×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55A80L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
94,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55A80L
کیفیت تصویر :4K
پردازنده تصویر :XR
نوع صفحه نمایش : OLED
توان صدا :50 وات
پنل :WOLED
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت : 2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 3 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 55A80L سرانجام در اوایل سال 2023 معرفی شد. به جرات می توان گفت که A80L یکی از اولین مدل هایی بود که منتقدان و طرفداران سونی منتظر آن بودند. برخلاف روال هر سال، سونی تلویزیون های جدید خود را در کنفرانس CES معرفی نکرد و همین امر باعث شد تا محصولات جدید این برند با تاخیر عرضه شود. البته با معرفی تلویزیون های 2023 انتظارات به حق بود و سونی مثل همیشه با معرفی تلویزیون های بهتر از همیشه همه را شگفت زده کرد. تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ جانشین واقعی شاهکار سونی در سال گذشته یعنی A80K است. در مجموع مدل های قدیمی سری 8 سونی همواره جزو پرطرفدارترین مدل های بازار هستند و معرفی مدل جدید در این سری باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران سونی شده است.

تلویزیون اولد سونی 55A80L یکی از بهترین مدل های OLED است که دارای صفحه نمایش بسیار نازک و ظریفی است. این صفحه نمایش OLED تلویزیون سونی را در بین مدل های مختلف تلویزیون در بازار پیشرو کرده است. سونی پردازنده شناختی XR را برای نظارت هوشمندانه‌تر از قبل بر تصویر و صدای تلویزیون ارتقا داده است. نسبت کنتراست تلویزیون عالی است و وضوح رنگ عالی است و جزئیات واقعی و رنگ های غنی را نشان می دهد.

مثل همیشه، امکانات بازی تلویزیون اولد سونی مثال زدنی است. پیشرفته ترین ویژگی های بازی برای یک تجربه بازی هیجان انگیز و حرفه ای ساخته شده است. تلویزیون سونی A80L به آخرین نسخه رابط کاربری گوگل تی وی مجهز شده است و تنوع زیادی در بخش هوشمند ارائه می دهد. با ما در فروشگاه دوزین کالا همراه باشید تا جامع ترین نقد و بررسی این تلویزیون بالارده را برای شما به ارمغان بیاوریم.

تلویزیون سونی 55A80L ساخت 2023 میلادی

 تلویزیون سونی 55A80L با پنل OLED و دنیایی از امکانات

استفاده از نمایشگر OLED در تلویزیون سونی 55A80L مزایای زیادی را برای این مدل به همراه دارد. به طور کلی تنها ایراد تلویزیون های اولد امکان سوختن پیکسل هاست که با رعایت نکات ساده مانند عدم نمایش متناوب تصویر و لوگو بر روی صفحه می توان از بروز آن جلوگیری کرد. در پنل اولد فناوری نوردهی وجود ندارد و روشنایی لازم توسط خود پیکسل های تصویر تامین می شود. این مشکل منجر به باریک شدن پنل نمایشگر شد و علاوه بر این، نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی تا حد زیادی تضمین می شود.

XR OLED Contrast Pro در بخش نمایشگر به تقویت نسبت کنتراست تلویزیون Sony 55A80L کمک می کند و نسبت روشنایی و کنتراست را در مناطق روشن افزایش می دهد. همچنین به دلیل قابلیت خاموش شدن هر پیکسل، یکنواختی مشکی نمایشگر کاملا رعایت شده و رنگ های مشکی و تیره در واقعی ترین حالت خود به نمایش در می آیند. این به نشان دادن جزئیات صحنه های تاریک به خصوص هنگام تماشای فیلم در محیط تاریک کمک می کند و هنگام تماشای فیلم در محیط های کم نور و تاریک تجربه متفاوتی به شما می دهد.

پردازنده هوش شناختی Cognitive Processor XR

در یک کلام، Cognitive Processor XR در تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ موثرترین قابلیتی است که بر بسیاری از ویژگی های تلویزیون تأثیر می گذارد. در مجموع، سونی با استفاده از تحلیل رفتار کاربر و استفاده از هوش مصنوعی در ساختار این پردازنده جدید، توانست عملکرد تلویزیون را به سطح جدیدی برساند که در آن هیچ چالش غیرضروری تنظیمات وجود نداشته باشد. تلویزیون 2023 سونی 55A80L کیفیت تصویر را برای واقع گرایی باورنکردنی با پردازنده شناختی XR به حداکثر می رساند. رنگ مشکی در واقعی ترین حالت نمایش داده می شود و نسبت کنتراست نمایشگر بهترین است.

کیفیت تصویر تلویزیون A80L فورکی (4K) است و پردازنده XR بالاترین سطح وضوح را برای محتوای 4K روی صفحه ارائه می دهد. اما توجه داشته باشید که پردازشگر تصویر هوشمند کافی نیست و بهترین نمایش محتوای با وضوح کمتر را از طریق ارتقاء مقیاس XR 4K ارائه می دهد. این ویژگی باعث می شود هر چیزی که روی صفحه نمایش تلویزیون 4K سونی 55A80L پخش می شود دارای بالاترین سطح وضوح و روشنایی باشد. XR 4K Upscaling به یک پایگاه داده گسترده دسترسی دارد تا بافت و جزئیات تصویر از دست رفته را به طور هوشمند بازسازی کند و وضوحی بالاتر از حد انتظار ایجاد کند. در زیر، سایر مشخصات بخش گرافیکی را که مستقیماً به عملکرد پردازنده XR کمک می کنند، بررسی خواهیم کرد.

XR Triluminos Pro

ویژگی هوشمند XR Triluminos Pro دقیقاً رنگ هایی را که در دنیای واقعی می بینید نمایش می دهد. این ویژگی با استفاده از پردازنده شناختی توانایی تولید میلیون ها رنگ از طیف های رنگی مختلف را دارد و قادر است رنگ های زنده و واقعی تری نسبت به تلویزیون های معمولی تولید کند. این ویژگی طیف رنگی گسترده، سایه های طبیعی را در هر قسمت از تصویر نشان می دهد و تجربه ای نزدیک به واقعیت را برای صفحه تلویزیون سونی 55A80L ایجاد می کند. به لطف فناوری XR Triluminos Pro، رنگ و جزئیات جذاب محتوای فیلم را نمی توان به هیچ وجه نادیده گرفت.

XR HDR Remaster

ویژگی XR HDR Remaster پردازش مبتنی بر شی نمایشگر را با استفاده از پردازنده XR انجام می دهد. این ویژگی با اعمال تنظیمات مختلف در رنگ، اشباع، روشنایی، حرکت، پهنای باند و سایر نواحی، دقت نمایشگر را به سطح جدیدی می رساند. در نتیجه صحنه های فوق العاده واقعی با عمق بیشتر، بافت های زنده تر و رنگ های طبیعی است. لازم به ذکر است که در عملکرد HDR تلویزیون OLED سونی 55A80L نیز از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision استفاده شده است، بنابراین می توانید وضوح و روشنایی فوق العاده ای را به خصوص برای نمایش محتوای HDR احساس کنید.

Dolby Vision در تلویزیون 55 اینچ سونی A80L به شما این قدرت را می دهد که عمق بیشتری، کنتراست باورنکردنی و رنگ های بیشتری از آنچه که تصور می کنید به همه انواع محتوای ویدیویی اضافه کنید.

حرکت صاف و بی عیب در سراسر صفحه نمایش

XR Clear Image: این ویژگی یکی از معدود موارد موثر در بخش تصویربرداری است که حرکت بی عیب و نقصی را برای نمایش محتوا فراهم می کند. XR Clear Image توانایی کاهش نویز ویدیو و به حداقل رساندن تاری را با استفاده از قابلیت تقسیم‌بندی ناحیه نمایشگر و آنالیز دینامیکی فریم دارد. با کاهش نویز، فیلم ها با وضوح بسیار بالاتری نمایش داده می شوند.

 ویژگی XR OLED Motion یک ویژگی منحصر به فرد است که فقط در تلویزیون های OLED سونی از جمله 55A80L استفاده می شود. این ویژگی تا حدودی شبیه به XR Clear Image است، با این تفاوت که برای ارائه نرم‌تر و نمایش شفاف‌تر، فریم‌های اضافی را بین فریم‌های اصلی تصویر اضافه می‌کند.

ویژگی XR Smoothing تلویزیون سونی به صاف کردن صحنه های تصویر بدون ایجاد باندبندی کمک می کند. صحنه‌های تصویر با سایه‌زنی و درجه‌بندی رنگ جدید بازتولید می‌شوند و وضوح بهتری را بدون نواربندی که عملکرد گرادیان را کاهش می‌دهد، ارائه می‌کنند.

زاویه دید گسترده در تلویزیون 55A80L

یکی از مزایای استفاده از نمایشگر OLED برای تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ ، زاویه دید گسترده است. می توانید از زاویه دید وسیع تلویزیون برای قرار دادن آن در محیط های عریض و وسیع استفاده کنید. این پنل اولد رنگ ها را تا حد امکان واقعی نگه می دارد. رنگ های زیبا به همان اندازه که از زوایای اطراف رضایت بخش هستند، از زاویه مخالف نیز رضایت بخش هستند. با زاویه دید، محدوده روشنایی نمایشگر در گوشه های اطراف حفظ می شود و می توانید کیفیت واقعی هر صحنه را در هر جهتی از تلویزیون مشاهده کنید.

بهینه سازی وضوح در کیفیت دلخواه

تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ با مجموعه ای کامل از حالت های تصویر کالیبره شده برای محتوای مختلف ارائه می شود. نمایشگر این تلویزیون مجهز به Calman Ready است که نیاز به کالیبراسیون دستی را بی نیاز می کند و با اعمال کالیبراسیون کاملا حرفه ای بهترین دما و وسعت رنگ را در نمایشگر به نمایش می گذارد. حالت‌های کالیبره‌شده برای همه سرویس‌های IMAX Enhanced فعال هستند و تنظیمات تصویر بهینه برای یک تجربه سینمایی در خانه ایجاد می‌شوند.

حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​نتفلیکس نیز یکی از مواردی است که نقش مهمی در بهینه سازی وضوح تصویر دارد. این حالت منحصراً برای پخش محتوا در سرویس نتفلیکس طراحی شده است. حالت کالیبراسیون Netflix روشنایی صفحه نمایش تلویزیون 55A80L را با توجه به نور محیط تنظیم می کند تا تجربه بهتری را هنگام تماشای فیلم های Netflix به شما ارائه دهد.

طراحی مینیمالیستی One Slate

سونی از طرح One Slate برای تلویزیون 2023 سونی A80L استفاده می کند. این طراحی زیبا ترکیبی فوق العاده از یک صفحه نمایش باریک با حاشیه های شیک را ارائه می دهد. کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچی بسیار بالا است و در ساختار قطعات پلاستیکی از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده توسط SORPLAS استفاده شده است. در مجموع در سری جدید تلویزیون براویا از پلاستیک خالص کمتر در ساختار بدنه استفاده شده است و بسته بندی جدید نیز حدود 48 درصد پلاستیک کمتری مصرف می کند. بسته های جدید سونی برای حمل آسان تر، 15 درصد کوچکتر و 12 درصد سبک تر هستند. علاوه بر این، بسته بندی جدید انتشار CO2 را تا 15 درصد کاهش می دهد.

ظاهر تلویزیون سونی 55A80L بسیار شیک است. این تلویزیون در قسمت نمایشگر ضخامت بسیار کمی دارد و پنل پشتی آن ظاهری یکدست و صاف دارد. حداکثر ضخامت بدنه تلویزیون 55 اینچی اولد 53 میلی متر است. قاب اطراف صفحه نمایش از طراحی Metal Flush Surface استفاده می کند که یک قاب فلزی بسیار نازک در اطراف صفحه ایجاد می کند که غوطه وری کامل در صحنه های در حال پخش روی صفحه نمایش را فراهم می کند.

پایه پرستیژ با 3 موقعیت مختلف

در ساخت تلویزیون 55 اینچی سونی اولد 2023 از نوع طراحی جدید و بسیار شیک برای پایه های پشتیبانی نمایشگر استفاده شده است. این پایه ها ساختار آلومینیومی باریکی دارند و طراحی آنها برگرفته از طرح مقطع الماسی شکل است که ظاهری باریک و شیک می بخشد. این پایه های زیبا و مستحکم دارای 3 حالت تنظیم موقعیت هستند که می توانید تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ را بسته به سلیقه و نیاز خود در نماهای مختلف به نمایش بگذارید.

  1. حالت استاندارد که در تصویر محصول نیز مشخص است، یک حالت عادی است که در آن پاها کاملاً صاف هستند. در این حالت پی ها از هم دور بوده و ارتفاع بسیار کمی دارند.
  2. حالت تنظیم باریک دقیقاً مانند حالت استاندارد است، با این تفاوت که فاصله بین پاها کاهش یافته و موقعیت مناسبی برای قرار دادن تلویزیون A80L روی میز تلویزیون کوچکتر در نظر گرفته شده است.
  3. تنظیم نوار صوتی موقعیت صحیحی برای قرار دادن نوار صوتی در کنار تلویزیون 55A80L است. در این صورت ارتفاع پی ها افزایش یافته و فضای لازم برای قرار دادن وسایل دیگر مانند رانش ماسه فراهم می شود.

تجربه شنیداری متمایز با بلندگوهای قوی تلویزیون سونی A80L

در سیستم صوتی تلویزیون سونی 55A80L از 3 بلندگو فعال Actuator و 2 ساب ووفر استفاده شده است. نوع اسپیکرهای استفاده شده در قسمت صدا Acoustic Surface Audio+ می باشد که قابلیت بازتولید صدا با وضوح عالی را دارد. هر کانال صوتی در این قسمت قابلیت بازتولید 10 وات صدا را دارد و در نهایت مجموع صدای خروجی تلویزیون 55 اینچی قدیمی به 50 وات می رسد. این سطح صدا برای تلویزیون نتایج بسیار خوبی را به همراه داشت و استفاده از بلندگوهای خارجی و نوارهای صوتی را برای کاربر غیر ضروری می کرد. علاوه بر حجم قابل توجه بازتولید صدا، تلویزیون همچنین از فناوری‌های متمایز استفاده می‌کند تا وضوح عالی را برای تجربه شنیداری هیجان‌انگیز تضمین کند.

عملکرد 3D Surround Upscaling برای ارتقای صدای تلویزیون به حالت سه بعدی استفاده می شود و به لطف این عملکرد، صداهای خروجی به صورت کاملاً پیشرفته به گوش شما می رسد. این ویژگی منحصر به فرد قادر است بدون نیاز به بلندگوهای خارجی صدای فراگیر و سه بعدی ایجاد کند. Voice Zoom 2 یکی دیگر از ویژگی های جالب است که نقش کلیدی در بخش صوتی تلویزیون 55A80L برای پخش صدای واضح دارد. این ویژگی قادر است صداهای دیالوگ را از طریق تشخیص صدا و جداسازی دیالوگ تقویت کند تا وضوح بهتری در پخش مکالمه ارائه دهد.

Dolby Atmos (Dolby Atmos) یک ویژگی بسیار پیشرفته است که با تجزیه و تحلیل صداهای منبع به ایجاد یک تجربه همهجانبه و فراگیر کمک می کند. این ویژگی در تلویزیون های قدیمی سونی پشتیبانی می شود تا تجربه ای متفاوت در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم در صفحه نمایش 55 اینچی ارائه دهد. عملکرد Acoustic Center Sync به شما امکان می دهد در صورت اتصال نوار صدا از آن به عنوان بلندگوی مرکزی تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون 55A80L بهترین سازگاری را با سیستم های صوتی سونی مانند SRS-NS7 و A7000 دارد.

یک اولد همه‌چی تمام برای گیم

گرافیک تلویزیون 55 اینچی قدیمی خیره کننده است. تلویزیون 55A80L هماهنگی کاملی در بخش صدا و تصویر دارد و به لطف ویژگی های تصویری عالی که دارد، می تواند مدرن ترین بازی های ویدیویی را با گرافیک بالا انجام دهد. A80L بیشترین سازگاری را با PS5 دارد و ویژگی های منحصر به فردی را برای راه اندازی بازی ها در شرایط عالی در صورت اتصال به این کنسول نسل نهم ارائه می دهد.

ویژگی HDR Tone Mapping به طور خودکار تنظیمات HDR را هنگام اتصال PS5 بهینه می کند. هنگامی که هر نوع کنسول بازی را از طریق ALLM به تلویزیون متصل می کنید تا کمترین میزان تاخیر ورودی را اعمال کنید، ژانر تصویر به طور خودکار به حالت بازی تغییر می کند.

به عنوان یکی از جدیدترین ویژگی های تلویزیون سونی 55A80L، منوی بازی را مشاهده می کنیم. این منو تنظیمات کلی مربوط به بازی را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در حین بازی به راحتی ویژگی های بازی را کنترل کنید. در HDMI 2.1 امکان انتقال بازی های 4K با نرخ 120 هرتز وجود دارد و این انتقال از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و ALLM نیز پشتیبانی می کند. این مشخصات استثنایی حرکتی صاف و واضح را برای بازی های حرفه ای فراهم می کند. بدون شک خرید تلویزیون اولد سونی بهترین انتخاب برای گیمرهای حرفه ای است که بالاترین سطح راحتی را فراهم می کند.

یک نسخه پیشرفته از رابط کاربری گوگل

گوگل تی وی در سری ۲۰۲۳ تلویزیون های سونی رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید توسعه داده است که در نسخه جدید و توسعه یافته کار می کند. منوی کاربری این رابط کاربری به صورت سازمان یافته سازماندهی شده است، تمامی تب های مهم به همراه پیشنهاداتی بر اساس سلیقه و سابقه بازدید کاربر پیکربندی شده اند تا منویی روان با راحت ترین دسترسی را در اختیار شما قرار دهند. تلویزیون سونی 55A80L همچنین دارای فروشگاه Google Play است که گسترده ترین دسترسی را به دنیایی از برنامه های سازگار با تلویزیون فراهم می کند.

یکی از پیشرفت های این تلویزیون نسبت به مدل سال گذشته افزایش فضای ذخیره سازی داخلی است. جالب است بدانید که حجم حافظه داخلی نسبت به مدل قدیمی 2022 دو برابر شده است و این تلویزیون سونی دارای فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی است. این مقدار حافظه برای تلویزیون ایده آل است و مکانی ایده آل برای دانلود برنامه های مختلف و ذخیره مطالب دیگر فراهم می کند. در زیر به ویژگی های کاربردی موجود در بخش هوشمند تلویزیون سونی خواهیم پرداخت.

سازگاری با خدمات آنلاین

پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم مانند نتفلیکس، ویدیوی پرایم و یوتیوب به طور کامل توسط تلویزیون 4K سونی A80L پشتیبانی می‌شوند. می توانید به راحتی اپلیکیشن مربوط به این برنامه ها را روی تلویزیون خود نصب کنید و با اتصال به اینترنت ساعت ها سرگرمی نامحدودی داشته باشید. تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ همچنین یک حالت مدرج برای محتوای Netflix ارائه می دهد تا در هنگام تماشای فیلم، روشنایی مطلوبی را در اختیار بیننده قرار دهد.

پروفایل کودکان

Kids Profile یک ویژگی عالی برای افرادی است که می خواهند محتوای قابل پخش توسط بچه ها را کنترل کنند. در تلویزیون سونی 55A80L امکان سفارشی سازی محتوای قابل نمایش برای کودکان وجود دارد و تنظیم فیلترهای مناسب برای برنامه های قابل نمایش، کودکان را به تماشای محتوای مناسب با سن خود تشویق می کند. همچنین امکان محدود کردن زمان مشاهده مطالب با این پروفایل ویژه وجود دارد.

اتصال تلویزیون سونی 55A80L به انواع گوشی های هوشمند

Chromecast داخلی یکی از بهترین راه های ارتباطی تعبیه شده در Sony Old TV 2023 برای اتصال با انواع تلفن ها است. می توانید از این ویژگی برای پخش محتوای ویدیویی گوشی خود بر روی صفحه تلویزیون استفاده کنید. Apple AirPlay همچنین یک ویژگی سازگار با تلفن های IOS است که به شما امکان می دهد محتوا را به راحتی از تلفن های اپل به صفحه تلویزیون سونی 55A80L پخش کنید. می توانید از ویژگی HomeKit برای استفاده از دستیار سیری اپل در تلویزیون استفاده کنید.

سایر ویژگی های تلویزیون اولد سونی 55A80L

تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ با صفحه نمایش اولد دارای دستیار صوتی گوگل داخلی است و علاوه بر جستجوی صوتی، قابلیت کنترل بسیاری از عملکردهای تلویزیون را به صورت صوتی فراهم می کند. این دستیار همچنین در صورت پشتیبانی از Google Voice Assistant امکان اتصال با انواع دستگاه های هوشمند خانه را فراهم می کند.

ریموت کنترل جدید سونی می تواند تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کند. تنها با یک دکمه، دسترسی به کل دنیای سرگرمی در خدمات پشتیبانی شده 55A80L فراهم می شود.

داشبورد Eco منوی جدیدی است که دسترسی و کنترل تمام ویژگی های صرفه جویی در تلویزیون مانند حالت خودکار ذخیره انرژی را در این تلویزیون قدیمی فراهم می کند.

کاملاً با تلویزیون قدیمی سونی با دوربین BRAVIA CAM سازگار است. این دوربین که برای اتصال به تلویزیون سونی 55A80L و برقراری تماس تصویری استفاده می شود، در هنگام اتصال، امکانات مختلفی را برای شما فراهم می کند. این امکانات شامل امکان کنترل تصویر با استفاده از حرکات دست، هشدار نزدیکی برای کودکان برای جلوگیری از نزدیک شدن بیش از حد به صفحه نمایش، تشخیص فاصله کاربر از تلویزیون و بهینه سازی کامل روشنایی و فعال کردن زوم صوتی برای بهبود صدای تماس ها در تماس های تصویری است. با توجه به فاصله از این یک نمایشگر است. همچنین کلیدی برای بستن دوربین برای اطمینان از امنیت کامل آن در صورت عدم استفاده وجود دارد.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 55A80L را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیونی با صفحه نمایش مینی ال ای دی و کیفیت تصویر 4K برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و گیمینگ احتیاج دارید، پیشنهاد ما تلویزیون سونی X95L است. اما اگر به تلویزیون بهتر و لوکس تری برای گیمینگ و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، تلویزیون سونی A95L گزینه مناسبی است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K سونی مدل A80L سایز 55 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست