×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X90L + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
78,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65X90L
کیفیت تصویر :4K
پورت HDMI2.1 :دارد
پردازنده :XR
نوع پنل :VA
توان صدا :30 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Android 11
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 65X90L شاهکار جدید سری تلویزیون های سونی براویا در سال 2023 معرفی شد. این تلویزیون با ویژگی های کمیاب خود شور و هیجانی ایجاد کرد و نظر بسیاری از منتقدان فناوری را به خود جلب کرد. سری تلویزیون های X90L در سال 2023 جایگزین مدل های X90K از سال 2022 می شود، شایان ذکر است تلویزیون های سری 9 سونی براویا هر ساله در بین مدل های پرفروش بازار ایران انتخاب شده اند. تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ با ساختاری شیک و انواع پایه های متمایز ارائه شده است. سونی مثل همیشه با کیفیت ساخت فوق العاده محصولاتش توجه همگان را به خود جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی های این سری سایز 98 اینچی آن است. البته ورود سایز 98 اینچی این مدل به بازار ایران بعید به نظر می رسد.

بخش تصویر هوشمندتر از همیشه بازگشته است، به نظر می رسد پردازنده شناختی XR نقش کلیدی در فناوری های تصویربرداری تلویزیون سونی X90L ایفا می کند و این تلویزیون با کیفیت بالا با وضوح رنگ استثنایی ارائه می شود. تقویت‌کننده کنتراست XR برای نسبت کنتراست عالی، XR Triluminos Pro با افزایش عرض رنگ و وضوح حرکت XR برای یک تجربه نمایش صاف و پیوسته در تلویزیون 65 اینچ سونی X90L تعبیه شده‌اند.

وضوح صدا کاملاً عالی است و هارمونی جذابی در حین پخش با محتوای ویدیویی ایجاد می شود. رابط کاربری Google TV که مبتنی بر سیستم عامل کاملاً توسعه یافته اندروید است، در سال 2023 بازگشت و خدمات هوشمند بی پایان مفید و گسترده را برای کاربران گرد هم آورد. با فروشگاه دوزین کالا همراه باشید تا جامع ترین بررسی شاهکار جدید سونی را با اطلاعات کامل برای شما به ارمغان بیاوریم.

تلویزیون سونی 65X90L ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سونی 65X90L با پردازنده XR

سال 2023 یکی از بهترین سال‌ها برای سونی است. برخلاف انتظار، سونی در کنفرانس CES که هر ساله تلویزیون‌های جدید معرفی می‌شود، شرکت نکرد. این برند محبوب بعدها محصولات جدید خود را معرفی کرد تا مثل همیشه در کانون توجه قرار بگیرد. در سری تلویزیون های جدید سونی تلویزیون 65X90L به عنوان بهترین مدل ال ای دی معمولی این برند ارائه شد. این تلویزیون زیبا دارای امکانات بسیار خوبی است و یکی از بهترین ویژگی های آن وضوح تصویر عالی آن است. صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچی مجهز به رزولوشن 4K بوده و نوع پردازنده مورد استفاده در بخش تصویربرداری XR می باشد.

Cognitive Processor XR (Cognitive Processor XR) با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تجزیه و تحلیل تصویر کاملاً هوشمند است و به طور استثنایی می تواند تجربه ای بهینه برای نمایش تصاویر در تلویزیون ارائه دهد. نکته قابل توجهی که پردازنده تصویر XR را برتر می‌کند، نقش آن در تمام ویژگی‌های افزایش رنگ، وضوح و روشنایی است. به لطف این پردازنده، تحلیل و ارتقاء بسیاری از عملکردها به صورت هوشمند انجام می شود و نیازی به تنظیمات دستی کامل در تلویزیون X90L نخواهد بود.

Full Array LED؛ واضح و روشن

فناوری Full Array LED در صفحه نمایش 65 اینچی 4K وظیفه آنالیز و تنظیم میزان نوردهی را برای اطمینان از بهترین کیفیت تصویر بر عهده دارد. تلویزیون سونی 65X90L در بخش نوردهی LED Full Array نیز با کمک پردازنده شناختی XR، روشنایی باورنکردنی را به دست می آورد. به طور کلی، با LED های Full Array، LED های نوردهی به طور گسترده در تمام قسمت های مختلف نمایشگر قرار دارند و شدت نوردهی LED ها با دقت بیشتری تنظیم می شود. با استفاده از این فناوری دقیق می توان گفت که روشنایی در قسمت های روشن افزایش یافته و صحنه های تاریک در حالت تاریک تر نمایش داده می شوند تا جزئیات نور به طور منحصر به فردی تنظیم شوند.

کنتراست تشدید شده در تلویزیون سونی X90L

نسبت کنتراست در تلویزیون های سونی براویا 2023 به سطح جدیدی رسیده است. نقش قابل توجه پردازنده XR در بخش تصویربرداری نیز تأثیرات قابل توجهی بر نسبت کنتراست بر جای گذاشته است. تلویزیون 2023 سونی 65X90L از تقویت کننده کنتراست XR برای بهبود نسبت کنتراست نمایشگر استفاده می کند. این ویژگی پیشرفته قادر است روشنایی صفحه را متعادل کند و در عین حال حداکثر روشنایی را برای دستیابی به جزئیات قابل توجه در تابش نور تنظیم می کند. نسبت کنتراست عالی موجود در صفحه نمایش بزرگ LED سونی نیز به نمایش جزئیات مشکی بهتر روی نمایشگر کمک می کند. با XR Contrast Booster می توانید صحنه های تاریک هر محتوا را با وضوح واقعی تری ببینید.

وسعت رنگ خارق العاده؛ امضای سونی

تلویزیون های سونی همیشه با طیف رنگی منحصر به فرد خود متمایز می شوند. در تلویزیون‌های سونی در سال‌های اخیر، می‌توانید خلاقیت مورد استفاده برای نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را مشاهده کنید که به نمایش جزئیات واضح در هر تصویر کمک می‌کند. این برند از بهترین فناوری های افزایش رنگ برای نمایش تلویزیون های خود استفاده می کند تا بتواند رنگ های واقعی و غنی را به نمایش بگذارد که چشمان ما به دیدن آن در دنیای واقعی عادت کرده است. تلویزیون سونی 65X90L در سال 2023 با فناوری های بهبود رنگ بهتر بازگشته است.

تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ مجهز به فناوری XR Triluminos Pro است که با افزایش حجم رنگ صفحه، جداسازی رنگ ها از سایه ها را کامل می کند و قادر به بازتولید بیش از یک میلیارد رنگ غنی خواهد بود. تلویزیون هوشمند سونی 65X90L با استفاده از این فناوری قادر است سایه ها را از رنگ های تصویر کاملاً متمایز کند و از نمایش کامل هر جزء از تصویر اطمینان حاصل کند. XR Triluminos Pro با بازتولید رنگ‌های مختلف می‌تواند طیف رنگ‌های قابل نمایش با تلویزیون Sony 65X90L را بهبود بخشد و وضوح رنگ جذاب‌تری برای نمایش محتوای ویدیویی مانند فیلم‌ها و سریال‌ها ارائه دهد.

سرگرمی نامحدود با کیفیت استودیویی

تلویزیون 4K سونی 65X90L طیف کاملی از حالت های کالیبره شده را برای محتوای ویدیویی ارائه می دهد. به طور کلی، با این بسته کامل و ویژگی هایی مانند IMAX Enhanced و Dolby Vision، وضوح واقعی برای پشتیبانی از هدف فیلمساز برای ثبت جزئیات واقعی اعمال می شود. Calman Ready در صفحه نمایش تلویزیون سونی 65X90L استفاده می شود. نمایشگرهای Calman Ready نسبت به مدل های معمولی زمان بسیار کمتری برای کالیبره کردن تصویر می گیرند. Calman Ready تقریباً کسری از زمان را در مقایسه با کالیبراسیون دستی زمان می برد.

حالت کالیبره Netflix Adaptive

Netflix Adaptive یکی از حالت های کالیبراسیون در تلویزیون 65 اینچی سونی است که به طور منحصر به فرد برای محتوای سرویس نتفلیکس کار می کند. این حالت می تواند به طور خودکار نور محیط را هنگام تماشای محتوای نتفلیکس بهینه کند. از طریق حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​Netflix، روشنایی تصویر در محتوای پخش شده با Netflix با توجه به شرایط محیطی تنظیم می شود.

IMAX Enhanced

کیت کالیبراسیون شامل تصاویر در تمام سرویس های سازگار است. موارد موجود در مجموعه پیشرفته IMAX شامل خدمات پشتیبانی شده توسط Disney+ می شود. آنها به طور کامل بر روی تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ کالیبره شده اند.

Dolby Vision

بدون شک Dolby Vision یکی از بهترین ویژگی های تعبیه شده در ال ای دی سونی 65X90L است. Dolby Vision به طور موثری از ابرداده های پویا برای بررسی فریم به فریم تصویر استفاده می کند و می تواند نمایش محتوا را بهبود بخشد. این ویژگی نمایش فوق العاده ای از تصاویر مختلف را حتی در محتوای HDR ارائه می دهد.

دیگر ویژگی‌های تصویر مرتبط به XR

  • ارتقاء مقیاس XR 4K: ترکیب بهبود وضوح با پردازنده شناختی XR عملکرد این ویژگی را به سطح بالاتری از عملکرد هوشمند ارتقا داده است. از طریق ارتقاء مقیاس XR 4K در تلویزیون سونی 65X90L، محتوای ویدیویی با کیفیت بهتری نمایش داده می شود. به طور کلی، این ویژگی به یک پایگاه داده بزرگ دسترسی پیدا می کند تا جزئیات از دست رفته را دوباره ایجاد کند و به طور هوشمند وضوح محتوای ویدیو را به سطح مورد انتظار افزایش می دهد.
  • XR Motion Clarity: این ویژگی با XR Clear Image در قسمت تصویربرداری ترکیب شده است تا از هرگونه وقفه و تار شدن تصاویر جلوگیری شود.
  • XR Motion Clarity توانایی بازسازی صفحه نمایش را از طریق تجزیه و تحلیل به موقع چند فریم دارد و تضمین می کند که محتوای پرسرعت مانند فیلم های اکشن، بازی های ویدیویی و برنامه های ورزشی با حرکت سریع، واضح و روان در تلویزیون اندروید سونی 65X90L نمایش داده می شود.

ظاهری شیک و نمای کاربرپسند

تلویزیون های 2023 سونی زیباتر و قوی تر از همیشه هستند. تلویزیون 2023 سونی X90L مانند مدل های قبلی خود در لیست مدل های ترجیحی برای خرید تلویزیون قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی های طراحی این تلویزیون، تولید در مقیاس بزرگ آن است. طبق بررسی ها، این تلویزیون در سایز 98 اینچی نیز تولید شده است. در واقع، تولید این تلویزیون 98 اینچی پیشرفت قابل توجهی را برای مدل های LED نشان می دهد. سایز 98 اینچی این تلویزیون یکی از بزرگترین محصولات سونی در صنعت تلویزیون است.

تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ دارای طراحی مینیمالیستی One Slate است. این طراحی نمایشگر و قاب اطراف را به گونه ای ترکیب می کند که تجربه تماشای کاربر را به حداکثر می رساند. Seamless Edge زبان طراحی جدیدی است که در این تلویزیون استفاده شده است که به لطف آن نمایشگری تقریبا بدون حاشیه خواهید داشت. قاب های آلومینیومی بسیار باریک، طراحی متمایز را به تمرکز چشم بیننده می بخشد.

در ساختار تلویزیون 65 اینچ سونی از پایه هایی با متریال آلومینیومی استفاده شده است که دارای طراحی جدید الماسی شکل با برش متفاوت ساختار است. پایه های استفاده شده در این تلویزیون کاملا نو و تقریباً صاف می باشد. ظاهر بسیار مدرن و سبکی پایه ها صفحه تلویزیون سونی 65X90L را در موقعیت ایده آلی کاملاً ثابت نگه می دارد. جالب اینجاست که این پایه ها قابلیت تنظیم موقعیت قرارگیری در 2 حالت مختلف را دارند.

  1. حالت اول که حالت پایه استاندارد در تصویر محصول است، فاصله بین صفحه نمایش و میز تلویزیون را به حداقل می رساند.
  2. حالت دوم ارتفاع پایه ها را افزایش می دهد و با افزایش ارتفاع پایه حالت ایده آلی را برای قرار دادن هر نوار صوتی و سایر وسایل خارجی در کنار تلویزیون ایجاد می کند.

صدای خروجی با وضوح عالی

در تلویزیون اسمارت سونی 65X90L، از بلندگوهای منحصربفرد بازتولید صدا برای ایجاد وضوح صدای متمایز استفاده می کند. قسمت صدای تلویزیون 65 اینچی با استفاده از فناوری های صوتی مدرن بهبود یافته است و وضوح صدای عالی را خواهید دید. پردازنده شناختی XR بر پروفایل صدای تلویزیون نیز تأثیر می گذارد. این پردازنده به هماهنگی کامل صدا با تصویر کمک می کند. در زیر به سایر ویژگی‌های بخش صوتی می‌پردازیم که خرید تلویزیون سونی را به انتخابی عالی برای لذت بردن از صداهای رسا تبدیل می‌کند.

Acoustic Multi-Audio

عملکرد Multi-Audio Acoustic باعث می شود صدا در هماهنگی کامل با تصویر 65X90L پخش شود. به لطف این عملکرد، صداها به گونه ای بازتولید می شوند که گویی مستقیماً از صفحه تلویزیون می آیند.

Voice Zoom 2

Voice Zoom 2 به بهبود صدای دیالوگ ها کمک می کند. این ویژگی صداها را تشخیص می دهد، آنها را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح آنها را بهبود می بخشد. با فیلتر پیشرفته Voice Zoom 2، عناصر طبیعی محیط شناسایی می شوند و حتی دیالوگ های ضعیف با وضوح بالا از "تلویزیون سونی 65X90L" شنیده می شوند.

صدای سه بعدی در تلویزیون 2023 سونی 65X90L

فناوری های موثر در بخش صوتی برای ایجاد حالت سه بعدی شامل XR Surround و Dolby Atmos هستند. این ویژگی ها با تجزیه و تحلیل صحیح صداها برای ایجاد حالت فراگیر، به سینمایی و سه بعدی شدن صداهای خروجی کمک می کند.

سازگاری با دستگاه‌های صوتی

تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ با سیستم های صوتی خارجی کاملا سازگار است. این تلویزیون به طور کامل از تجهیزات صوتی سونی پشتیبانی می کند و می توانید دستگاه صوتی مورد نظر خود را به آن متصل کنید تا صدا را به آسان ترین شکل افزایش دهید. Acoustic Center Sync به شما امکان می دهد نوار صوتی متصل به تلویزیون را به یک بلندگوی مرکزی تبدیل کنید و هماهنگی کامل صوتی را داشته باشید. برخی از هدفون های سازگار سونی با اتصال به این تلویزیون 65 دارای قابلیت صدای فراگیر 360 برای صدای فراگیر شبیه سازی شده خواهند بود.

گیم پلی روان و پرسرعت با سونی 65X90L

تلویزیون 65 اینچی 4K سونی X90L یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه بازی عالی است. تلویزیون سونی به دلیل ویژگی هایش قیمت بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین مدل های بازی پسند در سری تلویزیون های LED است. این تلویزیون دارای هارمونی فوق العاده ای در بخش تصویر و صدا است و صحنه های زنده و واقعی را با گرافیک خیره کننده و تجربه صوتی کامل ارائه می دهد. تلویزیون سونی 65X90L دارای نگاشت خودکار HDR Tone است که به محض راه اندازی PS5 و اتصال به تلویزیون، تنظیمات HDR را برای بازی های حرفه ای بهبود می بخشد.

به طور کلی، تلویزیون 65 اینچی سازگاری فوق العاده ای با کنسول نسل نهم PS5 سونی دارد و به محض اتصال به این کنسول بازی، حالت ALLM را فعال می کند تا از کمترین میزان تاخیر ورودی لذت ببرید. این تلویزیون سونی می تواند بازی های 4K را با فرکانس 120 هرتز پخش کند. این انتقال محتوا از طریق HDMI 2.1 انجام می شود و VRR نیز در مشخصات فنی بازی ها دیده می شود. در مجموع ویژگی های بازی تلویزیونی سونی X90L سایز 65 اینچ بسیار متنوع است و برای بازی های پیشرفته به خصوص با PS5 گزینه ای عالی محسوب می شود.

تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ و دنیایی از امکانات هوشمند

نسخه جدید رابط کاربری گوگل تی وی در سری ۲۰۲۳ تلویزیون های سونی پیاده سازی شده است. این رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید دنیای وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. بیش از 700000 فیلم و برنامه مختلف، همه در یک مکان پیکربندی شده اند تا بیشترین دسترسی را به بخش هوشمند با تلویزیون سونی به شما ارائه دهند. این برنامه ها بر اساس موضوعات و ژانرهای مورد علاقه شما سازماندهی می شوند.

امکان دانلود هر برنامه در فروشگاه محتوای Google Play بسیار آسان است. همچنین می توانید برای تماشای فیلم در تی وی سونی 65X90L به بهترین خدمات آنلاین دسترسی داشته باشید. سایر عملکردهای کاربردی بخش هوشمند عبارتند از:

  • حساب کودک: امکان ایجاد حساب کاربری برای کودکان در رابط کاربری گوگل وجود دارد. فیلترهای مناسب سن برای نمایه های ویژه کودکان اعمال شده است تا محتوای مناسب سن آنها را نشان دهد. می توان تماشای تلویزیون را برای تنظیم زمان خواب کودکان در پروفایل کودکان محدود کرد.
  • دستیار صوتی گوگل: در تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ امکان جستجوی صوتی برای یافتن مطالب مختلف وجود دارد. این تلویزیون همچنین دارای دستیار صوتی گوگل است که امکان کنترل صوتی آسان بسیاری از عملکردها را فراهم می کند. در دسترس بودن دستیار صوتی Google ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.
  • اتصال تلفن هوشمند : Chromecast داخلی یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 65X90L برای اتصال به دستگاه های هوشمند مانند تلفن و لپ تاپ است. Apple AirPlay همچنین برای اشتراک‌گذاری آسان محتوای گوشی‌های اپل با نمایشگر پشتیبانی می‌شود. Apple Homekit همچنین برای فعال کردن کنترل صوتی از طریق سیری با Apple Home پشتیبانی می شود.
  • کنترل از راه دور هوشمند: ساختار جدید کنترل از راه دور با پوشش پلی اورتان و دکمه های تخت بسیار آسان تمیز می شود. این ریموت کنترل هوشمند می تواند تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را به راحتی کنترل کند.

سازگاری کامل با BRAVIA CAM

Sony TV 65X90L کاملاً با BRAVIA CAM سازگار است. این دوربین را می توان برای برقراری تماس تصویری به تلویزیون 65 اینچی متصل کرد. هنگام اتصال این دوربین به تلویزیون، برخی ویژگی ها از جمله مواردی مانند کنترل آسان با حرکت دست به سمت دوربین اضافه شده است. BRAVIA CAM فاصله شما از دوربین را تشخیص می دهد و بر اساس آن روشنایی را تنظیم می کند. این دوربین همچنین می تواند با تشخیص فاصله کاربر از صفحه نمایش، صدا را به صورت خودکار تنظیم کند. سوئیچ اختصاصی دوربین را می توان برای بستن دوربین برای حفظ امنیت پوشاند. امکان تنظیم اخطار مجاورت در دوربین برای تعیین فاصله مناسب برای کودکان وجود دارد.

تلویزیون هوشمند سونی 65X90L؛ سازگار با محیط زیست

تلویزیون سونی براویا X90L مدل 2023 با رعایت کامل ساختارهای محیطی عرضه شده است. این تلویزیون مجهز به نور محیطی است که با استفاده از حسگرهای نور، روشنایی صفحه را با توجه به شرایط اتاق برای استفاده بهینه از انرژی تنظیم می کند. منوی داشبورد اکو برای داشتن تمام تنظیمات لازم برای حالت بهینه مصرف برق تلویزیون تعبیه شده است.

در ساختار تلویزیون سونی X90L سایز 65 اینچ از پلاستیک بازیافتی SORPLAS استفاده شده است که پلاستیک بکر در ساختار بدنه را تا 60 درصد کاهش می دهد. در بسته بندی تلویزیون های جدید براویا حدود 48 درصد پلاستیک کمتری استفاده شده است. بسته بندی جدید 15 درصد کوچکتر و 12 درصد سبک تر است که انتشار CO2 را تا 15 درصد کاهش می دهد.

شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 65X90L را در این صفحه مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و حتی بدون گارانتی و همینطور تضمین اصالت و سلامت کالا اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تصویر بهتر و حرفه ای تری برای گیمینگ و تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون سونی X95L گزینه بسیار خوبی است. اما اگر گیمر هستید و تماشای فیلم و سریال نیز برای شما اهمیت دارد اما بودجه کمتری دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X85L بروید.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X90L سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست