×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 50X77L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :50X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 50X77L یکی از تلویزیون های سری X7L و 2023 سونی است. این تلویزیون یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های سونی براویا با صفحه نمایش LED در سال 2023 می باشد این مدل هم برای مصارف معمولی و خانگی و هم برای تماشای فیلم و سریال مناسب است. سونی به تازگی تلویزیون X77L را امسال معرفی کرده است، بنابراین مدل سال گذشته را ندارد. این تلویزیون که با مدل کامل KD-50X77L مونتاژ شده در ویتنام وارد بازار ما می شود نیز جزو تلویزیون های سری 7 سونی به حساب می آید.

تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ ممکن است به عنوان تلویزیون های سری L سونی نیز به بازار عرضه شود، اما پسوند L در انتهای مدل این محصول در واقع نشان دهنده سال معرفی و عرضه آن یعنی سال 2023 می باشد.همچنین در برخی فروشگاه ها نیز به این موضوع اشاره شده است. تلویزیون ممکن است به اشتباه به عنوان X7700L یا X770L به بازار عرضه شود که درست نیست. تلویزیون روبروی شما دارای کیفیت تصویر عالی و صفحه نمایش LED است.

تلویزیون 50 اینچ سونی X77L دارای وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل و دارای حدود 8.3 میلیون پیکسل است. سونی این تلویزیون را به پردازنده 4K X1 و فناوری 4K X-Reality PRO مجهز کرده است. پردازنده مذکور به کمک فناوری 4K X-Reality PRO می تواند نویز صحنه ها را کاهش داده و وضوح محتوای پخش را بهبود ببخشد، به طوری که می توانید حتی محتوای 2K و 1080p را با کیفیت تصویر تماشا کنید.

تلویزیون سونی 50X77L ساخت 2023 میلادی

به گفته سونی، فناوری مذکور از مجموعه داده های 4K برای بهبود وضوح و کیفیت تصویر محتوای در حال پخش استفاده می کند، اما برای تماشای محتوای HD با کیفیت پایین نباید زیاد به این تلویزیون اعتماد کرد. این مدل دارای فناوری HDR بوده و قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد. تلویزیون سونی 50X77L از فرمت های HDR مانند HDR10 و HLG پشتیبانی می کند اما Dolby Vision پشتیبانی نمی شود. علاوه بر این، فناوری Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون مذکور به بهبود پویا کنتراست تصاویر و صحنه ها کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید.

تلویزیون 50X77L پورت HDMI 2.1 ندارد و هر 3 پورت HDMI 2.0 هستند. در واقع این مشکل برای یک تلویزیون اقتصادی و ارزان قیمت طبیعی است و نمی توان آن را یکی از معایب این مدل دانست. تلویزیون روبروی شما تنها می تواند حداکثر کیفیت تصویر 60 هرتز (4K@60 هرتز) را ارائه دهد، بنابراین تلویزیون بازی محسوب نمی شود. تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ دارای حالت بازی و فناوری ALLM است و در هنگام اتصال به کنسول و در حین گیم پلی تاخیر ورودی نسبتا کمی را به شما ارائه می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که فناوری ALLM فقط در پورت HDMI شماره 3 قابل استفاده است. هنگامی که تلویزیون مذکور به کنسول بازی پلی استیشن 5 متصل می شود، حالت تصویر ژانر خودکار و نگاشت خودکار HDR Tone را ارائه می دهد.

به لطف عملکرد Auto Genre Picture Mode، هنگام اجرای بازی روی کنسول پلی استیشن 5، حالت تصویر تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی و در هنگام پخش فیلم به حالت استاندارد تغییر می کند تا بهترین کیفیت تصویر را در هر حالتی مشاهده کنید. . علاوه بر این، عملکرد Auto HDR Tone Mapping در این محصول نیز عملکردی مشابه عملکرد HGiG را به شما ارائه می دهد و به کمک آن می توانید جزئیات بیشتری را در قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR مشاهده کنید. در مجموع همانطور که گفته شد، تلویزیون هوشمند سونی 50X77L گزینه خوبی برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (مانند PS4 و Xbox One) است، اما برای کنسول های نسل نهم ایده آل نیست زیرا نمی توانید از حداکثر توان و ظرفیت در این کنسول ها استفاده کنید.

تلویزیون 2023 سونی 50X77L دارای نور پس زمینه LED مستقیم است. این محصول فاقد فناوری محلی کم نور می باشد که برای یک تلویزیون مقرون به صرفه و ارزان قیمت (مانند این مدل) قابل قبول است. تلویزیون پیش روی شما مجهز به فناوری Frame Dimming است که وظیفه کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر را بر عهده دارد. به لطف فناوری Dynamic Backlight Control، نور پس زمینه تلویزیون 4K سونی 50X77L با توجه به محتوای در حال پخش به صورت پویا کنترل می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. با توجه به اینکه پنل در این اندازه با تلویزیون مذکور در مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت است و سونی اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرده است. در مورد نوع پنل آن مطمئن نیستیم.

البته این موضوع را بررسی می کنیم و پس از تست نوع پنل، اطلاعات این تلویزیون را به روز می کنیم. این محصول دارای صفحه نمایش عمق رنگ 10 بیتی (8 بیتی + FRC) است و با فناوری Live Color می تواند تصاویر و صحنه ها را با رنگ های واقعی و طبیعی نمایش دهد تا از تماشای محتوای در حال پخش هیجان زده شوید. تلویزیون سونی 50X77L دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و به لطف فناوری Motionflow XR 240 تار شدن تصاویر را در صحنه های سریع و پویا کاهش داده و به صورت صاف و روان نمایش می دهد.

تلویزیون اندروید سونی 50X77L دارای سیستم عامل اندروید نسخه 11 می باشد البته برخی فروشگاه ها به اشتباه رابط کاربری این محصول را گوگل تی وی می نامند اما در واقع این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوگل تی وی می باشد. متاسفانه این مدل نیز مانند تلویزیون های سال گذشته سونی دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که می توانید از آن برای نصب برنامه ها و بازی های اندروید استفاده کنید. توجه داشته باشید که قسمت زیادی از این حافظه داخلی را فایل های سیستمی و برنامه های از پیش نصب شده اشغال کرده اند و قسمت کوچکی از آن یعنی حدود 7.4 گیگابایت در دسترس شماست. شما می توانید از طریق تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ به فروشگاه گوگل پلی رفته و برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید.

تلویزیون سونی 50X77L دارای ریموت کنترل هوشمند و بلوتوث مدل RMF-TX810V می باشد که از نوع استاندارد می باشد. طراحی کوچک و جمع و جور ریموت کنترل این تلویزیون، کار با یک دست را آسان می کند. به گفته سونی، این ریموت کنترل از پلی اورتان ساخته شده و به راحتی تمیز می شود. علاوه بر این دکمه های آن آنتی باکتریال بوده و برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب است. این ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی است و از دستورات و فرمان های صوتی پشتیبانی می کند. سونی همچنین این محصول را به میکروفون داخلی و عملکرد جستجوی صوتی هندزفری مجهز کرده است تا بتوانید حتی بدون نیاز به کنترل از راه دور با این تلویزیون ارتباط صوتی برقرار کنید.

سونی برای حفظ حریم خصوصی کاربران یک سوئیچ فیزیکی زیر تلویزیون و در کنار دکمه پاور قرار داده است تا بتوانید میکروفون داخلی تلویزیون را روشن و خاموش کنید. ال ای دی سونی 50X77L از دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید با گفتن «OK, Google» به تلویزیون فرمان دهید. تلویزیون سونی 50X77L از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت و کنترل کنید. به لطف کروم کست تعبیه شده در تلویزیون مذکور، می توانید محتوا یا حتی تصویر را از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود (اندروید و iOS) روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. البته به این نکته توجه کنید که برای استفاده از کروم کست ابتدا باید اپلیکیشن گوگل هوم را روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از طریق آن به این تلویزیون متصل شوید.

علاوه بر این، تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ از AirPlay 2 پشتیبانی می کند و دارندگان دستگاه های سازگار اپل می توانند به راحتی محتوا یا صفحه نمایش دستگاه خود را روی صفحه تلویزیون پخش کنند و مشاهده کنند. برای وب گردی راحت تر در این مدل می توانید موس و کیبورد سیمی یا بلوتوثی را به تلویزیون متصل کنید. به گفته سونی، تلویزیون مذکور از سرویس ویدئویی BRAVIA CORE نیز پشتیبانی می کند و از طریق آن می توانید به طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال ها به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. تلویزیون اسمارت سونی 50X77L دارای گیرنده DVB-T2 است و نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال ندارید. این محصول قابلیت دریافت شبکه های داخلی ایران را دارد اما قابلیت ضبط برنامه پخش را ندارد. همچنین برای دریافت شبکه های خارجی نیاز به پرداخت و دریافت رسیور DVB-S2 مجزا دارید.

تلویزیون سونی 50X77L دارای سیستم صوتی Bass Reflex و X-Balanced می باشد. سونی در این مدل از 2 اسپیکر Full Range (Bas Reflex) استفاده کرده است. هر کدام از بلندگوهای این تلویزیون دارای توان خروجی 10 وات هستند و در مجموع خروجی صدای 20 وات را به شما می دهند که برای تلویزیونی با این سایز راضی کننده است. سونی بلندگوهای این محصول را زیر بدنه تلویزیون تعبیه کرده است و این اسپیکرها Down Firing هستند که صدا را به سمت پایین بازتولید می کنند. تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ دارای فناوری Dolby Audio می باشد و می تواند کیفیت صدای بهتری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین دارای فناوری Surround است و می تواند صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار دهد.

به لطف عملکرد Dialogue Enhancer در این مدل، صدای دیالوگ ها بهبود یافته است تا بتوانید صدای گوینده و مکالمات را بهتر بشنوید. تلویزیون SONY 50X77L از کانال های صوتی بازگشتی ARC و eARC پشتیبانی می کند و به لطف آن می توانید به راحتی صدا را از تلویزیون از طریق کابل HDMI به سیستم صوتی یا نوار صوتی سازگار پخش کنید. تلویزیون مقابل شما از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی نمی کند، اما گذرا است و می تواند سیگنال صدای Dolby Atmos را از طریق درگاه HDMI eARC به نوار صوتی سازگار یا سیستم سینمای خانگی منتقل کند. علاوه بر این، این تلویزیون مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است و امکان اتصال دستگاه هایی مانند هدفون بلوتوث نیز وجود دارد. البته سونی یک درگاه خروجی هدفون نیز در این مدل تعبیه کرده است تا حتی می توانید هندزفری یا هدفون خود را از طریق کابل AUX به تلویزیون متصل کنید.

تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ دارای کیفیت ساخت مناسب و طراحی قابل قبولی به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه و ارزان قیمت می باشد. تلویزیون مذکور دارای لبه های نسبتاً باریکی است که سونی آن را Narrow Bezel می نامد. در نتیجه هنگام تماشای محتوای در حال پخش، حواس شما کمتر پرت می شود، بنابراین بهتر می توانید روی محتوای در حال پخش تمرکز کنید. پشت این محصول نیز دارای طراحی مشبک است که زیبایی خاصی به تلویزیون می بخشد. این مدل پایه های باریک و گوه ای شکل دارد که سونی آن ها را Slim Wedged Stand می نامد. این پایه ها از پلاستیک ساخته شده اند و در دو طرف تلویزیون سونی 50X77L نصب می شوند و ساختاری دو طرفه دارند.

خوشبختانه پایه های تلویزیون سونی X77L سایز 50 اینچ به صورت کشویی بوده و به راحتی نصب می شوند و برای نصب آن ها به پیچ و ابزاری نیاز ندارید. البته تلویزیون مذکور قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد، اما باید برای آن پایه دیواری یا کنسول تهیه کنید. ضخامت بدنه تلویزیون مقابل 7 سانتی متر است و به همین دلیل هنگام نصب روی دیوار کمی احساس ناخوشایندی می کند. سونی در کارتن این محصول 2 گیره مدیریت کابل قرار داده است و با آنها می توانید کابل های متصل به تلویزیون را مدیریت کرده و نظم بیشتری به محیط خود بیافزایید. در جعبه این تلویزیون 2 کابل برق وجود دارد که یکی از این کابل ها 2 سیم است و در ایران به راحتی قابل استفاده است اما دیگری 3 سیم است و برای استفاده از آن باید 3 به سیم تهیه کنید.

ما در بخش معرفی کوتاه تلویزیون مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این مدل را ذکر کردیم اما شما می توانید برای مشاهده همه ویژگی های آن به بخش مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 50X77L سری X7L محصول 2023 را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با بهترین و ارزان ترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا و گارانتی (حتی بدون گارانتی) به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که بودجه شما بیشتر است و قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید، ما تلویزیون سونی X80L را به شما پیشنهاد می کنیم که برای تماشای فیلم، سریال و حتی استفاده خانگی مناسب است. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سونی X75L گزینه مناسبی برای شما می باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 50 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست