×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55CS مدل CS سایز 55 اینچ + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55CS
قدرت صدای :40 وات
رفرش ریت :120 هرتز
دارای پردازنده ی :آلفا 9 نسل 5
سال ساخت :2022 میلادی
پشتیبانی از فرمت :HDR10 Pro
رزولوشن تصویر : 2160 × 3840 پیکسل
دارای پنل :SELF-LIT OLED 4K
مجهز به :4 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون ال جی 55CS یکی از شاهکارهای سری اولد ال جی در سال 2022 است که با وضوح تصویر فوق العاده روانه بازار شد. این تلویزیون اولد با استفاده از پیکسل های خود نگهدار، توانایی ایجاد روشنایی لازم برای نمایش رنگ ها را از طریق پیکسل ها دارد. سیستم عامل webOS نسخه 22 با کمک فناوری هوش مصنوعی ThinQ AI می تواند تاثیر بسزایی در ارائه خدمات گسترده تر به تلویزیون 55 اینچی ال جی داشته باشد. با استفاده از این تلویزیون هوشمند از مزایایی مانند امکان جستجوی محتوا با جستجوی صوتی ال جی و اتصال بی سیم و سریع به دستگاه های هوشمند خارجی بهره مند خواهید شد.

تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ یکی از بهترین مدل های سال 2022 این برند بازی محسوب می شود. در واقع ویژگی هایی مانند پنل 120 هرتزی با قابلیت نمایش بازی های 4K و پشتیبانی از VRR و HDMI 2.1 این تلویزیون 55 اینچی را به یکی از بهترین گزینه های بازار برای گیمرهای حرفه ای تبدیل کرده است. در تلویزیون CS از صدای رسا و هماهنگ لذت خواهید برد و Dolby Atmos نقش اساسی در ارائه صدایی صاف و با کیفیت دارد.

در قسمت تصویر تلویزیون از پردازنده Alpha 9 Generation 5 استفاده شده است که بهترین پردازشگر تصویر سال 2022 در تلویزیون های ال جی است و تلویزیون 55CS قدرت بالایی در تحلیل و پردازش داده های بصری خواهد داشت. این تلویزیون از نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی فوق العاده‌ای و با ویژگی هایی مانند Dolby Vision IQ و AI Brightness Control قادر است تجربه ای دلپذیر را برای تماشای هر آنچه که می خواهید ارائه دهد.

تلویزیون ال جی 55CS ساخت 2022 میلادی

ساختار و طراحی تلویزیون ال جی 55CS

ساختار و طراحی را می توان یکی از نکات اصلی در انتخاب و خرید تلویزیون دانست که نقش بسیار مهم و پیشرو در دکوراسیون داخلی منزل دارد. این موضوع طراحی تلویزیون را به یکی از معیارهای اصلی بسیاری از خریداران برای خرید تلویزیون تبدیل کرده است. ال جی یکی از شرکت های خوش سلیقه ای است که زیباترین و شیک ترین ظاهر را برای تلویزیون های خود انتخاب می کند و همیشه سعی می کند هر روز سری های جدیدتر و شیک تری را وارد بازار کند. اگر به دنبال خرید محصولی شیک و مدرن هستید، محصولات ال جی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشند.

تلویزیون ال جی 55CS یکی از انواع تلویزیون های OLED است که ظاهری متفاوت با تلویزیون های ال ای دی معمولی دارد. بدنه ظریف و نازک یکی از ویژگی های متمایز و مهم این مدل تلویزیون است که نقش بسیار مهمی در زیبایی خواهد داشت. و طراحی محصول تلویزیون هوشمند ال جی با طراحی باریک و ظریف خود می تواند ظاهری بسیار لوکس و خیره کننده در فضای شما ایجاد کند و با عملکرد گالری هنری می تواند به عنوان یک قاب عکس هنری بدرخشد. صفحه نمایش ۵۵ اینچی اولد ال جی با نازک ترین قاب ها می تواند جلوه شیک تلویزیون را دو چندان کند و از پرت شدن حواس بیننده توسط محیط اطراف جلوگیری کند.

ساختار و طراحی تلویزیون ال جی 55CS

سایر ویژگی های ساختاری تلویزیون OLED ال جی

پایه تلویزیون به صورت خطی طراحی شده است که در مرکز صفحه نمایش قرار می گیرد، این پایه دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می کند. به لطف ساختاری که دارد از سر خوردن تلویزیون جلوگیری می کند و به راحتی آن را روی میز نگه می دارد. استفاده از پایه خطی متفاوت در مرکز نمایشگر یکی از مزیت های این تلویزیون اولد است و در مدل های LED معمولی استفاده نمی شود.

اگر بخواهیم تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ را از نظر ساختار و طراحی توصیف کنیم، باید بگوییم که این محصول یکی از شیک ترین و مجلل ترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است که با وجود شکیل و جذاب بودن، کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین ال جی این مدل از تلویزیون خود را در سایزهای مختلف طراحی و عرضه کرده است تا کاربران بتوانند با توجه به اندازه محیط و فضای داخلی اتاق نشیمن خود سایز مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

سایر ویژگی های ساختاری تلویزیون OLED ال جی 55CS

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی

به عنوان دستگاهی که وظیفه اصلی آن پخش محتوای ویدیویی است، کیفیت تصویر مهمترین بخش هر تلویزیونی است و اولین معیار برای خرید تلویزیون محسوب می شود. تلویزیون خوب و با کیفیت تلویزیونی است که بتواند محتوای بی عیب و نقصی را به صورت روان و شفاف روی صفحه نمایش دهد و بیننده را مجذوب خود کند. همانطور که در معرفی محصول اشاره شد، تلویزیون ال جی 55CS دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 840x2160 است، بنابراین قادر خواهد بود تصاویر واقعی و واضح را با حداکثر وضوح و کیفیت نمایش دهد.

تلویزیون های 4K نسبت به تلویزیون های FULL HD چهار برابر کیفیت تصویر بهتری دارند، بنابراین با برتری خاصی با آنها برخورد می شود. در تلویزیون های ال ای دی معمولی از چراغ های LED در پس زمینه برای نوردهی استفاده می شود اما تلویزیون های OLED نیازی به لامپ ال ای دی ندارند اما در این تلویزیون ها هر پیکسل می تواند به طور مستقل نور تولید کند. هر پیکسلی که توانایی ایجاد روشنایی دلخواه را داشته باشد، قادر به ایجاد رنگ واقعی خواهد بود.

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی CS

تفاوت بین تلویزیون های OLED و تلویزیون های LED معمولی

تفاوت بین OLED و سایر تلویزیون های LED معمولی در این است که محتوا و تصاویر را می توان با دقت و وضوح بالاتری نمایش داد. و هر پیکسل می تواند به صورت جداگانه نور پس زمینه را با توجه به فضا و محتوای در حال پخش تنظیم کند. با خرید تلویزیون ال جی 55CS صحنه هایی واضح و روشن با نوردهی کافی و مناسب خواهید داشت و از محتوای مورد علاقه خود لذت می برید. وضوح بسیار خوبی از تلویزیون های قدیمی دریافت خواهید کرد که تلویزیون های LED معمولی نمی توانند ایجاد کنند.

تفاوت بین تلویزیون های OLED و تلویزیون های LED معمولی

با تلویزیون 55CS هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد

تلویزیون ال جی 55CS مجهز به فرمت Dolby Vision که یکی از فرمت های HDR می باشد. این فرمت را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین فرمت‌های HDR دانست، زیرا با نوع عملکردی که دارد، در حین تماشای محتوا، کوچک‌ترین جزئیات را هم از دست نمی‌دهید و صحنه‌هایی با جزئیات و کامل را با تمام ظرافت می‌بینید.

Dolby Vision در واقع نور و روشنایی هر صحنه و فریم تصویر را کنترل و تنظیم می کند. در نتیجه می توانید تصاویر شفاف و زنده را با تمام جزئیات در تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ داشته باشید. فرمت Dolby Vision در واقع یک نمایش سینمایی را در اختیار بیننده قرار می دهد و به شما امکان می دهد فیلم ها و سریال ها را با کیفیت اصلی خود تماشا کنید. Dolby Vision یکی از بهترین فناوری های تصویربرداری تلویزیون است که جزئیات واقعی را در هر صحنه با روشنایی کامل به شما نشان می دهد.

فناوری های ویدیویی تلویزیون LG 55CS

ال جی از بسیاری از فناوری های پیشرفته برای بهبود کیفیت محتوا در تلویزیون 2022 ال جی 55CS خود استفاده می کند. هر کدام از این فناوری ها نقش مهم و مهمی در ارائه محتوا ایفا می کنند و صحنه ها و محتوا را جذاب تر و تاثیرگذارتر می کنند. از جمله این فناوری ها می توان به فناوری Pixel Dimming اشاره کرد که باعث افزایش نور و روشنایی در تصاویر می شود. این افزایش نور، صحنه های روشن را روشن تر و صحنه های تاریک را تیره تر می کند.

فن آوری های بهبود چهره و بدن قادر به تجزیه و تحلیل هوشمندانه جزئیات چهره افراد در تصویر و سایر جزئیات برای بهبود وضوح کلی تصویر هستند. فناوری Billion Rich Colors همچنین طیف گسترده و متنوعی از رنگ ها را تولید می کند و در نتیجه محتوا با رنگ های غنی، متنوع و شاد نمایش داده می شود. فن آوری های تقویت اشیاء و ارتقاء متن به ترتیب کیفیت وضوح اشیاء و متون را در محتوا افزایش می دهند و محتوا را به طور موثرتری نمایش می دهند.

یکی دیگر از فناوری های محبوب در تلویزیون  ال جی CS سایز 55 اینچ ، AI Brightness Control است که به طور خودکار روشنایی صفحه را با توجه به نور و روشنایی محیط تنظیم می کند. این ویژگی قابلیت تطبیق روشنایی نمایشگر با شدت نور محیط را با تشخیص هوشمند نور محیط دارد.

پردازنده آلفا قدرتمند و سریع

در واقع می توان پردازنده را یکی از اجزای اصلی هر تلویزیونی دانست، چرا که بیشترین تاثیر را روی محتوای خروجی خواهد داشت. ال جی از پردازنده آلفا نسخه 5 برای تلویزیون هوشمند ال جی 55CS خود استفاده می کند. این نوع پردازنده قدرت و سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند تصاویر را با بیشترین دقت تحلیل و آنالیز کند و تمامی ایرادات موجود در آنها را شناسایی کند.

پردازنده آلفا 5 محتوا را به صورت کاملا حرفه ای بررسی می کند و هر صحنه را به صورت جداگانه پردازش می کند. در نتیجه عیوب و ایرادات احتمالی را شناسایی کرده و قبل از پخش به طور کامل برطرف کنید. در همین حال، فناوری‌ها به پردازنده کمک می‌کنند تا بهترین نتایج را هنگام ارائه محتوا ببیند.

به عنوان مثال، فناوری AI Upscaling کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و می تواند هر محتوا را به کیفیت 4K ارتقا دهد. فناوری AI Sound Pro بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد و آن را واضح تر و واضح تر می کند. در مجموع، پردازنده آلفا به شما این امکان را می دهد که محتوای با کیفیت عالی و جذاب تری داشته باشید و از محتوای مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

با LG 55CS از صدای قدرتمند و شفاف لذت ببرید

صدا یکی از مهمترین موارد در تلویزیون است و با وضوح صدای عالی و وضوح تصویر خوب، تجربه لذت بخشی تری از تماشای محتوای ویدیویی خواهید داشت. ال جی علاوه بر سیستم ویدئویی باکیفیت خود، از سیستم صوتی قدرتمند نیز استفاده می کند تا بهترین لحظات را برای شما رقم بزند.

اسپیکرهای تلویزیون اولد ال جی 55CS از نوع Down Firing هستند که می توانند صدا را به صورت شفاف و مجازی با قدرت بالا به گوش شما برسانند. این اسپیکرها به صورت 2.2 کاناله طراحی شده اند و به طور کلی 40 وات صدا تولید و بازتولید می کنند. این سیستم صوتی از بلندگوها و بلندگوهای قدرتمند تشکیل شده است. این میزان قدرت صدا شما را از خرید نوار صوتی و سایر سیستم های صوتی برای تقویت صدا نجات می دهد.

فناوری های صوتی قدیمی برای تلویزیون های ال جی

در قسمت صوتی تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ و همچنین در قسمت ویدیو، فناوری های مدرنی را مشاهده می کنید که بر کیفیت و وضوح صدا تاثیر گذاشته و به جذابیت محتوا کمک می کند. از جمله این فناوری ها می توان به فناوری Clear Voice Pro اشاره کرد. در نتیجه صدایی کاملا صاف و یکدست خواهید داشت.

فناوری AI Sound Pro یکی از فناوری‌های مهم دیگر در بخش صوتی است که می‌تواند به‌طور خودکار نوع محتوای در حال پخش را تشخیص دهد و صدا را با توجه به محتوا و صحنه‌های در حال پخش تنظیم کند. مرتبط بودن صدا و محتوا باعث جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر بیننده می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته ال جی در قسمت صوتی تلویزیون ال جی CS از فناوری های دیگری نیز استفاده کرده است که برای کیفیت صدا بی تاثیر نیستند. به عنوان مثال فناوری Dolby Atmos می تواند صدا را به صورت جامع و همه جانبه در فضای شما پخش کند و با یک دست صدای واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

زندگی هوشمند را با تلویزیون ال جی مدل 55CS تجربه کنید

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت علم و فناوری همه به دنبال خرید محصولات هوشمند هستند تا بتوانند زندگی خود را هوشمندانه مدیریت کنند. تلویزیون های هوشمند برای رفع این نیاز تولید و عرضه می شوند. تلویزیون ال جی 55CS یکی از تلویزیون های هوشمندی است که شما را به دنیای جدیدی از کارکردها و سرگرمی های مفید می برد. ال جی در ساختار این مدل تلویزیون از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است که در نسخه 22 تلویزیون های ال جی از سال 2022 استفاده شده است.

این نوع سیستم عامل منوی بسیار روان و جذابی دارد و می توانید به راحتی از طریق منوی تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ برنامه های مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و حتی به بسیاری از امکانات پیشرفته دسترسی داشته باشید. ترکیب سیستم عامل WebOS با هوش مصنوعی نهایت هوشمند را به خانه شما هدیه می دهد.

ویژگی ها و امکانات یک تلویزیون هوشمند اولد ال جی

از طریق منوی تلویزیون 4K ال جی 55CS می توانید به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را انجام دهید. Homekit، Airplay2 و Chromecast اصلی ترین عملکردهایی هستند که امکان انتقال محتوا از صفحه گوشی به صفحه تلویزیون در قسمت تلویزیون هوشمند را فراهم می کنند. عملکرد Multi View یکی از ویژگی های محبوب کاربران است که به شما امکان می دهد همزمان دو برنامه مختلف را تماشا کنید و هیچ کدام را از دست ندهید.

عملکرد Sports Alert نیز نوعی هشدار ورزشی است که شما را از زمان پخش برنامه ها و مسابقات ورزشی مطلع می کند. با این قابلیت به جزئیات دقیق بازی های ورزشی مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت. عملکرد جستجوی صوتی به شما امکان را می دهد تا تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ خود را با صدا کنترل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرمان خود را به صورت صوتی به ال ای دی ال جی 55CS  بگویید، ال جی به سرعت فرمان شما را تشخیص داده و اجرا می کند.

نمایش روان و سریع محتوای بازی را تجربه کنید

تلویزیون های OLED بدون شک بهترین مدل های موجود در بازار برای بازی هستند. زیرا در هنگام نمایش محتوای بازی ویدیویی، تجربه بازی روان و پرسرعتی را ارائه می دهند. در تلویزیون ال جی اولد مدل 55CS کیفیت تصویر در وهله اول قرار دارد. این تلویزیون دارای وضوح عالی برای نمایش بازی های ویدیویی است و جزئیات بازی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد. با تلویزیون 55 اینچ ال جی CS به راحتی می توانید بازی های حرفه ای با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 4K انجام دهید.

بدون شک وجود امکاناتی مانند VRR برای نرخ نوسازی متغیر و HDMI 2.1 برای انتقال سریعتر محتوای بازی می تواند خدمات بازی تلویزیونی را تکمیل کند. هیجان کامل بازی را بدون وقفه یا تاخیر در این تلویزیون احساس خواهید کرد. هیچ وقفه ای در انتقال محتوای بازی به صفحه نمایش وجود ندارد و در هنگام بازی با تلویزیون ال جی 55CS مجموعه ای از خدمات مفید ارائه می شود. سازگاری با استانداردهای NVIDIA G-Sync و AMD FreeSync Premium ابزاری را برای اطمینان از حرکت صاف و بی عیب و نقص در صفحه نمایش اولد فراهم می کند.

اتصالات بی سیم و سیمی

"تلویزیون ال جی 55CS" با ارائه مسیرهای ارتباطی گسترده در دو نوع بی سیم و از طریق کابل، توانست دامنه ارتباط بین نمایشگر و سایر دستگاه های خارجی را افزایش دهد. این تلویزیون راه های ارتباطی متعددی برای ارتباط با گوشی های هوشمند دارد که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم. علاوه بر این، اتصال Wi-Fi دنیایی از امکانات را در تلویزیون OLED ال جی 55CS ایجاد می کند. در تلویزیون ال جی CS ساز 55 اینچ شما قادر خواهید بود از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال و انتقال محتوای مورد نظر استفاده کنید. تبادل اطلاعات از طریق بلوتوث یک روش کارآمد و رایج است.

در قسمت اتصال، پورت های ارتباطی وجود دارد که از طریق کابل در قسمت پنل پشتی تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون ال جی 55CS مجهز به درگاه های ارتباطی مختلفی است که از میان آنها HDMI و USB کاربردی ترین هستند. نسخه HDMI 2.1 در پورت های HDMI پهنای باند و سرعت انتقال را افزایش می دهد و سازگاری کامل با کنسول های نسل نهم مانند PS5 را فراهم می کند. ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال) از دیگر درگاه های ارتباطی مفید برای تلویزیون ال جی CS سایز 55 اینچ محسوب می شوند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55CS را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای گیمینگ و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 55B2 می توانید گزینه مناسبی برای شما باشد. اما اگر به تلویزیون حرفه ای تر و با کیفیت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی 55C2 است.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55CS چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55CS را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K ال جی مدل CS سایز 55 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست