×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 86QNED81

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :86QNED816
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
رفرش ریت متغییر :VRR
توان صوتی :20 وات
بکلایت :MiniLED
رفرش ریت :120 هرتز
پردازنده :α7 Gen6
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 86QNED81 متعلق به سری 4K QNED ال جی در سال 2023 معرفی شد. سال گذشته ال جی برای اولین بار تلویزیون های نوآورانه QNED خود را معرفی کرد. این تلویزیون ها با ادغام نقاط کوانتومی و نانوذرات رنگی، عملکرد بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی و نانوسل های هم برند از نظر ارائه رنگ و روشنایی دارند و رقیبی جدی برای تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ محسوب می شوند. تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ در چندین اندازه مختلف ساخته شده است که 86 اینچ بزرگ‌ترین آن‌ها است. پنل باریک و قاب با پایه هلالی شکل منحصر به فرد اولین چیزی است که در مورد این تلویزیون ال جی جلب توجه می کند.

ال جی تلویزیون 86QNED81 را به نسل پنجم پردازنده آلفا 7 مجهز می کند. این پردازنده استثنایی همراه با هوش مصنوعی داده های صوتی و تصویری را به بهترین شکل ممکن پردازش می کند. فناوری AI Picture Pro منابع با کیفیت پایین را بهینه می کند و آنها را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. روشنایی صفحه نیز توسط هوش مصنوعی تنظیم خواهد شد. فناوری AI Sound Pro همچنین سیستم صوتی 2.2 کاناله تلویزیون را به سیستم صدای فراگیر مجازی 5.1.2 کانالی تبدیل می کند.

بخشی از جذابیت تلویزیون ال جی QNED81 در فناوری های بازی آن است، از جمله نرخ تجدید متغیر (VRR) برای اطمینان از تجربه بازی روان و پاسخگو. آخرین نسخه سیستم عامل webOS در این تلویزیون 2023 به کاربران این امکان را می دهد که یک حساب شخصی برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود ایجاد کنند. ما ادامه این مقاله را به بررسی کامل این مدل اختصاص خواهیم داد با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی 86QNED81 ساخت 2023 میلادی

جزئیات طراحی تلویزیون 86QNED81

ال جی با استفاده از روش های زیبایی شناختی و استفاده از بهترین متریال در تولید تلویزیون های خود توانسته محبوبیت بسیار بیشتری را برای آن ها به دست آورد. نکته جالب در مورد محصولات 2022 این برند استفاده از بسته بندی دوستدار محیط زیست است. جعبه تلویزیون های جدید با استفاده از چاپ تک رنگ و مقوای قابل بازیافت کاملاً با محیط سازگار است. در ساخت تلویزیون ال جی 86QNED81 سالهاست که از مواد فلزی بادوام استفاده شده است. تلویزیون 86 اینچ ال جی QNED81 نه تنها از استانداردهای کیفیت بلکه زیبایی نیز برخوردار است. همانطور که گفتیم، اندازه 86 اینچ بزرگترین اندازه در این سری است، بنابراین برای قرار دادن در اتاق های نشیمن بزرگ عالی است.

ال جی با کاهش ضخامت پنل این تلویزیون 86 اینچی به 46.1 میلی متر، توانسته ظرافت آن را به طرز چشمگیری افزایش دهد. ضخامت بدنه کم و پنل پشتی صاف به کاربر این امکان را می دهد که تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ را بدون نگرانی از بیرون زدگی لبه ها روی دیوار نصب کند.

با وجود پایه هلالی شکل منحصر به فرد، بسیاری از کاربران احتمالا از نصب تلویزیون بر روی دیوار منصرف می شوند. این پایه با رنگ نقره ای زیبای خود ظاهر بدن را یکنواخت کرده و زیبایی زیادی به آن بخشیده است. پایه هلالی شکل به قسمت مرکزی پنل متصل شده و قادر است وزن تلویزیون را بدون تکان تحمل کند. این مدل همچنین دارای حاشیه باریکی است و تجربه تماشای کامل و بدون حواس پرتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

جزئیات طراحی تلویزیون 86QNED81

کیفیت تصویر عالی با تکنولوژی QNED

QNED یکی از جدیدترین فناوری هایی است که برند ال جی در تلویزیون های خود استفاده می کند و منجر به تولید تلویزیون های جدید در خط تولید تعیین شده است. این فناوری استفاده از فناوری نانوسل و نقاط کوانتومی را در کنار هم نشان می دهد. فناوری کوانتوم دات که فناوری منحصر به فرد سامسونگ است در تلویزیون های QLED استفاده می شود تا بالاترین سطح نمایش رنگی را در تلویزیون های LED ارائه دهد.

علاوه بر این، نانوسل فناوری نمایش تلویزیون های ال جی است که از خط خاص نانوسل پیروی می کند. هر دو ویژگی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته اند و از ذراتی تشکیل شده اند که به افزایش رنگ در پیکسل های صفحه و افزایش شفافیت نور کمک می کنند. در نتیجه ترکیب فناوری نانوسل و نقاط کوانتومی، فناوری جدید صفحه نمایش QNED برای ارائه وضوح رنگ بالا در تصاویر تلویزیون ال جی 86QNED81 ایجاد شده است.

تأثیرات فناوری QNED در بخش تصویر تلویزیون ال جی QNED81

QNED یک فناوری نمایشگر است که به لطف عملکرد نقطه کوانتومی توانایی نمایش 100 درصد حجم رنگ را دارد. این به معنای ایجاد یک طیف رنگی بسیار گسترده است که با نمایشگری با وضوح رنگ ایده آل برای ثبت جزئیات تصویر همراه خواهد بود. تلویزیون 4K ال جی 86QNED81 نیز با بهره مندی از فناوری نانوسل ، دارای ثبات رنگ 100 درصدی خواهد بود.

نسبت کنتراست در تلویزیون های QNED ال جی بسیار بهبود یافته است و فناوری کاهش نور صفحه نمایش محلی قادر به تنظیم روشنایی نمایشگر برای ایجاد روشنایی مطلوب خواهد بود. نقاط کوانتومی استفاده شده در تلویزیون ال جی 86QNED81 سطح روشنایی ایده آلی را برای صفحه نمایش ایجاد کرده است تا بهترین رنگ ها و جزئیات سایه را هنگام نمایش انواع مختلف محتوا نشان دهد. همچنین این نسبت کنتراست عالی در تلویزیون ال جی با نشان دادن مرز بین رنگ های روشن و تیره همراه است تا سایه ها به خوبی از رنگ ها متمایز شوند.

تأثیرات فناوری QNED در بخش تصویر تلویزیون ال جی QNED81

پردازنده تصویر α7 Gen5 AI

استفاده از CPU در قسمت تصویر مربوط به توانایی تجزیه و تحلیل داده های تصویر و کمک به نمایش مطالب به بهترین شکل ممکن می باشد. ال‌جی در تلویزیون‌های جدید خود از پردازنده‌های هوشمند برای پردازش کامل محتوای قابل پخش در تلویزیون قبل از پخش استفاده می‌کند. این پردازش داده تصویر به بهبود کیفیت تصویر کمک می کند و نویز تصویر را حذف می کند. هوش مصنوعی α7 Gen5 به عنوان یکی از پیشرفته ترین پردازنده های تصویر مورد استفاده در تلویزیون هوشمند ال جی 86QNED81 شناخته می شود. این پردازنده از الگوریتم های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل هوشمند داده های تصویر استفاده می کند و می تواند با تنظیم دقیق حالت های مختلف تصویر، به بهبود عملکرد نمایش تصویر تلویزیون کمک کند.

ویژگی AI Picture Pro به عنوان یکی از هوشمندترین ویژگی ها در بخش تصویربرداری شناخته می شود. با استفاده از هوش مصنوعی، این ویژگی دارای یک پایگاه داده کامل است که تشخیص جزئیات تصویر از جمله چهره، اعضای بدن و اشیاء در هر تصویر را آسان می کند. AI Picture Pro قادر است وضوح هر قسمت را به صورت جداگانه با تشخیص اجزای تصویر افزایش دهد تا بهترین بهبود کلی تصویر را برای تلویزیون LG 86QNED81 ارائه دهد.

پردازنده تصویر α7 Gen5 AI

نمایش انواع محتوا در تلویزیون ال جی 86QNED81

تلویزیون کیوند ال جی 86QNED81 مجهز به وضوح تصویر 4K است و در نمایش محتوای 4K بهترین است. این تلویزیون همچنین می تواند سطح رندر جزئیات محتوای 4K را با پردازنده هوش مصنوعی α7 Gen5 افزایش دهد و تجربه بصری بهتری را برای بیننده ارائه دهد. به همین دلیل ایده آل ترین محتوایی که می توان با این تلویزیون نمایش داد محتوای 4K است. اما نکته ای که تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ را جذاب می کند در نمایش محتوای با وضوح کمتر از 4K است.

این تلویزیون 86 اینچی ال جی به عملکرد هوشمند AI Upscaling مجهز شده است که بهترین حالت نمایش را برای محتوای با وضوح کمتر از 4K برای تلویزیون فراهم می کند. در واقع، قابلیت ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی قادر است محتوای کم رزولوشن را تشخیص دهد و با بهبود برخی تنظیمات، وضوح را بهبود بخشد. این ترفندها شامل اعمال HDR، بهبود روشنایی و بهبود نسبت کنتراست است که در نهایت منجر به افزایش کلی وضوح تصویر می شود. بنابراین، محتوای با وضوح کمتر حتی با کیفیت تقریباً 4K در صفحه تلویزیون ال جی 86QNED81 نمایش داده می شود.

نمایش انواع محتوا در تلویزیون ال جی 86QNED81

HDR و نقش آن در وضوح تصویر

HDR در تلویزیون ال جی Active HDR است که به بهبود HDR در تمام محتوای پخش شده کمک می‌کند. به طور کلی، HDR یا محدوده دینامیکی بالا شامل افزایش طیف رنگی است که می تواند توسط تلویزیون نمایش داده شود که با ایجاد طیف رنگی گسترده به افزایش طیف رنگ های مختلف هر رنگ کمک می کند. HDR فعال در تلویزیون 2023 ال جی 86QNED81 به ایجاد رنگ های گسترده و ایجاد وضوح تصویر بسیار خوب کمک می کند. این ویژگی از فرمت های مختلفی تشکیل شده است که شامل HDR10 Pro و HLG در تلویزیون ال جی است تا وضوح رنگ تصاویر را به صورت حرفه ای افزایش دهد. با این فرمت ها، تمامی تصاویر به صورت تمایز رنگ و سایه نمایش داده می شوند.

HDR و نقش آن در وضوح تصویر

تشخیص روشنایی و ژانر به صورت خودکار

تلویزیون ال جی 86QNED81 از هوش مصنوعی در قسمت های مختلف برای اعمال خودکار اکثر تنظیمات دستی بر روی تلویزیون استفاده می کند. یکی از این قابلیت ها که برای دارندگان تلویزیون بسیار کاربردی است، AI Brightness Control نام دارد. این قابلیت مجهز به سنسورهای تشخیص روشنایی است که قابلیت تشخیص روشنایی محیطی که تلویزیون در آن قرار می گیرد را دارد. AI Brightness Control با تشخیص روشنایی محیط، قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر را دارد. بنابراین، با توجه به نور محیط، روشنایی صفحه تلویزیون نیز برای ایجاد بهترین نوردهی نمایشگر برای تلویزیون ال جی تنظیم می شود.

انتخاب ژانر هوش مصنوعی یکی دیگر از ویژگی های بخش تصویربرداری است که با هوش مصنوعی ادغام شده است. این ویژگی قابلیت تشخیص خودکار ژانر تصویر و اعمال برخی تنظیمات تصویر بر اساس آن را دارد. انتخاب ژانر هوش مصنوعی در تلویزیون 86QNED816 بهترین حالت وضوح را برای نمایش جزئیات کامل با تشخیص ژانر تصویر در محتوای SDR و HDR ایجاد می کند.

بخش صوتی با توان بالا

در بخش صوتی تلویزیون QNED ال جی از یک سیستم صوتی پرقدرت برای ایجاد هماهنگی کامل بین کیفیت تصویر ایده آل و وضوح صدا استفاده شده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله است که از بلندگوهای WiSA با کیفیت و جهت شلیک پایین تشکیل شده است. مجموع ولوم بخش صوتی دارای توان خروجی 40 وات است که وضوح صدای عالی را در حجم مورد نظر ارائه می دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 86QNED81 با این حجم صدای واضحی از هر نوع محتوایی در محیط منتشر می کند.

ویژگی Clear Voice Pro برای حذف نویز صدا برای بازتولید صدای شفاف و صاف بدون نویز محیط استفاده می شود. این تلویزیون همچنین مجهز به AI Sound Pro است که یک کانال صوتی مجازی 5.1.2 با آپ میکس ایجاد می کند و صدای کانال واقعی سیستم صوتی را با کانال مجازی ترکیب می کند. به این ترتیب صداها با وضوح بالاتری تولید می شوند و کیفیتی عالی برای ایجاد صدای فراگیر و چند بعدی در ال ای دی سونی 86QNED81 ایجاد می کنند.

AI Acoustic Tuning این قابلیت را دارد که تن صدا را با توجه به فاصله کاربران از صفحه نمایش بهینه کند تا بهترین صدا به گوش شنونده برسد. LG Sound Sync همچنین قابلیت ایجاد صدای همگام شده از سیستم صوتی ال جی با تلویزیون را دارد. این عملکرد مخصوص اتصال ساندبارها و سیستم های صوتی مختلف ال جی به تلویزیون است که صداها را کاملا هماهنگ می کند.

بخش صوتی با توان بالا در تلویزیون ال جی 86QNED81

تجربه گیمینگ حرفه‌ای با تلویزیون هوشمند ال جی 86QNED81

تلویزیون ال جی 86QNED81 با امکانات گسترده ای که دارد جزو مدل های مناسب ال جی برای استفاده به عنوان تلویزیون بازی خواهد بود. این تلویزیون دارای وضوح تصویر استثنایی است که تمام جزئیات تصویر را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. HGiG حالتی است که تنظیمات ویژه HDR را در تلویزیون های ال جی مناسب برای سبک بازی با حداکثر واقع گرایی و غوطه وری فراهم می کند. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و قادر است محتوای ورودی 4K را با فرکانس 120 هرتز روی صفحه نمایش دهد.

از جمله ویژگی های مفید تب بازی، Game Optimiser است، داشبورد مخصوص بازی که ویژگی ها و تنظیمات بازی را در یک مکان در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانید در حین انجام بازی های ویدیویی به سرعت به تنظیمات دسترسی پیدا کنید. ALLM به حالت بازی اجازه می دهد تا به طور خودکار از تاخیر ورودی کم استفاده کند و به سرعت انتقال محتوای بازی کمک کند. تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ همچنین به VRR مجهز شده است تا نرخ رفرش صفحه نمایش را با نرخ تازه سازی کنسول بازی مطابقت دهد.

این تلویزیون از GeForce Now و Google Stadia برای دسترسی گیمرها به دنیای بازی های ویدیویی پشتیبانی می کند. AMD FreeSync Premium نیز توسط تلویزیون پشتیبانی می شود تا از حرکت صاف تصویر در حالت بازی اطمینان حاصل کند. با خرید تلویزیون ال جی 86QNED816 بهترین تجربه بازی را خواهید داشت.

دنیایی از امکانات هوشمند در رابط کاربری

WebOS به عنوان سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون‌های ال جی 2023 در نسخه‌ای بالاتر از همیشه با ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های گسترده ساخته شده است. این سیستم عامل از رابط کاربری بسیار روان و ساده ای برای برقراری ارتباط با کاربران استفاده می کند تا بتوانید به ساده ترین روش ها با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. دسترسی به محتوای وب و دانلود برنامه ها دو مورد از پرکاربردترین ویژگی هایی هستند که به لطف سیستم عامل WebOS برای تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ بهترین عملکرد را دارند. منوی کاربری این سیستم عامل بازطراحی شده است و امکان ساخت اکانت های مختلف در My Profile وجود دارد.

سرعت پاسخگویی تلویزیون بی نظیر است و دستورات شما را در کسری از ثانیه اجرا می کند. هوش مصنوعی ThinQ AI با این سیستم عامل ترکیب می شود تا محتوای نزدیک به سلیقه کاربران را در قالب پیشنهاد نمایش دهد. این هوش مصنوعی قابلیت جستجوی صوتی را نیز برای تلویزیون ال جی 86QNED81 به ارمغان آورد. با جستجوی صوتی به راحتی می توانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. علاوه بر این، بسته به منطقه سازنده، دستیارهای داخلی گوگل و الکسا نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شوند تا با کنترل حرکات تلویزیون به صورت صوتی، راحتی کامل را تجربه کنید.

WebOS یکی از سیستم عامل هایی است که آسان ترین دسترسی را برای ارتباط با پلتفرم های تماشای فیلم فراهم می کند و می توانید از طریق این سرویس ها به راحتی به آخرین برنامه ها و فیلم های روز دسترسی داشته باشید.

دنیایی از امکانات هوشمند در رابط کاربری

اشتراک‌گذاری کارآمد تلویزیون 2023 ال جی 86QNED81

قابلیت اتصال تلویزیون به تلفن همراه همواره یکی از موثرترین و کاربردی ترین فناوری هاست که در تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ به خوبی از آن پشتیبانی می شود. اتصالات و پورت های گسترده موجود در این تلویزیون، تعاملات و اتصالات نامحدودی را برای آن ایجاد می کند، بنابراین به راحتی می توانید محتوای صوتی و تصویری مورد نظر خود را از گوشی یا سیستم های هوشمند خود از طریق روش هایی مانند بلوتوث به تلویزیون منتقل کنید تا از بهترین ها لذت ببرید.

یکی از راه های بسیار کاربردی و آسان دیگر برای انتقال محتوای گوشی های اندرویدی به تلویزیون، قابلیت Screen Share است. با فعال کردن این عملکرد در تلویزیون و اتصال هر دو دستگاه به شبکه وای فای، امکان انتقال محتوا به گونه ای فراهم می شود که تلویزیون ال جی QNED81 سایز 86 اینچ محتوای گوشی را درست مانند یک آینه منعکس کند. اکنون کاربران گجت iOS هیچ محدودیتی برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به تلویزیون نخواهند داشت. این تلویزیون از Airplay2 و Apple Homekit نیز پشتیبانی می کند. حداکثر تعامل، تلویزیون را به یک دستگاه پیشرفته برای سرگرمی همه جانبه برای کاربران تبدیل می کند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 86QNED81 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای استفاده حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی QNED85 می تواند انتخاب بهتری باشد. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده روزمره احتیاج دارید، تلویزیون ال جی NANO84 را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین اگر به دنبال مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون هستید، تلویزیون ال جی QNED81 را بررسی کنید.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QNED ال جی مدل QNED81 سایز 86 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست