×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55QNED81

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
39,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55QNED816
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
رفرش ریت متغییر :VRR
توان صوتی :20 وات
بکلایت :MiniLED
رفرش ریت :120 هرتز
پردازنده :α7 Gen6
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55QNED81 مدلی نوآورانه با فناوری نمایشگر QNED 2023 است که طراحی فوق العاده شیک و مدرنی دارد. این تلویزیون کیوند که از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند اخیرا وارد بازار ایران شده و جالب است که برخلاف مدل های رده بالای خود از فناوری نوردهی مینی ال ای دی برخوردار نیست و تنها از فناوری Edge استفاده می کند و در واقع ال جی در تلاش است تا گزینه اقتصادی تری را توسعه دهد. . نقاط کوانتومی و نانوذرات رنگی در صفحه نمایش QNED ادغام شده‌اند که منجر به روشنایی بیشتر و رنگ‌های غنی‌تر در طیف وسیع‌تری می‌شود.

بخشی از طراحی نرم افزار پیشرفته سری QNED81 پردازنده α7 AI 4K Gen6 است. بهبود وضوح، حذف نویز، تنظیم هوشمند روشنایی و بهینه سازی فرکانس صدا تنها برخی از عملکردهای حرفه ای این پردازنده هستند. کنتراست تلویزیون ال جی QNED81 سایز 55 اینچ با کاهش نور محلی با قابلیت کنترل نور پس زمینه افزایش می یابد و بنابراین می توان انتظار داشت که در هنگام نمایش محتوای HDR نسبت به تلویزیون معمولی عملکرد بهتری داشته باشد. بخش خاصی از تنظیمات تلویزیون 55QNED81  به مدیریت نوار صوتی سازگار اختصاص داده شده است.

تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED81 با نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از VRR با کنسول‌های نسل نهم کاملاً سازگار است و در عین حال ارزان‌تر است. با دسترسی به سیستم عامل اختصاصی webOS 23، کاربران جهانی می توانند محتوای سرگرمی را بر اساس سلیقه و ترجیحات خود سفارشی کنند. بعداً در مورد آن و مشخصات تلویزیون بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تلویزیون ال جی 55QNED81 ساخت 2023 میلادی

ادغام کوانتوم دات و نانوسل!

اگر قصد خرید یک تلویزیون 55 اینچی 4K با کیفیت تصویر عالی و قیمت نسبتا پایین را دارید، تلویزیون ال جی 55QNED81 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است که قطعا باید آن را در لیست اولویت های خود قرار دهید. ال جی برای دو سال متوالی از فناوری نوآورانه QNED در خط ویژه‌ای که بالاتر از مدل‌های نانوسل و LED است استفاده می‌کند. QNED، مخفف Quantum Nano-Emitting Diode، نوع جدیدی از صفحه نمایش LED است. در این نمایشگر نقاط کوانتومی و نانوذرات رنگی کنار هم قرار گرفته اند.

نقاط کوانتومی در نقش ذرات نیمه هادی بسیار ریز در ابعاد نانو طیف بسیار وسیعی از رنگ ها را هنگام عبور نور از آنها ایجاد می کنند، بنابراین تلویزیون ال جی QNED81 سایز 55 اینچ مجهز به این فناوری می تواند 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. از سوی دیگر، با فناوری Nano Color Pro، رنگ های مات طول موج RGB فیلتر شده و خلوص رنگ به میزان زیادی افزایش می یابد. بنابراین، صفحه نمایش تلویزیون LG 55QNED81 یک تجربه بصری واقعا خیره کننده با رنگ های غنی و دقیق ارائه می دهد.

کنتراست فوق العاده (Ultra Contrast)

تلویزیون QNED اولین فناوری نور پس زمینه Mini LED بود که وارد بازار جهانی شد، اما طولی نکشید که ال جی نسخه اقتصادی تر را برای طرفداران این نمایشگر توسعه داد. تلویزیون 2023 ال جی 55QNED81 در واقع نمایشگر مینی ال ای دی ندارد و عمدتاً به ال ای دی های ساطع کننده لبه مجهز است که Edge نامیده می شود، بنابراین روشنایی و کنتراست به خوبی مدل های بالاتر نیست. با این حال، تلویزیون QNED81 از فناوری جالب نرم افزار Precision Dimming استفاده می کند که نوعی Local Dimming (نور محلی) است.

تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED81 با استفاده از الگوریتم های قدرتمند یادگیری عمیق مبتنی بر CPU، قادر است میزان نوردهی LED را کنترل کند تا با افزایش کنتراست بین رنگ های روشن و تیره، نسبت کنتراست را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. میزان نشت نور در اطراف اجسام روشن به دلیل استفاده از کم نور موضعی کاهش می یابد.

تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED81 با پردازنده هوش مصنوعی α7 Gen6

α7 AI Processor 4K Gen6 نسل جدید پردازنده منحصر به فرد ال جی است که در "تلویزیون ال جی 55QNED81" تعبیه شده است. این پردازنده با استفاده گسترده از هوش مصنوعی، نیازهای واقعی کاربران را در تنظیمات تصویر و صدا دنبال می کند. نسل ششم آلفا 7 از الگوریتم های یادگیری عمیق برای بهینه سازی کیفیت تصویر و صدا استفاده می کند. در ادامه با توضیح تاثیر عملکردهای هوش مصنوعی پردازنده همراه باشید.

AI Picture Pro

پردازنده هوشمند α7 با فناوری AI Picture Pro به یک پایگاه داده عظیم از بیش از یک میلیون داده بصری برای محاسبه سطح کیفی منابع ورودی اشاره دارد. این تلویزیون 2023 ال جی از فناوری AI Super Upscaling 4K برای تجزیه و تحلیل و بازیابی جزئیات از دست رفته در محتوای با وضوح زیر 4K توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هر چیزی که در تلویزیون 4K ال جی 55QNED81 تماشا می‌کنید با بهترین کیفیت ممکن است.

AI Brightness Control

کنترل روشنایی هوش مصنوعی یکی از افکت های بسیار جالبی است که هوش مصنوعی در تلویزیون های ال جی اعمال می کند. در یک تلویزیون معمولی، به جز اینکه باید تنظیمات روشنایی را به صورت دستی تغییر دهید، روشنایی نمایشگر در شرایط اتاق تغییر نمی کند، در حالی که تلویزیون کیوند ال جی 55QNED82 روشنایی اتاق را از طریق سنسور نور و پردازنده هوش مصنوعی بر اساس آن تشخیص می دهد. به طور خودکار روشنایی را افزایش یا کاهش می دهد تا همیشه تجربه بصری خوبی داشته باشید. این ویژگی حتی در هنگام مشاهده محتوای HDR با کیفیت بهتر نیز موثر است.

AI Sound Pro

پردازنده α7 Gen6 از یک فرآیند یادگیری عمیق از نقاط داده صوتی از پیش آماده شده استفاده می کند، افکت ها و فرکانس های صوتی را تشخیص می دهد و صدا را بر اساس محتوا تنظیم می کند. AI Sound Pro یک سیستم مجازی 5.1.2 را با هم ترکیب می کند تا یک تجربه صوتی فراگیرتر برای تجربه صوتی فراگیرتر ارائه دهد.

تلویزیون 55QNED81 ال جی؛ سینمای خانگی شما!

اکنون می توانید به راحتی یک سینمای خانگی را در خانه خود راه اندازی کنید. سطح روشنایی و طیف رنگ و همچنین کنتراست بالای تلویزیون ال جی 55QNED81 به بینندگان این امکان را می دهد که آخرین نسخه فیلم های موجود در بازار را با کیفیت عالی تماشا کنند.

تلویزیون ال جی QNED81 سایز 55 اینچ دارای قابلیت ویژه ای برای نمایش محتوای HDR است، به خصوص اینکه فناوری Dynamic Tone Mapping به عنوان یک فرآیند محاسباتی می تواند نمایشگر را به چندین قسمت مستقل برای محاسبه رنگ های سفید و سیاه و بهینه سازی سطح کنتراست تقسیم کند.

فناوری HDR10 Pro با فرآیند نگاشت پویا برای بهبود خودکار کنتراست و وضوح فیلم‌ها فریم به فریم کار می‌کند. تلویزیون ال‌جی 55QNED81 که با فرمت‌های HDR10 و HLG سازگار است، گزینه‌ای عالی برای تماشاگران فیلم و سریال‌های تلویزیونی است، اما متاسفانه پشتیبانی از Dolby Vision ندارد.

تلویزیون اسمارت ال جی 55QNED81 در میان حالت‌های مختلف تصویر خود دارای یک حالت فیلم‌ساز است که عملکرد کاملاً متمایزی را ارائه می‌دهد. این حالت هرگونه جلوه‌های پردازش منبع را غیرفعال می‌کند و مواردی مانند رنگ، تنظیمات و نرخ فریم اصلی را حفظ می‌کند تا محتوایی مانند فیلم‌های دراماتیک با کیفیت واقعی نمایش داده شود و با دید کارگردان مطابقت داشته باشد و تجربه نزدیک‌تر به سینما را تضمین کند.

تنظیمات و فناوری‌های صوتی

رابط WOW در تلویزیون‌های LG 2023 تنظیمات مخصوص نوار صوتی متصل را ارائه میدهد. با اتصال یکپارچه نوار صوتی سازگار LG به این تلویزیون ها، حالت صدا به طور خودکار روی SoundBar تنظیم می شود.

کاربران می توانند از هر یک از راه حل های بلوتوث، خروجی صدای نوری یا پورت HDMI برای اتصال نوار صوتی به تلویزیون خود استفاده کنند. جالب است بدانید که فناوری انحصاری Sound Sync ال جی صدای هر دو دستگاه را بدون قطع شدن صدای بلندگوهای اصلی تلویزیون همگام می کند.

تلویزیون ال جی 55QNED81 با قابلیت پخش 20 وات صدا از طریق 2 کانال صوتی عملکردی مشابه اکثر مدل های LED موجود در بازار دارد. قبلاً گفتیم که فناوری AI Sound Pro صدای تلویزیون را بهینه می‌کند و حالت فراگیر مجازی ایجاد می‌کند، اما برای رسیدن به صدای فراگیر واقعی، به یک سیستم صوتی جداگانه نیاز دارید.

این تلویزیون علاوه بر راه حل آماده بلوتوث برای اتصال بلندگوهای سازگار با بلوتوث با استاندارد WiSA، قابلیت اتصال تا بلندگوهای 2.1 کاناله سازگار با شبکه وای فای را نیز دارد. شایان ذکر است که اتصال همزمان دو دستگاه از طریق بلوتوث اکنون انعطاف پذیری قابل توجهی را ایجاد کرده است.

از دیگر فناوری‌های جالب بخش صوتی تلویزیون 55QNED816، باید به Clear Voice Pro اشاره کرد که با حذف نویز پس‌زمینه مکالمه صوتی، صدایی واضح‌تر و رساتر را می‌دهد. ال ای دی ال جی 55QNED81 حتی قابلیت رمزگشایی کدک دالبی دیجیتال برای پخش صدای فراگیر را نیز دارد.

گیم پلی با تلویزیون 2023 ال جی 55QNED81

اگرچه برای خرید تلویزیون ال جی QNED81 سایز 55 اینچ به اندازه مدل های رده بالا نیازی به صرف هزینه ندارید، اما مطمئن باشید که یک تلویزیون بازی با ویژگی های پیشرفته خواهید داشت. Game Optimizer یک منوی جامع است که در تلویزیون های هوشمند ال جی تعبیه شده است که تمام تنظیمات مخصوص بازی را در اختیار گیمر قرار می دهد، در حالی که داشبورد بازی برای نمایش تنظیمات لازم در حین بازی برای جلوگیری از وقفه طراحی شده است.

تلویزیون گیمینگ ال جی 55QNED81 با پشتیبانی از پهنای باند HDMI 2.1 قابلیت ارسال بازی های 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه را بر روی صفحه نمایش دارد. علاوه بر این، این دستگاه نرخ نوسازی متغیر (میزان نوسازی متغیر) می تواند نرخ فریم منبع و نرخ تازه سازی صفحه را همگام کند. به لطف سازگاری تلویزیون با فناوری نرخ تازه سازی متغیر FreeSync AMD، این بازی را می توان بر روی رایانه های شخصی نسل جدید نیز بازی کرد.

حالت Auto Low Latency Mode که به اختصار ALLM نامیده می شود نیز از جمله قابلیت های تلویزیون ال جی 55QNED81 برای تنظیم حالت تصویر بازی برای کاهش تاخیر ورودی است. همکاری با بزرگ‌ترین نام‌های صنعت بازی باعث شده است که ال جی حالت HGiG را در تلویزیون قرار دهد تا یک سری دستورالعمل‌های کلی را برای نمایش بهتر بازی HDR اجرا کند.

سیستم عامل webOS 23

سیستم عامل webOS 23 با همان چیدمان تمام صفحه قبلی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا کاربران بتوانند به راحتی به عناصر مختلف درون آن دسترسی داشته باشند. در سال 2023، ال جی سعی کرد گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه دهد. صفحه اصلی امسال شامل دو صفحه نمایش ساده تر، زیباتر و شهودی است که می توانید در تلویزیون ال جی 55QNED816 مشاهده کنید.

صفحه اصلی شامل محتوای حمایت شده از شرکا، یک ردیف کارت سریع قابل تنظیم توسط کاربر و یک ردیف از برنامه های نصب شده است. کارت‌های سریع می‌توانند در طول زمان رشد کنند و می‌توانند برگه‌های جدیدی مانند بازی، موسیقی، ورزش و دفتر خانه را باز کنند. با پیمایش به پایین به صفحه دوم محتوای ویژه از شرکای پخش جریانی و خدماتی مانند Prime Video، Disney Plus، Netflix، Apple TV و غیره می‌روید. برای دسترسی به خدمات سرویس هایی مانند نتفلیکس، باید یک اشتراک جداگانه خریداری کنید.

دسترسی‌ها و فناوری‌های هوشمند جدید

AI Picture Wizard حالت تصویر جدیدی است که به تلویزیون‌های ال‌جی ۲۰۲۳ اضافه شده است که میلیون‌ها تنظیمات ممکن را تجزیه و تحلیل می‌کند و بهترین حالت نمایش تصویر توسط هوش مصنوعی را با توجه به ترجیحات کاربر انتخاب می‌کند.

تلویزیون 2023 ال جی QNED81 دارای محتوای هدفمند با فناوری جدید AI Concierge است که ال جی می‌گوید فهرستی از محتوا و موارد مرتبط را برای هر کاربر بر اساس جستجوهای صوتی قبلی یا استفاده ارائه می‌کند.

تلویزیون های ال جی 2023 از Matter Center نیز پشتیبانی می کنند. این پروتکل جدید جهانی خانه هوشمند که توسط شرکت‌های بزرگی مانند اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ و ال جی پشتیبانی می‌شود، به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه را با اتصالات اتوماسیون خانگی کنترل کند. در واقع، نظارت نه تنها برای دستگاه های سازگار با برنامه LG ThinQ، بلکه برای سایر دستگاه های هوشمند غیر ال جی نیز ارائه می شود.

Multi View در تلویزیون هوشمند 55QNED816 در قالب چندین عملکرد پیاده سازی شده است. با استفاده از عملکرد ساید بای ساید می توانید طیف وسیعی از محتوا را بر روی صفحه نمایش به 2 قسمت مجزا مشاهده کنید و با نصب دوربین هوشمند به خدمات تعاملی بیشتری دسترسی داشته باشید.

با استفاده از Picture In Picture و اتصال دوربین هوشمند می توانید به راحتی فرم خود را در حین انجام تمرینات ورزشی بررسی کنید. همچنین می توانید رایانه خود را از طریق ورودی HDMI متصل کنید و از تلویزیون به عنوان یک مانیتور دوگانه با ویژگی Dual Monitor استفاده کنید.

پیشرفت جدی در دیزاین تلویزیون ال جی 55QNED81 

ضخامت بدنه تلویزیون ال جی 55QNED81 نسبت به مدل نسل قبل کاهش یافته است. این تلویزیون با عمق کمی بر روی دیوار تعبیه شده است و مانند یک اثر هنری زیبا به نظر می رسد. علاوه بر این، به دلیل کاهش قابل توجه ضخامت قاب که اطراف نمایشگر را احاطه کرده است، ظاهر کلی بسیار مدرن تر است. این سبک به دلیل افزایش ظرفیت صفحه نمایش، حتی بر تجربه تماشای بیننده نیز تأثیر می گذارد.

سبک پایه وسطی که همراه با تلویزیون ال جی QNED81 سایز 55 اینچ عرضه می شود با سایزهای دیگر این سری کمی متفاوت است. این پایه صاف است و عرض بیشتری دارد. مدل سال گذشته پایه ای با طراحی هلالی داشت، در حالی که این سری با پایه دال وسط بسیار زیباتر به نظر می رسد. این سبک پایه قادر به تحمل وزن پنل روی میز خواهد بود ضمن اینکه با قابلیت افزایش ارتفاع می توانید یک سندبلاست مناسب در جلوی آن قرار دهید.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55QNED81 محصول 2023 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید، ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری برای مصرف روزمره نیاز دارید، بهتر است که به سراغ تلویزیون ال جی QNED75 بروید.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED81 سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست