×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65CS مدل CS سایز 65 اینچ + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
79,800,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65CS
خروجی صدا :40 وات
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
دارای پردازنده ی :آلفا 9 نسل 5
سال ساخت :2022 میلادی
پشتیبانی از :وای فای و بلوتوث
رفرش ریت :120 هرتز تصویر
دارای پنل :SELF-LIT OLED 4K
مجهر به :4 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 65CS در لیست بهترین تلویزیون های 2022 ال جی قرار دارد و یک مدل OLED رده بالا است که اخیراً به مجموعه تلویزیون های رده بالای این برند اضافه شده است. Pixel Dimming روشی است که در تلویزیون های OLED برای نوردهی استفاده می شود و به لطف پیکسل هایی که می توانند به طور مستقل روشن و خاموش شوند، پنل های نوردهی در این تلویزیون ها وجود ندارد.

وجود فناوری OLED کنتراست و یکنواختی کامل رنگ مشکی را ایجاد می کند که کیفیت واقعی هر چیزی را که برای چشم بیننده شناخته می شود ارائه می دهد. این تلویزیون OLED زیبا مجهز به قابلیت AI Picture Pro در قسمت تصویربرداری است و قادر است با تشخیص جزئیات هر تصویر، کیفیت کلی محتوا را بهبود بخشد.

نسل جدید α9 Gen5 AI Processor 4K در بخش تصویربرداری برای پردازش داده های تصویر استفاده می شود که به طور خودکار تنظیمات کاملاً متناسب با ژانر تصویر را اعمال می کند. میزان استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI در تمامی قسمت های تصویر، صدا و عملکردهای هوشمند به خوبی دیده می شود و حس استفاده از یک دستگاه کاملا مدرن و پیشرفته را با تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ تجربه خواهید کرد. شرکت ال جی از سیستم عامل webOS در نسخه جدید 22 برای تلویزیون هوشمند ال جی 65CS استفاده می کند که دسترسی گسترده ای مانند امکان ایجاد چندین اکانت از طریق My Profile را فراهم می کند.

صدای بلند و رسا، گزینه های بازی بسیار کاربردی، اتصال هوشمند با سایر دستگاه های خارجی و امکان جستجوی صوتی از دیگر امکانات رفاهی گسترده ای است که تلویزیون اولد ۶۵ اینچی در اختیار شما قرار می دهد و در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تلویزیون ال جی 65CS ساخت 2022 میلادی

تلویزیون OLED; ورود به دنیای جدید

بدون شک تولید و عرضه انبوه تلویزیون های OLED گامی جدید در صنعت تولید تلویزیون بود که ال جی را به برندی معروف و محبوب تبدیل کرد. تلویزیون های OLED ساختاری کاملاً متفاوت با تمام تلویزیون های LED دارند. تلویزیون های LED از پنل های نوردهی برای ایجاد نور لازم برای پیکسل ها استفاده می کنند که در تلویزیون های OLED اینطور نیست. مدل‌های قدیمی‌تر دارای فناوری Pixel Dimming هستند.

این روش نوردهی مستقل از خود پیکسل ها انجام می شود و هر پیکسل این قابلیت را دارد که نور لازم را بر روی صفحه ایجاد و ساطع کند. تلویزیون ال جی 65CS مانند سایر تلویزیون های اولد به دلیل استفاده از پیکسل های خود نگهدار دارای مزایای زیادی است.

تلویزیون OLED; ورود به دنیای جدید

مزایای تلویزیون OLED

  • نسبت کنتراست بی نهایت
  • یکنواختی سیاه بی پایان
  • طیف رنگی فوق العاده
  • طراحی فوق العاده شیک، نازک و سبک

معایب تلویزیون OLED

  • احتمال سوختن پیکسل: به طور کلی تلویزیون های اولد از جمله مدل 65CS از احتمال پیکسل سوختگی رنج می برند. همانطور که گفته شد نوردهی مورد نیاز تلویزیون های OLED توسط پیکسل های سطح پنل تامین می شود و خبری از پنل های نوردهی نیست. با توجه به اینکه هر پیکسل قدرتی برابر با پنل نوردهی ندارد، توانایی مقاومت در برابر ایجاد رنگ و نوردهی خاصی را ندارد. به همین دلیل، اگر همان تصویر برای چندین ساعت برای تلویزیون قدیمی تکرار شود، می تواند خطر سوختن پیکسل را ایجاد کند.
  • به عنوان مثال، لوگوی یک کانال تلویزیونی را در نظر بگیرید که چندین ساعت متوالی آن را تماشا می کنید. اگر یک حالت نوردهی برای چند ساعت اعمال شود، پیکسل‌های این ناحیه با احتمال سوختن مواجه می‌شوند. به همین دلیل همیشه توصیه می شود هر ساعت یک بار یا کمتر یک بار کانال را تغییر دهید یا یک منو باز کنید و دوباره به کانال مورد نظر برگردید. با مشاهده این مشکل از خطر سوختن پیکسل برای تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ جلوگیری می شود.

لذت تماشای فیلم هایی با کنتراست بی نهایت

کنتراست و یکنواختی مشکی تلویزیون 65 اینچ ال جی CS بی پایان است که دلیل اصلی آن قابلیت خاموش کردن کامل پیکسل ها و در نتیجه سیاهی خالص است. به طور کلی پنل های نوردهی مورد استفاده در تلویزیون های LED را نمی توان به طور کامل خاموش کرد و کمترین حالت نوردهی آن ها به صورت منطقه ای اعمال می شود و راهی برای خاموش کردن پیکسل ها وجود ندارد.

تلویزیون های OLED این مشکل را با حذف پنل نوردهی و استفاده از Pixel Dimming حل کردند. هر پیکسل را می توان به طور مستقل خاموش کرد، پیکسل کنار آن بالاترین حالت نوردهی را دارد. این مشکل نسبت کنتراست فوق العاده ای ایجاد می کند و می توان روشن ترین رنگ روشن و تیره ترین رنگ را دقیقا در یک تصویر با تلویزیون اولد ال جی 65CS نشان داد.

یکنواختی کامل مشکی نیز با قابلیت ایجاد رنگ مشکی واقعی و نمایش یکنواخت آن در تمام نقاط نمایشگر به صورت بی نهایت در ال ای دی ال جی 65CS مشاهده می شود. تلویزیون اولد به لطف نسبت کنتراست و یکنواختی سیاه بی نهایت قادر است تجربه تماشای فیلم متفاوتی را در محیط های کم نور و تاریک برای شما به ارمغان بیاورد.

تلویزیون ال‌جی 65CS جزئیات بیشتر و واضح‌تری از صحنه‌های تاریک، به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور را نشان می‌دهد و به طور کلی کیفیت تصویر بسیار بهتری را برای نمایش جزئیات ملموس و واقعی ارائه می‌دهد.

لذت تماشای فیلم هایی با کنتراست بی نهایت

محتوا را در بهترین حالت آنالیز نمایش دهید

پردازنده α9 Gen5 AI Processor 4K پردازنده ای است که در تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ استفاده شده است که به طور کامل با هوش مصنوعی ThinQ AI یکپارچه شده است. این پردازنده در سری پردازنده های رده بالایی قرار می گیرد که ال جی در بخش تصویربرداری تلویزیون های خود از آن ها استفاده می کند.

به طور کلی پردازشگر تصویر وظیفه تحلیل محتوای ویدیویی را بر عهده دارد و حالت ایده آلی را برای نمایش جزئیات واقعی تصویر با آنالیز مناسب فراهم می کند. پردازنده نسل بعدی ادغام شده با هوش مصنوعی به یک پایگاه داده گسترده دسترسی دارد و از الگوریتم های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل داده های تصویر بزرگ استفاده می کند.

تلویزیون ال‌جی 65CS از عملکردهای بهبود شی و بهبود بدن در پردازشگر تصویر استفاده می‌کند که همراه با AI Picture Pro جزئیات را در سطح نمایشگر شناسایی و بهبود می‌بخشد. به این ترتیب عمق نمایش جزئیات در تمامی سطوح نمایشگر به صورت کاملاً بهبود یافته محقق می شود و در نهایت این افزایش کیفیت جزئیات تصویر منجر به افزایش کلی کیفیت تصویر تلویزیون ال جی قدیمی خواهد شد.

AI Upscaling یکی دیگر از ویژگی های هوشمند است که به افزایش عملکرد پردازنده تصویر α9 Gen5 AI Processor 4K کمک می کند. به طور کلی، این ویژگی توانایی تشخیص و ارتقای هوشمند کیفیت محتوای کم رزولوشن را دارد تا در صفحه نمایش OLED با کیفیت ال‌جی با کیفیت بالا نمایش داده شود.

Dynamic Tone Mapping Pro در تلویزیون ال جی 65CS

قابلیت Dynamic Tone Mapping Pro به عنوان جایگزینی برای عملکرد Dynamic Tone Mapping در تلویزیون 2022 ال جی 65CS نصب شده است که از ویژگی های بهتری نسبت به نسخه قبلی برخوردار است. به طور کلی، ال جی از این ویژگی برای بهبود عمق با یک فرآیند محاسباتی از طریق یک الگوریتم منحصر به فرد استفاده می کند که توانایی بخش بندی و تجزیه و تحلیل تصویر منبع را دارد.

فناوری Dynamic Tone Mapping Pro قادر است با تجزیه و تحلیل تصاویر منبع به صورت واقعی و نقشه برداری مجدد با توجه به تغییر رنگ در سطوح مختلف میانی و برجسته، نقش مهمی در تنظیم مناسب نسبت کنتراست ایفا کند. این عملکرد که قبلا فقط محتوا را بزرگ می کرد، اکنون بیش از 5000 نقطه را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد تا بتواند نقش کلیدی خود را در نمایش هرچه بهتر محتوا، به ویژه محتوای HDR در صفحه نمایش 65CS ایفا کند.

سایر ویژگی های مهم در بخش تصویر

  • AI Brightness Control : فناوری هوشمندی که از حسگرهای نور ویژه برای تشخیص نور محیطی که تلویزیون در آن قرار گرفته است استفاده می کند. این عملکرد می تواند به طور خودکار روشنایی نمایشگر را با توجه به نور محیط تنظیم کند و نیازی به تنظیم دستی روشنایی تلویزیون ال جی 65CS نیست.
  • HDR10 Pro: این عملکرد برای تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می شود و می تواند روشنایی نمایشگر را با توجه به محتوای HDR در حالتی که بیشترین جزئیات تصویر نمایش داده می شود، تنظیم کند.
  • AI Genre Selection : قابلیت انتخاب خودکار ژانر تصویر توسط عملکرد انتخاب ژانر AI ارائه می شود و در محتوای SDR، HDR و Dolby HDR، ژانر تصویر به طور خودکار انتخاب می شود و تنظیمات تصویر با توجه به ژانر اعمال می شود.
  • MOVIE MODE: حالت فیلم یکی از بهترین حالت های تصویری است که در تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ تعبیه شده است. این حالت تصویر تنظیمات تصویر را با حفظ نسبت تصویر و قاب اعمال می کند و از عملکرد صاف کردن حرکت که جزئیات نمایش داده شده را کاهش می دهد استفاده نمی کند. این یک وضوح کاملا واقعی و طبیعی از فیلم های قابل نمایش در تلویزیون ایجاد می کند.

تجربه سینمایی به لطف دالبی

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos دو فناوری توسعه یافته توسط شرکت Dolby هستند که در تلویزیون 4K ال‌جی 65CS تعبیه شده‌اند تا تجربه‌ای کاملا سینمایی را به شما ارائه دهند. Dolby Vision IQ یک ویژگی هوشمند است که نسخه بالاتری از Dolby Vision معمولی است و حساسیت بیشتری به نور دارد.

فناوری Dolby Vision IQ توانایی بهینه سازی محتوای Dolby Vision را با توجه به نور محیط دارد و قادر است روشنایی بسیار مطلوبی را هنگام نمایش محتوای مختلف ارائه دهد. Dolby Vision IQ با پردازنده α9 Gen 5 AI عمق زیادی از جزئیات تصویر را ارائه می دهد و بافت ظریف نقاط مختلف را نشان می دهد.

Dolby Atmos یک فناوری صوتی است که در آزمایشگاه‌های Dolby توسعه یافته و برای تجربه صدای فراگیر استفاده می‌شود. کانال های مجازی به سیستم صوتی اصلی اضافه می شوند و صدای پخش شده در تلویزیون به طور چشمگیری بهبود می یابد.

با پخش صدا از کانال های خروجی مختلف صدای فراگیر و سه بعدی ایجاد می شود که وضوح بالایی برای بازتولید در محیط دارد. تلویزیون 65CS حس نشستن در سالن سینما را به شما القا می‌کند و وضوح تصویر عالی را از طریق Dolby Vision IQ ایجاد می‌کند و صدایی رسا و فراگیر با Dolby Atmos ارائه می‌کند.

طراحی متمایز مناسب برای یک مدل رده بالا

حذف پنل نوردهی در نمایشگر باعث شده ضخامت بدنه تلویزیون به طرز چشمگیری کاهش یابد. در واقع تلویزیون ال جی CS سایز65 اینچ مانند سایر تلویزیون های اولد از ظرافت بالایی برخوردار است که از جمله مواردی است که ضخامت بدنه آن بسیار کم است. بالای صفحه نمایش بسیار باریک است و یکی از باریک ترین تلویزیون های ال جی را ایجاد کرده است. فقط در پایین صفحه به دلیل نصب درگاه های ارتباطی کمی ضخیم تر می شود. حداکثر ضخامت صفحه نمایش تلویزیون 46.9 میلی متر است که ظاهری ظریف و باریک ایجاد می کند که برای نصب روی دیوار ایده آل است.

نهایت ظرافت تلویزیون را می توان در حاشیه های بسیار نازکی که دور صفحه نمایش را احاطه کرده اند مشاهده کرد. افزایش تمرکز بیننده بر روی صفحه نمایش و ایجاد ظاهری شیک و متمایز از مزایای استفاده از حاشیه های نازک و باریک برای تلویزیون CS است.

پایه استفاده شده برای این تلویزیون به رنگ نقره ای طراحی شده و شکل نسبتاً صافی دارد که بیشتر پهنای صفحه نمایش را می پوشاند. استحکام بسیار بالایی به لطف استفاده از مواد مرغوب در پایه ایجاد می شود و پشت پایه دارای مدیریت کابل می باشد. می توانید کابل های متصل به تلویزیون را از این بخش مسیریابی کنید تا ظاهری تمیز و مرتب در اطراف صفحه نمایش اولد ایجاد کنید.

"تلویزیون ال جی 65CS" مطابق با ابتکارات سبز ال‌جی طراحی شده و دارای گواهینامه SGS است. به طور کلی در تولید تلویزیون از مواد کم خطر مانند سی دی و این پی استفاده می شود و در طراحی بسته بندی تلویزیون قابل بازیافت است.

طراحی متمایز مناسب برای یک مدل رده بالا

وضوح و بلندی صدای تلویزیون ال جی 65CS

تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی CS دارای سیستم صوتی بسیار قدرتمندی برای ایجاد وضوح صدای عالی در هنگام پخش است. سیستم صوتی این تلویزیون 2.2 کاناله است که شامل بلندگو و بلندگوهای باکیفیت می باشد. توان خروجی اسپیکر 20 وات است و هر بلندگو می تواند صدایی معادل 10 وات تولید کند.

در نهایت صدای خروجی تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ به 40 وات می رسد که صدایی بسیار بلند و رسا را ​​در محیط بازتولید می کند. بازتولید صدا از جهت جلو باعث می شود که به طور واضح تری به محیط تابش کند و با وضوح بالایی به گوش شنونده برسد. AI Acoustic Tuning یک ویژگی صوتی هوشمند است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از کنترل از راه دور جادویی صدا را هوشمندانه تنظیم کنید.

صداهای دریافتی به طور کامل پاک می شوند و نویز صدا توسط Clear Voice Pro کاهش می یابد. در بخش صدا، AI Sound Pro با استفاده از هوش مصنوعی دسترسی به پایگاه داده گسترده ای از حالت ها و افکت های صوتی را فراهم می کند تا با تجزیه و تحلیل محتوای در حال پخش، بهترین حالت را برای ارائه صدایی شفاف و هماهنگ با تصویر این ویژگی هوشمند سیستم صوتی 2.2 کاناله را به کانال مجازی 7.1.2 ارتقا داده است و بنابراین نقش مهمی در تولید صدای چند بعدی و فراگیر دارد. با تلویزیون LG 65CS می توانید گوش دادن بسیار واضحی داشته باشید.

به اشتراک گذاری صدای تلویزیون اولد ال جی CS

در صورت لزوم می توانید دستگاه های خارجی را به تلویزیون اولد متصل کرده و صدا را تقویت و ارتقا دهید. توسط قابلیت Bluetooth Surround Ready ، با بلوتوث همیشه آماده به کار، امکان اتصال هر بلندگوی خارجی را فراهم می کند و می توانید صدای قابل پخش در تلویزیون 65 اینچی را افزایش دهید.

همچنین، برای اتصال به نوار صوتی و سیستم های صوتی ال جی، ویژگی LG Sound Sync به طور استثنایی در تلویزیون ال جی 65CS تعبیه شده است. قابلیت کنترل عملکردهای نوار صوتی توسط کنترل حالت SoundBar ارائه می شود و از Sound Share برای به اشتراک گذاری صدای تلویزیون با دستگاه های خارجی استفاده می شود.

یک تجربه بازی هیجان انگیز و حرفه ای

تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ یکی از بهترین انتخاب هایی است که گیمرهای حرفه ای همیشه هنگام خرید تلویزیون در نظر می گیرند. این تلویزیون دارای پنل 120 هرتزی است و از بازی 4K 120 هرتز پشتیبانی می کند.

Dolby Vision Gaming 4K در تلویزیون های اولد پشتیبانی می شود و تنظیمات تصویر به طور منحصر به فردی اعمال می شوند تا از بهترین تجربه بازی لذت ببرید. زمان پاسخگویی تلویزیون 0.1 میلی‌ثانیه است و تاخیر ورودی بسیار کمی را ارائه می دهد، بنابراین می‌توانید بازی‌های سریع را به آرامی و سریع روی صفحه نمایش تلویزیون OLED ال جی 65CS اجرا کنید.

کاملاً با AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync سازگار است و از عملکرد VRR نیز پشتیبانی می کند، به طوری که می توان نرخ فریم تلویزیون را با توجه به فرکانس دستگاه ورودی مانند کنسول بازی تنظیم کرد و بهترین هماهنگی برای قسمت انتقال محتوا در نهایت، پشتیبانی از HDMI 2.1 امکانات بخش بازی را تکمیل می کند و تلویزیون ال جی 65CS را در لیست بهترین تلویزیون های بازی قرار می دهد. HDMI 2.1 تجربه بازی هیجان انگیزی را با کنسول های بازی نسل نهم مانند PS5 و Xbox Series X فراهم می کند.

سیستم عامل webOS

مانند سایر تلویزیون های 2022 ال جی، سیستم عامل جدید webOS 22 در تلویزیون اسمارت ال جی 65CS استفاده شده است. این سیستم عامل با برخی به روز رسانی ها ارائه می شود و ویژگی های بیشتر و سرعت بهبود یافته را ارائه می دهد. سرعت انجام تنظیمات و ارسال به بخش های مختلف از طریق منوی اصلی سیستم عامل webOS بسیار راحت است و با این منوی تمام صفحه بهتر می توانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

هوش مصنوعی برای تلویزیون های هوشمند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و با تجزیه و تحلیل محتوای مورد علاقه شما، پیشنهاداتی در قسمت محتوای آنلاین ارائه می شود. با ویژگی جدید My Profile، می‌توانید چندین حساب مختلف در منوی اصلی داشته باشید و دسترسی به هر یک از آنها را محدود یا گسترش دهید.

هوش مصنوعی ThinQ AI همچنین توانایی تجزیه و تحلیل صدای کاربران را دارد و قابلیت جستجوی صوتی ال جی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از صدای خود برای جستجوی محتوای مورد نظر در بخش جستجوی تلویزیون استفاده کنید. دنیایی از سرگرمی های نامحدود با اتصال به اینترنت و دسترسی به کانال های Netflix، Prime Video، Apple TV+ و LG در تلویزیون ال جی 65CS فراهم می شود و می توانید ساعت ها با تماشای فیلم های مورد علاقه خود در این کانال ها خود را سرگرم کنید.

اتصالات تلویزیون 2022 ال جی 65CS

  • تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ علاوه بر پورت های ارتباطی که وظیفه برقراری ارتباط با دستگاه های خارجی از طریق رابط و کابل را در تلویزیون اولد ال جی بر عهده دارد، راه های ارتباطی هوشمند و بی سیم داخلی نیز دارد. این تلویزیون مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 و دارای قابلیت وای فای می باشد.

  • در صورت لزوم، می‌توانید از عملکرد اشتراک‌گذاری صفحه برای اشتراک‌گذاری تصویر از تلفن هوشمند اندرویدی روی صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون ال جی CS سایز 65 اینچ استفاده کنید. همچنین این تلویزیون از طریق دو عملکرد Apple Homekit و Airplay2 قابلیت اتصال به انواع دستگاه های اپل تحت سیستم عامل IOS را دارد و می توانید هر آنچه را که می خواهید بر روی صفحه تلویزیون به نمایش درآورید و اتصال ایمن و کاربردی داشته باشید.

  • کنترل جادویی که همراه با تلویزیون ال جی CS ارائه می شود، MR22GN است که دارای NFC است. این ریموت کنترل جادویی دارای دکمه های بسیار مفیدی برای دسترسی سریع به بخش های مختلف است و در کنار آن یک دکمه اسکرول با اشاره گر ماوس وجود دارد که حرکت در تلویزیون را آسان می کند. این ریموت کنترل هوشمند دارای NFC است و شما می توانید به راحتی هر دستگاه سازگار با NFC را از طریق ریموت کنترل به تلویزیون ال جی 65CS متصل کنید.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65CS را مشاهده کرده و آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون گیمینگ ارزان قیمت تری احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 65B2 می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد. اما اگر به تلویزیون گیمینگ حرفه ای تری احتیاج دارید، ما تلویزیون ال جی 65C2 را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65CS چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65CS را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K ال جی مدل CS سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست