی با چاپ تک رنگ و مقوای کاملاً قابل بازیافت به روشی سازگار با محیط زیست ارائه می شود. نکته قابل تحسین در مورد تلویزیون جدید QNED کاهش ضخامت بدنه نسبت به نسل قبلی است. تلویزیون ال جی QNED81 سایز 65 اینچ با عمق بدنه 29.7 میلی‌متری از نظر ظرافت، استفاده از آن واقعاً راحت است و البته می‌توان آن را با بست دیواری جداگانه نصب کرد و دکوراسیون را متحول کرد.

قاب باریکی که این تلویزیون 65 اینچی ال‌جی را احاطه کرده است، آن را مینیمالیست‌تر و مدرن‌تر می‌کند و در عین حال تجربه‌ای فراگیرتر را ارائه می‌دهد. برخلاف بسیاری از مدل‌های جدید ال‌جی، سری 2023 QNED81 دارای پایه‌ای جمع‌وجور است که به آن اجازه می‌دهد روی میزهای کوچک‌تر قرار بگیرد. این پایه که از یک بخش مسطح در جلو و یک بخش ضخیم تر در پشت پنل تشکیل شده است، وزن پنل را به خوبی روی میز نگه می دارد و در عین حال تلویزیون ال جی 65QNED81 را واقعا زیبا و حرفه ای می کند.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65QNED81 محصول 2023 را مشاهده کنید و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (یا بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر به تلویزیون بهتری برای استفاده روزمره و حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و گیمینگ نیاز دارید، تلویزیون ال جی QNED85 گزینه مناسبی برای شما به شمار می رود. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای مصرف خانگی و روزمره نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی QNED75 بروید.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED81 سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست