×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 43X77L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 43X77L یکی از تلویزیون های سال 2023 سونی می باشد. این محصول از سری تلویزیون های سونی X7L می باشد اما به عنوان تلویزیون سری 7 سونی نیز در بازار قابل ارائه و فروش می باشد. تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ یکی از ارزان ترین و پایین ترین مدل های تلویزیون ال ای دی سونی با بهترین کیفیت تصویر در سال 2023 می باشد. این تلویزیون سونی براویا هم برای مصارف عادی و خانگی و هم برای تماشای فیلم و سریال مناسب است.

توجه داشته باشید تلویزیون مذکور با مدل فول KD-43X77L و مونتاژ ویتنام وارد بازار و کشور ما می شود. سونی تلویزیون های خود را از سال 2023 با پسوند L معرفی و روانه بازار می کند و این مدل جزو تلویزیون های سری L سونی به شمار می رود. تلویزیون سونی X77L مدل سال گذشته نیست، اما سونی به تازگی آن را به بازار معرفی کرده است. تلویزیون X77L دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر عالی است.

تلویزیون 43 اینچ سونی X77L دارای نور پس زمینه LED مستقیم است. این محصول فاقد تکنولوژی Local Dimming بوده و نور پس زمینه با استفاده از تکنولوژی Frame Dimming کنترل می شود و کنتراست تصویر لازم ایجاد می شود. همچنین به لطف فناوری Dynamic Backlight Control، این مدل قابلیت کنترل نور پس زمینه با توجه به محتوای در حال پخش را دارد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. سونی این تلویزیون را به پنل ADS مجهز کرده است.

تلویزیون سونی 43X77L ساخت 2023 میلادی

پنل های ADS نوع پیشرفته تر و جدیدتری از پنل های IPS هستند و به طور کلی بهتر هستند. پنل های ADS ذاتا زوایای دید نسبتا خوبی دارند، اما کنتراست تصویر نسبتاً کمی را برای بیننده ارائه می دهند. در نتیجه تلویزیون روبروی شما گزینه ایده آلی برای تماشای فیلم و سریال در محیط های تاریک و کم نور نیست، زیرا نمی تواند رنگ سیاه را به صورت عمیق نمایش دهد.

صفحه نمایش "تلویزیون سونی 43X77L" دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به کمک فناوری Live Color می تواند رنگ های دقیق و واقعی را در اختیار شما قرار دهد تا از تماشای محتوای پخش شده لذت بیشتری ببرید. علاوه بر این، تلویزیون 43X77L دارای نرخ رفرش 60 هرتز است و به کمک فناوری Motionflow XR 240 تاری تصویر را در صحنه های سریع و پویا کاهش می دهد و آنها را صاف و روان نمایش می دهد.

وضوح تصویر تلویزیون 4K سونی 43X77L چهار برابر تلویزیون های فول اچ دی (FHD) است و به عبارت دیگر وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل دارد. این محصول مجهز به پردازنده 4K X1 است که به کمک فناوری 4K X-Reality PRO قابلیت بهبود وضوح و کاهش نویز محتوای در حال پخش را دارد. به گفته سونی، فناوری 4K X-Reality PRO از یک پایگاه داده ویژه برای بهبود کیفیت محتوای پخش (حتی محتوای 2K و HD) برای نمایش محتوا با کیفیت تصویر استفاده می کند.

البته برای تماشای محتوای کمتر از 720p (HD) نباید زیاد به این تلویزیون اعتماد کنید. تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ دارای فناوری HDR است و می تواند محتوای HDR را نمایش دهد. تلویزیون مذکور از فرمت های HDR مانند HLG و HDR10 پشتیبانی می کند، اما به عنوان یکی از تلویزیون های مقرون به صرفه سونی، از فرمت Dolby Vision پشتیبانی نمی کند. همچنین این مدل مجهز به فناوری Dynamic Contrast Enhancer است که می تواند کنتراست تصاویر و صحنه های بازتولید شده را بهبود بخشد و کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

به طور کلی تلویزیون سونی 43X77L به دلیل کنتراست و روشنایی نسبتا پایین تصویر برای کسانی که می خواهند محتوای HDR و فیلم ها و سریال های باکیفیت را تماشا کنند توصیه نمی شود. بنابراین، اگر یک پخش کننده ویدیو و کاربر حرفه ای هستید، بهتر است مدل دیگری را انتخاب کنید.

تلویزیون 2023 سونی 43X77L دارای 2 پورت USB 2.0 و 3 پورت HDMI می باشد. این مدل از تلویزیون های ارزان قیمت سونی است و هر 3 پورت HDMI 2.0 می باشد. بنابراین این محصول پورت HDMI می تواند کیفیت تصویر با نرخ تازه سازی 60 هرتز را به شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سونی 43X77L یک تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود و برای انجام بازی نباید به آن اعتماد کرد. تلویزیون روبروی شما دارای فناوری ALLM و حالت بازی است که می تواند تاخیر ورودی نسبتا کمی را در حین بازی برای شما فراهم کند تا تجربه بهتری را به شما ارائه دهد.

تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ از HGiG پشتیبانی نمی کند، اما دارای Auto HDR Tone Mapping است که به طور مشابه کار می کند. علاوه بر این، به لطف قابلیت Auto Genre Picture Mode، زمانی که کنسول بازی پلی استیشن 5 را به این تلویزیون متصل می کنید، کنسول شناسایی می شود و تلویزیون برای اعمال بهترین تنظیمات بازی به حالت Game Mode می رود. علاوه بر این، اگر فیلم ها و سریال ها را از طریق کنسول PS5 تماشا کنید، تلویزیون به طور خودکار بهترین تصویر را تنظیم می کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از عملکرد ذکر شده باید در تنظیمات تصویر تلویزیون مذکور، عملکرد Auto Picture Mode را فعال کنید.

به طور کلی با توجه به موارد فوق تلویزیون سونی 43X77L برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) مناسب است اما برای اتصال کنسول های بازی نسل نهم (مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) گزینه ایده آل و عالی نیست. البته می توانید کنسول بازی نسل 9 خود را به این محصول متصل کرده و کیفیت تصویر 4K@60Hz را تجربه کنید.

تلویزیون اندروید سونی 43X77L دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری گوگل تی وی است. یکی از ویژگی های این محصول امکان ایجاد پروفایل شخصی است تا هر فردی بتواند با پروفایل خود از تلویزیون استفاده کند. علاوه بر این، این مدل دارای پروفایل کودکانه است که والدین می توانند از آن برای محدود کردن تلویزیون برای فرزندان خود استفاده کنند. به لطف سیستم عامل اندروید در این تلویزیون می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی آن نصب کنید.

سونی امسال حافظه داخلی اکثر تلویزیون های 2023 خود را ارتقا داده است، اما متاسفانه شامل این مدل نمی شود و این تلویزیون دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. البته بسیاری از حافظه داخلی تلویزیون توسط برنامه های از پیش نصب شده و سیستم عامل اشغال می شود و شما فقط به حدود 7.4 گیگابایت دسترسی دارید. با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی می توانید برنامه ها یا بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را دانلود و بر روی این تلویزیون نصب کنید. تلویزیون سونی 43X77L دارای ریموت کنترل هوشمند RMF-TX810V می باشد و نوعی ریموت کنترل استاندارد است که طراحی کوچک و جمع و جور دارد. سونی در ساخت این ریموت از پلی اورتان استفاده کرده است تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید.

به گفته سونی، دکمه های این ریموت کنترل نیز ضد باکتری هستند، بنابراین برای افرادی که آلرژی دارند گزینه خوبی است. ریموت کنترل مذکور مجهز به میکروفون داخلی بوده و از دستورات و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این مدل دارای میکروفون داخلی و جستجوی صوتی هندزفری است که از طریق آن می توانید بدون نیاز به کنترل از راه دور با تلویزیون ارتباط صوتی برقرار کنید. البته اگر نمی خواهید از میکروفون داخلی تلویزیون استفاده کنید، می توانید با استفاده از دکمه ای که زیر تلویزیون و کنار دکمه پاور تعبیه شده است، آن را خاموش و روشن کنید. ال ای دی سونی 43X77L دارای دستیار گوگل است که با گفتن "OK Google" فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق آن سایر لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون مذکور مجهز به Chromecast داخلی است و برای خرید Chromecast نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. به لطف کروم کست داخلی تلویزیون، می توانید علاوه بر پخش محتوا، تصویر را از روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود (iOS و اندروید) روی صفحه بزرگ تلویزیون انتقال داده و تماشا کنید. البته برای استفاده از کروم کست باید اپلیکیشن گوگل هوم را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از طریق آن به این تلویزیون متصل شوید.

تلویزیون سونی 43X77L از سرویس ویدئویی BRAVIA CORE نیز پشتیبانی می کند و به لطف آن به مجموعه ای از فیلم ها و سریال ها به صورت آنلاین دسترسی دارید. این مدل دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای تماشای کانال های داخلی است و متاسفانه خبری از گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت کانال های خارجی نیست. در نتیجه برای تماشای کانال های خارجی باید یک گیرنده جداگانه بخرید و به تلویزیون گفته شده وصل کنید. توجه داشته باشید که گیرنده این تلویزیون قابلیت ضبط برنامه شبکه در حال پخش را ندارد.

تلویزیون اسمارت سونی 43X77L دارای سیستم صوتی X-Balanced و Bass Reflex می باشد. سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله است و می تواند صدای استریو را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون پیش روی شما مجهز به 2 بلندگوی Full Range (Bas Reflex) با توان 10 وات است که مجموع توان خروجی 20 وات به گوش شنونده می رسد. این محصول دارای فناوری Dolby Audio می باشد و می تواند صداهای با کیفیت تری را ارائه دهد. همچنین تلویزیون مذکور دارای عملکرد Surround بوده و قادر به ارائه صدای فراگیر مجازی است.

به لطف عملکرد Dialogue Enhancer در تلویزیون سونی 43X77L می توانید صدای دیالوگ ها را بهبود ببخشید تا صدای گوینده را بهتر و واضح تر بشنوید. تلویزیون SONY 43X77L از کانال های صوتی بازگشتی ARC و eARC در پورت HDMI شماره 3 پشتیبانی می کند و می توانید صدای آن را از طریق کابل HDMI روی سیستم صوتی سازگار پخش کنید. علاوه بر این، این محصول دارای بلوتوث نسخه 5.0 بوده و از پروفایل A2DP پشتیبانی می کند و می توانید صدای تلویزیون را به صورت بی سیم (از طریق بلوتوث) به دستگاه سازگار دیگری انتقال و پخش کنید. البته این مدل دارای خروجی هدفون نیز می باشد که می توانید هدفون خود را از طریق کابل AUX به تلویزیون متصل کنید تا صدای تلویزیون مزاحم دیگران نشود.

تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ به ​​عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت از طراحی قابل قبول و کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. به گفته سونی، قاب صفحه نمایش این تلویزیون دارای طراحی باریک (قاب باریک) است و در هنگام تماشای محتوای مختلف کمتر حواس شما پرت خواهد شد. قاب صفحه نمایش این محصول از پلاستیک با طراحی صیقلی ساخته شده است که سونی سعی کرده جلوه بهتری به تلویزیون بدهد. پایه های تلویزیون مذکور دارای طراحی باریک و گوه ای شکل بوده و سونی آن را Slim Wedged Stand می نامد. پایه های تلویزیون سونی 43X77L دارای دو شاخه بوده و در دو طرف تلویزیون به صورت کشویی در جای خود قرار می گیرند.

این پایه ها از پلاستیک ساخته شده اند اما مقاومت خوبی دارند و به خوبی تلویزیون را پشتیبانی می کنند. سونی بدنه، قاب و حتی پایه این مدل را به رنگ مشکی طراحی کرده است تا ظاهری یکپارچه به تلویزیون بدهد. از کاستی های طراحی تلویزیون مذکور می توان به ضخامت بدنه آن اشاره کرد. ضخامت بدنه این تلویزیون 7 سانتی متر است که در هنگام نصب روی دیوار کمی دردناک است، البته وقتی تلویزیون را روی میز قرار می دهید این مشکل کمتر اهمیت پیدا می کند.

تلویزیون سونی X77L سایز 43 اینچ از پایه یا پایه دیواری 200x200 میلی متری پشتیبانی می کند که در صورت لزوم باید آن را جداگانه سفارش دهید زیرا در جعبه تلویزیون گنجانده نشده است. در بسته بندی این محصول 2 براکت وجود دارد که در پشت پایه تلویزیون قرار می گیرد و به کمک آنها می توانید کابل های متصل به تلویزیون را مدیریت کنید و نظم بیشتری به محیط پشت تلویزیون بدهید. در جعبه این تلویزیون دو سیم برق وجود دارد که یکی 2 شاخه است که به راحتی در ایران قابل استفاده است و دیگری سه شاخه است که در کشورهای دیگر استفاده می شود.

ما سعی کردیم تا اینجا مهم ترین قابلیت ها و تکنولوژی های این تلویزیون را ذکر کنیم اما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده همه ویژگی های آن به بخش مشخصات فنی محصول مراجعه نمایید. شما می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا قیمت تلویزیون سونی 43X77L سری X7L محصول 2023 را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن با بهترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید.

در صورتی که قصد خرید تلویزیون بهتری برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X80L بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره هستید، تلویزیون سونی X75L انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 43 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست