×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85X77L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :85X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 85X77L بزرگترین تلویزیون از سری هفتم مدل های سونی براویا است که در سال 2023 روانه بازار شد و به دلیل سایز بزرگ، مناسب تری برای قرار دادن در فضاهای بزرگ خواهد بود. این تلویزیون در سایزهای کوچکتر نیز موجود است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود و اندازه منزل خود سایز مناسبی را انتخاب کنند. در مقایسه با سایر مدل های بالاتر مانند X80L و X85L، امکانات موجود در این تلویزیون اندکی کاهش یافته است و این امر آن را نسبت به مدل های دیگر مقرون به صرفه تر می کند. سیستم عامل اندروید با رابط Google TV عرضه می شود که با ارائه طیف گسترده ای از خدمات هوشمند عملکرد بسیار دقیقی را ایجاد می کند.

تلویزیون سونی 85X77L دارای صفحه نمایش 4K است و از پردازشگر تصویر 4K Processor X1 برای تجزیه و تحلیل داده های ویدیویی استفاده می کند. این پردازنده علاوه بر قابلیت آنالیز محتوای 4K، قابلیت نمایش محتوای ویدئویی را با وضوح کمتر به صورت ایده آل نیز دارد. برای این عملیات از 4K X-Reality PRO استفاده می کند و بنابراین قادر خواهد بود جزئیات رنگ بیشتری را برای افزایش وضوح تصویر ارائه دهد.

سونی در سری تلویزیون های خود از اسپیکرهای بسیار قدرتمند با قدرت صدای خوب استفاده می کند تا علاوه بر وضوح تصویر خوب، صدایی با کیفیت و رسا داشته باشید. این تلویزیون دارای بلندگوی X-Balanced است و در مجموع 20 وات صدا را به شنونده می رساند. برای بررسی مشخصات تلویزیون سونی 85X77L در آینده با ما همراه باشید.

تلویزیون سونی 85X77L ساخت 2023 میلادی

تصاویر فوق العاده 4K را منحصرا با پردازنده 4K X1 ببینید!

TV 85X77L یکی از مجموعه های تلویزیونی مقرون به صرفه سونی است که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید خواهد بود اما برای استفاده از تمام پتانسیل کنسول های نسل جدید نمی توان به امکانات آن اعتماد کرد. با استفاده از وضوح بالا، می توانید جزئیات تصویر بسیار گسترده را با تلویزیون سونی مشاهده کنید. بنابراین کیفیت تصویر 4 برابر بیشتر از محصولات فول اچ دی در نمایشگر این تلویزیون است.

برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل تصویر از پردازشگر تصویر استفاده می شود که به نحو احسن استفاده می شود. 4K Processor X1 نام پردازنده ای است که سونی در این تلویزیون 4K استفاده کرده است. این پردازنده قدرتمند از الگوریتم های پیشرفته ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در صحنه ها استفاده می کند و با تولید آنها با سیگنال 4K، همه چیز را از نظر رنگی غنی و کنتراست بالا جلوه می دهد.

قابلیت 4K X-Reality™ PRO یکی از ویژگی های بارز تلویزیون های سونی است که در مدل 85x77l نیز برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می شود. روش ارتقاء این منابع به این صورت است که پردازنده به یک پایگاه داده منحصر به فرد 4K مراجعه می کند و از نظر آماری محتوای با کیفیت پایین تر را با همان داده ها مطابقت می دهد تا بتواند جزئیات تصاویر را بازتولید کند. از این پس می‌توانید هر نوع محتوای قدیمی با وضوح پایین‌تر را با کیفیت روان و زیبای 4K روی تلویزیون خود تماشا کنید و تجربه‌ای بسیار واقعی‌تر از حد معمول داشته باشید.

تکنولوژی های افزایش کنتراست و رنگ

یکی از دلایل محبوبیت تلویزیون های سونی کیفیت بالای تصویر برای نمایش محتوای ویدیویی است که تجربه شگفت انگیزی از تماشای فیلم های مورد علاقه را برای شما به ارمغان می آورد. مدل 85X77L از فناوری منحصر به فرد Live Color در قسمت تصویر خود استفاده می کند. این فناوری طیف بسیار گسترده ای از رنگ های جذاب را با دقت بالا و وضوح عالی ایجاد خواهد کرد تا بتوانید صحنه ها را با رنگ های زنده و متنوع ببینید.

فناوری تقویت کنتراست پویا برای بهبود کنتراست در تلویزیون 85 اینچی سونی استفاده شده است. این فناوری می تواند به طور خودکار کنتراست را با توجه به محیط تنظیم کند تا صحنه ها با جزئیات کافی و رنگ های زنده تر دیده شوند. تلویزیون 85X77L می تواند محتوای HDR را بر اساس فناوری های ذکر شده نمایش دهد و روشنایی، رنگ و کنتراست را بهبود بخشد. این دستگاه هنگام پخش هر نوع محتوایی از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و این انعطاف پذیری بسیار بیشتری را برای دسترسی به سرگرمی های با کیفیت بالا به ارمغان می آورد.

فناوری Motionflow™ XR در تلویزیون 85X77L

صفحه نمایش تلویزیون سونی به نرخ تازه سازی 60 هرتز مجهز شده و هنگام نمایش محتوای 4k از همان نرخ تازه سازی پشتیبانی می کند. Sony 85X77L از فناوری Motionflow™ XR در بخش تصویربرداری استفاده می‌کند که فریم‌های اضافی لازم را بین فریم‌های اصلی اضافه می‌کند، بنابراین جزئیات در صحنه‌ها حفظ می‌شود. این عملکرد هرگونه نویز و تاری تصویر را حذف می کند تا تصاویر در حالت روان و با کیفیت بالا نمایش داده شوند.

طراحی منحصر به فرد اسپیکر با توجه به ساختار تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 85X77L از بلندگوهای X-Balanced در سیستم صوتی قدرتمند خود استفاده می کند که عملکرد صدای عالی را برای بازتولید صدای محیط ارائه می دهد. این نوع اسپیکر بر خلاف بلندگوهای معمولی طراحی منحصر به فردی دارد به طوری که گرد به نظر نمی رسد و با قابلیت ایجاد فشار بیشتر قادر است صدای بم را تقویت کند. صدایی که از طریق این اسپیکر پخش می شود بسیار قوی و واضح است. این تلویزیون سونی دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که در مجموع 20 وات صدای تولید می کند. این دستگاه می تواند صدای چند جهته را با قابلیت رمزگشایی با فرمت Dolby پخش کند.

به طور کلی می توان انتظار صدای رسا و باکیفیت را از تلویزیون سونی 85X77L داشت. علاوه بر این، برای افرادی که نیاز به صدای بلندتر با تلویزیون دارند، گزینه هایی برای اتصال به سایر سیستم های صوتی نیز وجود دارد. با خرید ساندبار یا انواع سیستم های صوتی به راحتی به قدرت صدای دلخواه تلویزیون سونی دست خواهید یافت. اگر از ساندبار برای افزایش صدا استفاده می کنید، تلویزیون سونی با ساختار پیشرفته خود، صدا را همگام سازی می کند و شما را قادر می سازد تا از صدای نوار صوتی و تلویزیون به طور همزمان بدون تاخیر یا وقفه لذت ببرید.

Android TV و لیست خدمات برنامه

سونی مانند همیشه از سیستم عامل Android TV در تلویزیون های 2023 خود استفاده می کند که با رابط کاربری Google TV عرضه شده است. با کمک این سیستم عامل هوشمند می توانید به دنیایی از سرگرمی های کاربردی دسترسی داشته باشید. این تلویزیون ها با پلتفرم هوشمند گوگل تی وی به کاربران امکان دسترسی به بیش از 700000 برنامه و محتوای محبوب و محبوب را در یک مکان می دهند. برنامه های متنوعی را می توان از طریق فروشگاه گوگل پلی بر روی تلویزیون 85X77L دانلود و نصب کرد، به خصوص با افزایش فضای ذخیره سازی و امکان داشتن سرویس های بیشتر در حافظه تلویزیون.

این تلویزیون از فضای وسیعی برای اتصال به خدمات تماشای آنلاین فیلم استفاده می کند. همه خدمات Netflix، YouTube، Prime Video، Disney و غیره. توسط تلویزیون پشتیبانی می شوند. به لطف این خدمات می توانید هزاران فیلم و سریال، بازی، نمایش، تئاتر، برنامه ورزشی، موزیک ویدیو و موارد دیگر را تماشا کنید. آن را روی تلویزیون سونی 85X77L دارد. سونی به طور پیش فرض لیستی از برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید از گزینه جستجو برای دسترسی سریعتر استفاده کنید.

در این تلویزیون سونی مانند سایر مدل های 2023 امکان ایجاد پروفایل ویژه برای کودکان وجود دارد. می توانید انواع برنامه ها و محتوای مناسب سن کودک خود را سازماندهی کنید و برخی از کانال هایی که با سن کودک سازگار نیستند را محدود کنید. این نمایه به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های متناسب با سن کودک خود را ارائه دهند و حتی زمان تماشای تلویزیون را برای آنها تعیین کنند.

کنترل آسان از طریق دستیار صوتی

تلویزیون های 2023 سونی، از جمله 85X77L، می توانند جستجوی صوتی را برای کاربران فراهم کنند. با استفاده از Google Assistant می توانید به راحتی این تلویزیون را کنترل کنید. ریموت کنترل هوشمند سونی مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربر امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. برای اینکه سونی صدای شما را بشنود، کافی است گزینه دستیار صوتی را روی کنترل از راه دور فشار دهید و بگویید «Hey Google». به این ترتیب می توانید درخواست خود را به تلویزیون سونی بگویید و تلویزیون در کسری از ثانیه دستورات شما را اجرا می کند.

با کمک دستیارهای صوتی می توانید کنترل بهتری بر کنترل تلویزیون به سرعت و به راحتی داشته باشید. برای مثال می توانید کانال ها را تغییر دهید، صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید، دما و نور اتاق را تنظیم کنید یا حتی کارهای دیگری انجام دهید. همچنین می توانید از دستیار صوتی برای جستجوی برنامه ها و محتوای مورد نیاز خود در تلویزیون هوشمند 85X77L استفاده کنید، برای این منظور فقط باید نام برنامه ای را که می خواهید برای شما پیدا کند به سونی بگویید. همچنین می‌توانید سایر دستگاه‌های هوشمند سازگار با Sony را از طریق دستیار صوتی کنترل و مدیریت کنید و محیط خانه خود را با استفاده از کنترل صوتی کنترل کنید.

Chromecast داخلی و Apple AirPlay در Sony 85X77L

یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 85X77L این است که مجهز به Chromecast داخلی است. این ویژگی سخت افزاری گوگل به کاربران دستگاه های مختلف اجازه می دهد تا محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را مستقیماً روی صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از ویژگی های عالی تلویزیون 85 اینچی X77L اپل ایرپلی است. این سرویس برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های اپل در تلویزیون طراحی شده است و تمامی محدودیت ها در این زمینه را حذف خواهد کرد.

همچنین قابلیت Apple HomeKit برای تلویزیون سونی در نظر گرفته شده است که می توان از آن برای کنترل آسان دستگاه های اپل استفاده کرد. این دقیقا یک راه حل هوشمند برای مدیریت دستگاه های iOS است.

کنترل از راه دور سونی

تلویزیون سونی 85X77L نیز مانند سایر مدل های این برند دارای ریموت کنترل استاندارد است که دسترسی های مختلفی را برای شما فراهم می کند. این ریموت کنترل از روکش پلی یورتان خاصی استفاده می کند که تنها با یک دستمال خیس تمیز می شود. ریموت کاملاً ضد گرد و غبار است و حتی دکمه های داخل آن نیز با مواد آنتی باکتریال پوشیده شده است. همانطور که گفتیم این ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربران امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. سونی در ریموت کنترل هوشمند خود این امکان را فراهم کرده است که با کمک آن می توانید سایر دستگاه های سازگار را کنترل کنید و برای کنترل هر دستگاه نیازی به ریموت جداگانه ندارید. دکمه های مربوط به خدمات ویدیویی بر اساس تقاضا نیز بخشی از طراحی حرفه ای این ریموت کنترل است.

با تلویزیون سونی براویا بازی کنید

در بخش صوتی و تصویری تلویزیون سونی 85X77L، مشخصات منحصر به فردی وجود دارد که به بهبود تجربه بازی تلویزیونی کمک می کند. این صحنه ها به گونه ای زنده و طبیعی به نمایش در می آیند که گیمر احساس می کند در صحنه ها حضور دارد و مستقیماً به همه چیز واکنش نشان می دهد. ویژگی HDR Tone Mapping صحنه های HDR را به محض اتصال کنسول بازی PS5 بهینه می کند و صحنه های تاریک و روشن را با وضوح عالی نمایش می دهد. با وجود این فناوری، شما صحنه های بازی با رنگ های طبیعی و جزئیات بسیار ظریف را دارید.

سونی تلویزیون 85X77L را گزینه ای مناسب برای اتصال به کنسول های بازی PS5 قرار داده است که با اتصال به کنسول بازی به سرعت به حالت بازی می رود تا صحنه هایی با تصاویر با جزئیات بهتر نمایش داده شود. تلویزیون آینده در هنگام اجرای بازی ها تاخیر ورودی کمی دارد و با بهینه سازی حرکت عملکرد خوبی دارد، اما در مجموع، با نبود پورت HDMI 2.1 و ویژگی های مرتبط، به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه، پتانسیل کافی برای بازی با کنسول های نسل 9 را دارد. . مالک نیست

طراحی ساده به سبک سونی

برند معروف سونی در لیست فعال ترین برندها در زمینه تولید محصولات باکیفیت قرار دارد که از جدیدترین متدهای طراحی در محصولات خود استفاده می کنند. تلویزیون 85X77L نیز مانند دیگر مدل های سونی با خلاقیت بالایی طراحی شده و طراحی شیک و زیبایی دارد. این تلویزیون ضخامت بدنه مناسبی دارد و می توان آن را روی دیوار نصب کرد اما از نظر ظرافت نمی تواند با مدل های رده بالا برابری کند.

حاشیه هایی که لبه تلویزیون 85 اینچی را می پوشانند بسیار نازک و با ظرافت طراحی شده اند. این قاب ها تمرکز بیننده را بر روی محتوای در حال پخش روی صفحه افزایش می دهند و تا حد زیادی از حواس پرتی جلوگیری می کنند. علاوه بر این تاثیر بسزایی در افزایش ظاهر تلویزیون 85X77L خواهند داشت. پایه های استفاده شده برای نگه داشتن این صفحه نمایش بزرگ 85 اینچی از نوع چنگالی هستند که به خوبی صفحه نمایش را متعادل نگه می دارد و همچنین ظاهر آن را افزایش می دهد.

در صورت نیاز می توانید به راحتی پایه تلویزیون را جدا کرده و روی دیوار منزل خود نصب کنید. ظاهر بی عیب و نقص تلویزیون سونی به خانه شما ظاهری متمایز و شیک می بخشد. استفاده از رنگ مشکی و طراحی شیک و ساده در ظاهر تلویزیون باعث شده است که به راحتی آن را با سایر لوازم خانگی هماهنگ کنید.

بخش مربوط به اتصالات تلویزیون 85X77L

از طریق کانال های ارتباطی گسترده ای که برای این تلویزیون 85 اینچی طراحی شده است، کاربران می توانند ارتباطات تلویزیون را تا حد زیادی گسترش دهند. در قسمت پورت های ارتباطی می توانید انواع دستگاه های خارجی سازگار را به راحتی به نمایشگر تلویزیون سونی متصل کنید. پورت های HDMI که صدا و تصویر را به صورت همزمان انتقال می دهند، امکان اتصال کنسول های بازی و دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ را به تلویزیون 85X77L فراهم می کند. همچنین می توانید از درگاه USB برای اتصال انواع حافظه مستقل استفاده کنید.

خروجی صدای اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی کامپوزیت و ورودی RF از دیگر درگاه های ارتباطی استفاده شده در این تلویزیون 4K هستند که عملکرد بسیار خوبی را برای بخش اتصال ارائه می کنند. سونی همچنین برای اتصال به اینترنت از درگاه LAN در این تلویزیون پشتیبانی می کند و اگر نمی توانید به صورت بی سیم به Wi-Fi وصل شوید ، می توانید از این پورت استفاده کنید. تلویزیون سونی 85X77L علاوه بر قابلیت اتصال بی سیم با وای فای، دارای قابلیت بلوتوث نیز می باشد که می توان بدون نیاز به کابل به دستگاه های مختلف سازگار متصل شد.

ما سعی کردیم مهم ترین تکنولوژی ها و قابلیت های این تلویزیون را بیان کنیم اما پیشنهاد می کنیم تا برای مشاهده همه ویژگی های آن به بخش مشخصات فنی محصول مراجعه نمایید. شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 85X77L را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X80L بروید که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه بهتری است. اما اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سونی X75L گزینه مناسب تری می باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 85 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست