×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 55X90K + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
55,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55X90K
خروجی صدا :30 وات
دارای فناوری :Netflix
دارای حسگر :روشنایی
مجهز به فناوری :Remaster
سال ساخت :2022 میلادی
مجهز به بلندگوهای :X-Balanced
دستیارهای صوتی :الکسا و گوگل
دارای فناوری :X-Motion clarity
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات


سونی یک برند مشهور ارائه دهنده هوشمندترین محصولات صوتی و تصویری جهان است که امسال با معرفی جدیدترین نوع تلویزیون خود رقابت شدیدی را بین سایر برندها ایجاد کرد. تلویزیون های هوشمند سونی 4K بهترین تصاویر را با وضوح کامل و جزئیات دقیق ارائه می دهند. تجربه صوتی و تصویری بی نظیری که این تلویزیون های ال ای دی در اختیار شما قرار می دهند بی نظیر است. تلویزیون سونی 55X90K از سری تلویزیون های BRAVIA سونی است که با تکنولوژی جدید و کیفیت تصویر بالا و سایر امکانات عالی می تواند انتخابی عالی برای خانه شما باشد.

یکی از بارزترین ویژگی های تلویزیون های سونی صفحه نمایش بزرگ آن است که به وضوح تصاویر را در قاب نازکی که توسط این برند طراحی شده به شما نشان می دهد. صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون به شما کمک می کند تا برنامه مورد علاقه خود را در بهترین شرایط تماشا کنید. وجود Cognitive Processor XR پیشرفته بودن این تلویزیون را ثابت می کند که با کمک این فناوری حتی کوچکترین جزئیات رنگ و تصویر را از دست نخواهید داد و حتی در تاریک ترین و روشن ترین نقاط تصویر به وضوح کامل خواهید رسید. توانایی تصاویر و صداها کاملا هماهنگ هستند و شما تصاویر زنده را به خوبی تجربه خواهید کرد.

تلویزیون با کیفیت سونی 55X90K

تصویر واقعی با فناوری Cognitive Processor XR

سری تلویزیون های براویا که توسط سونی طراحی و به بازار عرضه شده اند از هوش شناختی XR استفاده می کنند، فناوری پردازشگر شناختی XR وضوح و وضوح تصویر را افزایش می دهد و شما تصویری کاملا واقعی با جزئیات زیبا و رنگ های ظریف خواهید دید. پردازنده XR صدا و تصویر را به سطح بالاتری می برد و با تجزیه و تحلیل دقیق محتوا، درست مانند مغز انسان عمل می کند و می داند که روی کدام قسمت از تصویر تمرکز کند. تلویزیون سونی 55X90K با این پردازنده به سطح بالاتری از کیفیت ارائه دست یافته است.

محتوا از این تلویزیون همانطور که می بیند و می شنود پخش می شود و با تجزیه و تحلیل تصاویر و جزئیات آن به درک عمق تصاویر و محتوا کمک می کند. وضوح 4K با پردازنده XR در کنار هم ترکیبی منحصر به فرد از وضوح و وضوح تصویر ایجاد می کند و با تمرکز بر کنتراست رنگ، هر چیزی که مغز شما در زندگی واقعی تجزیه و تحلیل می کند و چشمان شما را به صفحه نمایش LED شما می رساند.

نوردهی Full Array

تلویزیون سونی 55X90K دارای یک LED FULL ARRAY است و نوردهی کامل را بر روی صفحه نمایش شما ارائه می دهد. وجود مناطق وسیعی از پراکندگی نور بر روی صفحه نمایش از کنترل شناختی XR برای کنترل نور پس زمینه تصاویر و کنتراست رنگ های روشن و تیره استفاده می کند، وضوح تصویر را به حداکثر می رساند و محتوا را همانطور که چشم می بیند ارائه می دهد. این پردازنده هوشمند به شما کمک می کند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بیشتر و بهتر به صورت واقعی تر ببینید.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون سونی 55X90K

ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر

وجود فناوری Acoustic Multi-Audio در تلویزیون سونی 55X90K و بازتولید همه جانبه صدا از صفحه نمایش شما باعث می شود هر چیزی که می بینید به هر چیزی که می شنوید متصل شود و شما را در محتوای پخش غوطه ور کند. فناوری موقعیت یابی در سری جدید تلویزیون های سونی با توجه به ویژگی های محیطی صدا منتشر می کند و به کمک این قابلیت تصاویر و محتوای طبیعی و روشن بسیاری را بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

از تماشای تصاویر فوق العاده واقعی لذت ببرید

این بار پردازنده هوشمند XR به شما کمک می کند تا تصاویر را با رنگ هایی ببینید که چشم به دیدن آنها عادت کرده است. سونی 55X90K از پردازنده XR و نوردهی LED Full Array و همچنین فناوری XR Triluminos Pro پشتیبانی می کند که به تلویزیون اجازه می دهد به بیش از یک میلیارد رنگ دسترسی داشته باشد و رنگ، سایه، روشنایی و ... تصاویر را ارائه دهد. وضوح نشان دهید. جزئیات همانطور که در دنیای واقعی هستند دیده می شوند و انعکاس تصاویر با بهترین جزئیات دنیای واقعی روی صفحه نمایش دیده می شود. اگر می خواهید تصاویر دقیق در نور روشن و تاریک داشته باشید، تلویزیون های سونی بهترین انتخاب هستند. از آنجایی که استفاده از هوش شناختی XR و تقویت کننده کنتراست در این محصول برای ایجاد تعادل در خروجی نور پس زمینه، کاهش نور در برخی نقاط و یا افزایش نور در نقاط دیگر باعث می شود تا تصاویر را به بهترین شکل مشاهده کنید. با کنترل دقیق نور در نور روشن یا تاریکی مطلق، تصویر جزئیات را به شما نشان می دهد و می توانید محتوای مورد علاقه خود را حتی در قسمت های تاریک تصویر مشاهده کنید.

تصاویر واضح و صاف

تلویزیون 4K سونی شما را تشویق به تماشای بیشتر و بیشتر می کند و تبدیل به تلویزیون مورد علاقه شما می شود و شما را در جزئیات رنگ ها و تصاویر غرق می کند. با استفاده از فناوری XR 4K Upscaling، قسمت های از دست رفته تصویر با استفاده از داده های قبلی بازیابی می شوند و وضوح تصویر به کیفیت 4K ارتقا یافته و به حداکثر می رسد. جزئیات تصویر از دست رفته با این فناوری کم استخراج و ارتقا می‌یابد تا بدون توجه به نوع محتوا، تصاویر با بالاترین جزئیات نمایش داده شود. این هوش کامل به شما لذت تماشا را می دهد. سونی برندی است که نیازهای تمامی مشتریان خود را برآورده می کند و این بار با پردازش هوشمند حرکت به کسانی که علاقه خاصی به تماشای تصاویر ورزشی و زنده دارند کمک می کند. این ویژگی به کمک هوش شناختی حرکات چندین شکل متوالی را آنالیز می کند تا جزئیات تصویر به نرمی و وضوح به دست شما برسد. صحنه های تار و سریع در محتوای شما واضح و کاملا روان خواهند بود و لذت غوطه ور شدن در تصاویر سریع با جزئیات کامل را خواهید داشت. برنامه تمرینی خود را با دقت تماشا کنید و آن را با دوستان خود تجزیه و تحلیل کنید.

صدای قدرتمند در تلویزیون سونی 55X90K

لذت تماشای بالا زمانی است که تصاویر و صداها را یکپارچه می بینید و می شنوید و صدای تلویزیون شما به حدی است که این حس را به شما القا می کند که در میانه برنامه مورد نظر خود هستید. این بار سونی با نصب اسپیکر در تمامی قسمت های صفحه نمایش، حجم و خلوص صدا را به نمایش گذاشت. Acoustic Multi-Audio یک فناوری است که دارای توییت های موقعیت یابی است و این ویژگی کمک می کند تا صداهای با فرکانس بالا از مکان مناسب روی صفحه پخش شود و دقیقاً با آنچه روی صفحه نمایش داده می شود مطابقت داشته باشد تا گوشه های شما در ارگاسم باشند. شنوایی می دهد. تکیه بر صدای فراگیر تلویزیون BRAVIA XR بی معنی نیست، زیرا با کمک این فناوری صدای بلندی را خواهید شنید که یادآور تماشای محتوا و فیلم در سینما است. صدای فراگیر و سه بعدی در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدا را از تمام نقاط به صورت بلند و واضح و همچنین متناسب با تصویر بشنوید. قدرت صدای تلویزیون 2022 سونی 55X90K به حدی است که دیگر نیازی به استفاده و خرید موسیقی متن برای بازتولید صدای بلند و سینمایی ندارید.

صدای قدرتمند در تلویزیون سونی 55X90K

تلویزیون سونی 55X90K بهبود صدا با ویژگی های منحصر به فرد 

گوش دادن به مکالمه در محتوای برنامه مورد نظر شما خوشایند خواهد بود و با کمک فناوری Voice Zoom 2 مکالمه بین افراد بدون افزایش صدای تلویزیون بهبود می یابد و می توانید حتی کوچکترین جزئیات را بشنوید و تحلیل کنید. توجه به صداهای دیگر حتی اگر شنیدن گفتار سخت باشد، این نوع تلویزیون سونی وضوح و وضوح صدا را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با کمک دیگر محصولات سونی، کیفیت صدا و تصویر این سری از تلویزیون ها از این هم فراتر خواهد رفت. استفاده از نوار صوتی سونی همزمان با تلویزیون 55 اینچ سونی 55X90K به شما کمک می کند صدای بلندتر و بهتری بشنوید و با بهبود تصویر فیلم، تجربه صدا را بهبود می بخشد. پشتیبانی از این محصول توسط Dolby Atmos فضایی را ایجاد می کند که در آن وضوح و جذب صدا در هماهنگی با حرکات محتوا است که تجربه تماشای فیلم و سریال را در خانه شما به ارمغان می آورد. تقویت صداها مطابق تصویر، وظیفه اصلی بلندگوها در کل صفحه نمایش محصول است و به ایجاد یک منظره بی نقص کمک می کند.

فناوری صوتی و تصویری BRAVIA CAM متناسب با فضای اتاق شما

اتصال سونی 55X90K به دوربین BRAVIA CAM یکی از جدیدترین فناوری های کاربردی در تلویزیون های سونی است که کارایی این محصول را بیش از پیش افزایش می دهد. با خرید یک دوربین براویا مجزا و اتصال آن به تلویزیون، می توانید تصاویر و صدایی متناسب با محیط خود دریافت کنید. با BRAVIA CAM، تلویزیون هوشمند شما تشخیص می‌دهد که نور محیط چیست و کجا نشسته‌اید تا صدا و ویدیو را تنظیم کند و تجربه تماشایی همه‌جانبه را به شما ارائه دهد. با استفاده از این فناوری، در هر کجای اتاق خود هستید، بهترین مکان برای تماشای برنامه مورد علاقه شما خواهد بود. BRAVIA CAM بهترین صدا و تصویر را تنظیم می کند و هر چیزی که می بینید و می شنوید متناسب با محیط شما بهینه شده است. آخرین فناوری و هوش را در تلویزیون 55 اینچ سونی X90K تجربه کنید، زمانی که با ترکیب BRAVIA CAM و هوش شناختی XR می توانید تماس تصویری برقرار کنید و از یادگیری و توسعه صدا و تصویر با کیفیت بالا لذت ببرید. این ویژگی ها تلویزیون 55 اینچی سونی را به گزینه ای عالی برای سرگرمی های روزمره شما تبدیل می کند.

فناوری صوتی و تصویری BRAVIA CAM متناسب با فضای اتاق شما

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 55X90K

با تلویزیون سونی خود به صورت دستی صحبت کنید و آن را فقط با صدا کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می کند با اتصال به Google TV به هزاران برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و فقط از Google بخواهید محتوای مورد نیاز خود را پخش کند. در هر کجای خانه که هستید، می توانید تلویزیون هوشمند خود را بدون مزاحمت کنترل کنید و برنامه یا موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. تلویزیون 55X90K برای خانواده مناسب است و با نمایش فیلم ها و نمایشگرهای جدید دسترسی به آن را آسان تر می کند. این تلویزیون دارای پروفایلی مناسب برای کودکان است که آنها را به تماشای محتوای مناسب سن راهنمایی می کند و از تماشای محتوای نامناسب کودکان جلوگیری می کند، پس با خیال راحت کودک خود را سرگرم کنید. حتی می توانید ساعت خواب فرزندتان را طوری تنظیم کنید که در آن زمان تلویزیون را خاموش کرده و محدودیت زمانی خود را برای آن تعیین کنید. با خرید تلویزیون و سایر محصولات سونی خانه های هوشمند داشته باشید و محصولات خانه هوشمند خود را فقط با صدای خود کنترل کنید. گوشی هوشمند خود را به تلویزیون سونی 55X90K متصل کنید و اوج تماشای بازی ها، عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش سونی تجربه کنید. این تلویزیون از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و با کمک گوگل کست و اپل ایرپلی محتویات گوشی هوشمند شما را به تلویزیون شما منتقل می کند.

کنترل از راه دور جذاب برای تلویزیون سونی 55X90K

با کنترل از راه دور جدید سونی با مدل های قدیمی تر و کمتر پیشرفته خداحافظی کنید. ریموت کنترل تلویزیون سونی دارای طراحی زیبا و متناسب با منزل شما می باشد که کار با آن بسیار راحت و راحت است. با این ریموت کنترل علاوه بر تلویزیون می توانید تمامی محصولات هوشمند منزل خود را کنترل کرده و از ظاهر جذاب و عملکرد راحت آن لذت ببرید. با کنترل از راه دور ال ای دی سونی 55X90K می توانید به راحتی برنامه و محتوای مورد نظر را در چند ثانیه پخش کنید. این ریموت کنترل به راحتی تمیز می شود و با روکش پلی اورتان، سطح صاف، فاصله صحیح بین دکمه ها راحت تر خواهد بود. کنترل آلودگی یکی از مهمترین عوامل انتقال آلودگی به ماست، بنابراین باید همیشه تمیز نگه داشته شود. سطح کنترل خود را با یک حوله یا پد تمیز کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

کنترل از راه دور جذاب برای تلویزیون سونی 55X90K

طراحی منحصر به فرد و مناسب منزل شما

وجود یک تلویزیون زیبا در خانه همه بر جذابیت این دکوراسیون منزل می افزاید. "تلویزیون سونی 55X90K" با صفحه نمایش بزرگ و بدنه باریک بیشترین تاکید را بر روی تصاویر و جزئیات دارد و بسته به اندازه تلویزیون این مقیاس ظاهری تغییر می کند. این تلویزیون 55 اینچی است و با توجه به تمرکز سونی بر روی طراحی ساده و مینیمال، لبه‌های آن نازک‌تر و صفحه نمایش عریض‌تر شده و در نتیجه ظاهری جذاب به دست می‌آید. تماشای جامع و گسترده یکی از دستاوردهای ظاهر جذاب و راحت این تلویزیون است و بدون هیچ مزاحمتی در برنامه مورد علاقه خود محو خواهید شد. پایه دو طرفه قابل تنظیم این محصول با ظاهری زیبا جلوه ثابت خوبی به آن بخشیده و می توانید با تنظیم این پایه ها تلویزیون را در جای مناسب قرار دهید. تنظیم استاندارد پایه تلویزیون سونی 55X90K به شما امکان می دهد فاصله و زاویه مناسب را از میز پیدا کنید تا نوار صدا به خوبی در زیر آن قرار گیرد. قاب شیک و مجلل محصول به شما کمک می کند تا تنها بر روی تصویر تمرکز کرده و بدون حواس پرتی محتوا را مشاهده کنید. قاب ظریف پایه ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که در هر اتاق و دکوراسیونی قرار می گیرند و جلوه زیبایی به محیط شما می بخشند.

طراحی زیبای تلویزیون سونی

فیلم مورد علاقه خود را در نتفلیکس تماشا کنید

با تلویزیون های بسیار بسیار هوشمند BRAVIA XR، آنها تصاویر و محتوای صوتی و تصویری را بهبود می بخشند و به بالاترین سطح کیفیت می رسند تا با استفاده از محیط صوتی و تصویری مناسب، تجربه تماشای سینمایی را برای شما فراهم کنند. تلویزیون هوشمند سونی 55X90K از محتوای نتفلیکس پشتیبانی می کند و با پخش با کیفیت استودیو و فیلم برتری خود را ثابت کرده است. وجود این تلویزیون در منزل باعث ایجاد سرگرمی کامل می شود.

تلویزیونی دوستدار محیط زیست

برند سونی در طراحی و ساخت محصولات خود متعهد به تولید حداقل پلاستیک و ایجاد آلودگی است. قطعات پلاستیکی تلویزیون های سونی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و فاقد مواد مضر است. علاوه بر این، با وجود فناوری کنترل نور پس زمینه منحصر به فرد BRAVIA CAM و حسگرهای نوری، علاوه بر ارائه کیفیت تصویر بالا، تولید انرژی را کاهش می دهند. محصول تلویزیون همه چیز است.

تلویزیون سونی دوست دار محیط زیست

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X90K را مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی 55X85K بروید. اما در صورتی که به تلویزیون بهتر و حرفه ای تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون سونی 55X95K گزینه مناسب تری است. همانطور که می دانید این تلویزیون به تازگی معرفی شده است و هنوز اطلاعات و مشخصات کامل آن منتشر نشده است. در صورت انتشار اطلاعات دقیق آن ما این صفحه را بروز رسانی می کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X90K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
17.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
138.8
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
30 وات
ویژگی های صدا
Voice Zoom 2-XR Sound Position-XR Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
تعداد ورودی Component
یک عدد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio - Sound Positioning Tweeter
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1233x711x72
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست