×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55UQ7500 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
24,150,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55UQ75
دارای هوش مصنوعی :ThinQ
خروجی صدا : 20 وات
رفرش ریت : 60 هرتز
سیستم عامل :WEBOS
سال ساخت :2022 میلادی
قابلیت ارتقای تصویر :4K Upscaling
قابلیت اتصال به :Wi-Fi و بلوتوث
پردازنده :α5 Gen5 AI Processor
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

اصولا سری های میان رده به عنوان پر فروش ترین سری ها شناخته می شوند زیرا هم از مشخصات خوبی بهره می برند ، هم عملکرد خوب و راضی کننده ای از خود به نمایش می گذارند . ال جی نیز به این مقوله پی برده و هر ساله تعداد زیادی از مدل های میان رده را در سری های مختلف 5 ، 6 و 7 روانه ی بازار می کند . سری 7 این کمپانی از مشخصات نزدیک به بالا رده ها بهره می برند به همین دلیل اشخاص بیشتری برای خرید تلویزیون های این سری تمایل نشان می دهند . این مدل ها با وجود این که از مدل های بالا رده چیز زیادی کم ندارند ، از قیمت مناسب تری نیز بهره می برند به همین دلیل اشخاص بیشتری قادر به خرید این گونه تلویزیون ها هستند . از جمله مدل های موجود در سری 7 کمپانی ال جی ، مدل UQ75 می باشد که در سه اندازه ی 50 ، 55 و 65 اینچ روانه ی بازار شده . مدل مد نظر ما که در این جا می خواهیم به معرفی آن بپردازیم از اندازه بسیار مناسب 55 اینچ بهره می برد . این یک مدل میان رده و در عین حال سطح بالا می باشد که مجهز به جدید ترین امکانات و قابلیت ها شده و قطعا برای هر شخصی انتخاب هوشمندانه ای است . در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه شوید تا بیشتر با این میان رده خوش ساخت آشنا شوید .

ال جی همانند دیگر مدل های سطح بالایش ، به بخش صفحه نمایش این تلویزیون نیز اهمیت زیادی داده و در کنار رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل از پنل معروف IPS در این تلویزیون بهره گرفته ، این پنل جدا از این که رنگ های غنی شده زیادی را به نمایش می گذارد ، زاویه دید را به میزان قابل قبولی بهبود می دهد . ال جی از فناوری های صفحه نمایش مدل های بالا رده در این تلویزیون سری 7 بهره گرفته بنابراین شاهد یک کیفیت تصویر واقعی و بی نظیر خواهید بود . این فناوری ها شامل : نرخ بروزرسانی 60 هرتز ، پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... می باشد .

از جمله فناوری های مهمی که در این صفحه نمایش به کار رفته ، پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K  می باشد ، این فناوری از هوش مصنوعی کمک می گیرد و با تجزیه و تحلیل محتوای پخش شده ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و جزئیات را افزایش می دهد . در این تلویزیون از نرخ بروزرسانی 60 هرتز استفاده شده ، این اسکن تصویر حضورش زمانی حس می شود که تصاویر سریع به دلیل سرعت بالای فریم ها با تاری مواجه شوند . در واقع این فناوری موجب ارائه ی تصاویر روان و صاف در محتواهای سریع مانند فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی می شود . فناوری هایی از قبیل HLG ، Active HDR و Dynamic Tone Mapping نیز کنتراست را بهبود می بخشند و موجب افزایش عمق تصویر می شوند . تلویزیون سری 7 ال جی از ظاهری امروزی بهره می برد و دارای ضخامت کم لبه های اطراف ضفحه نمایش می باشد . به همین دلیل ظاهر تلویزیون حالتی مدرن دارد و به هر نشیمنی هماهنگ می شود . اگر از لحاظ امکانات ، تلویزیون ال جی 55UQ75 را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت این تلویزیون امکانات هوشمند زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و از مدل های بالا رده چیزی کم ندارد . این مدل از سیستم عامل اختصاصی شرکت ال جی یعنی وب او اس بهره می برد که هم به صورت مرتب و رنگارنگ دیزاین شده بسیار روان است ، بنابراین موقع کار با این منو احساس ناخوشایند نخواهید داشت . در این تلویزیون از فناوری هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده که موجب می شود از طریق دستورات صوتی بتوانید تلویزیون را کنترل کنید .

طراحی زیبا و مدرن در تلویزیون ال جی 55UQ75

ال جی مدل UQ75 را در سه اندازه ی 50 ، 55 و 65 اینچ روانه ی بازار کرده تا کاربران دست بازی در انتخاب این مدل داشته باشند و با توجه به مساحت نشیمن خود به انتخاب مدل مناسب بپردازند . از آنجایی که این تلویزیون در رده ی مدل های میان رده قرار گرفته ، ال جی ترجیح داده ظاهری ساده برایش رقم بزند و بیشتر بر روی سایر بخش های تلویزیون کار کند . اما همین ظاهر ساده از بسیاری از استاندارد های طراحی امروزی پیروی می کند و در عین حال ظاهری مدرن و امروزی دارد . در واقع یکی از ملاک هایی که موجب شده تلویزیون ظاهری مدرن به خود بگیرد ، ضخامت کم اطراف صفحه نمایش می باشد . این لبه های باریک موجب می شود بیشتر بدنه را صفحه نمایش فرا بگیرد و ظاهری دل نشین داشته باشد . پایه های تلویزیون همان مدل V شکل است که ال جی در بسیاری از تلویزیون هایش مورد استفاده قرار می دهد .

تلویزیون ال جی همانند دیگر تلویزیون های داخل بازار مجهز به پورت های مختلفی شده تا بتوانید آن را از طریق کابل به سایر دستگاه های خارجی مانند سینمای خانگی ، ساندبار ، دی وی دی ، مودم و ... متصل کنید . این پورت ها شامل : سه عدد پورت HDMI ، یک عدد یو اس بی ، CI Slot            ، LAN و ... می باشد که در بخش پشتی تلویزیون قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها آسان است . اگر از نمای کناری به تلویزیون نگاه کنید با ضخامت متوسط آن رو به رو خواهید شد . همچنین با تهیه پایه دیواری سازگار می توانید تلویزیون را به دیوار متصل کنید و نمایی جدید به نشیمن بدهید .

کیفیت تصویر جذاب و زنده با فناوری های پیشرفته تصویر تلویزیون ال جی

ال جی به صفحه نمایش تلویزیون سری 7 خود بهای زیادی داده تا جدا از این که یک پله بالا تر از رقبانش قرار گیرد بلکه چیزی از مدل های بالا رده کم نداشته باشد . این مدل طبق انتظار از رزولوشن فورکی بهره می برد به همین دلیل صفحه نمایش مجهز به 3840 × 2160 پیکسل شده است . این تعداد پیکسل ها موجب می شوند جزئیات تصویر بالا تر از تلویزیون های فول اچ دی باشد . جدا از این ال جی برای این که کیفیت تصویر به صورت بی نقص ارائه شود از پنل IPS LCD در آن بهره گرفته ، این پنل از مزیت های زیادی به نسبت پنل های معمولی بهره می برد . در واقع استفاده از پنل ای پی اس موجب می شود تلویزیون هم زوایه دید خوبی داشته باشد ، هم رنگ ها را به صورت غنی شده عرضه کند و یک صفحه ی مقاوم تر داشته باشد . در این تلویزیون ال جی از اسکن تصویر 60 هرتز استفاده شده تا از تاری تصاویر سری مانند فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی بکاهد .

تا به اینجا تلویزیون ال جی UQ75 از مشخصات خوبی بهره می برد و نشان از یک کیفیت عالی دارد اما ال جی تنها به این فناوری ها و رزولوشن بسنده نکرده و از قابلیت های دیگری مانند : پردازنده ی تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K ، فناوری ارتقا تصویر 4K Upscaling ، فناوری Active HDR ، Dynamic Tone Mapping ، HLG و ... در این تلویزیون 55 اینچی بهره گرفته است . پردازنده تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K با کمک الگوریتم‌ های خود به تجزیه و تحلیل منابع پخش شده می پردازند و کیفیت تصویر مناسب را به نمایش می گذارند . قابلیت 4K Upscaling نیز موجب ارتقا تصاویر بی کیفیت می شود . با تفاسیر بالا می توان نتیجه گرفت صفحه نمایش جزئیات خوبی به نمایش می گذارد و زاویه دید و روشنایی خوبی دارد .

سیستم صوتی مناسب با فناوری های هوشمند صدا تلویزیون UQ75

طبق روال ال جی برای این تلویزیون خود از یک سیستم صوتی با توان متوسط بهره گرفته زیرا تلویزیون در رده ی تلویزیون های میان رده واقع شده است . به عبارت دیگر تلویزیون ال جی UQ75 دارای دو عدد بلندگو می باشد که هر کدام توانایی صدایی با قدرت 10 وات دارند و در مجموع صدایی با قدرت 20 وات تولید می کند . این بلندگو ها دو کاناله هستند و از نوع Down Firing ساخته شده اند . البته این بلندگو ها برای تولید صدای با کیفیت و قدرتمند تنها نیستند و ال جی از فناوری و تکنولوژی های متعددی در این تلویزیون سری 7 بهره گرفته است . یکی از این فناوری ها  AI Sound Pro آن هم نسخه ی جدید 5.1.2 می باشد . فناوری AI Sound Pro از هوش مصنوعی برای بهینه سازی صدا استفاده می کند ، به عبارت دیگر این فناوری به کمک سنسور های متعدد مساخت اتاق را اندازه گیری می کند و با توجه به مساحت فضای اطراف صدای مناسب را پخش می نماید .  فناوری مفید دیگری که در این تلویزیون تعبیه شده Clear Voice Pro نام گرفته که همانطور که از نامش پیداست باعث پاک سازی صدا از هر گونه نویز می شود و صدایی بدون تحریف را ارائه می دهد .

سیستم عامل وب او اس و فناوری های هوش مصنوعی تلویزیون ال جی 55UQ75

تلویزیون ال جی 55UQ75 مجهز به سیستم عامل هوشمند webOS نسخه ی جدید شده و همانند یک گوشی هوشمند می تواند بیشتری نیاز های شما مانند : تماشای فیلم و سریال های مختلف به صورت آنلاین ، وب گردی ، بازی آنلاین ، کار با نرم افزار ها و ... را رفع کند . این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین رابط کاربری کاربر پسندی دارد و دسترسی به منو ها در آن بسیار راحت و سریع است .

از طریق سیستم عامل هوشمند وب او اس می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و لیستی از محتواهای اختصاصی برای خودتان درست کنید . ال جی در این تلویزیون دوستاران مسابقات ورزشی را از یاد نبرده و از برنامه ی Sports Alert در آن بهره گرفته تا اشخاص بتوانند از زمان مسابقات ورزشی آگاه شوند . سیستم عامل پیشرفته ی وب او اس همچنین مجهز به بروز ترین برنامه ها مانند Amazon Alexa ، LG Voice Search ، Google Assistant ، Apple Homekit ، ThinQ App ، Airplay2 ، Screen Share ، هوش مصنوعی ThinQ و ... شده است . تلویزیون هوشمند ال جی 55UQ75 مجهز به یکی از پیشرفته ترین فناوری های روز یعنی ThinQ شده است . این فناوری شرایطی برایتان فراهم می کند که بتوانید به راحتی دستگاه های هوشمند و سازگار داخل منزل خود را کنترل کنید . از طریق دستیار صوتی می توانید سریعا به خواسته هایتان برسید ، کافیست تا تلویزیون تعامل برقرار کنید و ازطریق دستورات صوتی به خواسته هایتان برسید و تنظیمات مختلفی را بر روی تلویزیون اعمال کنید .

جمع بندی

تلویزیون های پرچمدار از جمله مدل هایی هستند که شرکت های تولید کننده هنگام ساخت آن ها هر آنچه در دست دارند را رو می کنند به همین دلیل از قیمت سر به فلک کشیده ای بهره می برند به همین دلیل خیلی از اشخاص توان خرید این تلویزیون های لاکچری و گران قیمت را ندارند . بر همین اساس شرکت های تولید کننده هر ساله در کنار تولید مدل های بالا رده ، به ارائه ی مدل های میان رده می پردازند و در آن ها تنوع بیشتری به خرج می دهند تا اشخاص بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین مدل را خریداری کنند . در این میان سری 7 تلویزیون های ال جی از جمله مدل های پر طرفداری هستند که از امکانات خوب و معقولی بهره می برند . تلویزیون 55UQ75 نیز از جمله مدل های موجود در این سری می باشد که ال جی به آن توجه ویژه ای نشان داده . این تلویزیون از امکانات مناسبی مانند صفحه نمایش با کیفیت ، قدرت صدای مناسب، سیستم عامل وب او اس ، فناوری های پیشرفته و ... بهره می برد و با خرید تلویزیون ال جی می توانید از تمام امکانات فوق بهره ببرید و ساعت ها با آن سرگرم شوید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UQ75

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست