×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 65X95K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
101,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65X95K
سیستم صوتی :2 کاناله
سیستم عامل : اندروید
خروجی صدا : 50 وات
نرخ رفرش ریت : 120 هرتز
سال ساخت :2021 میلادی
دستیار صوتی :Hey Google
زاویه دید :X-Wide Angle
ارتقاء کیفیت تصویر  :XR 4K Upscaling
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

همه ساله شرکت ژاپنی سونی در نمایشگاه CES از جدید ترین محصولات و تکنولوژی های خود رونمایی می کند . امسال نیز سونی به معرفی تلویزیون های پرچمدار خود در این نمایشگاه پرداخت تا بتواند نظر اشخاص را به سمت این تلویزیون های بی نظیرش جلب کند. در سال 2022 سونی تصمیم گرفت همانند دو رقیبش یعنی ال جی و سامسونگ از فناوری جدید Mini LED بهره بگیرید و با کار کردن بر روی این بخش گوی سبقت را از رقبایش برباید . این کمپانی از این تکنولوژی بر روی دو تلویزیون بالا رده ی خود یعنی X95K و Z9K بهره گرفته . هر دو تلویزیون در رده ی تلویزیون های پرچمدار واقع شده اند با این تفاسیر که مدل Z9K به رزولوشن 8K و X95K به رزولوشن 4K مجهز شده است . فناوری مینی ال ای دی در کنار چهار پردازنده ی XR بهترین کیفیت تصویر را عرضه می نمایند و تلویزیون های سری جدید را یک سرو گردن از رقبا پیشی می بخشند.

پردازنده ی XR Backlight Master Drive که به عنوان قوی ترین تراشه ی ساخته شده توسط شرکت سونی شناخته می شود قادر به کنترل نور پس زمینه است به همین دلیل تصاویر با کیفیت و بی نقص ارائه می کند. از دیگر فناوری های کاربردی تعبیه شده در دل این تلویزیون پرچمدار ، X-Wide-Angle و X-Anti-Reflection Coating می باشد . این پردازنده موجب بهبود زاویه دید تلویزیون می شوند بنابراین در هر نقطه از اتاق باشید می توانید تصاویر با کیفیت را مشاهده نمایید . قابلیت XR Triluminos Pro نیز از جمله فناوری های مفید این تلویزیون می باشد که بر روی رنگ اثر می گذارد و با نمایش میلیون ها رنگ ، تصاویر را به حالت واقعی نزدیک می کند .

همانطور که می دانید مقوله ی کنتراست در تلویزیون ها از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل سونی از فناوری های متعدد برای افزایش کنتراست و عمق تصویر بهره گرفته است . این فناوری ها که شامل XR Contrast Booster 15 و XR HDR Remaster با اعمال تنظیمات بهینه و تیره کرده نقاط تاریک و روشن کردن نقاط روشن ، کنتراست بهینه را اعمال می کنند و عمق تصویر را افزایش می دهند.  سونی ترجیح داده تلویزیون جدیدش را با همان ظاهر سال قبل یعنی تلویزیون X95J معرفی کند بنابراین با دیدنش سریع متوجه شباهت بالای این دو نسل خواهید بود . البته این طراحی باز هم می تواند نظر اشخاص زیادی را به سمت خود جلب کند زیرا از المان ها و ملاک های تلویزیون های مدرن امروزی بهره می برد.

شرکت ژاپنی سونی امسال نیز از سیستم عامل جدید Google TV بر روی تلویزیون رده بالایش بهره گرفته . این تصمیم بزرگ سونی موجب شد کار با تلویزیون های جدیدش به نسبت مدل های قبلی خوشایند تر باشد زیرا سیستم عامل جدید هم سرعت بالاتری دارد و هم ظاهرش مرتب تر است. در این رابط کاربری به راحتی می توانید به سرویس های پخش آنلاین جهانی از قبیل : نتفلیکس ، دیزنی پلاس ، Google Stadia، HBO Max دسترسی داشته باشید و برنامه و فیلم های سرگرم کننده را بر روی این تلویزیون 65 اینچ ببینید . قابلیت جالب دیگری که بر روی این تلویزیون تعبیه شده ، قابلیت BRAVIA CAM می باشد .

این ویژگی که در سال 2022 بر روی تلویزیون های بالا رده و جدید سونی تعبیه شده ، یک سری امکانات کاربردی و هوشمند را در اختیار مخاطبان قرار می دهد . قابلیت BRAVIA CAM همانطور که از نامیش پیداست به کمک یک دوربین خارجی امکانات و قابلیت های هوشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد . به عنوان مثال با نصب دوربین در بالای تلویزیون می توانید به مکالمه تصویری بپردازید و یا از طریق حرکات مختلف دست تلویزیون را کنترل کنید.

طراحی جذاب و خواستنی تلویزیون بالارده سونی 65X95K  

شرکت ژاپنی سونی در سال 2022 تصمیم به احیای طراحی سری پیشین یعنی X95J گرفته و ترجیح داده انرژی خود را بر روی سایر بخش ها مانند تصویر ، صدا و امکانات تلویزیون بگذارد . البته این سبک طراحی باز هم مورد توجه اشخاص زیادی بوده زیرا با توجه به استاندارد های دیزاین تلویزیون های امروزی ساخته شده است . تلویزیون X95K با همان قاب باریک بسیار نازک 9 سانتی متری عرضه شده به همین دلیل بخش اعظمی از بدنه را صفحه نمایش فرا گرفته ، همین عامل موجب شده تلویزیون ظاهر جذاب تری داشته باشد . پایه ها نیز دقیقا همانی هستند که در نسل قبلی مورد استفاده قرار گرفته ، این پایه های کشیده و محکم در دو طرف تلویزیون نصب می شوند و به دلیل اندازه ی مناسبی که دارند توانایی تحمل وزن تلویزیون 65 اینچی X95K را دارند . سونی با به کار گیری فناوری مینی ال ای دی در صفحه نمایش این تلویزیون ، موجب شده ضخامت کلی تلویزیون چندان نباشد و موقع اتصال به دیوار حالت بیرون زده نداشته باشد.

سونی بخش پشتی این تلویزیون را به صورت متفاوت طراحی کرده و در این قسمت شاهد بافت ریز و جذابی خواهید بود . همچنین برای اینکه فضای اطراف تلویزیون شلوغ نشود قسمتی برای مدیریت کابل در بخش عقب در نظر گرفته است . در کل می توان گفت تلویزیون پرچمدار سونی ظاهری مدرن ، امروزی و خواستنی دارد که می تواند به دکور نشیمن فضایی جذاب بدهد . سونی ریموت کنترل جدیدش را از جنس پلی اورتان ساخته به همین دلیل از سطحی صاف و یک دست بهره می برد . همچنین طراحی دکمه ها به گونه ای است که به راحتی ریموت کنترل تمیز شود . سونی این دکمه ها را به مواد آنتی باکتریال آغشته کرده تا در این شرایط پاندمی کرونا خیالتان از بابت تمیز بودن کنترل از راه دور راحت باشد.

کیفیت عای و فوق العاده  تلویزیون جدید سونی 65X95K  

کمپانی های متعدد برای اینکه بتوانند هر ساله کیفیت تصویر بهتری عرضه کنند به دنبال نوین ترین فناوری ها هستند . فناوری که امروزه مورد توجه کمپانی های مطرح دنیا قرار گرفته ، تکنولوژی miniLED می باشد. این فناوری اولین بار توسط کمپانی TCL ساخته شد و بعد از آن توسط کمپانی هایی مانند ال جی و سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت . امسال سونی نیز برای اینکه از این دو غول کره ای جا نماند به استفاده از این تکنولوژی در برخی از تلویزیون های رده بالایش گرفت . یکی از این مدل ها  که امسال به این تکنولوژی مجهز گشته است، تلویزیون 65X95K  می باشد . این فناوری همانطور که از نامش مشخص است از تعداد بسیار زیادی میکرو ال ای دی ساخته شده است .

پس در منطقه ی کوچکی از تصویر هزاران مینی ال ای دی جای می گیرند و از خود نور ساطع می کنند. با کوچک تر شدن این ال ای دی ها کنترل بر روی نور نیز بیشتر می شود بنابراین نور دقیق و سازماندهی تر شده ای بر روی تلویزیون عرضه می شود. همانطور که می دانید هر فناوری جدیدی که پا در عرصه ی تکنولوژی می گذارد از یک سری باگ ها بهره می برد. سونی برای این که تسلط کاملی بر روی این فناوری داشته باشد و مشکلات آن را به خوبی رفع کند از پردازنده ی نسل جدید « XR Backlight Master Drive» کمک گرفته که به کمک الگوریتم های پیشرفته نور پس زمینه را کنترل می کند.

همانند سری قبل این نسل جدید تلویزیون سونی نیز مجهز به رزولوشن فورکی شده اما این رزولوشن فورکی با فناوری های بسیار پیشرفته همراه شده تا همه چیز عالی و بی نقص باشد. یکی از این فناوری ها X-Wide-Angle و X-Anti-Reflection Coating می باشد ، به کمک این دو فناوری می توانید از هر گوشه ی اتاق تصویری با کیفیت و واضح را مشاهده نمایید . فناوری مهم دیگری که در این تلویزیون تعبیه شده XR Triluminos Pro می باشد ، این قابلیت با بهینه سازی رنگ ها ، موجب ارائه ی رنگ های واقعی می شود . همچنین به نمایش در آوردن میلیون ها رنگ بر روی این صفحه نمایش از دیگر خصوصیات این فناوری است .

از دیگر فناوری های تعبیه شده در تلویزیون سری 9 سونی Cognitive Processor XR™ می باشد ، این قابلیت می تواند به صورت هوشمند محتوای ارائه شده را طوری ارائه کند که اشخاص در حالت واقعی می بینند و می شنوند. همانطور که می دانید بخش کنتراست نیز در کیفیت صفحه نمایش نقش مهمی ایفا می کند به همین دلیل سونی از فناوری های XR Contrast Booster 15 و XR HDR Remaster در این تلویزیون بهره گرفته که کنتراست بهینه را عرضه می کنند و عمق تصویر را افزایش می دهند.

کیفیت بی نظیر صدا در تلویزیون پرچمدار سونی

بخش صدای تلویزیون سری 9 سونی یعنی 65X95K  به نسبت نسل گذشته با بهبود های زیادی رو به رو بوده بنابراین کیفیت صدا در این نسل بسیار بهتر است . تلویزیون جدید سونی این بار در کنار دو بلندگوی خود از یک ووفر دوگانه با کیفیت‌ تر، توییترهای بهینه ‌شده بهره می برند . این سیستم صوتی در کنار هم قادر به تولید صدای 60 وات می باشد و صدایی با وضوح و کیفیت بی نظیر را عرضه می کنند . سونی این مدل خود را به پیشرفته ترین فناوی های صدا از قبیل Acoustic Multi Audio مجهز ساخته است . این فناوری به کمک تویتتر ها توانایی تشخیص موقعیت صدا را دارد و مطابق با محتویات صفحه نمایش صدا را ارائه می کند .

طبق روال سونی برای ارائه ی کیفیت تصویر عالی فقط به بلندگو ها بسنده نکرده و از فناوری های مختلفی که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم استفاده کرده است . قابلیت XR Surround از جمله فناوری های درج شده در این سیستم صوتی می باشد که با پخش صدای همه جانبه و فراگیر حالتی سه بعدی به صدا می دهد . فناوری Voice Zoom 2 نیز با تجزیه و تحلیل صدا ها موجب افزایش وضوح صدای بازیگران و کاراکتر های داخل فیلم و سریال ها می شود .

سیستم عامل Google TV و فناوری جدید BRAVIA CAM

جدیدترین سیستم عامل سونی یعنی Google TV بر روی نسل جدید تلویزیون سونی نصب شده است . این سیستم عامل به نسبت نسل گذشته بسیار سریع تر و روان تر است به همین دلیل حرکت و ناوربری در میان منو های مختلف راحت تر می باشد . همچنین به دلیل دارا بودن سرویس ‌های پخش آنلاین جهانی مانند دیزنی پلاس، Google Stadia، HBO Max و نتفلیکس و همچنین اپلیکیشن گوگل پلی ، امکان دسترسی شما به برنامه ها و فیلم های متنوع را فراهم می کند.

قابلیت جدید دیگری که در این تلویزیون جدید شاهدش خواهید بود BRAVIA CAM می باشد . این ویژگی از دوربین خارجی بهره می گیرد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد . در واقع تلویزیون از دوربین برای شناسایی موقعیت اشخاص استفاده می کند و  با توجه به مکان افراد میزان روشنایی و صدا را تنظیم می کند. حتی زمانی که شخصی در داخل اتاق حضور نداشته باشد به صورت خودکار روشنایی را کاهش می دهد ، همین عامل موجب کاهش مصرف انرژی می شود . با نصب دوربین خارجی و استفاده از اپلیکیشن Google Duo می توانید به مکالمه از راه دور بپردازید . تلویزیون همچنین از طریق دوربین می تواند حرکات دست را تشخیص دهد و با توجه به این حرکات تنظیمات مختلف مانند افزایش و کاهش صدا و یا عوض کردن کانال ها را انجام دهد.

کلام آخر

سونی با بهره گیری از برترین فناوری ها در تلویزیون پرچمدار جدیدش همه سعی خود را به کار گرفته تلویزیون جدیدش سهم بیشتری از بازار را در دست بگیرید و نظر اشخاص بیشتری را جلب نماید. این شرکت در این راه موفق عمل کرده زیرا در نمایشگاه بین المللی CES 2022 توانسته جوایز زیادی را درو کند. سونی برای اینکه از رقبایش جا نماند در تلویزیون جدیدش یعنی 65X95K  از فناوری به روز Mini LED بهره گرفته ، البته تنها به این تکنولوژی بسنده نکرده و فناوری های پیشرفته ی دیگری را با این تکنولوژی همراه ساخته بنابراین از لحاظ کیفیت تصویر یکی از بهترین های بازار قلمداد می شود. کیفیت صدا نیز در این تلویزیون عالیست بنابراین جوابگوی نشیمن های بزرگ خواهد بود. پس اگر به دنبال یک تلویزیون بالا رده هستید و کیفیت تصویر بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت دارد خرید تلویزیون سونی 65X95K  به شما پیشنهاد می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X95K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
27.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio - Sound Positioning Tweeter
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1443x835x66
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
55,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست