×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55CX6

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55CX6
نوع صفحه نمایش : OLED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا : 40 وات
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55CX6

جدیدترین تلویزیون بالا رده ی ال جی با نام 55CX6 در سال 2020 میلادی معرفی شد. این تلویزیون به دلیل اینکه در دسته ی تلویزیون های بالا رده و پرچمدار قرار گرفته ، از امکانات بسیار پیشرفته و به روز بهره می برد و به یک مدل همه چیز تمام تبدیل شده است. ال جی به خوبی بر روی این تلویزیون جدید خود کار کرده تا توان رقابت با سایر تلویزیون های بازار را داشته باشد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سامسونگ 55AU7000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

ال جی بیش از یک دهه است که از فناوری OLED در تلویزیون های بالا رده اش استفاده می کند زیرا از مزیت های بلقوه ی این پنل آگاه هستند. استفاده از این پنل ، جدا از این که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد ، بلکه بر روی طراحی و شکل و شمایل تلویزیون نیز اثر می گذارد. به عبارت دیگر پنل اولد موجب افزایش روشنایی ، بهبود کنتراست، غنی تر شدن رنگ تصاویر می شود.

علاوه بر این پنل اولد موجب کاهش ضخامت بدنه و وزن تلویزیون می شود. تلویزیون 55CX6 با دارا بودن پنل اولد از تمامی مزیت های فوق بهره منده شده است. این تلویزیون پرچمدار در کنار پنل OLED از فناوری های پیشرفته و کارایی مانند : پردازشگر تصویر α9 Gen3 ، OLED Motion Pro ، TruMotion ، Dolby Vision ، HDR ، 4K Upscaler ، Perfect Viewing Angle و ... بهره می برد به همین دلیل تصاویر پخش شده از کیفیت بی نظیری بهره می برند.

از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون ال جی ، بلندگو های با قدرت صدای 40 وات می باشد ؛ ال جی در کنار این بلندگو های 2.2 کاناله از تکنولوژی هایی از قبیل Dolby Atmos ، OLED Surround  و Clear Voice IV بهره گرفته تا وضوح و کیفیت صدا دو چندان شود . برای این تلویزیون پرچمدار رابط کاربری webOS 5.0 به همراه پلتفرم ThinQ AI در نظر گرفته شده تا اشخاص ساعت ها بتوانند به کمک این تلویزیون سرگرم شوند.

طبق انتظار سیستم عامل این تلویزیون رابط کاربری ساده و رنگارنگی دارد و دسترسی به محتوای مختلف را سریعا فراهم می کند. قابلیت پیشرفته ThinQ AI نیز به کمک هوش مصنوعی تعامل با تلویزیون را از طریق صدا برقرار می کند. نا گفته نماند تلویزیون 55 اینچی CX6 از دستیار صوتی Google و الکسا نیز پشتیبانی می کند.

55CX5

طراحی زیبا و مدرن تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی مدل 55CX6

تلویزیون جدید ال جی یعنی CX6 مدل احیا شده ی نسل قبلی یعنی C9 می باشد. اگر به این دو تلویزیون نگاه کنید سریعا متوجه شباهت این دو نسل خواهید شد. ال جی در طراحی تلویزیون جدیدش تصمیم گرفته از بیشتر ویژگی های طراحی تلویزیون سال قبل یعنی C9 بهره بگیرد. این تلویزیون خصوصیاتی مانند ضخامت صفحه نمایش ، کیفیت ساخت و طراحی پایه را از نسل قبلی به ارث برده است.

پایه ی عریض تلویزیون که بیشتر بدنه را فرا گرفته از اندازه ی 36 "×  9.6" اینچ بهره می برد ، شاید دلیل استفاده از چنین پایه ی عریضی این است که به خوبی صفحه نمایش را بر روی خود نگه دارد. این پایه در کنار سایز عریضش از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد ، در واقع ال جی در ساخت این پایه از فلز استفاده کرده است.

این تلویزیون با دارا بودن لبه ی 0.9 سانتی متری در دسته ی تلویزیون های با قاب باریک قرار می گیرد. این قاب باریک ظاهر و نمای تلویزیون را بیش از پیش خواستنی کرده است. ال جی برای این که کیفیت ساخت تلویزیون بالا رده اش بالا باشد در کنار پلاستیک مرغوب ، از فلز نیز بهره گرفته است. نیمه ی بالایی قاب پشتی این تلویزیون مانند برادر بزرگترش یعنی C9 از فلز ساخته شده ، اما نیمه ی پایینی از جنس پلاستیک درست شده است.

بخش فلزی این تلویزیون مسئول نگه داری پنل صفحه نمایش است اما بخش های پایینی میزبان پورت ها و سایر اجزای تلویزیون می باشد. از دیگر خصوصیات طراحی تلویزیون 55CX6 ، قابلیت اتصال به دیوار می باشد ؛ تلویزیون با بدنه باریکش بر روی دیوار جلوه ای زیبا پیدا خواهد کرد.

قیمت و خرید تلویزیون OLED ال جی مدل 55CX6

کیفیت تصویر بسیار عالی و بالا در تلویزیون OLED ال جی مدل 55CX6

در سال 2012 یکی از بهترین پنل های دنیا با نام OLED در تلویزیون های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند تا مرز های کیفیت تصویر را جابجا کنند. ال جی از همان سال به بعد به استفاده از این پنل پیشرفته در تلویزیون هایش پرداخت. جدا از این تا به امروز کمپانی ال جی تنها شرکتی است که تلویزیون های OLED زیادی را روانه ی بازار کرده است.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ساز و کار تلویزیون های اولد به چه صورت است. در واقع باید گفت در پنل های اولد پیکسل ها به طور جداگانه هدایت می شوند. ؛ همین عامل موجب افزایش کنتراست ، تولید رنگ های واقعی ، زاویه دید بالا و وضوح تصاویر پخش شده می شود. مزیت دیگری که پنل اولد برای تلویزیون به ارمغان آورده است کاهش چشم گیر ضخامت و وزن تلویزیون می باشد.

ال جی تلویزیون محصول سال 2020 یعنی 55CX6 را به فناوری های به روز مجهز ساخته تا تلویزیون پرچمدارش همچنان بتواند در این بازار پر تنش رقابتی خوش بدخشد. یکی از پیشرفته ترین فناوری های تصویر به کار رفته در این صفحه نمایش ، پردازشگر جدید α9 Gen3 می باشد. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های یادگیری بر روی تصویر و صدا اثر می گذارد و کیفیت صدا و تصویر را دو چندان بهبود می بخشد.

فناوری های جدید OLED Motion Pro و TruMotion هم جزئیات بیشتری را در صحنه های سریع نمایان می سازند. قابلیت Dolby Vision IQ هم با توجه به نوع محتوای پخش شده و شرایط نوری محیط اطراف ، به تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی صفحه می پردازد.

قیمت و خرید تلویزیون OLED ال جی مدل 55CX6

قابلیت های هوشمند تلویزیون 2020 ال جی 55CX6 

از آنجایی که این تلویزیون از قابلیت های هوشمند و سیستم عامل داخلی بهره می برد، ال جی در قلب آن از پردازنده ی Quad core بهره گرفته است. این پردازنده چهار هسته ای توانایی باز کردن سریع برنامه ها را دارد بدون آنکه هنگ کند. ال جی امسال هم از همان سیستم عامل اختصاصی خود یعنی webOS در تلویزیون پرچمدارش بهره گرفته است.

البته ورژنی که در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته جدیدتر است و به نسبت نسل های گذشته با بهبود هایی رو به رو بوده. ورژن جدید webOS 5.0 از لحاظ ظاهری با تغییرات چندانی رو به روی نبوده و همان ظاهر آشنا و رنگارنگ را دارد. همانند نسل های گذشته دسترسی به برنامه های مختلف از طریق منوی پایین امکان پذیر است.

یکی از تغییرات بارز این نسخه به نسبت ورژن های پیشین، نصب شدن برنامه های جدید Apple TV + و Disney +می باشد. این تلویزیون هوشمند با دارا بودن پلتفرم ThinQ AI تعامل آسان شما با تلویزیون را فراهم می کند. در واقع به کمک صدای خود می توانید یک سری دستورات را به تلویزیون بدهید تا سریعا آن را اجرا کند. 

علاوه بر این ال جی تلویزیون فورکی خود را به دستیار صوتی گوگل و الکسا مجهز ساخته تا مدل جدیدش در رده ی بهترین تلویزیون های بازار قرار گیرد. در صورتی که تصمیم به خرید تلویزیون دارید تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO85UNA یکی از گزینه های با امکانات بالا و مناسب میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55CX6

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
وزن
وزن با پایه : 23 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 18 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 28.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - Dolby Atmos - Dolby Digital decoder - تنظیم آکوستیک - ARC - بلوتوث (هدفون ، بلندگو) - مجازی up-mix
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
FILMMAKER MODE - OLED Motion Pro - موتور پردازشگر α9 Gen3 AI Processor 4K - کنتراست بی نهایت - تقویت کننده رنگ - طیف گسترده ای از رنگ - دقت رنگ واقعی
OLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice IV
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1228*738*251 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1228*706*46.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1345*810*207 میلی متر
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
Miracast
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست