×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X77L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55X77L
پردازنده تصویر :X1
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا :20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
نوع بکلایت :Direct LED
سیستم عامل :ANDROID TV
کیفیت تصویر : 4K (2160×3840)
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55X77L یکی از سری های تلویزیون پیشرفته و هوشمند خط تولید 2023 شرکت سونی است که با شماره مدل کامل KD-55X77L به ​​بازار عرضه شد. این تلویزیون دارای طراحی شیک و زیبایی است که با ظرافت خاصی طراحی شده است. سونی کیفیت تصویر 4K را برای تلویزیون براویا خود در نظر گرفته است، بنابراین در کنار فناوری های پیشرفته ای که در بخش تصویربرداری استفاده می شود، می تواند صحنه هایی واضح با وضوح عالی را برای بیننده ارائه دهد. پردازنده 4K X1 با کمک فناوری 4K X-Reality™ PRO این امکان را برای شما فراهم می کند که محتوایی زیر 4K با وضوح نزدیک به 4K داشته باشید.

سونی با استفاده از بلندگوهای X-balanced صدایی کاملاً صاف و شفاف بدون نویز یا ناخالصی مطابق با محتوای در حال پخش ارائه می دهد. تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ به ​​لطف وجود سیستم عامل اندروید بیشترین تنوع برنامه ها و عملکردها را برای کاربران به ارمغان می آورد. Google TV به شما امکان دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را می دهد. خدمات استریم طیف وسیعی از سرگرمی های آنلاین را در اختیار کاربر قرار می دهد. دستیار صوتی در این تلویزیون به کاربر این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل و سازماندهی کند. تلویزیون سونی X77L به ​​دلیل عملکرد عالی در قسمت گیمینگ می تواند گزینه مناسبی برای بازی با کنسول های پلی استیشن 5 باشد.

تلویزیون سونی 55X77L ساخت 2023 میلادی

داده‌های منابع مختلف را با وضوح 4K دریافت کنید

همانطور که گفته شد، تلویزیون 55 اینچ سونی X77L یک تلویزیون 4K است که تصاویر را با وضوح عالی و جزئیات دقیق نمایش می دهد. سونی در این نسل جدید تلویزیون این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید داده ها را از منابع مختلف با هر رزولوشن و کیفیتی با رزولوشن 4K بر روی صفحه تلویزیون خود داشته باشید. در واقع، این فرآیند با استفاده از فناوری 4K X-Reality™ PRO انجام خواهد شد. این فناوری وظیفه ارتقای کیفیت تصویر تلویزیون های سونی را بر عهده دارد و با تاثیری که بر روی داده های ورودی می گذارد باعث می شود حتی محتوای HD یا 2K با کیفیت واقعی 4K داشته باشید.

رنگ‌های زنده با فناوری Live Color

سونی برای ایجاد صحنه های دیدنی و جذاب از فناوری های پیشرفته و متنوع در قسمت تصویر تلویزیون 55X77L استفاده می کند. فناوری Live Color را می توان به عنوان یکی از فناوری هایی که در قسمت تصویر تلویزیون سونی براویا مشاهده کرد، برشمرد. این فناوری طیف بسیار گسترده ای از رنگ های جذاب و متنوع با وضوح عالی ایجاد می کند تا بتوانید صحنه ها را با رنگ های زنده و متنوع ببینید.

صحنه‌های صاف و روان با فناوری Motionflow™ XR

سونی در تلویزیون X77L نیز تدابیری برای بازتولید بهتر صحنه های سریع و اکشن اندیشیده است تا بتوانید چنین صحنه هایی را به صورت صاف و روان داشته باشید. تلویزیون سونی 55X77L در قسمت تصویر خود به فناوری Motionflow™ XR مجهز شده است که فریم های اضافی لازم را بین فریم های اصلی اضافه می کند و به این ترتیب جزئیات در صحنه ها حفظ می شود و نویز و تاری کاملاً از بین می رود. تلویزیون هایی که به این فناوری مجهز نیستند، صحنه های سریع را به صورت تار و پر سر و صدا نشان می دهند که برخی از جزئیات از بین می روند.

پردازش سریع و حرفه‌ای داده‌های ورودی با پردازنده 4K Processor X1

داده های ورودی به هر تلویزیون همیشه با ناخالصی هایی همراه است که باید شناسایی و فیلتر شوند تا کیفیت تصویر عالی به دست آید. پردازنده یکی از اجزای اصلی هر تلویزیونی است که برای این منظور استفاده می شود. تلویزیون هوشمند سونی 55X77L مجهز به پردازنده فوق العاده سریع و قدرتمندی به نام 4K Processor X1 است که سرعت فوق العاده بالایی در پردازش و آنالیز داده های ورودی دارد. در واقع هرگونه نویز و ناخالصی در منابع ورودی با استفاده از این پردازنده شناسایی و از بین خواهد رفت. سپس با انجام عملیات هوشمند کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. بنابراین محتوای تلویزیون سونی همیشه با وضوح عالی و بدون نویز و ناخالصی دیده خواهد شد.

طراحی منحصربفرد اسپیکرها مطابق با ساختار تلویزیون سونی

تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ مجهز به بدنه نازکی است و با توجه به اینکه بلندگوهای صوتی داخل بدنه تلویزیون تعبیه خواهند شد، سونی این اسپیکرها را متناسب با ضخامت تلویزیون طراحی کرده است. اسپیکرهای استفاده شده در تلویزیون سونی از نوع X-Balanced Speaker هستند که علاوه بر ساختار ظریف، قدرت صدای بسیار خوبی نیز دارند. این بلندگوهای قدرتمند در داخل محفظه تلویزیون سونی قرار گرفته اند و صدا را با قدرت و وضوح بسیار بالا ارائه خواهند داد.

صدا را با وضوح و بیس عالی دریافت نمایید

تلویزیون 2023 سونی 55X77L با استفاده از بلندگوهای X-balanced صدایی بسیار قدرتمند و باس را با توجه به محتوای در حال پخش به گوش بیننده خواهد رساند. کیفیت و وضوح صدا مانند کیفیت تصویر تاثیر بسزایی در جذابیت محتوا برای بیننده دارد. تلویزیون سونی با ارائه صدایی صاف و شفاف، جذابیت محتوا را تا حد زیادی افزایش می دهد. می توانید با صدای بیس و وضوح عالی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

قدرت صدای تلویزیون سونی 55X77L

تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ خروجی صدای بسیار خوبی دارد و صدایی با قدرتی متناسب با اندازه صفحه نمایش ارائه خواهد کرد. سونی این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که در صورت نیاز صدای تلویزیون خود را ارتقا دهند. با خرید نوار صوتی یا سیستم های صوتی مختلف می توانید به راحتی به صدای خروجی دلخواه تلویزیون سونی دست پیدا کنید.

اگر از ساندبار برای افزایش صدا استفاده می کنید، تلویزیون سونی 55X77L با ساختار پیشرفته خود، صدا را همگام می کند و شما را قادر می سازد تا صدا را از ساندبار و تلویزیون به طور همزمان و بدون تاخیر یا وقفه دریافت کنید.

خدماتی عالی با سیستم عامل اندروید

تلویزیون 4K سونی 55X77L مجهز به نسخه جدید و بهبود یافته سیستم عامل اندروید است که یکی از سیستم عامل های محبوب و دوست داشتنی به شمار می رود. با این حال، شما به خدمات عالی و سرگرمی های فوق العاده جذاب و متنوع در تلویزیون خود دسترسی خواهید داشت و بهترین لحظات را در خانه تجربه خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این نسل بعدی تلویزیون با ما همراه باشید.

دسترسی به محتوای موردعلاقه در یکجا

ال ای دی سونی 55X77L امکان دسترسی به بیش از 700000 برنامه و محتوای مورد علاقه شما را در یک مکان فراهم می کند.

تلویزیون سونی X77L و دسترسی به محتوای بی پایان

در بخش تلویزیون هوشمند 55X77L، کاربران می‌توانند به سرویس‌های پخش محبوب مانند YouTube، Netflix، Apple TV، Prime Video، Disney و غیره دسترسی داشته باشند. به لطف این خدمات می توانید هزاران فیلم و سریال، بازی، نمایش، تئاتر، برنامه ورزشی، موزیک ویدیو و موارد دیگر را تماشا کنید. آن را در تلویزیون خود پخش کنید. سونی به طور پیش فرض لیستی از برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید از گزینه جستجو برای دسترسی سریعتر استفاده کنید.

کنترل راحت از طریق دستیارصوتی

تلویزیون اندروید سونی 55X77L یک تلویزیون هوشمند و جدید است که به دستیار صوتی نیز مجهز شده است. دستیار صوتی را می توان یکی از بهترین دستاوردهای سال های اخیر دانست که مزایای بسیاری را برای کاربران به همراه دارد. ریموت کنترل هوشمند تلویزیون سونی مجهز به میکروفون داخلی است که به کاربر امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد. برای اینکه سونی صدای شما را بشنود، کافی است گزینه دستیار صوتی را روی کنترل از راه دور فشار دهید و بگویید «Hey Google». در این صورت می توانید درخواست خود را به تلویزیون سونی گزارش دهید و مشاهده کنید که به سرعت انجام می شود.

مزایای دستیار صوتی در تلویزیون سونی X77L

با استفاده از دستیار صوتی تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ می توانید دستورات خود را به صورت صوتی با تلویزیون خود بیان کنید تا در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند. به عنوان مثال، می توانید کانال را تغییر دهید، صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید، دما و نور اتاق را تنظیم کنید و حتی افراد پشت در را شناسایی کنید.

همچنین می‌توانید از دستیار صوتی برای جستجوی برنامه‌ها و محتوای مورد نیاز خود استفاده کنید، کافی است نام برنامه مورد نظر خود را به سونی بگویید و بدون نیاز به زمان‌بر پیمایش و جستجو، آن را برای شما پیدا خواهد کرد.

همچنین می‌توانید سایر دستگاه‌های هوشمند سازگار با Sony را از طریق دستیار صوتی کنترل و کار کنید و خانه خود را با صدا کنترل کنید.

کروم کست داخلی

تلویزیون سونی 55X77L همچنین از Chromecast داخلی بهره می برد. با استفاده از Chromecast داخلی، کاربران می توانند محتوای تلفن همراه خود را روی صفحه تلویزیون به اشتراک بگذارند.

اپل ایرپلی

یکی دیگر از ویژگی های عالی تلویزیون اسمارت سونی 55X77L را می توان به ویژگی Apple AirPlay دانست. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا محتوای دستگاه های مختلف اپل را در تلویزیون خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت اپل هوم

سونی از عملکرد عالی Apple Home در "تلویزیون سونی 55X77L" برای کنترل هوشمند لوازم خانگی پشتیبانی می کند. با پشتیبانی از این قابلیت، کنترل و مدیریت تمامی دستگاه های سازگار به صورت کاملا هوشمند برای کاربران امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید از این قابلیت برای کنترل و مدیریت سایر لوازم خانگی سازگار در خانه خود به صورت کاملا هوشمند استفاده کنید و یک اکوسیستم هوشمند در خانه خود ایجاد کنید.

امکان ایجاد پروفایل شخصی برای کودکان

در تلویزیون سونی 2023 این امکان برای کاربران فراهم شده است که پروفایل ویژه ای برای فرزندان خود طراحی کنند. می توانید هر برنامه و محتوایی را متناسب با سن کودک خود سازماندهی کنید و برخی از کانال هایی را که با سن کودک سازگار نیستند محدود کنید. این نمایه به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های متناسب با سن کودک خود را ارائه کنند و ساعات تماشای تلویزیون را برای او تعیین کنند.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند سونی 55X77L

ریموت کنترل تلویزیون سونی 55X77L با ساختاری کاملا منحصر به فرد و خوش ساخت طراحی شده است که قادر خواهد بود به صورت هوشمند عمل کند. این ریموت دارای روکش پلی اورتان است که به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود و از جذب گرد و غبار به ریموت جلوگیری می کند. دکمه های روی ریموت نیز ضد باکتری طراحی شده اند تا هیچ گونه آلودگی و میکروب را به خود جذب نکنند. این ریموت به یک میکروفون داخلی مجهز است که به کاربران امکان استفاده از دستیار صوتی را می دهد.

سونی در کنترل از راه دور هوشمند خود گزینه ای را در نظر گرفته است تا بتوانید سایر دستگاه های سازگار را با استفاده از همان کنترل از راه دور کنترل و کار کنید و برای کنترل هر دستگاه نیازی به ریموت کنترل جداگانه ندارید.

تجربه‌ای فراگیر از بازی با تلویزیون BRAVIA سونی X77L سایز 55 اینچ

تلویزیون SONY 55X77L با فناوری های صوتی و بصری پیشرفته خود صحنه های بازی را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد تا گیمر تجربه ای همه جانبه از بازی را داشته باشد. این صحنه ها به قدری زنده و طبیعی نمایش داده می شوند که گیمر را در صحنه ها غرق خواهند کرد.

ویژگی HDR Tone Mapping صحنه های HDR را به محض اتصال کنسول بازی بهینه می کند و صحنه های تاریک و روشن را با وضوح عالی نمایش می دهد. با وجود این فناوری، صحنه های بازی با رنگ های طبیعی و جزئیات بسیار دقیق را خواهید داشت.

در واقع تلویزیون سونی را می توان بهترین گزینه برای اتصال به کنسول های بازی PS5 دانست که تاخیر ورودی را به حداقل می رساند و در نتیجه صحنه های صاف و روان و بدون نویز و تاری را ارائه می دهد. به محض اتصال کنسول بازی، تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ به ​​صورت خودکار حالت تصویر خود را به حالت بازی تغییر می دهد تا صحنه های مناسب با نوع بازی داشته باشید.

طراحی و دیزاین به سبک تلویزیون 2023 سونی 55X77L

سونی نهایت خلاقیت خود را برای تولید نسل جدید تلویزیون های خود به کار می گیرد تا بتواند مطابق با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان تلویزیون های زیبا و مدرن تولید و عرضه کند. تلویزیون سونی 55X77L یکی از انواع تلویزیون های 2023 این برند خوش نام است که ظاهری فوق العاده زیبا و مجلل دارد اما با هر نوع سلیقه و دکوراسیونی سازگار خواهد بود و جلوه ای زیبا و خیره کننده به فضای داخلی شما خواهد داد.

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش با ظرافت فوق‌العاده طراحی شده‌اند و می‌توانند توجه کامل بیننده را بر روی محتوا متمرکز کنند و نه لبه‌های اطراف. ضخامت بدنه تلویزیون نیز اندکی کاهش یافته است و به این ترتیب به جذابیت بالایی دست یافته است.

پایه های دو شاخ تلویزیون سونی 55X77L ظاهری شیک و زیبا دارند که جذابیت و زیبایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار خواهند داد. پایداری این پایه ها به قدری بالاست که پنل تلویزیون 55 اینچی را به خوبی روی میز نگه می دارند و تلویزیون را متعادل نگه می دارند.

پورت‌های ارتباطی

سونی برای ایجاد ارتباط کارآمد با دستگاه های دیگر، پورت هایی را نیز برای تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ طراحی کرده است که در پشت تلویزیون قرار دارند. این پورت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نوع خاصی از دستگاه استفاده خواهند شد. پورت های HDMI و USB در میان درگاه های ارتباطی تلویزیون که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند، مفیدترین و کارآمدترین هستند.

جمع بندی

تلویزیون سونی X77L سایز 55 اینچ یکی از سری تلویزیون های X77L سال 2023 می باشد که با جدیدترین و پیشرفته ترین متد روز دنیا طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون کیفیت صوتی و تصویری بسیار خوبی دارد که قطعا هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در قسمت تلویزیون هوشمند با امکانات رفاهی و سرگرمی بسیار متنوعی مواجه خواهید شد که شما را شگفت زده خواهد کرد. سرگرمی های بی پایان این تلویزیون لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای کاربران رقم خواهد زد. شما می توانید این نسل جدید تلویزیون سونی را با قیمتی بسیار بهتر از سایر فروشگاه ها از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا خریداری کنید.

ما در بخش معرفی کوتاه این مدل سعی کردیم مهم ترین قابلیت ها و تکنولوژی های این تلویزیون را عنوان کنیم اما برای مشاهده همه ویژگی های آن پیشنهاد می کنیم به بخش مشخصات فنی محصول مراجعه نمایید. شما می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا قیمت تلویزیون سونی 55X77L محصول 2023 را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سونی X80L بروید. در صورتی که بودجه شما محدود است و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون سونی X75L بروید که برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال مناسب می باشد.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X77L سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست