×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X80L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
79,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75X80L
پردازنده تصویر :X1
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :IPS
نوع صفحه نمایش :LCD
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت :2023 میلادی
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 75X80L یکی از جدیدترین سری تلویزیون های براویا این برند می باشد که با امکانات عالی و قیمت بسیار مقرون به صرفه وارد بازار جهانی شد. این تلویزیون دارای طراحی شیک و زیبایی است که قطعا هر بیننده ای را به خود جذب می کند. استفاده از قاب باریک و پایه های T شکل نیز یکی از دلایل زیبایی و جذابیت این تلویزیون نسل جدید خواهد بود.

تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ تصاویر با وضوح 4K را به بیننده نمایش می دهد و از میلیاردها رنگ متنوع و غنی برای نمایش صحنه ها استفاده می کند. پردازنده 4K HDR X1 داده های ورودی را به روشی بسیار حرفه ای تجزیه و تحلیل می کند و نتایج بهتری را هنگام نمایش محتوا ارائه می دهد. همچنین با بهبود کیفیت تصویر امکان پخش محتوای بی کیفیت با کیفیت 4K را فراهم می کند. میزان نور و روشنایی نیز در سطح نمایشگر توسط سنسورهای هوشمند کاملاً تنظیم خواهد شد.

تلویزیون سونی X80L مجهز به سیستم عامل اندروید با رابط کاربری گوگل تی وی است که راحتی و سرگرمی جذاب و متنوعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. کنترل پنل Eco و منوی بازی ویژگی های جدیدی هستند که از سال 2023 در این تلویزیون دیده می شوند اما در حین کار با تلویزیون خود حداکثر رضایت را تجربه خواهید کرد.

تلویزیون سونی 75X80L ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سونی 75X80L با قاب باریک و پایه T شکل

سونی در طراحی تلویزیون 75X80L از سبک منحصر به فرد Flush Surface استفاده می کند که این تلویزیون را لوکس و مدرن تر به نظر می رساند. تلویزیون سونی 75X80L مجهز به صفحه نمایش بزرگ است که برای سالن های بزرگ گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این صفحه نمایش 75 اینچی با یک قاب بسیار نازک احاطه شده است که با ظرافت خود باعث جذابیت بیشتر تلویزیون می شود. با وجود این حاشیه باریک، دید وسیع و کاملاً متمرکزی از محتوای در حال پخش خواهید داشت و هرگز حواس تان به لبه های اطراف پرت نمی شود.

ضخامت بدنه نیز نسبت به مدل های هم رده در سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است. کاربران می توانند تلویزیون را با براکت سمت راست روی دیوار نصب کنند و نمای سینمایی را در اتاق نشیمن خود ایجاد کنند.

سونی برای طراحی تلویزیون 75 اینچی X80L از دو پایه T شکل استفاده کرده که زیبایی خاصی در ظاهر تلویزیون ایجاد می کند. این پایه ها قابلیت تنظیم حالت را دارند و شما می توانید با توجه به نوع فضا و سلیقه شخصی خود حالت پایه ها را تنظیم کنید. پایه های تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و وزن پنل 75 اینچی این تلویزیون را به خوبی تحمل خواهند کرد.

مشخصات و فناوری نمایشگر

تلویزیون X80L را می توان گزینه ای عالی و اقتصادی برای تماشای فیلم و سریال دانست که در رده پایین تری نسبت به تلویزیون های X85L و X90L قرار می گیرد. این تلویزیون در مقایسه با سایر مدل های هم رده خود کیفیت تصویر برتری دارد و تجربه تماشای رضایت بخشی را در اختیار بیننده قرار خواهد داد.

تلویزیون سونی 75X80L مجهز به صفحه نمایش 75 اینچی است که محتوای بیننده را با کیفیت اصلی 4K نشان می دهد و از فناوری نور پس زمینه Direct LED با قابلیت دستیابی به سطح بهینه روشنایی استفاده می کند. همچنین از آنجایی که از پنل IPS بهره می برد، دارای زاویه دید وسیع با قابلیت حفظ دقت رنگ در موقعیت های مختلف است. پنل نمایشگر این تلویزیون دارای نرخ رفرش 60 هرتز است که با توجه به قیمت کمتر آن انتظار می رفت.

تلویزیون 75X80L با تکنولوژی TRILUMINOS PRO

تلویزیون 2023 سونی 75X80L یکی از تلویزیون های منحصر به فرد این برند است که بر روی صفحه نمایش خود به فناوری TRILUMINOS PRO مجهز شده است. این فناوری طیف وسیعی از رنگ‌های غنی و متنوع را معمولاً با اندازه‌گیری میزان اشباع رنگ و روشنایی، جزئیات و سایه‌های طبیعی در صحنه‌ها ایجاد می‌کند. پنل رنگی گسترده رنگ‌های غنی را که به رنگ‌های دنیای واقعی نزدیک‌تر هستند بازتولید می‌کند تا تجربه بصری واقعی‌تری داشته باشد.

با پردازنده حرفه ای X1 همه چیز را واضح تر ببینید!

پردازنده 4K HDR X1 توانایی و عملکرد عالی خود را در آخرین نسل تلویزیون های این برند به اثبات رسانده است. این پردازنده قدرتمند اکنون از الگوریتم های پیشرفته ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در تلویزیون هوشمند سونی 75X80L استفاده می کند. پردازنده X1 با پردازش سیگنال 4K، هر چیزی را که تماشا می کنید با وضوح 4K غنی نمایش می دهد. ویژگی های پیشرفته پردازنده، از جمله تولید رنگ بیشتر و کنتراست افزایش یافته، باعث می شود این تلویزیون محتوای 4K HDR را با کیفیت بالا نمایش دهد.

تصاویر غیر 4K با رزولوشن 4K توسط پردازنده 4K HDR X1 بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شوند. با استفاده از پایگاه داده منحصر به فرد 4K X-Reality PRO با جزئیات قابل توجه و نزدیک به همان رزولوشن بازتولید می کند، بنابراین می توانید تقریباً هر چیزی را با کیفیت عالی تماشا کنید. سونی در تصویری در وب سایت رسمی خود نشان داده است که چگونه جزئیات یک ساختمان قدیمی با سقف شیشه ای ارائه می شود!

جزئیات را در صحنه های اکشن از دست ندهید

نمایش صحنه های سریع در تلویزیون های معمولی همیشه با تار شدن و نویز همراه خواهد بود و برخی جزئیات در حین نمایش فریم ها از بین می رود که قطعا برای هر بیننده ای خوشایند نیست. اما با فناوری منحصر به فرد Motionflow XR، این تلویزیون می تواند فریم های اضافی را جبران کند و آنها را بین فریم های اصلی قرار دهد، بنابراین در حالی که صحنه های بیشتری در ثانیه می بینید، همه چیز واضح تر و روان تر به نظر می رسد.

محتوای HDR در تلویزیون 75X80L

تلویزیون 4K سونی 75X80L طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند و سطح روشنایی مناسبی بر روی صفحه نمایش خود دارد و به گزینه ای مناسب برای نمایش فیلم ها و بازی های HDR تبدیل شده است اما جدای از این موارد، کنتراست تصویر که توسط کنتراست رنگ، بسیار مهم است. یکی از فناوری‌های منحصربه‌فردی که سونی در این تلویزیون استفاده می‌کند، ریمستر HDR مبتنی بر Object است که رنگ هر جسم روی صفحه را از طریق پردازنده آنالیز می‌کند و کنتراست را تنظیم می‌کند، در حالی که اکثر تلویزیون‌ها فقط کنتراست روی یک منحنی دارند. کنتراست سفید قابل تنظیم است بنابراین می توان انتظار داشت محتوای HDR افزایش یابد.

تلویزیون 75 اینچ سونی X80L قابلیت پشتیبانی از HDR10، HLG و فرمت های پیشرفته تر Dolby Vision را دارد. Dolby Vision به سازندگان فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها اجازه می‌دهد تا متادیتای پویا را برای تولید محتوایی با عمق بیشتر، کنتراست باورنکردنی و رنگ‌های بیشتر از آنچه تصور می‌کنید، اضافه کنند و محتوایی با این فرمت را می‌توان در تلویزیون Bravia در سونی نمایش داد!

فناوری منحصربه‌فرد بهینه سازی محیط

تلویزیون های معمولی قابلیت تنظیم خودکار روشنایی و کنتراست صفحه را ندارند و کاربر باید این تنظیم را به صورت دستی انجام دهد. اما تلویزیون سونی 75X80L با فناوری منحصربفرد بهینه سازی محیط و همچنین استفاده از سنسور نور، روشنایی صفحه را با در نظر گرفتن روشنایی اتاق تنظیم می کند. در واقع، سنسور هوشمند نور محیط را محاسبه می‌کند و بر این اساس روشنایی صفحه در اتاق‌های روشن افزایش می‌یابد تا جزئیات را نشان دهد و در اتاق‌های تاریک عکس این کار را انجام می‌دهد تا تجربه بصری دائمی خوبی داشته باشد.

صدای بلند با بیس قدرتمند

تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ مجهز به بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced است که در این تلویزیون 75 اینچی 20 وات صدا تولید خواهد کرد. اسپیکر X-Balanced با شکل منحصربفرد خود گرد است و به خوبی در پنل باریک این تلویزیون جای می گیرد، ضمن اینکه طراحی آن باعث افزایش بیس می شود و انواع محتوای فیلم و موسیقی را با صدایی واضح قابل شنیدن می کند. این تلویزیون حتی با صدای Dolby Atmos سازگار است و می‌تواند لیست‌های پخش موسیقی و دیالوگ‌های فیلم را با وضوح و جزئیات بیشتر با عمق زیاد و صدای فوق‌العاده فضایی و فراگیر پخش کند.

کالیبراسیون خودکار آکوستیک را می توان یکی از ویژگی های عالی و منحصر به فرد این تلویزیون زیبا دانست. سوال اینجاست که این فناوری دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ واقعیت این است که نحوه پخش صدا از تلویزیون بسته به محیط تغییر می کند، بنابراین، برای مثال، در حالی که پرده ها صدا را جذب می کنند، اشیا می توانند عبور صدا را مختل کنند و کیفیت شنیده ها را به خطر بیندازند. تلویزیون Sony 75X80L با قابلیت تشخیص اجسام از طریق سنسور هوشمند می تواند صدا را با توجه به چیدمان دکوراسیون برای تجربه شنیداری بهینه تر کالیبره کند.

ویژگی‌های پیشرفته گیمینگ در تلویزیون 75X80L

ال ای دی سونی 75X80L دارای گرافیک عالی است و در نتیجه صحنه های بازی را بسیار فراگیر و زنده می کند، از سوی دیگر با صدای فراگیر و ویژگی های انحصاری جدیدتر، بازی ها واقعی تر می شوند. X80L نسبت به مدل‌های رده بالاتر ویژگی‌های بازی کمتری دارد، اما برای بازی‌های رده پایین‌تر رضایت‌بخش است. تنظیمات بازی بخش جدیدی از این تلویزیون سونی 2023 را تشکیل می دهد که شامل تمام تنظیمات و عملکردهای ضروری و کمکی است تا گیمر بتواند بدون سردرگمی انتخاب کند.

تلویزیون سونی 75X80L مجهز به دو ویژگی منحصر به فرد و بسیار جذاب برای بازی PlayStation®5 است. Auto HDR Tone Mapping یکی از این ویژگی‌ها است که به سرعت تنظیمات HDR را در طول راه‌اندازی اولیه PS5 بهینه می‌کند، به طوری که حتی در سایه‌های تاریک و هایلایت‌های روشن، جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده را مشاهده می‌کنید. از این گذشته، ویژگی Auto Genre Picture Mode حالت تصویر بازی را همزمان با اتصال کنسول PS5 تنظیم می کند تا گیم پلی با قابلیت به حداقل رساندن تاخیر ورودی، پاسخگوتر و روان تر باشد. جالب اینجاست که همین ویژگی حالت تصویر را در حین تماشای فیلم به حالت استاندارد برمی‌گرداند تا روی پردازش بهتر صحنه تمرکز کند.

سرگرمی نامحدود با پلتفرم Google TV

پلتفرم هوشمند Google TV در تلویزیون اندروید سونی 75X80L این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بیش از 700000 فیلم و سریال تلویزیونی را از سرویس های پخش مورد علاقه خود داشته باشند. در حالی که تمامی مطالب بر اساس موضوعات و ژانرهای مختلف در یک مکان سازماندهی شده اند. سرویس های پخش محبوب مانند نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو از قبل روی تلویزیون نصب شده اند.

تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی است که به کاربران امکان دسترسی مستقیم به بیش از 10000 برنامه و بازی را از چندین پلتفرم می دهد. یک فروشگاه Google Play برای دانلود برنامه ها در این تلویزیون وجود دارد. در زیر قطعات هوشمند جذاب تلویزیون اسمارت سونی 75X80L را به اختصار توضیح داده ایم.

  • سهولت بیشتر با کنترل صوتی

یکی از قابلیت های عالی و کاربردی تلویزیون سونی 75X80L جستجوی صوتی است. این دستگاه مجهز به میکروفون داخلی است و به کاربر این امکان را می دهد که از طریق صدای خود موارد مورد نظر خود را پیدا کند. دکمه جستجوی صوتی در کنترل از راه دور هوشمند تعبیه شده است و کاربر می تواند با فشار دادن آن و بیان دستورات صوتی مورد نظر، هر چیزی را پیدا کند.

از طرفی می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل تمام دستگاه های هوشمند خانه را به صورت صوتی در این تلویزیون کنترل کنید. تلویزیون سونی 75X80L حتی از دستیار الکسا نیز پشتیبانی می کند، بنابراین با خرید جداگانه آن می توانید وضعیت روشن/خاموش را کنترل کنید، کانال را تغییر دهید یا مواردی مانند صدا را تنظیم کنید.

  • پروفایل کودکان در تلویزیون 75X80L

جذاب ترین قسمت تلویزیون سونی، نمایه کودکان است. این ویژگی در تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ به والدین این امکان را می دهد که کودکان را به تماشای محتوای مناسب در فضایی که متعلق به آنهاست تشویق کنند، بنابراین در مورد تلویزیون برای بزرگسالان صحبت نمی کنیم، بلکه برای کودکان نیز صحبت می کنیم. تنظیم فیلترهای مناسب برای برنامه ها، فیلم ها و برنامه ها، محدود کردن زمان تماشای کودک و تنظیم زمان خواب از ویژگی های جالب این تلویزیون محسوب می شود.

  • اتصال آسان گوشی هوشمند

تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ همچنین مجهز به Chromecast داخلی (Chromecast داخلی) در سخت افزار خود است که به کاربران دستگاه های اندرویدی این امکان را می دهد تا به راحتی و مستقیماً به فیلم ها، نمایش ها، عکس ها و موارد دیگر در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود دسترسی داشته باشند. این تلویزیون همچنین امکان پخش آسان محتوا از iPhone، iPad و MacBook را از طریق Apple AirPlay فراهم می کند. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی اپل هوم کیت، امکان کنترل ایمن و راحت تلویزیون از گجت اپل وجود دارد و یا حتی کاربران با تنظیم تنظیمات ساده، از دستیار سیری اپل در گوشی خود برای کنترل تلویزیون استفاده کنند!

ریموت کنترل سونی

سونی نسل جدید تلویزیون سونی 75X80L خود را مانند نسل قبلی به یک کنترل از راه دور ساده و با کاربری آسان مجهز می کند که دکمه های سریع و صافی دارد و با روکش پلی اورتان پوشیده شده است. این طراحی منحصر به فرد تمیز کردن آن را آسان می کند، در حالی که تمام دکمه ها با مواد آنتی باکتریال پوشانده شده اند. کنترل تمام دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق ریموت کنترل سونی با یک لمس ساده است، در حالی که مجهز به دکمه میکروفون صوتی است. همچنین دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به انواع محتوا در عرض چند ثانیه به خدمات ویدیویی بر اساس درخواست کنترل از راه دور سونی مرتبط هستند.

BRAVIA CAM؛ روشی مفید برای مدیریت تلویزیون!

تی وی سونی 75X80L با پشتیبانی از BRAVIA CAM کاربران را قادر می سازد تا تلویزیون را کنترل کرده و دسترسی گسترده ای را برای آنها فراهم کند. دوربین سونی براویا که باید جداگانه خریداری شود دارای طراحی مغناطیسی بوده و قابل نصب بر روی پنل نمایشگر تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ بوده و به راحتی جدا می شود. این دوربین دارای شاتر قابل بسته شدن برای حفظ حریم خصوصی کاربران است.

سونی ادعا می کند که در به روز رسانی های آینده امکان کنترل تلویزیون با استفاده از ژست های حرکتی با اتصال براویا وجود خواهد داشت. این دوربین هوشمند حتی با عملکرد Proximity Alert به شما امکان می دهد فاصله دید توصیه شده کودک را از تلویزیون تنظیم کنید و هنگامی که نزدیک است به سرعت هشدار می دهد. در نهایت با این دوربین می توانید با دوستان و آشنایان خود در صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون سونی X80L سایز 75 اینچ از طریق برنامه ویژه گوگل چت تصویری داشته باشید، البته به شرط اینکه تلویزیون آنها از آن پشتیبانی کند.

75X80L سونی؛ سازگار با محیط زیست

سونی با اقداماتی نوآورانه نسل جدید تلویزیون های خود را به روشی کاملاً زیست محیطی طراحی کرده است. در واقع فناوری های به کار رفته در قسمت صوتی و تصویری تلویزیون سونی 75X80L اثرات مضر بر محیط زیست را به حداقل می رساند و آن را دوستدار محیط زیست می کند.

علاوه بر این با استفاده از سنسورهای هوشمند به کار رفته در نمایشگر تلویزیون سونی 75X80L، قابلیت تنظیم نور و روشنایی نمایشگر را با توجه به نور محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی فراهم می کند. عملکرد خودکار صرفه جویی در انرژی، تلویزیون را زمانی که بیننده در محیط حضور ندارد خاموش می کند.

سونی در ساختار تلویزیون های 2023 خود از پلاستیک قابل بازیافت SORPLAS استفاده می کند که بالاترین سطح استحکام و دوام را دارد. وزن و ابعاد بسته بندی از 12 به 15 درصد کاهش یافته است تا از مقوا کمتر استفاده شود و حمل و نقل آسان تر و ارزان تر شود.

سونی گزینه ای جدید و موثر به نام داشبورد اکو را به تلویزیون های نسل جدید خود اضافه کرده است که تمامی تنظیمات مربوط به محیط را در منوی جامع و روان در اختیار کاربر قرار می دهد.

شما در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا می توانید قیمت این تلویزیون را مشاهده کنید. همچنین امکان خرید تلویزیون سونی 75X80L با قیمت ارزان، تضمین سلامت و اصالت کالا، گارانتی و حتی بدون گارانتی به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه اقدام نمایید. اگر بودجه بیشتری دارید و به دنبال تلویزیون گیمینگ هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید که علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم، برای اتصال به کنسول های نسل نهم نیز مناسب می باشد. در صورتی که قصد خرید تلویزیونی برای استفاده خانگی و تماشای فیلم با قیمت کمتر را دارید، تلویزیون سونی X77L گزینه مناسبی برای شما است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X80L سایز 75 اینچ محصول 2023

مشخصات

شناسه کالا
2900681101837

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست