×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X77L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
69,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 75X77L یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین تلویزیون های سونی در سال 2023 است که با طراحی فوق العاده زیبا و خیره کننده معرفی شد. این تلویزیون ظاهری مینیمال، ساده و شیک دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و برای هر سبک و سلیقه ای مناسب است.

تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ از رزولوشن 4K برای نمایش تصاویر استفاده می کند و با کمک پردازنده 4K X1 منابع ورودی را به سرعت و به صورت حرفه ای آنالیز می کند تا تصاویر با کیفیت تری داشته باشید. این پردازنده همچنین امکان بهبود کیفیت تصاویر را با استفاده از فناوری 4K X-Reality PRO فراهم می کند تا بتوانید همه چیز را با کیفیت واقعی 4K روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. سونی در قسمت صوتی تلویزیون 75 اینچی خود از دو بلندگوی X-Balanced استفاده می کند که در مجموع 20 وات صدا تولید خواهند کرد.

تلویزیون سونی X77L با رابط کاربری گوگل تی وی راه اندازی شده و منوی کاملا جدید و ارتقا یافته را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون هوشمند بهترین تنوع سرگرمی و امکانات پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد و با دسترسی به اینترنت سطح دسترسی گسترده ای را ایجاد می کند. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد برنامه ها و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ سونی X77L ، ما را دنبال کنید.

تلویزیون سونی 75X77L ساخت 2023 میلادی

تصاویر باشکوه 4K را منحصراً با پردازنده 4K X1 ببینید!

تلویزیون سونی 75X77L یکی از سری های تلویزیونی مقرون به صرفه سونی خواهد بود که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه ای عالی برای انتخاب و خرید خواهد بود، اما نمی توان روی ویژگی های آن برای استفاده کامل از پتانسیل کنسول های نسل جدید حساب کرد. با دستیابی به وضوح 4K، این تلویزیون می تواند تا 4 برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD جزئیات را نمایش دهد.

پردازنده یکی از مهم ترین اجزای هر تلویزیونی است که عملکرد آن تاثیر بسزایی در کیفیت و وضوح محتوا خواهد داشت. 4K Processor X1 نام پردازنده ای است که سونی در این تلویزیون 4K استفاده کرده است. این پردازنده قدرتمند از الگوریتم های پیشرفته ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در صحنه ها استفاده می کند و با تولید آنها با سیگنال 4K، همه چیز غنی از رنگ بوده و با کنتراست بالا قابل نمایش است.

فناوری پیشرفته 4K X-Reality™ PRO برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون 75X77L استفاده خواهد شد. روش مقیاس‌گذاری این منابع به این صورت است که پردازنده از یک پایگاه داده منحصربه‌فرد 4K استفاده می‌کند و از نظر آماری محتوای با کیفیت پایین‌تر را با این داده‌ها مطابقت می‌دهد تا جزئیات را در صحنه‌ها بازتولید کند. از این پس می‌توانید هر نوع محتوای قدیمی با وضوح پایین‌تر را با کیفیت صاف و زیبا 4K روی تلویزیون خود تماشا کنید و تجربه‌ای بسیار واقعی‌تر از حد معمول داشته باشید.

تکنولوژی‌های ارتقاء کنتراست و رنگ

تلویزیون های سونی جزو بهترین محصولات جهانی هستند که قادر خواهند بود بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون X77L از فناوری منحصر به فرد Live Color در قسمت تصویر خود استفاده می کند. این فناوری طیف بسیار گسترده ای از رنگ های جذاب را با دقت بالا و وضوح عالی ایجاد خواهد کرد تا بتوانید صحنه هایی را با رنگ های زنده و متنوع تماشا کنید.

فناوری تقویت کنتراست پویا برای بهبود کنتراست در تلویزیون 75 اینچی سونی استفاده شده است. این فناوری می تواند به طور خودکار کنتراست را با توجه به محیط تنظیم کند تا صحنه ها با جزئیات کافی و رنگ های زنده تر دیده شوند. تلویزیون 75X77L می تواند محتوای HDR را بر اساس فناوری های ذکر شده نمایش دهد و روشنایی، رنگ و کنتراست را بهبود بخشد. این دستگاه هنگام پخش هر نوع محتوایی از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و این انعطاف پذیری بسیار بیشتری را برای دسترسی به سرگرمی های با کیفیت بالا به ارمغان آورده است.

فناوری Motionflow™ XR در تلویزیون 75X77L

تلویزیون سونی 75X77L با نرخ تازه سازی 60 هرتز تولید می شود و می تواند صحنه های اکشن را با وضوح 4K و سرعت 60 هرتز پخش کند. Sony 75X77L در بخش تصویربرداری به فناوری Motionflow™ XR مجهز شده است که فریم‌های اضافی لازم را بین فریم‌های اصلی اضافه می‌کند و در نتیجه جزئیات را در صحنه‌ها حفظ می‌کند و نویز و تاری را کاملاً از بین می‌برد. در تلویزیون های معمولی در غیاب این فناوری با از دست رفتن فریم ها، تاری در صحنه ها رخ می دهد و جزییات حرکت عملا قابل تشخیص نیستند.

طراحی منحصربفرد اسپیکر مطابق با ساختار تلویزیون سونی

X-Balanced یکی از بلندگوهای باکیفیت و قدرتمندی خواهد بود که این شکرت در ساختار تلویزیون سونی 75X77L استفاده کرده است. این نوع اسپیکر بر خلاف بلندگوهای معمولی به گونه ای طراحی شده است که گرد به نظر نمی رسد و با ایجاد فشار بیشتر می تواند صدای بم را تقویت کند. صدایی که از طریق این اسپیکر پخش می شود بسیار قوی و واضح است. این تلویزیون سونی دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که در مجموع 20 وات صدای تولید می کند. این دستگاه می تواند صدای چند جهته را با قابلیت رمزگشایی با فرمت Dolby پخش کند.

تلویزیون سونی 75X77L قدرت صدای خوبی دارد اما همچنان سونی گزینه ارتقای صدا را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانند صدای تلویزیون خود را ارتقا دهند. با خرید ساندبار یا انواع سیستم های صوتی به راحتی به قدرت صدای دلخواه تلویزیون سونی دست خواهید یافت. اگر از ساندبار برای افزایش صدا استفاده می کنید، تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ با ساختار پیشرفته خود، صدا را همگام می کند و شما را قادر می سازد تا صدا را از ساندبار و تلویزیون به طور همزمان و بدون تاخیر یا وقفه دریافت کنید.

خدمات متنوع بر پایه Android TV

سونی از نسخه به روز شده سیستم عامل اندروید تی وی در ساختار تلویزیون های 2023 خود استفاده می کند تا بهترین خدمات و سرگرمی ها را در سطح وسیع ارائه دهد. این تلویزیون ها با پلتفرم هوشمند گوگل تی وی به کاربران امکان دسترسی به بیش از 700000 برنامه و محتوای محبوب را در یک مکان می دهند. برنامه های متنوعی را می توان از طریق فروشگاه گوگل پلی به خصوص پس از افزایش فضای ذخیره سازی روی تلویزیون 2023 سونی 75X77L دانلود و نصب کرد.

به عنوان یکی از برنامه های عالی تلویزیون سونی 75X77L می توان به سرویس های استریم اشاره کرد که شامل سرویس های محبوب نتفلیکس، پرایم ویدئو، یوتیوب، دیزنی، اپل تی وی و ... می شود. به لطف این خدمات می توانید هزاران فیلم و سریال، بازی، نمایش، تئاتر، برنامه ورزشی، موزیک ویدیو و موارد دیگر را تماشا کنید. سونی به طور پیش فرض لیستی از برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید از گزینه جستجو برای دسترسی سریعتر استفاده کنید.

سونی همچنین امکان ایجاد پروفایل کودکان در تلویزیون های 2023 خود را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید انواع برنامه ها و محتوای مناسب با سن کودک خود را سازماندهی کنید و برخی از کانال های غیر سازگار با سن کودک را محدود کنید. این نمایه به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های مناسب سن کودک خود را ارائه دهند و حتی زمان تماشای تلویزیون را برای آنها تعیین کنند.

کنترل آسان از طریق دستیار صوتی

تلویزیون هوشمند سونی 75X77L یکی از انواع تلویزیون های 2023 این شرکت خواهد بود که با پشتیبانی از دستیارهای صوتی، کنترل صوتی تلویزیون را برای کاربران فراهم می کند. این تلویزیون از طریق Google Assistant قابل کنترل است. ریموت کنترل هوشمند سونی مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربر امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. برای اینکه سونی صدای شما را بشنود، کافی است گزینه دستیار صوتی را روی کنترل از راه دور فشار دهید و بگویید «Hey Google». به این ترتیب می توانید درخواست خود را به تلویزیون سونی برسانید و در کمترین زمان ممکن شاهد تحقق آن باشید.

دستیار صوتی یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سونی خواهد بود که کنترل و مدیریت تلویزیون را به ساده ترین و سریع ترین روش برای کاربران فراهم می کند. برای مثال می توانید کانال ها را تغییر دهید، صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید، دما و نور اتاق را تنظیم کنید یا حتی کارهای دیگری انجام دهید. همچنین می‌توانید از دستیار صوتی برای جستجوی برنامه‌ها و محتوای مورد نیاز در تلویزیون 4K سونی 75X77L استفاده کنید و به سادگی نام برنامه‌ای را که می‌خواهید برای شما پیدا کند به سونی بگویید. همچنین می‌توانید سایر دستگاه‌های هوشمند سازگار با Sony را از طریق دستیار صوتی کنترل و مدیریت کنید و محیط خانه خود را با استفاده از کنترل صوتی کنترل کنید.

کروم کست داخلی و اپل ایرپلی در سونی 75X77L

تلویزیون سونی 75X77L نیز در ساختار خود به کروم کست داخلی مجهز شده است. این ویژگی سخت افزاری گوگل به کاربران دستگاه های مختلف اجازه می دهد تا محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را مستقیماً روی صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از ویژگی های خوب تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ اپل ایرپلی است. این سرویس برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های اپل در تلویزیون توسعه یافته است و تمامی محدودیت ها در این زمینه را حذف می کند.

یکی از دیگر ویژگی های عالی و کاربردی تلویزیون اندروید سونی 75X77L ، قابلیت هوم کیت اپل است. با پشتیبانی این سرویس امکان کنترل و مدیریت مستقیم تمامی دستگاه های اپل از طریق تلویزیون وجود دارد. این فقط یک راه حل هوشمند برای مدیریت دستگاه های iOS است.

ریموت کنترل سونی

سونی یک کنترل از راه دور سریع و بسیار راحت را همراه با تلویزیون اسمارت 75X77L عرضه خواهد کرد. این ریموت کنترل از روکش پلی یورتان خاصی استفاده می کند که تنها با یک دستمال خیس تمیز می شود. ریموت کاملاً ضد گرد و غبار است و حتی دکمه های داخل آن نیز با مواد آنتی باکتریال پوشیده شده است. همانطور که گفتیم این ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربران امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد.

سونی در ریموت کنترل هوشمند خود این امکان را فراهم کرده است که با کمک آن می توانید سایر دستگاه های سازگار را کنترل کنید و برای کنترل هر دستگاه نیازی به ریموت جداگانه ندارید. دکمه های مربوط به خدمات ویدیویی بر اساس تقاضا نیز بخشی از طراحی حرفه ای این ریموت کنترل است.

بازی با تلویزیون BRAVIA سونی

سونی تلویزیون Bravia 75X77L را به فناوری های مدرن و جدید در بخش صوتی و تصویری مجهز می کند تا بتواند صحنه های بازی را با کیفیت رضایت بخشی برای کاربران بازتولید کند. این صحنه ها به گونه ای زنده و طبیعی به نمایش در می آیند که گیمر احساس می کند در صحنه ها حضور دارد و مستقیماً به همه چیز واکنش نشان می دهد. ویژگی HDR Tone Mapping صحنه های HDR را به محض اتصال کنسول بازی PS5 بهینه می کند و صحنه های تاریک و روشن را با وضوح عالی نمایش می دهد. با وجود این فناوری، صحنه های بازی با رنگ های طبیعی و جزئیات بسیار دقیق را خواهید داشت.

این شرکت تلویزیون اسمارت سونی 75X77L را گزینه ای مناسب برای اتصال به کنسول های بازی PS5 قرار داده است. به محض اتصال کنسول بازی، این مدل به طور خودکار حالت تصویر خود را به حالت بازی تغییر می دهد تا بتوانید صحنه هایی مناسب با نوع بازی داشته باشید، اما در غیر این صورت حالت تصویر را برای پردازش دقیق صحنه به حالت استاندارد برمی گرداند. تلویزیون آینده در هنگام اجرای بازی ها تاخیر ورودی کمی دارد و با بهینه سازی حرکت عملکرد خوبی دارد، اما در مجموع، با نبود پورت HDMI 2.1 و ویژگی های مرتبط، به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه، پتانسیل کافی برای بازی با کنسول های نسل 9 را دارد.

دیزاین ساده به سبک سونی

سونی یکی از تولیدکنندگان مطرح دنیاست که از جدیدترین متدها برای طراحی تلویزیون های خود استفاده خواهد کرد. تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ نیز مانند دیگر مدل های سونی با خلاقیت فراوان طراحی شده و طراحی شیک و زیبایی دارد. تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ ضخامت بدنه مناسبی دارد و می توان آن را روی دیوار نصب کرد اما از نظر ظرافت نمی تواند با مدل های رده بالا برابری کند.

قاب دور صفحه نمایش نیز با ساختاری ظریف طراحی شده است و دید وسیع و جامعی از صفحه نمایش را در اختیار بیننده قرار خواهد داد. پایه های تلویزیون نیز به صورت چنگال طراحی شده اند که استحکام ساختاری بسیار بالایی دارند و وزن پنل تلویزیون را به خوبی تحمل خواهند کرد. این پایه ها نیز به نوعی زیبایی و جذابیت تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهند و به کاربر امکان قرار دادن تلویزیون را روی میز خواهند داد.

در مجموع تلویزیون سونی 75X77L طراحی شیک و زیبایی دارد که می تواند برای قرارگیری در هر فضایی مناسب باشد. با خرید تلویزیون سونی اوج زیبایی و جذابیت را به فضای داخلی و دکوراسیون خود خواهید بخشید.

اتصالات گسترده تلویزیون 75X77L

سونی مجموعه ای از روش های ارتباطی موثر برای ال ای دی سونی 75X77L اندیشیده است تا بتواند به راحتی به دستگاه های دیگر متصل شود. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و بدین ترتیب می تواند دسترسی به سایت های مختلف و گزینه های گسترده ای را برای کاربران فراهم کند. می توانید اینترنت مورد نیاز خود را از طریق پورت LAN تهیه کنید یا با اتصال به اینترنت این دسترسی را به صورت بی سیم فراهم کنید.

یکی از راه های عالی دیگر برای برقراری ارتباط در تلویزیون سونی بلوتوث است که ارتباط بی سیم با سایر دستگاه های سازگار را برای کاربران فراهم می کند. این کار اشتراک گذاری محتوا را آسان می کند.

مجموعه ای از پورت های ارتباطی مختلف نیز در پنل پشتی تلویزیون تعبیه شده است که کاربردی ترین آنها پورت HDMI است. از طریق این پورت امکان اتصال به انواع دستگاه های سازگار و اشتراک گذاری محتوا با کیفیت 4K و سرعت 60 هرتز وجود دارد. پورت USB همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به دستگاه های ذخیره سازی خارجی متصل شوند. از دیگر درگاه های ارتباطی تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ می توان به خروجی صدای اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی کامپوزیت و ورودی RF اشاره کرد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

ما تا اینجا مهم ترین تکنولوژی ها و قابلیت های این تلویزیون سونی X77L سایز 75 اینچ را بیان کردیم اما شما می توانید برای مشاهده همه ویژگی های آن، به بخش مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. شما می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا قیمت این تلویزیون را مشاهده نمایید. همچنین می توانید در صورت تمایل نسبت به خرید تلویزیون سونی 75X77L با پایین ترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید.

در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X75L بروید که برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. همچنین اگر قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X80L بروید که گزینه بهتری برای تماشای فیلم و سریال یا حتی استفاده معمولی و خانگی است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست