×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X77L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
42,200,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 65X77L سری X77L سونی در سال 2023 تجربه تلویزیون هوشمند را با محتوای هیجان انگیز ارائه می دهد. این مدل که گفته می شود برای بازار آسیا عرضه می شود به امکانات و فناوری های مختلفی مجهز شده است. برای این تلویزیون براویا، سونی از سبک طراحی بسیار آشنا برای تلویزیون براویا خود به عنوان یک مدل مقرون به صرفه استفاده می کند، زیرا فریمی باریک با پایه های چنگال دارد و مینیمال و ساده به نظر می رسد. در قسمت سخت افزاری این دستگاه از تراشه X1 استفاده شده است که به نمایشگر امکان نمایش محتوای 4K HDR با وضوح مناسب را می دهد.

فناوری منحصر به فرد 4K X-Reality PRO از طریق یک پایگاه داده منحصر به فرد می تواند منابع با کیفیت 2K نزدیک به 4K را بهینه کند. تلویزیون سونی x77l سایز 65 اینچ از طریق فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند Motionflow XR می‌تواند فریم‌های اضافی را بین فریم‌های اصلی قرار دهد و حتی حرکت را در صحنه‌های سریع افزایش دهد. تلویزیون سونی X77L همچنین با فرمت های HDR10 و HLG سازگار است تا محتوای متنوعی را با جزئیات و روشنایی بیشتر پخش کند. در ساختار این تلویزیون از بلندگوی X-Balanced استفاده شده است، بنابراین نسبت به مدل اقتصادی نسل قبل بهتر عمل می کند زیرا قادر است با بیس قوی تری صدا ایجاد کند.

تلویزیون 65X77L با رابط کاربری Google TV آماده ارائه سرگرمی در مقیاس بزرگ است. تعداد زیادی سرویس پخش محتوا گنجانده شده است و دسترسی به سرگرمی از طریق اتصال به اینترنت امکان پذیر است.

تلویزیون سونی 65X77L ساخت 2023 میلادی

تصاویر باشکوه 4K را منحصراً با پردازنده 4K X1 ببینید!

تلویزیون سونی 65X77L به ​​طور کلی یک مدل ارزان قیمت 4K LCD از سری تلویزیون های سونی 2023 محسوب می شود که برای استفاده معمولی از جمله تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی است، اما برای استفاده از تمام پتانسیل کنسول های نسل جدید نمی توان به ویژگی های آن اعتماد کرد. . با دستیابی به وضوح 4K، این تلویزیون می تواند تا 4 برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD جزئیات را نمایش دهد.

واقعیت این است که مهم ترین بخش سخت افزاری هر تلویزیون، پردازنده آن است که می توان عملکرد و تاثیر آن بر کیفیت تصویر را ارزیابی کرد. 4K Processor X1 نام پردازنده ای است که سونی در تلویزیون 4K سونی 65X77L استفاده کرده است. این پردازنده قدرتمند از الگوریتم های پیشرفته ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در صحنه ها استفاده می کند و با تولید آنها با سیگنال 4K می توان همه چیز را با رنگ های غنی و کنتراست بالا نمایش داد.

تلویزیون X77L از فناوری فوق مدرن 4K X-Reality™ PRO برای بهبود تصاویر ثبت شده با کیفیت 2K و حتی HD استفاده می کند. روش مقیاس‌گذاری این منابع به این صورت است که پردازنده از یک پایگاه داده منحصربه‌فرد 4K استفاده می‌کند و از نظر آماری محتوای با کیفیت پایین‌تر را با این داده‌ها مطابقت می‌دهد تا جزئیات را در صحنه‌ها بازتولید کند. از این پس می‌توانید هر نوع محتوای قدیمی با وضوح پایین‌تر را با کیفیت صاف و زیبا 4K روی تلویزیون خود تماشا کنید و تجربه‌ای بسیار واقعی‌تر از حد معمول داشته باشید.

تکنولوژی‌های ارتقاء کنتراست و رنگ

تلویزیون های سونی کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی اکثر سازندگان ارائه می دهند. مدل 65X77L از فناوری منحصر به فرد Live Color در قسمت تصویر خود استفاده می کند. این فناوری طیف بسیار گسترده ای از رنگ های جذاب را با دقت بالا و وضوح عالی ایجاد خواهد کرد تا بتوانید صحنه هایی را با رنگ های زنده و متنوع تماشا کنید.

همچنین از فناوری Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی X77L سایز 65 اینچ برای بهبود کنتراست استفاده شده است. این فناوری می تواند به طور خودکار کنتراست را با توجه به محیط تنظیم کند تا صحنه ها با جزئیات کافی و رنگ های زنده تر دیده شوند. تلویزیون سونی 65X77L می تواند محتوای HDR را بر اساس فناوری های ذکر شده نمایش دهد و روشنایی، رنگ و کنتراست را بهبود بخشد. این دستگاه هنگام پخش هر نوع محتوایی از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و این انعطاف پذیری بسیار بیشتری را برای دسترسی به سرگرمی های با کیفیت بالا به ارمغان آورده است.

فناوری Motionflow™ XR در تلویزیون سونی 65X77L

سری X77L سونی دارای یک پنل 60 هرتز است، بنابراین از نظر محتوای اکشن شبیه به اکثر مدل های LED است، اما سونی از فناوری پیشرفته برای ایجاد حرکت تا حد امکان روان استفاده می کند. تلویزیون Sony 65X77L در بخش تصویربرداری خود به فناوری Motionflow™ XR مجهز شده است که فریم های اضافی لازم را بین فریم های اصلی اضافه می کند، بنابراین جزئیات در صحنه ها حفظ می شود و نویز و تاری کاملاً از بین می رود. در تلویزیون های معمولی در غیاب این فناوری با از دست رفتن فریم ها، تاری در صحنه ها رخ می دهد و جزییات حرکت عملا قابل تشخیص نیستند.

طراحی منحصربفرد اسپیکر مطابق با ساختار تلویزیون سونی

سونی یک بلندگوی X-Balanced را در ساختار تلویزیون هوشمند 65X77L با قابلیت نازک نگه داشتن پنل نمایشگر تعبیه کرده است. این نوع اسپیکر بر خلاف بلندگوهای معمولی به گونه ای طراحی شده است که گرد به نظر نمی رسد و با ایجاد فشار بیشتر می تواند صدای بم را تقویت کند. صدایی که از طریق این اسپیکر پخش می شود بسیار قوی و واضح است. این تلویزیون سونی دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که در مجموع 20 وات صدای تولید می کند. این دستگاه می تواند صدای چند جهته را با قابلیت رمزگشایی با فرمت Dolby پخش کند.

صدای خروجی تلویزیون 2023 سونی 65X77L برای اکثر کاربران راضی کننده است، اما سونی به آنها این امکان را داده است که در صورت نیاز صدا را ارتقا دهند. با خرید ساندبار یا انواع سیستم های صوتی به راحتی به قدرت صدای دلخواه تلویزیون سونی دست خواهید یافت. اگر از ساندبار برای افزایش صدا استفاده می کنید، تلویزیون هوشمند سونی 65X77L با ساختار پیشرفته خود، صدا را همگام می کند و شما را قادر می سازد تا صدا را از ساندبار و تلویزیون به طور همزمان و بدون تاخیر یا وقفه دریافت کنید.

تلویزیون سونی 65X77L و خدمات متنوع بر پایه Android TV

نسخه به روز شده سیستم عامل Android TV در تلویزیون های سونی از سال 2023 مانند گذشته با طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با گوگل ارائه می شود. این تلویزیون ها با پلتفرم هوشمند گوگل تی وی به کاربران امکان دسترسی به بیش از 700000 برنامه و محتوای محبوب را در یک مکان می دهند. برنامه های متنوعی را می توان از طریق فروشگاه گوگل پلی به خصوص پس از افزایش فضای ذخیره سازی روی تلویزیون 65 اینچ سونی X77L دانلود و نصب کرد.

سرویس های پخش محبوب مانند YouTube، Netflix، Apple TV، Prime Video، Disney و غیره. بخش جذابی از رابط کاربری تلویزیون های سونی را تشکیل می دهند. به لطف این خدمات می توانید هزاران فیلم و سریال، بازی، نمایش، تئاتر، برنامه ورزشی، موزیک ویدیو و موارد دیگر را تماشا کنید. سونی به طور پیش فرض لیستی از برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید از گزینه جستجو برای دسترسی سریعتر استفاده کنید.

تلویزیون های سونی 2023 نه تنها بهترین گزینه سرگرمی برای بزرگسالان هستند، بلکه به پروفایل ویژه کودکان نیز دسترسی دارند. می توانید انواع برنامه ها و محتوای مناسب سن کودک خود را سازماندهی کنید و برخی از کانال هایی که با سن کودک سازگار نیستند را محدود کنید. این نمایه به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های مناسب سن کودک خود را ارائه دهند و حتی زمان تماشای تلویزیون را برای آنها تعیین کنند.

کنترل آسان از طریق دستیار صوتی

تلویزیون سونی 65X77L مدل 2023 مدل هوشمند جدید این برند است که اگرچه میکروفون داخلی ندارد اما می تواند از دستورات صوتی کاربر پشتیبانی کند. تلویزیون سونی X77L سایز 65 اینچ از طریق Google Assistant قابل کنترل است. ریموت کنترل هوشمند سونی مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربر امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. برای اینکه سونی صدای شما را بشنود، کافی است گزینه دستیار صوتی را روی کنترل از راه دور فشار دهید و بگویید «Hey Google». به این ترتیب می توانید درخواست خود را به تلویزیون سونی برسانید و در کمترین زمان ممکن شاهد تحقق آن باشید.

دستیارهای صوتی هوشمند به طور کلی به عنوان یکی از مهمترین پیشرفت ها در صنعت تلویزیون در نظر گرفته می شوند که به کاربران اجازه می دهند تا به سرعت دستورات صوتی خود را بدون نیاز به تایپ خسته کننده و ناوبری وقت گیر اعمال کنند. برای مثال می توانید کانال ها را تغییر دهید، صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید، دما و نور اتاق را تنظیم کنید یا حتی کارهای دیگری انجام دهید. همچنین می توانید از دستیار صوتی برای جستجوی برنامه ها و محتوای مورد نیاز در تلویزیون اندروید سونی 65X77L استفاده کنید، برای این منظور فقط باید نام برنامه ای را که می خواهید برای شما پیدا کند به سونی بگویید. همچنین می‌توانید سایر دستگاه‌های هوشمند سازگار با Sony را از طریق دستیار صوتی کنترل و مدیریت کنید و محیط خانه خود را با استفاده از کنترل صوتی کنترل کنید.

کروم کست داخلی و اپل ایرپلی در تلویزیون 2023 سونی 65X77L

"تلویزیون سونی 65X77L" دارای Chromecast داخلی است. این ویژگی سخت افزاری گوگل به کاربران دستگاه های مختلف اجازه می دهد تا محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را مستقیماً روی صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از ویژگی های عالی تلویزیون اسمارت ال جی 65X77L اپل ایرپلی است. این سرویس برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های اپل در تلویزیون توسعه یافته است و تمامی محدودیت ها در این زمینه را حذف می کند.

سونی از برنامه عالی HomeKit اپل در تلویزیون 2023 سونی X77L برای کنترل هوشمند دستگاه های خانگی استفاده می کند. با پشتیبانی این سرویس امکان کنترل و مدیریت مستقیم تمامی دستگاه های اپل از طریق تلویزیون وجود دارد. این فقط یک راه حل هوشمند برای مدیریت دستگاه های iOS است.

ریموت کنترل سونی

طراحی ریموت کنترل سونی همراه با تلویزیون هوشمند X77L بسیار راحت است. این ریموت کنترل از روکش پلی یورتان خاصی استفاده می کند که تنها با یک دستمال خیس تمیز می شود. ریموت کاملاً ضد گرد و غبار است و حتی دکمه های داخل آن نیز با مواد آنتی باکتریال پوشیده شده است. همانطور که گفتیم این ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربران امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. سونی در ریموت کنترل هوشمند خود این امکان را فراهم کرده است که با کمک آن می توانید سایر دستگاه های سازگار را کنترل کنید و برای کنترل هر دستگاه نیازی به ریموت جداگانه ندارید. دکمه های مربوط به خدمات ویدیویی بر اساس تقاضا نیز بخشی از طراحی حرفه ای این ریموت کنترل است.

بازی با تلویزیون BRAVIA سونی X77L

تلویزیون سونی X77L سایز 65 اینچ با فناوری های پیشرفته خود در بخش تصویر و صدا قادر است صحنه های بازی را با کیفیتی خوب به نمایش بگذارد. این صحنه ها به گونه ای زنده و طبیعی به نمایش در می آیند که گیمر احساس می کند در صحنه ها حضور دارد و مستقیماً به همه چیز واکنش نشان می دهد. ویژگی HDR Tone Mapping صحنه های HDR را به محض اتصال کنسول بازی PS5 بهینه می کند و صحنه های تاریک و روشن را با وضوح عالی نمایش می دهد. با وجود این فناوری، صحنه های بازی با رنگ های طبیعی و جزئیات بسیار دقیق را خواهید داشت.

در مجموع تلویزیون سونی 65X77L با ویژگی های منحصر به فرد خود گزینه مناسبی برای اتصال به کنسول بازی PS5 است. به محض اتصال کنسول بازی، این مدل به طور خودکار حالت تصویر خود را به حالت بازی تغییر می دهد تا بتوانید صحنه هایی مناسب با نوع بازی داشته باشید، اما در غیر این صورت حالت تصویر را برای پردازش دقیق صحنه به حالت استاندارد برمی گرداند. تلویزیون آینده در هنگام اجرای بازی ها تاخیر ورودی کمی دارد و با بهینه سازی حرکت عملکرد خوبی دارد، اما در مجموع، با نبود پورت HDMI 2.1 و ویژگی های مرتبط، به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه، پتانسیل کافی برای بازی با کنسول های نسل 9 را دارد. . مالک نیست

دیزاین ساده به سبک سونی

سونی در طراحی و توسعه تلویزیون های خود خلاقیت زیادی به خرج می دهد، اما ال ای دی سونی 65X77L که یک گزینه اقتصادی است، نمی توان انتظار طراحی حرفه ای زیادی داشت. این تلویزیون کیفیت ساخت خوبی دارد و تا حد زیادی مطابق با محیط ساخته شده است. ظاهر زیبا و ساده این تلویزیون می تواند با هر دکوراسیونی هماهنگ باشد و به طور کلی آن را به هم نزند.

قاب اطراف صفحه نمایش تلویزیون در مدل های رده بالا استاندارد است و واضح است که سونی بیشتر از ظرافت به دوام و استحکام توجه کرده است. پایه های تلویزیون سونی X77L سایز 65 اینچ با دو پایه ظاهری شیک و زیبا دارند که جذابیت و زیبایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار خواهند داد. استحکام این پایه ها به قدری بالاست که پنل تلویزیون 65 اینچی را به خوبی روی میز تحمل کرده و تعادل تلویزیون را نیز حفظ می کند.

اتصالات گسترده تلویزیون هوشمند سونی 65X77L

مجموعه ای از اتصالات و راه حل های ارتباطی پیشرفته تلویزیون 65 اینچی Sony X77L را به یک دستگاه تعاملی تر تبدیل می کند. تلویزیون سونی 65X77L را می توان با اتصال به شبکه وای فای یا از طریق پورت اترنت به اینترنت متصل کرد تا از خدمات سرگرمی بی وقفه لذت برد. همچنین از آنجایی که این تلویزیون از بلوتوث پشتیبانی می کند، تمامی دستگاه های سازگار با بلوتوث را می توان بدون استفاده از کابل متصل کرد. با اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون سونی 65X77L می توانید از تجربه گوش دادن به موسیقی بدون وقفه لذت ببرید.

برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری مختلف مانند سینمای خانگی، نوار صوتی و کنسول های بازی، پورت HDMI در بدنه تلویزیون وجود دارد، اما محتوای 4K با بهترین نرخ 60 هرتز قابل پخش است. پورت USB، ورودی RF، ورودی ویدیوی کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و خروجی هدفون نیز از دیگر پورت های اتصال تلویزیون سونی 65X7LL هستند. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، دیدن جدیدترین محصولات دوزین کالا را فراموش نکنید.

ما سعی کردیم مهم ترین تکنولوژی ها و قابلیت های این تلویزیون را به صورت مختصر بیان کنیم اما شما می توانید برای مشاهده همه ویژگی های آن به بخش مشخصات فنی این محصول مراجعه نمایید. شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت تلویزیون سونی 65X77L محصول 2023 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با کمترین و بهترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا، گارانتی یا حتی بدون گارانتی به صورت مستقیم از بازار بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون ارزان تری برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید می توانید به سراغ تلویزیون سونی X75L بروید. اما اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم، سریال و استفاده روزمره هستید، تلویزیون سونی X80L گزینه مناسبی می باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست